راهنمای تلفن پاناسونیک KX-DT333 و KX-DT343 و KX-DT346 و روش کار و تنظیمات تلفن های پاناسونیک سری kx-dt300 را در این مطلب آموزشی می توانید مطالعه نمایید. آموزش تنظیمات و راهنمای کاربری تلفن های دیجیتال پاناسونیک را در سه بخش کلی حین مکالمه مانند ترانسفر، کنفرانس، هلد و ... و قبل از ترک میز کار مانند فوروارد (دایورت)، fallow me و غیره و تنظیمات مدیریتی مانند شنیدن صدای اتاق، شنود و ... را در این مطلب آموزش داده می شود.
![]() |
![]() |
![]() |
در ادامه بخش های مختلف تلفن های سری kx-Dt300 پاناسونیک بر اساس شماره های مشخص شده در تصویر زیر معرفی در جدول معرفی می گردد.
1 | LCD | صفحه نمایش دستگاه |
2 | PUSE | کلید توقف |
3 | FWD/DND | کلید فوروارد (دایورت) و حالت جلسه (مزاحم نشوید) |
4 | CONF | کلید میاتبر کنفرانس |
5 | INTERCOM | کلید دسترسی به تماس ورودی (اینترکام) |
6 | AUTO ANS/MUTE | کلید پاسخگویی خودکار و قطع صدا |
7 | AUTO DIAL/STORE | کلید تماس خودکار و ذخیره سازی |
8 | TRANSFER | کلید میانر انتقال تماس (ترانسفر) |
9 | REDIAL | کلید میانبر تکرار تماس |
10 | MESSAGE | کلید گوش دادن پیام ها |
11 | HEADSET JACK | پورت ورودی هدست |
12 | FLASH/RECALL | توقف تماس فعلی و برقراری یک تماس دیگر بدون قطعی تماس |
13 | HOLD | پشت خط نگه داشتن تماس (هلد) |
14 | SP-PHONE | کلید قطع و وصل اسپیکر |
15 | ENTER | کلید انتخاب یا ثبت یک حالت |
16 | MICROPHONE | میکروفن |
17 | NAVIGATOR KEY | کلیدهای جهت نما |
18 | CANCEL | لغو کردن |
19 | FLEXIBLE BUTTONS | کلید های قابل برنامه ریزی برای خط شهری و داخلی |
20 | LCD PANEL | صفحه نمایش |
21 | SOFT BUTTONS | کلیدهای نرم افزاری |
22 | MESSAGE/RINGER LAMP | چزاغ نمایگر تماس ورودی یا پیام دریافتی |
پس از آشنایی با بخش های مختلف تلفن های 333، 343 و 346 و کارایی هر یک از این کلیدها اکنون با نحوه مدیریت و اعمال تنظیمات از برقراری تماس تا مدیریت داخلی و تلفن خود مطلع خواهید شد.
عنوان | توضیحات |
تنظیم صدای اسپیکر |
1. کلید اسپیکر را فشار دهید2. با کلید های جهت نمای بالا و پایین صدا را زیاد و کم نمایید. |
تنظیم صدای گوشی یا هدست |
1. گوشی یا هدست را بردارید2. با کلید های جهت نمای بالا و پایین صدا را زیاد و کم نمایید. |
تنظیم صدای زنگ تلفن |
در زمان دریافت تماس با کلید های جهت نمای بالا و پایین صدا را زیاد و کم نمایید. |
تنظیم نور صفحه LCD |
1. کلید pause را بزنید2. عدد "01" را شماره گیری کنید3. کلید "enter" را بزنید4. با کلیدهای جهت نمای بالا و پایین نور صفحه نمایش را زیاد یا کم نمایید5. کلید "enter" را برای ذخیره تنظیمات بزنید |
برقراری تماس |
تماس داخلی1. گوشی را بردارید2. شماره داخلی مورد نظر را وارد نماییدتماس شهری1. گوشی را بردارید2. کلید CO را از کلید های کناری انتخاب نمایید یا عدد "9" را وارد نمایید.3. شماره مورد نظر خود را وارد نمایید |
تکرار تماس (شماره گیری مجدد) |
1. گوشی تلفن را بر دارید 2. کلید
|
شماره گیری سریع |
1. گوشی تلفن را بر دارید2. کلید CO که برای شماره گیری سریع تعریف شده است را فشار دهید. |
شماره گیری با لمس یک کلید (one-touch) |
1. کلید pause را فشار دهید2. کلید CO مورد نظر خود را انتخاب نمایید3. عدد "2" را شماره گیری نمایید4. شماره دسترسی به خط شهری را وارد کنید و پس از آن شماره موبایل یا تلفن ثابت مورد نظر خود را وارد کنید5. کلید "store" را برای ذخیره تنظیمات بزنید6. کلید pause را مجددا فشار دهید |
شماره گیری سریع (Speed Dial) |
ذخیره کردن
1. گوشی تلفن را بر دارید2. کاراکترهای "31*" را وارد نمایید3. یک شماره دو رقمی برای شماره گیری سریع وارد کنید4. شماره تماس مقصد مورد نظر خود را وارد کنید5. کلید "#" را وارد نمایید و پس از شنیدن صدای بوق گوشی تلفن را قطع نمایید |
شماره گیری1. گوشی را بر دارید2. کلید "store" را وارد کنید3. کلید "*" را وارد نمایید4. شماره دو رقمی ذخیره شده را وارد نمایید |
|
هلد کردن (Call Hold) |
1. کلید "HOLD" را بزنید2. برای گفتگو با داخلی یا شهری هلد شده "intercom" یا کلید "co" مربوطه را فشار دهید. |
انتقال تماس یا ترانسفر (Call Transfer) |
1. در حین مکالمه کلید "Transfer" را بزنید2. شماره داخلی و یا شماره دسترسی به خط شهری با شماره مقصد را وارد کنید3. بعد از گفتگو با مقصد تماس را برای ارتباط مبدا با مقصد قطع کنید. |
کنفرانس تلفنی (Conference) |
1. در حال مکالمه با فرد اول کلید "Conf" را بزنید2. بعد از شنیدن صدای بوق شماره فرد دوم را وارد نمایید3. پس از گفتگو با فرد دوم کلید "Conf" را وارد کنید، پس از شنیدن صدای بوق کنفرانس برقرار می شود |
حالت مزاحم نشوید (DND) |
1. گوشی را بر دارید2. کاراکترهای "71*" را وارد نمایید3. جهت همه ی تماس های ورودی "0"، تماس بیرونی "1" و تماس داخلی "2" را وارد نمایید4. برای فعال سازی عدد "1" و لغو کردن "0" را وارد نمایید و پس از صدای بوق گوشی را بگذارید |
تنظیم زمان یادآوری (Time Reminder) |
1. گوشی را بر دارید2. کاراکترهای "7601*" را وارد نمایید3. زمان مورد نظر خود را وارد نمایید و پس از آن عدد "0" را وارد نمایید. (عدد "1" برای تکرار در هر روز) |
فوروارد تماس (دایورت ) |
1. گوشی را بر دارید2. کاراکترهای "71*" را وارد نمایید3. برای فوروارد کل تماس های ورودی عدد "0" تماس های بیرونی "1" تماس های داخلی عدد "2" را وارد نمایید4. برای فوروارد در همه حالات عدد "2" حالت اشغال "3" بدون پاسخ "4" و اشغال و بدون پاسخ "5" را وارد نمایید. همچنین برای لغو فوروارد عدد "0" را وارد کنید5. شماره داخلی مقصد و یا عدد دسترسی به خط شهری و شماره موبایل یا تلفن ثابت را وارد نماییدو پس از آن "#" را وارد کنید6. پس از شنیدن صدای بوق گوشی تلفن را بگذارید. |
گوش دادن پیام ها |
از داخلی1. گوشی را بر دارید2. شماره دسترسی به پیامگیر را وارد کنید3. پسورد صندوق صوتی را وارد کنید |
از دیگر داخلی ها1. گوشی را بر دارید2. شماره دسترسی به پیامگیر را وارد کنید3. کاراکترهای "6#" و پس از آن "*" را وارد کنید4. شماره دسترسی به پیامگیر را وارد کنید5. پسورد صندوق صوتی را وارد کنید |
تنظیمات ارائه شده در جدول بالا تنظیمات متعارفی هست که در user guide گوشی تلفن های KX-dt333 و kx-dt343 و kx-dt346 آورده می شود. در جدول زیر برخی از تنظیماتی که کاربران بیشتر به آن ها نیاز پیدا می کنند و البته فیچر کدهای دستگاه سانترال TDA و TDE می باشد را مطرح می کنیم. البته دلیل طرح این کدها در این بخش بواسطه این موضوع هست که تلفن Kx-dt33 بیشتر به عنوان تلفن مدیریتی و اپراتوری سانترال های دیجیتال مورد استفاده قرار می گیرد و عمده کاربران این کدهای مرکز تلفن را در میان کدها و راهنمای تلفن ها جستجو می کنند.
عنوان | توضیحات |
پاسخگویی به تماس داخلی دیگر (Call pickup) |
داخل گروه1. گوشی را بردارید2. کاراکترهای "40*" را وارد نماییددر این حالت شما پس از شنیدن صدای بوق پاسخگوی تمای داخلی هم گروه خود خواهید بود |
بر اساس داخلی1. گوشی را بردارید2. کاراکترهای "41*" را وارد نمایید3. شماره داخلی که در حال زنگ خوردن هست را وارد نمایید |
|
مرا دنبال کن (Fallow me) |
1. گوشی را بر دارید2. کاراکترهای "71*" را وارد نمایید3. برای فوروارد کل تماس های ورودی عدد "0" تماس های بیرونی "1" تماس های داخلی عدد "2" را وارد نمایید4. برای فعال کردن دنبال نمودن تماس عدد "7" و لغو آن عدد "8" را وارد نمایید5. شماره داخلی که میخواهید تماس های داخلی شما روی آن ادامه یابد را وارد نمایید.6. پس از شنیدن صدای بوق گوشی تلفن را بگذارید. |
فراخوانی (paging) |
1. گوشی را بر دارید2. کاراکترهای "33*" را شماره گیری کنید3. شماره گروه پیجینگ را وارد نمایید4. پی از شنیدن صدای بوق پیام خود را بگویید |
ضبط صدای OGM برای تلفن گویا (دیزا) |
ضبط کردن1. گوشی تلفن را بر دارید2. کاراکترهای "36*" را وارد نمایید3. عدد "1" را وارد نمایید4. شماره ogm مورد نظر را وارد نمایید (برای نمونه 501)5. پس از شنیدن صدای لوق پیام خود را ذخیره نمایید و سپس کلید "store" را بزنیدشما با انجام این مراحلی می توانید صداهای مورد نیاز مانند منشی تلفنی را روی سانترال ذخیره نمایید |
گوش دادن1. گوشی تلفن را بر دارید2. کاراکترهای "36*" را وارد نمایید3. عدد "2" را وارد نمایید4. شماره ogm مورد نظر را وارد نمایید (برای نمونه 501)5. پس از شنیدن صدای بوق پیام ضبط شده برای شما پحش می شود |
امیدوارم این راهنمای کار با تلفن های kx-dt333 و 343 و 346 مفید بوده باشد. شما می توانید سوالات یا ابهامات خود در مورد تنظیمات و راهنمای کاربری تلفن های سری kx-dt300 را در انتهای همین صفحه از طریق بخش "پرسش یا نظر" با ما در میان بگذارید تا پاسخ مناسب توسط کارشناسان ارائه گردد.
HEADER
این پیغام به معنی عدم مجوز داخلی برای شماره گیری یا دسترسی به خط شهری هست. شما باید بررسی کنید که تنظیمات کلاس داخلی در چه وضعیتی هست و این مشکل در زمان دسترسی به خط شهری دارید و یا در زمان شماره گیری داخلی هم همین مشکل را دارید؟ در صورتی که در زمان دسترسی به خط شهری دارید مشکل باید در external call block دسترسی خط به کلاس این داخلی داده شود.
موفق باشید
سوال من اینه که ما دو تا خط ورودی به سانترال داریم. با فشردن 9 خط اولی به صورت پیشفرض وصل می شود. می خواستم ببینم چگونه می شه عدد دیگری هم برای وصل خط دومی تنظیم کنیم که برای مثال با فشردن 7 خط دوم آزاد شود.
تشکر فراوان
سلام
برای این کار باید ابتدا ترانک ها رو گروه بندی کنید و بعد در هر کلاس خطوط شهری مورد نظر را باز کنید نهایتا با تخصیص کلاس ها به داخلی مورد نظر داخلی می تواند با کد TRG به خطی که می خواهد دسترسی داشته باشد.
روش دیگر تنظیم کلیدهای DSS تلفن روی خط شهری هست که با آن به خط مورد نظر کاربر وصل شود. که برای این کار در بخش 4.1.4 کنسول می تونید کلیدهای dss را تنظیم کنید.
اگر آشنایی با تنظیمات ندارید پیشنهاد میشه مرتبه اول به صورت ریموت با کارشناس این کار را انجام دهید تا فرایند انجام کار را فرا بگیرید.
تلفن پاناسونیک مدل kx-dt346
من 5 سرفصل برای تلفن گویا منشی تعریف کردم به عنوان مثال *361501 تا 506 که متاسفانه ارباب رجوع کد 5 که میزنه صدای منشی پخش نمیشه و مستقیم به یکی از شماره های یکی از اتاق ها وصل میشود لطفا راهنمایی کنید.
تنظیمات دیزا روی tda در بخش 5.3 انجام می شود و شما باید مقصد شماره گیری 5 را از داخلی به دیزای بعدی هدایت کنید.
موفق باشید
تلفن kx-dt346 دارم چطوری صدای زنگش رو تعویض کنم؟
سلام
کلید puse را بزنید و بعد کلید intercom را وارد کنید و بعد از انتخاب آیتم 2 یکی از 30 ملودی را انتخاب و نهایتا کلید store و پس از آن puse را بزنید.
ميخام وقتي خطهاي داخلي مشغول باشند چراغشون روشن شه تا زمان خاموش شدن تماس گرفته بشه واز اتلاف وقت براي تماسهاي مكرر جلوگيري بشه
دوما ميخام براي هر خط داخلي اسم بگزارم كه روي صفحه بياد چكار بايد بكنم
باتشكر
برای موضوع اول بعنی تعریف حالت DSS روی کلید های کناری تلفن ابتدا کلید program را بزنید و بعد کلید مورد نظر را انتخاب نمایید پس از آن عدد 1 را وارد کرده و شماره داخلی مورد نظر را وارد نمایید و نهابتا کلید store و بعد program را بزنید
برای موضوع دوم باید از طریق برنامه یزی دستگاه برای داخلی ها نام تعریف نمایید که از کارشناس سانترال بخواهید این کار را برای شما انجام دهد و یا از سرویس پشتیبانی ریموت استفاده نمایید.
تنظیم کلید های کناری در حالت DSS
با تشکر
خیر. ممکن هست تنظیمات لاگ برای داخلی از روی مرکز تغییر کرده باشد و یا از پلتفرمی نظیر گروه استفاده کنید که شرایط میس در ان متفاوت است
دلایل مختلفی میتونه داشته باشه از dnd گرفته تا پرمیشن یا مسایل دیگه که بهتره از یک کارشناس برای بررسی موضوع استفاده کنید.
کسی هست راهنماییم کنه که میشه همچین کاری رو کرد کدی چیزی داره ؟
این تلفن خصوص سانترال های پاناسونیک و پورت داخلی دیجیتال می باشد و روی خطوط آنالوگ قابل استفاده نیست
بزرگوار در متن بالا گفته شده است برای کنسل 7100* را شماره گیری کنید
فاصله بسته به نوع کابل مورد استفاده شما متفاوت می باشد برای مثال اگر از کابل 0.4 استفاده میکنید فاصله مجاز شما 500 متر و اگر از کابل 0.5 استفاده میکنید فاصله شما تا 720 متز میتواند باشد و اگر از کابل 06 استفاده میکنید تا 800 متر میتوانید با مرکز تلفن فاصله داشته باشید.
اگر tvm داريد از يك كارشناس براي بررسي موضوع استفاده كنيد. در غير اين صورت با كد ٩ بعد ١ و مجدد ١ پيام جديد را با پيام قبلي جايگزين كنيد
دستگاه مدل KX-DT346 دارم که ال سی دی(صفحه نمایش) شکسته ازکجا میتونم تهیه کنم؟
اطلاعی ندارم با مجموعه هایی کار تعمیرات انجام میدن ارتباط برقرار کنید و یا با شرکت تماس بگیرید.
باید داخلی مربوطه قابلیت مدیریت مرکز را داشته باشد.
با 771* میتوانید داخلی را قفل نمایید ولی حتما توجه داشته باشید برای خارج کردن از حالت قفل باید پسورد داخلی را داشته باشید که میتوانید از کارشناس سیستم تلفنی بخواهید برای داخلی شما فعال نماید.
برای باز کردن قفل 770* را وارد کرده و بعد پسورد را وارد نمایید.
در تلفن DT-343 وقتی وقتی در حالت اسپیگر قرار می گیرد چگونه صدای صفحه شماره گیر را قطع کنیم؟ - چگونه تاریخ و ساعت را باید تغییر داد؟ - چگونه نام داخلی هایی که وارد شده را تغییر داد؟
تشکر
بخش اول - با جه ها میتوانید صدا را کم کنید ول صدای مکالمه هم کم می شود
بخش دوم و سوم - از سمت سانترال انجام می شود که باید ازکارشناس مربوطه بخاهید تنظیمات را بای شما انجام دهد
در سانترال tda100d چراغ آلارم دستکاه روشن شده است به چه معنی است و باید چیکار کرد.
تشکر
لاگ های سیستمی مرکز تلفن باید توسط یک کارشناس مطالعه و اررو مربوطه مشخص و جهت رفع آن اقدام شود.
زبان گوشی ما اسپانیایی است. می خواستم به انگلیسی تغییردهم. لطفا راهنمایی بفرمایید.
ضمنا فایل دفترچه راهنمای این گوشی را دارید؟
ممنون
تنظیمات خاصی سمت گوشی نیست باید مرکز تلفن توسط کارشناس چک بشه
باید ابتدا در denide code یک level با سطح دسترسی مورد نظر ایجاد کنید و بعد این trs را به کلاسی که داخلی از ان استفاده میکند احتصاص دهید.
کلید puse را بزنید و بعد یکی از co ها یا intercom را انتخاب کنید و سپس بین اعداد 01 تا 30 ملودی مورد نظر را انتخاب کرده و بعد store را برای ذخیره کردن وارد کنید و نهایتا کلید puse را بزنید.
شما هر co را که انتخاب کنید صدای آن خط تغییر خواهد کرد.
من وقتی زنگ رو انتخاب میکنم store و سپس pause که میکنم فقط زنگ هایی که بصورت داخلی متصل می شود عوض می شود نه زنگ های external یا خارجی
به جای اینترکام کلید کناری که برای یک خط شهری تعریف شده است را بزنید.
دقیقا قبل از سوال شما پاسخ همین سوال داده شده است
کلید puse را بزنید کلید کناری مورد نظر را انتخاب کنید و بعد عدد 54 را وارد نموده و store را بزنید در نهایت مجددا کلید puse را بزنید.
متوجه سوالتون نمیشم. اگر منظورتون این هست که تلفن صدا نداره باید پورت داخلی تا مرکز را بررسی کنید یا آنکه با یک داخلی فعال دیگر تست کنید.
لطفا مراحل نحوه ضبط صدای منشی یا همان تلفن گویا توضیح بفرمایید
میخواهم هنگام تماس داخلی های مورد نظر توسط منشی اعلام گردد. باتشکر
ضبط صدا با کد 361* و وارد نمودن شماره داخلی دیزا و پس از شنیدن صدای بوق ضبط صدا و در نهایت ذخیر ه با کلید store قابل انجام است. ولی تنها با ظبط صدا تلفن گویا راه اندازی نمی شود شما باید از یک کارشناس برای برنامه ریزی دستگاه سانترال استفاده کنید.
این موضوع مربوط به گوشی نیست مربوطه به برنامه ریزی مرکز هست احتمالا تغییراتی که روی مرکز داده شده بوده ذخیره نشده و بعد از خاموش شدن به حالت قبل از تنظیمات جدید برگشته باید با توجه به نیازی که دارید تنظیمات جدید را انجام دهید.
لطفا " درمورد گوشی KXDT343 راهنمایی کنید که چطور میتونم داخلیهایی رو که مشغول هست چراغشون روشن باشه و متوجه زمان قطع شدن ارتباطشون بشم ؟
ابتدا کلید program را بزنید و بعد کلید مورد نظر را انتخاب کنید. سپس عدد 1 را وارد کرده و بعد شماره داخلی مورد نظر را وارد کنید و در نهایت کلید store و بعد کلید program را بزنید.
لطفا راهنمایی کنید که تاریخ و زمان kx_dt343 چطور تنظیم میشود با تشکر فراوان
تنظیمات تاریخ و زمان از روی گوشی انجام نمیشه از طریق مرکز تلفن اعمال میشه. در بخش جستجو عبارت زیر را جستجو نمایید.
تنظیم ساعت سانترال KX-TES824 و TDA و TDE
فرایند به همین نحوی که توضیح داده شده است می باشد. اول روی یکی از کید های کنار شمره مورد نظر را طبق دستورالعمل ذخیره کنید و بعد از آن برای تماس استفاده کنید.
میشه راهنمایی کنید در تلفن های kx-dt346 چطور میشه تماس ها رو مشاهده کرد
هم incoming call وهم آخرین تماس های دریافتی و گرفته شده رو
خیلی ممنون میشم اگر در صورت امکان پاسخ تون رو برام میل کنید
زنده باشید
سپلاس
کلید menu را بزنید و بعد با جهت چپ و راست میتوانید log های تماس را ببینید
تلفن پاناسونیک kx-dt346 دارم توسط دکمه های کناری که خط های آزاد را نشان می داد شماره های داخلی را تعریف کردم.ولی الان دیگه باید شماره های تعریف شده را پاک کنم و دوباره با فشردن کلید های کناری خطوط آزاد گرفته شود ولی نمیشود لطفا راهنمایی کنید خیلی ضروری است.
ممنون
کلید program را بزنید و کلید کناری مورد نظر را انتخاب نمایید بعد کلید صفر را بزنید و بعد شماره خط شهری مورد نظر را وارد کنید. در نهایت کلید store و مجددا program را بزنید.
میشه بی زحمت بگید زنگ تلفن چگونه تغیر میکنه ممنون میشم
1.کلید puse را بزنید
2.کلید intercom را وارد کنید
3.عدد 2 را بزنید
4.حالا یکی از ملودی های 01 تا 30 را انتخاب کنید
5.کلید store رابزنید
6.در آخر کلید puse را بزنید.
چطوری میشه صدای ظبط شده را پاک کرد
خسته نباشید
لطفا بفر مایید چطوری میشه صای ظبط شده را پاک کرد
روی داخلی که قابلیت مدیریت مرکز تلفن را دارد کد 360* را وارد کنید و بعد شماره دیزا مربوطه را وارد کنید
یکی از خطوط شهری که برای یکی از داخلی های DT346 روی یک دستگاه TDA600 تعریف شده خط شهری لامپ روشن میشود اما صدای زنگ در نمیاید مکالمه مشکلی ندارد امکان پاسخگویی و شماره گیری دارد و خط شهری قبل از دستگاه مشکلی ندارد خطوط داخلی زنگ میخورد فقط صدای همین خط شهری در نمیاید با تشکر از شما
روی یک گوشی دیگر تست کنید احتمالا مشکل از مرکز تلفن هست نه گوشd ولی به هر شکل میتوانید یکبار با کد 790* تنظیمات داخلی را ریست کنید
برای شما ایمیل شد
ببخشيد من خط داخليم رو براي حالت اشغال و بدون پاسخ دايورت كردم اما وقتي نميخام خطي رو جواب بدم داخلي من 3 تا زنگ ميخوره تا به خط دايورت شده منتقل بشه
آيا راهي هست كه اون 3 تا زنگ تبديل به 1 زنگ بشه؟ يعني انتقال زودتر صورت بگيره؟
فوروارد رو شما در حالت busy/no answer میتونید از روی گوشی فعال یا غیر فعال کنید تغییر زمان no answer از طریق برنامه ریزی مرکز میسر است از کارشناس سانترال بخواهید تنظیمات را روی داخلی شما اعمال کند.
باتشکر از راهنماییهاتون
من واسه دایورت نمیتونم از کد *۷۱ استفاده کنم لطفا کمکم کنید
اگه راه دیگه ای داره بگید
با تشکر فراوان
اگر منظورتون دایورت روی خط شهری یا موبایل هست باید داخلی شکا این قابلیت را داشته باشد. از کارشناس سانترال بخواهید دسترسی مربوطه روی نرم افزار برای شما باز کند.
به جای ستاره 71* میتوانید از کلید fwd نیز استفاده کنید و بعد بقیه مراحل را ادامه دهید.
کلید های جهت نمای راست و چپ را بزنید می توانید Log ها رو ببینید
بعضی از شاسی ها که داخلی تعریف کردم روشن نمیشه .. البته داخلی عمل می کنه اما چراغش روشن نمیشه.. چرا؟
چطور می تونم مانیتور رو زمانی که تماس ورودی دارم یا گوشی رو بر میدارم روشن ببینم یعنی حالت نور و مهتابی بودنشو میگم..؟
پشت خطی رو چطور می تونم فعال کنم؟ داخلی البته
قفل گوشی کدش چیه؟
ممنونم.. مدل KX-DT333
احتمالا کلید کناری رو حالت One tuch تعریف شده باید روی حالت DSS تعریف بشه تا وضعیت داخلی را نشان دهد.
این صفحه مربوط DT333 می باشد سوالات خود را در بخش مربوطه مطرح کنید.
کلید program را بزنید و بعد کلید intercom را بزنید و بین اعداد 01 تا 08 ملودی مورد نظر را انتخاب نمایید و بعد کلید store و در نهایت program را بزنید.
من پیام هارو خوندم. اون راهی که برای تغییر صدای زنگ تلفن گفتین برای تغییر صدای زنگ با شماره ی داخلی ما کاربرد داره. آیا راه دیگه ای هست؟ یا من دارم اشتباه می کنم؟
تلفنمون DT 333 هست
وقت بخیر
هنگام تماس های دریافتی شماره نلفن موردنظر روی تلفن نمایش داده نمیشه و به جای آن عبارت زیر نشون داده میشه : icd groupe 001
ممنون میشم از راهنماییتون
ممکنه دستگاه سانترال کارت کالر آیدی نداشته باشه که باید از کارت مربوطه را تهیه کنید و بعد از یک کارشناس بخواهید تنظیمات مربوطه را انجام دهد.
تلفن سانترال منشی ما به شماره 101 وقتی با شماره های داخلی گرفته میشه، زنگ میخوره اما خود گوشی نه صدا داره و نه چراغش روشن میشه. از طرفی همزمان وقتی گوشی 101 برداشته میشه، هیچ ارتباطی بر قرار نمیشه.
ممنون میشم راهنمایی بفرمایید- مدل گوشی Dt343x
گوشي تلفن را با يك گوشي ديگر جابه جا كنيد اگر مشكل مرتفع نشد بايد برنامه ريزي سانترال مجدد بررسي شود از كارشناس مربوطه بخواهيد تنظيمات زنگخور مركز تلفن را بررسي كند
پاناسونیک KX-DT346
ممنون
میخوام از روی گوشی تلفن DT333 به یه شماره داخلی اسم بدم (name)؟؟
ممنونم
این تنظیمات مربوطه به گوشی نیست برنامه ریزی دشتگاه سانترال می باشد اگر به برنامه ریزی آشنایی دارید این کار با کد 004 انجام می شود. اگر نه بهتر است از یک کارشناس استفاده کنید.
ممنون میشم راهنمایی بفرمائین
بله این امکان وجود دارد ولی از طریق محیط برنامه ریزی مرکز تلفن باید انجام شود. بهتر است از یک کارشناس بخواهید تنظیمات را برای داخلی شما انجام دهد و یا با پشتیبانی ریموت کیمیا ارتباط تماس بگیرید.
من طبق دستور بالا مراحل تغییر زنگ مدل dt346 انجام دادم ولی گزینه های ملودی رو نشون نمیده اگه میشه کمک کند.
باید به صورت عدد از 01 تا 30 وارد نمایید. یعنی بعد از زدن کلید puse و کلید intercom یک عدد از 01 تا 30 وارده کرده و بعد کلید store و بعد کلید puse را بزنید.
من یک دستگاه سانترال مدل kx-dt346 دارم
میخواهم تمام داخلی هایم با زدن شماره 0 یک خط شهری برایشان آزاد شود و برای تعدادی داخلی مشخص بازدن شماره 0 خط آزاد برای شماره گیری برون شهری آزاد گردد.
چگونه این کار را انجام دهم؟
اگه امکان داره جواب رو ایمیل کنید.
با تشکر
این گوشی تلفن سانترال هست و تنظیمات مورد نیاز شما باید روی دستگاه سانترال انجام بشه. با توجه به تعدد تنظیمات این تنظیمات عموما از طریق نرم افزار انجام میشه بهتره از یک کارشناس سانترال بخواهید به صورت حضوری یا ریموت برای شما تنظیمات مربوطه را انجام دهد.
تعداد رکورد وابسته به تنظیماتی هست که در مرکز تلفن انجام شده است. می توانید از کارشناس سانترال بخواهید برای داخلی مورد نظر رکورد های بیشتری را فعال کند.
اگر منظورتون callback busy هست تنظیماتی سمت داخلی ندارد و روی مرکز تلفن می باشد.
تنظیمات خاصی برای فعال کردن callback busy نیست کد 46* تنها برای غیر فعال کردن همان تماس هست که با عدد 6 قرار callback بشه و برای غیر فعال کردن این سرویس نیست. داخلی مذکور را یک بار با کد 790* ریست کنید شاید مشکل حل شود اگر نشد باید یک کارشناس مرکز تلفن را بررسی نماید.
جهت شارژ قرار میگیرد خط به طور خود کار اشغال می گردد. لطفا راهنمایی کنید تا مشکل برطرف شود
این بخش مربوط به تلفن سانترال دیجیتال DT333 و DT343 و DT346 می باشد. در مورد تلفن مورد نظر متاسفانه اطلاعاتی ندارم
این بخش مربوط به تلفن های سری دیجیتال پاناسونیک هست به لینک زیر مراجعه کنید.
goo.gl/TAFu4U
one touch
تنظیم جایگزینی روی کلید مربوطه انجام دهید. مثلا برای دسترسی به خط شهری یا نمایش وضعیت داخلی تنظیم کنید. و یا مراحل را تا وارد کردن شماره داخلی پیش بروید و بدون وارد کردن شماره حدید ذخیره نمایید.
شماره داخلی 145 الان برای پاسخگویی قرار داده شده است یعنی اگر با شماره های پروژه تماس بگیرند ابتدا شماره 145 زنگ میخورد و در صورت انتقال منشی یه داخلی دیگر وصل میشود حالا میخوام داخلی101 اینکار را انجام دهد یعنی منشی شود لطفا راهنمایی کنید
تنظیمات تغییر داخلی یا اپراتور مربوط به برنامه ریزی سانترال می باشد و ارتباطی به گوش ندارد. به صورت موقت میتوانید این داخلی را روی داخلی 101 فوروارد کنید.
این صفحه مربوط به تلفن های دیجیتال سری DT3XX پاناسونیک می باشد. با گوشی تلفنی که گفتید آشنایی ندارم. اگر تلفن شما به دستگاه سانترال متصل هست باید تنظیمات سانترال مربوطه را بررسی نمایید.
من میخواهم تعدادی شماره های جدید رو به کدینگ تلفن اضافه کنم باید چکارکنم؟ در ضمن کدهای شماره های کدینگ قبلی که روی گوشی ذخیره شده سه رقمی می باشد.
مدل گوشی KX-DT333 می باشد.
منظورتون از کدینگ را متوجه نمی شوم اگر منظور speed dial شماره گیری سریع هست کد های 3 رقمی سیستمی تعریف می شوند و باید از کارشناس سانترال مجموعه بخواهید روی مرکز تلفن وارد نماید.
یه سوال داشتم خدمتتون در مورد مدل kx-dt346 وقتی تماس داخلی داریم متاسفانه چراغ های LED کنار داخلی های رو گوشی روشن نمیشه ؟!مثلا در دیف اول که داخلی اولین تقا رو ذخیره کردیم وقتی تماس دریافت می کنیم قاعدتا هنگام دریافت تماس باید led کنار نام اتاق 1 روشن بشه که متاسفانه خاموش هست و تشخیص داده نمیشه از کدوم داخلی تماس گرفته شده ممنون میشم راهنمایی کنید .
سلام
1. کلید program را بزنید
2. کلید کناری مورد نظر را انتخاب نمایید
3. بعد عدد 1 را وارد کنید و سپس شماره داخلی مورد نظر را وارد کنید.
4. در نهایت کلید store و مجددا program را بزنید.
گوشی KX-DT333 داریم ، میخوام صدای منشی تلفنی رو تغییر و دوباره ضبط کنیم
راهنمایی لطفا
با تشکر
این تنظیمات مربوط به گوشی نمی باشد و روی مرکز تلفن باید دسترسی ها و تنظیمات دیگری انجام شود. کد مربوط به ضبط ضد 361* و بعد شماره دیزا به عنوان مثال 501 می باشد. اگر موفق نشدید باید از یک کارشناس بخواهید دسترسی های سیستم را بررسی نماید.
چگونه میتوان incoming call رو روی یک دکمه تعریف کرد(میانبر داشته باشم) گوشیkx-DT333پاناسونیک .با سپاس .در صورت امکان ای میل شود.
برای incoming نمی شود میتوانید با کد 54 کلید کناری را برای call log تعریف کنید.
چراغ نمایشگرتماس ورودی بصورت دایم روشنه
مدل دستگاه DT343
دلیلش چیه وچطورمیشه خاموشش کرد؟
احتمال خط مربوطه اشغال مانده است. در برخی موارد نظیر فوروارد یا ترانسفر شهری میتونه این اتفاق بیافتد باید از کارشناس سانترال بخواهید برای خط در صورت لزوم زمان قطع تنظیم کند.
مدل گوشی پاناسونیک KX-DT343 می باشد. با وجود تنظیم داخلی های مورد نظر بر روی خط ها اما برخی از خط ها در زمان اشغال بودن چراغشان روشن نمی شود . ممنون از راهنماییتون
تنظیمات به این نحو می باشد تست کنید
کلید proram را بزنید.
کلید کناری مورد نظر را انتخاب کنید.
عدد 1 را وارد کنید و سپس شماره داخلی مورد نظر را وارد کنید.
کلید store و بعد program را بزنید.
تلفن kx-dt346 خرید م نمیدونم چرا به سانترال وصل میکنم هیچ اتفاقی نمی افته ولی با تلفن دیگه کار میکنه روی همین سانترال
با تشکر
باید داخلی مربوطه دیجیتال باشد یعنی هم سانترال داخلی دیجیتال داشته باشد هم پریز مربوطه داخلی دیجیتال بسته شده باشد.
تنظیمات خاصی برای این منظور نیست ممکن است اسپیکر تلفن خراب شده باشد.
کد دستوری برای تعریف ۲۴ کلید روی گوشی چیه ؟ ممنونم
برای کارکردهای مختلف متفاوت می باشد میخواهید کلید چه قابلیتی داشته باشد. جهت دسترسی به خط شهری و تنظیم داخلی در کامنت های همین صفحه پرسیده و پاسخ داده شده است.
آموزش برنامه ریزی سانترال های پر ظرفیت روی سایت انجام نمی شود. شما می توانید از طریق پشتیبانی ریموت یا شرکت در دوره آموزشی، آموزش های لازم را در اختیار داشته باشید.
تلفن kx-dt343 دارم چطوری صدای زنگش رو تعویض کنم؟
عنوان زیر را در همین صفحه با کلید های کنترل+F جستجو کنید توضیح داده شده است.
تغییر زنگ تلفن DT333
من گوشی 346 دارم روی بعضی خطوط وقتی incoming رو میخوام چک کنم پیغام No Entries میده میخواستم بدونم چطور میشه حلش کرد ک incoming رو مشاهده کنم؟
دو حالت دارد یا تماس ورودی روی این داخلی نداشتید یا در مرکز تلفن لاگ برای این داخلی در نظر گرفته نشده است. اگر حالت دوم باشد باید از کارشناس سانترال بخواهید از روی مرکز امکان مشاهده لاگ برای داخلی را با تعداد مورد نیاز فعال کند.
احتمالا همون حالت دوم باشه
در سانترال tda100 وقتی درقسمت 10.2 فقط عدد داخلی مثلا 101 را مینویسم پس از تماس میسکال می اندازد اما وقتی دو یا چند داخلی را در گروه می نویسم وعدد گروه در 10.2
قرار میدهم دیگر میسکال نمیافتد دستکاه تلفن 7636 میباشد با تشکر
بعد از انتخاب کلید برای call log باید شماره گروه مورد نظر را وارد کنید.
بی نهایت سپاس گزارم مشکلم حل شد .
میخوام خط آزاد داشته باشم ولی با گرفتن شماره 9 خط آزاد نمیشه و پیغام co not assigned میده
چجوری باید تعریفش کنم؟
این موضوعی ارتباطی به تلفن ندارد باید از کارشناس سانترال بخواهید مرکز تلفن را برنامه ریزی کرده و دسترسی به خط شهری را برای داخلی شما باز نماید.
جهت استفاده از هدست مدا kx-dt333 چه تنظیماتی هست که بدون برداشتن گوشی و استفاده از sp phone از هدست استفاده کرد؟
با تشکر
باید روی یکی از کلید ها کناری هدست Mode را تنظیم کنید تا با فعال کردن آن در حالت هدست قرار بگیرد. بعد از زدن program و انتخاب کلید عدد 67 را انتخاب و بعد store و program را بزنید.
تنظیماتی که باید روی مرکز تلفن انجام شود حتما باید توسط کارشناس مربوطه که رمز ورودی به محیط برنامه ریزی و البته آشنایی کافی با تنظیمات را دارد انجام شود.
اگر منظور از دادن داخلی تعریف داخلی روی کلید های کناری می باشد در همین صفحه در پاسخ به سوال کاربران مطرح شده است. عنوان زیر را در همین صفحه در بخش کامنت ها جیتجو کنید.
تنظیم کلید های کناری در حالت DSS
خواهشمند است روش تغییر زنگ تلفن پاناسونیک مدل KX-DT346 را توضیح بفرمایید
با تشکر
سلام
1. کلید puse را بزنید.
2. کلید intercom را وارد کنید.
3. عدد 2 را بزنید.
4. یکی از ملودی های 01 تا 30 را انتخاب نمایید.
5. کلید store رابزنید.
6. نهایتا کلید puse را بزنید.
میتوانید یکی از کلید های کناری را برای call log تنظیم کنید در صورتی که تماس ورودی شهری بدون پاسخ داشته باشید چراغ مربوطه قرمز می شود. برای اینکار کلید puse را بزنید و کلید کناری مورد نظر را انتخاب کنید و با جهت باال گزینه call log را انتخاب و store و بعد puse را بزنید.
روی گوشی سری 74 دکمه message روشنه و وقتی روی آن میزنیم داخلی 112 را نشون میدهد که استفاده کننده نداره ممکنه علت رو بگین و اینکه چطور چراغش رو خاموش کنم!
با تشکر
کد 790 را شماره گیری کنید.
من کارمند اداره هستم که تلفن dt333 در دسترسم هستش چون شنیده بودم این تلفن کارای بسیار جالبی دارد کنجکاو شدم و کمی با تلفن ور رفتم نمیدونم چه کدی زدم تلفن فقط تماسهای داخلی را زنگ میزد ولی تماسهای شهری را نمیگیرد و روی صفحه پیغام میدهد restricted و بوق اشغال میزند. خواهش میکنم کمکم کنید و کارم اجرایی هستش و شب کار هستم و کل کارهام با تلفنه اگه تلفن نباشه بدبخت میشم فردا اخراجم میکنن خواهش میکنم اگه کسی مبتونه کمک کنه بگه باید چیکار کنم تلفن درست بشه ممنونش میشم اگه به ایمیلم بفرستید چیکار کنم .خواهش میکنم کمکم کنید من کارم از ساعت 7 شب شروع میشه و فقط دو ساعت زمان دارم الان تاریخ 1/9/97 ساعت 17:11 هستش من تا ساعت 17 زمان دارم تلفن وصل کنم
اگر روی حالت program نباشد امکان تماس دارد. اگر در حالت Program نیست و امکان تماس ندارید باید از کارشناس سانترال بخواهید دسترسی به خطوط شهری را برای شما باز کند.
دوستان عزیز ممنون میشم راهنمایی کنید
گوسی پاناسونیک مدل kx-DT333 داریم همه داخلی تناس میگیریم هم اینکه با زدن شماره 9 تلفن ازاد میشه میتونیم شهری و موبایل تماس بگیریم شنیدم راهی داره که میشه تماسهای خروجی به شهری و موبایل را مسدود کنیم که نشه باهاش زنگ زد ولی نمیخوام کسی بخواد زنگ بزنه بهمون نتونه و اگه بخوام داخلی زنگ بزنم نشه
ممنون میشم ازتون روش مسدود کردن و رفع مسدود کردن را بهم یاد بدید
با تشکر از زحماتتون
برای این کار باید سانترال را برنامه ریزی کنید. آموزش برنامه ریزی سانترال های پر ظرفیت روی سایت انجام نمی شود. شما می توانید از طریق پشتیبانی ریموت یا شرکت در دوره آموزشی، آموزش های لازم را در اختیار داشته باشید.
است امکان دایورد خطمستقیمد این گوشی برروی موبایل هست باچه کدی درضمن دایورد مخابرات این خط آزاد است سپاس از پاسخگویی
اگر خط را مخابراتی میخواهید دایورت کنید باید خط شهری مورد نظر را آزاد کنید و بعد کد *21*شماره مورد نظر# که مربوط به دایورت مخابرات هست را شماره گیری کنید.
چطوری می تونم ساعت و تاریخ تلفن پاناسونیک مدل kx- dt333 را تنظیم کنم؟
با تشکر
این تنظیمات باید روی مرکز تلفن انجام شود اگر پسورد برنامه ریزی را دارید به لینک زیر مراجعه کنید.
http://goo.gl/dzXV2j
1- خواهشمند است بفرمایید چگونه می توان دستگاه kx-dt333 را ریست فکتوری نمود.
2- چگونه می توان کلیدهای کناری را برای شماره های (موبایل و خط شهری) تنظیم نمود ، به طوری که با فشردن دکمه مورد نظر کناری ، شماره موبایل مورد نظر گرفته شود.
با تشکر
ریست گوشی با کد 790 انجام می شود. برای تنظیمات کلید کناری برای داخلی عبارت زیر را در همین صفحه در بخش کامنت ها جستجو کنید.
تنظیم کلید های کناری در حالت DSS
برای تنظیم خطوط شهری به جای عدد 1 عدد 0 و به جای شماره داخلی کد 3 رقمی مربوط به خط شهری را وارد کنید.
هنگام برداشتن گوشی دستگاه kx-dt333 ، عبارت Reorder Tone بر روی صفحه نمایش ظاهر می شود و امکان شماره گیری داخلی امکان پذیر نیست و بوق اشغال می زند. خواهشمند است راهنمایی فرمایید.
با تشکر
با کد 790 داخلی را ریست کنید اگر مجدد مشکل بود باید از روی سانترال تنظیمات داخلی بررسی شود.
تلفن سانترال ما مدل 824
وقتی داخلی اشغال باشه بلافاصله به خط بعدی انتقال پیدا میکنه ما نمیخوایم انتقال پیداکنه مثلا اگه داخلی ۱۵ اشغال باشه وصل میشه اتوماتیک به داخلی ۱۶.ممنون میشم کمکم کنید
سوال خود را در بخش مربوطه مطرح کنید این صفحه مربوط به تلفن 333 می باشد
روی داخلی 15 با شماره گیری 710 داخلی را فوروارد در حالت اشغالی را غیر فعال کنید.
ما در سانترال TDE200 تعداد 10 عدد خط شهری داریم. با استفاده از گوشی KX-DT343 امکان فروارد تماس (دایورت) فقط برای یکی از خطوط شهری امکانپذیر است؟
خی برای همه خطوط امکان پذیر می باشد ولی مجوز آن باید توسط کارشناس سانترال برای داخلی شما داده شده باشد.
مدل kx-dt543
وارد تنظیمات منو شوید و گزینه هدست Mode را روی حالت ON قرار دهید.
ممنون میشم که راهنمایی کنید
تلفن بنده هم مدلش KX-DT343 می باشد
سپاسگزارم
سلام مراحل زیر را انجام دهید.
1. کلید puse را بزنید
2. کلید کناری را انتخاب کنید
3. عدد صفر را وارد نمایید.
4. عدد 3 رقمی مربوط به خط شهری (مثال 001) را وارد کنید
5. کلید store و سپس puse را بزنید.
سپاسگزارم از پاسخگویی سریع به سوال قبلی،
یک سوال دیگه دارم اینکه :
نحوه رجیستر کردن خطی که در یک زون دیگر قرار دارد.
ممنونم
بخش خصوصی دارای دو خط مجزا هست و بخش خصوصی هم دارای دو خط تلفن مجزا. اما نیاز داریم که اون دو تا خط که توو بخظ عمومی هستند رو روی تلفن بخش خصوصی و دکمه های کناری انتقال دهیم به طوری که وقتی تلفن های بخش عمومی مشغول هستند دکمهای کناری تلفن بخش خصوص روشن شوند.
از این واضح تر نمیتونستم بگم
ممنونم
چه جوری میتونم زبان گوشی پاناسنونیک مدل kx-dt343 رو تغییر دهم.با تشکر
گوشی پاناسونیک مدل kx-dt343 دارم چراغ بالای مدل چند وقت پیش روشن شده چطوری خاموشش کنم - ممنون
تنظیمات یک خط داخلی(گوشی kx-dt333) وقتی مشغول است و مجدد پشت خطی دارد علاوه بر روشن و خاموش شدن چراغ های کنار میخوام صدای تیک هم شنیده بشه.
برای فعال کردن پشت خطی تماس های شهری کد 7321* را شماره گیری کنید.
آیا با کد*790 تمام تغییرات وارده که انجام داده ام حذف می شوند یا آخرین تغیرم؟
خیر این کد برای کلیر کردن داخلی می باشد. باید تنظیمات مورد نظر را دوباره اعمال کنید.
با تشکر از تمام توضیحات مفیدتون،با گوشی سانترال برنامه ریزی شده KX-DT333 میخوام بعد از تایم کاری و وتمام ساعات روزهای تعطیل بعد از گوشی منشی گوشی حراست زنگ بخوره،قبلا" برنامه ریزی شده بود ولی الان حراست زنگ نمیخوره ولی دکمه های DSS روشن میشوند ولی گوشی زنگ نمیخوره لطفا"راهنمایی بفرمایید
لطفا سوالاتتان را در قالب یک پرسش مطرح کنید. این صفحه مربوط به تنظیمات تلفن های سری DT3XX می باشد تنظیمات در خواستی شما مربوط به تلفن نیست و تنظیمات سانترال می باشد. آموزش برنامه ریزی سانترال های پر ظرفیت روی سایت انجام نمی شود. شما می توانید از طریق پشتیبانی ریموت یا شرکت در دوره آموزشی، آموزش های لازم را در اختیار داشته باشید.
وارد کلید منو زیر صفحه نمایش شوید و با کلید های جهت نما وارد incoming call log شوید.
کلید های جهت نمای چپ و راست را انتخاب کنید اگر شماره های تماس گیرنده را ندیدید احتمالا قابلیت لاگ برای داخلی شما غیر فعال شده است که باید از کارشناس سانترال مجموعه بخواهید در تنظیمات سانترال برای شما لاگ را فعال نماید.
ایام بکام
تلفن پاناسونیک مدل kx-d333 دارم
قسمت تنظیم کنترل سانترال پاناسونیک کدام قسمت هست یعنی من بخوام قسمت سمت چپ تلفن که 12 دکمه داره و رودر روی این 12 دکمه 12 کمه دیگه داره این دکمه ها چطوری میشه بهش شماره داد و ذخیره کرد و یا حذف کرد شماره های سیوو شده رو ممنون میشم جواب بدین متشکرم
در همین صفحه در بخش کامنت ها عبارت زیر را جستجو کنید. این توضیح برای تنظیم داخلی های دیگر روی کلید های کناری می باشد.
تنظیم کلید های کناری در حالت DSS
کد 790 یا 790* را شماره گیری کنید پاک می شود.
گوشی تلفن را جای یک تلفن دیگر از همین مدل وصل کنید اگر همین وضعیت را داشت تلفن را برای تعمیر ارسال کنید.
یا برگرداندن تنظیمات فوروارد تماس چه کار باید کرد؟
داخلی 106 را با کد 7102101* و وارد کردن # روی داخلی 101 فوروارد کنید. در صورتی که خواستید فوروارد غیر فعال شود کد 7100* را شماره گیری کنید.
ببخشید برای فعال و غیر فعال کردن حالت هدفن روی سانترال 346 چه کد باید وارد کنیم
ممنون
کلید prog را بزنید و بعد عدد 61 را وارد کنید و بعد enter و بعد گزینه on را انتخاب و تایید کنید.
برای فعال و غیر فعال کردن هدست کد میانبری تعریف نشده که نیاز نباشه اپراتور به تنظیمات مراجعه کند؟
دقت کنید روی کلیدی که برای فعالیتی نظیر خط شهری یا داخلی تنظیم شده استفاده نکنید.
میخواهیم تا گوشی برداشته میشود خط متصل شود
ممنون
باید به کارشناس سانترال مجموعه بگویید در نرم افزار مرکز تلفن برای این داخلی زنگ خور خطوط را تعریف کند و تنظیمات دیگر داخلی را یک مرتبه ریست نماید.
دستگاهمون هم tda100 هستش
لطفا بفرمایید از کدوم قسمت اقدام کنم و از کجا ریست کنم
برای اینکه صدای زنگ بین دو گوشی سانترال ۳۴۳ فقط رو یه گوشی باشه چه کار باید کرد ؟
باید تنظیمات زنگ خور توسط کارشناس از طریق مرکز تلفن روی یک گوشی منتقل شود. روش دیگر فوروارد کردن داخلی برای تماس های ورودی شهری روی داخلی دیگر هست که با کد 7112* و بعد شماره داخلی و نهایتا # انجام می شود.
دو تا گوشی سانترال ۳۴۳ تماس های داخلی گوشی ۱ به گوشی ۲ فوروارد شده منتها صدای زنگ رو گوشی ۲ هست و گوشی ۱ فقط چراغ می زنه خواستم بدونم چه جور می شه صدای زنگ عکس این قضیه بشه و رو گوشی ۱ باشه
در حالت فوروارد مقصد زنگ می خورد اگر میخواهید تلفن اول زنگ بخورد و تلفن دوم قابلیت پاسخگویی داشته باشد این کار باید از طریق گروه زنگ خور انجام شود و تنظیمات مربوطه در محیط برنامه ریزی مرکز تلفن می باشد و باید از کارشناس سانترال مجموعه بخواهید برای شما تنظیمات را انجام دهد.
باید تنظیمات زنگ خور روی مرکز تلفن انجام شود با توجه به اینکه سانترال پر ظرفیت دارید باید توسط کارشناس انجام شود.
تلفن من KX-DT346 هست .برای ذخیره ی داخلی ها دچار مشکل شدم .وقتی شماره داخلی رو ثبت میکنم پسوند EXT نداره و این باعث میشه وقتی داخلی مورد نظر زنگ میخوره چراغش روشن نشه .گاهی اوقا هم اصلا نمیشه خطی رو بهش وصل کرد !!!!چجوری پسوند ایجاد کنم قبل از وارد کردن شماره ی داخلی؟
بعد از زدن کلید program و انتخاب کلید کناری عدد 1 را بزنید و بعد شماره داخلی را وارد کنید و نهایتا store و program را بزنید.
خسته نباشید بابت سایت بسیار مفیدتون
مدل گوشی :KX-DT343
سوال 1 : از داخلی به مرکز اصلی (101منشی) تماس گرفته میشه مستقیم روی ایفون میره و
صدا رو بلندگو پخش میشه ، باید چجوری تنظیماتش و درست کنم که تلفن زنگ بخوره فقط ؟
سوال 2 : صدای زنگ و ولوم گوشی مدام به طور خودکار قطع میشه ، یعنی اپراتور صدای گوشی و زیاد میکنه و بعد چند تماس باز خودش قطع میشه ؟
سوال 3 : از بیرون کسی تماس میگیره و گوشی و برمیداریم مدام قطع میشه یعنی اصلا صحبتی حتی رد و بدل نمیشه بارها تکرار شده این مشکل گوشی هست یا خطوط ؟
با سپاس فراوان
1. روی تلفن کلید auto answer را غیر فعال کنید اگر مشکل برطرف نشد باید کارشناس تنظیمات مرکز تلفن را تغییر دهد.
2. خود بخود چنین موردی نداریم مگر اینکه تلفن خراب شده باشد با یک تلفن از همین مدل جا به جا و تست کنید.
3. احتمال زیاد از خطوط pcm استفاده می کنید که چنین مشکلات دارند.
کلید auto answer خاموش هست ولی مشکل برطرف نشده و کارشناس مربوطه نمیدونه کدوم قسمت مرکز تلفن و باید تنظیم کنه ، میشه راهنمایی بفرمایید ؟
با کد 790 یا *790 داخلی را ریست کنید اگر مششکل مرتفع نشد از یک کارشناس به صورت حضوری برای بررسی موضوع استفاده نمایید.
خواهشمند است کد های گوشی پاناسونیک مدل kx-dt 333 به ایمیل معرفی شده ارسال نمائید . با سپاس
تنظیمات مربوط به گوشی در همین صفحه توضیح داده شده است اگر منظور کد های برنامه ریزی سانترال می باشد در آدرس زیر فایل برنامه ریی مراکز تلفن را می توانید دانلود نمایید.
http://goo.gl/ceAS8x
اینکه چطوری میشه تمام تماس ها چه داخلی چه از بیرون قابلیت ato ans داشته باشه
الان فقط داخلی ها خودکار وصل میشه میخوام تمام تماس ها اتوماتیک وصل بشن
آیا میشه این کار رو کرد اگه میشه چی کار کنم ؟
کلید auto answer را در حالت روشن قرار دهید.
کد خارج شدن از حالت دایورت همین کد هست با * و بدون ستاره تست کنید.
من میخوام اسم داخلی رو تغییر بدم . مدل تلفن هم kx-dt333 هست . ممنون میشم راهنمایی کنید .
از طریق نرم افزار کنسول به سانترال متصل شده و در بخش extension setting نام داخلی مورد نظر را تغییر دهید.
نمیدونم که چه اتفاقی افتاده که تمام تماسها از بیرون فقط روی یک داخلی ارسال میشه و پیام گویای منشی حذف شده
چطور میشه درستش کرد
با تشکر
این تنظیمات مربوط خود سانترال هست نه تلفن باید تنظیمات گویا روی آن انجام شود و تماس به سمت دیزا هدایت شود از یک کارشناس بخواهید برنامه ریزی سانترال را بررسی نماید.
ی سانترال TDA100 داریم تلفن شهری ک زنگ میزنیم بعد 15 دقیقه اتومات قطع میشه چطور میتونم زمان مکالمه رو بیشتر کنیم ؟
این تنظیمات مربوط به سانترال می باشد نه گوشی تلفن و باید توسط کارشماس انجام شود. لازم است زمان مرتبط با ترانک گروپ خط شهری را در بخش TRG Setting افزایش دهید و یا محدودیت مکالمه را برای کلاس داخلی غیر فعال کنید.
آیا از گوشی kx_td333 میتوان به عنوان گوشی خانگی استفاده کرد که دارای خط معمولی هست؟؟؟
خیر باید به سانترال پاناسونیک دارای داخلی دیجیتال متصل شود
من یه گوشی DT333 دارم که برای یکی از دکمه های COسرویس one touch فعال کردم، حالا میخوام حذفش کنم تار مثل قبل به خط آزاد دسترسی داشته باشم؛ ممنون میشم راهنمایی بفرمایین ؟
در بخش کامنت ها در پاسخ به کاربر دیگیری توضیح داده شده است عنوان زیر را در همین صفحه جستجو کنید.
تنظیمات co line جهت آزاد کردن خط شهری
وقتی زنگ میخوره دیگه شماره نمیافته رو ال سی دی
باید info رو بزنم تا شماره نمایش داده بشه
امکانش هست راهنمایی کنید
یکبار تنظیمات داخلی را با 790 یا 790* ریست کنید.
یه سوال؟
چجوری میشه تلفن هایی که به ما زنگ زدن رو شمارشونو دید؟
دکمه ای نداره
ممنون میشم راهنمایی کنید
در صورتی که بخواهید برای استفاده از داخلی پسورد زده شود از این بخش استفاده م شود.
آموزش برنامه ریزی سانترال های پر ظرفیت روی سایت انجام نمی شود. شما می توانید از طریق پشتیبانی ریموت یا شرکت در دوره آموزشی، آموزش های لازم را در اختیار داشته باشید.
سلام
این توضیحات فقط برای تغییر زنگ تلفنهای داخلی و آیفونها کاربرد دارد
زنگ شماره های شهری وارده تغییر نمی کند!
1. کلید puse را بزنید.
2. کلید intercom را وارد کنید.
3. عدد 2 را بزنید.
4. یکی از ملودی های 01 تا 30 را انتخاب نمایید.
5. کلید store رابزنید.
6. نهایتا کلید puse را بزنید.
گوشی من kx-dt343 هست ، هنگام طهر ناگهان صدای اذان پخش میشه، میتونم به عنوان یه کاربر صداش رو قطع کنم که برای گوشی من دیگه پخش نشه؟
متشکرم
این تنظیمات مربوط به سانترال می باشد. از کارشناس سانترال بخواهید در تنظیمات مرکز تلفن داخلی مورد نظر شما را برای این منظور غیر فعال کند
برای غیر فعال کردن هات لاین کد 7400* را شماره گیری کنید.
این کد که فرمودید 7400 * اگر بزنم که شماره های ذخیره شده روی دکمه ها را که پاک نخواهد کرد
خیر هات لاین را غیر فعال میکند.
برای انتقال تماس به شماره موبایل ، برای مواقعی که در محل کار نیستم راهنمایی فرمایید گوشی DT 343 یا تشکر
روی تلفن کد 7102* را شماره گیری کنید و بعد عدد مربوط به دسترسی به خط شهری مثلا 9 و بعد شماره مقصد و نهایتا # را بزنید
اگرداخلی شما دسترسی مجاز برای این کار را داشته باشد میتوانید با همین کد انجام دهید در غیر این صورت باید از سانترال کار بخواهید تنظیمات دسترسی مربوطه را برای داخلی اعمال کند.
براي تغيير شماره اتودايل و ثبت شماره جديد با مدل KX-DT343 بايد چه كدي را وارد كنم
ممنون
برای ذخیره شماره گیری سریع به ترتیب زیر عمل کنید
1. گوشی را بردارید و کد 30* را شماره گیری کنید
2. سپس یک شماره دو رقمی دلخواه وارد کنید
3. شماره که میخواهید گرفته شود را وارد کنید و در نهایت کلید # را بزنید
برای شماره گیری سریع
کلید auto dial و سپس * و بعد عدد دو رقمی مرحله قبل را وارد کنید
سوال بنده اين است كه اتودايل از قبل ايجاد شده را چگونه شماره اش را تغيير بدهيم
مثلا اتودايل 100 موبايل يك نفر است، ميخواهم شماره ي شخص ديگري را جايگزين كنم
ممنون
تلفن پاناسونیک داشتیم که به دلیل خرابی با مدل dt346 تعویض شد قبلا برای ارتباط با داخلی مثلا 101 همون 101 شماره گیری میکردیم ولی الان برای ارتباط با داخلی 101 باید 115 شماره گیری بشه یا 102 باید 116 شماره گیری بشه چظور میشه مشکل حل کرد ؟
شماره داخلی ها ارتباطی به گوشی شما نداره ممکنه داخلی مورد نظر روی شماره دیگری فوروارد شده باشد
اگر منظورتون کلید ها کناری هست نه شماره گیری داخلی میتوانید تنظیمات کلید را تغییر دهید. برای این تنظیمات در همن بخش پاسخ ها عنوان زیر را جستجو کنید
تنظیم کلید های کناری در حالت DSS
گوشی همه اتاق ها اذان پخش میکنه، گوشی اتاق من غیر فعال کردند، همکار میگویند یک کد هست که اگر وارد کنید اذان گوشی شما هم فعال میشود
از کارشناس سانترال بخواهید در نرم افزار کنسول گزینه paging deny را برای داخلی غیر فعال کند.
کد 7210* را امتحان کنید اگر مشکل حل نشد از طریق نرم افزار باید بررسی شود
قبلا روی گوئشی هدفون نصب بوده ولی الان میخواهم دکمه اسپیکر را که میزنم روی بلندگو صدا بیایید لطفا راهنمایی بفرمایید
احتمالا یکی از کلید های کناری برای فعال یا غیر فعال کردن حالت هدست تنظیم شده است با آن کلید هدست را غیر فعل کنید. اگر نبود به روش زیر عمل کنید
کلید program را بزنید و یکی از کلید ها کناری انتخاب کنید عدد 67 را انتخاب و بعد store و program را بزنید.
چند تا از شماره های داخلی ما در وقت تماس بوق اشغال میزنه در حالی که اشغال نیس مدل dt100
داخلی را با کد 790 و یا 790* ریست کنید اگر باز مشکل بود سیم کشی را قطع کنید پورت داخلی رو روی کارت چک کنید.
در تلفن 346 چگونه آلارم message waiting رو مشه پاک کرد
کد 790 یا 790* را شماره گیری کنید.
میتوانید یکی از کلید های کناری را برای call log تنظیم کنید ولی این برای تماس ورودی شهری بدون پاسخ می باشد و چراغ مربوطه قرمز می شود.
برای اینکار کلید puse را بزنید و کلید کناری مورد نظر را انتخاب کنید و با جهت باالا گزینه call log را انتخاب و سپس store کنید و بعد puse را بزنید.
ممنون
اگر روی سانترال 308 استفاده میکنید به روش زیر عمل کنید
برای ذخیره گوشی را بردارید عدد 2 را بزنید بعد * و بعد یک عدد بین 0 تا 9 و سپس شماره مقصد و در نهایت # را بزنید
برای شماره گیری گوشی را بردارید # را بزنید و بعد عدد 0 تا 9 را وارد کنید
بنده در کارخانه از مدل 333 استفاده میکنم و برای بعضی از خطوط داخلی تعریف شده که باشماره 9 بتوانند از خط آزاد یا شهری استفاده کنن..و الان میخوام مجدد برای یکسری از خطوط داخلی دیگر هم این کار انجام بدم که بتونن با شماره گیری عدد 9 به خط شهری دسترسی داشته باشن..ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
برنامه ریزی از طریق نرم افزار انجام می شود. آموزش برنامه ریزی سانترال های پر ظرفیت روی سایت انجام نمی شود. شما می توانید از طریق پشتیبانی ریموت یا شرکت در دوره آموزشی، آموزش های لازم را در اختیار داشته باشید.
بمن میخواستم داخلی تلفن سانترال و بعد از یک بوق دایورت کنم روی تلفن بی سیم اون کد *71 و انجام دادم بعد از 5 تا بوق دایورت میشه راهی هست که بشه بعد از 1 یا 2 زنگ خوردن دایورت بشه؟
در نرم افزار برنامه ریزی باید یک گروه تعریف شود و در گروه مربوطه ممبرهایی با تعداد زنگ خور مورد نظر مشخص شود و در آخر گروه مربوطه باید برای مقصد زنگ خور خط شهری تنظیم شود.