تنظیمات تلفن گویا در زمان اشغال بودن داخلی


 

 تنظیمات تلفن گویا  این امکان را به شما میدهد که در زمان مشغول بودن داخلی مورد نظر , شما را در یکی از حالت های call waiting ,disa قرار می دهد  یا به طور کلی تماس شما را قطع کند . حالت call waiting این امکان را به شما میدهد که منتظر پاسخ گویی بمانید و تماس شما قطع نمیشود و حالت disa تماس شما را به خط شهری دیگر انتقال میدهد . تنظیمات فعال سازی تلفن گویا در زمان مشغول بودن داخلی از طریق کد 506 در برنامه ریزی تلفنی صورت می پذیرد .

 

 

برای ورود به تنظیمات سانترال دستورات زیر را از چپ به راست وارد کنید :

Untitled

رمز عبور دستگاه به طور پیش فرض "1234"می باشد . نحوه ی تنظیمات به شرح زیر می باشد:


پایان  flsh2 ذخیره  flsh2 تماس شما را قطع کند یا شما را در حالت انتظار قرار دهد  flsh2 506
 End  Store  call waiting / Disconnect

پایان  flsh2 ذخیره  flsh2 انتقال شما روی خط شهری دیگر  flsh2 حالت DISA  flsh2 506
 End   Store   (1...8)
خواندن 12800 دفعه

HEADER 

#
احمد 17 مرداد 1395
سلام وقت بخير
مشكلي در سانترال824بنده هست
اگه فردي با يك داخلي تماس بگيره و اون داخلي جواب نده به صورت اتومات به يك خط كه 103تعريف شده منتقل ميشه چطور ميشه اين عمل رو حذف كرد.
ويه سوال ديگه كه واقعا اذيت ميكنه بعد هر تماس كه گرفته ميشه چه پاسخ بدهند و چه ندهند البته با خط شهري پس از قطع تماسو گذاشتن گوشي همان گوشي بلافاصه زنگ ميخوره و يك بوق ممتد بدي ميزنه علت چيه وبايد چه كرد
#
کیمیا ارتباط 18 مرداد 1395
سلام
احتمالا تماس داخلی 103 داخلی اپراتور هست شما می تونید با کدهای 507 و 510 تماس رو در حالت قطع قرار دهید
#
میثم 26 مهر 1395
سلام
بر روی مرکز تلفن من اگر اپراتور در حال صحبت باشه نفر دوم از بیرون تماس بگیره برای آن بوق اشغالی پخش میشه وسریع قطع میشه من چکار کنم
#
کیمیا ارتباط 26 مهر 1395
سلام
اگر سانترال شما 824 هست و منظورتون اینه که نفر دوم پیام گویا رو نمیشنوه وقتی کس دیگه ای روی گویا هست این طبیعیه و شما باید کارت بگیرید و اگر منظورتون این هست که وقتی داخلی اپراتور رو میگیره و اپراتور اشغال هست قطع میشه تماس میتونید پشت خطی اپراتور رو فعال کنید
#
مهدی 18 بهمن 1395
با سلام در مورد تنظیمات دیزا سوال داشتم دستگاه سانترال 824 هست با نرم افزار KX-TE Maintenance Console تنظیمات را انجام دادم
1- در صورت پاسخ ندادن داخلی مورد نظر ایا میتوان طوری تنظیم کرد که یک پیام پخش شده و سپس به اپراتور وصل شود ؟ ( 2 عمل را به ترتیب انجام دهد مثلا پیام " شما به اپراتور وصل میشوید " پخش شده و به اپراتور وصل شود )
2- در صورت اشغال بودن داخلی مورد نظر پیامی پخش شده سپس به اپراتور وصل شود ؟
3- ایا میتوان صدای از قبل ضبط شده را به عنوان پیام روی دستگاه قرار داد ؟
با تشکر از شما اساتید محترم
#
کیمیا ارتباط 20 بهمن 1395
سلام
شما تنها میتوانید در صورت اشغال بودن داخلی موزیک هلد پخش کنید یا به منوی اصلی تماس گیرنده را باز گردانید.
پاسخ سوالات شما خیر می باشد
#
سعید 11 دی 1396
سلامدر صورت پاسخ ندادن داخلی مورد نظر ایا میتوان طوری تنظیم کرد که اپراتور زنگ بخورد
#
کیمیا ارتباط 12 دی 1396
سلام
بله با کد 507 گزینه intercept را انتخاب کنید.
#
امین 14 بهمن 1396
با سلام.من یک دستگاه ۸۲۴دارم میخوام وقتی یک نفر به خطهای شهری فعال روی دستگاه زنگ زد در صورت اشغال بودن تماسش به یک داخلی دیگه انتقال پیدا بکنه،لطفا راهنماییم کنیین،ممنون
#
کیمیا ارتباط 14 بهمن 1396
سلام
این کار ممکن نیست چون بوق اشغال توسط مخابرات پخش میشه و اصلا تماسی به سمت شما نمیاد که بخواید مدیریتی روی ان انجام دهید. میتوانید از سرویس روتاری در صورتی که مخابرات ارائه کند استفاده نمایید.
#
امین 15 بهمن 1396
خطهای ورودی از یک دستگاه سانترال tda اومدن.
#
کیمیا ارتباط 17 بهمن 1396
روی سانترال tda باید خطوط داخلی را که به 824 وصل کردید در یک گروه قرار دهید تا در صورت اشغال بودن تما را به خط دیگر منتقل کند.
#
امیر 07 اسفند 1396
امیر
سلام
سوال: شرکت ۶ خط مستقیم دارد به طور مثال اگر یکی از خط ها مثلا خط ۱ زنگ خورده شود و منشی آنرا پاسخ دهد در صورت تماس خط های دیگر به یکی از داخلی ها وصل می شود چه جوری می شود که دیگر داخلی زنگ نخورد
با تشکر
#
کیمیا ارتباط 07 اسفند 1396
سلام
سوال واضح نیست اگر منظورتون این هست که در صورت اشغال بودن منشی تماس بع داخلی های دیگر منتقل می شود احتمالا داخلی منشی در حالت اشغال فوروارد شده است که باید آن را از فوروارد خارج کنید و یا برای زنگ خور گروهی قرار داده شده است که باید برنامه ریزی دستگاه مشاهده شود وداخلی های دیگر حذف شود.
#
امیر 07 اسفند 1396
سلام
بله همین طور است در صورت مشغول بودن منشی به یک داخلی دیگر وصل می شود
لطفا تنظیمات مربوط به لغو این دستور بفرمایید
با تشکر
#
کیمیا ارتباط 07 اسفند 1396
سلام
اگر فوروارد شده باشد با شماره گیری 7100 از فوروارد خارج می شود. اگر برنامه ریزی دیگری باشد باید کارشناس به صورت ریموت یا حضوری برنامه ریزی دستگاه را بررسی نماید.
#
حمید 01 آبان 1397
سلام
ممنون از پاسخگویی به سوالات
قبلا وقتی یکی از داخلی ها اشغال بود و پاسخ به تماس شهری نمیداد خود به خود همه ی خطوط دیگه شروع به زنگ خوردن میکرد. اما الان تماس چند ثانیه ای پشت خط میمونه و بدون اینکه خط دیگه ای زنگ بخوره قطع میشه.
آیا میشه دوباره به حالت قبل برگردونم؟ و اگر خطی زنگ خورد واشغال بود بره و بر روی خطوط دیگه دایورت بشه
#
کیمیا ارتباط 02 آبان 1397
سلام
اشغال بودن خط با داخلی متفاوت هست برای خط باید از مخابرات اقدام کنید ولی داخلی را میتوانید در گروه قرار دهید تا در صورت اشغال بودن یکی از داخلی ها تماس به داخلی دیگر منتقل شود.
#
محسن 19 خرداد 1398
سلام
درصورت پاسخ ندادن داخلی اپراتور چطور میشود داخلی دیگه ای زنگ بخوره؟
#
کیمیا ارتباط 19 خرداد 1398
سلام
اگر تلفن گویا دارید در صورت عدم پاسخگویی داخلی می توانید زنگ خور را با کد 408 برای هر خط شهری روی داخلی های مورد نظر تنظیم کنید.
#
محسن 21 خرداد 1398
ممنون از راهنماییتون
ولی موفق نشدم
وقتی کد 408 رو میزنم مثلا نوشته 1:#01:disabal
#
مهدی 07 تیر 1398
سلام.سوالی دارم که مشکل بزرگ و چالش خیلی از ادارات هست.وقتی شخصی از خارج به داخلی یک اداره زنگ بزنه و اون داخلی به هردلیلی مثل در دسترس نبودن جواب نده ،تماس قطع نمبشه تا وقتی که شخص تماس گیرنده گوشی رو بزاره.در این صورت چون بوق زنگ خوردن قطع نمیشه ،شخص تماس گیرنده هم تمایلی به قطع کردن تماس پیدا نمیکنه و خطوط اداره به همین صورت اشغال میمونه.راه حلی برای این مشکل بزرگ دارید؟
#
کیمیا ارتباط 09 تیر 1398
سلام
دیزا در بعضی مناطق تون قطع تماس را متوجه نمی شود که میتوانید با کاهش زمان زنگ خور تماس را در صورت عدم پاسخگویی قطع کنید.
#
مهدی 21 تیر 1398
از کجا میشه تعداد زنگ خور رو کم کرد؟
#
کیمیا ارتباط 22 تیر 1398
زنگ خور قبل از دیزا با کد 504 قابل تغییر می باشد.
#
سارا 09 ارديبهشت 1399
با سلام ما پیغام گیر داشتیم روی گوشیkx-t7730برداشتیم /قبلا یه تماس گرفته میشد خط اصلی اشغال بود به صورت اتوماتیک روی تلفن کناری یا کد102 منتقل میشد ولی الان از بیرون تماس میگیرند اشغال میشه و تماس روی102 منتقل نمیشه /بعد از اینکه پیغام گیرو برداشتیم این مشکل ایجاد شد /چه جوری میتئنم تنظیم کنم تا دوباره وقت اشغالی روی کد بعدی زنگ بخوره/
#
کیمیا ارتباط 10 ارديبهشت 1399
سلام
باید ببینید تنظیمات گویا چطور بوده مثلا اگر گویا به سمت گروهی منتقل میشده باید الان تماس ورودی را به همان گروه منتقل کنید.

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

درباره ما

کیمیا ارتباط هوشمند با هدف بومی سازی راهکارهای نوین ارتباطی و مخابراتی جهت افزایش کیفیت ارتباطات سازمان ها و مراکز اقتصادی با پشتوانه یک دهه فعالیت های مخابراتی و ارتباطی در سال 1393 پا به عرصه کسب و کار نهاد.

تماس با ما

آدرس : تهران، اقدسیه،  بزرگراه ارتش، نرسیده به مینی سیتی، پلاک 22 (مجتمع میلاد)، ورودی 1، واحد 16

تلفن : 02122446068 خط ویژه

موبایل : 09022446068 

ایمیل : این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

22451821
بالا