KX DT543

 خرید تلفن DT543

 

 

 

 

 

 

 

  • نماد های کاربری

    auto ans    
       

543

 

1 LCD   صفحه نمایش دستگاه 
2 MEESSAGE/RINGER LAMP لامپ زنگ خوردن تلفن یا داشتن پیام جدید 
3 FLEXIBLE CO BUTTONS استفاده برای به دست گرفتن یک خط خارج و یا انجام یکی از ویژگی های است که به کلیدی اختصاص داده
4 HANDSET HOOK  
5 HANDSET JACK  
6 PAUSE/PROGRAM مورد استفاده برای ورود و خروج از محیط برنامه ریزی/ برای ایجاد وقفه در شماره گیری
7 CONF مورد استفاده برای مکالمه چند نفره
8 MESSAGE  
9 FLASH / RECALL برای قطع تماس و شماره گیری مجدد بدون گذاشتن گوشی روی بیس
10 REDIAL  شماره گیری اخرین شماره گرفته شده
11 AUTO ANS/MUTE از کار انداختن میکروفن / پاسخ گویی خودکار در ارتباط داخلی
12 TRANSFER  برای انتقال یک تماس به شخص دیکر
13 AUTO DIAL/STORE  سرعت شماره گیری یا ذخیره تغییرات برنامه مورد استفاده
14 HOLD فرد تماس گیرنده را پشت خط نگه می دارد
15 INTERCOM  برای برقراری تماس و دریافت مکالمات خارجی
16 SP-PHONE استفاده برای هنزفری - آزاد
17 MICROPHONE  میکروفن 
18 NAVIGATOR مورد استفاده برای تنظیم صدا و صفحه نمایش است
19 ENTER  ثبت کردن 
20 SOFT BUTTONS  
21  EHS JACK  
22 FWD/DND برای انتقال تماس یا حالت مزاحم نشوید
23 CANCEL  لغو کردن 

 

 

عنوان  توضیحات 
 زنگ  زدن 

برقراری تماس داخلی :                                   

  • گوشی تلفن را بردارید 
  • شماره داخلی مورد نظر را بگیرید 

برقراری تماس شهری :

  • گوشی تلفن را بردارید 
  • دکمه ای که خاصیت co روی آن تنظیم شده را فشار دهید 
  • شماره شهری مورد نظر را بگیرید 
 تکرار تماس 
  •  گوشی تلفن را بردارید 
  • دکمه call(Redial ) را فشار دهید 
 تماس سریع 
  •  گوشیتفن را بردارید 
  • شماره تلفنی که قبلا به یکی از شماره ها اختصاص دادید را بگیرید
انتقال تماس  
  •  گوشی تلفن را بردارید 
  • دکمه Transfer رافشار دهید 
  • بعد از شنیدن صدای بوق شماره داخلی مورد نظر را بگیرید 
  • با داخلی مورد نظر صحبت کنید 
  • گوشی تلفن را بگذارید 
 مزاحم نشوید DND 
  •  گوشی تلفن را بردارید 
  • 71* را وارد کنید 
  • dnd
  • برای فغال کردن DND شماره 1 را وارد کنید 
  • برای غیر فعال کردن DND شماره 0 را وارد کنید 
  • بعد از شنیدن صدای بوق گوشی را بگذارید 
 دایورت کردن تماس (call forwarding )
  • گوشی تلفن را بردارید 
  • 71* را شماره گیری کنید 
  • call forwarding
  • forwarde
  • شماره داخلی یا خط شهری مورد نظر را وارد کنید و # را فشار دهید 
  • بعد از شنیدن صدای بوق گوشی تلفن را بگذارید 
به یادآور زمان 

برای تنظیم کردن :

  •  گوشی تلفن را بردارید 
  • 7601* را وارد کنید 
  • ساعت و دقیقه را وارد کنید 
  • برای قبل از ظهر 0 و برای بعد از ظهر 1 وا وارد کنید 
  • بعد از شنیدن صدای بوق گوشی تلفن را بگذارید 

برای لغو کردن :

  • گوشی تلفن را بردارید 
  • 7600* را وارد کنید 
  • بعد از شنیدن صدای بوق گوشی تلفن را بگذارید 

 

 

خواندن 34497 دفعه

HEADER 

#
حسام 30 دی 1394
من برای دایورت خطوط از میز منشی به یکی از اتاقها از کد 7102 استفاده میکنم
خطوط داخلی دایورت مشن ولی از بیرون شرکت کسی تماس میگیره دایورت نمیشه و باز تلفن منشی بوق میخوره
در رابطه میتونید کمکی بمن بکنید
#
کیمیا ارتباط 30 دی 1394
با سلام و احترام
عدد 71 مربوط به فوروارد و عدد 0 یعنی از مبدا داخلی و شهری توامان و عدد 2 یعنی در تمامی شرایط، پس شما کد مربوط به فوروارد رو به درستی وارد می کنید.
برای تست یک مرتبه 7100 رو گرفته و فوروارد رو کنسل کنید بعد با 7112 فقط تماس های بیرونی را فوروارد کنید
اگر مشکل حل نشد ببینید تماس های ورودی از چه مقصدی روی منشی میاد از co line یا disa
#
دانیال ترابی 24 بهمن 1394
میخواستم بدونم برای تلفن Panasonic KX-DT543 میتونم دفترچه تلفن و با استفاده از کامپیوتر IMPORT کنم
یا به صورت گروهی وارد کرد نه دونه دونه
#
کیمیا ارتباط 24 بهمن 1394
خیر امکان پذیر نیست
حداقل بنده ایده ای برای این کار ندارم
#
حسینی 26 بهمن 1394
سلام خسته نباشید

برای تماس های از دست رفته در داخل تلفن های پاناسونیک kx-dt543 باید چگونه عمل کنیم ؟

تشکر
#
کیمیا ارتباط 26 بهمن 1394
سلامت باشید
مشاهده تماس های ورودی و خروجی روی تلفن kx-dt543

برای مشاهده تماس های ورودی و خروجی (call log) روی تلفن kx-dt543 می توانید از طریق کلید جهت نمای سمت راست و اسکرول بالا و پایین تماس های ورودی و خروجی تلفن خود را چک نمایید
#
محمدرضا 04 ارديبهشت 1395
با درود و احترام
میخواستم بدونم چطور میشه تاریخ و ساعت رو روی این مدل گوشی تنظیم کرد
با سپاس
#
کیمیا ارتباط 04 ارديبهشت 1395
تنظیمات تاریخ و ساعت روی تلفن KX-DT543

با سلام
شما باید زمان دستگاه سانترال را درست کنید، تنظیمات زمان تلفن های درست می شود. برای این کار در کنسول نرم افزار در بخش 2.1 یعنی Date & Time ساعت مرکز را تنظیم نمایید

موفق باشید
#
اکبری 23 ارديبهشت 1395
شخصی با ما تماس گرفته میخوام شمارش و پیدا کنم ولی نمیدونم کدوم قسمت باید برم
#
کیمیا ارتباط 23 ارديبهشت 1395
مشاهده تماس های دریافتی (Reiceve Call) روی تلفن DT543

با سلام
برای مشاهده تماس های گرفته شده با شما، شما می توانید با انتخاب کلید فلش سمت راست روی گوشی و انتخاب کلید جهت نما می توانید تماس های ورودی تلفن خود را مشاهده نمایید.
موفق باشید
#
fahimeh 25 دی 1398
من اینکارو انجام دادم اما چیزی نشون نداد
#
کیمیا ارتباط 26 دی 1398
در وهله اول باید سانترال شما کارت آیدی داشته باشد. لازم به توضیح است ای قابلیت به صورت پیش فرض روی سانترال فعال می باشد اگر به هر دلیلی تنظیمات داخلی تغییر کرده باشد باید توسط کارشناس این دسترسی به داخلی داده شود.
#
سجاد 29 خرداد 1395
سلام
میشه راهنمایی کنید چطور میتونم صفر تلفنهای داخلی رو ببندم یا اینکه چطور میشه صفرشو آزاد کنم؟
#
کیمیا ارتباط 29 خرداد 1395
سلام
متاسفانه آموزش tda و tde روی سایت نداریم شما می تونید از سرویس پشتیبانی ریموت استفاده کنید و با پرداخت هزینه هم کارتون انجام بشه و هم آموزش ببینید. موفق باشید
#
ناصر 18 آبان 1395
سلام
میشه راهنمایی کنید چطور میتونم صفر تلفنهای داخلی رو ببندم یا اینکه چطور میشه صفرشو آزاد کنم؟
#
ناصر 18 آبان 1395
#
سجاد 29 خرداد 1395
سلام
میشه راهنمایی کنید چطور میتونم صفر تلفنهای داخلی رو ببندم یا اینکه چطور میشه صفرشو آزاد کنم؟
#
کیمیا ارتباط 19 آبان 1395
سلام
متاسفانه آموزش tda و tde روی سایت نداریم شما می تونید از سرویس پشتیبانی ریموت استفاده کنید و با پرداخت هزینه هم کارتون انجام بشه و هم آموزش ببینید. موفق باشید
#
E.R 30 خرداد 1395
سلام مدل گوشیم پاناسونیک KX-DT543دارمچگونه میتونم حافظه شماره هایی که گرفتم را پاک کنم
#
E.R 30 خرداد 1395
سلام ابتدا وارد با کلید جهت نمای راست وارد بخش log بشید و روی شماره تلفن که بخش contact هم هست برید اونجا باید clear یا delete رو داشته باشید. اگر نبود با کد 790* تنظیمات داخلی را پاک کنید و ببینید حذف شده یا نه، اگر نشد برید توی کنسول outgoing log رو روی صفر بگزارید و نتیجه رو اینجا اعلام کنید
#
m.a 15 تیر 1395
سلام
خسته نباشید
1- برای پاسخ دادن به داخلی دیگه از چه کدی باید استفاده کرد و اگر کد پیش فرض تغییر کرده باشه از کجا میشه پیدا کرد ؟
2-ایا ممکن هست دوتا کد تعریف شده باشه برای این کار؟
متشکرم
#
کیمیا ارتباط 15 تیر 1395
سلام روی tda برای گرفتم تماس داخلی دسگر کدهای 40* برای گروه و 41* برای شماره داخلی می باشد و به صورت دیفالت هم همه ی داخلی های در یک گروه می باشد. اگر گروه بندی یا فیچر کد call pickup تغییر کرده باید از طریق نرم افزار کنسول موارد بررسی شود که میتونید از سرویس پشتیبانی ریموت برای این کار استفاده کنید
#
mahmood 14 آذر 1397
چطوری میشه اینکار و رو دکمه ست کنیم که این کد رو هر دفعه نزنیم
#
m.a 15 تیر 1395
چگونه باید دسترسی پیدا کنم به این سرویس؟
#
کیمیا ارتباط 15 تیر 1395
نرم افزار کنسول رو روی یک pc نصب می کنید و pc رو با کابل usb به دستگاه سانترال متصل مکنید با team viewer و با پرداخت هزینه تنظیمات مربوطه را برای شما انجام می دهیم.
#
m.a 15 تیر 1395
ممنون از سرعت پاسخگویی به سوالات
آموزش کدهای برنامه ریزی این گوشی رو از کجا میشه پیدا کرد؟
#
کیمیا ارتباط 15 تیر 1395
راهنمای گوشی که به صورت کامل در همین صفحه اومده اگر منظورتون راهنمای برنامه ریزی سانترال هست در مسیر زیر می توانید manual های اصلی را دانلود کنید.
درباره سانترال-->راه اندازی سانترال-->دفترچه راهنمای راه اندازی سانترال
#
بهرام 02 مرداد 1395
سلام خسته نباشید
برای راه اندازی پشت خطی در مدل KX-DT543 چه تنظیماتی باید انجام شود
با تشکر
#
کیمیا ارتباط 04 مرداد 1395
فعال کردن پشت خطی تلفن DT-543

سلام
گوشی تلفن را بردارید و پس از آن کد 732* را شماره گیری کرده و بعدر عدد 1 را وارد کنید. بعد از شنیدن صدای بوق گوشی تلفن را بگذارید.
#
بهروز 17 مرداد 1395
چگونه هدست بیسم به این گوشی متصل میشود
#
کیمیا ارتباط 18 مرداد 1395
سلام
گوشی dt543 از بلوتوث برای هدست بی سیم پشتیبانی نمی کند
#
اردلان 08 شهریور 1395
سلام من قبلا با فشاردادن برنامه 2یا همان کلیدهای حافظه خط یکی از سه خط ازادی که داشتم با فشاردادن ازاد میش و میتوانستم با بیرون تماس برقرار کنک اما الان دیگر این امکان برایم فراهم نیست لطفا راهنمایی کنید چطور میتوانم بازدن همان کلید دوباره خط را ازاد کنم
#
کیمیا ارتباط 08 شهریور 1395
سلام
در وهله اول باید تکنسین سانترال دسترسی خطوط مربوطه را به شما داده باشد
اگر این کارا نجام شده است با وارد نمودن کلید program و بعد انتخاب کلید کناری مورد نظر و سپس وارد نمودن عدد 0 میتونید خط شهری مورد نظر را انتخاب و نهایتا تنظیمات را ذخیره نمایید
#
احمدوند 09 شهریور 1395
سلام، میخواستم بدونم که امکان تغییر زنگ این تلفن وجود داره یا نه ؟
#
کیمیا ارتباط 09 شهریور 1395
سلام
کلید program را بزنید و بعد یکی از کلید های co یا intercom را بزنید. با کلید های بالا و پایین ملودی مورد نظر را انتخاب و بعد کلید enter را بزنید.
#
sara 11 آبان 1395
سلام
وقت بخیر ، من یه سوال داشتم من به تنظیمات تلفن دست زدم و PROGRAM را وارد نمودم و بعد خط یک که بغل گوش است را انتخاب و بعد کلید 6 و بعد STORE را انتخاب نمودم که شماره های تماس از بیرون گرفته شده را می تونم مشاهده کنم
و کلید PROGRAM را مجدد انتخاب و خط یک را انتخاب و عدد 7 را شماره گیری سپس گزینه STORE را انتخاب نمودم ولی متاسفانه جهت گرفتن تماس نمی توانم از خط یک استفاده کنم.
خواهشمند است در صورت امکان نحوه غیر فعال نمودن این وضعیت و برگشت به حالت قبل را به اینجانب آموزش دهید با تشکر
#
کیمیا ارتباط 11 آبان 1395
سلام
بعد از program عدد صفر را وارد کرده و بعد شماره پورت شهری را وارد کنید . نهایتا ذخیره کنید.
#
ساناز 20 آبان 1395
باسلام میخواستم بپرسم چطور میشه تلفن هارو ذخیره کرد درتلفن پاناسونیک kx-dt543و همچنین نخوه شماره گیریشون چگونه است؟
#
پوريا 03 بهمن 1395
سلام وقتتون بخیر امکان ارتباط یک گوشی بی سیم به این تلفن وجود دارد یا خیر ؟
#
کیمیا ارتباط 04 بهمن 1395
سلام
خیر، گوشی بی سیم را باید به دستگاه سانترال متصل کنید
#
امیر 18 بهمن 1395
سلام . میخام مثلا خط شماره 10 را برای داخلی خودم آزاد کنم. مدل تلفن kx-dt543 است.
ممنون از راهنمایی .
#
کیمیا ارتباط 19 بهمن 1395
سلام
ابتدا باید دسترسی به خط مورد نظر به شما داده شده باشد. در این صورت می توانید با زدن کلید program و انتخاب کلید مورد نظر با وارد نمودن شماره 0 و سپسوارد نمودن پورت خط شهری مورد نظر روی دستگاه تنظیمات را اعمال و نهایتا ذخیره نمایید.
#
مرتضی آیین پرست 15 اسفند 1395
سلام خسته نباشید
من میخوام شماره موبایل روی یکی از شماره های حافظه مثلا ۸ ذخیره کنم.چطوری؟
#
کیمیا ارتباط 16 اسفند 1395
سلام
کلیئ progam را وارد کنید و بعد کلید مورد نظر را انتخاب کنید و بعد عدد 2 را وارد کرده و شماره مربوط به آزاد کردن خط و بعد شماره موبایل را وارد نموده و در نهایت کلید store را بزنید.
#
بهاره 09 بهمن 1396
بسیار سپاس
#
مریم 24 اسفند 1395
با سلام. لطفا در مورد رفع مشکل عدم نمایش شماره تماس گیرنده بر روی صفحه نمایش تلفن راهنمایی بفرمایید.
#
کیمیا ارتباط 24 اسفند 1395
سلام
مشکل از گوشی نیست یا کارت کالرآیدی روی دستگاه سانترال قرار نگرفته است یا تنظیمات مربوط به کالر ایدی روی سانترال انجام نشده است
#
داود توکلی 27 فروردين 1396
سلام
من عملیات دایورت را با کد 7102 انجام که می دهم دایورت به خط داخلی انجام می شود ولی برروی خط شهری و تلفن همراه عمل نمی کند. درضمن ما برای گرفتن تماس خارج از شرکت عدد 9 را در ابتدای شماره مورد نظر می گذاریم که به این شیوه هم امتحان کردم ولی بازهم نشد. در صورت امکان راهنمایی بفرمایید ممنون می شوم.
#
کیمیا ارتباط 29 فروردين 1396
سلام
کد مربوطه همین هست و بعد از آن 9 و بعد شماره موبایل و در نهایت # اگر اعمال نمی شود یعنی داخلی شما دترسی فوروارد به خط شهری را ندارد. باید از کارشناس سانترال بخواهید در محیط برنامه ریزی دسترسی مربوطه را برای کلاس داخلی شما فعال نماید.
#
محمد 06 ارديبهشت 1396
با سلام
می خواستم روش تنظیم 24 تا کلید کناری تلفن و اختصاص هر کلید را به یه داخلی توضیح بدین ممنون میشم از راهنمائیتون.
#
کیمیا ارتباط 07 ارديبهشت 1396
سلام
کلید program را بزنید و بعد کلید مورد نظر را انتخاب کنید.
عدد یک را وارد کنید و بعد شماره داخلی را وارد کنید
کلید ذخیره را بزنید و بعد مجدد کلید program را بزنید
#
محمد 09 ارديبهشت 1396
سلام خیلی ممنون بابت راهنمائیتون بسیار عالی بود مشکل حل شد اگر امکان داره روش اتصال به رادیو را هم توضیح بفرمائید.
#
کیمیا ارتباط 09 ارديبهشت 1396
سلام
ارتباطی به تلفن نداره باید پورت moh دستگاه سانترال به رادیو متصل و برنامه ریزی موزیک هلد روی حالت اکسترنال قرار گیرد.
#
مرتضي 13 ارديبهشت 1396
سلام خسته نباشيد.
بالان داخلي كه من وصل ميكنم براي طرف كه پشت خط هست هيچ صداي بوقي پخش نميشه .

با كدوم كد ميتونم صدا رو براي اتصال داخلي ها فعال كنم.

ممنونم
#
کیمیا ارتباط 14 ارديبهشت 1396
سلام
تنظیمات خاصی برای این موضوع وجود نداره شما مشکل در اتصال تلفن یا خط شهری دارید.
#
سلیمانی 25 خرداد 1396
سلام
چجور میشه ساعت تماس و مدت زمان طول کشیدن تماس های خروجی رو چک کرد؟؟؟؟
#
کیمیا ارتباط 25 خرداد 1396
سلام
با کلید جهت نمای سمت راست میتونید مشاهده کنید
#
مهدی 03 تیر 1396
چطور می توانم ببینم چه شماره ای در حال زنگ زدن است
#
کیمیا ارتباط 04 تیر 1396
اگر روی سانترال کارت کالرآیدی داشته باشید و تنظیمات مربوطه انجام شده باشد روی صفحه نمایش گوشی شماره تماس گیرنده نمایش داده شود.
#
Ramo 12 تیر 1396
سلام ما ۸ تا خط فعال داریم ولی روی ۳تاش کالرآیدی نمیوفته مشکل از کجاس ؟
#
کیمیا ارتباط 12 تیر 1396
سلام
اگر از آیدی خطوط روی گوشی آنالوگ اطمینان دارید بهتر است از کارشناس مربوطه بخواهید سیگنال کالر ایدی روی حالت دیگری تست کند.
#
Ramo 14 تیر 1396
چجوری میتونم چکشون کنم ؟
#
کیمیا ارتباط 14 تیر 1396
خط تلفن ورودی به سانترال را به گوشی تلفن معمولی متصل کنید و ببینید id دارد یا خیر
#
افروزی 27 تیر 1396
سلام روش فعالسازی هندزفری را در این مدل لطف می کنید
#
کیمیا ارتباط 27 تیر 1396
سلام
باید یکی از کلید های کناری را به روش زیر برای هدست فعال کنید
کلید program را یزنید و بعد کلید کناری مورد نظر را انتخاب نمایید و بعد با جهت بالا یا پایین گزینه مربوط به هدست را انتخاب نمایید و در آخر کلید store را بزنید و مجدد کلید proram را بزنید
حالا با کلید تعریف شده گوشی را در مود هدست قرار دهید حالا می توانید تماس های خود را با کلید اسپیکر از طریق هدست پاسخ دهید.
#
شیدا 31 تیر 1396
با سلام
چطور میتونم ساعت تلفن را تنظیم کنم ؟؟؟
#
parisa 05 مرداد 1396
سلام زنگ میخوره اما شماررو نشون نمیده روی صفحه چیکار کنم
(پاناسونیک KX_tg4771
#
کیمیا ارتباط 06 مرداد 1396
سلام
این صحه مروط به تلفن dt543 میباشد در مورد تلفن مربوطه اطلاعاتی نداریم ولی می توانید با خطی غیر از خط منزل خود تست بفرمایید.
#
masoud 20 شهریور 1396
سلام
چطور میشه یک خط را به یک شماره شهری دیگر ارتباط داد چون با transfer نتونستم و در کنفرانس اپراتور هم وصل هست ! . ممنون
#
کیمیا ارتباط 22 شهریور 1396
سلام
با کلید ترانسفر میشه ان کار را انجام داد ولی باید از کارشناس سانترال سازمان بخواهید در محیط برنامه ریزی دسترسی انتقال به خط شهری را برای شما باز نماید.
#
اسماعيل علي پناه 24 مهر 1396
با سلام خدمت دوستان:
لطفا نحوه فعال و غير فعال كردن ميسكال روي گوشيهاي پاناسونيك dt563 , t7665
#
کیمیا ارتباط 25 مهر 1396
سلام
روی تلفن 7665 یک از کلید های کناری را میتوانید در حالت call log قرار دهید (در صفحه مربوطه توضیح داده شده است) روی تلفن dt543 هم با استفاه از کلید جهت نمای سمت راست می توانید log ها را مشاهده کنید.
#
حسن 24 آبان 1396
سلام
من میخواستم کالر آیدیمو روی تلفن فعال کنم منتها الان دیگه بوق آزادم نمیخوره
کلا ارر Not Valid میزنه
چیکارش کنم به حالت قبل برگرده؟؟؟
#
کیمیا ارتباط 25 آبان 1396
سلام
اگر کلیدی منظورتون نمایش میس کال هست بعد از انجام تنظیمات مجدد کلید program را بزنید تا از وضعیت برنامه ریزی خارج شود.
اگر میخواهید کلید مذکور به کاربری قبلی به طور مثال نمایش خط شهری بازگردد باید کلید program را بزنید و بعد کلید کناری را انتخاب و شماره دو رقمی مربوط به خط شهری مثلا 01 برای خط اول را وارد کنید و بعد کلید store و مجدد کلید program را بزنید.
#
حسین 28 آبان 1396
سلام بعد از گذاشتن گوشی در هر تماس ورودی گوشی زنگ میخوره و باید مرتب قلاب را زد تا قطع شود این کال بک رو چجور قطع کنم
#
کیمیا ارتباط 28 آبان 1396
سلام
این ارتباطی به گوشی ندارد مربوط به دستگاه سانترال یا خط شهری می باشد که باید از کارشناس مربوطه بخواهید خط و مرکز تلفن را بررسی نماید.
#
Amir 12 آذر 1396
سلام و خسته نباشید
چطوری میتونم نام خودم را روی شماره داخلی خودم و از طریق گوشی که روی میز دارم ست کنم
#
کیمیا ارتباط 12 آذر 1396
سلام
این کار در محیط برنامه ریزی سانترال قابل انجام است و با کد 004 انجام می شود.
#
مجید حمدی 22 آذر 1396
با سلام و احترام
در محیط کاری ما یک دستگاه سانترال و گوشی مرکزی پاناسونیک قرار دارد.
تمامی واحدها با گرفتن عدد9 میتوانند داخل شهری تماس بگیرند.اما دو روز است که وقتی عدد 9 را میگریم اشغال میزند.
علت چه میتواند باشد؟ ممنون میشم راهنمایی کنید
#
کیمیا ارتباط 22 آذر 1396
سلام
علت های متفاوتی مانند قطع شدن خطوط شهری یا مشکل روی کارت شهری و یا اختلال نرم افزاری میتواند باشد بهتر است از یک کارشماس بخواهید به صورت حضوری دستگاه سانترال را بررسی نماید.
#
محمد هاشمی 16 دی 1396
سلام
لطفا مسیر شماره گیری موبایل پرسنل رو با گرفتن کد داخلیشون اعلام میفغرمایین
مثلا **111 رو میگیریم شماره موبایل همکارمون زنگ میخوره
#
کیمیا ارتباط 16 دی 1396
سلام
باید کدهای speed dial روی مرکز تلفن تعریف شده باشد تا شما بتوانید با شماره گیری کد مربوطه با شماره مقصد تمس بگیرید.
#
پریا 21 دی 1396
سلام ما در شرکت بالای 20 تلفن پاناسونیک داریم که همه انها هم زمان با هم زنگ میخورند میخواستم بدونم ایا امکانی وجود داره که اول یک تلفن مثل تلفن منشی فقط زنگ بخورد بعد در صورت پسخ ندادن ما بقی تلفن ها زنگ بخورند؟
#
کیمیا ارتباط 22 دی 1396
سلام
بله منتها این کار از طریق برنامه ریزی سانترال انجام می شود باید از یک کارشناس بخواهید تنظیمات مبوطه را برای شما انجام دهد.
#
بهاره 09 بهمن 1396
سلام و وقت بخیر

لطفا راهنمایی بفرسمایید چطور از حافظه گوشی برای شماره گیری سریع استفاده کنم. میخوام یک سری از شماره هایی که روزانه به دفعات زیاد میگیرم رو به حافظه گوشی بدم.
ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.
#
کیمیا ارتباط 09 بهمن 1396
سلام
کلید program را بزنید کلید کناری مورد نظر را انتخاب کنید و بعد عدد 2 را وارد کرده و سپس شماره مورد نظر را به همراه کد دسترسی به خط شهری ورد کنید و نهایتا کلید store و بعد program را بزنید.
#
الهام غلامی 29 بهمن 1396
شخصی با ما تماس گرفته میخوام شمارش و پیدا کنم ولی نمیدونم کدوم قسمت باید برم مدل تلفنمون هم پاناسونیک KX-T7730 هست
#
کیمیا ارتباط 29 بهمن 1396
این بخش مربوط به تلفن 543 هست تلفن 7730 این قابلیت را ندارد باید نرم افزار گزارش گیری سانترال خریداری نمایید.
#
اعظم 13 آذر 1397
سلام تلفن من پاناسونیک مدل ts880mx هست قبلا از هدست استفاده می کردم الان که هدست نداره اسپیکر غیرفعال هست در تنظیمات برنامه می روم گزینه مربوط به غبر فعال کردن هدست وجود نداره ممنون می شم راهنمایی بفرمایید . با تشکر
#
کیمیا ارتباط 14 آذر 1397
سلام
تلفن 880 تنظیمات خاصی برای این منظور ندارد.
#
مهدیه 21 اسفند 1396
سلام
تلفن من هدست داشته و حالا که نداره صدا از اسپیکر نمیاد.ممنون میشم راهنمایی بفرمایین.
#
کیمیا ارتباط 23 اسفند 1396
سلام
وارد منو شوید و گزینه مربوط به headset mode را off کنید.
#
ایمان 26 فروردين 1397
باسلام
لطفا نحوه غیر فعال کردن auto ans/mute را در مدل
panasonic kx-dt543 را راهنمایی کنید
با تشکر
#
کیمیا ارتباط 26 فروردين 1397
سلام
در زمانی که گوشی در جای خود قرار دارد یک بار کلید auto answer را فشار دهید چراغ led کلید روشن می شود.
#
مهدی 28 فروردين 1397
با سلام بنده یک دستگاه ns500خریداری کردهام و قسمت گویا فعال است و میخواستم طریقه ضبط صدا از گوشی dt543را بدونم.و کد مورد نظر و طریقه کار را میخواستم. تشکر
#
کیمیا ارتباط 02 ارديبهشت 1397
سلام
از طریق دخلی مدیریتی با شماره گیری 361* و بعد شماره ogm به طور مثال 501 میتوانید صدا را ضبط کنید.
آموزش سانترال های پر ظرفیت روی سایت انجام نمی شود. شما می توانید از طریق پشتیبانی ریموت یا شرکت در دوره آموزشی، آموزش های لازم را کسب کنید
#
آرزومند 20 ارديبهشت 1397
سلام وقت بخیر.ممنون از پاسخگویی شما عزیزان
تلفن ما سانتراله و مدلش kx-dt543
مدت دوروزه که هرکی با شمارهمون تماس میگیره براش بوق مشغولی میزنه , علت و راه حل رو اگه بفرمایید ممنون میشم.
#
کیمیا ارتباط 22 ارديبهشت 1397
سلام
اگر داخلی را در حالت dnd یا فوروارد قرار داده ای با کد 7100* آن را غیر فعال کنید و یا با کد 790 داخلی خود را ریست کنید.
#
mohammad 25 ارديبهشت 1397
سلام و خسته نباشید

ببخشید چطور میتونم وارد مکالمه یه داخلی دیگر بشوم طوری که شنود پیدا کند ؟؟
#
کیمیا ارتباط 25 ارديبهشت 1397
سلام
این موضوع مرتبط با گوشی نیست و باید داخلی از طریق سانترال برنامه ریزی شود تا این امکان را بیابد از کارشناس سانترال بخواهید برنامه ریزی مربوطه برای شما انجام شود.
#
حمید موسوی 11 تیر 1397
با سلام نحوه ریست تلفنdt543 را میخواستم. ممنون از لطف شما
#
کیمیا ارتباط 12 تیر 1397
سلام
ریست تنظیمات داخلی 790 یا 790* می باشد.
#
فائزه 28 تیر 1397
سلام خسته نباشید
تلفن را وصل کردم اما صفحه نمایش فقط چندین صفر نشان میدهد میشه راهنمایی کنید؟
#
کیمیا ارتباط 28 تیر 1397
سلام
احتمالا با ورژن کارت یا مرکز تلفن همخوانی ندارد باید از تکنسین سانترال بخواهید موضوع را بررسی کند.
#
آرش 17 مرداد 1397
سلام
دکمه Auto Ans / Mute رو می زن اما همچنان صدای میکروفون قطع نمیشه.
من نیاز دارم صدای طرف مقابل بیاد اما صدای من نره. چرا این دکمه کاری انجام نمی ده؟؟؟
#
کیمیا ارتباط 18 مرداد 1397
سلام
در حین تماس کلید را بزنید صدای میکروفن قطع می شود.
#
احمد 23 مرداد 1397
با سلام
گوشی مدل 546 دارم نه صفحه کلیدش کار میکنه نه نمایشگرش اما بوق دارد مدل دستگاه tde200 چکار باید انجام داد با تشکر
#
کیمیا ارتباط 24 مرداد 1397
سلام
اگر قبلا روی همین دستگاه در حال کار بوده است روی یک داخلی دیگر تست کنید اگر مشکل حل نشد باید گوشی را برای تعمیر به مجموعه های تعمیراتی بفرستید.
#
احمد 26 مرداد 1397
با سلام و تشکر
گوشی مدل 546 اولین مدل این گوشی است که روی دستگاه نصب شده گوشی هم سالم است روی سانترالهای دیگر تست شده است . چراغ دکمه inter co سبز روشن مانده است تشکر از پاسخ گویی سریع شما .
#
کیمیا ارتباط 27 مرداد 1397
سلام
از یک کارشناس بخواهید ورژن کارت دیجیتال را بررسی کند ممکن است نیاز به بروز رسانی داشته باشد.
#
shahab 03 شهریور 1397
سلام مدل گوشی kx-543 وقتی گوشی رو برمیداریم برای گرفتن داخلی صفحه سفید میاد قبلا تا برمیداشتیم میشد زنگ بزنیم البته intercpm رو میزنم میره داخلی
#
کیمیا ارتباط 03 شهریور 1397
سلام
احتمالا حالت هات لاین روی گوشی فعال شده است. گوشی را بردارید 7400* را شماره گیری کنید اگر مشکل حل نشد از یک کارشناس بخواهید به صور حضوری موضوع را بررسی کند.
#
سیما 18 شهریور 1397
سلام

ایا میشود یکی از خطوط تلفن شهری را به یک خط داخلی اختصاص داد. ( مثلا یکی از شماره ها را منتقل کنیم برای فاکس)
#
کیمیا ارتباط 19 شهریور 1397
سلام
بله این کار باید از طریق نرم افزار کنسول انجام شود از یک سانترال کار بخواهید تنظیمات مورد نظر برای خط شهری را برای شما انجام دهد.
#
محمد 07 مهر 1397
سلام
آیا امکانش هست که اسپید دایال به گونه ای تنظیم شود که با خط شهری خاصی شماره گیری کند؟
به طور مثال: شماره ۰۲۱XXXXXXXX را با کو لاین ۱۰ بگیرد؟

با تشکر
#
کیمیا ارتباط 08 مهر 1397
سلام
بله شماره گروه خط شهری و ترانک گروپ مربوط به خط شهری را وارد کنید مثلا اگر خط را در ترانک گروپ 10 قرار داده اید شماره 810 و بعد الباقی شماره را وارد کنید.
#
محمد 08 مهر 1397
کمال تشکر را دارم
#
smr 21 مهر 1397
سلام.وقتی از داخلی با خط من تماس میگیرن بدون اینکه تلفن زنگ بخوره صدای بوق میاد و رو اسپیکر وصل میشه و صدای پشت خط پخش میشه.اما تا گوشی رو بر نداریم از این طرف صدا نمیره.یجورایی میشه گفت مستقیم وخودکار وصل میشه.برای کنسل کردن این حالت باید چی کارکرد؟ ممنون میشم راهنماییم کنید.
#
کیمیا ارتباط 21 مهر 1397
سلام
کلید auto answer را بزنید.
#
احسان 19 آبان 1397
سلام. زمانی که از تلفن به جایی زنگ میزنیم وصل می شود و عمل می کند. ولی در صورتی که با ما تماس بگیرند تلفن گویا عمل نمیکند و هیچ تماسی از خارج به داخل وصل نمی شود. چیکار کنیم که تنظیماتمون حذف نشود.
#
کیمیا ارتباط 20 آبان 1397
سلام
این موضوع به تلفن مرتبط نیست مربوط به برنامه ریزی سانترال می شود. بهتر است از یک کارشناس به صورت حضوری یا ریموت کمک بگیرید.
#
mahmood 14 آذر 1397
سلام
من میخوام داخلی مدیروقتی زنگ میخوره و خودش نیست را از طریق تلفن خودم دریافت کنم ،چه کنم
در ضمن میشه دکمه خاصی امائه این کار کرد
#
کیمیا ارتباط 14 آذر 1397
سلام
اگر تنظیمات پیش فرض باشد با کد 41* و بعد شماره داخلی مورد نظر میتوانید به آن جواب دهید.
#
کیمیا ارتباط 14 آذر 1397
تنظیم کلید کناری برای شماره گیری سریع

1. کلید program را بزنید.
2. کلید کناری مورد نظر برای این کار را انتخاب کنید.
3. عدد 2 را وارد کنید.
4. شماره مورد نظر را وارد کنید.
5. کلید store و در نهایت کلید program را بزنید.
#
مریم 24 آذر 1397
سلام من تنظیمات denied code را برای داخلی ایی اعمال کردم همه ی خطوطش بسته شده فقط شهری ها بسته نمیشه با اینکه همه ی خطوط شهری رو هم نوشتم اگر امکان داره راهنمایی کنید و یا بفرمایید چطور می تونم امکان ازاد شدن خط رو روی کد ۹ به آن داخلی ندم
با تشکر
#
کیمیا ارتباط 25 آذر 1397
سلام
این تنظیمات مربوط به تلفن نیست و باید روی سانترال انجام شود. آموزش برنامه ریزی سانترال های پر ظرفیت روی سایت انجام نمی شود. شما می توانید از طریق پشتیبانی ریموت یا شرکت در دوره آموزشی، آموزش های لازم را در اختیار داشته باشید.
#
محمد 14 دی 1397
من میخوام وقتی یک تلفن داخلی زنگ میخوره و خودش نیست که جواب بده را از طریق تلفن خودم دریافت کنم ،چه کنم
#
کیمیا ارتباط 15 دی 1397
سلام
اگر تنظیمات در حالت پیش فرض باشد باشد با شماره گیری 41* و سپس شماره داخلی میتوانید پاسخگوی تماس آن باشید.
#
منتظری 28 بهمن 1397
سلام.ببخشید میخاسم بدونم باچه کد دستوری میشع تماس های ورودی رو روی موبایل دایورد کرد وچگونه لغو‌دایورد میشه واینکه وچگونه این کد دابورد رو‌روی یکی از ۲۴کلید کنار تلفن ذخیره کرد
#
کیمیا ارتباط 28 بهمن 1397
سلام
برای دسترسی به فوروارد روی خط شهری باید ابتدا داخلی شما این دسترسی را داشته باشد که از کارشناس سانترال بخواهید دسترسی مربوطه را به داخلی شما تخصیص دهد.
کد فوروارد شماره گیری عدد 7102* و بعد عد مربوط به دسترسی به خط شهری و بعد شماره مقصد و نهایتا # را بزنید.
برای شماره گیری سریع کلید program را بزنید کلید کناری را انتخاب و بعد عدد 2 را بزنید و بعد شماره مورد نظر را وارد کرده و نهایتا کلید store را بزنید.
#
masoud 29 فروردين 1398
باسلام می خواستم بدونم با این گوشی میشه پیغام دزارو ضبط کرد؟
#
کیمیا ارتباط 30 فروردين 1398
سلام
بله باید کلاس داخلی مورد نظر دسترسی مربوطه جهت انجام این کار را داشته باشد.
#
قشقایی 03 ارديبهشت 1398
با سلام
برای این مدل گوشی هدست با قیمت پایین ، چه مدلی پیشنهاد میکنین
#
کیمیا ارتباط 03 ارديبهشت 1398
سلام
هدست tca400 پاناسونیک را می توانید استفاده کنید و یا هر هدستی که دارای جک 2.5 میلیمتری باشد.
#
قشقایی 07 ارديبهشت 1398
متشکرم .
قیمتش رو هم میفرمایید
#
کیمیا ارتباط 07 ارديبهشت 1398
سلام
لطفا جهت قیمت با واحد فروش تماس بگیرید.
#
باران 14 ارديبهشت 1398
باسلام .در شرکتمان یک منشی جدید اومده میخواهیم که ایشان هم با داخلی خودش بتواند پاسخگو باشد یعنی تلفن او هم زنگ بخورد.تلفن ما kx-dt546 میباشد.لطفا راهنماایی بفرمایید.با تشکر
#
کیمیا ارتباط 14 ارديبهشت 1398
سلام
باید از کارناس بخواهید مرکز تلفن را برنامه ریزی کرده و زنگ خور گروه یا گویا یا هر بخشی که دارید برای داخلی جدید هم اضافه شود.
#
جواد 14 خرداد 1398
سلام لطفا بفرمایید چگونه صدای زنگ تلفن را تغییر دهم
#
کیمیا ارتباط 18 خرداد 1398
تغییر صدای زنگ dt543
سلام
1. کلید puse را بزنید
2. یکی از کلید های کناری co یا intercom را بزنید.
3. با کلید های بالا و پایین یا وارد کردن یک عدد بین 01 تا 30 ملودی مورد نظر را انتخاب کنید
4. کلید enter را بزنید.
#
ابراهیم ملک 03 مرداد 1398
با سلام
بنده افت شنوایی دارم بعضی از تماس ها صدای طرف خیلی ضعیف است و من متوجه نمیشوم لطفاٌ بفرمائید تلفن رو چجوری دایورت کنم به روی تلفن همراهم(موبایل) که صدای تلفن همراهم خیلی واضح تر است
لطفا مراحل را به ترتیب بفرمائید
بعد نحوه از دایورت دراوردن هم نیز بفرمائید
ممنون
#
کیمیا ارتباط 03 مرداد 1398
سلام
با کد 7102* را شماره گیری کنید و بعد عدد دسترسی به خط شهری (مثلا 9) را وارد کنید و بعد شماره موبایل و نهایتا # را بزنید با این کد تلفن داخلی رو موبایل دایورت می شود.
اگر بعد از زدن کد مربوطه این کار انجام نشد یعنی کلاس داخلی شما دسترسی به این قابلیت را ندارد از کارشناس سانترال بخواهید در محیط برنامه ریزی سانترال دسترسی مربوطه و تنظیمات مرتبط را انجام دهد.
برای کنسل کردن کد 7100* را شماره گیری کنید.
#
اردلان 19 مرداد 1398
سلام .در صورت امکان لطف بفرمائید چگونه امکان تغیر صدای منشی تلفنی در مدل kx-dt543 امکان پذیر می باشد سپاس فراوان
#
کیمیا ارتباط 19 مرداد 1398
سلام
تغییر صدای گویا با کد 361* و سپس شماره گیری عدد گویا انجام می شود ولی باید دسترسی های مربوطه در تنظیمات سانترال به داخلی داده شده باشد.
#
علیزاده 05 شهریور 1398
باسلام و خسته نباشید
عذر میخوام بابت تلفن گویای مدلKX-DT543 گویا فعاله فقط مواردی که تلفن زنگ میخوره روی تلفن منشی مشخص نیست کدوم داخلی گرفته شده مثلا ممکنه یکی از داخلی ها نتونه جواب بده صددرصد منشی باید بدونه کدوم داخلی گرفته شده که بتونه به خودش وصل کنه میخواستم بدون گزینه ای هست که بشه درست کرد ؟؟؟؟؟
باتشکر
#
کیمیا ارتباط 05 شهریور 1398
تنظیمات کلید کناری برای نمایش وضعیت داخلی

سلام
روی کلید های کناری میتوانید داخلی های مورد نظر را با روش زیر تعریف کنید تا در صورت زنگ خوردن آن را مشاهده نمایید.

1. کلید program را بزنید.
2. کلید کناری مورد نظر را انتخاب کنید.
3. عدد 1 را وارد کنید.
4. شماره داخلی مورد نظر را بزنید.
5. کلید store و در نهایت کلید program را بزنید.
#
میثم 25 شهریور 1398
سلام
باتشکر فراوان دستگاه سانترال ما مدل kx-ns550bx و تلفن اپراتوری kx-DT543 است.
خدمت شما عرض کنم من 5 خط تلفن دارم . به عنوان مثال : من میخوام داخلی 106و125 وقتی میخاد با بیرون تماس بگیره فقط بتوانند از خط 3 استفاده کنند و بقیه خط ها براش فعال نباشن
#
کیمیا ارتباط 25 شهریور 1398
سلام
این تنظیمات مربوط به تلفن نیست تنظیمات سانترال هست. آموزش برنامه ریزی سانترال های پر ظرفیت روی سایت انجام نمی شود. شما می توانید از طریق پشتیبانی ریموت یا شرکت در دوره آموزشی، آموزش های لازم را در اختیار داشته باشید.
#
امید 28 شهریور 1398
من میخوام به محض دریافت تماس چه از خطوط داخلی و چه خارجی تماس ارسال شود به تلفن داخلی ها برای این کار باید چه کودی بزنم وبرای لغوش باید چیکار کنم ؟؟
#
کیمیا ارتباط 30 شهریور 1398
شما میتوانید داخلی خود را با کد 7102* شماره گیری داخلی مقصد و سپس # روی داخلی دیگری فوروارد کنید و با کد 7100* آن را کنسل کنید.
#
نادیا 13 آذر 1398
توضیح لازم برای عوض کردن زنگ تلفن
#
کیمیا ارتباط 14 آذر 1398
در همین صفحه در بخش کامنت های عنوان زیر را جستجو کنید.
تغییر صدای زنگ dt543
#
سلام 26 فروردين 1399
من شماره مد نظرم رو به لیست speed dial اضافه کردم
منتها چرا بعضی ها که خط شون مشغوله چراغ led کنار دکمه روشن میشه
ولی مال بعضی ها روشن نمیشه ؟
#
کیمیا ارتباط 26 فروردين 1399
سلام
اگر بعد از انتخاب کلید عدد 1 بزنید حالت dss هست که وضعیت اشغالی را نشان می دهد ولی اگر عدد 2 را بزنید فقط شماره گیری سریع می باشد.
#
کیمیا 10 ارديبهشت 1399
سلام وقت بخیر
تلفن سانترال ما نوع kx-dt343 است. قبلا زمانی که دو تلفن مشغول بود. نفر سوم که پشت خط بود با زنگ خوردن کوتاه یا چشمک زدن یکی از چراغ ها متوجه می شدیم یک نفر پشت خط است ولی الان این را نشان نمی دهد. می توانید راهنمایی بفرمائید؟
#
کیمیا ارتباط 10 ارديبهشت 1399
سلام
برای فعال کردن پشت خطی میتونید کد 732* رو بگیرید اگر تنظیمات بیشتری نیاز داشتید باید سمت سانترال توسط کارشناس انجام شود.
#
رضا 22 تیر 1399
سلام
برای اینکه منشی و رئیس با یک دکمه بهم وصل شند دکمه ای وجود داره؟
#
کیمیا ارتباط 22 تیر 1399
سلام
روی کلید کناری هر یک شماره داخلی طرف مقابل را تعریف کنید کلید program را بزنید کلید کناری را انتخاب کنید عدد 1 و بعد شماره طرف مقابل و سپس کلید store و نهایتا program را بزنید.
#
حبیبی 01 مهر 1399
سلام چطور ساعت این گوشی تغییربدم؟
#
کیمیا ارتباط 02 مهر 1399
سلام
تنظیمات ساعت باید روی سانترال انجام شود نه گوشی تلفن برای تنظیمات به لینک زیر مراجعه کنید.
http://goo.gl/dzXV2j
#
امیر حسین 28 آبان 1399
سلام روز بخیر...میخاستم بدونم..آیا میشه با این تلفن خطی رو که به یک شخصی ترنسفر کردیم رو قطع کنیم..ممنون میشم اطلاع بدین..
#
کیمیا ارتباط 28 آبان 1399
سلام
خیر اگر مقصد گوشی را بر ندارد و شما تلفن را قطع کرده باشید تماس به شما باز می گردد و اگر خط در کلید کناری تعریف شده باشد میتواند مجدد به آن وصل شوید.
#
شرکت آروین بخار 24 آذر 1399
سلام روز بخیر- مدیر عامل میخواهند وقتی تلفن زنگ میخوره تلفن ایسان هم به طور مستقیم زنگ بخوره و از اتاقشان پاسخ دهند (نه اینکه منشی برایشان وصل کنند)
احتراما مدل تلفن kx-DT546 می باشد
#
کیمیا ارتباط 24 آذر 1399
سلام
این موضوع ارتباطی به تلفن ندارد باید برنامه ریزی مرکز تلفن به نحوی باشد که برای زنگخور هر دو داخلی زنگ بخورند. از کارشناس سانترال بخواهید برنامه ریزی مربوطه را انجام دهد.
#
رضا 03 دی 1399
با سلام
میخواستم یکی از خطوط شرکت رو اختصاصی کنم و کسی نتونه ازش استفاده کنه چطور میتونم انجام بدم اگر امکانش هست راهنمایی بفرمایید
#
کیمیا ارتباط 03 دی 1399
سلام
دسترسی ها مربوط به تلفن نیست روی مرکز تلفن باید کلاس بندی ها تغییر داده شود از کارشناس سانترال بخواهید تغییرات مورد نظر را به صورت حضوری یا ریموت اعمال کند.
#
حسین 16 بهمن 1399
با سلام میخاستم در مورد اینکه زمان دستگاه رو درحالت روز وشب تغییر بدم چکار کنم ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
#
کیمیا ارتباط 18 بهمن 1399
سلام
کد حالت روز و شب 7800 و 7801 می باشد وی دسترسی ها و تنظیمات روی مرکز تلفن از طریق نرم افزار انجام می شود. از کارشناس سانترا مجموعه بخواهید ابتدا تنظیمات مربوطه را انجام دهد.
#
حمید سالوکی 13 ارديبهشت 1400
سلام
گوشی مدل DT543رو میخواستم ریست کنم.لطفا راهنمایی کنید
#
کیمیا ارتباط 13 ارديبهشت 1400
سلام
کد ریست تنظیمات داخلی 790 می باشد با و بدون ستاره تست کنید.
#
وحید 26 تیر 1400
سلام
وقتی کاربرها برای خط آزاد داخلی صفر رو میگیرن سانترال بصورت رندوم بین خطوط وصل کنه که باعث نشه بدلیل بدهی برای خط اول مخابرات قطعش کنه
امکان پذیر هستش؟ لطفا راهنمایی کنین
#
کیمیا ارتباط 26 تیر 1400
سلام
این تنظیمات مربوط به تلفن نمیشه باید روی سانترال انجام شود. آموزش برنامه ریزی سانترال های پر ظرفیت روی سایت انجام نمی شود. شما می توانید از طریق پشتیبانی ریموت یا شرکت در دوره آموزشی، آموزش های لازم را در اختیار داشته باشید.
#
سامان نجف آبادی 24 شهریور 1400
با سلام و وقت بخیر
ممکنه راهنمایی کنید چطور وقتی به گوشی kx-dt546 تماس گرفته میشود، شماره تماس نمایش داده شود؟
#
کیمیا ارتباط 28 شهریور 1400
سلام
اگر روی کارت شهری سانترال کالر آیدی داشته باشید نمایش داده میشود تنظیماتی مخصوص به گوشی ندارد

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

درباره ما

کیمیا ارتباط هوشمند با هدف بومی سازی راهکارهای نوین ارتباطی و مخابراتی جهت افزایش کیفیت ارتباطات سازمان ها و مراکز اقتصادی با پشتوانه یک دهه فعالیت های مخابراتی و ارتباطی در سال 1393 پا به عرصه کسب و کار نهاد.

تماس با ما

آدرس : تهران، اقدسیه،  بزرگراه ارتش، نرسیده به مینی سیتی، پلاک 22 (مجتمع میلاد)، ورودی 1، واحد 16

تلفن : 02122446068 خط ویژه

موبایل : 09022446068 

ایمیل : این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

22451821
بالا