نماد های کاربری
1 | LCD | صفحه نمایش دستگاه |
2 | MEESSAGE/RINGER LAMP | لامپ زنگ خوردن تلفن یا داشتن پیام جدید |
3 | FLEXIBLE CO BUTTONS | استفاده برای به دست گرفتن یک خط خارج و یا انجام یکی از ویژگی های است که به کلیدی اختصاص داده |
4 | HANDSET HOOK | |
5 | HANDSET JACK | |
6 | PAUSE/PROGRAM | مورد استفاده برای ورود و خروج از محیط برنامه ریزی/ برای ایجاد وقفه در شماره گیری |
7 | CONF | مورد استفاده برای مکالمه چند نفره |
8 | MESSAGE | |
9 | FLASH / RECALL | برای قطع تماس و شماره گیری مجدد بدون گذاشتن گوشی روی بیس |
10 | REDIAL | شماره گیری اخرین شماره گرفته شده |
11 | AUTO ANS/MUTE | از کار انداختن میکروفن / پاسخ گویی خودکار در ارتباط داخلی |
12 | TRANSFER | برای انتقال یک تماس به شخص دیکر |
13 | AUTO DIAL/STORE | سرعت شماره گیری یا ذخیره تغییرات برنامه مورد استفاده |
14 | HOLD | فرد تماس گیرنده را پشت خط نگه می دارد |
15 | INTERCOM | برای برقراری تماس و دریافت مکالمات خارجی |
16 | SP-PHONE | استفاده برای هنزفری - آزاد |
17 | MICROPHONE | میکروفن |
18 | NAVIGATOR | مورد استفاده برای تنظیم صدا و صفحه نمایش است |
19 | ENTER | ثبت کردن |
20 | SOFT BUTTONS | |
21 | EHS JACK | |
22 | FWD/DND | برای انتقال تماس یا حالت مزاحم نشوید |
23 | CANCEL | لغو کردن |
عنوان | توضیحات |
زنگ زدن |
برقراری تماس داخلی :
برقراری تماس شهری :
|
تکرار تماس |
|
تماس سریع |
|
انتقال تماس |
|
مزاحم نشوید DND |
|
دایورت کردن تماس (call forwarding ) |
|
به یادآور زمان |
برای تنظیم کردن :
برای لغو کردن :
|
HEADER
خطوط داخلی دایورت مشن ولی از بیرون شرکت کسی تماس میگیره دایورت نمیشه و باز تلفن منشی بوق میخوره
در رابطه میتونید کمکی بمن بکنید
عدد 71 مربوط به فوروارد و عدد 0 یعنی از مبدا داخلی و شهری توامان و عدد 2 یعنی در تمامی شرایط، پس شما کد مربوط به فوروارد رو به درستی وارد می کنید.
برای تست یک مرتبه 7100 رو گرفته و فوروارد رو کنسل کنید بعد با 7112 فقط تماس های بیرونی را فوروارد کنید
اگر مشکل حل نشد ببینید تماس های ورودی از چه مقصدی روی منشی میاد از co line یا disa
فرق این دو مورد در چی هست
تماسهای خارجی و داخلی تلفن من با کد 7102 انتقال پیدا میکنه ولی بعضی تماسهای خارجی انتقال پیدا نمیکنه ..... راه حل چی هست
یا به صورت گروهی وارد کرد نه دونه دونه
حداقل بنده ایده ای برای این کار ندارم
برای تماس های از دست رفته در داخل تلفن های پاناسونیک kx-dt543 باید چگونه عمل کنیم ؟
تشکر
مشاهده تماس های ورودی و خروجی روی تلفن kx-dt543
برای مشاهده تماس های ورودی و خروجی (call log) روی تلفن kx-dt543 می توانید از طریق کلید جهت نمای سمت راست و اسکرول بالا و پایین تماس های ورودی و خروجی تلفن خود را چک نمایید
میخواستم بدونم چطور میشه تاریخ و ساعت رو روی این مدل گوشی تنظیم کرد
با سپاس
با سلام
شما باید زمان دستگاه سانترال را درست کنید، تنظیمات زمان تلفن های درست می شود. برای این کار در کنسول نرم افزار در بخش 2.1 یعنی Date & Time ساعت مرکز را تنظیم نمایید
موفق باشید
http://goo.gl/dzXV2j
با سلام
برای مشاهده تماس های گرفته شده با شما، شما می توانید با انتخاب کلید فلش سمت راست روی گوشی و انتخاب کلید جهت نما می توانید تماس های ورودی تلفن خود را مشاهده نمایید.
موفق باشید
میشه راهنمایی کنید چطور میتونم صفر تلفنهای داخلی رو ببندم یا اینکه چطور میشه صفرشو آزاد کنم؟
متاسفانه آموزش tda و tde روی سایت نداریم شما می تونید از سرویس پشتیبانی ریموت استفاده کنید و با پرداخت هزینه هم کارتون انجام بشه و هم آموزش ببینید. موفق باشید
میشه راهنمایی کنید چطور میتونم صفر تلفنهای داخلی رو ببندم یا اینکه چطور میشه صفرشو آزاد کنم؟
سجاد 29 خرداد 1395
سلام
میشه راهنمایی کنید چطور میتونم صفر تلفنهای داخلی رو ببندم یا اینکه چطور میشه صفرشو آزاد کنم؟
متاسفانه آموزش tda و tde روی سایت نداریم شما می تونید از سرویس پشتیبانی ریموت استفاده کنید و با پرداخت هزینه هم کارتون انجام بشه و هم آموزش ببینید. موفق باشید
خسته نباشید
1- برای پاسخ دادن به داخلی دیگه از چه کدی باید استفاده کرد و اگر کد پیش فرض تغییر کرده باشه از کجا میشه پیدا کرد ؟
2-ایا ممکن هست دوتا کد تعریف شده باشه برای این کار؟
متشکرم
آموزش کدهای برنامه ریزی این گوشی رو از کجا میشه پیدا کرد؟
درباره سانترال-->راه اندازی سانترال-->دفترچه راهنمای راه اندازی سانترال
برای راه اندازی پشت خطی در مدل KX-DT543 چه تنظیماتی باید انجام شود
با تشکر
سلام
گوشی تلفن را بردارید و پس از آن کد 732* را شماره گیری کرده و بعدر عدد 1 را وارد کنید. بعد از شنیدن صدای بوق گوشی تلفن را بگذارید.
گوشی dt543 از بلوتوث برای هدست بی سیم پشتیبانی نمی کند
در وهله اول باید تکنسین سانترال دسترسی خطوط مربوطه را به شما داده باشد
اگر این کارا نجام شده است با وارد نمودن کلید program و بعد انتخاب کلید کناری مورد نظر و سپس وارد نمودن عدد 0 میتونید خط شهری مورد نظر را انتخاب و نهایتا تنظیمات را ذخیره نمایید
کلید program را بزنید و بعد یکی از کلید های co یا intercom را بزنید. با کلید های بالا و پایین ملودی مورد نظر را انتخاب و بعد کلید enter را بزنید.
وقت بخیر ، من یه سوال داشتم من به تنظیمات تلفن دست زدم و PROGRAM را وارد نمودم و بعد خط یک که بغل گوش است را انتخاب و بعد کلید 6 و بعد STORE را انتخاب نمودم که شماره های تماس از بیرون گرفته شده را می تونم مشاهده کنم
و کلید PROGRAM را مجدد انتخاب و خط یک را انتخاب و عدد 7 را شماره گیری سپس گزینه STORE را انتخاب نمودم ولی متاسفانه جهت گرفتن تماس نمی توانم از خط یک استفاده کنم.
خواهشمند است در صورت امکان نحوه غیر فعال نمودن این وضعیت و برگشت به حالت قبل را به اینجانب آموزش دهید با تشکر
بعد از program عدد صفر را وارد کرده و بعد شماره پورت شهری را وارد کنید . نهایتا ذخیره کنید.
خیر، گوشی بی سیم را باید به دستگاه سانترال متصل کنید
ممنون از راهنمایی .
ابتدا باید دسترسی به خط مورد نظر به شما داده شده باشد. در این صورت می توانید با زدن کلید program و انتخاب کلید مورد نظر با وارد نمودن شماره 0 و سپسوارد نمودن پورت خط شهری مورد نظر روی دستگاه تنظیمات را اعمال و نهایتا ذخیره نمایید.
من میخوام شماره موبایل روی یکی از شماره های حافظه مثلا ۸ ذخیره کنم.چطوری؟
کلیئ progam را وارد کنید و بعد کلید مورد نظر را انتخاب کنید و بعد عدد 2 را وارد کرده و شماره مربوط به آزاد کردن خط و بعد شماره موبایل را وارد نموده و در نهایت کلید store را بزنید.
مشکل از گوشی نیست یا کارت کالرآیدی روی دستگاه سانترال قرار نگرفته است یا تنظیمات مربوط به کالر ایدی روی سانترال انجام نشده است
من عملیات دایورت را با کد 7102 انجام که می دهم دایورت به خط داخلی انجام می شود ولی برروی خط شهری و تلفن همراه عمل نمی کند. درضمن ما برای گرفتن تماس خارج از شرکت عدد 9 را در ابتدای شماره مورد نظر می گذاریم که به این شیوه هم امتحان کردم ولی بازهم نشد. در صورت امکان راهنمایی بفرمایید ممنون می شوم.
کد مربوطه همین هست و بعد از آن 9 و بعد شماره موبایل و در نهایت # اگر اعمال نمی شود یعنی داخلی شما دترسی فوروارد به خط شهری را ندارد. باید از کارشناس سانترال بخواهید در محیط برنامه ریزی دسترسی مربوطه را برای کلاس داخلی شما فعال نماید.
می خواستم روش تنظیم 24 تا کلید کناری تلفن و اختصاص هر کلید را به یه داخلی توضیح بدین ممنون میشم از راهنمائیتون.
کلید program را بزنید و بعد کلید مورد نظر را انتخاب کنید.
عدد یک را وارد کنید و بعد شماره داخلی را وارد کنید
کلید ذخیره را بزنید و بعد مجدد کلید program را بزنید
ارتباطی به تلفن نداره باید پورت moh دستگاه سانترال به رادیو متصل و برنامه ریزی موزیک هلد روی حالت اکسترنال قرار گیرد.
بالان داخلي كه من وصل ميكنم براي طرف كه پشت خط هست هيچ صداي بوقي پخش نميشه .
با كدوم كد ميتونم صدا رو براي اتصال داخلي ها فعال كنم.
ممنونم
تنظیمات خاصی برای این موضوع وجود نداره شما مشکل در اتصال تلفن یا خط شهری دارید.
چجور میشه ساعت تماس و مدت زمان طول کشیدن تماس های خروجی رو چک کرد؟؟؟؟
با کلید جهت نمای سمت راست میتونید مشاهده کنید
اگر از آیدی خطوط روی گوشی آنالوگ اطمینان دارید بهتر است از کارشناس مربوطه بخواهید سیگنال کالر ایدی روی حالت دیگری تست کند.
باید یکی از کلید های کناری را به روش زیر برای هدست فعال کنید
کلید program را یزنید و بعد کلید کناری مورد نظر را انتخاب نمایید و بعد با جهت بالا یا پایین گزینه مربوط به هدست را انتخاب نمایید و در آخر کلید store را بزنید و مجدد کلید proram را بزنید
حالا با کلید تعریف شده گوشی را در مود هدست قرار دهید حالا می توانید تماس های خود را با کلید اسپیکر از طریق هدست پاسخ دهید.
چطور میتونم ساعت تلفن را تنظیم کنم ؟؟؟
(پاناسونیک KX_tg4771
این صحه مروط به تلفن dt543 میباشد در مورد تلفن مربوطه اطلاعاتی نداریم ولی می توانید با خطی غیر از خط منزل خود تست بفرمایید.
چطور میشه یک خط را به یک شماره شهری دیگر ارتباط داد چون با transfer نتونستم و در کنفرانس اپراتور هم وصل هست ! . ممنون
با کلید ترانسفر میشه ان کار را انجام داد ولی باید از کارشناس سانترال سازمان بخواهید در محیط برنامه ریزی دسترسی انتقال به خط شهری را برای شما باز نماید.
لطفا نحوه فعال و غير فعال كردن ميسكال روي گوشيهاي پاناسونيك dt563 , t7665
روی تلفن 7665 یک از کلید های کناری را میتوانید در حالت call log قرار دهید (در صفحه مربوطه توضیح داده شده است) روی تلفن dt543 هم با استفاه از کلید جهت نمای سمت راست می توانید log ها را مشاهده کنید.
من میخواستم کالر آیدیمو روی تلفن فعال کنم منتها الان دیگه بوق آزادم نمیخوره
کلا ارر Not Valid میزنه
چیکارش کنم به حالت قبل برگرده؟؟؟
اگر کلیدی منظورتون نمایش میس کال هست بعد از انجام تنظیمات مجدد کلید program را بزنید تا از وضعیت برنامه ریزی خارج شود.
اگر میخواهید کلید مذکور به کاربری قبلی به طور مثال نمایش خط شهری بازگردد باید کلید program را بزنید و بعد کلید کناری را انتخاب و شماره دو رقمی مربوط به خط شهری مثلا 01 برای خط اول را وارد کنید و بعد کلید store و مجدد کلید program را بزنید.
این ارتباطی به گوشی ندارد مربوط به دستگاه سانترال یا خط شهری می باشد که باید از کارشناس مربوطه بخواهید خط و مرکز تلفن را بررسی نماید.
چطوری میتونم نام خودم را روی شماره داخلی خودم و از طریق گوشی که روی میز دارم ست کنم
این کار در محیط برنامه ریزی سانترال قابل انجام است و با کد 004 انجام می شود.
در محیط کاری ما یک دستگاه سانترال و گوشی مرکزی پاناسونیک قرار دارد.
تمامی واحدها با گرفتن عدد9 میتوانند داخل شهری تماس بگیرند.اما دو روز است که وقتی عدد 9 را میگریم اشغال میزند.
علت چه میتواند باشد؟ ممنون میشم راهنمایی کنید
علت های متفاوتی مانند قطع شدن خطوط شهری یا مشکل روی کارت شهری و یا اختلال نرم افزاری میتواند باشد بهتر است از یک کارشماس بخواهید به صورت حضوری دستگاه سانترال را بررسی نماید.
لطفا مسیر شماره گیری موبایل پرسنل رو با گرفتن کد داخلیشون اعلام میفغرمایین
مثلا **111 رو میگیریم شماره موبایل همکارمون زنگ میخوره
باید کدهای speed dial روی مرکز تلفن تعریف شده باشد تا شما بتوانید با شماره گیری کد مربوطه با شماره مقصد تمس بگیرید.
بله منتها این کار از طریق برنامه ریزی سانترال انجام می شود باید از یک کارشناس بخواهید تنظیمات مبوطه را برای شما انجام دهد.
لطفا راهنمایی بفرسمایید چطور از حافظه گوشی برای شماره گیری سریع استفاده کنم. میخوام یک سری از شماره هایی که روزانه به دفعات زیاد میگیرم رو به حافظه گوشی بدم.
ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.
کلید program را بزنید کلید کناری مورد نظر را انتخاب کنید و بعد عدد 2 را وارد کرده و سپس شماره مورد نظر را به همراه کد دسترسی به خط شهری ورد کنید و نهایتا کلید store و بعد program را بزنید.
تلفن 880 تنظیمات خاصی برای این منظور ندارد.
تلفن من هدست داشته و حالا که نداره صدا از اسپیکر نمیاد.ممنون میشم راهنمایی بفرمایین.
وارد منو شوید و گزینه مربوط به headset mode را off کنید.
لطفا نحوه غیر فعال کردن auto ans/mute را در مدل
panasonic kx-dt543 را راهنمایی کنید
با تشکر
در زمانی که گوشی در جای خود قرار دارد یک بار کلید auto answer را فشار دهید چراغ led کلید روشن می شود.
از طریق دخلی مدیریتی با شماره گیری 361* و بعد شماره ogm به طور مثال 501 میتوانید صدا را ضبط کنید.
آموزش سانترال های پر ظرفیت روی سایت انجام نمی شود. شما می توانید از طریق پشتیبانی ریموت یا شرکت در دوره آموزشی، آموزش های لازم را کسب کنید
تلفن ما سانتراله و مدلش kx-dt543
مدت دوروزه که هرکی با شمارهمون تماس میگیره براش بوق مشغولی میزنه , علت و راه حل رو اگه بفرمایید ممنون میشم.
اگر داخلی را در حالت dnd یا فوروارد قرار داده ای با کد 7100* آن را غیر فعال کنید و یا با کد 790 داخلی خود را ریست کنید.
ببخشید چطور میتونم وارد مکالمه یه داخلی دیگر بشوم طوری که شنود پیدا کند ؟؟
این موضوع مرتبط با گوشی نیست و باید داخلی از طریق سانترال برنامه ریزی شود تا این امکان را بیابد از کارشناس سانترال بخواهید برنامه ریزی مربوطه برای شما انجام شود.
ریست تنظیمات داخلی 790 یا 790* می باشد.
تلفن را وصل کردم اما صفحه نمایش فقط چندین صفر نشان میدهد میشه راهنمایی کنید؟
احتمالا با ورژن کارت یا مرکز تلفن همخوانی ندارد باید از تکنسین سانترال بخواهید موضوع را بررسی کند.
دکمه Auto Ans / Mute رو می زن اما همچنان صدای میکروفون قطع نمیشه.
من نیاز دارم صدای طرف مقابل بیاد اما صدای من نره. چرا این دکمه کاری انجام نمی ده؟؟؟
در حین تماس کلید را بزنید صدای میکروفن قطع می شود.
گوشی مدل 546 دارم نه صفحه کلیدش کار میکنه نه نمایشگرش اما بوق دارد مدل دستگاه tde200 چکار باید انجام داد با تشکر
اگر قبلا روی همین دستگاه در حال کار بوده است روی یک داخلی دیگر تست کنید اگر مشکل حل نشد باید گوشی را برای تعمیر به مجموعه های تعمیراتی بفرستید.
گوشی مدل 546 اولین مدل این گوشی است که روی دستگاه نصب شده گوشی هم سالم است روی سانترالهای دیگر تست شده است . چراغ دکمه inter co سبز روشن مانده است تشکر از پاسخ گویی سریع شما .
از یک کارشناس بخواهید ورژن کارت دیجیتال را بررسی کند ممکن است نیاز به بروز رسانی داشته باشد.
احتمالا حالت هات لاین روی گوشی فعال شده است. گوشی را بردارید 7400* را شماره گیری کنید اگر مشکل حل نشد از یک کارشناس بخواهید به صور حضوری موضوع را بررسی کند.
ایا میشود یکی از خطوط تلفن شهری را به یک خط داخلی اختصاص داد. ( مثلا یکی از شماره ها را منتقل کنیم برای فاکس)
بله این کار باید از طریق نرم افزار کنسول انجام شود از یک سانترال کار بخواهید تنظیمات مورد نظر برای خط شهری را برای شما انجام دهد.
آیا امکانش هست که اسپید دایال به گونه ای تنظیم شود که با خط شهری خاصی شماره گیری کند؟
به طور مثال: شماره ۰۲۱XXXXXXXX را با کو لاین ۱۰ بگیرد؟
با تشکر
بله شماره گروه خط شهری و ترانک گروپ مربوط به خط شهری را وارد کنید مثلا اگر خط را در ترانک گروپ 10 قرار داده اید شماره 810 و بعد الباقی شماره را وارد کنید.
کلید auto answer را بزنید.
این موضوع به تلفن مرتبط نیست مربوط به برنامه ریزی سانترال می شود. بهتر است از یک کارشناس به صورت حضوری یا ریموت کمک بگیرید.
من میخوام داخلی مدیروقتی زنگ میخوره و خودش نیست را از طریق تلفن خودم دریافت کنم ،چه کنم
در ضمن میشه دکمه خاصی امائه این کار کرد
اگر تنظیمات پیش فرض باشد با کد 41* و بعد شماره داخلی مورد نظر میتوانید به آن جواب دهید.
1. کلید program را بزنید.
2. کلید کناری مورد نظر برای این کار را انتخاب کنید.
3. عدد 2 را وارد کنید.
4. شماره مورد نظر را وارد کنید.
5. کلید store و در نهایت کلید program را بزنید.
با تشکر
این تنظیمات مربوط به تلفن نیست و باید روی سانترال انجام شود. آموزش برنامه ریزی سانترال های پر ظرفیت روی سایت انجام نمی شود. شما می توانید از طریق پشتیبانی ریموت یا شرکت در دوره آموزشی، آموزش های لازم را در اختیار داشته باشید.
اگر تنظیمات در حالت پیش فرض باشد باشد با شماره گیری 41* و سپس شماره داخلی میتوانید پاسخگوی تماس آن باشید.
برای دسترسی به فوروارد روی خط شهری باید ابتدا داخلی شما این دسترسی را داشته باشد که از کارشناس سانترال بخواهید دسترسی مربوطه را به داخلی شما تخصیص دهد.
کد فوروارد شماره گیری عدد 7102* و بعد عد مربوط به دسترسی به خط شهری و بعد شماره مقصد و نهایتا # را بزنید.
برای شماره گیری سریع کلید program را بزنید کلید کناری را انتخاب و بعد عدد 2 را بزنید و بعد شماره مورد نظر را وارد کرده و نهایتا کلید store را بزنید.
بله باید کلاس داخلی مورد نظر دسترسی مربوطه جهت انجام این کار را داشته باشد.
برای این مدل گوشی هدست با قیمت پایین ، چه مدلی پیشنهاد میکنین
هدست tca400 پاناسونیک را می توانید استفاده کنید و یا هر هدستی که دارای جک 2.5 میلیمتری باشد.
قیمتش رو هم میفرمایید
لطفا جهت قیمت با واحد فروش تماس بگیرید.
باید از کارناس بخواهید مرکز تلفن را برنامه ریزی کرده و زنگ خور گروه یا گویا یا هر بخشی که دارید برای داخلی جدید هم اضافه شود.
سلام
1. کلید puse را بزنید
2. یکی از کلید های کناری co یا intercom را بزنید.
3. با کلید های بالا و پایین یا وارد کردن یک عدد بین 01 تا 30 ملودی مورد نظر را انتخاب کنید
4. کلید enter را بزنید.
بنده افت شنوایی دارم بعضی از تماس ها صدای طرف خیلی ضعیف است و من متوجه نمیشوم لطفاٌ بفرمائید تلفن رو چجوری دایورت کنم به روی تلفن همراهم(موبایل) که صدای تلفن همراهم خیلی واضح تر است
لطفا مراحل را به ترتیب بفرمائید
بعد نحوه از دایورت دراوردن هم نیز بفرمائید
ممنون
با کد 7102* را شماره گیری کنید و بعد عدد دسترسی به خط شهری (مثلا 9) را وارد کنید و بعد شماره موبایل و نهایتا # را بزنید با این کد تلفن داخلی رو موبایل دایورت می شود.
اگر بعد از زدن کد مربوطه این کار انجام نشد یعنی کلاس داخلی شما دسترسی به این قابلیت را ندارد از کارشناس سانترال بخواهید در محیط برنامه ریزی سانترال دسترسی مربوطه و تنظیمات مرتبط را انجام دهد.
برای کنسل کردن کد 7100* را شماره گیری کنید.
تغییر صدای گویا با کد 361* و سپس شماره گیری عدد گویا انجام می شود ولی باید دسترسی های مربوطه در تنظیمات سانترال به داخلی داده شده باشد.
عذر میخوام بابت تلفن گویای مدلKX-DT543 گویا فعاله فقط مواردی که تلفن زنگ میخوره روی تلفن منشی مشخص نیست کدوم داخلی گرفته شده مثلا ممکنه یکی از داخلی ها نتونه جواب بده صددرصد منشی باید بدونه کدوم داخلی گرفته شده که بتونه به خودش وصل کنه میخواستم بدون گزینه ای هست که بشه درست کرد ؟؟؟؟؟
باتشکر
سلام
روی کلید های کناری میتوانید داخلی های مورد نظر را با روش زیر تعریف کنید تا در صورت زنگ خوردن آن را مشاهده نمایید.
1. کلید program را بزنید.
2. کلید کناری مورد نظر را انتخاب کنید.
3. عدد 1 را وارد کنید.
4. شماره داخلی مورد نظر را بزنید.
5. کلید store و در نهایت کلید program را بزنید.
باتشکر فراوان دستگاه سانترال ما مدل kx-ns550bx و تلفن اپراتوری kx-DT543 است.
خدمت شما عرض کنم من 5 خط تلفن دارم . به عنوان مثال : من میخوام داخلی 106و125 وقتی میخاد با بیرون تماس بگیره فقط بتوانند از خط 3 استفاده کنند و بقیه خط ها براش فعال نباشن
این تنظیمات مربوط به تلفن نیست تنظیمات سانترال هست. آموزش برنامه ریزی سانترال های پر ظرفیت روی سایت انجام نمی شود. شما می توانید از طریق پشتیبانی ریموت یا شرکت در دوره آموزشی، آموزش های لازم را در اختیار داشته باشید.
تغییر صدای زنگ dt543
منتها چرا بعضی ها که خط شون مشغوله چراغ led کنار دکمه روشن میشه
ولی مال بعضی ها روشن نمیشه ؟
اگر بعد از انتخاب کلید عدد 1 بزنید حالت dss هست که وضعیت اشغالی را نشان می دهد ولی اگر عدد 2 را بزنید فقط شماره گیری سریع می باشد.
تلفن سانترال ما نوع kx-dt343 است. قبلا زمانی که دو تلفن مشغول بود. نفر سوم که پشت خط بود با زنگ خوردن کوتاه یا چشمک زدن یکی از چراغ ها متوجه می شدیم یک نفر پشت خط است ولی الان این را نشان نمی دهد. می توانید راهنمایی بفرمائید؟
برای فعال کردن پشت خطی میتونید کد 732* رو بگیرید اگر تنظیمات بیشتری نیاز داشتید باید سمت سانترال توسط کارشناس انجام شود.
برای اینکه منشی و رئیس با یک دکمه بهم وصل شند دکمه ای وجود داره؟
روی کلید کناری هر یک شماره داخلی طرف مقابل را تعریف کنید کلید program را بزنید کلید کناری را انتخاب کنید عدد 1 و بعد شماره طرف مقابل و سپس کلید store و نهایتا program را بزنید.
تنظیمات ساعت باید روی سانترال انجام شود نه گوشی تلفن برای تنظیمات به لینک زیر مراجعه کنید.
http://goo.gl/dzXV2j
خیر اگر مقصد گوشی را بر ندارد و شما تلفن را قطع کرده باشید تماس به شما باز می گردد و اگر خط در کلید کناری تعریف شده باشد میتواند مجدد به آن وصل شوید.
احتراما مدل تلفن kx-DT546 می باشد
این موضوع ارتباطی به تلفن ندارد باید برنامه ریزی مرکز تلفن به نحوی باشد که برای زنگخور هر دو داخلی زنگ بخورند. از کارشناس سانترال بخواهید برنامه ریزی مربوطه را انجام دهد.
میخواستم یکی از خطوط شرکت رو اختصاصی کنم و کسی نتونه ازش استفاده کنه چطور میتونم انجام بدم اگر امکانش هست راهنمایی بفرمایید
دسترسی ها مربوط به تلفن نیست روی مرکز تلفن باید کلاس بندی ها تغییر داده شود از کارشناس سانترال بخواهید تغییرات مورد نظر را به صورت حضوری یا ریموت اعمال کند.
کد حالت روز و شب 7800 و 7801 می باشد وی دسترسی ها و تنظیمات روی مرکز تلفن از طریق نرم افزار انجام می شود. از کارشناس سانترا مجموعه بخواهید ابتدا تنظیمات مربوطه را انجام دهد.
گوشی مدل DT543رو میخواستم ریست کنم.لطفا راهنمایی کنید
کد ریست تنظیمات داخلی 790 می باشد با و بدون ستاره تست کنید.
وقتی کاربرها برای خط آزاد داخلی صفر رو میگیرن سانترال بصورت رندوم بین خطوط وصل کنه که باعث نشه بدلیل بدهی برای خط اول مخابرات قطعش کنه
امکان پذیر هستش؟ لطفا راهنمایی کنین
این تنظیمات مربوط به تلفن نمیشه باید روی سانترال انجام شود. آموزش برنامه ریزی سانترال های پر ظرفیت روی سایت انجام نمی شود. شما می توانید از طریق پشتیبانی ریموت یا شرکت در دوره آموزشی، آموزش های لازم را در اختیار داشته باشید.
ممکنه راهنمایی کنید چطور وقتی به گوشی kx-dt546 تماس گرفته میشود، شماره تماس نمایش داده شود؟
اگر روی کارت شهری سانترال کالر آیدی داشته باشید نمایش داده میشود تنظیماتی مخصوص به گوشی ندارد
اگر منظور تنها ضبط صدای گویا هست و گوشی مربوطه دسترسی مدیریتی دارد با شمره گیری کد *361 و سپس شماره گویای تنظیم شده مثلا 501 میتوانید صدا ضبط کنید ولی اگر منظور تنظیمات گویا هست از طریق سانترال و توسط کارشناس انجام می شود
میخواستم بدونم که چطوری میتونم با تلفن dts543 تنظیمات تلفن گویا رو فعال کنم
تنظیمات از طریق نرم افزار انجام میشود. آموزش برنامه ریزی سانترال های پر ظرفیت روی سایت انجام نمی شود. شما می توانید از طریق پشتیبانی ریموت یا شرکت در دوره آموزشی، آموزش های لازم را در اختیار داشته باشید.
احتمالا auto answer روی گوشی را فعال کردید آن را غیر فعال کنید.
بله این تنظیمات مربوط به سانترال هست نه گوشی تلفن از کارشناس سانترال مجموعه بخواهید تنظیمات خودکار ساعات کاری را روی سانترال انجام دهد
از طریق کلید جهت نمای سمت راست و اسکرول بالا و پایین تماس های ورودی و خروجی را چک نمایید
یه سوالی داشتم
میخواستم خطمو دایورت کنم روی خط دیگه به صورتی که هر دوتا خط زنگ بخوره به طور مثال خط من 101 شمارش میخوام هر وقت کسی حط 101 گرفت خط 240 هم همزمان زنگ بخوره
ممنون
با کد 408 برای هر خط شهری هر دو جک مربوط به داخلی را در حالت enable قرار دهید.
من 24 شماره داخلي سيو كردم ، الان تعدادي از خط ها وقتي زنگ ميخوره چراغشون روشن ميشه تعدادي هم چراغشون روشن نميشه
باید در حالت dss (عدد1) ذخیره کنید نه شماره گیری سری
باید روی سانترال کارت کالر آیدی باشد