فعال کردن کالرآیدی


برای هر خط شهری(1تا 8 ) میتوانید به صورت جدا گانه caller ID یا  همان شماره انداز را فعال یا غیر فعال کنید . زمانی که تماسی از طریق هر یک از خطوط شهری که caller ID برای ان فعال شده  گرفته شود داخلی های مورد نظر امکان مشاهده ی شماره تلفن  تماس گیرنده را دارند .


برای ورود به تنظیمات سانترال دستورات زیر را از چپ به راست وارد کنید :

Untitled


رمز عبور دستگاه به طور پیش فرض "1234"می باشد . نحوه ی تنظیمات به شرح زیر می باشد:


پایان  flsh2 ذخیره  flsh2 فعال یا غیر فعال کردن caller ID  flsh2 انتخاب خط شهری  flsh2 900
(end)   (store)   (enable/disable)   (co1 .. co8)    

خواندن 55463 دفعه

HEADER 

#
توتونی 26 دی 1394
با سلام
این گزینه تو برنامه ما فعال هستش ولی شماره رو نمیندازه ؟
ممنون
#
کیمیا ارتباط 26 دی 1394
با سلام و احترام
در مرتبه اول شما باید کارت کالر آیدی را روی دستگاه خود داشته باشید اگر کارت موجود است باید سیگنالینگ سوییچ مخابراتی منطقه خود (dtmf یا fsk) را روی دستگاه تنظیم کنید.
در صورتی که کارت کالر آیدی ندارید می توانید از فروشگاه سانترال از پایین صفحه جهت خرید آنلاین اقدام نمایید.
#
ناصری 30 ارديبهشت 1395
سلام قربان
کالر آیدی تلفن 7730 خود به خود قطع شده
دستگاه tem824
البته برای 2تا خط فعاله
ببخشید من با این سیستم آشنا نیستم
طبق دستورات وارد می شوم و
به CID Assign میرسم ادامه را اگر امکانش هست توضیح بدید
#
کیمیا ارتباط 30 ارديبهشت 1395
قطع شدن کالرآیدی تلفن 7730

سلام
کالرآیدی خود بخ خود قطع نمیشه. برای تنظیمات کالر آیدی همانطور که در متن هم توضیح داده شده برای خطوط شهری مورد نظر کالر آیدی را با کد 900 فعال می کنید. تنها نکته ای که وجود دارد امکان عدم تطبیق CID مرکز مخابراتی با تنظیمات شما هست که می توانید با کد 910 سیگنالینگ مورد نظر را انتخاب کنید
#
ناصری 30 ارديبهشت 1395
آقا خیلی متشکر
حل شد
#
جوادی 19 فروردين 1396
سلام..من سیستم کالر آیدی دارم ولی بعد از اینکه تماس پاسخ نمیدیم، نمیتونیم لیست شماره هایی که باهامون تماس گرفتن رو نگاه کنیم، میشه بفرمایید چه برنامه ای رو باید فعال کنیم؟
#
کیمیا ارتباط 21 فروردين 1396
سلام
باید یکی از کلید های کناری را به روش زیر برای نمایش miss call فعال کنید.
1.کلید program را بزنید
2.کلید dss (کلیدهای کناری) مورد نظر را انتخاب کنید
3.بعد عدد 6 را وارد نمایید
4.در نهایت کلید store و مجددا program را بزنید.
#
میلاد 08 مهر 1396
سلام
وقت بخیر
لطفا راهنمایی بفرمایید که چه طور بتونیم کلیه تماس های ورودی را ببینیم. نه فقط miss call
تشکر
#
کیمیا ارتباط 10 مهر 1396
سلام
نرم افزار گزارش گیری تهیه نمایید
#
امرتات 02 مرداد 1398
این مراحل رو رفتم ولی خط مورد نظر که همون کلید کناری بود شماره تکراری میگیره و آزاد نمیشه! چیکار کنیم؟
#
کیمیا ارتباط 02 مرداد 1398
بعد از پایان تنظیمات کلید program را بزنید تا از محیط برنامه ریزی خارج شوید. اگر مشکل حل نشد از همین طریق اطلاع دهید.
#
ایزددوست 30 آبان 1396
سلام من کد فعال کردنjak دستگاه سانترال پاناسونیک رو میخوام و همین طور کد فعال کردن پرینتر دستگاه سانترال.ممنون
#
کیمیا ارتباط 30 آبان 1396
سلام
لطفا سوال خود را در انتها مطرح نمایید
اگر منظورتون فعال کردن کالر آیدی برای جک ها هست با کد 628 انجام می شود.
#
بهاره 16 ارديبهشت 1396
سلام، کار آیدی من فعاله ولی ساعت تماس رو مشخص نمیکنه و معلوم نیست که توی چه ساعت و زمانی به من زنگ زدن
#
کیمیا ارتباط 17 ارديبهشت 1396
سلام
جهت مشاهده گزارشات تماس نرم افزار گزارش گیری را تهیه و نصب نمایید.
#
عظیم 14 خرداد 1396
با سلام . در تلفن kx_tg66 کالرآیدی فعاله ولی وقتی زنگ میخوره ، شماره رو نشون نمیده . چیکار کنیم ؟ با تشکر
#
کیمیا ارتباط 15 خرداد 1396
سلام
اینجا تنظیمات مربوط به سانترال هست نه تلفن های خانگی، شما با گارانتی یا جایی که خریداری کردید تماس بگیرید.
#
sadegh 02 تیر 1396
باتشکرازاینکه وقت میزارین وپاسخگوهستین.
اگه دیزافعال باشه و همچنین caller idهم فعال باشه شماره تماس گیرنده مشخص میشه.؟
#
کیمیا ارتباط 04 تیر 1396
سلام
این دو ارتباطی به یکدیگر ندارند.
#
مجید کمیجانی 04 تیر 1396
سلام کالر آیدی قبلا شماره مینداخت اما الا فقط تاریخ و ساعتو نشون میده چیکار کنم؟
#
کیمیا ارتباط 04 تیر 1396
سلام
اگر سالم باشه و خطوط را تغییر داده باشید باید با کد 910 سیگنالینگ dtmf و fsk را تغییر داده و تست کنید.
#
نوروزی 21 تیر 1396
سلام
ممنون میشم راهنمایی کنید چند روزی هست تلفن بنده پاناسونیک مدل TGA 640 نه ایدی کالر کار میکنه نه میشه وارد دفتر چه تلفن بشوم از روزی که تلفن دو گوشی کردم 3-4 روز بعد این اتفاغ افتاده راهی هست که بتونم درست کنم
#
نوروزی 21 تیر 1396
سلام
تفن بیسمی پاناسونیک مدل 640 نه قسمت دفترچه تلفن کار میکنه نه کالر ایدی کار میکنه ممنون میشم کمک کنید
#
کیمیا ارتباط 21 تیر 1396
سلام
این صفحه مربوط به کالر آیدی سانترال 824 می باشد متاسفانه در مورد این تلفن اطلاعاتی نداریم
#
امیر خانی 24 تیر 1396
سلام
ممنون از وقت گذاشتنتون
من میخواستم وقتی فوروارد میکنم رویک خط داخلی شماره تلفن کننده رو رو اون داخلی ببینم
الان فقط روی تلفن مادر نشون میده
باید پاشم بیام از اطاقم بیرون بعد ببینم کیه چواب بدم
kx-t7730
ممنئن میشم

اینجام بگید فرق نداره ممنون
#
کیمیا ارتباط 25 تیر 1396
سلام
وقتی فوروارد میکنید شماره تماس گیرنده به داخلی مقصد فوروارد منتقل و روی آن نمایش داده می شود. در وهله اول بررسی کنید اگر به صورت مسقیم با داخلی مقصد فوروارد تماس داخلی یا شهری بگیرید شماره تماس گیرنده را نشان می دهد یا خیر
#
ارگ 03 مرداد 1396
سلاام
من تمام این مسیر ها رو رفتم ولی باز هم کالر آی دی یکی از خطوطم شماره نمی ندازه.
حتی از مخابرات هم چک کردن و مشکلی نداره
چکار میتونم بکنم که کالرایدی م فعال شه
#
کیمیا ارتباط 06 مرداد 1396
سلام
ممکنه زمان یا سیگنال ارسالی مربوطه وسط سوییچ به نحوی ارسالسود که در روی دستگاه قاب تشخیص نباشد. ممکن هست با تیدیل dtmf به fsk یا بالعکس بتوانید مشکل را حل کنید.
#
محسن 17 مرداد 1396
با عرض سلام و خسته نباشید
ما ۴ خط شهری داریم
برای هر ۴ خط شهری تنها یک پیام دیزا هست.
هنگامیکه برای هر خط شهری، با کد۹۰۰ آیدی کالر را فعال کنیم، پیام دیزا برای این خط اجرا نمیشود و مشتری فقط صدای بوق خوردن را میشنود و تلفن اپراتور نیز تنها dss مربوط به خط شهری مذکور را به حالت چشمک زن قرمز نشان میدهد و بوقی نمیزند.
لطفا راهنمایی فرمایید. ایا دیزا با کالر ایدی مغایرت دارد؟
*دستگاهtes824
*کد۹۱۰ نیز بررسی شد اما مشکل حل نشد.
*ایدی کالر نیز چک شد و اگر با استفاده از کد ۴۱۴ مسیر نورمال باشد و دیزا سر راه نباشد، شماره مشتری نشان داده میشود.
#
کیمیا ارتباط 18 مرداد 1396
سلام
کالرآیدی هیچ ارتباطی به دیزا ندارد
سانترال 824 یک کانال دیزا دارد یعنی همه خطوط به سمت دیزا هدایت می شود ولی همزمان تنها یک کاربر میتواند پیام دیزا رابشنود تا زمانی که به یک داخلی متصل شود و تماس گیرنده بعدی پیام دیزا را بشنود.
#
علی 07 شهریور 1396
سلام وقت بخیر
کالر ایدی مدل tga652 رو چطور فعال کنم؟؟؟
#
کیمیا ارتباط 08 شهریور 1396
سلام این بخش مربوط به کالر آیدی دستگاه سانترال 824 می باشد در این زمینه اطلاعی ندارم.
#
معروف 19 شهریور 1396
با سلام و احترام.متاسفانه دستگاه 824 شماره تماس گیرنده را موقتاٌ نمایش داده و بلافاصله بعد از قطع تماس،دیگر امکان جستجوی شماره تماس وجود ندارد؛ آیا می توان با نصب یک دستگاه کالر آیدی قبل از تلفن 7730،شماره های تماس گیرنده ها را حفظ کرد؟
#
کیمیا ارتباط 19 شهریور 1396
سلام
یا باید از نرم افزار گزارش گیری استفاده کنید یا کالر آیدی را سر خط شهری قرار دهید
#
معروف 19 شهریور 1396
با سلام مجدد.آیا امکان اتصال تنها یک خط به دیزا و اتصال دو خط دیگر در 824 به سایر خطوط داخلی وجود دارد.به این معنی که تنها یک خط مشخص را دیزا پاسخ دهد و دو خط دیگر مستقلاً فقط مثلاً روی منشی زنگ بخورند و اصلاً روی دیزا نروند؟
#
کیمیا ارتباط 19 شهریور 1396
سلام
بله با کد 414 می توانید این کار را انجام دهید.
#
محمدرضا جنت خواه 27 شهریور 1396
سلام و ارادت ، تلفن پاناسونیک KX-TGF380 دارم و آیدی کالر آن فعال نیست یا اگر هم فعال باشد تلفن های تماس گیرنده را نشان نمی دهد

ممنون میشم راهنمایی کنین
#
کیمیا ارتباط 28 شهریور 1396
سلام
این بخش مربوط به سانترال 824 می باشد منظورتون استافده این تلفن به عنوان داخلی سانترال می باشد؟ اگر این طور هست روی داخلی های دیگر کالرآیدی دارید؟
اگر منظور خود این گوشی و با اتصال خط شهری هست در این زمینه اطلاعاتی ندارم
#
فائزه 10 آبان 1396
با سلام و خسته نباشید.
مدتی هست خطوط تلفن های ما کابل برگردان شده و به فیبر نوری تبدیل شدن.ازون به بعد مشکل ما این هست ک کلیه تلفن های ما شماره نمیندازن.من طبق توضیحات شما پیش رفتم اما نتونستم درستش کنم.فکر میکنم اول باید داخلی 101 رو شماره گیری کنم اما هرکاری میکنم نمیگیره این داخلی رو.یعنی دکمه SP-PHONE رو میزنم و بعد 101 رو شماره گیری میکنم پیغام Not Valid رو میده.ممنون میشم راهنمایی کنین.
#
کیمیا ارتباط 10 آبان 1396
سلام
اگر کالر آیدی قبلا فعال بوده با کد 910 سیگنالینگ خطوط رو بین dtmf و fsk تغییر دهید ممکن هست مشکل حل شود.
#
سینا رهگذر 24 آبان 1396
با سلام و خسته نباشید
من کالر آیدی تلفن رو فعال کردم ولی روی خطی ک استفاده میکردیم تنظیم کردم الان خط قطعه و دکمهprogramرو هم ک میزنم درست نمیشه لطفا راهنمایی کنید
#
کیمیا ارتباط 25 آبان 1396
سلام
اگر منظورتون تنظیمات برای نمایش میس کال ها هست و میخواهید کلید مربوطه به حالتی برگردد که وضعیت خط شهری را نمایش دهد به روش زیر عمل کنید.
کلید program را بزنید و بعد کلید کناری مورد نظر را انتخاب کنید و بعد عدد 0 و سپس شماره co مربوط به خط شهری را وارد کنید و سپس کلید store را بزنید و در آخر مجدد کلید program را بزنید.
کد 900 تنها مربوط به فعال یا غیر فعال کردن کالر آیدی روی سانترال 824 می باشد و ارتباطی به زنگ خور خطوط ندارد.
#
مسلم 28 آذر 1396
باسلام و خسته نباشید
چطور میتونم تماسهایی که به تلفن بنده شده رو مشاهده کنم چه پاسخ داده باشم و چه بی پاسخ؟
مدل تلفن kx-t7730 میباشد
#
کیمیا ارتباط 28 آذر 1396
سلام
باید نرم افزار گزارش گیری تهیه نمایید.
#
mohammadi 03 دی 1396
سلام گوشی تلفن من پاناسونیک مدل KX-T2378JXW است موقع تماس شماره تماس گیرنده در گوشی نمایش داده نمیشه لطفا" راهنمایی فرمایید با تشکر
#
کیمیا ارتباط 04 دی 1396
سلام
این بخش مربوط به دستگاه سانترال می باشد نه تلفن احتمالا گوشی تلفن شما قابلیت آیدی ندارد.
#
کسب کار 05 دی 1396
باسلام
چطور میشه روی داخلی ها کالر آی دی رو فعال کرد؟
درضمن خطوط شهری 8 خط می باشد .
باتشکر
#
کیمیا ارتباط 05 دی 1396
سلام
باید روی دستگاه سانترال کارت کالر آیدی داشته باشید بعد با کدهای 900 , 910 میتوانید آن را فعال نمایید.
#
مرتضی 02 بهمن 1396
با درود
نمایشگر تلفن منشی ساعت و تاریخ رو نشون نمیده و عبارت 101: نمایش داده میشه. برای نمایش تاریخ و ساعت باید چکار کرد؟
سپاس فراوان
#
کیمیا ارتباط 04 بهمن 1396
سلام
در زمان قطع بودن تلفن * و یا ** را بزنید.
#
ناصر 08 بهمن 1396
سلام جهت فعال کردن کالر آی دی روی گوشیهای معمولی چه کدی باید اجرا کرد
نمایش شماره داخلی و شماره خط شهری
#
کیمیا ارتباط 09 بهمن 1396
سلام
با کد 628 میتونید آیدی داخلی های slt را فعال کنید.
#
سعید 23 بهمن 1396
سلام خسته نباشین ما کالر ایدی داریم واسه تاکسی ببسیم الان یکی از خطمون قطع شده دوتا از خط ها وصله چکارش کنیم
#
کیمیا ارتباط 25 بهمن 1396
سلام
ابتدا خطوط را قبل از سانترال چک کنید اگر کالر آیدی درست بود با کد 910 تنظیمات دو خط مربوط را از fsk به dtmf یا بالعکس تغییر دهید.
#
اعظمی 14 اسفند 1396
با سلام
من نمی دونم این سوال رو ایجا بپرسم یا جای دیگه
در صورت امکان لطفاً راهنمایی کنید

من با یکی از تلفن های سانترال که می خوام تماس بگریم با یه شرکت که تلفن گویا دارن نمیتونم داخلی بگیرم (مثلاً 1818 مخابرات)
هر شماره ای میگیریم هیچ اتفاقی نمیوفته

آیا این گزینه باید فعال بشه؟

ممتون از پاسخگوییتون
#
کیمیا ارتباط 15 اسفند 1396
سلام
این سوال مربوط به بخش کد های برنامه ریزی می باشد.
باید با کد 401 خطوط شهری را در حالت dtmf قرار دهید.
#
علی عابدینی 20 فروردين 1397
سلام خسته نباشید
میخواستم بدونم چجوری برای مدل 7730 تماس های از دست رفته برای تمامیه خطها رو ببینم
#
کیمیا ارتباط 21 فروردين 1397
سلام
نمایش تماس های بدون پاسخ یا میس کال ها
1.کلید program را بزنید
2.کلید کناری مورد نظر که برای نمایش کالرآیدی را انتخاب کنید
3.عدد 6 را وارد نمایید
4.کلید store را کنید
#
محمد قربانی 09 ارديبهشت 1397
با سلام
ضمن تشکر از شما
در دفتر ما سه تلفن 7730 وجود دارد که دوتا از این گوشی ها کالر آیی فعال و برای یکی دیگه از گوشی ها نیست چطور میتونم فعالش کنم؟
با تشکر مجدد
#
کیمیا ارتباط 10 ارديبهشت 1397
سلام
اگر تلفن داخلی آنلالوگ می باشد با کد 628 برای جک مربوطه فعال کنید.
#
محمد سهرابی 09 ارديبهشت 1397
سلام
روی تلفن های داخلی قبل از شماره عدد 19 رو میندازه و دو رخم آخر شما نشون داده نمیشه
#
کیمیا ارتباط 10 ارديبهشت 1397
سلام
ممکن هست با استفاده از کد های 901 تا 903 تنظیماتی اضافی برای آیدی انجام شده باشد.
#
پونه 08 خرداد 1397
سلام . تلفن مدل 7665 پاناسونیک . call log اش فعال هست وmissed call نمایش میده ولی فقط خطهای شهری.... log و missed call شماره های داخلی رو نمایش نمیدهد !!
لطفا راهنمایی ام کنید . ممنونم
#
کیمیا ارتباط 10 خرداد 1397
سلام call log به همین شکل می باشد.
#
قائمی 15 خرداد 1397
سلام خسته نباشید . ایفون ۸ دارم و یک هفته است که گاهی نمی تونم با کسی تماس بگیرم یا پیامک بفرستم و کسی هم نمیتونه پیام بده و پیامک بفرسته . خودش درست میشه باز دوباره دچار مشکل میشه . سیم کارت رو داخل گوشی دیگه امتحان کردم و مشکلی نداشت . reset network رو هم انجام دادم . یک جا نوشته بود show my id caller رو خاموش روشن کنید ولی این قسمت برای من غیر فعال است . هفته گذشته گوشی افتاد زمین امکان داره به خاطر ضربه باشه ؟ اگر امکانش هست راه حلی بگید که مشکل گوشی رفع بشه . ممنون
#
کیمیا ارتباط 19 خرداد 1397
سلام
بزرگوار فعالیت ما در حوزه تلفن های سانترال و سیستم VOIP می باشد بهتر است به مجموعه هایی که خدمات موبایل انجام می دهند مراجعه نمایید.
#
بابک 03 تیر 1397
سلام
کالر ایدی در سانترال tem824 فقط روی co1 با هیچ خطی کار نمیکند ولی رودی بقیه co ها کار میکند
#
کیمیا ارتباط 03 تیر 1397
سلام
با کد 901 خط 1 را فعال کنید اگر شماره نیانداخت با کد 910 سیگنالینگ آن را تغییر دهید.
#
حسین 09 تیر 1397
سلام
من یک دستگاه سانترال TDA200 دارم با کارت IP GW به یک سانترال دیگه وصل شدم خطوط شهری مشکلی ندارم و از خطوط داخلی که می گیریم
Anonymous می زنه امکان داره راهنمایی بفرمایید برای حل مشکل؟
#
کیمیا ارتباط 09 تیر 1397
سلام
این بخش مربوط به سانترال 824 می باشد. آموزش برنامه ریزی سانترال های پر ظرفیت روی سایت انجام نمی شود. شما می توانید از طریق پشتیبانی ریموت یا شرکت در دوره آموزشی، آموزش های لازم را در اختیار داشته باشید.
#
roza 11 تیر 1397
سلام خسته نباشید
گوشی پاناسونیک ما اصلا هیچی نشون نمیده یعنی صفحه کاملا خالی هستش نه ساعت، نه تاریخ و نه شماره ، در واقع صفحه گوشی خراب شده انگار
ممنون می شم راهنمایی کنید
#
عباس 18 مرداد 1397
سلام.
ببخشید تلفن سانترال من کالر ایدیش فعاله و همچنین کلید DSS هم فعاله.ولی وقتی زنگ میخوره و جواب داده نمیشه به جای شماره طرف ، شماره خط شهری داخل سانترال که باهاش تماس گرفته رو نشون میده .میخولستم ببینم چیکار کنم که شماره طرف تماس گیرنده رو نشون بده
بعد میخواستم بدونم کار کردن با نرم افزار گزارش گیری راحته؟
#
کیمیا ارتباط 20 مرداد 1397
سلام
اگر کالر ایدی فعال باشه یعنی تنظیمات انجام شده باشد شماره را نشان می دهد. کدهای 900 و 910 مربوطه به تنظیمات آیدی می باشند. کار با نرم افزار آسان است.
#
حسونی 30 مرداد 1397
سلام
وقت بخیر
چگومه میتوان گروه بندی های داخلی را پاک کرد؟
#
کیمیا ارتباط 31 مرداد 1397
سلام
منظورتون از گروه بندی را توضیح دهید. اگر زنگ خوردن دسته جمعی داخلی ها در سانترال 824 منظور هست با کد 408 می توانید زنگ خور را برای داخلی های مورد نظر فعال و برای الباقی غیر فعال کنید.
#
حسونی 04 شهریور 1397
سلام مجدد
من یه سری گروه بندی برای داخلی ها نعریف کردم که میخوام اونا رو غیر فعال یا پاک کنم
دستگاه هم 824 هست
#
mohamadreza 03 شهریور 1397
سلام گوشی تلفنم7730هست وقتی خط شهری زنگ میخوره ومنشی پاسخگو نیست ای دی کالر میسلد کال را نشان نمیدهد لطفا راهنمایی کنید
#
کیمیا ارتباط 05 شهریور 1397
سلام
در همین صفحه در بخش کامنت ها عنوان زیر را جستجو کنید.

نمایش تماس های بدون پاسخ یا میس کال ها
#
abolfazl 12 شهریور 1397
با سلام خدمت دوستان عزیز و گرامی
اگر ممکنه روش تنظیم کردن caller id گوشی پاناسونیک دو خطه مدل kx-t2378mx را برام بفرستید
ممنون
#
کیمیا ارتباط 12 شهریور 1397
سلام
این تلفن از کالرآیدی پشتیبانی نمی کند.
#
علی 17 شهریور 1397
سلام وقتتون بخیر تلفن من مدل 7730 هست الان همه تلفن ها به خط شهری وصل هستند و کار میکنند ولی تلفن من که به عنوان تلفن منشی هست وتمام زنگ های ورودی به این تلفن وصل میشده الان دیگه نمیتونم باهاش به خط شهری وصل بشم و فقط باهاش میتونم به داخلی های شرکت زنگ بزنم اگر اکانش هست راهنماییم کنید
#
کیمیا ارتباط 17 شهریور 1397
سلام
باید در محیط برنامه ریزی با کد 405 دسترسی به خطوط شهری را برای داخلی خود enable کنید.
#
محسن 09 آبان 1397
با عرض سلام و خسته نباشید
ما ۴ خط شهری داریم
برای هر ۴ خط شهری تنها یک پیام دیزا هست.
هنگامیکه برای هر خط شهری، با کد۹۰۰ آیدی کالر را فعال کنیم، پیام دیزا برای این خط اجرا نمیشود و مشتری فقط صدای بوق خوردن را میشنود و تلفن اپراتور نیز تنها dss مربوط به خط شهری مذکور را به حالت چشمک زن قرمز نشان میدهد و بوقی نمیزند.
لطفا راهنمایی فرمایید. ایا دیزا با کالر ایدی مغایرت دارد؟
*دستگاهtes824
*کد۹۱۰ نیز بررسی شد اما مشکل حل نشد.
*ایدی کالر نیز چک شد و اگر با استفاده از کد ۴۱۴ مسیر نورمال باشد و دیزا سر راه نباشد، شماره مشتری نشان داده میشود.
#
کیمیا ارتباط 11 آبان 1397
سلام
کالر آیدی هیچگونه ارتباطی به دیزا ندارد شما مشکل دیگری دارید که باید آن را بررسی کنید. تفاوتی از نظر بودن دیزا یا نبودن آن برای آیدی وجود ندارد. تلفن گویا این دستگاه یک کانال هست و همزمان فقط یک نفر قادر به شنیدن صدای آن می باشد. برای آیدی هم باید 900 همه خطوط فعال شوند و با 910 بر اساس نوع سیگنال آیدی خطوط مخابراتی یک گزینه بین dtmf و fsk انتخاب شود.
#
محمد 14 آبان 1397
سلام ، وقت بخیر ، دستگاه تلفن 7730 دارم که کالرآیدی به جای شماره تلفن ، تاریخ و ساعت نمایش می دهد لطفا راهنمایی بفرمایید.
#
امیرعلی حاجیان 14 آبان 1397
سلام وقت بخیر ممنون ک پاسخگو هستین مدل تلفنم KX-TG6511BX کالر آیدیش فعاله منتها شماره پشت خطی ک تماس میگیرن رو نشون نمیده.آیا کدی هست که بشه از خود تلفن فعالش کرد یا خیر؟؟؟
#
کیمیا ارتباط 14 آبان 1397
سلام
این بخش مربوط به تنظیمات سانترال 824 می باشد در مورد تلفن مورد نظر شما متاسفانه اطلاعی ندارم.
#
کیمیا ارتباط 14 آبان 1397
سلام
وقتی گوشی در جاب خود قرار دارد با فشردن * و ** میتوانید یکی از حالات نمایش ساعت یا شمار داخلی را انتخاب نمایید.
#
امین 26 آذر 1397
با سلام.
چجوری میشه از گوشی t7030 بدون دستگاه سانترال استفاده کرد. یعنی گوشی مادر رو به مستقیم به خط تلفن وصل کرد . من وصل میکنم. بوق میخوره فقط هیچ اطلاعاتی روی صفحه نمایش داده نمیشه.
#
کیمیا ارتباط 27 آذر 1397
سلام
تلفن های هایبرید و دیجیتال فقط روی سانترال قابل استفاده می باشد.
#
علیرضا 25 دی 1397
سلام
وقتی ی نفر تماس میگیره و شماره داخلی موردنظرشو میگیره و بعدش بدون صحبت کردن تماس رو تمام میکنه سانترال همچنان زنگ میخوره تا اینکه اون داخلی تلفنش رو برداره ، این مشکل راه حلی داره آیا؟
#
کیمیا ارتباط 25 دی 1397
سلام
اگر سانترال tone خطوط شهری را تشخیص ندهد این اتفاق میافتد که طبیعی هست می توان زمان زنگ خوردن داخلی را قطع تماس کاهش یا افزایش داد ولی بهتر است در حالت پیش فرض بماند.
#
مهدی 15 فروردين 1398
باسلام
تنظیمات انتقال تماس از گوش منشی به گوشی حراست در ایام تعطیل و بعد از ساعت اداری.گوشی سانترال و گوشی حراست ومنشی KX-DT333 میباشد دستگاه سانترال هم TDE100 میباشد.
#
کیمیا ارتباط 15 فروردين 1398
سلام
این صفحه مربوط به سانترال 824 می باشد. شما نیازمند برنامه ریزی زنگ خور و حالت زمانی سانترال می باشید. برای این منظور از دو روش شرکت در دوره آموزشی و یا پشتیبانی ریموت استفاده کنید.
#
مهدی 15 فروردين 1398
سلام خسته نباشید
ما سانترال 824 داریم که سه خط ورودی داره از یکی از ورودها وقتی با دو تا شماره موبایل یک مورد فقط رو که میگیرم تماس نمیگیره ولی با خطهای دیگه مشکل نداره چکار کنم باه شمارههای دیگه تماس میگیره سپاسگزارم
#
مهدی 15 فروردين 1398
سلام درست شد ازگوشی تلفن همراه بود شماره رو لیست سیاه گذاشته بودن،سپاس
#
بهروذ 17 ارديبهشت 1398
با سلام، ضمن تشکر از زحمات شما ، مشکل من بر روی tde6oo voip هست که مدتی است کالر آیدی برخی داخلی ها بر روی بستر ویپ نمایش داده نمیشود.ممکن هست راهنمائی کنید
#
کیمیا ارتباط 18 ارديبهشت 1398
سلام
این بخش مربوط به سانترال 824 می باشد. آموزش برنامه ریزی سانترال های پر ظرفیت روی سایت انجام نمی شود. شما می توانید از طریق پشتیبانی ریموت یا شرکت در دوره آموزشی، آموزش های لازم را در اختیار داشته باشید.
#
vahid 19 ارديبهشت 1398
با سلام و خسته نباشید
من ماژول کالر آیدی نصب مینم دیگه به دیزا وصل نمیشه و کلا خط بوق نمیخورد مشل کجاس
کالر آیدی وصل در 3 خط اول هستش
با تشکر
#
کیمیا ارتباط 19 ارديبهشت 1398
سلام
کارت آیدی ارتباطی به دیزا ندارد. گویای این سانترال 1 کانال هست و همزمان یک نفر امکان شنیدن صدای گویا را دارد شاید مشکل شما این باشد.
#
vahid 19 ارديبهشت 1398
گویای منظور کجاست ؟ راهکاری برای رفع این مشکل هست؟
#
کیمیا ارتباط 19 ارديبهشت 1398
جای خاصی نیست اگر شما کارت دیزا اضافه کنید همزمانی صدای گویا دو کانال خواهد شد در غیر اینصورت همزمان یک نفر امکان شنیدن صدای گویا را دارد.
#
vahid 23 ارديبهشت 1398
سلام خسته نباشید
من سانترال پاناسونیک 824 دارم کارت دیزا جداگانه نصب دارد بجز کارت دیزای خود دستگاه
و الان کالر آیدی نصب میکنم وقتی کسی تماس از بیرون با شماره شرکت تماس میگیرد دیزا وصل نمیشود و هیچ یک از گوشیهای وصل شده به سانترال زنگ نمیخورد شماره کالر آیدی هم نمیندازه
با تشککر
#
کیمیا ارتباط 24 ارديبهشت 1398
سلام
باید تنظیمات گویا و آیدی را جدا گانه انجام دهید اگ تنظیمات دیزا انجام شده است مسیر دهی به دیزا با کد 414 می باشد برای آیدی هم کدهای 900 و 910 باید تنظیم شود.
#
vahid 24 ارديبهشت 1398
ببخشید کالر آیدی باید dtmf باشذ یا fsk
و slt برای چی هستش و تنظیماتش باید چطور باشد
با تشکر
#
کیمیا ارتباط 25 ارديبهشت 1398
سلام
با توجه به سیگنالینگ آیدی خط شهری باید یکی از این دو گزینه را انتخاب نمایید. slt داخلی های آنالوگ می باشد.
#
محمد رضا 24 ارديبهشت 1398
سلام
چطور میشود تلفنهای ورودی را که به هر خط زده شده را دید؟
منظور مثلا تماسی گرفته شده است و در آیدی کالر هم نمایش داده ولی قطع کرده و منشی نتوانسته آن شماره را یادداشت کرده باشه
#
کیمیا ارتباط 25 ارديبهشت 1398
سلام
باید نرم افزار گزارش گیری خریداری نمایید.
#
علیرضا جمشیدي باندري 29 ارديبهشت 1398
سلام
شرکت ما سانترال TDA600 داره و 23 تا خط ورودی داره از این خطوط سه خط کالر آیدیش کار می کنه اما بقیه کار نمی کنه، چک کردیم تنظیمات کالر آیدی هم درست بود اما همچنان شماره نمیندازه به نظرتون مشکل از کجاست؟؟؟
#
کیمیا ارتباط 30 ارديبهشت 1398
سلام
این بخش مربوط به سانترال 824 می باشد. برای سانترال های پر ظرفیت از کارشناس حضوری یا ریموت استفاده کنید. ابتدا از داشت کالر آیدی خطوط قبل از سانترال اطمینان پیدا کنید.
#
ziba 10 تیر 1398
با سلام گوشی بیسیم پاناسونیک من قبلا آیدی کالر رو نشون میداده الان مدتیه نشون نمیده، برای حل مشکل کدهای دستوری که تو سایر سایت ها مشاهده کردم رو هم میزنم ولی فقط دو رقمش نوشته میشه و عمل نمیکنه. ممنون میشم پاسخ بدین. مدل گوشی:
kx-tg3721bx
#
کیمیا ارتباط 10 تیر 1398
سلام
کاربر گرامی فعالیت ما در حوزه تلفن های سانترال پاناسونیک می باشد متاسفانه در این مورد اطلاعی ندارم.
#
سهیب 19 تیر 1398
سهیب

تیر ۱۸, ۱۳۹۸ — ۸:۴۹ ق.ظ

با سلام‌و وقت بخیر
من مدل TG3711BX خریدم‌الان حدود ۲۰‌روزه کالر آیدیش کار نمیکنه لطفا راهنمایی‌بفرمایید
#
کیمیا ارتباط 20 تیر 1398
سلام
کاربر گرامی فعالیت ما در حوزه تلفن های سانترال پاناسونیک می باشد متاسفانه در این مورد اطلاعی ندارم.
#
محمدپارسا 06 مرداد 1398
سلام. مدل گوشی ما kx-TGA410 هستش همیشه شماره تماس ورودی و missd call میوفتاد ولی یک ماهی هست شماره نمیندازه. لطفا راهنماییم کنید.
#
کیمیا ارتباط 06 مرداد 1398
سلام
این صفحه مربوط به سانترال 824 می باشد متاسفانه در مورد این تلفن اطلاعی ندارم.
#
اسماعیلی 23 مرداد 1398
درود و عرض ادب و احترام . بنده سانترال 824 دارم و تلفن kx-t7730 دارم تلفن من ای دی کالرش فعاله و شماره های داخلی رو نشون میده ولی شماره شهری و بیرون از شهر رو نشون نمیده.... سپاس از راهنمایی شما
#
کیمیا ارتباط 23 مرداد 1398
سلام
باید کارت کالر آیدی خریداری کرده و روی سانترال قرار دهید و بعد تنظیمات مربوطه انجام شود.
#
hana 02 مهر 1398
سلام من با *# نمیتونم وارد تنظیمات شم. چرا؟
#
کیمیا ارتباط 02 مهر 1398
سلام
باید به جک مدیریتی وصل باشید.
#
حسین ابراری 15 مهر 1398
با عرض سلام وخسته نباشید بنده میخواستم بپرسم نرم افزاری گزارش گیری رو از کجا میتونم تهیه کنم و طر یق نصب وراه اندازی ان به چه صورت هست
#
کیمیا ارتباط 16 مهر 1398
سلام
جهت خرید با واحد فروش تماس بگیرید.
#
شهرام 24 آبان 1398
سلام.مدل تلفن من tip tel 185 هستش نمیدونم چرا ای دی کالرش غیرفعال شده دیگه شماره تماس هارو نشون نمیده میشه راهنمایی کنید تا فعالش کنم
#
کیمیا ارتباط 25 آبان 1398
سلام
مشتری گرامی فعالیت ما روی سانترال های پاناسونیک می باشد در این زمینه متاسفانه اطلاعی ندارم
#
رضا 15 آذر 1398
با سلام چگونه میتوان کالر id تلفن بیسیم پاناسونیک مدل kx-t3921bh رو فعال کرد با تشکر فراوان
#
کیمیا ارتباط 16 آذر 1398
سلام
این صفحه مربوط به سانترال پاناسونیک 824 می باشد در مورد تلفن مورد نظر شما اطلاعی ندارم.
#
آبانگاه صنعت باران 27 آذر 1398
سلام
کالر آیدی تلفن 7730 قطع شده
طبق دستورات وارد می شوم و بعد از وارد کردن پسورد 1234 و بعدش عدد 900
به CID Assign میرسم و متاسفانه نمیدونم به چه شکل ادامه بدم اگر امکانش هست توضیح بدید
#
keivan 18 دی 1398
با سلام بنده به تازگی تلفن بیسیم پاناسونیک مدل TG-3611 تهیه کرده م ولی نمیدونم چرا موقع تماس عدد یک را نشون نمیده و شماره ها رو بصورت ناقص یا در هم نشون میده
#
کیمیا ارتباط 18 دی 1398
سلام
این صفحه مربوط به تنظیمات آیدی سانترال 824 می باشد. کاربر گرامی فعالیت ما در حوزه تلفن های سانترال پاناسونیک می باشد متاسفانه در این مورد اطلاعی ندارم.
#
قاسمی 30 دی 1398
دمتون گرم
#
امیر 02 بهمن 1398
سلام
من این کار زیر را که فرمودید رو انجام دادم حالا اصلا همون خط کلا روی این گوشی از کار افتاده

سلام
باید یکی از کلید های کناری را به روش زیر برای نمایش miss call فعال کنید.
1.کلید program را بزنید
2.کلید dss (کلیدهای کناری) مورد نظر را انتخاب کنید
3.بعد عدد 6 را وارد نمایید
4.در نهایت کلید store و مجددا program را بزنید.
#
کیمیا ارتباط 02 بهمن 1398
سلام
کلیدی که مربوط به خط شهری وبده نباید برای اینکار اختصاص میدادید
همین مراحل را انجام دهید به جای عدد 6 عدد 0 را وارد کنید و بعد شماره پورتی که خط شهری به ان وصل بوده مثلا 1 را انتخال کنید.
#
جمشید 20 فروردين 1399
سلام
داخلیهای سانترال ما قبلا شماره مینداخت ولی الان نمیندازه ولی CIDتلفن سانترال کار میکنه میخواستم بینم کدی داره باید بزنیم ممنون
#
کیمیا ارتباط 20 فروردين 1399
سلام
اگر روی گوشی 7730 شماره دارید ولی روی داخلی معمولی ندارید باید با کد 628 فعال کنید.
#
امیر 10 ارديبهشت 1399
سلام و وقت بخیر
در گوشی t7730 وقتی با کالر آی دی یک شماره را پیدا میکنیم مثلا4 تماس قبل. اگر بخواهیم آن شماره دیال شود چطور انجام بدیم؟
توضیح اینکه روی گوشی دو خط مستقیم شهری هست و چند سانترال داخلی.
#
علی 01 خرداد 1399
سلام.چجوری کالر ایدی تلفن پاناسونیک فعال میشه؟ من سر راه تلفن مودم هم دارم و اسپلیتر هم براش گذاشتم اما باز هم تلفن شماره نمیندازه. چجوری فعال میشه
#
کیمیا ارتباط 06 خرداد 1399
سلام
این صفحه مربوط به سانترال 824 می باشد نه تلفن معمولی و کد های مروبط به آیدی 90 و 910 می باشد.
#
نادیا محمدنظامی 14 خرداد 1399
سلام تلفن kx-tgf 342 که تازه خریدیم اصلا شماره تماس گیرنده رو نشون نمیده تو میس کال ها هم نمیاره لطفا راهنمایی کنید
#
کیمیا ارتباط 17 خرداد 1399
سلام
این صفحه مربوط به سانترال 824 می باشد. کاربر گرامی فعالیت ما در حوزه تلفن های سانترال پاناسونیک می باشد متاسفانه در این مورد اطلاعی ندارم.
#
ظریف 31 خرداد 1399
سلام وقت بخیر;
گوشی تلفن kx-t7730 هستش. قبلا با زدن دکه12(سمت راست تلفن)، شماره هایی که با من تماس گرفته بودن چه جواب داده بودم وچه بی پاسخ بودن نمایش داده میشد ولی الان نه. ممنون میشم راهنماییم کنید که چطوری فعالش کنم؟!
#
کیمیا ارتباط 01 تیر 1399
سلام
چنین امکانی برای تماس های پاسخ داده شده نیست برای تماس های بدون پاسخ در همین صفحه عنوان زیر را در بخش پاسخ به کاربران جستجو کنید.

نمایش تماس های بدون پاسخ یا میس کال ها
#
احسان اثنی عشری 10 دی 1400
سلام
من تا خط دارم که به سانترال وصل هست هر 3 خط شماره میندازه
بعضی از وقت ها یکی درمیان نمیندازه شماره ای هیچ روال تکراری نداره کاملا شانسی
بعضی وقت ها میندازه بعضی وقت ها خیر
#
کیمیا ارتباط 11 دی 1400
سلام
باید خط رو قبل از سانترال تست کنید تنظیمات سانترال به نحوی نیست که گاهی باشد و گاهی نباشد
#
احسان اثنی عشری 11 دی 1400
دقیقا چی رو چک کنم ؟؟
#
کیمیا ارتباط 12 دی 1400
به جای آنکه خط به سانترال وصل باشد به گوشی تلفن مستقیم بررسی کنید و همین موضوع را در همان بازه زمانی تست کنید.
#
سیدمحمد 15 شهریور 1401
دمتان گرم که همه رو جواب دادید
بسیار ممنونم
من مشکلم رو از توی همین سوال جواب ها حل کردم
#
کتایون 17 فروردين 1402
سلام یه سوال داشتم که سال ها دنبال جوابش گشتم.شاید شما بتونید کمک کنید .سال ها پیش در کالر آیدی ما پس از تماس شماره خود منزل تکرار میشد .ما در دو شهر زندگی میکردیم و در هر جا بودیم در کالر آیدی آن شهر همین اتفاق نیفتاد .من مطمئنم یه کد یا دلیلی دارد.ولی خواهرم بسیار خرافاتی است و می‌گوید کار جن است و مشکلات روحی زیادی برایش به وجود آمده.من چون دلیل علمی این اتفاق نمیدانم نمیتوانم قانع اش کنم.ممنون میشم.
#
کیمیا ارتباط 31 فروردين 1402
این اتفاق ممکنه بیوفته هم از طریق تنظبمات تلفن هم شماره ای که مخابرات ارسال میکند

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

درباره ما

کیمیا ارتباط هوشمند با هدف بومی سازی راهکارهای نوین ارتباطی و مخابراتی جهت افزایش کیفیت ارتباطات سازمان ها و مراکز اقتصادی با پشتوانه یک دهه فعالیت های مخابراتی و ارتباطی در سال 1393 پا به عرصه کسب و کار نهاد.

تماس با ما

آدرس : تهران، اقدسیه،  بزرگراه ارتش، نرسیده به مینی سیتی، پلاک 22 (مجتمع میلاد)، ورودی 1، واحد 16

تلفن : 02122446068 خط ویژه

موبایل : 09022446068 

ایمیل : این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

22451821
بالا