فعال کردن کالرآیدی
برای هر خط شهری(1تا 8 ) میتوانید به صورت جدا گانه caller ID یا همان شماره انداز را فعال یا غیر فعال کنید . زمانی که تماسی از طریق هر یک از خطوط شهری که caller ID برای ان فعال شده گرفته شود داخلی های مورد نظر امکان مشاهده ی شماره تلفن تماس گیرنده را دارند .
برای ورود به تنظیمات سانترال دستورات زیر را از چپ به راست وارد کنید :
رمز عبور دستگاه به طور پیش فرض "1234"می باشد . نحوه ی تنظیمات به شرح زیر می باشد:
پایان | ![]() |
ذخیره | ![]() |
فعال یا غیر فعال کردن caller ID | ![]() |
انتخاب خط شهری | ![]() |
900 |
(end) | (store) | (enable/disable) | (co1 .. co8) |
HEADER
این گزینه تو برنامه ما فعال هستش ولی شماره رو نمیندازه ؟
ممنون
در مرتبه اول شما باید کارت کالر آیدی را روی دستگاه خود داشته باشید اگر کارت موجود است باید سیگنالینگ سوییچ مخابراتی منطقه خود (dtmf یا fsk) را روی دستگاه تنظیم کنید.
در صورتی که کارت کالر آیدی ندارید می توانید از فروشگاه سانترال از پایین صفحه جهت خرید آنلاین اقدام نمایید.
کالر آیدی تلفن 7730 خود به خود قطع شده
دستگاه tem824
البته برای 2تا خط فعاله
ببخشید من با این سیستم آشنا نیستم
طبق دستورات وارد می شوم و
به CID Assign میرسم ادامه را اگر امکانش هست توضیح بدید
سلام
کالرآیدی خود بخ خود قطع نمیشه. برای تنظیمات کالر آیدی همانطور که در متن هم توضیح داده شده برای خطوط شهری مورد نظر کالر آیدی را با کد 900 فعال می کنید. تنها نکته ای که وجود دارد امکان عدم تطبیق CID مرکز مخابراتی با تنظیمات شما هست که می توانید با کد 910 سیگنالینگ مورد نظر را انتخاب کنید
حل شد
باید یکی از کلید های کناری را به روش زیر برای نمایش miss call فعال کنید.
1.کلید program را بزنید
2.کلید dss (کلیدهای کناری) مورد نظر را انتخاب کنید
3.بعد عدد 6 را وارد نمایید
4.در نهایت کلید store و مجددا program را بزنید.
وقت بخیر
لطفا راهنمایی بفرمایید که چه طور بتونیم کلیه تماس های ورودی را ببینیم. نه فقط miss call
تشکر
نرم افزار گزارش گیری تهیه نمایید
لطفا سوال خود را در انتها مطرح نمایید
اگر منظورتون فعال کردن کالر آیدی برای جک ها هست با کد 628 انجام می شود.
جهت مشاهده گزارشات تماس نرم افزار گزارش گیری را تهیه و نصب نمایید.
اینجا تنظیمات مربوط به سانترال هست نه تلفن های خانگی، شما با گارانتی یا جایی که خریداری کردید تماس بگیرید.
اگه دیزافعال باشه و همچنین caller idهم فعال باشه شماره تماس گیرنده مشخص میشه.؟
این دو ارتباطی به یکدیگر ندارند.
اگر سالم باشه و خطوط را تغییر داده باشید باید با کد 910 سیگنالینگ dtmf و fsk را تغییر داده و تست کنید.
ممنون میشم راهنمایی کنید چند روزی هست تلفن بنده پاناسونیک مدل TGA 640 نه ایدی کالر کار میکنه نه میشه وارد دفتر چه تلفن بشوم از روزی که تلفن دو گوشی کردم 3-4 روز بعد این اتفاغ افتاده راهی هست که بتونم درست کنم
تفن بیسمی پاناسونیک مدل 640 نه قسمت دفترچه تلفن کار میکنه نه کالر ایدی کار میکنه ممنون میشم کمک کنید
این صفحه مربوط به کالر آیدی سانترال 824 می باشد متاسفانه در مورد این تلفن اطلاعاتی نداریم
ممنون از وقت گذاشتنتون
من میخواستم وقتی فوروارد میکنم رویک خط داخلی شماره تلفن کننده رو رو اون داخلی ببینم
الان فقط روی تلفن مادر نشون میده
باید پاشم بیام از اطاقم بیرون بعد ببینم کیه چواب بدم
kx-t7730
ممنئن میشم
اینجام بگید فرق نداره ممنون
وقتی فوروارد میکنید شماره تماس گیرنده به داخلی مقصد فوروارد منتقل و روی آن نمایش داده می شود. در وهله اول بررسی کنید اگر به صورت مسقیم با داخلی مقصد فوروارد تماس داخلی یا شهری بگیرید شماره تماس گیرنده را نشان می دهد یا خیر
من تمام این مسیر ها رو رفتم ولی باز هم کالر آی دی یکی از خطوطم شماره نمی ندازه.
حتی از مخابرات هم چک کردن و مشکلی نداره
چکار میتونم بکنم که کالرایدی م فعال شه
ممکنه زمان یا سیگنال ارسالی مربوطه وسط سوییچ به نحوی ارسالسود که در روی دستگاه قاب تشخیص نباشد. ممکن هست با تیدیل dtmf به fsk یا بالعکس بتوانید مشکل را حل کنید.
ما ۴ خط شهری داریم
برای هر ۴ خط شهری تنها یک پیام دیزا هست.
هنگامیکه برای هر خط شهری، با کد۹۰۰ آیدی کالر را فعال کنیم، پیام دیزا برای این خط اجرا نمیشود و مشتری فقط صدای بوق خوردن را میشنود و تلفن اپراتور نیز تنها dss مربوط به خط شهری مذکور را به حالت چشمک زن قرمز نشان میدهد و بوقی نمیزند.
لطفا راهنمایی فرمایید. ایا دیزا با کالر ایدی مغایرت دارد؟
*دستگاهtes824
*کد۹۱۰ نیز بررسی شد اما مشکل حل نشد.
*ایدی کالر نیز چک شد و اگر با استفاده از کد ۴۱۴ مسیر نورمال باشد و دیزا سر راه نباشد، شماره مشتری نشان داده میشود.
کالرآیدی هیچ ارتباطی به دیزا ندارد
سانترال 824 یک کانال دیزا دارد یعنی همه خطوط به سمت دیزا هدایت می شود ولی همزمان تنها یک کاربر میتواند پیام دیزا رابشنود تا زمانی که به یک داخلی متصل شود و تماس گیرنده بعدی پیام دیزا را بشنود.
کالر ایدی مدل tga652 رو چطور فعال کنم؟؟؟
یا باید از نرم افزار گزارش گیری استفاده کنید یا کالر آیدی را سر خط شهری قرار دهید
بله با کد 414 می توانید این کار را انجام دهید.
ممنون میشم راهنمایی کنین
این بخش مربوط به سانترال 824 می باشد منظورتون استافده این تلفن به عنوان داخلی سانترال می باشد؟ اگر این طور هست روی داخلی های دیگر کالرآیدی دارید؟
اگر منظور خود این گوشی و با اتصال خط شهری هست در این زمینه اطلاعاتی ندارم
مدتی هست خطوط تلفن های ما کابل برگردان شده و به فیبر نوری تبدیل شدن.ازون به بعد مشکل ما این هست ک کلیه تلفن های ما شماره نمیندازن.من طبق توضیحات شما پیش رفتم اما نتونستم درستش کنم.فکر میکنم اول باید داخلی 101 رو شماره گیری کنم اما هرکاری میکنم نمیگیره این داخلی رو.یعنی دکمه SP-PHONE رو میزنم و بعد 101 رو شماره گیری میکنم پیغام Not Valid رو میده.ممنون میشم راهنمایی کنین.
اگر کالر آیدی قبلا فعال بوده با کد 910 سیگنالینگ خطوط رو بین dtmf و fsk تغییر دهید ممکن هست مشکل حل شود.
من کالر آیدی تلفن رو فعال کردم ولی روی خطی ک استفاده میکردیم تنظیم کردم الان خط قطعه و دکمهprogramرو هم ک میزنم درست نمیشه لطفا راهنمایی کنید
اگر منظورتون تنظیمات برای نمایش میس کال ها هست و میخواهید کلید مربوطه به حالتی برگردد که وضعیت خط شهری را نمایش دهد به روش زیر عمل کنید.
کلید program را بزنید و بعد کلید کناری مورد نظر را انتخاب کنید و بعد عدد 0 و سپس شماره co مربوط به خط شهری را وارد کنید و سپس کلید store را بزنید و در آخر مجدد کلید program را بزنید.
کد 900 تنها مربوط به فعال یا غیر فعال کردن کالر آیدی روی سانترال 824 می باشد و ارتباطی به زنگ خور خطوط ندارد.
چطور میتونم تماسهایی که به تلفن بنده شده رو مشاهده کنم چه پاسخ داده باشم و چه بی پاسخ؟
مدل تلفن kx-t7730 میباشد
باید نرم افزار گزارش گیری تهیه نمایید.
این بخش مربوط به دستگاه سانترال می باشد نه تلفن احتمالا گوشی تلفن شما قابلیت آیدی ندارد.
چطور میشه روی داخلی ها کالر آی دی رو فعال کرد؟
درضمن خطوط شهری 8 خط می باشد .
باتشکر
باید روی دستگاه سانترال کارت کالر آیدی داشته باشید بعد با کدهای 900 , 910 میتوانید آن را فعال نمایید.
نمایشگر تلفن منشی ساعت و تاریخ رو نشون نمیده و عبارت 101: نمایش داده میشه. برای نمایش تاریخ و ساعت باید چکار کرد؟
سپاس فراوان
در زمان قطع بودن تلفن * و یا ** را بزنید.
نمایش شماره داخلی و شماره خط شهری
با کد 628 میتونید آیدی داخلی های slt را فعال کنید.
ابتدا خطوط را قبل از سانترال چک کنید اگر کالر آیدی درست بود با کد 910 تنظیمات دو خط مربوط را از fsk به dtmf یا بالعکس تغییر دهید.
من نمی دونم این سوال رو ایجا بپرسم یا جای دیگه
در صورت امکان لطفاً راهنمایی کنید
من با یکی از تلفن های سانترال که می خوام تماس بگریم با یه شرکت که تلفن گویا دارن نمیتونم داخلی بگیرم (مثلاً 1818 مخابرات)
هر شماره ای میگیریم هیچ اتفاقی نمیوفته
آیا این گزینه باید فعال بشه؟
ممتون از پاسخگوییتون
این سوال مربوط به بخش کد های برنامه ریزی می باشد.
باید با کد 401 خطوط شهری را در حالت dtmf قرار دهید.
میخواستم بدونم چجوری برای مدل 7730 تماس های از دست رفته برای تمامیه خطها رو ببینم
نمایش تماس های بدون پاسخ یا میس کال ها
1.کلید program را بزنید
2.کلید کناری مورد نظر که برای نمایش کالرآیدی را انتخاب کنید
3.عدد 6 را وارد نمایید
4.کلید store را کنید
ضمن تشکر از شما
در دفتر ما سه تلفن 7730 وجود دارد که دوتا از این گوشی ها کالر آیی فعال و برای یکی دیگه از گوشی ها نیست چطور میتونم فعالش کنم؟
با تشکر مجدد
اگر تلفن داخلی آنلالوگ می باشد با کد 628 برای جک مربوطه فعال کنید.
روی تلفن های داخلی قبل از شماره عدد 19 رو میندازه و دو رخم آخر شما نشون داده نمیشه
ممکن هست با استفاده از کد های 901 تا 903 تنظیماتی اضافی برای آیدی انجام شده باشد.
لطفا راهنمایی ام کنید . ممنونم
بزرگوار فعالیت ما در حوزه تلفن های سانترال و سیستم VOIP می باشد بهتر است به مجموعه هایی که خدمات موبایل انجام می دهند مراجعه نمایید.
کالر ایدی در سانترال tem824 فقط روی co1 با هیچ خطی کار نمیکند ولی رودی بقیه co ها کار میکند
با کد 901 خط 1 را فعال کنید اگر شماره نیانداخت با کد 910 سیگنالینگ آن را تغییر دهید.
من یک دستگاه سانترال TDA200 دارم با کارت IP GW به یک سانترال دیگه وصل شدم خطوط شهری مشکلی ندارم و از خطوط داخلی که می گیریم
Anonymous می زنه امکان داره راهنمایی بفرمایید برای حل مشکل؟
این بخش مربوط به سانترال 824 می باشد. آموزش برنامه ریزی سانترال های پر ظرفیت روی سایت انجام نمی شود. شما می توانید از طریق پشتیبانی ریموت یا شرکت در دوره آموزشی، آموزش های لازم را در اختیار داشته باشید.
گوشی پاناسونیک ما اصلا هیچی نشون نمیده یعنی صفحه کاملا خالی هستش نه ساعت، نه تاریخ و نه شماره ، در واقع صفحه گوشی خراب شده انگار
ممنون می شم راهنمایی کنید
ببخشید تلفن سانترال من کالر ایدیش فعاله و همچنین کلید DSS هم فعاله.ولی وقتی زنگ میخوره و جواب داده نمیشه به جای شماره طرف ، شماره خط شهری داخل سانترال که باهاش تماس گرفته رو نشون میده .میخولستم ببینم چیکار کنم که شماره طرف تماس گیرنده رو نشون بده
بعد میخواستم بدونم کار کردن با نرم افزار گزارش گیری راحته؟
اگر کالر ایدی فعال باشه یعنی تنظیمات انجام شده باشد شماره را نشان می دهد. کدهای 900 و 910 مربوطه به تنظیمات آیدی می باشند. کار با نرم افزار آسان است.
وقت بخیر
چگومه میتوان گروه بندی های داخلی را پاک کرد؟
منظورتون از گروه بندی را توضیح دهید. اگر زنگ خوردن دسته جمعی داخلی ها در سانترال 824 منظور هست با کد 408 می توانید زنگ خور را برای داخلی های مورد نظر فعال و برای الباقی غیر فعال کنید.
من یه سری گروه بندی برای داخلی ها نعریف کردم که میخوام اونا رو غیر فعال یا پاک کنم
دستگاه هم 824 هست
در همین صفحه در بخش کامنت ها عنوان زیر را جستجو کنید.
نمایش تماس های بدون پاسخ یا میس کال ها
اگر ممکنه روش تنظیم کردن caller id گوشی پاناسونیک دو خطه مدل kx-t2378mx را برام بفرستید
ممنون
این تلفن از کالرآیدی پشتیبانی نمی کند.
باید در محیط برنامه ریزی با کد 405 دسترسی به خطوط شهری را برای داخلی خود enable کنید.
ما ۴ خط شهری داریم
برای هر ۴ خط شهری تنها یک پیام دیزا هست.
هنگامیکه برای هر خط شهری، با کد۹۰۰ آیدی کالر را فعال کنیم، پیام دیزا برای این خط اجرا نمیشود و مشتری فقط صدای بوق خوردن را میشنود و تلفن اپراتور نیز تنها dss مربوط به خط شهری مذکور را به حالت چشمک زن قرمز نشان میدهد و بوقی نمیزند.
لطفا راهنمایی فرمایید. ایا دیزا با کالر ایدی مغایرت دارد؟
*دستگاهtes824
*کد۹۱۰ نیز بررسی شد اما مشکل حل نشد.
*ایدی کالر نیز چک شد و اگر با استفاده از کد ۴۱۴ مسیر نورمال باشد و دیزا سر راه نباشد، شماره مشتری نشان داده میشود.
کالر آیدی هیچگونه ارتباطی به دیزا ندارد شما مشکل دیگری دارید که باید آن را بررسی کنید. تفاوتی از نظر بودن دیزا یا نبودن آن برای آیدی وجود ندارد. تلفن گویا این دستگاه یک کانال هست و همزمان فقط یک نفر قادر به شنیدن صدای آن می باشد. برای آیدی هم باید 900 همه خطوط فعال شوند و با 910 بر اساس نوع سیگنال آیدی خطوط مخابراتی یک گزینه بین dtmf و fsk انتخاب شود.
این بخش مربوط به تنظیمات سانترال 824 می باشد در مورد تلفن مورد نظر شما متاسفانه اطلاعی ندارم.
وقتی گوشی در جاب خود قرار دارد با فشردن * و ** میتوانید یکی از حالات نمایش ساعت یا شمار داخلی را انتخاب نمایید.
چجوری میشه از گوشی t7030 بدون دستگاه سانترال استفاده کرد. یعنی گوشی مادر رو به مستقیم به خط تلفن وصل کرد . من وصل میکنم. بوق میخوره فقط هیچ اطلاعاتی روی صفحه نمایش داده نمیشه.
تلفن های هایبرید و دیجیتال فقط روی سانترال قابل استفاده می باشد.
وقتی ی نفر تماس میگیره و شماره داخلی موردنظرشو میگیره و بعدش بدون صحبت کردن تماس رو تمام میکنه سانترال همچنان زنگ میخوره تا اینکه اون داخلی تلفنش رو برداره ، این مشکل راه حلی داره آیا؟
اگر سانترال tone خطوط شهری را تشخیص ندهد این اتفاق میافتد که طبیعی هست می توان زمان زنگ خوردن داخلی را قطع تماس کاهش یا افزایش داد ولی بهتر است در حالت پیش فرض بماند.
تنظیمات انتقال تماس از گوش منشی به گوشی حراست در ایام تعطیل و بعد از ساعت اداری.گوشی سانترال و گوشی حراست ومنشی KX-DT333 میباشد دستگاه سانترال هم TDE100 میباشد.
این صفحه مربوط به سانترال 824 می باشد. شما نیازمند برنامه ریزی زنگ خور و حالت زمانی سانترال می باشید. برای این منظور از دو روش شرکت در دوره آموزشی و یا پشتیبانی ریموت استفاده کنید.
ما سانترال 824 داریم که سه خط ورودی داره از یکی از ورودها وقتی با دو تا شماره موبایل یک مورد فقط رو که میگیرم تماس نمیگیره ولی با خطهای دیگه مشکل نداره چکار کنم باه شمارههای دیگه تماس میگیره سپاسگزارم
این بخش مربوط به سانترال 824 می باشد. آموزش برنامه ریزی سانترال های پر ظرفیت روی سایت انجام نمی شود. شما می توانید از طریق پشتیبانی ریموت یا شرکت در دوره آموزشی، آموزش های لازم را در اختیار داشته باشید.
من ماژول کالر آیدی نصب مینم دیگه به دیزا وصل نمیشه و کلا خط بوق نمیخورد مشل کجاس
کالر آیدی وصل در 3 خط اول هستش
با تشکر
کارت آیدی ارتباطی به دیزا ندارد. گویای این سانترال 1 کانال هست و همزمان یک نفر امکان شنیدن صدای گویا را دارد شاید مشکل شما این باشد.
من سانترال پاناسونیک 824 دارم کارت دیزا جداگانه نصب دارد بجز کارت دیزای خود دستگاه
و الان کالر آیدی نصب میکنم وقتی کسی تماس از بیرون با شماره شرکت تماس میگیرد دیزا وصل نمیشود و هیچ یک از گوشیهای وصل شده به سانترال زنگ نمیخورد شماره کالر آیدی هم نمیندازه
با تشککر
باید تنظیمات گویا و آیدی را جدا گانه انجام دهید اگ تنظیمات دیزا انجام شده است مسیر دهی به دیزا با کد 414 می باشد برای آیدی هم کدهای 900 و 910 باید تنظیم شود.
و slt برای چی هستش و تنظیماتش باید چطور باشد
با تشکر
با توجه به سیگنالینگ آیدی خط شهری باید یکی از این دو گزینه را انتخاب نمایید. slt داخلی های آنالوگ می باشد.
چطور میشود تلفنهای ورودی را که به هر خط زده شده را دید؟
منظور مثلا تماسی گرفته شده است و در آیدی کالر هم نمایش داده ولی قطع کرده و منشی نتوانسته آن شماره را یادداشت کرده باشه
باید نرم افزار گزارش گیری خریداری نمایید.
شرکت ما سانترال TDA600 داره و 23 تا خط ورودی داره از این خطوط سه خط کالر آیدیش کار می کنه اما بقیه کار نمی کنه، چک کردیم تنظیمات کالر آیدی هم درست بود اما همچنان شماره نمیندازه به نظرتون مشکل از کجاست؟؟؟
این بخش مربوط به سانترال 824 می باشد. برای سانترال های پر ظرفیت از کارشناس حضوری یا ریموت استفاده کنید. ابتدا از داشت کالر آیدی خطوط قبل از سانترال اطمینان پیدا کنید.
kx-tg3721bx
کاربر گرامی فعالیت ما در حوزه تلفن های سانترال پاناسونیک می باشد متاسفانه در این مورد اطلاعی ندارم.
تیر ۱۸, ۱۳۹۸ — ۸:۴۹ ق.ظ
با سلامو وقت بخیر
من مدل TG3711BX خریدمالان حدود ۲۰روزه کالر آیدیش کار نمیکنه لطفا راهنماییبفرمایید
کاربر گرامی فعالیت ما در حوزه تلفن های سانترال پاناسونیک می باشد متاسفانه در این مورد اطلاعی ندارم.
این صفحه مربوط به سانترال 824 می باشد متاسفانه در مورد این تلفن اطلاعی ندارم.
باید کارت کالر آیدی خریداری کرده و روی سانترال قرار دهید و بعد تنظیمات مربوطه انجام شود.
باید به جک مدیریتی وصل باشید.
جهت خرید با واحد فروش تماس بگیرید.
مشتری گرامی فعالیت ما روی سانترال های پاناسونیک می باشد در این زمینه متاسفانه اطلاعی ندارم
این صفحه مربوط به سانترال پاناسونیک 824 می باشد در مورد تلفن مورد نظر شما اطلاعی ندارم.
کالر آیدی تلفن 7730 قطع شده
طبق دستورات وارد می شوم و بعد از وارد کردن پسورد 1234 و بعدش عدد 900
به CID Assign میرسم و متاسفانه نمیدونم به چه شکل ادامه بدم اگر امکانش هست توضیح بدید
این صفحه مربوط به تنظیمات آیدی سانترال 824 می باشد. کاربر گرامی فعالیت ما در حوزه تلفن های سانترال پاناسونیک می باشد متاسفانه در این مورد اطلاعی ندارم.
من این کار زیر را که فرمودید رو انجام دادم حالا اصلا همون خط کلا روی این گوشی از کار افتاده
سلام
باید یکی از کلید های کناری را به روش زیر برای نمایش miss call فعال کنید.
1.کلید program را بزنید
2.کلید dss (کلیدهای کناری) مورد نظر را انتخاب کنید
3.بعد عدد 6 را وارد نمایید
4.در نهایت کلید store و مجددا program را بزنید.
کلیدی که مربوط به خط شهری وبده نباید برای اینکار اختصاص میدادید
همین مراحل را انجام دهید به جای عدد 6 عدد 0 را وارد کنید و بعد شماره پورتی که خط شهری به ان وصل بوده مثلا 1 را انتخال کنید.
داخلیهای سانترال ما قبلا شماره مینداخت ولی الان نمیندازه ولی CIDتلفن سانترال کار میکنه میخواستم بینم کدی داره باید بزنیم ممنون
اگر روی گوشی 7730 شماره دارید ولی روی داخلی معمولی ندارید باید با کد 628 فعال کنید.
در گوشی t7730 وقتی با کالر آی دی یک شماره را پیدا میکنیم مثلا4 تماس قبل. اگر بخواهیم آن شماره دیال شود چطور انجام بدیم؟
توضیح اینکه روی گوشی دو خط مستقیم شهری هست و چند سانترال داخلی.
این صفحه مربوط به سانترال 824 می باشد نه تلفن معمولی و کد های مروبط به آیدی 90 و 910 می باشد.
این صفحه مربوط به سانترال 824 می باشد. کاربر گرامی فعالیت ما در حوزه تلفن های سانترال پاناسونیک می باشد متاسفانه در این مورد اطلاعی ندارم.
گوشی تلفن kx-t7730 هستش. قبلا با زدن دکه12(سمت راست تلفن)، شماره هایی که با من تماس گرفته بودن چه جواب داده بودم وچه بی پاسخ بودن نمایش داده میشد ولی الان نه. ممنون میشم راهنماییم کنید که چطوری فعالش کنم؟!
چنین امکانی برای تماس های پاسخ داده شده نیست برای تماس های بدون پاسخ در همین صفحه عنوان زیر را در بخش پاسخ به کاربران جستجو کنید.
نمایش تماس های بدون پاسخ یا میس کال ها
من تا خط دارم که به سانترال وصل هست هر 3 خط شماره میندازه
بعضی از وقت ها یکی درمیان نمیندازه شماره ای هیچ روال تکراری نداره کاملا شانسی
بعضی وقت ها میندازه بعضی وقت ها خیر
باید خط رو قبل از سانترال تست کنید تنظیمات سانترال به نحوی نیست که گاهی باشد و گاهی نباشد
بسیار ممنونم
من مشکلم رو از توی همین سوال جواب ها حل کردم