قابلیت شنود یا مانیتور اتاق به صورت آنلاین یکی از قابلیت های سانترال پاناسونیک می باشد. در بسیاری مواقع مدیران یا واحد های نظارتی برای کنترل و آموزش پرسنل نیاز به قابلیت شنود دارند. در عین حال بسیار مهم می باشد که این امکان موجب سوء استفاده قرار نگرفته و افراد غیر مسول نتوانند از آن بهره ببرند.

برای اینکه کاربر بتواند از طریق یک داخلی و با شماره گیری Feature code شنود، صدای محیطی که داخلی در آن قرار گرفته را بشنود، لازم است از طریق مرکزتلفن این قابلیت برای داخلی مورد نظر فعال گردد.

تنظیمات فعال سازی جاسوسی یا شنود اتاق از طریق کد 612 در برنامه ریزی تلفنی صورت می پذیرد.

برای ورود به تنظیمات سانترال دستورات زیر را از چپ به راست وارد کنید :

Untitled

رمز عبور دستگاه به طور پیش فرض "1234"می باشد . نحوه ی تنظیمات به شرح زیر می باشد:


پایان  flsh2 ذخیره  flsh2 فعال یا غیر فعال کردن اجازه برای شنود از طریق داخلی ها flsh2 انتخاب پورت دستگاه  flsh2 612
end    store    enable / disable   

extension jack no 

01..24

   

 

 

 

خواندن 16756 دفعه

HEADER 

#
علی قنبری باغستان 02 اسفند 1394
یک سوال داشتم
برای جواب دادن اپراتور باید برم و بیام چطور با داخلی خودم جواب بدم
#
علی قنبری باغستان 02 اسفند 1394
اجازه ی فعال سازی شنود داخلی من اینکار رو کردم چطور باید شنود کنم
#
کیمیا ارتباط 02 اسفند 1394
شما با وارد نمودن عدد 40 روی داخلی های سانترال 824 می تونید به تماس داخلی های دیگری که در یک گروه هستند جواب دهید
#
کیمیا ارتباط 02 اسفند 1394
امکان monitor room برای شنود صدای اتقا نی باشد نه تماس

برای تنظیم روی داخلی مورد نظر
ابتدا گوشی را بردارید-->عدد 735 را شماره گیری کنید-->عدد 1 را وارد کنید-->کاراکتر # را وارد کنید-->پس از شنیدن صدای بوق گوشی را بگزارید-->کلید auto ans/mute را بزنید

برای گوش دادن
کلید speaker phone را بزنید-->کلید auto ans را بزنید-->شماره داخلی تنظیم شده را وارد کنید
#
حمید 14 فروردين 1395
سلام .کد شنود در TDA600 لطفا؟
با تشکر
#
کیمیا ارتباط 14 فروردين 1395
با سلام
ببینید توضیحات ارائه شده در این صفحه مربوط به مانیتور کردن صدای اتاق می باشد که در زمان عدم حضور در اتاق خود می توانید با یک داخلی دیگر صدای داخلی اتاق را بشنوید حال شما به کد مربوط به این امکان روی tda نیاز دارید؟
#
کیمیا ارتباط 14 فروردين 1395
در صورتیکه میخواهید یک داخلی را روی TDA شنود کنید می توانید با برداشتن گوشی، شماره گیری داخلی و فشردن عدد 5 داخلی مورد نظر را شنود نمایید.
توجه
برای اینکه این قابلیت برای داخلی شما فعال باشد باید مدیر سیستم قابلیت manager و monitor را در کلاس مربوطه فعال نماید یعنی به داخلی مذکور دسترسی لازم برای انجام این کار داده شود

موفق باشید
#
شاهین 21 تیر 1396
این بخش که توضیح دادید بر روی TDA دسترسی manager و monitor چگونه است؟
بروی TDE هم به همین روال است؟
#
کیمیا ارتباط 21 تیر 1396
خیر. بنای آموزش سنترال های پر ظرفیت روی سایت را نداریم از طریق پشتیبانی ریموت یا شرکت در دوره آموزشی اطلاعات مورد نیاز را کسب نمایید.
#
فاطمه 22 فروردين 1395
برای monitor room بعد از وارد کردن 735 بعد 1 بعد # صدای بوق را هم میشنوم و auto ans را میزنم، داخلی را که میزنم داخلی زنگ میخوره ولی شنود نمیشه!!!
#
کیمیا ارتباط 22 فروردين 1395
مرکز شما چه مدلی هست
#
فاطمه 29 فروردين 1395
kx-t7730
#
کیمیا ارتباط 29 فروردين 1395
اعمال دسترسی به داخلی برای شنود صدای داخل اتاق

این مدل تلفن هست مدل دستگاه سانترال پرسیده شده است
اگر دستگاه سانترال kx-tes824 هست از طریق همین تنظیمات میتوانید صدای داخل اتقا را بشنوید مگر آنکه داخلی مذکور دسترسی لازم برای monitor را نداشته باشد. در این صورت برای اعمال دسترسی به داخلی مذکور شما باید وارد محیط برنامه ریزی سانترال شده و با کد 612 دسترسی room monitor را براید اخلی مورد نظر فعال نمایید.

موفق باشید
#
حمید 05 تیر 1395
سلام
برای فعال یا غیر فعال سازی باید کدام دکمه را بزنیم؟
#
کیمیا ارتباط 05 تیر 1395
سلام در همین صفحه توضیحات در پاسخ به سوال کاربر دیگری داده شده است لطفا مطالب را مطالعه نمایید.
1.کلید speaker phone را بزنید
2.کلید auto ans را بزنید
3.شماره داخلی تنظیم شده را وارد کنید
#
یوسفی 31 تیر 1395
سلام مدل سانترال من tes824 است
آیا با یک داخلی دیگر که تلقفن آن ژاناسونیک بی سیم می باشد می توان داخلی دیگری که مدل تلفن ان kx-t7730 می باشد را شنود کرد؟
تلفن kx-7730 داخلی 01 نیست داخلی 20 است
اگر امکان دارد توضیح بدهید ممنون
#
کیمیا ارتباط 31 تیر 1395
این امکان برای شنیدن صدای اتاق می باشد
خیر
باید هر دو تلفن قابلیت اپراتوری داشته باشند و دارای کلید auto answer باشند. در پاسخ به سوال کاربری در همین صفحه توضیحات کامل در مورد تنظیم روی داخلی مقصد و نحوه ارتباط با آن داده شده است. در همین صفحه با کلید ctrl+F عنوان زیر را جستجو نمایید.
امکان monitor room
اگر موق نشدید یعنی داخلی شما دسترسی لازم را ندارد. با کد 612 دسترسی لازم را به داخلی مذکور بدهید
#
Bahador 05 اسفند 1395
سلام
با برنامه 612 فعال کردم
از اتاق رییس دقیقا چه عملی باید انجام بشه تا اتاق پرسنل شنود بشه ؟
کلید AutoAns رو میزنم بعد 11 میگیرم , گوشی منشی زنگ می خوره , شنود نمیشه
لطفا راهنمایی کنید
متشکرم
#
کیمیا ارتباط 08 اسفند 1395
سلام
با برداشتن گوشی 735 و بعد 1 و در نهایت مربع این قابلیت را روی داخلی فعال میکنید
بعد برای گوش دادن روی داخلی دیگر اسپیکر را میزنید و بعد کلید auto ans و بعد شماره داخلی مرحله قبل را وارد میکنید
#
رضا رحمانی 10 آبان 1396
سلام. همه مراحل بالا را فرمودید برای شنود داخلی موردتظر انجام دادیم. فقط زنگ میزند بجای شنود. مدل گوشی 7030 و مدل سانترال 308 میباشد
#
کیمیا ارتباط 11 آبان 1396
سلام
این آموزش مربوط به سانترال 824 و برای شنود صدای اناق می باشد نه شنود مکالمه
#
رامین 07 بهمن 1396
مدل سانترال : KX_TDA100D
مدل گوشی : KX-DT343
لطفا نحوه شنود را توضیح دهید
#
کیمیا ارتباط 08 بهمن 1396
سلام
آموزش سانترال های پر ظرفیت روی سایت انجام نمی شود. شما می توانید از طریق پشتیبانی ریموت با پرداخت هزینه، آموزش های لازم را کسب کنید.
#
ظفریان 25 تیر 1397
سلام. سانترال من tea308 و گوشی 70730 و 7730 هست. همه نراحل را انجام میدهم اما اتاقیکه باید شنود میکنم فقط زنگ میخورد. لازم بیاد اوری است که اگر اتاقی را که قصد شنود داریم، را اگر کلید auto ans گوشی اش را بریم فعال کنیم و بهش بگیم این باید فعال باشد، خوب اینکه شنود نشد!! باید طوری شنود شود که ساکنین اتاق متوجه نشوند. همه دستورات بالا را انجام دادم و با اعمال همه اینها، اتاق مورد نظر فقط زنگ میخورد. لطفا بصورت عملی و همه فهم توضیح دهید چون مخاطبین شما نصاب نیستند که بسیار مختصر میعرمایید. ما اپراتورها در سطح پایین هستیم. بسیار ممنون از اینکه حوصله بخرج میدهید و بی منت دانش خود را دراختیارمان قرار میدهید
#
کیمیا ارتباط 26 تیر 1397
سلام
روش به همین منوالی می باشد که عرض شد و روش دیگری وجود ندارد. ممکنه در تصور شما نیاز خاصی و به طریق خاصی مطرح باشد ما اینجا در مورد قابلیتی که روی سانترال وجود دارد صحبت میکنیم.
1. کد 612 جک داخلی را فعال میکنید.
2. روی داخلی مورد نظر گوشی را بدرارید و کد 7351 و بعد # را شماره گیری کرده و گوشی را قطع کنید و کلید auto answer را بزنید.
3. از روی داخلی خود اسپیکر را بزنید بعد auto answer و بعد شماره داخلی را وارد کنید.
#
فاطمه 29 مهر 1397
سلام و ادب
لطفن بفرمایید برای حذف قابلیت شنود صدای اتاق، لغو کننده ی کد 735 1 # چیست.
با احترام
#
کیمیا ارتباط 01 آبان 1397
سلام
به جای عدد 1 عدد 0 را شماره گیری کنید. یعنی #7350 را جهت کنسل کردن وارد کنید.
#
مسعود محمودی 20 آبان 1397
بسیار ممنون از اینکه حوصله بخرج میدهید و بی منت دانش خود را دراختیارمان قرار میگذارید.
#
نادر 21 خرداد 1398
با سلام و خسته نباشید و تشکر بابت اینهمه راهنمایی های مفید،
بنده مدیر شرکت هستم، چگونه می توانم توسط دستگاه kx-t7730 یکی از اتاقهای همکارانم را که احساس می کنم خیانت میکند کنترل کرده و شنود کنم.
می خواهم هر زمان که خواستم سخنانی که در اتاق ایشان است را گوش دهم و همچنین مکالمات تلفنی شان را شنود کنم.
باتشکر مجدد
#
کیمیا ارتباط 22 خرداد 1398
سلام
وارد محیط برنامه ریزی شوید و با کد 612 جک داخلی را فعال کنید و سپس روی داخلی مورد نظر کد 7351 را وارد کرده و بعد # را یزنید و گوشی را قطع کرده و کلید auto answer را بزنید. سپس از روی داخلی خود اسپیکر را زده و بعد auto answer و سپس شماره داخلی را وارد کنید.
#
نادر 20 تیر 1398
باسلام مجدد و تشکر از پاسخگویی دقیق و با حوصله شما
برای این منظور حتما باید تلفن داخلی هم سانترال باشه؟
منظورم اینه که اگه گوشی تلفن داخلی مورد نظر که می خوام شنودش کنم گوشی ساده باشه این امکان فراهم میشه؟
ضمنا چطور میتونم مکالمات یکی از داخلی ها که گوشی ساده هست را شنود کنم ؟
#
کیمیا ارتباط 20 تیر 1398
سلام
بله باید سانترال باشد. امکان شنیدن صدای اتاق از طریق تلفن آنالوگ وجود ندارد برای بحث شنود مکالمه بهتر است از کارشناس برای انجام تنظیمات استفاده کنید.
#
نادر 20 تیر 1398
ممنونم
چگونه میتونم به کارشناس دسترسی داشته باشم

ما شهرستان هستیم
ممنون میشم اگه در این خصوص نیز مارو راهنمایی کنین
#
کیمیا ارتباط 22 تیر 1398
با واحد فروش تماس بگیرید و نیاز خود را مطرح بفرمایید.

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

درباره ما

کیمیا ارتباط هوشمند با هدف بومی سازی راهکارهای نوین ارتباطی و مخابراتی جهت افزایش کیفیت ارتباطات سازمان ها و مراکز اقتصادی با پشتوانه یک دهه فعالیت های مخابراتی و ارتباطی در سال 1393 پا به عرصه کسب و کار نهاد.

تماس با ما

آدرس : تهران، اقدسیه،  بزرگراه ارتش، نرسیده به مینی سیتی، پلاک 22 (مجتمع میلاد)، ورودی 1، واحد 16

تلفن : 02122446068 خط ویژه

موبایل : 09022446068 

ایمیل : این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

22451821
بالا