روش دایورت تلفن ثابت به موبایل چگونه است. روش دایورت داخلی تلفن سانترال به موبایل و تلفن ثابت به چه شکل می باشد. برای دریافت پاسخ این سوالات در این مطلب روش فوروارد و دایورت تلفن سانترال و تلفن ثابت شهری روی موبایل یا خط شهری به صورت کامل ارائه شده است. در سوییچ های مخابراتی و مرکزتلفن های سانترال کدهایی جهت اعمال مدیریت تماس توسط کاربر وجود دارد. به این کدها فیچر کد و یا نامبرینگ پلن گفته می شود.

کاربر بر اساس تنظیمات مرکزتلفن می تواند از طریق گوشی خود کار انتقال، فوروارد، شماره گیری سریع، کنفرانس تلفنی و غیره را انجام دهد. نامبرینگ پلن های سانترال پاناسونیک را در بخش کاربری گوشی های سانترال می توانید دنبال نمایید. در سانترال ها و سیستم voip این کدها توسط کارشناس سانترال یا کارشناس voip تعریف می گردد و در اختیار کاربران قرار می گیرد. در این بخش کدهای مربوط به دایورت تلفن ثابت و غیره را دنبال می نماییم.

کد دایورت تلفن ثابت

برای انجام انتقال تماس تلفن ثابت از یک خط شهری به موبایل یا خط شهری دیگر در مبدا دستورات زیر را روی گوشی تلفن اعمال می کنیم.

# شماره مورد نظر*21* 

ابتدا * سپس عدد 21 و مجدد * را شماره گیری می نماییم. حال شماره مقصد که میخواهیم تماس ها به آن منتقل شود را وارد می نماییم و سپس کلید# را فشار می دهیم.

برای غیر فعال کردن این کد به ترتیب #21# را شماره گیری می نماییم.

نکته : اگر با انجام فرایند گفته شده خط دایورت نشد به این معنی هست که این قابلیت روی خط تلفن شما فعال نمی باشد. میتوانید به مخابرات مراجعه کنید و درخواست فعال سازی را مطرح نمایید، در صورتی که این امکان برای مخابرات منطقه شما مقدور باشد فعال می نمایند.

شماره گیری سریع

# شماره مورد نظر* کد دو رقمی *51* 

برای غیر فعال کردن این کد به ترتیب از چپ به راست کد # کد دو رقمی *51*  را شماره گیری می نماییم.

انتقال تماس از خط اشغال به خط دیگر

# شماره مورد نظر*43* 

برای غیر فعال کردن این کد به ترتیب #43# را شماره گیری می نماییم.

دایورت در صورتیکه پاسخگو نباشیم

# شماره مورد نظر*65* 

برای غیر فعال کردن این کد به ترتیب #65#را شماره گیری می نماییم.

آلارم بیدارباش تلفنی

#بعد ساعت و دقیقه به دنبال هم*55*

برای غیر فعال کردن این کد به ترتیب #55# را شماره گیری می نماییم.

دایورت داخلی تلفن سانترال روی موبایل یا تلفن ثابت

در صورتی که می خواهید داخلی تلفن سانترال (سانترال سری 824) خود را روی موبایل یا تلفن ثابت دایورت کنید با دنبال کردن آموزش ذیل می توانید اقدامات لازم را انجام دهید.

1. گوشی تلفن را بردارید

2. کد 713 را وارد کنید

3. عدد دسترسی به خط شهری (شماره 9) را وارد نماییید

4. شماره ای که می خواهید داخلی دایورت روی آن شود را وارد کنید و نهایتا کلید # را بزنید.

* برای کنسل کردن فوروارد گوشی را بردارید و #710 را شماره گیری نمایید.


* اگر با انجام این مراحل نتوانستید داخلی خود را دایورت کنید این بدان معنا هست که داخلی شما مجوز دایورت یا فوروارد به خط شهری و موبایل را ندارد. برای دادن دسترسی به تلفن سانترال برای دایورت به موبایل و خط شهری تنظیمات زیر را انجام دهید.


1. با تلفن اپراتوری (تلفن 7730) و داخلی که قابلیت مدیریت دارد به دستگاه وصل شوید. با انجام خط زیر وارد محیط برنامه ریزی سانترال شوید.

2. ابتدا * را وارد کنید--> حالا مربع را وارد کنید-->حالا رمز ورود به سانترال را وارد کنید (به صورت پیش فرض 1234 می باشد)

3. حالا با شماره گیری کد 607 برای جک مربوط به داخلی خود گزینه enable را انتخاب و ذخیره نمایید.

حالا داخلی شما قابلیت فوروارد تماس های ورودی به سمت خطوط شهری و موبایل را دارد. در صورتی که ابهام یا مشکلی در دایورت تلفن سانترال یا تلفن ثابت روی موبایل یا خط شهری دارید می توانید سوال خود را از بخش "نظر یا پرسش" با ما در میان بگذارید تا کارشناسان پاسخ شما را ارسال نمایند.

 

خواندن 953140 دفعه
برچسب‌ها

HEADER 

#
gh 10 بهمن 1394
من با کد دستوری *21* شماره # نتونستم دایورت کنم
#
کیمیا ارتباط 10 بهمن 1394
سلام
بعضی اوقات کدهای ویژه روی برخی از خط ها به صورت پیش فرض فعال نیست. اگر دستور را به درستی می زنید و دایورت انجام نمیشه باید به امور مشترکین مرکز مخابراتی محل خود مراجعه کنید و بخواهید قابلیت کد ویژه را برای شما فعال کند

در ضمن می توانید درخواست بدید که مدیریت اینترنتی خطوط خود را به عهده بگیرید بعد با کد ملی و پسوردی که در اختیار شما می گذارند می توانید در حساب کاربری خود این کد و دیگر کدها را روی تلفن فعال یا غیر فعال نمایید.

اگر احیانا می خواهید روی داخلی سانترال فوروارد رو انجام بدین به این
صفحه مراجعه کنید.
http://kimiaertebat.ir/user-manual-pbx-phones/panasonic-pbx-phone-user-guide-kx-t7730.html
موفق باشید
#
مهن 12 اسفند 1394
برای خط سانترال (مدل گوشی پاناسونیک) جطور میشه این خط ها رو روی موبایل دایورت کرد؟
#
کیمیا ارتباط 12 اسفند 1394
دایورت داخلی تلفن سانترال پاناسونیک روی موبایل

با سلام و احترام
با توجه به آنکه مدل دستگاه سانترال خود را نگفته اید من روش فوروارد داخلی روی خط شهری یا موبایل با فرض آنکه سانترال kx-tes824 یا kx-tem824 یعنی سانترال 3به8 یا 6به16 یا 8به24 توضیح می دهم.

اقدامات زیر را انجام دهید
ابتدا گوشی را برمی دارید--->کد 713 را وارد کنید--->عدد دسترسی به خط شهری به طور مثال شماره 9 را وارد نماییید--->شماره ای که می خواهید داخلی دایورت روی آن شود و # را وارد کنید

اگر بعد از انجام این کار موفق به دایورت نشدید این بدین معنی هست که داخلی شما مجوز فوروارد به خط شهری را ندارد. پس اقدامات ذیل را نیز انجام بدهید

با تلفن اپراتوری و داخلی که قابلیت مدیریت (تلفن 7730) دارد به دستگاه وصل شوید. با انجام خط زیر وارد محیط برنامه ریزی سانترال شوید.
ابتدا * را وارد کنید--> حالا مربع را وارد کنید-->حالا رمز ورود به سانترال را وارد کنید (به صورت پیش فرض 1234 می باشد)

حالا با شماره گیری کد 607 برای جک مربوط به داخلی خود گزینه enable را انتخاب و ذخیره می مایید.
#
فرشاد 11 تیر 1396
سلام من انجام دادم چطوری کنسلش کنم؟
#
کیمیا ارتباط 11 تیر 1396
سلام
با 710* میتوانید کنسل کنید
#
علی 30 دی 1396
سلام و خسته نباشد شما گفتین لول گوشی بردارین بعد 713 بزنید بعد عدد دسترسی به خط شهری یعنی چی واضح نگفتین.
یعنی ما که عدد 10 برای دسترسی به خط شهری داریم.
بزنیم 71310 بعد شماره.
اینجوری که نمیشه فکر میکنه من دارم داخلی 7131 میگیرم؟؟؟؟؟؟؟؟
#
کیمیا ارتباط 01 بهمن 1396
سلام
روی تلفن سانترال پاناسونیک عدد دسترسی به خط شهری 0 یا 9 می باشد. به فرض اگر عدد دسترسی شیما 9 هست عدد 7139 و سپس شماره مقصد را وارد می کنید.
#
منصوری 03 آبان 1396
با سلام
میخواستم تلفن ثابت را روی خط موبایل دایورت کنم که موفق نشدم.
توضیحات شما را در پاسخ به شهروندی که فرموده بودید حضوری باید به دفاتر مراجعه کرد را مطالعه کردم.
امکان انجام این کار به صورت غیرحضوری و از طریق سایت مخابرات امکان پذیر نیست؟
تشکر
#
کیمیا ارتباط 03 آبان 1396
سلام
باید خود امور مشترکین تماس بگیرید ولی فکر میکنم برای فعال کردن سرویس یا اینترنتی کردن خدمات باید حضوری انجام بشه
#
soheil017 30 فروردين 1395
سلام
خواست ببینم تلفن ثابت دفتر سانترال میتونم انتقالش بدم در مواقعی که نیستم به موبایلم انتقال بدم
#
کیمیا ارتباط 30 فروردين 1395
بله
بالای همین سوال پاسخ کامل در این مورد داده شده است
#
ابوالفضل ایوبی 08 آبان 1395
با سلام میخواهم از تلفن ثابت دایورت کنم روی موبایل دستورالعملشو بهم بگین ممنون میشم چون من یکبار کد *21* کد شماره ثابت مربع رو که میزنم برعکس عمل میکنه و از تموبایلم دایورت میشه به تلفن خواستم از تلفن دایورت بشه به همراه لطفا راهنمایی کنید
#
کیمیا ارتباط 08 آبان 1395
سلام
روش کار به همین شکلی هست که در متن گفته شده است. اگر برای شما انجام نمی شود شما باید به مخابرات محدوده خود بروید و سرویس های ویژه که شامل دایورت میشه رو روی خط خود فعال کنید
#
محمد 06 آذر 1395
سلام
خسته نباشین
برای enable کردن دایورت خط شهری که روی یک داخیلی زنگ میخوره به مبایل سانترال tda 100 توی نرم افزارش از کجا باید این کار رو انجام بدم توی 4.1.1 هست؟
#
كيميا ارتباط 06 آذر 1395
سلام
گزينه forward to co را براي كلاس مربوط به داخلي مذكور فعال نماييد
#
محمد 07 آذر 1395
مهندس جان من این گزینه ک گفتین رو پیدا نمیکنم میشه مسیرش رو بگید
#
کیمیا ارتباط 07 آذر 1395
یکی از گزینه های کلاس همین مورد هست اگر آشنایی با سانترال ندارید بهتره از یک کارشناس بخواهید تنظیمات رو برای شما انجام دهد
#
محمد 09 آذر 1395
مجموعه ما دوتا سانترال داره من این گزینه رو توی tde600 پیدا کردم ولی توی100 TDA پیدا نکردم
#
Ada 26 آذر 1395
سلام
امكانش هست بدون دستررسي به تلفن ثابت كه دايورت شده به موبايل،از دايورتي درش بياريم؟
#
کیمیا ارتباط 29 آذر 1395
سلام خیر امکانش نیست
#
بهروز 17 اسفند 1395
من نمام مراحل بالا رو انجام میدم و چراغ دکمه fwdقرمز چشمک زن میشه ولی و
ولی وقتی با داخلی من تماس گرفته میشه دایورت نمیکنه و زنگ میخوره ضمنا با گوشی داخلی 101 هم انجام دادم باز هم همین حالت پیش میاد
#
کیمیا ارتباط 21 اسفند 1395
احتمالا کد داخلی شما دسترسی دایورت به شهری را ندارد با کد 607 این دسترسی را باز کنید.
#
راشین 28 اسفند 1395
برای دایورت خط ثابت به خط رایتل طریقش به چه صورته
دد
#
کیمیا ارتباط 28 اسفند 1395
اپراتور مقصدی تفاوتی در نحوه دایورت ایجاد نمی کند مطابق آموزش عمل کنید اگر موفق نشدید به امور مشترکین مخابرات محدوده خود مراجعه و سرویس ویژه برای دایورت را فعال نمایید.
#
کامل کاکه باوه 05 فروردين 1396
با سلام و خسته نباشید من میخوام تلفن ثابت رو دایورت کنم رو گیشی همراه دستور عمل رو هم بهش میدم ولی به محص اینکه ستاره ۲۱رو میزنم میگه شماره مورد نظر در شبکه موجود نیست چکار کنم با تشکر فراوان.
#
کیمیا ارتباط 06 فروردين 1396
سلام
شما باید برید مخابرات محلتون و قابلیت دایورت با عنوان سرویس ویژه را روی خط فعال کنید
#
لیدا 06 فروردين 1396
سلام خطوط سانترال را فوروارد کردم اما اون خطی که دایورت به عنوان defult انتخاب شده دایورت نیست. چه کنم؟ سوال دوم هم چگونه از فوروارد در بیارم؟
#
کیمیا ارتباط 06 فروردين 1396
سلام
شما باید مقصد خط شهری یعنی داخلی که خط روی آن زنگ میخورد را دایورت کنید
برای کنسل کردن دایورت کد 7100* را شماره گیری کنید.
#
Raha 09 فروردين 1396
سلام
ببخشین آیا امکانش هست خط ثابتی را که دایورت شده از طریق خط ثابت دیگه ای دایورتشو کنسل کنیم .
تلفن ثابت ۱ دایورت شده ا طریق تلفن ثابت ۲ تلفن ثابت ۱ را از دایورت دربیاریم.
متشکر
#
کیمیا ارتباط 12 فروردين 1396
سلام خیر مخابرات این امکان را در اختیار مشترکین قرار نداده است
#
شرکت نیرو توسعه تهران 04 خرداد 1396
سلام وقت بخیردوست گرامی. دایورت که توسط سانترال روی موبایل انجام شده.بخواهیم کنسل کنیم چه کنم
#
کیمیا ارتباط 04 خرداد 1396
سلام
گوشی را بردارید و بعد از زدن کلید fwd عدد 0 را وارد کنید.
#
Niknaz 16 خرداد 1396
سلام. من *21* رو که وارد میکنم شروع میکنه به بوق زدن و وارد کردن شماره موبایل فایده ای نداره.
#
کیمیا ارتباط 17 خرداد 1396
سلام
باید برید مخابرات دایورت رو روی خط خودتون فعال کنید.
#
مجیدزاده 18 خرداد 1396
سلام من کد
1. گوشی تلفن را بردارید

2. کد 713 را وارد کنید

3. عدد دسترسی به خط شهری (شماره 9) را وارد نماییید

4. شماره ای که می خواهید داخلی دایورت روی آن شود را وارد کنید و نهایتا کلید # را بزنید.
رو وارد کردم اما عمل نکرد ولی خط داخلی من مدام در حال چشمک زدن هستش
چکار باید کرد به حالت عادی برگرده
#
کیمیا ارتباط 20 خرداد 1396
سلام شما دسترسی دایورت روی شهری را نداشتید که باید بدهید با کد 7100* میتوانید فوروادر را لغو کنید
#
صائمی 26 خرداد 1396
سلام منم میخوام تلفن خونه رو روی تلفن همراهم دایورت کنم ولی توضیحات شما یکم برام گنگه متوجه نمیشم یکم بیشتر راهنماییم میکنید
#
کیمیا ارتباط 27 خرداد 1396
سلام
همانطور که در متن گفته شده *21*شماره مقصد و نهایتا کلید # را بزنید اگر انجام نشد برید مخابرات دایورتی خط رو فال کنید
#
hamzeh 10 تیر 1396
سلام خسته نباشین من میخوام بدونم میشه شماره های که قبلا به تلفن ثابت مغازه رو باز زنگ زدت میشه گردانند
#
کیمیا ارتباط 10 تیر 1396
سلام
متوجه سوال نمیشم. لطفا به صورت واضح مجدد مطرح نمایید
#
حامد 15 تیر 1396
سلام در هنگام دايورت روي موبايل اگر گوشي در دسترس نبود يا ريجكت شد ٢تا خط سانترال اشغال ميمونه مشكل كجاست؟ tes 824
#
کیمیا ارتباط 16 تیر 1396
سلام
باید برای تما های فورواردی محدودیت مکالمه تعیین کنید که در زمان تعیین شده خط را قطع کند تا اشغال نماند.
#
فرزانه 18 تیر 1396
سلام . من امروز وقتی شماره تلفنی رو از طریق گوشی همراهم می گرفتم نوشت فورواردد . میخواستم بدونم چی هست این. ؟ متشکرم
#
کیمیا ارتباط 18 تیر 1396
سلام
احتمالا شماره مقصد دایورت شده یا از سرویسی مثل ترابورد استفاده کرده و اپراتور موبایل شما این عبارت را نمایش می دهد.
#
محمدی خواه 24 تیر 1396
سلام وقت بخیر
ببخشید من بعد از اینکه کد 607 رو وارد میکنم، میگه co forward! بعد اینجا من شماره جک مثلا 04 رو میزنم قبول نمیکنه. یعنی هر عددی وارد میکنم بلافاصله 2تا بوق میزنه! میشه راهنماییم کنید؟
#
کیمیا ارتباط 24 تیر 1396
سلام
یک بار next یعنی اسپیکر را می زنید وقتی جک را نمایش داد شماره جک مورد نظر را انتخاب می کنید.
#
سنایی 01 مرداد 1396
با سلام
لطفا بفرمایید چطور میتوان وقتی پس از گرفتن داخلی یک واحد مسئول پاسخگو نیست دایورت را انجام داد مثلا وقتی کسی از بیرون داخلی حسابداری را میگیرد و کسی جواب نمیدهد موباتیل مورد نظر زنگ بخورد
با تشکر
#
کیمیا ارتباط 02 مرداد 1396
سلام
کد 712 مربوط به فوروارد در حالت no answer می باشد ولی برای مقصد داخلی فعال می شود
#
عباس زاده 02 مرداد 1396
با سلام و تشکر از مقاله خوب شما
روی دستگاه NS500 یه PRI30/E1 دارم برای خط 4 رفمی که یک طرفه است و یه خط شهری..ابتدا خط شهری وصل نبود و برای 4 رقمی برنامه زدم. بعد از وصل شدن خط شهری تماس به بیرون نداریم با خط شهری.
می شه لطفا راهنمایی کنید؟
#
کیمیا ارتباط 06 مرداد 1396
سلام این صفحه مربوط به دایورت داخلی سانترال یا خط تلفن می باشد. برای رفع مشکل از پشتیبانی ریموت می توانید استفاده نمایید.
#
فرشید 14 مرداد 1396
سلام
ایا بدون دستگاه سانترال و فقط با یک تلفن سانترال میشه خط رو روی گوشی دایورت کرد
#
کیمیا ارتباط 15 مرداد 1396
سلام
با دستگاه سانترال سانترال خیر ولی دایورت مخابراتی روی یک خط میشه انجام داد
#
فرشید 15 مرداد 1396
شرمنده
خط من اعتباری هستش و از مخابرات دایورت نمیشه میخواستم بدونم خود تلفن میتونه در صورت عدم پاسخ گویی یا اشغالی خط رو روی موبایل یا خط دیگه دایورت کنه یا نیاز به دستگاه سانترال داره
#
کیمیا ارتباط 18 مرداد 1396
سلام
خیر یا باید از سمت سوییچ مخابراتی انجام بشه یا سانترال داشته باشید که با خط دوم تماس رو برقرار کنید
#
ساجده 16 مرداد 1396
سلام من میخوام گوشی ثابت و روی موبایل دایورت کنم اما وقتی کد و میزنم بوق اشغالی میخوره
چرا اینطوری میشع؟
#
کیمیا ارتباط 18 مرداد 1396
سلامگدر متن توضیح داده شده باید داخلی شما دسترسی دایورت به خط شهری را داشته باشد.
#
نگار 08 شهریور 1396
برای فعال کردن با مراجعه ب امور مشترکین باید کارت شناسایی ارائه بشه. کارت شناسایی مالک خط یا کارت شناسایی خودم؟ و اینک هود مالک باید بره یا مستاجر هم میتونه بره؟
#
کیمیا ارتباط 08 شهریور 1396
ظاهرا باید فردی که خط به نام او هست برای درخواست مراجعه کنه. بهتره اطلاعات بیشتر را از امور مشترکین مخابرات منطقه خود بپرسید.
#
فاطمه 14 شهریور 1396
تلفن ثابت مکان قبلی من روی گوشیم موبایلم که همراه اول هست دایورته و الان به اون خط دسترسی ندارم چون اون مکان فروخته شده و کسی هم ساکن نیست و تماسه های آن خط هنوز به موبایل زده میشود الان چطور میتونم موبایلم رو از دایورت خارج کنم؟
#
کیمیا ارتباط 15 شهریور 1396
سلام
یا از طریق خود خطی که دایورت شده است باید اقدام کنید و یا به مخابرات منطقه مربوطه مرجعه نمایید و موضوع را جهت راهنمایی مطرح نمایید.
#
فرید 25 مهر 1396
ببخشید وقتی من مثلا شماره A رو به شماره B دایورت میکنم وقتی که به شماره A زنگ میزنم و به شماره B وصل میشه آیا شماره تماس گیرنده در پرینت شماره B ثبت میشه؟
#
کیمیا ارتباط 25 مهر 1396
سلام
روی گوشی شماره تماس گیرنده میوفته نحوه نمایش در گزارشات رو چک نکردم اگر نرم افزار گزارش گیری دارید میتونید ببینید اگر نه بعدا مجدد بپرسید من چک کنم
#
جاوید 30 مهر 1396
سلام
شخصی که خط ثابتش را دایورت کرده روی موبایلش آیا میتونه با خط ثابتش از طریق موبایلش تماس بگیره ، جوری که مخاطبش شماره خط ثابتش را ببینه؟
#
کیمیا ارتباط 01 آبان 1396
سلام
خیر امکان تماس خروجی با این کار وجود ندارد باید سراغ سرویس های voip بروید.
#
مرادی 29 آبان 1396
ایا داخلی ایفون مثل 101،102،103،و... را میتوان بر روی موبایل دایورت کرد؟
#
کیمیا ارتباط 29 آبان 1396
سلام
سوال واضح نیست اگر منظورتون آیفون ساختمان هست خیر دستگاه سانترال بواسطه ارتباط با خطوط شهری امکان انجام این کار را دارد
#
امیررضا 06 آذر 1396
با سلام
برای دانتقال خط ثابت به خط ثابت دیگه در سانترال پاناسونیک tes824چیکار باید بکنم البته در صورت اشغال بودن. با تشکر
#
کیمیا ارتباط 07 آذر 1396
سلام
این موضوع ارتباطی به سانترال ندارد روی هر خط آنالوگ شهری تنها امکان برقراری یک تماس می باشد و در صورت تماس دوم مخابرات بوق اشغالی پخش میکند و اصلا تماس سمت سانتارل ارسال نمی شود. در گذشته مراکز مخابراتی سرویس روتاری ارائه می کردند که مشترک میتوانست یک خط را به عنوان سر شماره معرفی کند و در صورت اشغال بودن مخابرات تماس را به خطوط دیگر مشترک هدایت می کرد ولی ظاهرا در حال حاضر در اکثر مراکز این سرویس ارائه نمی شود.
#
siamak 17 آذر 1396
سلام می خوام تلفن رو به حالت اول برگردونم چطوری میشه اینکارو انجام داد یعنی قبلا تلفن ثابت رو به گوشی همراهم انتقال دادم ولی حالا می خوام به حالت اول برش گردونم
#
کیمیا ارتباط 18 آذر 1396
سلام
همانطور که در متن توضیح داده شده است #21# را شماره کیری کنید
#
نینا 20 آذر 1396
سلام و خسته نباشید.
من خط ثابت دفتر رو روی خط موبایلم دایورت کردم. منتها وقتی کسی با خط دفتر تماس میگیره فقط موبایلم زنگ میخوره و دیگه خط ثابت تماسی بهش منتقل نمیشه... درحالی که من تا جایی که اطلاع دارم زمانی که دایورت صورت میگیره پس از اون هرتماسی که با خط ثابت صورت بگیره هم تلفن ثابت و هم موبایلی که روی اون دایورت شده باید زنگ بخوره... مشکل از کجاست؟ چون بنده با مخابرات منطقه هم درمیون گذاشتم گفتن روی خط شما دایورت مشکلی نداره و نمیدونستن مشکل از کجاست...
#
کیمیا ارتباط 20 آذر 1396
سلام
تصورتون اشتباه هست. دایورت انتقال تماس همست ودیگر خط دایورت شده زنگ نمی خورد
#
نینا 20 آذر 1396
مممنون از پاسگویی سریعتون...
این درحالی که خود مخابرات چنین اطلاعاتی به من داده که باید هردو خط زنک بخوره.
یه سوال دیگه دارم اینکه حالا اگه بخوام از دایورت بعد از 5 زنگ استفاده کنم از کد *65* وقتی استفاده میکنم نمیذاره شماره همراه رو وارد کنم و میگه شماره گیری نفرمایید... این دبلیلش چی میتونه باشه؟
#
کیمیا ارتباط 21 آذر 1396
اول تلفن را از حالت دایورت خارج کنید بعد از این کد استفده کنید اگر انجام نشد احتملا این سروریس برای تلفن شما فعال نیست
#
محمدیخواه 23 آذر 1396
سلام ببخشید تلفن سانترال رو تنظیماتش رو درست کردم حالا همه داخلی ها دایوت میشه به جز داخلی اپراتور!
شما میتونید راهنماییم کنید؟
#
کیمیا ارتباط 25 آذر 1396
سلام
تفاوتی بین داخلی اپراتور با دیگر داخلی ها نیست از طریق آموزش متن میتوانید داخلی ها را دایورت کنید.
#
Mahdi 30 آذر 1396
سلام. این امکان هست که بگونه ای تلفن رو دایورت کنم که مثلا با موبایل به کسی زنگ بزنم ولی شماره منزل بیوفته؟ ینی با گوشی موبایل ولی با شماره تلفن ثابت تماس بگیرم؟

و همچنین اگر ممکن هست بفرمایید هزینه دایورت معمولی *۲۱* از جانب مخابرات چقدر است؟
سپاس
#
کیمیا ارتباط 02 دی 1396
سلام
خیر دایورت کردن چنین امکانی ندارد
در مورد هزینه های از مخابرات استعلام بگیرید.
#
reno 26 دی 1396
سلام، با گوشی پاناسونیک kx7730 روش دایورت را به مویایل انجام دادم ولی عمل نمی کند و دایورت انجام نشده، کنسل هم نمی شود. چراغ fwd هم روشن شده. لطفا راهنمایی بفرمایید. باتشکر
#
کیمیا ارتباط 27 دی 1396
سلام
همانطور که در متن در فالب تذکر و در سه مرحله توضیح داده شده است باید دسترسی لازم جهت دایورت روی خطوط شهری را به داخلی بدهید.
#
نادر 02 بهمن 1396
سلام من تلفن محل کارم رو دایورت کردم روی تلفن همراهم ولی میخوام بعد از 4 زنگ انتقال پیدا کنه رو گوشیم ممنون میشم توضیح بدین
#
کیمیا ارتباط 04 بهمن 1396
سلام
اگر داخلی سانترال هست باید با دایورت را در حالت no answer انجام مدهید مدل تلفن سانترال را بفرمایید. اگر هم خط شهری هست کدش در متن قرار داده شده است.
#
مهدی نژاداصغر 14 مرداد 1399
سلام خسته نباشید.
من سوالم در مورد موبایل هست. زمانی که تماس منتقل میشه پیام هدایت سریع میاد و میره قبل از اینکه من متوجه بشم. سوال من اینه که میشه طوری تنظیم بشه که آدم متوجه بشه این تماس انتقالی بوده یا مستقیم.؟
#
کیمیا ارتباط 16 مرداد 1399
سلام
اگر منظورتون روی موبایل هست در زمانی که تماس برقرار میشه میزنه call forward این رو اپراتور میفرسته ولی بعدش گوشی به عنوان یک تماس ورودی نمایش می دهد.
#
زهرا 10 بهمن 1396
سلام.من کد *۲۱*شماره موبایل # رو گرفتم با تلفن ثابت..قبلشم مخابرات برام سیستم دایورت رو فعال کرد..عملیات ب ظاهر موفق بود اما وقتی ب تلفن ثابت زنگ میزدم و منتظر انتقال تماس بودم بعد دوتا بوق پیام میداد رد تماس،و تلفن مقصد زنگ نمیخورد. ایراد کجاست؟؟؟
#
کیمیا ارتباط 11 بهمن 1396
سلام
ممکنه شماره ای که روی آن دایورت میکنید به درستی وارد نمی کنید. اگر دایورتی فعال شده باشه و بعد از انجام بوق متفاوتی رو خط پخش بشه و یا پیام مربوط به تایید دایورت پخش بشه با همین کار باید دایورت انجام شود.
#
حمید 16 بهمن 1396
سلام
وقت شما بخیر
آیا امکان دایورت از راه دور (باخط تلفنی دیگر) هست یا خیر؟
با تشکر
#
کیمیا ارتباط 17 بهمن 1396
سلام خیر این امکان وجود ندارد
#
مریم 17 بهمن 1396
سلام من میخوام تلفن سانترالم رو دایورت کنم رو تلفن همراه طبق دستوراتتون پیش رفتم انجام نشد حالا میخوام دسترسی بدم که بشه دایورت کرد ولی پسورد رو فراموش کردم چطور میتونم پسورد رو بازیابی کنم
#
کیمیا ارتباط 18 بهمن 1396
سلام
باید سانترال ریست فکتوری شده و مجدد برنامه ریزی شود.
#
رامین 27 بهمن 1396
سلام
بنده هرکاری میکنم دایورت انجام نمیشه
تا کد *21* کیزنم بوق اشغال میزنه و مینویسه not valid
لطفا راهنمایی کنید ممنون
#
کیمیا ارتباط 27 بهمن 1396
سلام
اگر خط شهری را ازاد می کنید و بعد از کد *21* استفاده می کنید و خط شهری دایورت نمی شود همانطور که در متن اشاره شده است به مخابرات مراجعه کنید و قابلیت دایورت خط شهری را فعال کنید.
#
رامین 27 بهمن 1396
ضمنا نیاز کلی بنده ابنه که در صورتی که هر یک از داخلی های موجود پاسخگو نبودند و یا اشغال بودند به موبایلم دایورت بشن
#
کیمیا ارتباط 27 بهمن 1396
اگر به دنبال دایورت کردن داخلی سانترال هستید در متن به صورت کامل توضیح داده شده است مطلب را مطالعه کنید
#
رامین 27 بهمن 1396
بله قصدم دایورت خطای داخلی روی شماره موبایل هست البته بعد از اینکه پاسخ ندادن و یا اشغال بود

طبق دستورات شما که در جواب به سوال دوستمون قیمت نظرات فرمودین پیش رفتم و پیام داد که دایورت انجام شده ولی همچین چیزی نیست انگار دایورت نمیشه. این موضوع ربطی به امکانات غیر فعال مخابرات داره؟
#
رامین 27 بهمن 1396
تنها راهی که ارور نمیده و انجام میشه این راهه دایورت داخلی تلفن سانترال روی موبایل یا تلفن ثابت

وارد کد 607 میشم و جک مورد نظرو فعال میکنم و همه مراحل طبق آموزش به درستی انجام میشه
ولی در نهایت هیچ نتیجه نداره و دایورت انجام نمیشه
البته باید بگم دبزا فعاله ک فکر نمیکنم ربطی داشته باشه
راستی مدل دستکاه kx-tes820
مدل تلفن مدیریتی 7730
#
کیمیا ارتباط 27 بهمن 1396
همانطور که در متن آمده با کد 607 قابلیت دایورت روی خط شهری را برای جک داخلی مورد نظر فعال می کنید.
همانطور که اشاره شده حالا ایورت کردن روی داخلی مورد نظر گوشی را برداشته و با شماره گیری عدد 713 و بعد کد دسترسی به خط شهری (0یا9) و بعد شماره گیری شماره مقصد و عدد مربع داخلی را روی شماره مورد نظر دایورت می کنید.
#
رامین 29 بهمن 1396
دقیقا این کارو انجام دادم پیام داد که دایورت انجام شد ولی متاسفانه وقتی گوشی اشغاله یا پاسخ نمیدم تماس روی موبایلم دایورت نمیشه مشکل همینه
#
کیمیا ارتباط 29 بهمن 1396
دایورت روی خط شهری یا موبایل به صورت کلی انجام می شود یعنی در هر صورت تماس منتقل می شود به این نحو نیست که در صورت اشغالی یا عدم پاسخگویی منتقل شود. این دو حالت خیر برای مقصد داخلی قابل انجام هست.
#
ابریشمی 15 فروردين 1397
سلام مهندس ، از راهنمایی های خوبتان بسیار سپاسگزارم ، خدا خیرتان دهد.
#
پوریا 21 فروردين 1397
سلام
من دستگاه سانترالی دارم که شش خط داره و با کد 7139... خط یکو توسط خط روی موبایلم دایورت میکنم یعنی وقتی خط یک زنگ میخوره سذنترال با خط شیش به موبایل من میزنگه اما تماس ده دقیقه ای قطع میشه( البته تایمر خاموشه و تایمر داخلی هم تو ایت قضیه بی تاثیره) چیکار کنم که این تماس محدودیت تایمش از بین بره؟
#
کیمیا ارتباط 22 فروردين 1397
سلام
با کد های 205 و 212 زمان را به زمان مورد نظر خود افزایش دهید.
#
پوریا 22 فروردين 1397
خیلی ممنون فقط زمانو بیشتر از 32 دقیقه نمیشه افزایش داد راهی برای غیر فعال کردن این تایمر هست؟
البته تایمر داخلی غیر فعاله
اگه کدی هست برای غیر فعال کردن و یا افزایش تایم بیشتر از 32 ممنون میشم معرفی کنید
#
کیمیا ارتباط 23 فروردين 1397
همین کدهایی که عرض شد برای داخلی هم با 613 فعال یا غیر فعال می شود.
#
پوریا 22 فروردين 1397
سلام کد 709 و 708 برای چ کاریه؟
زمان باز بودن در یعنی چی؟
#
کیمیا ارتباط 22 فروردين 1397
سلام
سوالات خود را در بخش مربوطه مطرح نمایید این کدها مربوط به تنظیمات دربازکن در زمانی که ماژول مربوطه روی سانترال قرار گرفته باشد می باشد.
#
Sf 27 فروردين 1397
*43#
بعدش چی؟
برا انتقال در صورت اشغال بودن!!!
#
کیمیا ارتباط 27 فروردين 1397
شماره مقصد و نهایتا # البته همانطور که در متن گفته شده باید این قابلیت روی خط شما فعال باشد.
#
saba 28 فروردين 1397
سلام.من دایورت خط خونه رو از مخابرات فغال کردم.اما گفتن تلفن باید در حالت tone باشه بعد *21 رو بزنین چطوز میشه به حالت tone رفت؟ تلفنمون یه تلفن معمولیه
#
کیمیا ارتباط 02 ارديبهشت 1397
سلام
گوشی های قدیمی یک کلید برای تغییر حالت پالس به تون داشتن ولی گوشی های جدید تر پیش فرض در حالت tone هستند.
#
رئوف 02 ارديبهشت 1397
با سلام بنده به دفتر خدمات مشترکین رفتم و سرویس ویژه شامل انتقال خط رو فعال کردن واسم ولی وقتی با گوشی کد رو میگیرم اشغال میزنه.گوشی خط ساده هست ایا دلیل بر نوع گوشی تلفن خانه هست .باید گوشی که شماره رو میزنم سانترال باشه ؟؟ممنونم
#
کیمیا ارتباط 02 ارديبهشت 1397
سلام
اگر گوشی قدیمی هست باید گوشی را در حالت tone قرار دهید و بعد کد را شماره گیری نمایید.
#
کرمی 04 ارديبهشت 1397
سلام عذر می خوام اگر بخوایم خط ثابت یا موبایل را روی گوشی سانترال دایورت کنیم به چه صورت باید عمل کنیم و چه کدی را وارد کنیم؟
#
کیمیا ارتباط 05 ارديبهشت 1397
سلام
روی گوشی سانترال که نمی توانید باید خط مورد نظر را روی خط شهری که به سانترال متصل هست دایورت کنید.
#
مهدی 24 ارديبهشت 1397
سلام میخوام با گوشیم از طریق تلفن ثابت به کسی زنگ بزنم چ کار کنم
#
کیمیا ارتباط 25 ارديبهشت 1397
سلام
اگر منظورتون از گوشی تلفن همراه هست باید سیستم voip راه اندازی کنید جهت اطلاع از قیمت تجهیزات با واحد فروش تماس بگیرید.
#
محسن 02 خرداد 1397
سلام من انتقال مکالمه از مخابرات فعال کردم حالا میخواهم کد بزنم برای انتقال مکالمه ولی خط از پایین جعبه تقسیم قطع هست حال برای فعالسازی انتقال مکالمه باید خط به گوشی وصل کنم بعد کد بزنم؟متشکرم
#
کیمیا ارتباط 03 خرداد 1397
سلام
بله باید با اتصال گوشی به خط تلفن و زدن کد مربوطه دایورت کنید.
#
مهدی رضایی 16 خرداد 1397
سلام خسته نباشید سانترال من مدلی tea 308 هست
من همه مراحل رو انجام دادم یعنی جک هارو اینیبل کردم
و با کد ۷۱۳ و داخل ۹ شماره هم دادم و زد آل کال فوروارد ولی وقتی زنگ میزنیم میره یا حالت منشی‌وقتی عدد میدیم 4تا بوق میخوره و خود تلفن متصل به سانترال زنگ میخوره
#
کیمیا ارتباط 19 خرداد 1397
سلام
با کد 607 به داخلی مورد نظر دسترسی فوروارد روی خط شهری را بدهید.
#
صفایی 23 خرداد 1397
باسلام خدمت شما
دستگاه مدل سانترال KS-TES-TEM824
در حالت فعلی اگر داخلی مورد نظر پس از چند بوق جواب ندهد
به گویا یا اپراتور برگشت میخورد و دایورد میشه
حالا میخوام که پس از 5 بوق کلا قط بشه

بنده کد 507 رو میگیرم و حالت disa روی intercept قراردارد و با هیچ کلیدی تغییر نمیکنه
ایا کد اشتباه میزنم
یا بلدنیستم حالت رو عوض کنم
ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
#
کیمیا ارتباط 24 خرداد 1397
سلام
از کلید های fwd و auto ans استفاده کنید و گزینه disconnect را جهت قطع شدن انتخاب کنید.
#
j.jorj 28 خرداد 1397
با سلام و تشکر فراوان
من از طریق روش های گفته شده داخلی رو روی مبایل دایورت کردم و عمل می کنه از طرفی سیستم پاسخگوی دایزا با کارت هم دارم. مشکلی که هست زمانی که مشتری کد داخلی رو میگیره تا تا زمانی که سیستم شماره مبایل من رو میگیره زمان زیادی طول میکشه ولی موزیک هولد پخش نمیشه. موزیک هولد برای سیستم تعریف شده و داره درست کار میکنه حتی. اگه راهنمایی بفرمایید ممنون می شم. باز هم متشکرم
#
کیمیا ارتباط 28 خرداد 1397
سلام
در فاصله ای که تماس گرفته میشه امکان پخش موزیک هولد نیست. برای تاخیر بهتر از یک کارشنس بخواهید حضورا یا ریموت تنظیمات را بررسی کند.
#
محمد 16 مهر 1397
با سلام
ببخشید .آیا میتوان گزارش تماس های تلفن ثابت را به گوشی همراه ارسال کرد؟
آیا امکانش است؟
#
کیمیا ارتباط 16 مهر 1397
سلام
اگر خط تلفن ثابت را به یک مرکز تلفن متصل کنید روش هایی برای دسترسی به گزارشات تماس خط مذکور وجود دارد. ولی به خودی خود خیر مگر آنکه در پورتال مخابرات گزارش تماس خود را دریافت نمایید.
#
سیامک 17 مهر 1397
سلام
آیا بجز *21* شماره دیگری هست من تلفنم را با کد دیگری دایورت میکزدم
#
کیمیا ارتباط 19 مهر 1397
سلام
خیر باید قابل دایورت را از مخابرات روی خط فعال کنید.
#
بابک 29 مهر 1397
با سلام
من یه مشکل دارم اگه ممکنه برای حلش یه راه حل بهم بدین :
هر شب ساعت 10:58 دقیقه از تلفن سانترال اداره ام به گوشیم زنگ میخوره و میره رو پیغام گیر .لطفا برای لغوش راهنمائیم کنید (مدل دستگاه:KX_TDA100DBA)
#
کیمیا ارتباط 29 مهر 1397
سلام
باید برنامه ریزی سانترال توسط کارشناس بررسی شود شاید یادآوری یا تنظیمات قطعات جانبی نظیر تلفن کننده ها و غیره باشد.
#
محمدرضا 22 آبان 1397
سلام
وقتی دیگران با تلفن همراه به خط ثابت بنده تماس می گیرند، به موبایل من دایورت می شود اما وقتی دیگران با خط ثابت به تلفن ثابت بنده زنگ می زنند دایورت نمی شود و اصلا تماس برقرار نمی شود . علت چیست
#
کیمیا ارتباط 23 آبان 1397
سلام
اگر منظورتان روی خط شهری هست تنظیماتی برای این موضوع وجود ندارد اگر از موضوع اطمینان دارید مشکل را از مخابرات پیگیری کنید.
#
مهسا 30 آبان 1397
سلام ببخشید دایورت کردن تلفن به روی موبایل هزینه هم داره که به روی قبض میاد؟
#
کیمیا ارتباط 01 آذر 1397
سلام
هزینه برای هر تماس مثل این هست که شما با خط ثابت خودتان موبایلتان را گرفته باشید و مکالمه کنید.
#
فرامرز 15 دی 1397
سلام
ایا امکان دایورت تلفن ثابت از یک منطقه به تلفن ثابت منطقه ایی دیگه هست؟اگه هست از چه کدی یا روشی باید استفاده کنیم؟با تشکر
#
کیمیا ارتباط 18 دی 1397
سلام
بله همین کدی که در متن توضیح داده شده است یعنی کد *21*شماره مقصد# را شماره گیری نمایید. فقط باید قابلیت دایورت روی خط تلفن فعال باشد و یا با مراجعه به مخابرات فعال نمایید.
#
محسن محقق 24 دی 1397
باسلام و احترام ما یک سانترا824 داریم بدین صورت که وقتی خط ۱۲اشغال باشه خط ۱۳ وصل میکنه یا اگه ۱۴ مشغول باشه ۱۵ وصل میکنه.خواهشا زود جواب بدید.
#
کیمیا ارتباط 24 دی 1397
سلام
با کد 710 فوروارد داخلی را کنسل کنید.
#
غزاله هوشمند 30 دی 1397
با سلام و خسته نباشید
آیا خط ویپ رو هم میشه دایورت کرد روی موبایل؟
#
کیمیا ارتباط 30 دی 1397
سلام
متناسب با نوع مرکز تلفن یا نرم افزار ارتباطی که استفاده میکنید قابل انجام می باشد.
#
shaghayegh 05 اسفند 1397
سلام من دایورت خط و فعال کردم از مخابرات ولی کد و که میزنم میگه شماره موردنظر اشتباه میباشد
#
کیمیا ارتباط 05 اسفند 1397
سلام
اگر میخواهید خط شهری را از طریق کد مخابراتی دایورت کنید باید قبل از سانترال این کار را انجام دهید و اگر میخواهید داخلی سانترال را دایورت کنید باید بر اساس تنظیمات فوروارد داخلی سانترال پیش بروید.
#
حامد 15 فروردين 1398
با سلام
پس از فعال سازی دایورت(منشی)در سانترال و تعریف شماره برای دایورت یکی از داخلی ها این مسیر به درستی انجام میشود و مثلا بعد تماس از خط دیگری به سانترال و زدن عدد داخلی دایورت شده از طریق سانترال یک خط آزاد شده و با شماره همراهی که تعریف کردم به درستی تماس گرفته میشود اما مشکل اینجاست که پس از اتمام تماس و قطع کردن خطی که به من زنگ زده توسط منشی سانترال به صورت اتوماتیک قطع نمیشود و نفر بعدی در صورت دایورت بوق اشغال دریافت میکند و حتما برای قطع شدن باید یکبار سانترال را خاموش و روشن کنم.خیلی کار کردم و پرس و جو از متخصصین و اعتقاد دارند که مخابرات برای اینکه از دایورت خودش استفاده کنیم این کار را برای بعضی از خط ها انجام داده که از نظر من منطقی نیست و به نظرم مشکل جای دیگری است.میتوانید مشکل بنده را که قطعا مشکل خیلی از افراد است حل بفرمایید و یا راهنمایی نمایید
با احترام
#
کیمیا ارتباط 15 فروردين 1398
سلام
خیر مشکل تشخیص تون قطع تماس توسط سانترال هست اگر امکان هزینه دارید می توانید مرکز تلفن ip تهیه کنید و مطابق استاندارد خط مخابارتی تنظیمات روی آن انجام شود. اگر میخواهید از تجهیزات موجود استفاده کنید باید برای تماس های فورواردی مدت زمانی جهت قطع تماس مشخص کنید تا به طور مثال روی 3 دقیقه تماس را قطع کند.
#
محمد 20 فروردين 1398
سلام وقت بخیر
تماس ورودی در صورت عدم جوابدهی به تلفن بعدی منتقل می گردد مثلا تماس ورودی 100 در صورت عدم جواب دادن به داخلی 101 انتقال پیدا می کند ولی الان داخلی 100 زنگ نخورده سریعا به داخلی 101 زنگ می خورد چه کدی را باید بزنم ممنون
#
کیمیا ارتباط 21 فروردين 1398
سلام
اگر داخلی 100 روی داخلی 101 فوروارد شده است آن را با کد 7100 از حالت فورارد خارج کنید در غیر این صورت باید مسیر تماس ورودی در سانترال توسط کارشناس مورد بررسی قرار گیرد.
#
مسعود 24 ارديبهشت 1398
سلام ما ۲ تا اتاق داریم در ۲ ساختمان متفاوت با یک شماره خارجی و داخلی یکسان چطور می توان هنگام تماس از خارج از اداره انتقال به اتاق دیگر داد
#
کیمیا ارتباط 24 ارديبهشت 1398
سلام
حتما باید دو داخلی مجزا داشته باشید تا بتوانید انتقال تماس دهید در صورتی که هر دو داخلی یکی باشد هر دو به تماس دسترسی دارند.
#
امیر 05 خرداد 1398
سلام من باتلفن ثابت وقتی به گوشیم زنگ می زنم ریجکت میده علتش چیه
#
کیمیا ارتباط 07 خرداد 1398
سلام
با تلفن ثابت شماره موبایل دیگری را بگیرید اگر موبایل زنگ خورد احتمالا یاشماره ثابت در لیست سیاه موبایل مذکور می باشد.
#
رجبی 16 تیر 1398
سلام خسته نباشید بزرگوار من دوتا سوال داشتم
اول اینکه ما میخوایم وقتی خط شهری ما 5 زنگ خورد انتقال بشه به شماره موبایل تعداد زنگ ها رو میشه کم و زیاد کنیم؟ چطوری و با چه کدی میشه انتقال داد و تعداد زنگ هایی که اگر پاسخ ندادیم منتقل بشه
سوال دومم میخواستم ببینم لینک آموزش دیزا از صفر تا صدش رو میشه بزارید چون من هرجایی رو دیدم پراکنده بود
مدل دستگاه 824 هستش
#
کیمیا ارتباط 16 تیر 1398
سلام
خیر. موارد دیزا در بخش های مرتبط توضیح داده شده است کدها متعدد و متنوع می باشد. مطالعه کنید اگر مشکلی داشتید در بخش مربوطه بپرسید.
#
حمید صالحی 16 شهریور 1398
سلام وقت بخیر من امکان انتقال تماس رو از مخابرات فعال کردم و پیغام هم برام اومد که این امکان برای خط ثابتم فعال شده ولی الان که کد رو میزنم بلافاصله بعد از گرفتن کد *21 * میگه برقراری ارتباط با شماره مورد نظر امکان پذیر نمیباشد و هیچگونه عملیاتی انجام نمیشه ممکنه راهنمایی بفرمایید
#
کیمیا ارتباط 17 شهریور 1398
سلام
اگر از تلفن های قدیمی تر استفاده می کنید تلفن باید در حالت tone باشد. اگر در حالت tone باشد و قابلیت دایورت فعال شده باشد مشکلی نباید داشته باشید.
#
فاطمه 22 شهریور 1398
سلام من در مسافرتم و منتظر تماس مهمی هستم ولی فقط شماره ثابت بهشون دادم! چطوری امکانش هست که در سفر شماره ثابت منزل رو به گوشیم دایورت کنم؟؟؟؟
#
کیمیا ارتباط 23 شهریور 1398
سلام
همین طور که در متن توضیح داده شده است اگر قابلیت دایورت روی خط تلفن شما فعال باشد با کد *21* و بعد شماره موبایل یا تلفن مقصد و نهایتا # می توانید خط را دایورت نمایید.
#
علی 25 شهریور 1398
سلام
من گوشی ثابت رو روی شماره موبایلم دایورت کردم با کد *21* ولی الان برای لغو دایورت که میخوام #21# را بگیرم اصلا گوشی بوق نمیزنه و هر چی شماره میگیرم هیچ اتفاقی نمیفته!!انگار گوشی قطعه.همه اتصالات هم چک کردم مشکل نداشت
هر روز دایورت میکردم اینطور نمیشد ولی اینبار اینطوری شده
لطفا کمکم کنید.ممنون
#
کیمیا ارتباط 25 شهریور 1398
سلام
در زمانی که خط دایورت هست با برداشتن گوشی بوق متفاوتی دارید اگر هیچ بوقی ندارید خط شما احتمالا قطع شده است اگر میتوانید در ورود ساختمان خط را تست کنید اگر بوق نداشتید مخابرات اعلام خرابی کنید.
#
مجتبی 04 آبان 1398
سلام ببخشید من تلفن ثابت رو دایورت کردم ولی الان هرچی #21# رو میزنم ازدایورت خارج نمیشه حتی کد*710 رو هم زدم ولی خارج نمیشه لطفا راهنمایی کنید. فقط ازوقتی دایورت کردم صدای بوق عوض شده.
#
کیمیا ارتباط 06 آبان 1398
سلام
برای غیر فعال کردن دایورت خط تلفن ثابت همین کد #21# را باید بزنید با تلفن دیگر امتحان کنید اگر موفق نشدید به مخابرات مراجعه نمایید.
#
کریمی قهفرخی 06 آبان 1398
با سلام
من هیشه تلفن را به همین صورت دایورت می کردم ولی الان چند کاراکتر اول را که وارد می کنم می گوید شماره مورد نظر شما در شبکه موجود نمی باشد
مشکل چیست؟
#
کیمیا ارتباط 06 آبان 1398
سلام
همان طور که عرض شد با گوشی دیگر تست کنید اگر مشکل حل نشد مخابرات مراجعه نمایید.
#
ساغر 07 آبان 1398
خسته نباشید
سوالی که داشتم اینکه آیا مستاجر هم میتونه بره مخابرات و درخواست دایورت بده؟ یا فقط مالک خط باید بره؟
#
کیمیا ارتباط 08 آبان 1398
سلام
فعال سازی سرویس های ویژه از جمله دایورت باید توسط مالک خط انجام شود. ممکن هست با اجاره نامه که شماره تلفن در آن قید شده باشد انجام دهند ولی از امور مشترکین منطقه خود این موضوع را بپرسید.
#
فاطمه 11 آذر 1398
اگر تلفن ثابت بنام شخص دیگری باشد میشه خودم برم خط دایورت رو فعال کنم یا باید مالک خط حضور داشته باشه؟
#
کیمیا ارتباط 12 آذر 1398
باید کسی که خط به نام او هست درخواست بدهد. به امور مشترکین مخابرات منطقه خود مراجعه کنید اگر راهکار دیگری باشد راهنمایی می کنند.
#
مرزبان 27 آذر 1398
سلام
یه نفر ناشناس موایلشو دایورت کرده روی خط ثابت خونه ی ما بعد مزاحم مردم میشه اونا هم زنگ میزنن بهش ولی خونه ی ما زنگ میخوره و کلی جنگ اعصاب درست شده برامون
چجوری میتونم از تلفن ثابت رفع دایورت کنم
آیا کد خاصی برای اینکار وجود داره؟
#
کیمیا ارتباط 28 آذر 1398
سلام
خیر باید از طریق همان تلفنی که دایورت شده است غیر فعال شود ابتدا از افرادی که تماس میگیرند بپرسید چه شماره ای را گفته اند و سپس مشکل خود را با مراجعه به مخابرات امور مشترکین درمیان بگذارید تا روشی برای بررسی موضوع ارائه دهند.
#
عاطفه 01 دی 1398
اگر بخواهیم از دایورت دربیاریم و به جای #21# کد *21# رو بزنیم باید چه کدی بزنیم که از دایورت خارج بشه؟
#
کیمیا ارتباط 01 دی 1398
همان کد #21# را در حالت tone شماره گیری کنید.
#
جمال حسینی 21 بهمن 1398
سلام لطفا راهنمایی کنین دستور دایور ت میزنم از ثابت به همراه نمیشه چکار کنم؟
#
کیمیا ارتباط 21 بهمن 1398
سلام
اگر منظور دایورت خط ثابت هست باید قابلیت دایورت از طریق مخابرات روی خط شما فعال شده باشد تا با کد دستوری بتوانید آن را دایورت کنید.
#
ح خ 07 اسفند 1398
سلام . خط ثابتی به موبایل من دایورت شده که من دسترسی به اون خط ندارم . چطور میتونم از طریق موبایلم، خط موبایلم رو از دایورت اون خط ثابت در بیارم؟
ممنون
#
کیمیا ارتباط 07 اسفند 1398
سلام
فقط از طریق همان خط تلفن یا امور مشترکین مخابرات همان منطقه میتوانید این کار را اجام دهید.
#
Kk 12 اسفند 1398
سلام. بنده در سفر و جایی دور از منزل هستم. آیا می توانم از راه دور تلفن ثابت را روی خط موبایلم دایورت کنم؟
#
کیمیا ارتباط 13 اسفند 1398
سلام
خیر از طریق تلفن ثابت باید انجام شود و سرویس دایورت روی تلنف باید فعال شده باشد.
#
یکتا 25 اسفند 1398
مرسی من تونستم دایورت کنم خطمو
#
ناصر 04 فروردين 1399
درود بر شما
ممنون
#
majid agish 06 فروردين 1399
سلام خط های تلفن ثابت من سانترال است و نتونستم روی خط موبایل دایورت کنم لطفا راهنماییم کنین ممنونم
#
کیمیا ارتباط 07 فروردين 1399
سلام
در متن توضیح داده شده باید ابتدا قابلیت دایورت رو خط شهری رو فعال کنید.
#
رضا حاتمی 21 فروردين 1399
سلام. گفتم تجربم رو به اشتراک بگذارم. من هم وقتی *21* رو میزدم شروع میکرد به بوق زدن. اما وقتی *211 رو زدم و بعدش شماره خودم رو زدم، دایورت شد! بعد از 211 ، * نزنید
#
محمد 24 فروردين 1399
دقیقا تو یک خط میگی چه کدی رو گرفتی . چون هر چقدر من میگیرم دایورت نمیشه . البته سرویس انتقال مکالمه من فعاله
#
کیمیا ارتباط 24 فروردين 1399
اگر قابلیت دایورت روی خط تلفن شما فعال باشد و دایورت انجام نشود ممکن است گوشی تلفن شما در حالت tone نباشد.
#
محمد 08 ارديبهشت 1399
سلام.تلفن رو روي موبايل دايورت كرديم حالا تلفن ثابت به مشكل خورده و قطع شده.چطور از رو دايورتي برداريم كه موبايل زنگ نخوره؟
#
کیمیا ارتباط 09 ارديبهشت 1399
سلام
از طریق خود خط یا مراجعه به امور مشترکین میتوانید انجام دهید.
#
صالحی 16 ارديبهشت 1399
سلام. دستگاه سانترال شرکت مدل TDA600 ودارای منوی صوتی (IVR) میباشد. قصد داریم اپراتور را بر روی موبایل فوروارد کنیم. تنظیمات مربوطه انجام گردید:
- هنگام تماس از یک خط داخلی به اپراتور فوروارد به موبایل انجام میگیرد
- در صورت تماس از خارج شرکت هنگام برقراری ارتباط با اپراتور به جای فوروارد شدن به موبایل منوی صوتی مجدداً تکرار میشود!
#
کیمیا ارتباط 16 ارديبهشت 1399
سلام
باید کلاس داخلی دسترسی فوروارد روی خط شهری را داشته باشد. آموزش برنامه ریزی سانترال های پر ظرفیت روی سایت انجام نمی شود. شما می توانید از طریق پشتیبانی ریموت یا شرکت در دوره آموزشی، آموزش های لازم را در اختیار داشته باشید.
#
س 17 ارديبهشت 1399
سلام
بدون مراجعه حضوری به امور مشترکین ، هیچ راهی برای فعال کردن کد دایورت تلفن ثابت به موبایل وجود ندارد؟
شرایط مراجعه صاحب خط به امور مشترکین نیست.لطفاااا راهنمایی بفرمایید
#
کیمیا ارتباط 17 ارديبهشت 1399
سلام
اگر سرویس های ارزش افزوده فعال شده باشد از طریق سایت درخواست فعال یا غیر فعال کردن دایورت امکان پذیر هست در غیر اینصورت باید حضوری سرویس های ارزش افزوده فعال شود
#
شقایق 04 تیر 1399
با سلام کد *۲۱رو میزنم خط تلفن رو مبایلم دایورت نمیشه اگر برم مخابرات چه مدارکی باید ببرم تا دایورت تلفننو فعال کنم؟
#
کیمیا ارتباط 07 تیر 1399
سلام
اگر خط تلفن به نام خودتون هست فقط مدرک شناسایی کافی هست.
#
سولمازنیک خواه 11 تیر 1399
سلام ببخشید میخواستم بپرسم آیا امکانش هست که با موبایل تلفن ثابت را دایورت کنم چون گوشی تلفن منزل خراب است ودسترسی به ان ندارم یا برای انتقال تلفن ثابت به موبایل حتما باید با گوشی تلفن ثابت باشه؟؟
#
کیمیا ارتباط 12 تیر 1399
سلام
خیر دایورت باید از روی تلفن مبدا انجام شود.
#
شادی 28 تیر 1399
سلام خسته نباشید. من با کدی که اعلام کردین نتونستم تلفن ثابت رو روی موبایل دایورت کنم. امکانش هم از طرف مخابرات ایجاد شده قبلن. مشکل چی هست
#
کیمیا ارتباط 01 مرداد 1399
سلام
باید امکان دایورت را ابتدا در مخابرات روی خط فعال کرده باشید.
#
حمیدکاظمی 16 مرداد 1399
سلام منم نتونستم واردبشم لطفا راهنمایی بفرمایید
#
حمیدکاظمی 16 مرداد 1399
سلام
دایورت خط شما غیر فعال هست با مراجعه به امور مشترکین مخابرات منطقه خود آن را فعال کنید.
#
نوری 29 مرداد 1399
سلام وقت بخیر.تلفن سانترال ما به این صورت هست که زمانی که خط اصلی اشغال باشه انتقال داده میشه به خطوط دیگه و چراغ انها روشن و خاموش میشه-الان میخواهیم خط اصلی رو دایورت کنیم رو موبایل و از مخابرات هم فعال شده .ولی وقتی کد ستاره ۲۱ ستاره میگیرم میگه شماره گیری نفرمایید.مشکل کجاست میشه راهنمایی کنید.ممنون
#
کیمیا ارتباط 29 مرداد 1399
سلام
اگر خط شهری را میخواهید دایورت کنید باید از وردی سانترال خارج کنید و با گوشی تلفن معمولی دایورت کنید.
#
محمد مهدی خبازی 16 شهریور 1399
من ۳ تا دستگاه kxt7730 دارم اما از تلفن شهری که زنگ میزنن فقط چشمک زن روشن میشه و زنگ نمیخوره
#
کیمیا ارتباط 16 شهریور 1399
سلام
سوال خود را در صفحه مربوط به تلفن 7730 مطرح کنید
وارد محیط برنامه ریزی ساترال شوید و با کد 408 برای هر خط شهری جک مربوط به داخلی هایی که میخواهید زنگ بخورند را در حالت enable قرار دهید و تنظیمات را ذخیره کنید.
#
علی 17 شهریور 1399
سلام چرا دستور *65*شماره مربع جواب نمیده همون اول اشغال میزنه
ممنون
#
کیمیا ارتباط 17 شهریور 1399
سلام
به مخابرات مراجعه کنید و سرویس مربوطه را فعال کنید.
#
رضا 26 شهریور 1399
سلام
ممنون از راهنمایی شما
طبق توضیحات به مخابرات مراجعه کردم
و درخواست فعال کردن دادم
ولی فقط دایورت بلافاصله فعال شد و باقی حالات کار نکرد
مجدد مراجعه کردم
گفتم می‌خوام درصورت عدم پاسخگویی دایورت شه
گفت برا تلفن خانگی همچین امکانی نداریم
از طریق سایت خدمات اینترنتی را هم فعال کردم
و بررسی کردم
فقط گزینه انتقال مکالمات داره
که برا من فعال هست
به نظرتون چطور میتونم حالت دایورت در صورت عدم پاسخ گویی را فعال کنم
#
کیمیا ارتباط 26 شهریور 1399
سلام
این سرویس ها ممکنه متحمل دو نوع اعمال محدودیت بشه یکی قوانین و بخشنامه های شرکت مخابرات و دیگری محدودیت های سوییچ های مخابراتی مرکز تلفنی که از آن سرویس می گیرید و این موارد در زمان های مختلف ممکنه دستخوش تغییر شود. برای همین از امور مشترکین منطقه خود موضوع را پیگیری کنید تا شرایطی که میتوانند سرویس دهند را مطلع شوید.
#
نیما 10 مهر 1399
سلام . آیا امکانش هست تلفن خونه( ثابت) رو فقط برای یک یا دو مورد و یا کُلاً به صورت انتخابی برای شماره های خاصی دایورت کنیم ؟ بزارید سوالم رو ساده تر بپرسم مثلا زمانی که فقط خواهرم به تلفن خونه مون زنگ میزنه ، دایورت بشه به موبایل من .؟ ولی بقیه افراد که زنگ میزنن به تلفن ثابت خونه ، دایورت نشن و تلفن ثابت مستقیم زنگ بخوره؟ ممنونم
#
کیمیا ارتباط 12 مهر 1399
سلام
خیر مگر اینکه سیستم voip راه اندازی کنید و از طریق سرور یا مرکز تلفن این کار انجام بپذیرد.
#
Elham 03 آذر 1399
با سلام. من هم از طریق 713 هم 607 اقدام کردم. کلید fed چشمک‌زن میشه. اما باز هم تماس میگیرم میبینم هیچکدوم از خط‌ها دایورت نشدند. مدل گوشی هم 7030 هست
#
کیمیا ارتباط 04 آذر 1399
سلام
اگر با کد 607 جک داخلی را enable کرده باشید برای قروارد روی خط شهری مشکلی ندارد.
#
Sara 08 آذر 1399
سلام وقت بخیر
میخواستم بدونم زمانی که تلفن سانترال را به خط موبایل فوروارد میکنیم آیا امکان شنیدن مکالمات خط مبدا و مقصد وجود دارد؟ ( مثل حالت داخلی)
#
کیمیا ارتباط 09 آذر 1399
سلام
اگ دستگاه ضبط مکلمات دارید و داخلی سانترال فوروارد شده است با تماس معمولی فرقی ندارد.
#
Sara 09 آذر 1399
اشکالی نداره که تماس ورودی و دایورت شده خط موبایل باشد؟
و اینکه آیا هر دو طرف میتونن شماره موبایل های همو ببینن؟
#
کیمیا ارتباط 11 آذر 1399
خیر مشکلی ندارد.
مقصد شماره تلفن ثابت متصل به سانترال را میبیند
#
مریم 12 آذر 1399
با سلاسلام. من مستاجر هستم. میخواستم بپرسم میتونم تلفن خونه ایی که درش زندگی میکنم و به نامم نیست رو به مبایلم دایورت بکنم؟
#
کیمیا ارتباط 13 آذر 1399
سلام
اگر قابلیت دایورت از مخابرات فعال شده باشد مشکلی ندارد.
#
پوریا 19 آذر 1399
سلام،من امروز طبق دستور شما با استفاده از کد *۲۱* تلفن دفترم روی خط مبایلم دایورت کردم اما بعدش هرچه کد #۲۲#رو وارد کردم لغو نشد،
لطفا راهنمایی فرمایید.
#
کیمیا ارتباط 22 آذر 1399
سلام
همونطور که در متن گفته شده برای غیرفعال کردن #21# را بزنید.
#
مرتضی 21 بهمن 1399
با عرض سلام و وقت بخیر.دو تا سوال داشتم
اول اینکه بدون اینکه تلفن در مبدا باشه میشه دایورت رو انجام داد
و دوم اینکه اگه برای اون شماره فکس ارسال بشه فکس بر روی خطی که روش دایورت شده میاد یا نع
ممنون
#
کیمیا ارتباط 23 بهمن 1399
سلام
خیر
بله فرقی ندارد
#
Rozhina 11 خرداد 1400
سلام من یا کد ۲۱ انجام دادم ولی گوشی رو خط ثابت دایورت شد حالا هرچی کد رو میزنم کنسل نمیشه چیکار باید بکنم؟
#
کیمیا ارتباط 12 خرداد 1400
سلام
با کد #21# غیر فعال می شود اگر از گوشی قدیمی استفاده میکنید مطمئن شوید در حالت tone باشد و با شماره گیری موبایل خود مطمئن شوید خط همان خطی هست که دایورت شده است.
#
امیر 23 تیر 1400
سلام وقت بخیر من رد تماس میدم تماس انتقال پیدا میکنه به خط ثابت خونه یادمم نیست که سرویسی فعال کرده باشم الانم هرچی کد بود برای غیر فعال سازی زدم فایده نداره باز گوشیم زنگ میخوره رد تماس میدم انتقال پیدا میکنه رو خط خونه خطم همراه اوله چکار کنم؟
#
کیمیا ارتباط 24 تیر 1400
سلام
این صفحه مربوط به دایورت کردن تلفن ثابت روی موبایل هست که با #21# غیر فعال میشه
سوال شما مربوط به دایورت موبایل هست که بسته به نوع گوشی موبایل متفاوت می شود
#
اسمان ابی 27 مهر 1400
سلام‌من میخوام تلفن خونه رو روی گوشی دایورت کنم ولی جوری که بعد از خوردن مثلا ۵ زنگ اگه خونه نبودم به گوشیم دایورت بشه نه اینکه از اولین زنگ دایورت بشه
میشه بگید چجوزی میشه این کارو انجام داد؟؟
#
کیمیا ارتباط 28 مهر 1400
سلام
کد زیر برای دایورت در صورت عدم پاسخگویی اعلام شده است ولی ممکنه در همه مراکز مخابرات یا سرویس شما فعال نباشد
*65*شماره مقصد#

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

درباره ما

کیمیا ارتباط هوشمند با هدف بومی سازی راهکارهای نوین ارتباطی و مخابراتی جهت افزایش کیفیت ارتباطات سازمان ها و مراکز اقتصادی با پشتوانه یک دهه فعالیت های مخابراتی و ارتباطی در سال 1393 پا به عرصه کسب و کار نهاد.

تماس با ما

آدرس : تهران، اقدسیه،  بزرگراه ارتش، نرسیده به مینی سیتی، پلاک 22 (مجتمع میلاد)، ورودی 1، واحد 16

تلفن : 02122446068 خط ویژه

موبایل : 09022446068 

ایمیل : این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

22451821
بالا