آموزش تغییر صدای تلفن گویای سانترال پاناسونیک و ضبط پیام ورودی سانترال برای منشی تلفنی یا همان تلفن گویا روی سانترال KX-TES824 با تلفن مدیریتی KX-T7730 و ضبط صدای تلفن گویا سانترال های پر ظرفیت TDA و TDE با تلفن KX-T7665 و دیگر تلفن های دیجیتال مانند KX-DT333 به همراه روش ضبط پیام لایه های زیرین تلفن گویا، در این قسمت در دسترس مشتریان گرامی قرار گرفته است.
روش ضبط پیام تلفن گویا روی سانترال KX-TES824 و KX-TEM824
برای انجام این کار باید ابتدا با تلفن مدیریتی KX-T7730 به پورت مدیریتی دستگاه متصل شوید و پس از آن برای ضبط صدای تلفن گویا به شکل زیر عمل نمایید. برای پیام اصلی یا همان پیام ورودی و خوش آمد گویی:
1. ابتدا کلید program را انتخاب کنید
2. عدد 9 راوارد نمایید
3. عدد 1 را وارد کنید
4. مجددا عدد 1 را وارد کنید
5. پس از شنیدن صدای بوق پیام خود را ضبط کنید
6. کلید store را در پایان برای ذخیره وارد کنید.
برای پیام لایه های بعدی تلفن گویا:
پیام لایه های بعدی زمانی استفاده می شود که شما پس از پیام خوش آمد گویی و شماره گیری یک عدد کاربر را به یک مقصد خاص متصل نکنید، برای مثال پس از پیام خوش آمد گویی کاربر برای ارتباط با واحد فروش عدد یک را شماره گیری کرده است و در این شرایط ما یک منوی تلفنی دیگر برای معرفی بخش های مختلف واخد فروش داشته باشیم. در این شرایط پیام مربوط به منو های زیرین به این شکل ضبط می گردد.
1. ابتدا کلید program را انتخاب کنید
2. عدد 9 راوارد نمایید
3. عدد 3 را وارد کنید
4. عدد 1 (شماره زیر منو) را وارد کنید
5. وارد نمودن ستاره (*)
6. پس از شنیدن صدای بوق پیام خود را ضبط کنید
7. کلید store را در پایان برای ذخیره وارد کنید.
به این ترتیب می توانید پیام مورد نظر خود را برای معرفی شرکت و بخش های مختلف مجموعه خود نظیر واحد فروش، پشتیبانی و غبیره به مشتریان معرفی نمایید و در صورت لزوم پیام های مرتبط با منو های دیگر را نیز ضبط نمایید. در صورتی که مشکل در ضبط صدای سانترال دارید از طریق بخش پرسش یا نظر در پایین همین برای دریافت پاسخ سوالات خود با کارشناسان ما ارتباط برقرار نمایید.
HEADER
برای پیام لایه های بعدی تلفن گویا باز هم باید کد 1. ابتدا کلید program را انتخاب کنید
2. عدد 9 راوارد نمایید
3. عدد 3 را وارد کنید
4. عدد 1 را وارد کنید
5. وارد نمودن ستاره (*)
6. پس از شنیدن صدای بوق پیام خود را ضبط کنید
را وارد کنبم ؟یا کد ها تغییر پیدا میکنن ؟
با سلام
برای پیام های لایه های زیرین تلفن گویا مانند راهنما عمل می کنید قسمت چهارم شماره منوی شما می باشد که برای منوی اول عدد1 منوی دوم عدد 2 و همین طور الی آخر شماره منو را وارد می کنید.
موفق باشید
بعدش چجوری عدد دوم را وصل کنیم به صدای ادرس؟
صدای ادرس را در اجی ام 2 ذخیره کنیم؟
به جای extension گزینه 2-level را انتخاب کنید.
صدای منشی حذف نمیشه اگر منظور شما این هست که به جای آنکه تماس ها برود روی منشی روی داخلی زنگ بخوره باید وارد محیط برنامه ریزی بشید و با کد 414 تماس ها را روی DIL قرار داده و بعد از آن با کد 407 داخلی های زنگ خور را انتخاب کنید.
آموزش كدهاي برنامه ريزي سانترال رو مطالع كنيد توضيح كامل داده شده بايد با dial mode مسير تماس هاي ورودي به سمت ديزا هدايت كنيد
در همون زمانی که صدا رو ضبط می کنید دکمه مربع رو بزنید صدای ضبط شده را برای شما پخش می کند
دوست عزیز من برای ویرایش صدای ظبط شده از کدهای بالا استفاده میکنم اما وارد نمیشم؟؟؟؟
با سلام
شما برای ضبط صدای منشی باید کد 361* را شماره گیره کرده و پس از آن شماره دیزا را وارد کنید و پس از شنیدن صدای بوق پیام خود را ضبط نمایید.
موفق باشید
چه زامانی باید شماره گیری کنم کد 361* رو؟؟؟
سوالتان در بخش مربوطه (کدهای برنامه ریزی سانترال) مطرح کنید این قسمت مربوطه به ضبط صدا هست.
الان زمانی که صدا پخش میشه و مخاطب کلید1 رو میزنه رو میخوام ظبط کنم
راهنمایی بفرمایید
من ديدم صدايي كه واسه 913 ضبط كردم زمان اشغالي يك داخلي واسه تماس گيرنده پخش ميشه و صداي اصلي مجدد پخش ميشه
ميشه بگيرد كدهاي 912.913.914 و... دقيقا واسه چه زماني هستن؟
وقتی از منشی استفاده میکنیم اگر تماسی گرفته شه و اشغال باشه چطور میشه پشت خطی هولد بشه؟
کد 506 مربوط به تنظیمات busy mode دیزا هست که می تونید از اون برای سه حالت disa و busy و disconnect استفاده کنید
موفق باشید
در این بخش آموزش تلفن گویا برای سانترال توضیح داده شده است نه انسرینگ تلفن های معمولی. در مورد گوشی تلفنی که گفتید اطلاعی ندارم می تونید از طریق دانلود Manual روش را دنبال کنید
دفترچه راهنما تلفن Kx-Tc1891b برای شما ایمیل شد
روش فعال کردن دیزا روی TDA600 به شکلی هست و میخوام چند پیام زیرین هم بسازم ممنون میشم راه نمای کامل کنید
چطور میتونم در tda100 وقتی مشترک شماره گیری میکند به جای بوق اهنگ پخش بشه
با تشکر
میخوام دیزا 824 را از طریق نرم افزار کامپیوتری فعال کنم و ضبط کنم؟
ایا امکان اپلود فایل ضبط شده به جای ضبط صدا وجود داره؟؟
چه جوری میشه به صدای محیط ازطریق 7730 گوش کرد .
شنود صدای اتاق را در جستجو نمایید در صفحه مربوطه توضیحات لازم ارائه شده است
شما میتونید همین دیزا رو با without AA بسازید (کد500) و بعد از پخش پیام خوش آمد تماس ها به سمت اپراتور هدایت شوند.
وسط پیغام خوش آمد گویی تلفن قطع میشود و تماس گیرنده امکان ارتباط با منشی و یا هیچ داخلی را ندارد
مشکل از کجاست و چه طوری میشه حل کرد ؟
مشکلات مختلفی میتونه باشه از یک کارشناس بخواهید موضوع را بررسی کند
چطور میشه پیام جدیدی رو جایگزین پیام قبلی دیزا کرد.
از طریق همین روشی که در متن آمده پیام جدید شما جایگزین پیام قبلی خواهد شد.
در کد 504 زمان را کاهش دهید.
احتراما تمامی مراحل گفته شده انجام گرفته ولی هنگام تماس پیغام پخش نمیشود و بوغ عادی میزند
این تنظیمات مربوط به ضبط صدا هست تنظیمات مسیر دهی به تلفن گویا و تنظیمات خود تلفن گویا را در بخش کد های برنامه ریزی سانترال می توانید دنبال نمایید.
این مربوط به تنظیمات زمان در دیزا هست و ارتباطی به ضبط پیام ندارد. میتوانید کدهای مربوطه را در بخش کدهای برنامه ریزی مطالعه نمایید و اگر سوالی دارید در بخش مربوطه مطرح نمایید.
میتنید با کد 501 مقصد عدد 2 را جک داخی مورد نظر انتخاب کنید تا مستقیم روی آن زنگ بخورد.
چطور پیام زیر گروه DISA را حذف کنیم
شما بهتر است پیام جدید را روی پیام قبلی ذخیره نمایید به هر شکل شماره گیری صفر بعد از عدد 9 موجب حذف ogm ها می شود.
لطفا توضیح دهید پیام قبلی چطور پاک شود
به جای عدد 1 عدد 0 را شماره گیری کنید
برای ضبط اولین پیغام دیزا(نه لایه های زیرین )میشه ازکد911استفاده کرد یا باید از کد931استفاده کنیم. باتشکر
از 9 بعد 1 و بعد 1 میتونید استفاده کنید
ببخشید آیا امکان دارد صدای دیزا را در سانترالهای پرظرفیت از طریق فایلهای ضبط شده در استدیو قرار دهیم. در دستگاه TVM چطور؟ ممنون مشم جواب بدین
روی دیزا خیر ولی روی tvm می شود.
برای تنظیمات گویا بخش کدها برنامه ریزی ساانترال مراجعه کنید
خط ها تفاوتی ندارن تلفن گویا یک کانال هست و تا زمانی که یک نفر پیام گویا رو میشنوه فرد دیگه اگر تماس بگیره بوق آزاد میشنود تا نفر اول یک داخلی را شماره گیری کند.
من میخواستم صدای منشی تلفنی را تغییر بدهم طبق دستوی که گفتین
program-9-1-1
اما وقتی دکمه program را میزنم پیام PITS-PGM NO? رو نشون میده و وقتی عدد 9 رو میزنم فقط دو تا بوق میخوره و نمیشه صدا ضبط کرد
قبلا صدای منشی را عوض کرده بودم ولی این بار نمیشه. ممنون میشم راهنمایی کنید.
قاعدتا با همین روش میتونید انجام بدید ممکنه روی سانترال مشکلی بوجود آمده باشد. ابتدا پیام های موجود را با 9 و بعد 0 حذف کنید و بعد ظبط کنید اگر مشکل حل نشد یکبار سانترال را ریست فکتوری کنید و مجدد برنامه ریزی کنید
جهت ضبط صدا برای لایه دوم Program رو میزنم و 9 و 3 بعدش هر عددی که میزنم با ستاره، سه تا بوق میزنه و قبول نمیکنه
مشکل از کجا میتونه باشه؟
این مطلب مربوط به ضبط صدا می باشد تنظیمات تلفن گویا را در بخش کدهای برنامه ریزی سانترال می توانید دنبال نمایید.
میخواستم بدونم امکانش هست که فایل اصلی ضبط استودیو به اپراتور دستگاه بدم؟یا حتما باید صدا ضبط بشه رو اپراتور
ضبط صدا از طریق گوشی انجام می شود می توانید از طریق تبدیل از خروجی پلیر به ورودی هدست این کار را انجام دهید.
میخوام صدای ظبط شده برای تماس گیرنده پخش بشه ولی قابلیت شماره گیری داخلی هارو نداشته باشه
یعنی فقط خوشامد باشه وبعدم که خود اپراتور جواب میده .
ممنون
میتونید از گروه استفاده کنید یا در دیزا پرمیشن داخلی ها را با کد 516 غیر فعال کنید
باید سانترال ریست فکتوری و مجدد برنامه ریزی شود.
ضمن عذرخوهی بابت تاخیر در پاسخگویی در نظر داشته باشید در صورت ریست فکتوری باید سانترال را از اول برنامه ریزی نمایید. برای ریست سانترال پاناسونیک 824 به روش زیر عمل کنید.
ریست فکتوری
1. درب مرکز را باز کنید
2. کلید System Clear Switch را روی حالت CLR قرار دهید
3. دکمه ریست رو فشار دهید
4. در زمان فلش شدن (حدود 5 ثانیه) دستگاه، کلید ریست رو به حالت NOR باز می گردانید.
در وهله اول باید عرض کنم بنای آموزش سانترال های پر ظرفیت روی سایت را نداریم. در مورد سوالتان باید منظورتون از سانترال کردن را بفرمایید. در نرم افزار کنسول شما می توانید در بخش extension setting داخلی های مورد نظر را تغییر دهید
این امکان وجود ندارد. به کارت دیجیتال تنها داخلی دیجیتال و به کارت آنالوگ تنها داخلی آنالوگ می توان متصل کرد. کارت های هایبرید می توان برای یک زوج دیجیتال و یک زوج آنالوگ یا دو زوج هایبرید استفاده نمود.
لطفا بفرمایید آیا میشه که صدایی که قبلا ضبط شده روی سانترال ذخیره کرده؟ چطور؟
باتشکر
متوجه سوالتون نشدم صداهایی که روی سانترال ذخیره شده اند برای دیزا قابل استفاده می باشند
شما فرمودین برای ضبط پیام تلفن گویا طبق مراحل ذکر شده باید عمل کنیم و بعد از شنیدن صدای بوق پیغام خودمونو ضبط کنیم. بنده سوالم اینه که آیا امکانش هست این صدا رو ما ضبط نکنیم؟ یعنی از یک استدیو که خدمات ضبط صدا داره بخوایم متن منشی رو ضبط کنه و فایلش رو بده به ما و ما اونرو روی سانترال ذخیره کنیم؟
امکان اپلود فایل روی این مدل سانترال نیست
کدهای برنامه ریزی را در بخش مربوطه دنبال نمایید. با کد 414 میتوانید مسیر تماس های ورودی را به دیزا تخصیص دهید.
تنظیمات لایه دوم با کد 540 تا 549 می باشد.
برای پخش صدای گویا تنظیماتی غیر از این دو مورد وجود ندارد
من میخواستم شماره 101 ,ا به عنوان منشی تلفن انتخاب کنم که دیجیتال است و داخلی قبلی که 145 است را از روی منشی بردارم, لطفاً راهنمایی کنید.
نوع تلفن kx-dt346 و نوع سانترال kx-tda100d است, البته من میخ ام با گوشی این کار را انجام دهم.
این کار از طریق برنامه ریزی سانترل انجام میشود و مربوط به تنظیمات گوشی نیست. آموزش سانترال های پر ظرفیت روی سایت انجام نمی شود. شما می توانید از طریق پشتیبانی ریموت یا شرکت در دوره آموزشی، آموزش های لازم را کسب کنید.
ممنون از آموزش هاتون
من برای لایه دو میخوام صدا ضبط کنم طبق کد دستوری فرامن رو میزنم . سه بوق بیب میزنه
کارت دیزا هم نصب کردم
آیا کارت دوم احتیاج به فعال سازی داره؟
علت اینکه صدای لایه دوم صبط نمیشه چی هست؟
با تشکر
روش ضبط به همین شکل هست دقت کنید عدد مربوط به زیر منو را به درستی وارد کنید. قسمت چهرم مربوط به شماره زیر منو هست مثل برای زیر منوی 1 عدد 1 وارد می شود و البته زیر منو باید ساخته شده باشد.
بله سانترال 824 یک کانال گویا دارد تنظیمات مربوطه را در بخش کدهای برنامه ریزی و صفحات مربوطه مطالعه کنید.
آیا ممکنه صدای آماده شده را از طریق اتصال به کامپیوتر (پورت یو اس بی ) و با کمک نرم افزار بروی دیزا قرار داد؟ اگه ممکنه مسیر تنظیماتو بفرمائید چون من چیزی پیدا نکردم
یا فقط باید با استفاده از گوشی اینکارو انجام داد ؟
من میخوام تو سانترال 824 یه پیام ضبط کنم که ولی در لایه اول عدد مثلا 5 زده میشه اون پیام پخش شه و ادرس و ساعت کار رو اعلام کنه
همچین چیزی ممکنه و اگه جواب مثبته لطفا کامل توضیح بدین .
متشکرم.
بله برای اینکه عدد 5 صدای مورد نظر را پخش کند باید با کد 502 برای عدد 5 گزینه 2level AA را انتخاب کنید. در همین متن روش ضبط صدا برای زیر لایه ها توضیح داده شده است.
روي دستگاه سانترال مدل KX-T7730 دو خط تلفن شهري وصل ميباشد.صداي ضبط شده ي بر روي خط يك مي آيد ولي بر روي خط دوم همان صداي ضبط شده قبل اجرا ميشود.چگونه صوت ضبط شده را بر روي هر دو خط ميبايست فعال كرد
با کد 414 خط شهری مورد نظر را انتخاب کنید و ogm ای که میخواهید را مقابل آن قرار داده و تایید کنید.
در ارتباط با تعریف داخلی ها برای تلفن گویا راهنمایی میخواستم
یعنی چطوری میتونم تنظیمات رو تغییر بدم برای مثال بخش فروش عدد 1 رو مشتری وارد میکنه الان داخلی 101 زنگ میخوره الان میخام هم داخلی 101 و هم 102 زنگ بخوره
ممنون
با کد 501 میتونید داخلی زنگ خور برای هر عدد را مشخص کنید. برای زنگ خوردن هم زمان باید از گروه بندی استفاده کنید. برای گروه بندی بهتر است از یک کارشناس استفاده کنید.
لطفا راهنمایی کنید اگر بخوام مراحل ذیل را انجام بدهم
اول توسط منشی گفته شود مثلا شما با شهرداری ... تماس گرفته اید جهت ارتباط با دفتر شهردار عدد 103 ارتباط با شورای اسلامی عدد 104 حراست 105 و به همین ترتیب تا دوازده عدد دیگه و وقتیکه از بیرون شهرداری مردم تماس میگیرند با شنیدن صدای منشی داخلی مورد نظر را شمارگیری کنند .
باتشکر
این تنظیمات مربوط به ضبط صدا نیست مربوط به برنامه ریزی سانترال می باشد و چندین کد متفاوت می باشد. تنظیمات را در کدهای برنامه ریزی دنبال کنید
باید با کد 500 ابتدا حالت with aa را انتخاب کنید بعد با کد 501 برای هر عدد یک جک داخلی را تنظیم کنید.
در پرسش قبل پاسخ این سوال داده شده است. با کد 500 گزینه with aa را فعال کنید و بعد با 501 برای هر عدد جک داخلی مورد نظر را انتخاب کنید.
ميخواستم چند مورد رو بهم ياد بدين
1.شماره هاي داخلي موجود رو چجوري ميتونم تغيير بدم مثلا 105 رو به 110 تغير بدم
2.زماني كه از بيرون تماس ميگيرن و ميره روي تلفن گويا داخلي تك رقمي رو چجوري ميتونم براي داخلي هام سط كنم و يا تغييرش بدم
آموزش برنامه ریزی سانترال های پر ظرفیت روی سایت انجام نمی شود. شما می توانید از طریق پشتیبانی ریموت یا شرکت در دوره آموزشی، آموزش های لازم را در اختیار داشته باشید.
الآن چند روزه که وقتی با شماره تماس می گیرن صدای ضبط شده نصفه پخش می شه. می خوام ببینم باید چی کار کنم. ممنونم.
احتمالا به واسطه باگ در سیستم چنین اتفاقی افتاده است. یک بار دستگاه را ریست فکوری کنید و از ابتدا برنامه ریزی نمایید.
جسارتا چن باردرموردسانترال 824توضیح دادین ولی من کارم انجام نشده
لطفا اگه میشه با ذکر متال توضیح بدین
مثلا ابراتور گویا اعلام میکنه
{{با سلام
شما با شرکت فنی مهندسی تکنیکو تماس گرفته اید
جهت ارتباط با واحد فروش عدد1
جهت ارتباط باواحد فنی عدد2
وجهت ارتباط باواحدبازاریابی عدد3 راوارد نمایید}}
که هر کدام شامل بخش های زیرین یا همون زیرمجموعه میشه
من بایدچجوری قسمت اول رو ضبط صدا کنم ومهمتر ازون اینه که لایه دوم روچجوری باید ضبط انجام بدیم و برنامه ریزی کنم که تماس ها رو وصل کنه
در ضمن من خودم نصاب هستم
برای ضبط صدا همان طور که در متن توضیح داده شده است برای منوی اصلی به طور مثال 911 برای زیر منوی اول 931 و زیر منوی دوم 932 و همینطور بر اساس الگویی که در متن گفته شده است باری الباقی زیر منو ها صدا ضبط میکنید.
برای تخصیص شماره داخلی از کد 501 برای منوی اصل و 541 برای زیر منوی اول و 542 برای زیر منوی دوم و بر اساس همین الگو برای الباقی زیر منو ها داخلی تخصیص میدهید.
در این بخش تنظیمات مربوط به ضبط صدا و در بخش کد های برنامه ریزی تنظیمات مربوط به برنامه ریزی گویا در کد های مربوطه گفته شده است طبعا با توجه به آن که نصاب هستید قاعدتا اطلاع دارید که امکان توضیح و تشریح قریب به بیش از 30 کد مستقیم و غیر مستقیم در قالب یک کامنت مقدور نیست.
با کد 504 زمان را صفر قرار دهید.
ببخشید چطور میتونم صدای منشی رو کلا حذف کنم و مستقیم وصل شود بدون هیچ مکثی مانند تلفن های منازل
وارد محیط برنامه ریزی شوید با کد 414 به جای دیزا dil و جک مورد نظر برای زنگ خور را انتخاب نمایید.
ببخشید میشه در چند مرکز مکانی متفاوت و هر کدوم با یه سانترال tes824 یک تلفن گویا واحد راه انداخت؟
با سانترال 824 خیر ولی با مرکز تلفن ip در مبدا و سانترال های 824 در نقاط دیگر امکن پذیر است.
چطور میشه صدای ضبط شده در کامپیوتر را مستقیما به سانترال منتقل کرد؟
لطف میکنید راهنمایی بفرمایید
متشکرم
روی سانترال 824 تنها یک کانال گویا هست با خرید کارت میتوانید همزمانی گویا را به دو کانال افزایش دهید.
ولی نصاب قبلی برای هر ۳ خط سیستم گویا رو فعال کرده بود ولی الان من خودم بعلت جابجایی دفترم دارم این مراحل رو انجام میدم
البته شاید نتونستم انتقال بدم
منظورم این هست که برای ۳ خط یک پیام واحد یا همون OGM-1 پخش بشه ولی با توجه به اینکه برای خط ۲ و ۳ هم OGM-1 رو فعال کردم اما با تماس فعال نمیشه ولی قبلا درست بوده
متشکرم
با همان کد 414 میتوانید برای خطوط مورد نظر دیزا را انتخاب کنید ولی به صورت همزمان تنها یک نفر امکان شنیدن صدای گویا را دارد.
ممنون از پاسخگویی شما
آیا می شود در حالت شب پیام متفاوتی نسبت به حالت روز پخش شود یا خیر؟ دستگاه T7730 هست
بله باید تنظیمات گویا را به صورت کامل برای روز و شب انجام دهید و با کد 414 گویای روز و با کد 415 گویای شب را در مسیر تماس های ورودی قرار دهید.
منظورم از مستقیم یعنی نمی خواهیم با قرار دادن اسپیکر مقابل دهنی گوشی به علت کاهش کیفیت انجام بدیم
اگر براتون مغدوره در ایمیل راهنمایی فرملیید
چنین امکانی ندارد فقط از طریق گوشی امکان پذیر است. میتوانید گوشی را با جک 2.5 به خروجی یک پلیر یا موبایل وصل کنید و از طریق آن ضبط کنید
خیر باید دستگاه ضبط مکالمات تهیه کنید.
بعد از قطع برق پیغام صوتی کی از خطوط شهری دیگر پخش نمیشود و هنگام تماس فقط بوق میخورد و به هیچکدام از داخلی ها وصل نمیشود علت چیست؟
باید سانترال روشن باشد یا توسط برق یا از طریق باطری بکاپ
لطفا از نام کاربری معتبر استفاده کنید.
کارایی اون ستاره چشمک زن چیه؟؟
کارایی خود کد 540 چیه؟؟
اول ما باید سری کد 540 تا 49 رو برنامه ریزی کنیم یا اول باید صداروبا931 الی 939 ضبط کنیم؟؟؟
برای توضیح کلی باید در دوره آموزشی شرکت کند و یا از تنظیمات یک کارشناس استفاده کنید. اینجا امکان شرح و بسط نیستف اگر سوال موردی دارید در همین بخش میتوانید بپرسید.
اگر قرار هست فرد شماره داخلی بگیرید باید کدهای 500 و 501 را تنظیم کرده (به صفحه مربوطه مراجعه کنید) و بعد ضبط صدا و نهایتا تنظیمات شهری با کد 414 انجام شود.
الان تو سایت دیدمش
من روی سانترال TES824 میتونیم مثلا کسی داخلی رو میگیره بجای شنیدن صدای بوق بیاد یک متن ضبط شده مثل لطفاً منتظر بمانید پخش بشه؟
با تشکر
از طریق صندوق صوتی tvm قابل انجام است.
هنگام ضبط صدای منشی محاوره ای، بعد از 26 ثانیه ضبط صدا متوقف می شود. آیا امکان افزایش زمان ضبظ صدا وجود دارد؟ وچطوری؟
باید روی سانترال کارت دیزا نصب کنید.
باید یک کابل هدست 2.5 را با ورودی 3.5 موبایل درست کنید و اط طریق گوشی انجام دهید.
باسپاس
باید دستگاه tvm برای سانترال خریداری نمایید.
مدل تلفن KX-T7730 می باشد و وقتی صدا را ضبط می کنم صدای نویزدار و خش دار خیلی بدی را بعد از ضبط آن می شنوم
این مشکل چگونه رفع می شود؟
نحوه ضبط پیام به همین شکل در متن گفته شده است برای هر کدا یک پیام جدا ضبط میکنید مثلا 911 یک پیام و 912 پیام دیگر. اگر منظور تنظیمات دیگر هست به بخش کدهای برنامه ریزی و تنظیمات گویا مراجعه کنید.
هنگامی که با تلفن 7730 پیغام رو ظبط میکنیم و استور رو میزنیم ظبط میشه اما به حالت قیژ ویژ صدا میده مثل این که نویزی چیزی باشه و پیغاممون اصلا قابل قابل درک نیست.
مشکل از کجاست؟
گوشی تلفن را عوض کنید و دوباره تست کنید.
تو تلفن kx-t7730 طبق مراحل بالا صدا رو ظبط کردیم .
اما زمانی که با شماره تماس گرفته میشه بوق معمولی میخوره . چطور باید تنظیمات رو انجام داد ؟
و چطور برای هر جک صدا رو فعال کرد
تنظیمات گویا فقط ضبط صدا نیست به صفحه کد های برنامه ریزی مراجعه کنید و توضیحات کد های 414، 500، 501 و ... را دنبال کنید.
در سانترال kx-T7730 من سه مدل صدای ضبط شده دارم برای منشی گویا، شماره اول ذخیره شده الان استفاده میشه، چطور میتونم صدای ضبط شده دوم و یا سوم رو تنظیم کنم برای منشی؟
بعد از 9 عدد 1 مربوط به ضبط صدا و عدد 1 بعدی مربوط به شماره ogm می باشد که شما میتوانید ogm دیگری را انتخاب کنید.
یک دستگاه سانترال پاناسونیک داریم(824) با دو خط شهری و8 خط داخلی دو پیام دیزا گذاشته ایم برای دو خط شهری به صورت مجزا حال می خواهیم در صورت تماس خط 1 پس از پخش پیغام 1 به جک های 1 تا 4 دسترسی داشته باشیم و در صورت تماس از خط 2 جک ها(داخلی 5 تا 8 ) ارتباط برقرار نماید. لطفا کد دستوری و روش آن را اعلام فرمائید
و یا میشه تنظیمش کرد
ممنون
اهنگ انتظار و صدای گویا جدا از هم هستن
تلفن ما t7730هستش بعد الان گویاست برای وصل شدن به قسمتهای مختلف یه کلید در نظر گرفته شده میخام اون صدای قبلی رو حذف کنم و صدای جدید رو ضبط کنم اگه میشه راهنمایی بفرمایید
همانطور که در متن توضیح داده شده است با تلفن اصلی مراحل 6 گانه را انجام دهید اگر در خلال انجام مشکلی دارید مشخصا همان مشکل را بفرمایید.
خیر از طریق گوشی اپراتوری انجام می شود.
باید روی سانترال تلفن گویا راه اندازی شود اگر سانترال 824 دارید ضبط صدا در همین صفحه و برنامه ریزی گویا در صفحه کد های برنامه ریزی سانترال توضویح داده شده است.
ابتدا تنظیمات داخلی زیر منو را انجام دهید و بعد صدا ضبط کنید.
اینکه فرمودین تنضیمات داخلی زیر منو از کجا باید تنظیم کنم لطف میکنید مراحلشو و کدشو بهم بگنین ممنون میشم
ما برای منشی تلفنی صدای استدیویی ضبط کردیم ، میخواستم ببینم از طریق نرم افزار هم میشه صدای منشی تلفنی رو بارگزاری کرد یا خیر ؟؟ برای اینکه صدای پخش شده با کیفیت تر و واضح تر باشه میخوام این کار رو بکنم چون از طریق ضبط تلفن کیفیت صدا خیلی افت پیدا میکنه و بم میشه !!!
خیر میتونید از طریق درست کردن تبدیل با گوشی موبایل صدا را روی پورت هدست گوشی اپراتور ضبط کنید.
این قسم فقط مربوط به ضبط صدا می باشد به بخش برنامه ریزی مراجعه کنید و کدهای برنامه ریزی رو مطالعه کنید
برای اینکه وقتی کسی بعد از تایم کاری تماس میگیره یه پیغام براش پخش بشه که ساعت کاری از این تا این هسات چه کاری باید انجام بدم
مثلا یکشنیه ساعت 6 عصر زنگ بخوره اعلام کنه ساعت کاری شنبه تا چهارشنبه از 9 تا 17 و پنج شنبه 9 تا 13 هست؟
تلفنم 7730 هست و سانترال 824
یک کد نیست صفحه های زیر را مطالعه کنید
http://goo.gl/8cERys و http://goo.gl/CuCHtZ
اگر بین روشن شدن کلید مربوط به خط تا شروع گویا تفاوتی نیست، بوق مخابراتیه
برای تنظیم گویا بعد از ساعتی مشخص چیکار باید کرد
یعنی بعد اتمام ساعت کاری وقتی کسی داخلی ۱ رو گرفت، گویا پیام اتمام ساعت کاری رو بگه
http://goo.gl/8cERys