آموزش تغییر صدای تلفن گویای سانترال پاناسونیک و ضبط پیام ورودی سانترال برای منشی تلفنی یا همان تلفن گویا روی سانترال KX-TES824 با تلفن مدیریتی KX-T7730 و ضبط صدای تلفن گویا سانترال های پر ظرفیت TDA و TDE با تلفن KX-T7665 و دیگر تلفن های دیجیتال مانند KX-DT333 به همراه روش ضبط پیام لایه های زیرین تلفن گویا، در این قسمت در دسترس مشتریان گرامی قرار گرفته است.

روش ضبط پیام تلفن گویا روی سانترال KX-TES824 و KX-TEM824

برای انجام این کار باید ابتدا با تلفن مدیریتی KX-T7730 به پورت مدیریتی دستگاه متصل شوید و پس از آن برای ضبط صدای تلفن گویا به شکل زیر عمل نمایید. برای پیام اصلی یا همان پیام ورودی و خوش آمد گویی:

1. ابتدا کلید program را انتخاب کنیدضبط صدای تلفن گویا سانترال پاناسونیک

2. عدد 9 راوارد نمایید

3. عدد 1 را وارد کنید

4. مجددا عدد 1 را وارد کنید

5. پس از شنیدن صدای بوق پیام خود را ضبط کنید

6. کلید store را در پایان برای ذخیره وارد کنید.

برای پیام لایه های بعدی تلفن گویا:

پیام لایه های بعدی زمانی استفاده می شود که شما پس از پیام خوش آمد گویی و شماره گیری یک عدد کاربر را به یک مقصد خاص متصل نکنید، برای مثال پس از پیام خوش آمد گویی کاربر برای ارتباط با واحد فروش عدد یک را شماره گیری کرده است و در این شرایط ما یک منوی تلفنی دیگر برای معرفی بخش های مختلف واخد فروش داشته باشیم. در این شرایط پیام مربوط به منو های زیرین به این شکل ضبط می گردد.

1. ابتدا کلید program را انتخاب کنید

2. عدد 9 راوارد نمایید

3. عدد 3 را وارد کنید

4. عدد 1 (شماره زیر منو) را وارد کنید

5. وارد نمودن ستاره (*)

6. پس از شنیدن صدای بوق پیام خود را ضبط کنید

7. کلید store را در پایان برای ذخیره وارد کنید.

به این ترتیب می توانید پیام مورد نظر خود را برای معرفی شرکت و بخش های مختلف مجموعه خود نظیر واحد فروش، پشتیبانی و غبیره به مشتریان معرفی نمایید و در صورت لزوم پیام های مرتبط با منو های دیگر را نیز ضبط نمایید. در صورتی که مشکل در ضبط صدای سانترال دارید از طریق بخش پرسش یا نظر در پایین همین برای دریافت پاسخ سوالات خود با کارشناسان ما ارتباط برقرار نمایید.

خواندن 79482 دفعه

HEADER 

#
شهرام کسرایی 25 ارديبهشت 1395
با سلام
برای پیام لایه های بعدی تلفن گویا باز هم باید کد 1. ابتدا کلید program را انتخاب کنید

2. عدد 9 راوارد نمایید

3. عدد 3 را وارد کنید

4. عدد 1 را وارد کنید

5. وارد نمودن ستاره (*)

6. پس از شنیدن صدای بوق پیام خود را ضبط کنید

را وارد کنبم ؟یا کد ها تغییر پیدا میکنن ؟
#
کیمیا ارتباط 25 ارديبهشت 1395
ضبط صدای منوهای زیرین تلفن گویا

با سلام
برای پیام های لایه های زیرین تلفن گویا مانند راهنما عمل می کنید قسمت چهارم شماره منوی شما می باشد که برای منوی اول عدد1 منوی دوم عدد 2 و همین طور الی آخر شماره منو را وارد می کنید.
موفق باشید
#
Hamed 10 اسفند 1398
سلام و عرض ادب.امکانش هست وقتی کسی با ما تماس میگیره و آدرس میخواد وصل کنیم به یک صدای ظبط شده.چون نمیخوام از ابتدابتدا تلفن گویا داشته باشیم کارمون بصورتی هست که باید سریع جواب تلفن بدیم.آدرس هم زیاد زنگ میزنم میپرسن وقت پاسخگویی به آدرس و نداریم
#
کیمیا ارتباط 10 اسفند 1398
سلام میتونید تو گویا دو تا عدد بزارید یکی برای تماس با اپراتور و دیگری پخش آدرس
#
فدایی 10 خرداد 1401
سلام
بعدش چجوری عدد دوم را وصل کنیم به صدای ادرس؟
صدای ادرس را در اجی ام 2 ذخیره کنیم؟
#
کیمیا ارتباط 10 خرداد 1401
سلام
به جای extension گزینه 2-level را انتخاب کنید.
#
فدایی 08 آذر 1401
سلام.بعد از انتخاب levell 2 صدای ادرس را در کدام دیزا ضبط کنیم؟بعدش چه مراحلی داره؟
#
کیمیا ارتباط 12 آذر 1401
سلام در متن توضیح داده شده است
#
داود 27 ارديبهشت 1395
با سلام و خسته نباشید.میخواستم بدونم چطوری میشه صدای منشی ضبظ شده را حذف کرد؟
#
داود 27 ارديبهشت 1395
من میخوام وقتی کسی زنگ میزنه صدایی که ضبط کردیم رو حذف کنم و بطور عادی زنگ بخوره و صدای بوق شنیده بشه بجای صدای ضبط شده.ممنونم میشم دوباره پاسخ بدین
#
کیمیا ارتباط 27 ارديبهشت 1395
سلام
صدای منشی حذف نمیشه اگر منظور شما این هست که به جای آنکه تماس ها برود روی منشی روی داخلی زنگ بخوره باید وارد محیط برنامه ریزی بشید و با کد 414 تماس ها را روی DIL قرار داده و بعد از آن با کد 407 داخلی های زنگ خور را انتخاب کنید.
#
حامد احمدی 02 خرداد 1395
با سلام.من همه ی این کارهایی که گفتین انجام دادم پیامم ضبط شده ولی وقتی تماس میگیرم زنگ میخوره و پیامم پخش نمیشه.در ضمن کد 502 و 911 که فکر میکنم مربوط به فعال کردن دیزا باشه هیچ واکنشی نشون نمیده و روی این 2 دستور تلفن 3 بیت بوق میزنه
#
كيميا ارتباط 02 خرداد 1395
اين اموزش براي ضبط صدا هست نه تنظيمات ديزا
آموزش كدهاي برنامه ريزي سانترال رو مطالع كنيد توضيح كامل داده شده بايد با dial mode مسير تماس هاي ورودي به سمت ديزا هدايت كنيد
#
بهمنی 17 خرداد 1395
با سلام برای باز پخش صدای ضبط شده چه دستوری باید انجام داد؟
#
کیمیا ارتباط 17 خرداد 1395
سلام
در همون زمانی که صدا رو ضبط می کنید دکمه مربع رو بزنید صدای ضبط شده را برای شما پخش می کند
#
بهمنی 17 خرداد 1395
دروود. درحال حاضر ویس ضبط شده ولی نمیدانم چندمین صدا ضبط شده درست است بعد از ضبط گونه امکان پذیر است؟
#
کیمیا ارتباط 17 خرداد 1395
برای شنیدن صدای ضبط شده کد 9 2 1 رو تست کنید و نتیجه رو اعلام کنید. مضاف بر این که اگر ضبط شده و دیزا فعال باشه با شماره گیری خط می تونید صدا رو گوش کنید
#
هندی 22 خرداد 1395
سلام
دوست عزیز من برای ویرایش صدای ظبط شده از کدهای بالا استفاده میکنم اما وارد نمیشم؟؟؟؟
#
هندی 22 خرداد 1395
البته من با گوشی kx-DT346 و با داخلی 101 اقدام میکنم
#
کیمیا ارتباط 22 خرداد 1395
ضبط صدای منشی تلفنی روی tda

با سلام
شما برای ضبط صدای منشی باید کد 361* را شماره گیره کرده و پس از آن شماره دیزا را وارد کنید و پس از شنیدن صدای بوق پیام خود را ضبط نمایید.
موفق باشید
#
هندی 22 خرداد 1395
دوست عزیز لطفا مراحل کامل زدن کد *361 رو میگید؟؟
#
کیمیا ارتباط 22 خرداد 1395
مراحل به همین شکلی که گفته شد می باشد و چیز بیشتری نیست. طبیعتا این کار را باید با داخلی مدیریتی انجام دهید و پس از شماره گیری کد ضبط باید شماره دیزا را نیز وارد کنید که هر عددی می تواند باشد. اگر در انجام این کار موفق نشدید از یک کارشناس سانترال بخواهید با ورود به محیط برنامه ریزی شماره دیزا را در بیاورد و قابلیت مدیریت را برای داخلی شما فعال کند
#
هندی 22 خرداد 1395
من باید اول گوشی را بردارم و بعد کد 361* رو وارد کنم ???
چه زامانی باید شماره گیری کنم کد 361* رو؟؟؟
#
کیمیا ارتباط 22 خرداد 1395
بله بزرگوار این که مشخص هست شما باید گوشی را بردارید و کد را وارد کنید. اگر پس از وارد کردن کد با ارور مواجه می شوید به دلیل مدیریتی نبود داخلی یا اشتباه وارد نمودن شماره دیزا می باشد
#
ehsana 02 ارديبهشت 1396
سلام برای وارد کردن خطوط شهری به مسیر دیزا از چه کدی استفاده کنم و اینکه حتما باید گروه بندی بشن داخلی ها و با چه کدی و چگونه گروه بندی کنم
#
کیمیا ارتباط 04 ارديبهشت 1396
سلام
سوالتان در بخش مربوطه (کدهای برنامه ریزی سانترال) مطرح کنید این قسمت مربوطه به ضبط صدا هست.
#
هندی 22 خرداد 1395
دوست عزیز من موفق به ظبط صدای اولیه با کد361* شدم
الان زمانی که صدا پخش میشه و مخاطب کلید1 رو میزنه رو میخوام ظبط کنم
راهنمایی بفرمایید
#
کیمیا ارتباط 22 خرداد 1395
همین مراحل رو طی کنید فقط شماره دیزای مربوط به عدد 1 را به جای دیزای اصلی وارد کنید
#
مهدي.ر 23 خرداد 1395
911 براي ضبط صداي اصلي هستش
من ديدم صدايي كه واسه 913 ضبط كردم زمان اشغالي يك داخلي واسه تماس گيرنده پخش ميشه و صداي اصلي مجدد پخش ميشه
ميشه بگيرد كدهاي 912.913.914 و... دقيقا واسه چه زماني هستن؟
#
کیمیا ارتباط 23 خرداد 1395
ogm های بعدی در منوهای زیرین یا در ucd ها کاربرد دارد البته برای اختصاص به منوهای بعدی با این کدها ضبط نمی شوند
#
زهرا 24 خرداد 1395
سلام خسته نباشید
وقتی از منشی استفاده میکنیم اگر تماسی گرفته شه و اشغال باشه چطور میشه پشت خطی هولد بشه؟
#
کیمیا ارتباط 24 خرداد 1395
سلام
کد 506 مربوط به تنظیمات busy mode دیزا هست که می تونید از اون برای سه حالت disa و busy و disconnect استفاده کنید
#
زهرا 24 خرداد 1395
ممنون فقط من نفهمیدم دقیق باید چی کار کنم میشه دقیق تر توضیح بدید؟
#
کیمیا ارتباط 24 خرداد 1395
وارد محیط برنامه ریزی شده و از کد گفته شده برای تنظیمات استفاده می کنید. اگر با دستگاه سانترال آشنایی ندارید، بهتر هست شما از یک کارشناس سانترال به صورت حضوری یا ریموت برای تنظیمات دستگاه استفاده کنید
موفق باشید
#
سعید 03 تیر 1395
سلام خسته نباشید، برای مدل kx-tc1891b که پیغامگیرش غیر فعال شده چه راه حلی برام پیشنهاد میکنین
#
کیمیا ارتباط 03 تیر 1395
سلام
در این بخش آموزش تلفن گویا برای سانترال توضیح داده شده است نه انسرینگ تلفن های معمولی. در مورد گوشی تلفنی که گفتید اطلاعی ندارم می تونید از طریق دانلود Manual روش را دنبال کنید
دفترچه راهنما تلفن Kx-Tc1891b برای شما ایمیل شد
#
Hadirobati 04 دی 1398
سلام خسته نباشید، ممنون میشم اگه دفترچه راهنمای تلفن پاناسونیک مدلkx-tc1891B رو برام ارسال کنید
#
کیمیا ارتباط 07 دی 1398
سلام متاسفانه موجود نیست
#
javad 09 تیر 1395
سلام . میشه واسه تنظیمات تلفن گویا tda100 توضیح بدین . من 824 انجام دادم ولی کدینگ این دستگاه رو ندارم
#
کیمیا ارتباط 09 تیر 1395
آموزش سانترال های پر ظرفیت به دلایلی روی سایت قرار داده نمیشه شما می تونید از طریق پشتیبانی ریموت و با پرداخت هزینه ای کم تنظیمات مربوطه را فرا بگیرید یا manual اصلی را دانلود کرده و مطالعه نمایید.
#
علی 10 تیر 1395
سلام
روش فعال کردن دیزا روی TDA600 به شکلی هست و میخوام چند پیام زیرین هم بسازم ممنون میشم راه نمای کامل کنید
#
کیمیا ارتباط 10 تیر 1395
سلام بزرگوار پاسخ درخواست مشابه سوال شما در بالای پرسشتون داده شده است
#
جوادیان 24 تیر 1395
سلام
چطور میتونم در tda100 وقتی مشترک شماره گیری میکند به جای بوق اهنگ پخش بشه
با تشکر
#
کیمیا ارتباط 24 تیر 1395
سلام آموزش tda روی سایت نداریم ولی اجمالا اگر دیزا دارید، با تنظیمات موزیک هلد در دیزا می توانید به جای بوق موزیک پخش کنید
#
مرتضی 30 تیر 1395
با سلام
میخوام دیزا 824 را از طریق نرم افزار کامپیوتری فعال کنم و ضبط کنم؟
ایا امکان اپلود فایل ضبط شده به جای ضبط صدا وجود داره؟؟
#
کیمیا ارتباط 30 تیر 1395
سلام خیر
#
مینا 26 مرداد 1395
سلام
چه جوری میشه به صدای محیط ازطریق 7730 گوش کرد .
#
کیمیا ارتباط 27 مرداد 1395
سلام
شنود صدای اتاق را در جستجو نمایید در صفحه مربوطه توضیحات لازم ارائه شده است
#
کاظم 29 مهر 1395
با سلام و درود. چطور میشه یک پیام را ضبط کرد تا قبل از بر داشتن تلفن ان پیام پخش شود یعنی تماس گیرنده وارد محیط دیزا نشود.مثال :پیامی با متن (شما با اداره .... تماس گرفته اید لطفا صبور باشید) در زمان تماس پخش شود وفرد تماس گیرنده به جای شنیدن صدای بوق این پیام را بشنود تا اپراتور گوشی را برداردد
#
کیمیا ارتباط 29 مهر 1395
سلام
شما میتونید همین دیزا رو با without AA بسازید (کد500) و بعد از پخش پیام خوش آمد تماس ها به سمت اپراتور هدایت شوند.
#
شهرام 13 آبان 1395
با سلام
وسط پیغام خوش آمد گویی تلفن قطع میشود و تماس گیرنده امکان ارتباط با منشی و یا هیچ داخلی را ندارد
مشکل از کجاست و چه طوری میشه حل کرد ؟
#
کیمیا ارتباط 13 آبان 1395
سلام
مشکلات مختلفی میتونه باشه از یک کارشناس بخواهید موضوع را بررسی کند
#
حمید 22 دی 1395
با سلام.
چطور میشه پیام جدیدی رو جایگزین پیام قبلی دیزا کرد.
#
کیمیا ارتباط 22 دی 1395
سلام
از طریق همین روشی که در متن آمده پیام جدید شما جایگزین پیام قبلی خواهد شد.
#
سحررددد 30 دی 1395
سلام لطفا راهنمایی کنید چجوری میشه مستقیم تماس بره روی پیغامگیر. اینجوری ۵ تا بوق میخوره بعد میره میخام اتوماتیک بره پیغامگیر
#
کیمیا ارتباط 01 بهمن 1395
سلام
در کد 504 زمان را کاهش دهید.
#
رها 12 بهمن 1395
با سلام
احتراما تمامی مراحل گفته شده انجام گرفته ولی هنگام تماس پیغام پخش نمیشود و بوغ عادی میزند
#
کیمیا ارتباط 12 بهمن 1395
سلام
این تنظیمات مربوط به ضبط صدا هست تنظیمات مسیر دهی به تلفن گویا و تنظیمات خود تلفن گویا را در بخش کد های برنامه ریزی سانترال می توانید دنبال نمایید.
#
مهدی عشقی 19 بهمن 1395
با سلام من با دستور بالا پیغام میزارم و اوکی هست اما بعد پیغام یه مکث 5ثانیه ای داره ، میخوام حذف بشه و سریعا وصل بشه به اپراتور آیا امکان پذیره؟؟
#
کیمیا ارتباط 23 بهمن 1395
سلام
این مربوط به تنظیمات زمان در دیزا هست و ارتباطی به ضبط پیام ندارد. میتوانید کدهای مربوطه را در بخش کدهای برنامه ریزی مطالعه نمایید و اگر سوالی دارید در بخش مربوطه مطرح نمایید.
#
اسماعیل 22 بهمن 1395
سلام. برای سانترال 824 به جز پیام خوش آمد گویی چند لایه زیرین برای تلفن گویا وجود دارد که یتوان ضبط صدا انجام داد؟ با تشکر
#
سجاد 28 بهمن 1395
سلام . تلفن گویا مجموعه ما در لایه اول اشاره میکنه که برای تماس با واحد فروش عدد 2 را انتخاب کنید و در لایه دوم مجددا تلفن گویا قسمت فروش رو به دو دسته دیگه تقسیم میکنه و از تماس گیرنده میخواد که عدد 1 یا 2 را انتخاب کنه... چطورمیتونم قسمت آخر رو حذف کنم و کاری کنم که وقتی در مرحله اول قسمت فروش رو انتخاب میکنن مستقیم روی خط وصل شه؟؟؟ با تشکر از سایت خوبتون
#
کیمیا ارتباط 30 بهمن 1395
سلام
میتنید با کد 501 مقصد عدد 2 را جک داخی مورد نظر انتخاب کنید تا مستقیم روی آن زنگ بخورد.
#
ASI 16 فروردين 1396
سلام
چطور پیام زیر گروه DISA را حذف کنیم
#
کیمیا ارتباط 18 فروردين 1396
سلام
شما بهتر است پیام جدید را روی پیام قبلی ذخیره نمایید به هر شکل شماره گیری صفر بعد از عدد 9 موجب حذف ogm ها می شود.
#
قلباربند 21 فروردين 1396
سلام
لطفا توضیح دهید پیام قبلی چطور پاک شود
#
کیمیا ارتباط 23 فروردين 1396
سلام
به جای عدد 1 عدد 0 را شماره گیری کنید
#
sadegh 18 خرداد 1396
با سلام
برای ضبط اولین پیغام دیزا(نه لایه های زیرین )میشه ازکد911استفاده کرد یا باید از کد931استفاده کنیم. باتشکر
#
کیمیا ارتباط 20 خرداد 1396
سلام
از 9 بعد 1 و بعد 1 میتونید استفاده کنید
#
حسین 01 تیر 1396
سلام دوست عزیز
ببخشید آیا امکان دارد صدای دیزا را در سانترالهای پرظرفیت از طریق فایلهای ضبط شده در استدیو قرار دهیم. در دستگاه TVM چطور؟ ممنون مشم جواب بدین
#
کیمیا ارتباط 01 تیر 1396
سلام
روی دیزا خیر ولی روی tvm می شود.
#
کرمی 01 تیر 1396
باسلام پیغام منشی جهت خوش امد گویی ضبط شده است اما چگونه می توان این پیغام را به دیزاین منتقل کرد تا فرد تماس گیرنده بعد ازتماس این پیغام را بشنود
#
کیمیا ارتباط 01 تیر 1396
سلام
برای تنظیمات گویا بخش کدها برنامه ریزی ساانترال مراجعه کنید
#
مهرزاد 14 تیر 1396
سلام تلفن سانترال 824 دارم ولی یکی از خط ها بعد از 2 بار زنگ خوردن دیگه زنگ نمیزنه ولی فرد پشت خط هست .خط اول درست کار میکنه و تا زمانی که گوشی رو برداریم به زنگ زدن ادامه میده ولی خط دوم این مشکل رو داره لطفا بفرمایید اشکال کار کجاست . ممنونم
#
کیمیا ارتباط 14 تیر 1396
سلام
خط ها تفاوتی ندارن تلفن گویا یک کانال هست و تا زمانی که یک نفر پیام گویا رو میشنوه فرد دیگه اگر تماس بگیره بوق آزاد میشنود تا نفر اول یک داخلی را شماره گیری کند.
#
پردیس 15 تیر 1396
با سلام
من میخواستم صدای منشی تلفنی را تغییر بدهم طبق دستوی که گفتین
program-9-1-1
اما وقتی دکمه program را میزنم پیام PITS-PGM NO? رو نشون میده و وقتی عدد 9 رو میزنم فقط دو تا بوق میخوره و نمیشه صدا ضبط کرد
قبلا صدای منشی را عوض کرده بودم ولی این بار نمیشه. ممنون میشم راهنمایی کنید.
#
کیمیا ارتباط 15 تیر 1396
سلام
قاعدتا با همین روش میتونید انجام بدید ممکنه روی سانترال مشکلی بوجود آمده باشد. ابتدا پیام های موجود را با 9 و بعد 0 حذف کنید و بعد ظبط کنید اگر مشکل حل نشد یکبار سانترال را ریست فکتوری کنید و مجدد برنامه ریزی کنید
#
جلال 18 تیر 1396
سلام من وقتی ضبط دو مرحله ای رو میخوام فعالش کنم عدد 9 3 1 رو میزنم دو بوق پشت سرهم میزنه کاری انجام نمیشه
#
کیمیا ارتباط 18 تیر 1396
سلام ابتدا باید مقصد شماره گیری عدد 1 را مشخص کرده باشید و بعد از زدن 9 و 3 و 1 کلید * را بزنید.
#
محمد 18 دی 1396
چظوری؟ کامل توضیح بدید لطفا
#
جلال 18 تیر 1396
ی سوال از خدمتتون من از ی سایت کل تنظیمات سانترال رو با کامپیوتر پیداکردم حال سوالم اینه ایا میشه تمامی تنطیمات رو با کامپیوتر انجام داد .اخه همین کد رو تو تنظیمات پروگرام با کامپیوتر نتونستم پیداش کنم وانجام بدم
#
کیمیا ارتباط 20 تیر 1396
ضبط صدا را خیز ولی تنظیمات مربوط به برنامه ریزی از طریق کامپیوتر انجام می شود
#
آرمان 25 تیر 1396
با سلام
جهت ضبط صدا برای لایه دوم Program رو میزنم و 9 و 3 بعدش هر عددی که میزنم با ستاره، سه تا بوق میزنه و قبول نمیکنه
مشکل از کجا میتونه باشه؟
#
کیمیا ارتباط 26 تیر 1396
سلام اول باید تنظیمات لایه ها در دیزا را انجام داده باشید بعد اقدام به ضط صدا کنید
#
علیرضا 02 مرداد 1396
سلام من برای ضبط صدا مراحل شما رو طی کردم و در نهایت دکمه استور رو زدم ولی صدا در زمانی که تماس میگیرم پخش نمیشه
#
کیمیا ارتباط 02 مرداد 1396
سلام
این مطلب مربوط به ضبط صدا می باشد تنظیمات تلفن گویا را در بخش کدهای برنامه ریزی سانترال می توانید دنبال نمایید.
#
طاها پاناسونیک 03 مرداد 1396
سلام
میخواستم بدونم امکانش هست که فایل اصلی ضبط استودیو به اپراتور دستگاه بدم؟یا حتما باید صدا ضبط بشه رو اپراتور
#
کیمیا ارتباط 06 مرداد 1396
سلام
ضبط صدا از طریق گوشی انجام می شود می توانید از طریق تبدیل از خروجی پلیر به ورودی هدست این کار را انجام دهید.
#
سجاد 11 مرداد 1396
با سلام و خسته نباشید
میخوام صدای ظبط شده برای تماس گیرنده پخش بشه ولی قابلیت شماره گیری داخلی هارو نداشته باشه
یعنی فقط خوشامد باشه وبعدم که خود اپراتور جواب میده .
ممنون
#
کیمیا ارتباط 11 مرداد 1396
سلام
میتونید از گروه استفاده کنید یا در دیزا پرمیشن داخلی ها را با کد 516 غیر فعال کنید
#
رضا 28 مرداد 1396
با عرض سلام خدمت استاد عزیز. اگه کد ورود به سانترال 24*8را فراموش کرده باشیم به چه صورت میشه وارد برنامه شد؟؟ ممنون از وقتی که میزارید
#
کیمیا ارتباط 30 مرداد 1396
سلام
باید سانترال ریست فکتوری و مجدد برنامه ریزی شود.
#
رضا 31 مرداد 1396
سلام.میشه دستورالعمل ریست فکتوری رابگید؟ممنون
#
کیمیا ارتباط 08 شهریور 1396
سلام
ضمن عذرخوهی بابت تاخیر در پاسخگویی در نظر داشته باشید در صورت ریست فکتوری باید سانترال را از اول برنامه ریزی نمایید. برای ریست سانترال پاناسونیک 824 به روش زیر عمل کنید.

ریست فکتوری
1. درب مرکز را باز کنید
2. کلید System Clear Switch را روی حالت CLR قرار دهید
3. دکمه ریست رو فشار دهید
4. در زمان فلش شدن (حدود 5 ثانیه) دستگاه، کلید ریست رو به حالت NOR باز می گردانید.
#
رضا 07 شهریور 1396
سلام.خسته نباشید.استاد به چه صورت میشه در مرکز سانترال tda100 داخلی معمولی رابه سانترال تبدیل کرد.مثلا داخلی 105 را گوشی سانترال استفاده کنیم .یامثلاخطی که قبلا سانترال بوده راتغییر بدیم؟ممنون ار وقتی که میزارید
#
کیمیا ارتباط 08 شهریور 1396
سلام
در وهله اول باید عرض کنم بنای آموزش سانترال های پر ظرفیت روی سایت را نداریم. در مورد سوالتان باید منظورتون از سانترال کردن را بفرمایید. در نرم افزار کنسول شما می توانید در بخش extension setting داخلی های مورد نظر را تغییر دهید
#
رضا 11 شهریور 1396
سلام.منطورم اینکه به چه صورت میشه داخلی دیجیتال به خط معمولی وخط معمولی رابه دیجیتال تبدیل کرد .درمراکز tda100؟..ممنون
#
کیمیا ارتباط 14 شهریور 1396
سلام
این امکان وجود ندارد. به کارت دیجیتال تنها داخلی دیجیتال و به کارت آنالوگ تنها داخلی آنالوگ می توان متصل کرد. کارت های هایبرید می توان برای یک زوج دیجیتال و یک زوج آنالوگ یا دو زوج هایبرید استفاده نمود.
#
اسماعیل 22 مهر 1396
باسلام
لطفا بفرمایید آیا میشه که صدایی که قبلا ضبط شده روی سانترال ذخیره کرده؟ چطور؟
باتشکر
#
کیمیا ارتباط 22 مهر 1396
سلام
متوجه سوالتون نشدم صداهایی که روی سانترال ذخیره شده اند برای دیزا قابل استفاده می باشند
#
اسماعیل 22 مهر 1396
سلام مجدد
شما فرمودین برای ضبط پیام تلفن گویا طبق مراحل ذکر شده باید عمل کنیم و بعد از شنیدن صدای بوق پیغام خودمونو ضبط کنیم. بنده سوالم اینه که آیا امکانش هست این صدا رو ما ضبط نکنیم؟ یعنی از یک استدیو که خدمات ضبط صدا داره بخوایم متن منشی رو ضبط کنه و فایلش رو بده به ما و ما اونرو روی سانترال ذخیره کنیم؟
#
کیمیا ارتباط 23 مهر 1396
سلام
امکان اپلود فایل روی این مدل سانترال نیست
#
رضا 29 مهر 1396
با سلام. صدا روی تلفن ضبط کردم ولی وقتی زنگ میزنم صدا پخش نمیشه. بعد از ضبط صدا چه کدی باید وارد کنم تا وقتی کسی زنگ میزنه صدا پخش بشه. ممنون میشم راهنمایی کنید
#
کیمیا ارتباط 30 مهر 1396
سلام
کدهای برنامه ریزی را در بخش مربوطه دنبال نمایید. با کد 414 میتوانید مسیر تماس های ورودی را به دیزا تخصیص دهید.
#
فرهاد 29 آذر 1396
عرض سلام و ادب و خسته نباشید خدمت شما و تشکر به خاطر قرار دادن اطلاعات خودتون در اختیار هموطنان عزیز تنظیمات مقصد لایه ها با چه کدی می باشد؟
#
کیمیا ارتباط 29 آذر 1396
سلام
تنظیمات لایه دوم با کد 540 تا 549 می باشد.
#
محسن 02 دی 1396
با عرض سلام سانترالte824صدای دیزا رو ضبط میکنم ومسیرم مشخص میکنم ولی به شهری انتخاب شده پیغام ضبط شده اجرا نمیشه
#
کیمیا ارتباط 03 دی 1396
سلام
برای پخش صدای گویا تنظیماتی غیر از این دو مورد وجود ندارد
#
محمد 18 دی 1396
با سلام
من میخواستم شماره 101 ,ا به عنوان منشی تلفن انتخاب کنم که دیجیتال است و داخلی قبلی که 145 است را از روی منشی بردارم, لطفاً راهنمایی کنید.
نوع تلفن kx-dt346 و نوع سانترال kx-tda100d است, البته من میخ ام با گوشی این کار را انجام دهم.
#
کیمیا ارتباط 20 دی 1396
سلام
این کار از طریق برنامه ریزی سانترل انجام میشود و مربوط به تنظیمات گوشی نیست. آموزش سانترال های پر ظرفیت روی سایت انجام نمی شود. شما می توانید از طریق پشتیبانی ریموت یا شرکت در دوره آموزشی، آموزش های لازم را کسب کنید.
#
جلیل زاده 19 دی 1396
سلام
ممنون از آموزش هاتون
من برای لایه دو میخوام صدا ضبط کنم طبق کد دستوری فرامن رو میزنم . سه بوق بیب میزنه
کارت دیزا هم نصب کردم
آیا کارت دوم احتیاج به فعال سازی داره؟
علت اینکه صدای لایه دوم صبط نمیشه چی هست؟
با تشکر
#
کیمیا ارتباط 22 دی 1396
سلام
روش ضبط به همین شکل هست دقت کنید عدد مربوط به زیر منو را به درستی وارد کنید. قسمت چهرم مربوط به شماره زیر منو هست مثل برای زیر منوی 1 عدد 1 وارد می شود و البته زیر منو باید ساخته شده باشد.
#
رضا 19 دی 1396
سلام استاد .بنده توشرکتی هیتم که یک مرکز 24*8 فعال هست ایا می شد بدون نصب کارت گویا برنامه گویا نصب کرد به این صورت وقتی کسی با داخلی شرکت تماس می گیره گویا ان رامثلا به داخلی طدح برنامه وچند قسمت دیگرهدایت کرد؟ ممنون
#
کیمیا ارتباط 22 دی 1396
سلام
بله سانترال 824 یک کانال گویا دارد تنظیمات مربوطه را در بخش کدهای برنامه ریزی و صفحات مربوطه مطالعه کنید.
#
رامین 25 بهمن 1396
سلام
آیا ممکنه صدای آماده شده را از طریق اتصال به کامپیوتر (پورت یو اس بی ) و با کمک نرم افزار بروی دیزا قرار داد؟ اگه ممکنه مسیر تنظیماتو بفرمائید چون من چیزی پیدا نکردم
یا فقط باید با استفاده از گوشی اینکارو انجام داد ؟
#
کیمیا ارتباط 26 بهمن 1396
سلام خیر از طریق گوشی قابل انجام می باشد.
#
mehran3003 22 فروردين 1397
با سلام
من میخوام تو سانترال 824 یه پیام ضبط کنم که ولی در لایه اول عدد مثلا 5 زده میشه اون پیام پخش شه و ادرس و ساعت کار رو اعلام کنه
همچین چیزی ممکنه و اگه جواب مثبته لطفا کامل توضیح بدین .
متشکرم.
#
کیمیا ارتباط 22 فروردين 1397
سلام
بله برای اینکه عدد 5 صدای مورد نظر را پخش کند باید با کد 502 برای عدد 5 گزینه 2level AA را انتخاب کنید. در همین متن روش ضبط صدا برای زیر لایه ها توضیح داده شده است.
#
كريمي 01 خرداد 1397
باسلام
روي دستگاه سانترال مدل KX-T7730 دو خط تلفن شهري وصل ميباشد.صداي ضبط شده ي بر روي خط يك مي آيد ولي بر روي خط دوم همان صداي ضبط شده قبل اجرا ميشود.چگونه صوت ضبط شده را بر روي هر دو خط ميبايست فعال كرد
#
کیمیا ارتباط 02 خرداد 1397
سلام
با کد 414 خط شهری مورد نظر را انتخاب کنید و ogm ای که میخواهید را مقابل آن قرار داده و تایید کنید.
#
سلیمی 28 خرداد 1397
با درود
در ارتباط با تعریف داخلی ها برای تلفن گویا راهنمایی میخواستم
یعنی چطوری میتونم تنظیمات رو تغییر بدم برای مثال بخش فروش عدد 1 رو مشتری وارد میکنه الان داخلی 101 زنگ میخوره الان میخام هم داخلی 101 و هم 102 زنگ بخوره
ممنون
#
کیمیا ارتباط 28 خرداد 1397
سلام
با کد 501 میتونید داخلی زنگ خور برای هر عدد را مشخص کنید. برای زنگ خوردن هم زمان باید از گروه بندی استفاده کنید. برای گروه بندی بهتر است از یک کارشناس استفاده کنید.
#
محمد رضا 28 خرداد 1397
سلام
لطفا راهنمایی کنید اگر بخوام مراحل ذیل را انجام بدهم
اول توسط منشی گفته شود مثلا شما با شهرداری ... تماس گرفته اید جهت ارتباط با دفتر شهردار عدد 103 ارتباط با شورای اسلامی عدد 104 حراست 105 و به همین ترتیب تا دوازده عدد دیگه و وقتیکه از بیرون شهرداری مردم تماس میگیرند با شنیدن صدای منشی داخلی مورد نظر را شمارگیری کنند .
باتشکر
#
کیمیا ارتباط 28 خرداد 1397
سلام
این تنظیمات مربوط به ضبط صدا نیست مربوط به برنامه ریزی سانترال می باشد و چندین کد متفاوت می باشد. تنظیمات را در کدهای برنامه ریزی دنبال کنید
#
rihaana 24 تیر 1397
سلام وقت بخیر من تنظیمات ضبط رو انجام دادم وموقع تماس هر صدا \خش می شود ولی نمیتونم داخلی مورد نظر رو ست کنم رو تلفن گویا بعد از اتمام مستقیم به منشی وصل می شود؟
#
کیمیا ارتباط 25 تیر 1397
سلام
باید با کد 500 ابتدا حالت with aa را انتخاب کنید بعد با کد 501 برای هر عدد یک جک داخلی را تنظیم کنید.
#
مهدی رضایی 25 تیر 1397
سلام من صدا رو ظبط کردم و‌پخش میشه ولی وقتی تماس میگیرژم و عدد ۱ رو میزنیم بعد از ۵ تا بوق خود تلفن اصلی زنگ میخوره که خب من میخوام بعد از اولین بوق زنگ بخوره چیکار باید بکنم؟
#
کیمیا ارتباط 25 تیر 1397
سلام
در پرسش قبل پاسخ این سوال داده شده است. با کد 500 گزینه with aa را فعال کنید و بعد با 501 برای هر عدد جک داخلی مورد نظر را انتخاب کنید.
#
عليرضا 08 مرداد 1397
با سلام من يه سانتران KX-NS500 دارم و گوشي مديريتيم هم KX-DT543 هست
ميخواستم چند مورد رو بهم ياد بدين
1.شماره هاي داخلي موجود رو چجوري ميتونم تغيير بدم مثلا 105 رو به 110 تغير بدم
2.زماني كه از بيرون تماس ميگيرن و ميره روي تلفن گويا داخلي تك رقمي رو چجوري ميتونم براي داخلي هام سط كنم و يا تغييرش بدم
#
کیمیا ارتباط 08 مرداد 1397
سلام
آموزش برنامه ریزی سانترال های پر ظرفیت روی سایت انجام نمی شود. شما می توانید از طریق پشتیبانی ریموت یا شرکت در دوره آموزشی، آموزش های لازم را در اختیار داشته باشید.
#
میلاد 06 شهریور 1397
سلام.
الآن چند روزه که وقتی با شماره تماس می گیرن صدای ضبط شده نصفه پخش می شه. می خوام ببینم باید چی کار کنم. ممنونم.
#
کیمیا ارتباط 08 شهریور 1397
سلام
احتمالا به واسطه باگ در سیستم چنین اتفاقی افتاده است. یک بار دستگاه را ریست فکوری کنید و از ابتدا برنامه ریزی نمایید.
#
مبلمان اداری سی رن 10 شهریور 1397
سایت عالی بود ممنون
#
علی 16 مهر 1397
با سلام
جسارتا چن باردرموردسانترال 824توضیح دادین ولی من کارم انجام نشده
لطفا اگه میشه با ذکر متال توضیح بدین
مثلا ابراتور گویا اعلام میکنه
{{با سلام
شما با شرکت فنی مهندسی تکنیکو تماس گرفته اید
جهت ارتباط با واحد فروش عدد1
جهت ارتباط باواحد فنی عدد2
وجهت ارتباط باواحدبازاریابی عدد3 راوارد نمایید}}

که هر کدام شامل بخش های زیرین یا همون زیرمجموعه میشه

من بایدچجوری قسمت اول رو ضبط صدا کنم ومهمتر ازون اینه که لایه دوم روچجوری باید ضبط انجام بدیم و برنامه ریزی کنم که تماس ها رو وصل کنه
در ضمن من خودم نصاب هستم
#
کیمیا ارتباط 19 مهر 1397
سلام
برای ضبط صدا همان طور که در متن توضیح داده شده است برای منوی اصلی به طور مثال 911 برای زیر منوی اول 931 و زیر منوی دوم 932 و همینطور بر اساس الگویی که در متن گفته شده است باری الباقی زیر منو ها صدا ضبط میکنید.
برای تخصیص شماره داخلی از کد 501 برای منوی اصل و 541 برای زیر منوی اول و 542 برای زیر منوی دوم و بر اساس همین الگو برای الباقی زیر منو ها داخلی تخصیص میدهید.
در این بخش تنظیمات مربوط به ضبط صدا و در بخش کد های برنامه ریزی تنظیمات مربوط به برنامه ریزی گویا در کد های مربوطه گفته شده است طبعا با توجه به آن که نصاب هستید قاعدتا اطلاع دارید که امکان توضیح و تشریح قریب به بیش از 30 کد مستقیم و غیر مستقیم در قالب یک کامنت مقدور نیست.
#
nm 30 مهر 1397
سلام چطور میتونم تعداد بوق های قبل از وصل شدن به تلفن گویا توسط تماس ورودی را کمتر کنم ؟؟؟؟
#
کیمیا ارتباط 01 آبان 1397
سلام
با کد 504 زمان را صفر قرار دهید.
#
سعیده 05 آبان 1397
سلام خسته نباشید
ببخشید چطور میتونم صدای منشی رو کلا حذف کنم و مستقیم وصل شود بدون هیچ مکثی مانند تلفن های منازل
#
کیمیا ارتباط 05 آبان 1397
سلام
وارد محیط برنامه ریزی شوید با کد 414 به جای دیزا dil و جک مورد نظر برای زنگ خور را انتخاب نمایید.
#
عرفانی 06 آبان 1397
سلام. وقت بخیر.
ببخشید میشه در چند مرکز مکانی متفاوت و هر کدوم با یه سانترال tes824 یک تلفن گویا واحد راه انداخت؟
#
کیمیا ارتباط 06 آبان 1397
سلام
با سانترال 824 خیر ولی با مرکز تلفن ip در مبدا و سانترال های 824 در نقاط دیگر امکن پذیر است.
#
سیعد 21 آبان 1397
سلام
چطور میشه صدای ضبط شده در کامپیوتر را مستقیما به سانترال منتقل کرد؟
#
کیمیا ارتباط 21 آبان 1397
سلام چنین امکانی ندارد.
#
عرفان 10 آذر 1397
سلام-سانترال ۳ به ۸ دارم و در قسمت تخصیص خطوط ورودی و ogm برای تمام خط ها OGM-1 رو انتخاب کردم ولی وقتی از بیرون تماس میگیرم با خط ها فقط خط اول به سیستم گویا وصل میشود ولی وقتی که با خط ۲ و خط ۳ تماس میگیریم نه تنها وصل ممیشود بلکه گوشی تلفن هم صدای زنگ نمیدهد و تنها چراغ خط روشن میشود
لطف میکنید راهنمایی بفرمایید
متشکرم
#
کیمیا ارتباط 10 آذر 1397
سلام
روی سانترال 824 تنها یک کانال گویا هست با خرید کارت میتوانید همزمانی گویا را به دو کانال افزایش دهید.
#
عرفان 10 آذر 1397
متشکرم از شما
ولی نصاب قبلی برای هر ۳ خط سیستم گویا رو فعال کرده بود ولی الان من خودم بعلت جابجایی دفترم دارم این مراحل رو انجام میدم
البته شاید نتونستم انتقال بدم
منظورم این هست که برای ۳ خط یک پیام واحد یا همون OGM-1 پخش بشه ولی با توجه به اینکه برای خط ۲ و ۳ هم OGM-1 رو فعال کردم اما با تماس فعال نمیشه ولی قبلا درست بوده
متشکرم
#
کیمیا ارتباط 11 آذر 1397
سلام
با همان کد 414 میتوانید برای خطوط مورد نظر دیزا را انتخاب کنید ولی به صورت همزمان تنها یک نفر امکان شنیدن صدای گویا را دارد.
#
حمید 15 آذر 1397
سلام
ممنون از پاسخگویی شما
آیا می شود در حالت شب پیام متفاوتی نسبت به حالت روز پخش شود یا خیر؟ دستگاه T7730 هست
#
کیمیا ارتباط 17 آذر 1397
سلام
بله باید تنظیمات گویا را به صورت کامل برای روز و شب انجام دهید و با کد 414 گویای روز و با کد 415 گویای شب را در مسیر تماس های ورودی قرار دهید.
#
سعید 06 دی 1397
سلام ما یک سانترال قدیمی داریم می خواهیم صدای از پیش ضبط شده رو که روی موبایل هست بطور مستقیم در تلفن گویا ضبط کنیم
منظورم از مستقیم یعنی نمی خواهیم با قرار دادن اسپیکر مقابل دهنی گوشی به علت کاهش کیفیت انجام بدیم
اگر براتون مغدوره در ایمیل راهنمایی فرملیید
#
کیمیا ارتباط 06 دی 1397
سلام
چنین امکانی ندارد فقط از طریق گوشی امکان پذیر است. میتوانید گوشی را با جک 2.5 به خروجی یک پلیر یا موبایل وصل کنید و از طریق آن ضبط کنید
#
میلاد 29 فروردين 1398
ما یک دستگاه سانترال مدل KX-TES824 داریم.دو مورد صدا برای ایجاد کردیم و هنگام ضبط برای سانترال کیفیت آن خیلی کم میشه.آیا روشی هست که این صدا دیجیتال را به صورت دیجیتال و یا با کابل در سانترال ذخیره نمود؟چون هنگام ضبط خیلی بی کیفیت میشود
#
کیمیا ارتباط 30 فروردين 1398
امکان آپلود نیست می توانید صدا را ضبط کنید و از طریق یک پلیر با کابل تبدیل به ورودی یا جک هدست گوشی تلفن ضبط کنید.
#
میلاد 30 فروردين 1398
سلام ممنون از راهنمائی شما .سپاسگذار
#
ارمینا 04 ارديبهشت 1398
ببخشید امکان ظبط صدای مکالمه من با یکی دیگه یعنی وقتی زنگ زدم دارم حرف میزنم با یکی امکان ظبط شدن مکالمه ما در این تلفنا هستش?
#
کیمیا ارتباط 04 ارديبهشت 1398
سلام
خیر باید دستگاه ضبط مکالمات تهیه کنید.
#
مهندس 03 خرداد 1398
با سلام
بعد از قطع برق پیغام صوتی کی از خطوط شهری دیگر پخش نمیشود و هنگام تماس فقط بوق میخورد و به هیچکدام از داخلی ها وصل نمیشود علت چیست؟
#
کیمیا ارتباط 04 خرداد 1398
سلام
باید سانترال روشن باشد یا توسط برق یا از طریق باطری بکاپ
لطفا از نام کاربری معتبر استفاده کنید.
#
علی 27 خرداد 1398
بازم ممنون اما کاشکی میتونستین در مورد سری کد های540 الی549بیشتر توضیح میدادین یا یه شماره تماس لطف میکردین تا سوالات ریزو ضروری روتلفنی رفع عیب میکردم......
کارایی اون ستاره چشمک زن چیه؟؟
کارایی خود کد 540 چیه؟؟
اول ما باید سری کد 540 تا 49 رو برنامه ریزی کنیم یا اول باید صداروبا931 الی 939 ضبط کنیم؟؟؟
#
کیمیا ارتباط 27 خرداد 1398
سلام
برای توضیح کلی باید در دوره آموزشی شرکت کند و یا از تنظیمات یک کارشناس استفاده کنید. اینجا امکان شرح و بسط نیستف اگر سوال موردی دارید در همین بخش میتوانید بپرسید.
اگر قرار هست فرد شماره داخلی بگیرید باید کدهای 500 و 501 را تنظیم کرده (به صفحه مربوطه مراجعه کنید) و بعد ضبط صدا و نهایتا تنظیمات شهری با کد 414 انجام شود.
#
علی 27 خرداد 1398
با صد سلام و صد درود بابت سایتتون و پاسخگویی تون در تاریخ 19مهر97
الان تو سایت دیدمش
#
محمد 30 مرداد 1398
سلام. وقت بخیر
من روی سانترال TES824 میتونیم مثلا کسی داخلی رو میگیره بجای شنیدن صدای بوق بیاد یک متن ضبط شده مثل لطفاً منتظر بمانید پخش بشه؟
با تشکر
#
کیمیا ارتباط 03 شهریور 1398
سلام
از طریق صندوق صوتی tvm قابل انجام است.
#
علیرضا 27 شهریور 1398
سلام
هنگام ضبط صدای منشی محاوره ای، بعد از 26 ثانیه ضبط صدا متوقف می شود. آیا امکان افزایش زمان ضبظ صدا وجود دارد؟ وچطوری؟
#
کیمیا ارتباط 27 شهریور 1398
سلام
باید روی سانترال کارت دیزا نصب کنید.
#
عماد 19 مهر 1398
سلام.ایا میشه پیغام ضبط شده mp3 را وارد دستگاه کنیم.پیغام ضبط شده استودیویی همراه با موزیک متن
#
کیمیا ارتباط 20 مهر 1398
سلام
باید یک کابل هدست 2.5 را با ورودی 3.5 موبایل درست کنید و اط طریق گوشی انجام دهید.
#
سلیمی 14 آبان 1398
باعرض سلام ُ من تلفن رومیزی Panasonic KX-DT333 دارم و میخوام وقتی جلسه هستم یا امکان پاسخگویی به تلفن رو ندارم یه پیام ضبط کنم و این پخش بشه . لطفاْ روش کار رو به من بفرماپید .
باسپاس
#
کیمیا ارتباط 14 آبان 1398
سلام
باید دستگاه tvm برای سانترال خریداری نمایید.
#
سپیده 27 فروردين 1399
با سلام
مدل تلفن KX-T7730 می باشد و وقتی صدا را ضبط می کنم صدای نویزدار و خش دار خیلی بدی را بعد از ضبط آن می شنوم
این مشکل چگونه رفع می شود؟
#
فاضل 06 ارديبهشت 1399
مهندس سلام نحوه ضبط پیام برای تایم کاری و غیر کاری به چه صورت هست مثلا در ساعت غیر کاری تلفن یه صدای دیگه پخش کنه
#
کیمیا ارتباط 07 ارديبهشت 1399
سلام
نحوه ضبط پیام به همین شکل در متن گفته شده است برای هر کدا یک پیام جدا ضبط میکنید مثلا 911 یک پیام و 912 پیام دیگر. اگر منظور تنظیمات دیگر هست به بخش کدهای برنامه ریزی و تنظیمات گویا مراجعه کنید.
#
amin 22 ارديبهشت 1399
با دروود
هنگامی که با تلفن 7730 پیغام رو ظبط میکنیم و استور رو میزنیم ظبط میشه اما به حالت قیژ ویژ صدا میده مثل این که نویزی چیزی باشه و پیغاممون اصلا قابل قابل درک نیست.
مشکل از کجاست؟
#
کیمیا ارتباط 22 ارديبهشت 1399
سلام
گوشی تلفن را عوض کنید و دوباره تست کنید.
#
حسن 27 خرداد 1399
سلام
تو تلفن kx-t7730 طبق مراحل بالا صدا رو ظبط کردیم .
اما زمانی که با شماره تماس گرفته میشه بوق معمولی میخوره . چطور باید تنظیمات رو انجام داد ؟
و چطور برای هر جک صدا رو فعال کرد
#
کیمیا ارتباط 27 خرداد 1399
سلام
تنظیمات گویا فقط ضبط صدا نیست به صفحه کد های برنامه ریزی مراجعه کنید و توضیحات کد های 414، 500، 501 و ... را دنبال کنید.
#
علی 14 تیر 1399
سلام
در سانترال kx-T7730 من سه مدل صدای ضبط شده دارم برای منشی گویا، شماره اول ذخیره شده الان استفاده میشه، چطور میتونم صدای ضبط شده دوم و یا سوم رو تنظیم کنم برای منشی؟
#
کیمیا ارتباط 15 تیر 1399
سلام
بعد از 9 عدد 1 مربوط به ضبط صدا و عدد 1 بعدی مربوط به شماره ogm می باشد که شما میتوانید ogm دیگری را انتخاب کنید.
#
محمود جابری 29 شهریور 1399
با سلام و خسته نباشید
یک دستگاه سانترال پاناسونیک داریم(824) با دو خط شهری و8 خط داخلی دو پیام دیزا گذاشته ایم برای دو خط شهری به صورت مجزا حال می خواهیم در صورت تماس خط 1 پس از پخش پیغام 1 به جک های 1 تا 4 دسترسی داشته باشیم و در صورت تماس از خط 2 جک ها(داخلی 5 تا 8 ) ارتباط برقرار نماید. لطفا کد دستوری و روش آن را اعلام فرمائید
#
احمد محمدی 09 دی 1399
وارد پروگرام میشین با کد دستوریp*#پسورد بعد توی قسمت 501 اعداد مورد نظرتون برای داخلیها را روی این قسمت تعریف میکنید مثلا عدد یک رو میخواین اختصاص بدین به داخلی101 عدد 2 به داخلی 102و توی پیغامتون وقتی ضبط میکنید اعلام میکنید که به کدوم عدد ارتباط وصل بشه مثلا میگین قسمت فروش عدد یک و با گرفتن عدد یک تماس به داخلی 101وصل میشه و در پیغام دوم میگین مثلا مدیریت عدد دو که به داخلی 102وصل میشه
#
احمد 06 آذر 1399
سلام ما تو شرکت میخاییم منشی تلفنی گویا داشته باشیم سوالم این بود که زمان وخش اهنگ انتظار هم ضبط میشه چون در این صورت حجم بالا میره
و یا میشه تنظیمش کرد
ممنون
#
کیمیا ارتباط 08 آذر 1399
سلام متوجه سوال نشدم
اهنگ انتظار و صدای گویا جدا از هم هستن
#
صدف 02 خرداد 1400
سلام و خسته نباشید
تلفن ما t7730هستش بعد الان گویاست برای وصل شدن به قسمتهای مختلف یه کلید در نظر گرفته شده میخام اون صدای قبلی رو حذف کنم و صدای جدید رو ضبط کنم اگه میشه راهنمایی بفرمایید
#
کیمیا ارتباط 03 خرداد 1400
سلام
همانطور که در متن توضیح داده شده است با تلفن اصلی مراحل 6 گانه را انجام دهید اگر در خلال انجام مشکلی دارید مشخصا همان مشکل را بفرمایید.
#
محمد 12 خرداد 1400
سلام. آیا میتوان بدون گوشی 7730 پیغام دیزا بر روی 824 ضبط کرد؟
#
کیمیا ارتباط 12 خرداد 1400
سلام
خیر از طریق گوشی اپراتوری انجام می شود.
#
نسترن 19 تیر 1400
سلام خسته نباشید گوشی پاناسونیک من به صورتی تنظیم شده که من باید به واحد های دیگه ترنسفر بدم میخواستم از طریق سانترال خود مشتری واحد مربوط رو بگیره میشه راهنمایی کنین ممنون میشم
#
کیمیا ارتباط 19 تیر 1400
سلام
باید روی سانترال تلفن گویا راه اندازی شود اگر سانترال 824 دارید ضبط صدا در همین صفحه و برنامه ریزی گویا در صفحه کد های برنامه ریزی سانترال توضویح داده شده است.
#
بابک 06 مرداد 1400
سلام مهندس ممنون از راهنماییتون من تو قسمت لایه بندی مشکل دارم سانترال 824 با تلفون kx-t7730 دارم پروگرام بعد کد 93 رو میزنم بعد پیام شماره 1 رو انتخاب میکنم برای زیر منو بعد کلید ستاره رو میزنم به مرحله ضبط صدای دوم نمیره سه تا بوق میزنه و تو همون قسمت میمونه مشکل از کجاست ممنون میشم راهنمایی کنید.
#
کیمیا ارتباط 08 مرداد 1400
سلام
ابتدا تنظیمات داخلی زیر منو را انجام دهید و بعد صدا ضبط کنید.
#
بابک 10 مرداد 1400
سلام شرمنده از کدوم قسمت باید این کارو بکنم ما صدای منشی اول و داریم رو سانترال فعاله رو شماره 1 ضبط شده بعد ما تو قسمت فروش که منشی شماره 1 رو میگه دو تا داخلی داریم نفر اول که تماس برقرار میکنه با قسمت فروش برای نفر دوم اشغال میزنه به خاطر همین میخوام دو مرحله ای بکنم کدو میزنم ولی به ستاره که میرسم دیگه نمیره به ضبط صدای مرحله دوم
اینکه فرمودین تنضیمات داخلی زیر منو از کجا باید تنظیم کنم لطف میکنید مراحلشو و کدشو بهم بگنین ممنون میشم
#
کیمیا ارتباط 10 مرداد 1400
صفحه کدهای برنامه ریزی سانترال را مطالعه کنید
#
بابک 11 مرداد 1400
سلام ممنون که راهنمایی نکردین
#
کیمیا ارتباط 11 مرداد 1400
این صفحه مربوط به ضبط صدا هست برنامه ریزی گویا هم یکی دو کد نیست اگر تمایل داشتید به صفحه کد برنامه ریزی مراجعه کرده و مطالعه کنید اگر سوال مشخصی داشتید در بخش مربوطه میتوانید مطرح کنید
#
حامد کریمی 16 شهریور 1400
سلام وقتتون بخیر
ما برای منشی تلفنی صدای استدیویی ضبط کردیم ، میخواستم ببینم از طریق نرم افزار هم میشه صدای منشی تلفنی رو بارگزاری کرد یا خیر ؟؟ برای اینکه صدای پخش شده با کیفیت تر و واضح تر باشه میخوام این کار رو بکنم چون از طریق ضبط تلفن کیفیت صدا خیلی افت پیدا میکنه و بم میشه !!!
#
کیمیا ارتباط 17 شهریور 1400
سلام
خیر میتونید از طریق درست کردن تبدیل با گوشی موبایل صدا را روی پورت هدست گوشی اپراتور ضبط کنید.
#
سارا 21 خرداد 1401
سلام همه مراحل رو انجام میدم store رو میزنم صذای ضبط شده پخش میشه اما روی تلفن قرار نمیگیره و دکمه استور قرمز میشه چی کار باید بکنم؟
#
کیمیا ارتباط 21 خرداد 1401
سلام
این قسم فقط مربوط به ضبط صدا می باشد به بخش برنامه ریزی مراجعه کنید و کدهای برنامه ریزی رو مطالعه کنید
#
شکیبا 12 آذر 1401
سلام وقتتون بخیر
برای اینکه وقتی کسی بعد از تایم کاری تماس میگیره یه پیغام براش پخش بشه که ساعت کاری از این تا این هسات چه کاری باید انجام بدم
مثلا یکشنیه ساعت 6 عصر زنگ بخوره اعلام کنه ساعت کاری شنبه تا چهارشنبه از 9 تا 17 و پنج شنبه 9 تا 13 هست؟
تلفنم 7730 هست و سانترال 824
#
کیمیا ارتباط 12 آذر 1401
سلام
یک کد نیست صفحه های زیر را مطالعه کنید
http://goo.gl/8cERys و http://goo.gl/CuCHtZ
#
اشکان 19 دی 1401
سلام وقت بخیر وقتی از بیرون با شرکت تماس میگیریم بعد از 3تا بوق میره رو تلفن گویا کد504 صفر انتخاب کردم ولی باز 3تا بوق میخوره بعد میره رو تلفن گویا تنظیم دیگه ای داره آیا؟
#
کیمیا ارتباط 22 دی 1401
سلام
اگر بین روشن شدن کلید مربوط به خط تا شروع گویا تفاوتی نیست، بوق مخابراتیه
#
سلام 10 ارديبهشت 1402
سلام،
برای تنظیم گویا بعد از ساعتی مشخص چیکار باید کرد
یعنی بعد اتمام ساعت کاری وقتی کسی داخلی ۱ رو گرفت، گویا پیام اتمام ساعت کاری رو بگه
#
کیمیا ارتباط 13 ارديبهشت 1402
سلام تنظیمات مربوط به گویا در صفحه زیر را مطالعه کنید
http://goo.gl/8cERys
#
مهتا 20 خرداد 1402
سلام میخواستم بدونم میشه بجای صدای منشی صدای خودم را به زارم؟
#
کیمیا ارتباط 24 خرداد 1402
سلام از طیق کدهای ضبط صدا هر صدایی قابل ضبط می باشد.

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

درباره ما

کیمیا ارتباط هوشمند با هدف بومی سازی راهکارهای نوین ارتباطی و مخابراتی جهت افزایش کیفیت ارتباطات سازمان ها و مراکز اقتصادی با پشتوانه یک دهه فعالیت های مخابراتی و ارتباطی در سال 1393 پا به عرصه کسب و کار نهاد.

تماس با ما

آدرس : تهران، اقدسیه،  بزرگراه ارتش، نرسیده به مینی سیتی، پلاک 22 (مجتمع میلاد)، ورودی 1، واحد 16

تلفن : 02122446068 خط ویژه

موبایل : 09022446068 

ایمیل : info@kimiaertebat.ir

22451821
بالا