حذف پیام های DISA تلفن گویا

 نحوه ی حذف پیام های تلفن گویا از طریق کد 599 در برنامه ریزی تلفنی صورت می پذیرد.


برای ورود به تنظیمات سانترال دستورات زیر را از چپ به راست وارد کنید :

Untitled

رمز عبور دستگاه به طور پیش فرض "1234"می باشد . نحوه ی تنظیمات به شرح زیر می باشد:

پایان  flsh2 ذخیره  flsh2 برای حذف پیام های DISA تلفن گویا NEXT را بزنید  flsh2 599
End  Store 
خواندن 11856 دفعه

HEADER 

#
محمد سجادی 04 آبان 1395
باسلام و تشکر از سایت خوبتون
برای من این اتفاق افتاده که اگر خط مشغول باشه پیامی داده میشه که ناخواسته ضبط شده و درواقع صدای محیط هست.
نمیدونم چطور میتونم این پیام رو پاک کنم و یا بایک پیام دیگه جایگزین کنم .

ممنون میشم راهنمایی بفرمائید.
#
کیمیا ارتباط 04 آبان 1395
سلام
در بخش پیام تلفن گویا روش ضبط پیام توضیح داده شده شما میتونید رو ogm های بعدی پیام ضبط کنید و ببینید و بعد از مشخص شدن ogm مربوطه پیام مورد نظر را روی ان ضبط کنید
#
جوتد 09 شهریور 1396
با سلام و تشکر از سایت و آمزشهای خوبتون

من دیزا رو روی سنترال 824 اجرا کردم و شملکی نداره فقط موقع زنگ زدن به شماره های متصل به دیزا اول 2 تا بوق میخوره بعد پیام پخش میشه
میشه بدون اینکه بوق بخوره مستقیم پیام دیزا پخش شه
#
کیمیا ارتباط 10 شهریور 1396
سلام
با کد 504 زمان پیش فرض 3 ثانیه را روی صفر قرار دهید.
#
جلالیان 04 ارديبهشت 1397
باسلام وتشکرمجدد
من موقع اختصاص دادن شماره های 0تا9دردیزابه داخلیها مشکل دارم،شماره های 0و6و8و9قابل تنظیم نیستند وهنگام اختصاص دادن جمله not storedنمایش داده میشه.ممنون میشم اگه زودتر جوابم روبدید.ضمنا مدل دستگاه tem824است.ودسته دوم نصب شده ریست فاکتوری هم نکردم میخوام بدونم این شماره هاروچطورباید آزادوتنظیم کنم؟
بازم تشکرمیکنم.
#
کیمیا ارتباط 05 ارديبهشت 1397
سلام
احتمال باگ هست وگرنه دلیلی برای این قضیه نیست. بهتر است یک مرتبه سانترال را ریست فکتوری و مجددا برنامه ریزی کنید.
#
حمید دادخواه 05 ارديبهشت 1397
سلام
ببخشید میشه پیام های حذف شده رو بازگردانی کرد؟؟
#
کیمیا ارتباط 05 ارديبهشت 1397
سلام خیر
#
سهند 26 شهریور 1397
وقتی کسی زنگ میزند و کسی پاسخ گو نیست تماس از دست رفته روی منشی و داخلی های دیگه چندتا بوق میخورد و قطع میشود
#
کیمیا ارتباط 31 شهریور 1397
با کد های 508 و 509 میتوانید زمان های دیزا را تنظیم کنید ولی بهتر است در همین وضعیت پیش فرض باشد.
#
علی 27 آذر 1397
سلام
من میخوام صدای ضبط شده روی تلفن سانترال رو حذف کنم ،لطفا" کد رو بی زحمت بهم بگین
ممنون و سپاسگذارم
#
کیمیا ارتباط 29 آذر 1397
سلام
همانطور که در متن توضیح داده شده است با کد 599 میتوانید صدای گویا را حذف کنید.
#
یگانه 15 فروردين 1398
دکمه های next و end رو برای اجرای این کد پیدا نمیکنم
#
کیمیا ارتباط 15 فروردين 1398
کلید های عملگر برای next و end به ترتیب sp-phone و hold می باشند.
#
رایان 09 ارديبهشت 1398
با سلام
من با استفاده از کد 414 منشی تلفنی حذف کردم الان چیکار کنم که تماس ها گوشی داخلی 101 زنگ بخوره
#
کیمیا ارتباط 09 ارديبهشت 1398
سلام
اگر کد 414 را روی حالت dil بزارید میتوانی همانجا داخلی مورد نظر را برای زنگ خور انتخاب کنید. اگر روی normal بزارید باید با کد 408 برای هر خط شهری مقصد زنگ خور را انتخاب کنید.
#
پگاه 22 ارديبهشت 1398
با سلام
من میخواهم صداهایی که از قبل ضبط شده و در حافظه سانترال است پاک کنم،میشه منو راهنمایی بفرمائید؟
#
کیمیا ارتباط 22 ارديبهشت 1398
سلام
در ابتدای صفحه همین توضیح داده شده است ورد محیط برنامه ریزی شوید و با کد 599 پاک نمایید.
#
پریسا عادع 21 مرداد 1398
سلام. من چند سال پیش یک نفر به گوشیمون زنگ زده و پیغام صوتی گذاشته بود و اتفاقی پاک شده, حالا میخوام اون پیغام صوتی رو برگردونم . آیا امکانش هست؟؟؟؟
#
کیمیا ارتباط 22 مرداد 1398
سلام
خیر رو تلفن چنین امکانی ندارد.
#
زاهد ارم 05 آبان 1398
سلام من قبلا هم سوال کردم
من دستگاه را روی حالت دیزا تنظیم میکنم بعد از تست دوباره پس از مدتی تلفن به حالت نرمال میرده .قابل توضیح هست که تنظیمات دیگه تغییر نمیکنه و دستگاه ریست هم نشده .قبلا فرمودید امکان داره باطری داخلی خراب باشه گفتم توضیح بدم حتی ساعت هم فرمت نشده فقط سیستم گویا خارج میشه .ممنون از راهنماییتون
#
کیمیا ارتباط 06 آبان 1398
سلام
وقتی تنظیماتی انجام می شود خود به خود تغییر نخوهد کرد یا مشکلی عرض شد وجود داره و یا در تنظیمات اشتباهی رخ داده مانند حالات زمانی و غیره که از آن مطلع نیستید.
#
جابر 19 آذر 1398
با سلام آیا میشه رمز عبور رو بدون اینکه سانترال رو ریست کنم عوض کنم ؟چون یادم رفته
#
کیمیا ارتباط 19 آذر 1398
سلام
خیر باید ریست فکتوری شود.

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

درباره ما

کیمیا ارتباط هوشمند با هدف بومی سازی راهکارهای نوین ارتباطی و مخابراتی جهت افزایش کیفیت ارتباطات سازمان ها و مراکز اقتصادی با پشتوانه یک دهه فعالیت های مخابراتی و ارتباطی در سال 1393 پا به عرصه کسب و کار نهاد.

تماس با ما

آدرس : تهران، اقدسیه،  بزرگراه ارتش، نرسیده به مینی سیتی، پلاک 22 (مجتمع میلاد)، ورودی 1، واحد 16

تلفن : 02122446068 خط ویژه

موبایل : 09022446068 

ایمیل : این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

22451821
بالا