مراحل راه اندازی سانترال

 

برای راه اندازی یک سانترال پاناسونیک باید سه مرحله فعالیت با زیر بخش های مربوطه انجام پذیرد. در این بخش به صورت کلی این موارد مطرح می گردد.


الف) نصب و استقرار سانترال 

1. ابتدا باید بر اساس دستور عمل های مربوطه مرکز تلفن یا پایه های آن را در جای مناسب روی دیوار مستقر نماییم. هر دستگاه سانترال یک راهنمای نصب دارد که میتوانید از اینجا دانلود نمایید.
2. حال زمان قرار دادن کارت های شهری، داخلی و کارت های خدمات جانبی در مرکزتلفن می باشد. در دفترچه راهنمای نصب بخش مربوط به کارت های مورد نظر را میتوانید پیدا و بر اساس دستورالعمل اقدام نمایید.

ب) برقراری ارتباط و اتصال خطوط 

 1. پس از استقرار مرکزتلفن، باید خطوط شهری را که تا پست نزدیک مرکزتلفن بیاوریم و روی ترمینال ها متصل نمود و از طرف دیگر کابل آنفولان خطوط شهری از کارت روی مرکز به ترمینال متناظر با خطوط شهری مرتبط نمود. 

2. خطوط داخلی درون سازمان را به پست نزدیک سانترال می رسانیم و همچنین خطوط داخلی مرکز را با کابل آنفولان به ترمینال های متناظر مرتبط می نماییم. 

3. حال با سیم رانژه خطوط شهری و داخلی مورد نظر را از روی کارت های سانترال پاناسونیک به خطوط درونی مجموعه که هر دو روی ترمینال ها آرایش داده شده اند، مرتبط می نماییم. 


ج) برنامه ریزی مرکزتلفن سانترال 

برای برنامه ریزی مرکز تلفن دو روش اصلی وجود دارد که در ذیل بررسی می نماییم. 

1.برنامه ریزی از طریق گوشی های اپراتوری و با کد های برنامه ریزی که به این روش PT_Programming گفته می شود. 

2.برنامه ریزی از طریق کنسول نرم افزاری و برقراری ارتباط کامپیوتری با سانترال که به این روش PC_Programming گفته می شود. 


برای دریافت راهنمای هر یک از بخش ها همچنین کد ها و روش برنامه ریزی می توانید به اینجا بخش انجمن سانترال پاناسونیک مراجعه بفرمایید. همچنین جهت آشنایی با تجهیزات سانترال می توانید به فروشگاه تلفن سانترال به آدرس santralshop.ir مراجعه نمایید.

خواندن 16533 دفعه

HEADER 

#
ریحانه لعل علیزاده 19 شهریور 1397
با سلام
در سانترال kx824 زمان تماس از بیرون ابتدا یک تک بوق میخورد بعد صدای گویا پخش می شود.چجوری این تک بوق حذف می شود؟
#
کیمیا ارتباط 19 شهریور 1397
سلام
زمان در نظر گرفته شده در کد 504 را روی 0 قرار دهید.
#
ریحانه لعل علیزاده 22 شهریور 1397
روی صفر هست ولی بازهم تک بوق میخوره بعد پیام گویا پخش میشه.
#
کیمیا ارتباط 24 شهریور 1397
پس این بوق از طرف مخابرات پخش میشود و تماس هنوز داخل سانترال نیامده و طبیعی می باشد.
#
مسلم 17 دی 1397
سلام من سه خط شهری وصل کردم ب سانترال.وقتی به هرکدوم از خطوط زنگ میزنم همه داخلی ها زنگ میخورن.لطفا راهنمایم کنید
#
کیمیا ارتباط 18 دی 1397
سلام
باید با کد 408 برای هر خط شهری تنها جک داخی های مورد نظر را فعال و الباقی را غیر فعال نمایید.
#
مسلم 17 دی 1397
سلام.صدای منشی رو که ضبط می کنم store رو هم میزنم ولی وقتی زنگ میزنم ب خطوط شهری صدای منشی پخش نمیشه.لطفا راهنمایم کنید
#
کیمیا ارتباط 18 دی 1397
سلام
باید تنظیمات گویا را انجام دهید تنظیمات گویا تنها ضبط صدای منشی نیست در بخش کد های برنامه ریزی تنظیمات را مطالعه کنید.
#
مسلم 18 دی 1397
با سلام و خسته نباشید.چطوری می توانم دیزا رو تعریف کنم‌که در اخر بگوید یا منتظر *منتظربمانید تا به اپراتور وصل شوید*
#
کیمیا ارتباط 20 دی 1397
سلام به صفحات زیر مراجعه کنید
http://goo.gl/ayGVMm
و
https://goo.gl/CuCHtZ
#
توکلی 02 بهمن 1397
با سلام
میخوام یک شماره داخلی به داخلی های موجود اضافه کنم.لطفا راهنمایی بفرمائید
با تشکر
#
کیمیا ارتباط 02 بهمن 1397
سلام
شماره های داخلی از پیش تعریف شده و فقط باید گوشی تلفن را به داخلی مورد نظر وصل کنید. اگر نیاز خاصی مثل عدم دسترسی به خط شهری، زنگ خور خطوط شهری و یا غیره دارید به صورت مشخص با ذکر مدل دستگاه بفرمایید.
#
خالد 18 فروردين 1399
سلام گوشی پاناسونیک تلفن جدید خریداری کردیم به پریز تلفن که وصل میکنیم روشن نمیشه چرا؟صفحه ال سی دی هم روشن نمیشه
پریز خوبه .کابلش هم خوبه
#
کیمیا ارتباط 18 فروردين 1399
سلام
سلام اگر تلفن بی سیم هست نیاز به برق و شارژ داره اگر تلفن معمولی هست خط قطع می باشد و اگر تلفن سانترالی هست که کلا به خطوط شهری وصل نمی شود
#
mehdi 06 خرداد 1401
برای راه اندازی فکس پاناسونیک روی TES824 باید از همان داخلی ها یک داخلی اختصاص بدیم؟
سیم های این سیستم دو زوج هستن و سیم های فکس یک زوج. من در این موضوع مشکل دارم
ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
#
کیمیا ارتباط 09 خرداد 1401
بله، دو رشته سیم وسط فقط استفاده میشود

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

درباره ما

کیمیا ارتباط هوشمند با هدف بومی سازی راهکارهای نوین ارتباطی و مخابراتی جهت افزایش کیفیت ارتباطات سازمان ها و مراکز اقتصادی با پشتوانه یک دهه فعالیت های مخابراتی و ارتباطی در سال 1393 پا به عرصه کسب و کار نهاد.

تماس با ما

آدرس : تهران، اقدسیه،  بزرگراه ارتش، نرسیده به مینی سیتی، پلاک 22 (مجتمع میلاد)، ورودی 1، واحد 16

تلفن : 02122446068 خط ویژه

موبایل : 09022446068 

ایمیل : این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

22451821
بالا