آموزش سانترال پاناسونیک را از کجا باید شروع کرد. دوره آموزشی سانترال پاناسونیک kx-tes824 و kx-TEM824 و دیگر سانترال های سری دیجیتال tda مانند kx-tdA100 و 100D تا TDA600 و دیگر دستگاه های تحت شبکه سری tde پاناسونیک از TDE100 تا TDE600، مراکز سری kx-ncp و سانترال kx-ns500 و دیگر مراکز سری ns را با اساتید مجرب و در محل پروژه در یک دوره فشرده بیاموزید.

سیستم های تلفنی از دیرباز برقراری ارتباط کاربران یک سازمان با خطوط شهری و ارائه سرویس های تلفنی را بر عهده داشته اند. امروز یکی از ضروریات هر شرکت یا بنگاه اقتصادی بهره بردن از یک سانترال برای تماس های تلفنی روزانه کارکنان می باشد. سیستم های تلفنی در ایران عمدتا با برند خوشنام پاناسونیک شناخته می شوند. سانترال پاناسونیک در کنار کیفیت بسیار بالا، پیچیدگی هایی در انجام تنظیمات و برنامه ریزی دارد، از همین رو صاحبین کسب و کار ملزم به استفاده از کارشناسان خبره و آشنا با تلفن سانترال پاناسونیک می باشند.

panasonic technical

شاید در نگاه اول راه اندازی یک سانترال کم ظرفیت با تنظیمات اولیه کار چندان پیچیده ای به نظر نرسد و بسیار سهل و الوصول قلمداد شود، ولی به محض آنکه نیاز برای انجام تنظیماتی بیشتر برای مسیر دهی تماس ها، اعمال محدودیت ها و دسترسی ها مشخص گردد و یا مشکلاتی در سیستم بروز پیدا کند، نقش یک کارشناس خبره تلفن سانترال مشخص می گردد.

آموزش سانترال از بستر سازی تا برنامه ریزی

به واسطه نیاز بازار در شرکت های نوظهور و همچنین پشتیبانی و نگه داری سیستم تلفنی سازمان ها و شرکت های قدیمی تر، کیمیا ارتباط دوره های آموزشی تلفن سانترال را برای آماده سازی علاقه مندان جهت ورود به بازار و برنامه ریزی سیستم تلفنی، برگزار می نماید. علاقه مندان پس از گزران یک دوره آموزشی متناسب با سرفصل های آموزشی قابلیت هایی نظیر بستر سازی مخابراتی و کابل کشی تلفنی، تنظیمات تلفن سانترال، برنامه ریزی سانترال پاناسونیک، راه اندازی تلفن بی سیم دکت و ... را در مدل های مختلف فرا خواهند گرفت.

در بخش بستر سازی ترانکینگ فلزی و پلاستیکی و انواع کابل مخابراتی و محل بکارگیری آن ها مورد بررسی قرار می گیرد. استاندارد های مربوط به بستر سازی مخابراتی برای پست ها و ایجاد اتصالات کروز و سالن m.d.f از دیگر موارد طرح می شود. راهکارهای بی سیم پاناسونیک مانند شبکه تلفنی بدون سیم دکت پاناسونیک از برای طراحی و سازماندهی یک شبکه بی سیم تحلیل و بررسی خواهد شد.

با توجه به مدل های مختلف سانترال پاناسونیک از سری مرکزتلفن های آنالوگ، هایبرید، دیجیتال و شبکه، دوره های آموزشی به صورت مجزا در قالب سر فصل هایی نظیر راه اندازی دستگاه سانترال، برنامه ریزی تلفنی، برنامه ریزی از طریق کامپیوتر و همچنین برقراری ارتباط میان سانترال های پاناسونیک ارائه می گردد. تنظیمات سانترال های پاناسونیک در عین پیچیدگی های برنامه ریزی در صورت تسلط و آگاهی یک کارشناس آسان و دلنشین خواهد بود. برای موفقیت در ارائه سرویس ها و خدمات و راضی نگه داشتن مشتری، آموزش اصولی سانترال پاناسونیک می تواند رمز موفقیت یک کارشناس باشد.

دوره آموزشی سانترال KX-TES824 (سانترال کم ظرفیت پاناسونیک)

سانترال م ظرفیت پاناسونیک مدل TES و TEM سانترال پر کاربرد در اکثر قریب به اتفاق شرکت ها و سازمان ها در سراسر کشور می باشد که بواسطه پایداری و هزینه مناسب بیشترین سطح مخاطب را در میان دفاتر و شرکت ها به خود اختصاص داده است. سر فصل های این دوره آموزشی که به صورت فشرده و یک روزه برگزار می شود به قرار زیر می باشد. 

  • معرفی دستگاه و بخش های مختلف اعم از ورودی خروجی ها و کارت ها
  • آموزش سیم بندی خطوط داخلی و شهری
  • آموزش تنظیمات کلی اعم از پسورد، پلن شماره ها و زمان بندی و ...
  • آموزش تنظیمات مربوط به داخلی ها، فیچرها، کلیدهای کناری و گروه بندی داخلی ها
  • آموزش برنامه ریزی و مسیر دهی تماس های ورودی و روش های مختلف آن
  • آموزش تنظیمات زنگ خور و دسترسی به خطوط شهری برای هر داخلی
  • تنظیمات مربوط به فعالیت، سیگنالینگ و گروه بندی خطوط شهری
  • تنظیمات کلاس بندی و اعمال محدودیت تماس برای داخلی ها
  • تنظیمات تلفن گویا، ضبط صدا و ساخت منشی تلفنی چند لایه
  • تنظیمات مربوط به کالرآیدی خطوط شهری و داخلی ها و لاگ تماس
  • آموزش کار با گوشی اپراتوری و برنامه ریزی سانترال از طریق تلفن

در حین آموزش زمان هایی برای انجام تنظیمات توسط دانشجو در نظر گرفته می شود تا به صورت عملی مباحث مطورحه و نحوه پیاده سازی آن بر روی سیستم را تجربه نماید. آموزش فشرده یک روزه سانترال 824 روشی مناسب برای افراد علاقه مند و شاغل می باشد که به از نظر زمانی دچار محدودیت هایی می باشند. با توجه به اینکه بیشترین مخاطبین سیستم های تلفنی سانترال در سطح کشور از این مرکز تلفن بهره می برند، آموزش این مرکز راهکار مناسبی برای افراد علاقه مند به ورود به بازار کار سیستم های مخابراتی می باشد.

دوره آموزشی سانترال پاناسونیک KX-TDA Series (سانترال های دیجیتال)

در این دوره آموزشی راهکارها، پیکر بندی و تنظیمات و برنامه ریزی سانترال های TDA100, TDA200, TDA600 و TDA100Dbp, TDA100DBA با توجه به آنکه دارای ساختار برنامه ریزی یکسان می باشند و اختلافات جزیی در مورد ظرفیت و کارت ها دارند و در کلیات همسان می باشند، به صورت یکجا صورت می پذیرد.

  • معرفی و بررسی ظرفیت مراکز دیجیتال و کارت های عمومی و اختصاصی هر سانترال
  • بررسی کابل های ارتباطی آمفونال هر کارت و نحوه سیم بندی ها
  • آموزش تنظیمات عمومی، روش های برنامه ریزی و بستن و فعال سازی کارت ها
  • تنظیمات الگو و نقشه تماس و فیچر های کاربری سیستم
  • تنظیمات مربوط به داخلی ها و آپشن های مربوطه و کلید های کناری تلفن ها
  • آموزش تنظیمات زنگ خور و گروه تماس و ترتیب زنگ خور و تنظیمات did خطوط پرظرفیت
  • تنظیمات زمان بندی سیستم برای ساعات کاری و غیر کاری
  • تنظیمات کلاس بندی و تعیین سطح دسترسی کاربران به خطوط شهری
  • تعیین محدودیت های مربوط به زمان گفتگو و دسترسی به صفر و دو صفر
  • تنظیمات تلفن گویا چند مرحله ای و تو در تو و ایجاد چند تلفن گویا

این دوره با توجه به سطح آشنایی دانشجو با مباحث مخابراتی و بستر سازی و سیم بندی و آشنایی اولیه با مراکز تلفن پاناسونیک به دو شکل یک روزه و دو روزه برگزار می گردد. در این دوره سر فصل های ذیل مورد بررسی قرار خواهد گرفت و برای هر مورد زمانی را جهت پیاده سازی کارگاهی مباحث مطرح شده توسط دانشجو در نظر گرفته خواهد شد.

دوره آموزشی سانترال پاناسونیک KX-TDE Series (سانترال تحت شبکه)

این دوره آموزشی دو روزه می باشد و حتما قبل از انتخاب دوره توضیحات مطرح شده را مطالعه نمایید. آموزش سانترال TDE پاناسونیم در مباحث کلی برنامه ریزی مانند سری دیجتال می باشد که روز اول به همان موارد مطرح شده در دوره TDA اختصاص دارد. طبیعتا افرادی که دوره آموزشی TDA را پشت سر گذاشته و یا به سرفصل های توضیح داده شده تسلط کافی دارند، به آموزش روز اول که مربوط به برنامه ریزی عمومی می باشد، نیاز نخواهند داشت.

در روز دوم آموزش مباحث مربوط به VOIP مطرح می گردد که در ادامه به سر فصل های مربوطه اشاره خواهد شد. در نظر داشته باشید سر فصل های برنامه ریزی کلی مرکز مانند دوره TDA می باشد و در صورت تمایل به آشنایی مباحث مطروحه در روز اول میتوانید سرفصل ها را در ذیل مطلب سانترال دیجیتال بررسی نمایید. 

  • معرفی اجمالی در مورد شبکه و مفاهیم مربوطه و ابزارهای کاربردی
  • آموزش تنظیمات و راه اندازی تلفن های سری NT
  • آموزش تنظیمات و راه اندازی تلفن های SIP سری UT و HDV
  • آموزش راه اندازی مبدل ATA و گیتوی های FXS
  • آموزش تنظیمات IP ترانک و SIP Trunk جهت برقراری ارتباط بین دو TDE
  • آموزش تنظیمات IP ترانک و سیپ ترانک برای ارتباط بین TDE و NS
  • آموزش تنظیمات IP GW جهت ارتباط بین TDE و TDA با کارت گیتوی 4 و 16 کانال
  • آموزس راه اندازی سیپ ترانک با مخابرات و تنظیمات مرتبط در روتر میکروتیک
  • آموزش سیپ ترانک بین TDE و سرور ارتباطی الستیکس (مبتنی بر استریسک)
  • آموزش ترانک H323 بین TDE و سرور ارتباطی الستیکس (مبتنی بر استریسک)
  • معرفی VPN و آموزش دو پروتکل PPTP و L2TP برای ارتباط امن روی روتر میکروتیک

دانشجو بعد از این دوره قادر خواهد بود ارتباطات مبتنی بر VOIP را در شبکه داخلی و روی اینترنت اعم از فعال سازی داخلی ها و بین مراکز، نظیر ارتباط بین سانترال تحت شبکه TDE با مخابرات، سرورهای نرم افزاری مبتنی بر استریسک و سیسکو و دیگر مراکزتلفن یا تجهیزاتی که از پروتکل های استاندارد SIP و H323 پشتیبانی می نمایند انجام دهد.

همانطور که عرف دوره ها آموزشی کیمیا ارتباط می باشد این دوره نیز به صورت کارگاهی انجام می شود و در خلال آموزش زمان هایی جهت پیاده سازی تنظیمات توسط دانشجو در نظر گرفته خواهد شد و مباحث مطرح شده در قالب تمرین توسط خود دانشجو روی مرکز تلفن پیاده سازی و راه اندازی می گردد.

خواندن 32849 دفعه

HEADER 

#
کیمیا ارتباط 08 اسفند 1394
تنظیمات زنگ خور خط شهری روی دیزا در TDA

به بخش 10.2 یعنی dil table برید و در بخش dil distination شماره دیزا مورد نظر که قبلا ساخته اید را وارد کنید
#
Reza Hi 08 اسفند 1394
سلام. روش تنظیم واختصاص تعدای از خطوط شهری به سیستم دیزا را راهنمایی کنید.ممتون
#
کیمیا ارتباط 08 اسفند 1394
اختصاص خطوط شهری به دیزا روی سانترال 824

با احترام
اگر سانترال شما 824 هست با کابل usb به مرکز وصل بشید. بعد در بخش 3.1 یعنی مسیر زیر
co --> line mode
برای هر خط شهری که می خواهید زنگ خور آن روی دیزا باشد در بخش type گزینه disa را انتخاب نمایید.
#
Reza Hi 08 اسفند 1394
برایtda600
#
Reza Hi 10 اسفند 1394
سلام آیا جزوه یادداشت فایل پی دی اف و... فارسی در ارتباط باtda600موحود دارید برایم ارسال کنید
#
کیمیا ارتباط 10 اسفند 1394
خیر
در صورتی که فراغتی حاصل بشه تهیه می شود
#
Reza Hi 10 اسفند 1394
سلام. ممنون از راهنمائی های بسیار خوبتون..خیلی مفید وارزندده .اگر رمز دستگاه را فراموش کرده باشم چکار باید بکنم.مدل tda600
#
کیمیا ارتباط 10 اسفند 1394
فراموشی پسورد سانترال های TDA و TDE پاناسونیک

با سلام
لطفا یک کپی از SD RAM دستگاه ارسال کنید تا پسورد برایتان ارسال شود
#
Reza Hi 10 اسفند 1394
سلام. تشکر فراوان از راهنماییهای بسیار خوبتان. یکیاز خطهای مدیریتی که دارم مثلا1007 شماره های داخلی را نشان میدهد ولی چند وقتی است شماره تلفنهای خط شهری موبایل وورودیهای غیر از داخلی را آی دی کار نشان نمیدهد.لطفا راهنمایی کنید.باسپاس
#
کیمیا ارتباط 10 اسفند 1394
تنظیمات کالرآیدی روی TDA و TDE
آیدی یا نشون میده یا نمیده. اگر کلا نمیش نمیده از مسیر زیر برید سیگنالینگ آیدی رو تغییر بدید
از 1.1 یعنی configuration وارد تب slot بشید بعد روی کارت مورد نظر گزینه card property را انتخاب کنید حالا در بخش caller id signaling گزینه مناسب با سیگنالینگک مرکز مخابراتی محل خود یعنی fsk یا dtmf را انتخاب نمایید
#
Reza Hi 10 اسفند 1394
سلام. چطور میتوان یک خط شهری را وصل کرد تا روی یکی از خطهای داخلی که قبلا موجود داریم روی یک گوشی زنگ بخورد وگوشی دومی برای خط شهری وصل نکنیم.tda600
#
کیمیا ارتباط 10 اسفند 1394
تنظیمات زنگ خور خط شهری در TDA

وارد بخش 10.1 یعنی co & incoming و تب co line setting شوید. اکنون در سمت چپ پورت مربوط به کارت را انتخاب کنید و سپس در بخش DIL Distination زیر حالات روز و شب شماره داخلی مورد نظر که می خواهید تماس ورودی خط شهری به آن وصل شود را وارد نمایید
#
Reza Hi 12 اسفند 1394
سلام. تنظیمات برای اینکه تعدادی از خطوط شهری بگرفتن صفر فقط در اختیار شماره های داخلی قرار بگیرد را راهنمایی نمایید.مدلtda
#
کیمیا ارتباط 12 اسفند 1394
با احترام
برای تغییر کد دسترسی به خطوط شهری در TDA می توانید در مسیر 2.6.1 یعنی numbering plan بخش main وارد گزینه features شده و دو گزینه اول را جابه جا می نمایید. با این کار شماره دسترسی به خط شهری 0 خواهد شد.
#
Reza Hi 12 اسفند 1394
روش درست کردن یک رینگ برای یک داخلی وتعدادی داخلی زیر شاخه را توضیح دهید. مدلtdaممنون
#
کیمیا ارتباط 15 اسفند 1394
زنگ خور دسته جمعی یا گروهی داخلی های پاناسونیک TDA

با احترام

در بخش 3.5.1 یعنی group-->incoming call...-->group setting گروه مورد نظر خود با داخلی های زیر گروه را می سازید و بنا به نیاز زمان زنگ خور هر یک را تعریف می کنید.
بعد در بخش 10.2 گروه مورد نظر را به عنوان زنگ خور خطی که می خواهید قرار می دهید.

موفق باشید
#
Miro 13 اسفند 1394
من برای انتقال فایل های برنامه ریزی شده از طریق pcیا لپ تاپ
در سانترال TES مشکل دارم و نمیتونم فایل هایی که شخصی سازی کردم
را انتقال بدم به دستگاه
#
کیمیا ارتباط 16 اسفند 1394
بکاپ و بازگردانی بکاپ سانترال پاناسونیک kx-tes824

با احترام
برای گرفتن بکاپ
در زمانی که همه ی برنامه ها بسته هست از منوی فایل گزینه file transfer pbx to pc را انتخاب کنید و بعد درایو مورد نظر روی کامپیوتر خودتون و نام فایل را مشخص و تایید کنید. این کار چند دقیقه ای طول می کشد و اگر با موفقیت انجام یشه در آدرسی که مشخص کردید فایلی با پسوند KEA ساخته می شود.

بازگردانی بکاپ
در زمانی که همه ی برنامه ها بسته هست از منوی فایل گزینه file transfer pc to pbx را انتخاب کنید و بعد فایل بکاپ را از روی کامپیوتر انتخاب نمایید و تایید کنید. پس از چند دقیقه تنظیمات بکاپ جایگزین تنظیمات فعلی خواهد شد.

در صورتکه در این فرایند دچار مشکل شدید احتمالا فایل بکاپ مشکل دارد کهدر این صورت دستگاه را یک بار ریست و پس از تنظیمات از آن بکاپ بگیرید
#
Miro 16 اسفند 1394
سپاس از راهنمایی شما
#
Reza Hi 16 اسفند 1394
سلام. با احترام راهنمایی که قبلا در مورد کالر ایدی کرده بودید که در حالتfskتنظیم کم هردو روش را انجام دادم ولی یو یکی از خطهای دیجیتالم که مدیریتی است شماره داخلی را نشان میدهد ولی شناره ای که از بیرون زنگ میزند را بصورن ln14نشان میدهد.عذر خواهی میکنم مزاحمتونم
#
reza 20 اسفند 1394
باسلام واحترام :
درموورد دوره هاي آموزشي كيميا ارتباط لطفا راهنمايي بفرماييد .شرايط به چه صورت ميباشد تاريخ دوره ها چه زماني وچه تاريخي ميباشد.
#
قاسم چرب گر 16 فروردين 1395
سلام . من دیروز یک گوشی مدل kxtG1611CK خریدم . می خوام بدونم شماره هایی که گرفتم یا با من تماس گرفته شده چطوری حذف میشه . مرسی . ممنون
#
کیمیا ارتباط 16 فروردين 1395
سلام
تصویر مربوط به بخش erasing caller information در دفترچه راهنما برای شما به صورت ایمیل ارسال شد. مطابق دستور العمل داده شده می توانید شماره تماس گیرنده را حذف یا در دفترچه تماس ذخیره نمایید

موفق باشید
#
نسرین 29 فروردين 1395
سلام من چطور میتونم روی سانترال tda200 که دسترسی صفر شهری را روی بعضی از داخلی ها ببندم با cos01 بسته بشه با cos03 باز بمونه.
#
کیمیا ارتباط 29 فروردين 1395
بستن صفر یا دو صفر روی سانترال tda200

با سلام
شما برای بستن صفر روی سانترال یعنی تعیین سطح دسترسی باید از بخش trs استفاده کنید. بعد از اعمال محدودیت مورد نظر برای 0 یا دو صفر این trs را به کلاس مورد نظر اختصاص می دهید. پس از آن یک trs جدید برای دسترسی باز به 0 یا دو صفر تعریف کرده و این TRS را به class of service مورد نظر اختصاص می دهید. نهایتا کلاس های مربوطه را به داخلی ها اختصاص می دهید.

موفق باشید
#
نسرین 29 فروردين 1395
ببخشید کد برنامه ریزی از روی تلفن مربوط به trs ؟؟؟؟؟؟
#
کیمیا ارتباط 29 فروردين 1395
خواهش میکنم
چنین تنظیماتی چون کدهای متعدد دارد باید از طریق کنسول نرم افزاری انجام شود. در هر صورت تعدادی از کدهای 300 و 500 مربوط به TRS و Denied Code می باشد. که می تونید تو manual مشاهده کنید
#
reza 12 ارديبهشت 1395
با سلام واحترام
تنظيم مربوط به تايمر تماس را انجام دادم فقط وقتي كه از داخلي با بيرون تماس گرفته ميشود بعد اززمان تنظيمي قطع ميشود درصورتيكه از بيرون تماس گرفته شود وبا ديزا به داخلي وصل شود تايمر فعال نميباشد.
لطفا در مورد تنظيم عدم دسترسي به خط آزاد راهم راهنمايي كنيد.
#
کیمیا ارتباط 12 ارديبهشت 1395
با سلام
برای ایجاد محدودیت یا اعمال دسترسی به خط شهری در بخش 7.2 یا همان external call block خطوط مورد نظربرای یک کلاس را تعریف کرده و نهایتا کلاس مربوطه را به داخلی مد نظر اختصاص دهد.
در مورد تایمر باید دستگاه چک بشه
#
reza 12 ارديبهشت 1395
روش چك كردن را راهنمايي ميفرماييد
#
reza 12 ارديبهشت 1395
تنظيم مربوط به تايمر تماس را انجام دادم فقط وقتي كه از داخلي با بيرون تماس گرفته ميشود بعد اززمان تنظيمي قطع ميشود درصورتيكه از بيرون تماس گرفته شود وبا ديزا به داخلي وصل شود تايمر فعال نميباشد.
#
reza 23 ارديبهشت 1395
باسلام: وقتي كه به به دستگاه TDAوصل ميشوم زمان ورود به برنامه4.2.2وارد نميشود وEOOO30Aرا پيغام ميدهد.
باتشكر از راهنمايي
#
کیمیا ارتباط 23 ارديبهشت 1395
اگر شما روی مرکز آنتن و تلفن دکت فعال نداشته باشید به این گزینه دسترسی نخواهید داشت
#
Reza Hi 24 ارديبهشت 1395
باسلام وتشکر از راهنماییهی خوبتوت لطفاً بفرمایید بازیابی رمز ورود دستگاه به چه طریق است
#
reza 25 ارديبهشت 1395
باسلام واحترام
در TDAبرنامه ريزي قسمت 8 مربوط به كدام تنظيمات ميشود وچه كارهايي را ميتوان برنامه ريزي كرد.
باتشكر فراوان
#
کمال مرزبان 04 خرداد 1395
سلام وقت بخیر
دوست عزیز برنامه کنسول رو نصب کردم ازم این
Enter Programmer code
میخواد میشه راهنمایی کنید چیکار کنم فعال بشه برنامه
و اینکه پسورد رو فراموشم شده چیکار کنم .سپاس
#
کیمیا ارتباط 04 خرداد 1395
سلام
با INSTALLER می تونید وارد محیط کنسول بشید
#
کمال مرزبان 04 خرداد 1395
مشکلم حل شد دوست عزیز
میشه راهنمایی کنید چزور پسورد رو باید بدست بیارم
بغییر از ریست کردن ؟
. چطور چندتا خط داخلی رو یکطرفه کنم
#
کیمیا ارتباط 04 خرداد 1395
برای سوال اول باید محتویات رم دستگاه رو بفرستید تا تغییراتی درش اعمال بشه
برای یک طرفه کردن خطوط اگر منظور تماس بیرونی هست در external call block خطوط مورد نظر را برای کلاس های مورد نظر غیر فعال کنید. اگر منظورتون تماس ورودی هست در dil setting مقاصد رو تغییر بدید
#
مجید 15 خرداد 1395
سلام
ممنون از سایت خوبتون یکی از دوستام معرفی کرد شما رو ی بار مشکل داشت براش حل کرده بودین .
سوال من اینه ک من تلفن دکت دارم ک احتیاج ب ریجستر کردن و اختصاص شماره جدید داره چطور میتونم اینکار رو انجام بدم؟
#
کیمیا ارتباط 15 خرداد 1395
سلام
فایل manual مربوط به تنظیمات برای شما ایمیل می شود. البته دوست عزیز تنظیمات تخصصی از قبیل دکت باید توسط کارشناسان انجام بشه و آموزش هایی که روی سایت قرار می گیره بیشتر برای کاربری و حل مشکلات عمومی هست و شما بهتره برای راه اندازی دکت از یک کارشناس سانترال استفاده کنید یا اگر خودتان علاقه مند به این حوزه هستید می توانید در دوره آموزشی شرکت کنید. در همین اندازه هم دوستانی که در نصب و راه اندازی مراکز سانترال فعال هستند از ما گلایه مند هستند
موفق باشید
#
مجید 16 خرداد 1395
با سلام
من تلفن kx td346 دارم ک کلید mute اون روشن شده و به صورت اتومات تلفن ک زنگ میخوره میره رو پیج و اسپیکر چطور میتونم اینو کنسلش کنم
#
کیمیا ارتباط 16 خرداد 1395
غیر فعال کردن پاسخگویی خودکار

سلام
یک بار کلید auto answer رو بزنید تا غیر فعال شود و دیگر در مود پاسخ گویی خودکار نباشد. لطفا سوالات مربوط به تلفن ها را در بخش خودشان مطرح کنید.
درباره سانترال-->راهنمای کاربری تلفن سانترال --> راهنمای تلفن dt-333
#
مجید 16 خرداد 1395
ممنون ، شرمنده حواسم به این موضوع تو سایت نبود
#
حسین 18 خرداد 1395
سلام
یک سوال: در سیستم سانترال وقتی مدیر شماره منشی شو می گیره، تلفن منشی به طور خودکار در حالت پاسخ قرار می گیره، ومدیر پیام میده و از طرق آیفون تلفن منشی صدا پخش میشه بدون اینکه منشی پاسخی داده باشه یا اصلا حضور داشته باشه. مدیر وقتی داخلی دیگه ای رو هم میگره این مشکل وجود داره. ممنون میشم راهنمایی کنید علت این مشکل چیه و راه رفعش چطور ممکنه. خیلی ممنون
#
کیمیا ارتباط 18 خرداد 1395
سلام
باید روی گوشی هایی که می خواهید بدون پاسخگویی تماس وصل شود Auto Answer را فعال و روی باقی تلفن ها غیر فعال نمایید
#
حسین 18 خرداد 1395
ممنون. چطور باید این کار رو انجام بدیم؟
#
کیمیا ارتباط 18 خرداد 1395
روی گوشی رو نگاه کنید یک کلید هست به این اسم اون رو فشار بدید
قبل از طرح سوال بخش های مربوط به راهنمای کاربری گوشی ها و کدهای برنامه ریزی رو مطالعه کنید
#
حسین 21 خرداد 1395
سلام
لطفا در مورد دوره های آموزش سانترال کیمیا بیشتر توضیح دهید. در مورد زمان برگزاری، هزینه، محل برگزاری، نحوه ثبت نام و سرفصل هاتون، و اینکه آموزش کیمیا شامل سانترال های غیر پاناسونیک مانند رهیاب و NEC هم میشه؟ ممنون میشم توضیح کاملی بدید.
#
کیمیا ارتباط 21 خرداد 1395
سلام دوره های آموزشی سیستم تلفنی کیمیا ارتباط برای سانترال های پاناسونیک و مراکز نرم افزاری استریسک و الستیکس می باشد. در حال حاضر آموزش پاناسونیک در محل دفتر برگزار نمی شود و در محل مشتری و به صورت فشرده توسط اساتید مجرب صورت می پذیرد. در صورت تمایل برای کسب اطلاعات بسیتر می توانید با تلفن های شرکت تماس بگیرید.
موفق باشید
#
حمزه دشتبانی 26 خرداد 1395
با سلام
زنگ تلفن قطع شده هنگام تماس خطها چشمک میزند و صدای زنگ را نداریم
لطفا در صورت امکان راهنمایی کنید
ممنونم
#
کیمیا ارتباط 26 خرداد 1395
سلام باید با کد 408 داخلی های مورد نظر برای زنگ خور را روی هر خط شهری فعال کنید
#
حمزه دشتبانی 26 خرداد 1395
مطالب بسیار خوبی ارائه دادید خیلی ممنونم
#
حسین 29 خرداد 1395
با سلام. چطور میتونم صدای زنگ تلفن kx-T7730 رو تغییر بدم؟ مدل سانترال KX-TES824 است.
ممنون
#
کیمیا ارتباط 30 خرداد 1395
سلام این تلفن ملودی های مختلف زنگ نداره و شما نمیتونید صدای زنگ رو تغییر بدید.
#
حسین 30 خرداد 1395
ممنون
#
حسین 30 خرداد 1395
ممنون از پاسختون یک سوال دیگه هم داشتم. در تلفن kx-t7730 وقتی میخوام به خط شهری جواب بدم باید حتما دگمه DSS تعریف شده رو بزنم تا بتونم جواب بدم. چطور میتونم فقط با برداشتن گوشی (بدون زدن دگمه DSS) تلفن رو جواب بدم.
ممنون از راهنماییتون
#
کیمیا ارتباط 31 خرداد 1395
باید زنگ خور خطوط را برای داخلی مربوطه فعال کنید تنظیمات مربوطه در بخش کدهای برامه ریزی سانترال به صورت مفصل توضیح داده شده است.
#
Reza a 30 خرداد 1395
باسلام واحترام چطور میشود تلقنهایی که به مرکز زده شده است را شماره های که در تاریخ وساعتی آنها را مشاهده کرد
#
Reza a 30 خرداد 1395
باسلام واحترام. چطور میشود از شماره های ورودی وخروجی گزارش یا پرینت تهیه کرد.
#
Reza a 30 خرداد 1395
ببخشید مرکزtda600میباشد
#
کیمیا ارتباط 31 خرداد 1395
گزارش گیری از تماس های سانترال

سلام شما از طریق نرم افزار گزارش گیری و اتصال با کابل rs232 می توانید گزارشات تماس ورودی و خروجی را دریافت نمایید.
#
Reza a 02 تیر 1395
سلام. نرم افزار گزارش گیری را چطور مسشود دریافت کرد.باتشکر از راهمااییهای ارزشمند شما
#
حسین 31 خرداد 1395
ممنون از راهنماییتون
#
حسین 31 خرداد 1395
با سلام و تشکر از فراوان از راهنمایی هاتون
آیا امکان داره تنظیماتی را که روی سانترال و تلفن ها انجام شده، روی لپ تاپ ذخیره کرد تا در صورت بروز مشکل یا ریست کردن سانترال، بتونیم تنظمیات را از روی فایل ذخیره شده، یکباره انجام دهیم؟
با تشکر
#
کیمیا ارتباط 01 تیر 1395
سلام بله اگر tda دارید از sdram کپی بگیرید یا با فایل ترانسفر تو pc از تنظیمات بکاپ بگیرید
#
حسین 02 تیر 1395
سلام. ممنون از پاسختون
مدل سانترال kx-tes824 است. برای این سانترال هم امکان کپی تنظیمات هست؟
#
کیمیا ارتباط 03 تیر 1395
سلام
بله از مسیر فایل گزینه file transfer pbx to pc می تونید از تنظیمات بکاپ بگیرید
#
حسین 03 تیر 1395
خیلی ممنون
#
Reza a 01 تیر 1395
با سلام. ندم افزار گزارش گیری را امکان دارد ارسال نمایید.
#
کیمیا ارتباط 03 تیر 1395
سلام
نرم افزار گزارش گیری پولی و با قفل نرم افزاری هست در صورت تمایل میتوانید آن را بخرید
#
Reza a 03 تیر 1395
سلام. لطفاً قیمت نرم افزار گزارشگیری ونحوه تحویل را لطف میفرمایید
#
کیمیا ارتباط 05 تیر 1395
سلام تماس بگیرید
#
محمد 09 تیر 1395
سلام
ما یک سانترال Tda100 داریم ک داخلی 105 شماره هایی ک از بیرون زنگ میخوره رو نشون میده و مشکلی نداره ولی 106 شماره های داخلی ک زنگ بیرون روی اون افتاده رو نشون میده و شماره تماس گیرنده رو نشون نمیده گوشی هم 7665 چطوری میتونم تنظیماتش رو درست کنم ممنون میشم راهنمایی کنید
#
کیمیا ارتباط 09 تیر 1395
سلام سوال واضح نیست. ضمنا ما آموزش tda و tde روی سایت نداریم. بهتر هست از یک کارشناس برای رفع مشکل خود استفاده نمایید.
#
محمد 09 تیر 1395
کالر ایدی داخلی 106 رو چطوری فعال کنم
#
کیمیا ارتباط 09 تیر 1395
اگر روی بقیه داخلی ها کالر آیدی دارید نباید روی یه داخلی مشکل داسته باشید مگر اینکه برخی آنالوگ و برخی دیجیتال باشن متاسفانه سوال رو دقیق مطرح نمیکنید. اگر فرض رو بر این بزاریم که هر دو 7665 هست لازمه بدونید تنظیمات برای id سمت گوشی نیست یعنی گوشی داخلی دیجیتال نیاز به فعال کردن آیدی نداره. میتونید تنظیمات داخلی رو روی مرکز ریست کنید و یا پورتش رو عوض کنید یا گوشی رو روی یک داخلی دیگه تست کنید و با debug کردن هایی به این شکل ببینید مشکلتون کجاست
#
زاهد ارم 14 تیر 1395
با سلام در دستگاه 824با استفاده از کدام کد میتونم تعداد زنگ خور که از بیرون شرکت به داخلی به وسیله دیزا وصل میشه رو زیاد تر کنم الان اگر داخلی سه سه تا زنگ بخوره و کسی جواب نده میره روی اپراتور میخام تعداد زنگ بیشتر بشه ممنون
#
کیمیا ارتباط 14 تیر 1395
سلام برای تنظیم زمان دیزا نظیر زنگ خور از کدهای 508 و 509 می تونید استفاده کنید و نتایج رو بررسی کنید. لطفا سوالات خود را در بخش مربوطه مطرح نمایید.
#
hossein 29 تیر 1395
با سلام و عرض خسته نباشید.
در سانترال kx-tes824 یکی از داخلیها از گوشی kx-t7730 استفاده میکنه وقتی زنگ میخوره به جای صدای زنگ صدای سوت مانند بلندی از تلفن شنیده میشه. تلفنو عوض هم کردیم مشکل حل نشد. در ضمن بعضی وقتها این مشکل پیش میاد(همیشه این صدا رو نمیده). ممنون میشم راهنمایی کنید.
#
کیمیا ارتباط 29 تیر 1395
سلام
داخلی رزو با 790* ریست کنید اگر پورت داخلی آزاد دارید داخلی روی پورت دیگر قرار دهید
#
hossein 30 تیر 1395
سلام ممنون از پاسختون
متاسفانه ریست کردن جواب نداد و پورت آزاد دیگه ای هم نداریم
#
reza 22 مرداد 1395
باسلام واحترام :
چطور میشود صدای از قبل ضبط شده را به سیستم دیزا با نرم افزار در دستگاهtda600 انتقال دادوذخیره کرد.
باتشکر فراوان
#
کیمیا ارتباط 18 دی 1395
سلام
این کار از طریق گوشی فقط قابل انجام است
#
Abbas 30 مرداد 1395
سلام
سانترال 824
دستگاه دستور رو میگیره اما اجرا نمیکنه ، هم با نرم افزار هم با 101 امتحان کردم کد 405 رو که خط آزاد کنم برای داخلی ها که جواب نداد . ولی داخل حافظه اشون میرم دستورات ضبط شدن ولی اجرایی نمیشن ....
یسیار متشکرم از حسن نیت شما خیلی ممنون
#
کیمیا ارتباط 30 مرداد 1395
سلام
باید ببینید اصلا co ها فعال هستند یا نه اگر زنگ خور دارید و دسترسی می دهید و انجام نمیشود و از درستی کار خود اطمینان دارید ممکن هست مرکز باگ گرفته باشد که می توانید آن را ریست فکتوری کرده و مجددا برنامه ریزی نمایید.
#
farshad 02 شهریور 1395
با درود
دستگاه سنترال KX-T7730 جهت صفر آزاد شهری (0) بر روی دو تلفن داخلی تعریف شده است .
جهت اضافه کردن دیگر خط های داخلی به چه صورت عمل کنیم . لطفا در صورت امکان بطور کامل راهنمایی فرمایید .
#
محمد 02 شهریور 1395
با سلام.علت اینکه کارت دیزا روی مرکز تلفن دیگری جواب میدهد ولی روی مرکز تلفن من جواب نمی ده. tda600
#
کیمیا ارتباط 02 شهریور 1395
سلام
تنظیمات مربوط به فعال سازی کارت و برنامهریزی دیزا را انجام م دهید یا خیر. اگر انجام می دهید چه ارروی دریافت می کنید. تعداد کارت دیزا روی مرکز شما چندتا هست. سوالتون سیار کلی هست. ما آموزش سانترال های پر ظرفیت را روی سایت نداریم وی اگر مشکلی هست بفرمایید تا راهنمایی که مقدور هست انجام شود
#
محمد 10 شهریور 1395
سلام
علت اینکه گاهی از بیرون رنگ میزنن زنگ تلفن روی دیزا کار میکنه و گاهی پیام گویا پخش نمیشه چیه ؟ تنظیمات این قسمت تو چ قسمت نرم افزاره منظورم مثلا 10.2 یا.... ممنون میشم اگه درست توضیح دادم جواب بدین ؟
#
کیمیا ارتباط 11 شهریور 1395
سلام
احتمالا تماس های ورودی شما در زمانی که دیزا پخش نمی شود بیش از ظرفیت کانال دیزای شما می باشد که اگر چنین باشد باید ظرفیت همزمانی دیزا را افزایش دهید. البته قبل از آن باید از ارسال تماس تمامی خطوط روی دیزا اطمینان پیدا کنید. در صورتی که سوالتان مربوط به سانترال کم ظرفیت هست ادامه احتمالی آن را در بخش مربوطه و اگر tda/tde و ns هست از یک متخصص بخواهید موضوع را برای شما بررسی کند.
#
مصطفی 14 شهریور 1395
سلام
خسته نباشید ما تلفن مدل KX-tda275 میخواییم توسط دکت بهش شماره بدیم چ مراحلی رو باید طی کنم چه کاری باید انجام بدم تو برنامه سانترال tde
#
کیمیا ارتباط 14 شهریور 1395
سلام
احتمالا منظور شما TCA275 هست. دوست عزیز آموزش سانترال پر ظرفیت و به تبع آن دکت روی سایت قرار نمی گیره. در صورت علاقه می توانید از پشتیبانی ریموت با پرداخت هزینه برای رفع نیازتان استفاده نمایید.
#
محسن 14 شهریور 1395
سلام
خسته نباشيد
من يه سانترال ٨٢٤ دارم ، وقتي ميخوام با شماره گيري عدد ٠ خط آزاد رو انتخاب كنم فقط خط ٣ رو انتخاب ميكنه،با همه گوشي ها امتحان كردم،چطوري ميتونم تنظيم كنم كه هر خطي كه آزاد بوده رو انتخاب كنه؟
#
کیمیا ارتباط 14 شهریور 1395
سلام
اگر شما به داخلی های دسترسی به دیگر خطوط رو هم داده باشید سانترال به ترتیب ابتدا خط 3 و در صورت اشغال بودن خط 2 و بعد 1 را ازاد می کند. اگر دسترسی نداده ای در بخش کد های برنامه ریزی سانترال می تونید تنظیمات مربوطه رو مشاهده کنید
#
mohammad 06 آبان 1395
سلام
خسته نباشین من دوتا گوشی tde346 دارم و همکارم هم دوتا یک خط سرگروه برای 4 تاشون داریم ک اون رو بگیرن داخلی ها 4 تا گوشیمون زنگ میخوره میخواییم وقتی یکیمون میره خونه ظهر زنگ 2 تا از گوشی ها انتقال پیدا کنه به اونای دیگه راه حل پیشنهادیتون رو میتونید بگین
#
کیمیا ارتباط 08 آبان 1395
سلام
در بخش آموزش کاربری تلفن 333 نحوه فوروارد کردن داخلی آموزش داده شده است، شما میتوانید داخلی خود را روی داخلی مورد نظر دایورت نمایید.

مسیر آموزش
درباره سانترال --> نصب و راه اندازی --> راهنمای کاربری گوشی های سانترال
#
سید رسول هاشمی 10 آبان 1395
با سلام و عرض خسته نباشید

قبلا توو شرکتی بودم که صدای زنگ برای تماس های داخلی با صدای زنگ تماسهای خارجی یه کم متفاوت بود ( اولش تک میزد بعد شروع به زنگ زدن میکرد)
توو شرکت جدید تمام تماسهای ورودی با یک الگو زنگ میخورن. جایی هست بشه نحوه زنگ خوردن رو متمایز کرد از هم ؟
TDA600
ممنون از زحمت شما
#
کیمیا ارتباط 11 آبان 1395
سلام
این کار قابل انجام است. در نظر داشته باشید آموزش tda روی سایت داده نمیشه، شما باید از یک کارشناس بخواهید تنظیمات مربوطه را برای شما انجام دهد.
#
علی رضا سلیم زاده 12 آبان 1395
سلام
من یک خط E1 دارم و برای اینکه بشه از این خط به بیرون تماس گرفت باید قبلش شماره ۹ گرفته بشه .
این خط به یک دستگاه TDA200 متصله آیا می شود بدون اینکه کاربر شماره ۹ را بگیره خودش قبل از شماره گرفته شده ۹ رو اضافه کنه
#
کیمیا ارتباط 12 آبان 1395
سلام
میتونید برای داخلی های مورد نظر hotline رو فعال کنید تا به محض برداشتن گوشی خط شهری آزاد شود.
#
علی رضا سلیم زاده 12 آبان 1395
متشکرم
#
علی رضا سلیم زاده 12 آبان 1395
سوال بعدی اینه که اگر یک یا چند داخلی وجود نداشته باشه یا تلفن وصل نباشه آیا می توان آن را به یک خط شهری فرستاد ؟
#
کیمیا ارتباط 12 آبان 1395
خیر
#
محمد 02 آذر 1395
سلام و خسته نباشید
ممنون از راهنمایی های موثر و پشتیبانی خوبتون
تلفن گویای ما زمانی ک مثلا 2 رو میگه پشتیبانی یا 3 ارتباط با حسابداری و از بیرون کسی میگیره اون رو تا زمانی ک ی نفر گوشی رو برنداره گروهی تو واحد مربوطه مثلا 3 رو بگیرن حسابداری زنگ میخوره چطو میتونیم کاری کنیم ک بعد مثلا 5 تا زنگ اگه کسی جواب نداد اتومات قطع بشه و مداوم زنگ نخوره ؟
#
کیمیا ارتباط 02 آذر 1395
سلام
با کد 507 گزینه disconnect را برای قطع کردن تماس پس از گذراندن زمان مجاز زنگ خور انتخاب کنید.
#
محمد 09 آذر 1395
متوجه نشدم چطو شد سانترال tda100D هست گوشی هم kx333 یعنی *# وپسورد رو بزنم بعد 507رو بعد دیسکانکت کنم چیو گروه اون داخلیا رو ؟
#
کیمیا ارتباط 11 آذر 1395
راهنمایی دده شده برای سانترال 824 هست آموزش سانترال های پرظرفیت روی سایت ارائه نمی شود بهتراست از یک کارشناس بخواهید تنظیمات مربوطه را بای شما انجام دهد.
#
امید 07 دی 1395
سلام، من میخوام دستگاه رو طوری تنظیم کنم که موقع وصل کردن خط شهری به یه داخلی خاص فقط با یکی از خطوط انجام بشه.
ما سه تا خط داریم، میخوام طوری تنظیمش کنم که داخلی مذکور فقط با خط شماره 2 (مثلا) آزاد بشه.
آیا امکانش هست؟
#
کیمیا ارتباط 07 دی 1395
سلام
اگر سانترال شما 824 هست با کد 405 میتوانید این کار را انجام دهید. اگر سانترال سری پر ظرفت هست باید در دوره های آموزشی شرکت کنید یا از پشتیبانی ریموت استفاده کنید.
#
ملایجردی 27 بهمن 1395
باسلام خسته نباشید
برای چی دو تا از خط های داخلی دستگاه ازاد نمی کند که بتوانی به بیرون زنگ بزنی ولی از بیرون که زنگ میزنن با دادن کد وصل می شود
#
کیمیا ارتباط 29 بهمن 1395
سلام
باید تنظیمات زنگ خور روی دستگاه برناه ریزی شود اگر مرکز تلفن شما 824 هست در بخش کدهای برنامه ریزی راهنمای تنظیمات قرار داده شده است. اگر مرکز شما tda، tde یا NS هست میتوانید در دورهآموزشی شرکت کرده یا از طریق پشتیبانی ریموت مشکل خود را حل نمایید.
#
Ali 23 اسفند 1395
سلام.نحوه ریست فکتوری کردن tda200 رو میخواستم.باتشکر
#
کیمیا ارتباط 23 اسفند 1395
سلام
دستگاه را خاموش کنید کلید system initialis را در حالت initialise قرار دهید و دستگاه را روشن کنید در زمان فلش زدن چراغ run indicator کلید reset را بزنید و کلید initialise را در حالت normal قرار دهید.
#
Ali 24 اسفند 1395
ممنون .
#
میری 04 ارديبهشت 1396
با سلام
من سانترال ۱۲۳۲ دارم، هیچ خط خارجی ندارم . ۲ زوج سیم ۱۰۱ رو مثل سابق وصل میکنم بوق نداره و گوشی هم روشن نمیشه،
خطوط دیگه هم همینطور فقط بقیه خطهای داخلی بوق ندارند ولی ظاهرا متصل هستند و کلیدهای شماره گیری مثلا ۱۰۱ رو که میزنید صدا میده، ولی شماره نمیگیره. ولی خط ۱۰۱ به کل قطع است و بوق داخلی ندارد. راهنمایی بفرمایید ممنون میشم.
#
کیمیا ارتباط 07 ارديبهشت 1396
سلام
سوالتون خیلی کلی هست. باید مرحله به مرحله چک کنید ابتدا مطمئن بشید قطعی مربوط به یک جک داخلی هست یا روی همه به این نحو هست. حتما تلفن را به صورت مستقیم وصل کنید اگر برای همه داخلی ها این مساله هست باید دستگاه را برای تعمیر ارسال کنید.
#
محمد 10 ارديبهشت 1396
سلام
برا راه اندازی پیجینگ روی امپ و بلند گو دیواری از طریق پرتهای auxتوی سانترال tde600 باید چکار کرد ؟ با چ کدی میشه تو باندها پیج کرداز طریق تلفن مدل kx343؟
#
کیمیا ارتباط 10 ارديبهشت 1396
سلام
برنامه آموزش سانترال پر ظرفیت روی سایت را نداریم از طریق پشتیبانی ریموت یا شرکت در دوره آموزشی نیاز خود را مرتفع سازید.
#
کیان 20 ارديبهشت 1396
با سلام
ما یه سانترال 8 به 24 را که قبلا کانفیگ شده مجدد نصب کردیم حالا زمانی که شماره 9 می گیریم که خط آزاد شده بعضی مواقع خط آزاد میشه و بعضی مواقع نه مشکل از کجاست
با تشکر
#
کیمیا ارتباط 20 ارديبهشت 1396
سلام
با کد 405 برای داخل مورد نظر دستسی به خطوط شهری که میخواهید داشته باشد را فعال کنید.
#
علی رضایی 30 خرداد 1396
با سلام احتراما اینجانب علاقه مند به شرکت در دوره آموزشی هستم لطفا راهنمایی کنید چه اقدامی باید انجام بدم و مبلغ هزینه آن چقدر می باشد و در ضمن شماره تلفن هم پیدا نکردم
#
کیمیا ارتباط 31 خرداد 1396
سلام
با شماره تلفن شرکت تماس در بخش تماس با ما 22446068 تماس بگیرید و دوره مورد نظر خود را رزرو نمایید.
#
محمد 11 تیر 1396
با سلام.من یک سانترال tes824 دارم یک مشکل دارم این هست که وقتی به یکی از خطوط شهری متصل شده تماس میگیرم و دیزا تماس رو پاسخ میده اگر من شماره ی داخلی یا شماره های دیزا رو شماره گیری نکنم و تماس رو قطع کنم دیزا اون داخلی اشغال میمونه و دیزا تماس رو قطع نمیکنه و ت زمانی که منشی تلفتی در حاش پخش پیغام هست این خط اشغال میمونه لطفا راهنمایی بفرمایید این مشکل رفع کنم با سپاس
#
کیمیا ارتباط 11 تیر 1396
سلام
این تنظیمات به صورت پیش فرض هت و بهتره تغییرندهید اگر خواستید تغییر بدهید میتوانید با کدهای 508 و 509 زمانهای دیزا را تغییر دهید
#
رسول 27 تیر 1396
سلام.
با تغییر خطوط دستگاه سانترال نیاز به تنظیمات دوباره است؟
#
کیمیا ارتباط 27 تیر 1396
سلام
اگر یک خط را جایگزین یک خط موجود میکنید تنها ممکنه تنظیمات آیدی نیاز باشه مجدد انجام شود.
#
kimia2007 02 مرداد 1396
سلام
روش
پیداکردن پسورد td-1232dbx؟
#
کیمیا ارتباط 02 مرداد 1396
سلام
اگر پسورد را ندارید ریست کنید دستگاه رو مجدد برنامه ریزی کنید
#
سجاد نوری 11 مرداد 1396
سلام
ی داخلی دارم کالر آیدی نمی دازه با تلفن دیگه امتحان کردم مطمن شدم از خود داخلی هستش
سانترال پاناسونیک kx-tda600و 620 هستش از طریق نرم افزار باید کدوم قسمت برم
کالرایدی رو درست کنم ؟
تشکر از راهنماییی تون
#
کیمیا ارتباط 11 مرداد 1396
سلام
روی باکس های پر ظرفیت آموزش روی سایت نداریم از طریق پشتیبانی ریموت مشکل خود را مرتفع نمایید.
#
حميد رضا مرزبان 23 مرداد 1396
سلام . من نرم افزار برنامه ريزي پاناسونيك tda200 را ندارم . از كجا ميتونم دانلود كنم ؟ يه سوال ديگه اينكه چطور ميتونم با استفاده از كوشي kx- 7636 زنگ خور يك شماره شهري رو به يك شماره داخلي اختصاص بدم؟ ممنون از لطف شما
#
کیمیا ارتباط 25 مرداد 1396
سلام
نرم افزار در پک سانترال هست اگر گم شده باید cd آن را خریداری نمایید. بنای تنظیمات سانترال های پر ظرفیت روی سایت را نداریم میتوانید از طریق شرکت در دوره آموزشی یا پشتیبانی ریموت مشکل خود را مرتفع نمایید
#
علی 14 شهریور 1396
سلام در دیزا وقتی پیام پخش میشه و مثلا عدد یک رو میگیریم تا به داخلیش وصل بشه مدت زمان خیلی طول میکشه چطوری زمانش رو کم کنم در TDA200؟
#
کیمیا ارتباط 15 شهریور 1396
سلام
آموزش سانترال های پر ظرفیت روی سایت انجام نمی شود از طریق پشتیبانی ریموت یا شرکت دردوره آموزشی تنظیمات مورد نظر را انجام دهید.
#
محمد 31 شهریور 1396
باسلام و عرض خسته نباشید
من داخل دفترم دستگاه پاناسونیک 824 دارم خط آزاد برای همه مسدود کردم حالا میخوام یه کد مخصوص بزام برای بعضی از کارمندام برای آزاد کردن خط شهری میشه راهنماییم کنید که چطور بایید این کد بزارم
خیلی ممنون
#
کیمیا ارتباط 01 مهر 1396
سلام
سوالتون رو باید در بخش کدهای برنامه ریزی 824 مطرح کنید
شما میتوانید به کد 405 به یک داخلی دسترسی تماس به خط شهری بدهید یا این امکان را در اختیار آن قرار ندهید. یا داخلی که دسترسی به خط شهری دارد را پسورد بگزارید ولی این در هر حالت اعمال می شود.
#
ملازاده 20 آذر 1396
باسلام.لطفا دفترچه راهنمای فارسی تلفن بیسیمkx.tg3821bx را ارسال فرماید
#
کیمیا ارتباط 21 آذر 1396
سلام راهنمای فارسی موجود نیست، راهنمای اصلی برای شما ایمیل شد
#
دادخواه 30 آذر 1396
با عرض سلام و خسته نباشید
بنده موقعی که کد 911 که برای ضبط صدای دیزا هست رو وارد میکنم ، هیچ کاری انجام نمیده و فقط سه بوق رو میزنه
مشکل کجاست؟
یه دوستی میگفت باید داخلی هات با 101 باشه ، اون کارم کردی ولی تاثیری نداشت.
لطفا کمکم کنید.ممنونم
#
کیمیا ارتباط 02 دی 1396
سلام
تنظیمات دیزا فقط ضبط صدا نیست به هر شکل اگر دستگاه دارای دیزا باشد نباید مشکلی داشته باشه ممکنه دستگاه باگ گرفته باشد یک مرتبه سیستم را ریست فکتوری کرده و بعد محدد برنامه ریزی کنید.
#
حسن 14 دی 1396
سلام
من به یک دستگاه ns500 که 4 خط شهری وصل کردم در سه خط شهری کالر ادی در حالت DTMF کارمی کند ویک خط کالر ایدی نشان نمی دهذ سیستم کالرایدی را به FSK تغییر دادم برعکس شده یک خط کالرایدی کار می کند سه خط نکالرایدی نشان نمی دهد چگونه این مشکل را حل کنم ممنون می شوم از راهنمایی تون
#
کیمیا ارتباط 16 دی 1396
سلام
یا از مخابرات بخواهید id آن خط را تغییر دهد و یا با یک مبدل آن را از fsk به dtmf تبدیل کنید و بعد به سانترال بدهید.
#
1 20 فروردين 1397
لطفا یک نمایندگی در اهواز برای ریست کردن معرفی کنید ، رمز سانترال فراموش کردم ، در صورت ریست چیا پاک میشن؟
#
کیمیا ارتباط 21 فروردين 1397
سلام
لطفا از نام کاربری صحیح استفاده کنید
میتوانید از خدمات ریموت استفاده کنید در صورت تمایل با واحد فنی تماس بگیرید.
#
نیک نزاد 21 خرداد 1397
سلام :
ما دستگاه KX-T7665 را داریم مدل پاناسونیک
موقع تماس ورودی شماره مورد نظر نشان داده نمیشود فقط شماره خط تلفن خودمان نمایش داده می شود باید چیکار کنیم راهنمایی کنید لطفا اگر تنظیمات خاصی دارد ؟؟؟؟؟
#
کیمیا ارتباط 22 خرداد 1397
سلام
اگر کارت کالر آیدی روی سانترال داشته باشید و تنظیمات آیدی برای خطوط شهری انجام شده باشد برای یک داخلی دیجیتال تنظیمات خاصی ندارد. اگر کارت آیدی ندارید باید تهیه کنید و به کارشناس سانترال بگویید تنظیمات مربوط به آیدی برای خطوط شهری را در محیط برنا ریزی انجام دهد.
#
mojtaba 20 تیر 1397
سلام
میشه از تلفن نرم افزاری هم مثل ipphoneهای پاناسونیک تو مرکز تلفن با داشتن لایسنس رجیستر کرد؟
#
کیمیا ارتباط 20 تیر 1397
سلام
بله با لایسنس sip قابل استفاده می باشد.
#
jafar palideh 16 مرداد 1397
با سلام .
یه مشکل با سانترال دارم اونم اینکه موقعی که از بیرون تماس گرفته میشه و میره رویه دیزا , اگه هیچ داخلی گرفته نشه و وتماس گیرنده تماس رو قطع کنه بازم گوشی اپراتور زنگ میخوره . چطور میتونم حلش کنم ؟ که اگه داخلی گرفته نشد سراغ اپراتور نره ؟
#
کیمیا ارتباط 16 مرداد 1397
سلام
اگر سانترال 824 هست کدهای 507 و 510 را در حالت disconnect قرار دهید.
#
jafar 17 مرداد 1397
نه نیست.
سانترالم TDA100-Dba هست و از طریق نرم افزار بهش کنکت هستم .
#
کیمیا ارتباط 18 مرداد 1397
آموزش برنامه ریزی سانترال های پر ظرفیت روی سایت انجام نمی شود. شما می توانید از طریق پشتیبانی ریموت یا شرکت در دوره آموزشی، آموزش های لازم را در اختیار داشته باشید.
#
حسین 17 مهر 1397
سلام استاد. در سانترال TDA600 در بعضی وقتها که از بیرون تماس میگیرن شماره نمیفتد علتش چیه واینکه تنظیمات خاصی دارد یا نه . ممنون
#
کیمیا ارتباط 19 مهر 1397
سلام
احتمالا تعدادی از خطوط کارت آیدی دارند و تعدادی ندارند و یا تعدادی از یک سوییچ مخابراتی و تعدادی از سوییچ دیگری هستند.
#
حسین 22 مهر 1397
با سلام مجدد. در سانترال TDA600 بعضی وقتها موقع زنگ خوردن شماره میفتد بعضی وقتها شماره نمیفتد علتش چیست .چطور رفع عیب میشود. ممنون از لطفتون
#
کیمیا ارتباط 22 مهر 1397
سلام
ابتدا خطوط را قبل از سانترال تست کنید و از داشتن آیدی روی همه خطوط اطمینان پیدا کنید. بعد روی سانترال روی کارت شهری ببینید کارت آیدی برای همه خطوط موجود هست یا خیر. اگر مرحله اول درست بود و کارت آیدی هم برای همه خطوط داشتید باید یک کارشناس به صورت حضوری موضوع را بررسی کند.
#
مهدی 26 آبان 1397
با سلام وخسته نباشید
نحوه فغال کردن زئیس منشی به چه صورت می باشد لطفا راهنمای فرمایید
#
کیمیا ارتباط 26 آبان 1397
سلام
این سوال را در صفحه دیگری هم مطرح کرده اید از تکرار سوال در بخش ها متعدد خودداری فرمایید. همانطور که عرض شد سوالتان واضح نیست اگر منظور انتقال تماس های ورودی داخلی رئیس به داخلی منشی می باشد، باید داخلی رئیس را روی داخلی منشی با کد 711 و بعد شماره مقصد و سپس # فوروارد کنید
#
مهدی 27 آبان 1397
باسلام وخسته نباشید
برای رئیس منشی باید خط تلفن داخلی وشهری رئیس ومنشی یکی باشد
منظوراز کد 508 که باید انتخاب کنیم چیه میشه بیشتر توضیح دهید
هزینه مشاوره چقدرهست
باتشکراز لطفتون ممنون
#
کیمیا ارتباط 27 آبان 1397
سلام
خیر نیازی نیست. همه خطوط شهری و داخلی ها به سانترال وصل می شوند. چندین مرتبه عرض شد منظورتان از رییس منشی چیست. در مورد کد 508 برای شما پاسخی داده نشده است. کد 508 مربوط به تنظیم زنگ خور خطوط شهری سانترال روی داخلی های آن می باشد.
#
آرمان 07 آذر 1397
با سلام چطور میتوانم بک خط شیری رو در سانترال 824 با تلفن اپراتوری 7730 تنظیم کنم که فقط داخلی تعریف شده بتواند از خط شهری فوق استفاده کند و از بیروم زنگ هم که م همان داخلی زنگ بخورد و جواب بدهد
با تشکر
#
کیمیا ارتباط 08 آذر 1397
سلام
با کد 405 برای خط شهری مورد نظر فقط جک داخلی که میخواهید را فعال کنید. برای زنگ خور با کد 408 برای شهری مورد نظر جک داخلی که میخواهید را فعال کنید.
#
محمد 12 دی 1397
با سلام
چطور میتونم برای تنظیم کنم بعد از زنگ خوردن خط شهری بعد از اینکه کسی پاسخگو نبود به یه داخلی وصل بشه (که فکس هست)
ممنون میشم راهنمایی کنید
#
کیمیا ارتباط 13 دی 1397
سلام
با کد 411 میتوانید زنگ خور یک داخلی را با تاخیر تنظیم کنید.
#
jafar 15 دی 1397
با سلام .
من دسترسی دو خط شهریم رو به 4 تا داخلی دادم .
مشکلم اینجاست که از یکی از داخلی هام وقتی صفر رو میگیرم که آزاد کنه هیچ بوقی نداره .
ولی اون یکی خط راحت آزاد میشه.
جالب اینجاست که من گفتم کسی از بیرون این خط شهری رو گرفت داخلی فلان زنگ بخوره و میخوره .
مشکل چی میتوه باشه ؟
#
کیمیا ارتباط 18 دی 1397
سلام
با کد 405 جک مربوط به داخلی های مورد نظر که میخواهید به خط شهری دسترسی داشته باشند را برای هر خط شهری فعال کنید.
#
sina 23 دی 1397
سلام دستگاه سانترال رو از تعمیر آوردم، حال وقتی تلفن رو به جک 1 وصل میکنم روی صفحه نمایش نوشته های نامفهوم میاره و وقتی تلفن رو آزاد می کنم این خطا رو می زنه adat mod be، میشه راهنمایی بفرمایید؟
#
کیمیا ارتباط 23 دی 1397
سلام
احتمالا مشکل دارد باید یک بار ریست فکتوری و مجدد برنامه ریزی کنید اگر مشکل مرتفع نشد از تعمیر کار پیگیری کنید.
#
ata 29 دی 1397
با سلام سانترال tda 200 مشكل ما از زمان شبكه كردن با سانترال ديكر پيش امده.وقتي عدد صفر را مي زنيم كه خط بگيريم تنها در ال سي دي گوشي ها LINE خالي ظاهر مي شود .البته با دكمه هايي CO خطوط قابل در يافت مي باشد .و اين مشكل در گوشي هاي انالوگ خود را نشان مي دهد .با تشكر خواهشمند است در قسمت نرم افزار PBX راهنمايي نماييد
#
کیمیا ارتباط 29 دی 1397
سلام
آموزش برنامه ریزی سانترال های پر ظرفیت روی سایت انجام نمی شود. شما می توانید از طریق پشتیبانی ریموت یا شرکت در دوره آموزشی، آموزش های لازم را در اختیار داشته باشید.
#
omid 04 ارديبهشت 1398
سلام
امكان آپلود صداي منشي از طريق نرم افزار برنامه ريزي kx-te console براي سانترال tes824 امكان دارد،در صورت امكان اين اپشن مسير آپلود رو لطف كنيد، ممنون!
#
کیمیا ارتباط 04 ارديبهشت 1398
سلام
خیر این امکان را ندارد.
#
کمال جمالی 19 تیر 1398
یک دستگاه 824 دارم که میخوام داخلی 101 رو شبها که میرم دایورت کنم روی موبایلم ولی هرکار کردم نشد
با کد 607 فورواردشو فعال کردم
گوشیو برداشتم عدد 713 را گرفتم بعد عدد 9 بعد شماره موبایل و در اخر # و مینوشت که فوروارد برای همه تماس ها فعال شد و لی وقتی از بیرون به اون داخلی زنگ میخورد فوروارد نمیشد و همون داخلی زنگ میخورد.
چیکارکنم استاد؟
#
کیمیا ارتباط 20 تیر 1398
باید داخلی به خط شهری دسترسی داشته باشد. اگر زنگ خور خط شهری تنها روی داخلی مورد نظر باشد فوروارد خواهد شد.
#
کمال جمالی 19 تیر 1398
سلام استاد
سانترال 824 را برنامه ریزی کردم با تلفن 7730 ولی برق رفت و اومد همه برنامه هاش بهم ریخت و هیچکدوم از تلفن ها کار نمی کرد تا اینکه دوباره دستگاه را ریست و برنامه ریزی کردم درست شد.علت چی میتونه باشه؟
#
کیمیا ارتباط 20 تیر 1398
سلام
باطری داخلی سانترال را بررسی و در صورت لزوم تعویض نمایید.
#
کمال جمالی 20 تیر 1398
باطری داخلی سانترالو چطوری تعویض کنم؟من میتونم یا کار تعمیرکاره؟چه مدل باطری بهش میخوره؟لحیم کاری میخواد؟
#
کیمیا ارتباط 20 تیر 1398
قابل تعویض می باشد.
#
کمال جمالی 19 تیر 1398
چطوری سانترال 824 را برنامه ریزی کنیک که موقع زنگ خوردن تماس از بیرون به داخل اول داخلی 101 2 تا زنگ بخوره بعد بره رو داخلی 102 2 تا زنگ بخوره بعد رو داخلی 3 و به همین صورت تا اخر؟
#
کیمیا ارتباط 20 تیر 1398
با کد 408 برای هر خط شهری جک های مورد نظر برای زنگ خوردن را فعال کنید. بعد با کد 411 تاخیر مورد نظر برای زنگ خور هر داخلی را مشخص کنید.
#
کمال جمالی 20 تیر 1398
استاد سانترال ۸۲۴ بعضی وقتها یهو خاموش میشه و روشن نمیشه؟چرا اینجوری میشه ؟ باید چیکار کنیم دیگه اینجوری نشه؟
#
زهرا 21 تیر 1398
سانترال منم اینطوری شده.
علتش چیه ؟
چکارش کنم؟
#
کیمیا ارتباط 22 تیر 1398
اگر خاموش می شود و روشن نمی شود مشکل سخت افزاری داره که باید به تعمیرکار برای تست قطعات نشان دهید.
#
کمال جمالی 20 تیر 1398
استاد دستگاه ۸۲۴ وقتی ۲تا باطری خارجی بهش میزنیم کار نمیکنه یعنی با رفتن برق نمیره رو باطری و خاموش میشه.حتی باطری رو نو خریدیم و چند ساعت هم صبر کردیم تا شارژ بشه ولی بازم خاموش شد.مشکل سخت افزاری داره یا نرم افزاری؟کد خاصی رو باید توو برنامه ریزی بزنیم؟
#
کیمیا ارتباط 20 تیر 1398
از پرسش سوال های مکرر در پست های جدا خود داری کنید.
احتمالا قسمت مربوط به باطری روی سانترال دچار مشکل شده که باید برای تعمیر به مجموعه های تعمیراتی ارسال کنید.
#
mehdi.maleknejad 29 تیر 1398
با سلام . سانترال 824، password داره تنظیماتش. آیا راهی هس که دسترسی یدا کنم به تنظیمات بدون ریست کردن کلی؟
#
کیمیا ارتباط 30 تیر 1398
سلام
خیر باید ریست شود و مجدد برنامه ریزی گردد.
#
کمال 06 مرداد 1398
سلام
روی گوشی های 7730 روی دکمه های کناریش DSS دیدم که 2 تا دکمه رو اختصاص دادن به حالت روز و شب
سوال اولم اینکه این دکمه هارو برای حالت روز و شب چجوری باید کد بدیم؟
سوال دوم اینکه وقتی دستگاه رو ریست میکنیم بصورت پیش فرض حالت روز و شبش اتوماتیکه یا دستی؟واگه نخوایم حالتشو تغییر بدیم باید کدهای 408 رو فقط تنظیم کنیم یا باید 409 و 410 رو هم تنظیم کنیم؟
با تشکر از سایت خوبتون
#
کیمیا ارتباط 06 مرداد 1398
سلام
میتوانید کدها تغییر روز و شب را به صورت one-touch روی کلید کناری تعریف کنید که به جای شماره گیری کلید مربوطه را بزنند.
روز و شب تنظیمات متنوعی دارد و باید کدهای برنامه ریزی را مطالعه کنید اگر منظور تنظیم زنگ خور در حالت شب هست با کد 409 انجام می شود.
#
کمال 06 مرداد 1398
چجوری روی کلید کناری بصورت one toch کلید رو برنامه ریزی کنیم؟
بجای کلید کناری چطوری همینجوری با تلفن 7730 شماره گیری کنیم کدشو؟
با تشکر
#
کیمیا ارتباط 07 مرداد 1398
کلید program را بزنید بعد کلید کناری مورد نظر را انتخاب و سپس عدد 2 و شماره مورد نظر را وارد کنید و بعد store و program را بزنید.
#
کمال 10 مرداد 1398
شماره مورد نظر منظور چیه استاد؟
من میخوام یه دکمه برای حالت روز و یکی برای حالت شب باشه؟
#
کیمیا ارتباط 10 مرداد 1398
کد تغییر دستی حالت زمانی سیستم برای روز #781 و برای شب #782 می باشد.
#
یوسف مقدم 06 مرداد 1398
سلام ممنون میشم ما را راهنمایی کنید
ما یه تلفن سانترال پاناسونیک k7730 داریم دکمه intercom روشن شده و خاموش نمیشه و ما دسترسی به خطوط نداریم چیکار کنیم؟
#
کیمیا ارتباط 07 مرداد 1398
سلام
کد 790 را شماره گیری کنید اگر مشکل حل نشد اطلاع دهید.
#
کمال 21 مرداد 1398
سلام
ایا برای اتصال کامپیوتر و دستگاه kx-tem824 از طریق پورت rs232 نیاز به درایور مجزا است چون بنده نتوانستم به هیچ وجه ارتباط بگیرم ولی با کابل یواس بی براحتی وصل میشود.و سوال دوم تا چه فاصله ای را میتوان با rs232 سیم کشی کرد
#
کیمیا ارتباط 22 مرداد 1398
سلام
پین های کابل rs232 باید بر اساس استاندارد پاناسونیک بسته شده باشد. برای نحوه اتصال به Installation manual مراجعه کنید. معمولا تنظیمات از طریق usb انجام می شود.
#
دکتر کمالی 01 شهریور 1398
سلام
یه سوال داشتم استاد
دستگاه سانترال 824 دیزا روش فعال کردیم ولی زمانی که از بیرون با تلفن ها تماس میگیرند بعد از 3 تا بوق به منشی گویا وصل میشوند.
میخوام این 3 تا بوق که سمت مشتری شنیده میشه حذف بشه یا به 1 بوق کاهش پیدا کنه؟
باید چیکار کنم؟
با تشکر
#
کیمیا ارتباط 03 شهریور 1398
سلام
کد 504 را روی صفر قرار دهید.
#
دکتر کمالی 01 شهریور 1398
سلام میخواستم روش تعویض باطری داخلی سانترال های 824 / 308 / 616 و یا ایزافون را بدانم به چه صورت است؟
چون بعد از برنامه دادن به سانترال وقتی دستگاه خاموش و دوباره روشن شود برنامه ای که دادیم می پرد
#
کیمیا ارتباط 03 شهریور 1398
سلام
در حوزه فعالیت ما نیست باید برای تعمیر کار بفرستید.
#
Mohammad Najafi 20 شهریور 1398
سلام
ما یه سانترال Ns500 داریم که 16 تا داخلی انالوگ میده و یک کارت dlc16 روش نصب ههست ظرفیت 16تا دیجیتال پر شده و یه کارت دیجیتال dlc16دیگه روش نصب کردیم ولی کارت رو شناسایی نمیکنه و تو تنظیمات سانترال قسمت اسلات ها خطا میده و شناسایی نمیکنه
چیکار باید انجام بدیم
#
کیمیا ارتباط 23 شهریور 1398
سلام
باید شلف ns520 اضافه کنید.
#
چمران 09 مهر 1398
سلام یه سانترال پاناسونیک کی ایکس دی تی 543 داریم بعد سه بوق انتقال میده به داخلی ها مخوایم بدون بوق زدن انتقال بده اگ بشه ی راهنمایی کنین
#
کیمیا ارتباط 10 مهر 1398
سلام
این مدل تلفن هست تنظیمات باید روی مرکز تلفن و از طریق کارشناس انجام شود.
#
کمال 20 مهر 1398
سلام روش فوروارد داخلی مشغول روی داخلی دیگه به چه صورته؟
ایا برای فوروارد روی داخلی دیگر محدودیت وجود دارد؟
من با گوشی 7730 مثلا داخلی 101 رو را روی یه داخلی 107 فوروارد اشغالیی کردم و وقتی بصورت برعکس خواستم داخلی 107 را روی 101 فوروارد اشغالی کنم میزد not valid
باید چیکار کنم استاد؟
#
کیمیا ارتباط 21 مهر 1398
سلام
داخلی مقصد فوروارد نمی تواند جای دیگر فوروارد شود.
#
مریم 26 اسفند 1398
سلام وقت بخیر
تلفن سانترال ۷۷۳۰
چرا در شماره گیر شماره نمیوفتد ؟؟
ده خط داریم که میزنه co 1 یا ۲ چیکاری باید انجام بدم که شماره گیر فعال شود
#
کیمیا ارتباط 27 اسفند 1398
سلام
باید روی سانترال کارت کالر آیدی داشته باشید.
#
بابایی 18 فروردين 1399
سلام . گوشی سانترالی داریم از پای سانترال تا اولین پریز تلفن همه چیز مشکلی نداره .ولی وقتی از پریز اول به پریز دوم میخواهیم متصل کنیم گوشی شماره نمیگیرد ودائم بوق میزند حالتی که اتصال کوتاه باشد. چندین بار سیم رو هم تعویض کردم حتی سیم روکار وصل کردم به محض اینکه سیم رو برای ادامه مسیر وصل میکنم گوشی که به پریز اول وصله هنگ میکنه. لطفا راهنمایی کنید ممنون میشم
#
کیمیا ارتباط 18 فروردين 1399
سلام
برای هر داخلی باید از یک جک مجزا سیم بکشید. اگر مجدد سوال داشتید مدل تلفن ها و داخلی سانترال را مطرح کنید.
#
مهران 18 فروردين 1399
باسلام وقت بخیر
سانترال TDA100 . خط تلفن 100 با 105 عوض کردم ( هم نرم افزار و هم سیم ترمینال کروز ) ولی تلفن KX-t7665 کار نمیکنه.
لطفا راهنمایی کنید
باشتکر
#
کیمیا ارتباط 18 فروردين 1399
سلام
داخلی که تلفن 7665 وصل می شود باید داخلی دیجیتال باشد و سیم بندی هم روی 1 و 4 باشد.
#
فاطمه نوشیروانی 28 تیر 1399
سلام مدل تلفن ما kx-t7730 هست
از دستور عمل شما دایورت میکنم #شماره تماسfwd39 پیغام fwd all هم میده
ولی تماس میگیرن مجدد تلفن تماس میخوره نه شماره تماسی که دایورت روش انجام شده
از طرف مخابرات هم دایورت فعال هست
#
کیمیا ارتباط 30 تیر 1399
سلام
اگر میخواهید دایورت روی خط شهری ای موبایل داشته باشید باید داخلی شما این قابلیت را داشته باشد. وارد محیط برنامه ریزی شوید و با کد 607 امکان دایورت وری خط شهری را برای داخلی فعال کنید.
#
مهدی رضائی 26 مهر 1399
سلام
مهندس یه سوال داشتم ، من با شما خیلی کار کردم و تنها کسی که تجربه استریکس با پاناسونیک رو علمی خوب میدانه جز شما ندیدم. پس یه سوال سالهاست که اذیتم میکنه. و کسی راه حلی براش نداده ، و اون اینه قابلیت است که چطور میشه در ایزابل فعال کرد ،
اونم این قابلیت سانترال TDE که وقتی از طریق خطوط سیب پنج رقمی مخابرات تماس برقرار میشه در طرف مقصد تماس کالر آیدی شماره پنج رقمی + شماره داخلی رو نشان میده ، یعنی بعد پنج رقم مخابرات سه رقم که ما خودمان تعریف می کنیم رو نشان میده ، چطور تو استریک این امکان پذیره
#
کیمیا ارتباط 27 مهر 1399
سلام
آیدی توسط مرکز مخابراتی ارسال میشه و در عمده مناطق برای خط 5 رقمی دوطرفه آیدی خروجی 5 رقم به علاوه سه صفر ارسال میشه

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

درباره ما

کیمیا ارتباط هوشمند با هدف بومی سازی راهکارهای نوین ارتباطی و مخابراتی جهت افزایش کیفیت ارتباطات سازمان ها و مراکز اقتصادی با پشتوانه یک دهه فعالیت های مخابراتی و ارتباطی در سال 1393 پا به عرصه کسب و کار نهاد.

تماس با ما

آدرس : تهران، اقدسیه،  بزرگراه ارتش، نرسیده به مینی سیتی، پلاک 22 (مجتمع میلاد)، ورودی 1، واحد 16

تلفن : 02122446068 خط ویژه

موبایل : 09022446068 

ایمیل : این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

22451821
بالا