دفترچه راهنمای نصب و راه اندازی سانترال پاسونیک برای سری مرکزتلفن های آنالوگ، دیجیتال و تحت شبکه را به صورت رایگان دانلود نمایید. در این بخش به صورت مجزا راهنمای نصب و راه اندازی، کاربری و برنامه ریزی سانترال قابل دریافت می باشد
سانترال پاناسونیک آنالوگ | سانترال پاناسونیک دیجیتال | سانترال پاناسونیک تحت شبکه ( IP) |
panasonic KX-TA308/KX-TA616
- جهت دانلود دفترچه راهنما روی لینک زیر کلیک کنید
- (Installation-Manual (TA308/TA616
- پسورد فایل: kimiaertebat.ir
- جهت دانلود دفترچه راهنما روی لینک زیر کلیک کنید
- (User Manual (TA308/TA616
- پسورد فایل: kimiaertebat.ir
- جهت دانلود دفترچه راهنما روی لینک زیر کلیک کنید
- (programming(TA308/TA616
- پسورد فایل: kimiaertebat.ir
panasonic KX-TES824/kx-TEM824
- جهت دانلود دفترچه راهنما روی لینک زیر کلیک کنید
- (Installation-Manual (TES 824/TEM 824
- پسورد فایل: kimiaertebat.ir
- جهت دانلود دفترچه راهنما روی لینک زیر کلیک کنید
- (User Manual (TES 824/TEM 824
- پسورد فایل: kimiaertebat.ir
- جهت دانلود دفترچه راهنما روی لینک زیر کلیک کنید
- ( programming(TES 824/TEM 824
- پسورد فایل: kimiaertebat.ir
panasonic KX-TA1232
- جهت دانلود دفترچه راهنما روی لینک زیر کلیک کنید
- (Installation-Manual (TA 1232
- پسورد فایل: kimiaertebat.ir
- جهت دانلود دفترچه راهنما روی لینک زیر کلیک کنید
- (User Manual (1232
- پسورد فایل: kimiaertebat.ir
- جهت دانلود دفترچه راهنما روی لینک زیر کلیک کنید
- ( programming(TA 1232
- پسورد فایل: kimiaertebat.ir
panasonic KX-TDA 30,100,200,600
- جهت دانلود دفترچه راهنما روی لینک زیر کلیک کنید
- (Installation-Manual (TDA 100,200
- (Installation-Manual(TDA 600
- (Installation-Manual TDA (30
- پسورد فایل: kimiaertebat.ir
- جهت دانلود دفترچه راهنما روی لینک زیر کلیک کنید
- (User Manual (TDA 100,200,600
- پسورد فایل: kimiaertebat.ir
- جهت دانلود دفترچه راهنما روی لینک زیر کلیک کنید TDA 100,200,600
- (PT programming(TDA 100,200,600
- (PC programming (TDA 100,200,600
- پسورد فایل: kimiaertebat.ir
panasonic KX-TDA100D
- جهت دانلود دفترچه راهنما روی لینک زیر کلیک کنید
- Installation-Manual KX-TDA100D
- پسورد فایل : kimiaertebat.ir
panasonic KX-TDE 100,200,600,620
- جهت دانلود دفترچه راهنما روی لینک زیر کلیک کنید
- (Installation-Manual(TDE 100,200
- (Installation-Manual (TDE 600
- پسورد فایل: kimiaertebat.ir
- جهت دانلود دفترچه راهنما روی لینک زیر کلیک کنید
- (User Manual (TDE 100,200,600,620
- پسورد فایل: kimiaertebat.ir
- جهت دانلود دفترچه راهنما روی لینک زیر کلیک کنید
- (PC Programming (KX-TDE100-200-600-620
- (PT Programming (KX-TDE100-200-600-620
- پسورد فایل: kimiaertebat.ir
panasonic NCP500
- جهت دانلود دفترچه راهنما روی لینک زیر کلیک کنید
- Installation-Manual KX-NCP500
- پسورد فایل: kimiaertebat.ir
- جهت دانلود دفترچه راهنما روی لینک زیر کلیک کنید
- User Manual KX-NCP500
- پسورد فایل: kimiaertebat.ir
- جهت دانلود دفترچه راهنما روی لینک زیر کلیک کنید
- (PT Programming (KX-NCP 500-1000
- (PC Programming (KX-NCP 500-1000
- پسورد فایل: kimiaertebat.ir
panasonic NS500
- جهت دانلود دفترچه راهنما روی لینک زیر کلیک کنید
- Installation-Manual KX-NS500
- پسورد فایل: kimiaertebat.ir
- جهت دانلود راهنمای کاربری روی لینک زیر کلیک کنید
- User-Manual KX-NS500
- پسورد فایل: kimiaertebat.ir
- جهت دانلود راهنمای برنامه ریزی روی لینک زیر کلیک کنید
- PC-Programing KX-NS500
- PT-Programing KX-NS500
- پسورد فایل: kimiaertebat.ir
panasonic HTS32
- جهت دانلود دفترچه راهنما روی لینک زیر کلیک کنید
- Installation-Manual KX-HTS32
- پسورد فایل: kimiaertebat.ir
راهنمای استفاده از MANUAL ها
دفترچه راهنمای نصب و راه اندازی سانترال
محتوی این دفترچه راهنما، اطلاعات مربوط به استقرار و راه اندازی دستگاه سانترال به شرح ذیل می باشد
- چگونه باکس را روی دیوار نصب نماییم
- اطلاعاتی در مورد ظرفیت و پورت های مختلف سیستم
- مدل های کارت های تلفنی قابل استفاده روی سیستم
- نحوه بستن کابل آنفولان برای کارت های شهری و داخلی
- تلفن ها و دیوایس های قابل استفاده با این سانترال مانند بیس های تلفن دکت
- و دیگر اطلاعات مربوط به نصب و استقرار سیستم
دفترچه راهنمای کاربری سانترال
در این بخش اطلاعات مربوط به کاربری این دستگاه نظیر کدهای عمومی مورد استفاده کاربران قرار گرفته است، اطلاعاتی نظیر:
- روش های برقراری تماس نظیر شماره گیری، تکرار تماس، دسترسی به شبکه های دیگر و ...
- روش های دریافت تماس نظیر پاسخگویی با گوشی و هدست یا پاسخگویی به تماس داخلی های دیگر
- اقدامات مورد نیاز در زمان مکالمه مانند ترانسفر، کنفرانس، هلد کردن، پشت خطی و ...
- راهکارهای مربوط به قبل از ترک میز کار مانند فوروارد کردن تماس، صندوق صوتی و غیره
- تنظیمات تلفنی مورد نیاز کاربر مثل آلارم، مزاحم نشوید و ....
- تنظیمات مدیریتی مثل کنترل داخلی ها و ضبط صدا برای استفاده در بخش های مختلف مثل تلفن گویا
دفترچه راهنمای برنامه ریزی سانترال
در این راهنما آموزش مربوط به مسیردهی تماس ها و تنظیمات اپراتوری به دو روش برنامه ریزی تلفنی سانترال (PT Programing) و برنامه ریزی کامپیوتری سانترال پاناسونیک (PC Programing) به شرح زیر ارائه می شود.
- تنظیمات عمومی سانترال مانند تاریخ و زمان، شماره اپراتور، کد دسترسی به خط شهری و .......
- تنظیمات مربوط به شماره، نام و مجوزهای داخلی ها اعم از فوروارد و ترانسفر و پشت خطی و ...
- تنظیم خطوط شهری و تعیین زنگ خور داخلی ها، یعنی هدایت تماس های ورودی به داخلی مورد نظر
- برنامه ریزی جهت گروه بندی خطوط شهری
- کلاس بندی داخلی ها جهت اعمال محدودیت دسترسی برای خطوط شهری و ابزارهای مدیریتی
- تنظیمات مربوط به گروه بندی داخلی ها و سرایط حاکم بر هر گروه تماس
- تنظیمات مربوط به حالت زمانی سانترال یعنی وضعیت تماس ها در حالت ساعات کاری و تعطیلی
- برنامه ریزی تلفن گویا و تنظیمات مربوطه و دیگر تنظیمات سیستم
HEADER
لطفا سوالات مختلف را به صورت جداگانه مطرح نمایید
در مورد بستن صفر روی سانترال پاناسونیک TDA100/200/600 و یا دادن دسترسی شما به ترتیب زیر عمل کنید.
1.ابتدا در قسمت 7.1 یعنی Denied Code از level های موجود برای بستن صفر و دو صفر استفاده می کنید یعنی با قرار دادن عدد مورد نظر شماره گیری آن را غیر ممکن می کنید. مثلا اگر در Trs شماره یک در level دو "00" را قرار دهید اصطلاحا دو صفر را برای این TRS بسته اید.
2.حال در بخش 2.7.1 یعنی COS SETTING شما یک کلاس را انتخاب می کنید (کلاسی که می خواهید به داخلی اختصاص دهید) و این TRS مورد نظر خود را در حالات روز و ظهر و شب برای کلاس قرار می دهید. مثلا TRS کلاس سرویس شماره 5 را برابر 1 قرار می دهیم.
3.اکنون به بخش 4.1.1 یعنی Extension Setting رفته و کلاس 5 را به داخلی مورد نظر اختصاص می دهیم. با این کار دسترسی دو صفر را برای داخلی بسته ایم.
برای موضوع دوم یعنی توزیع ورودی های تلفن گویا شما باید کارت آپشنال دیزا را روی دستگاه سانترال خود داشته باشید تا از طریق آن بتوانید روی ورودی تماس تلفن گویا راه اندازی نمایید.
من یک دستاه tda100 دارم چگونه میتونم مدت زمان مکالمه را افزایش بدهم از طریق نرم افزار
یعنی در حال حاضر محدودیت زمانی برای تماس ها تعریف کرده اید که می خواهید آن را تغییر دهید؟
برای تنظیمات تغییر زمان محدودیت تماس داخلی با خط شهری یا داخلی با داخلی یا خط شهری با خط شهری روی سانترال های TDA100 و TDA200 و TDA600 از طریق کامپیوتر به شکل زیر عمل نمایید.
1.ابتدا به بخش 2.7.1 یعنی COS Setting رفته و در تب CO & SMDR رفته و Extension co line duration را برای کلاس مورد نظر خود روی حالت enable قرار دهید
2.حالا برای تنظیم زمان به بخش 3.1.1 یعنی TRG Setting رفته و تب Extension co duration time را که روی حالت پیش فرض 10 دقیقه هست به زمان مورد نظر خود تغییر دهید.
اکنون داخلی مورد نظر شما تنها مدت زمانی که شما تعریف کرده اید می تواند با تلفن صحبت کند و پاسخگوی تماس گرفته شده باشد.
اگر تنظیمات سانترال 824 را نیاز دارید می توانید درمسیر زیر مشاهده نمایید و در صورت نیاز سوالات خود را مطرح نمایید
درباه سانترال-->نصب و راه اندازی سانترال-->کدهای برنامه ریزی سانترال
اگر سوالاتی در مورد دیگر سانترال ها مانند TDA و TDE دارید در همین بخش می تونید مطرح نمایید
میخوام با سانترال TES824 که یه خط وصله یکی دیگه هم وصل کنم
لطفا راهنمایی کنید
با کد 400 پورت شهری را فعال و با 408 زنگ خور آن را تنظیم کنید.
اگر سوالی دارید به بخش "کدهای برنامه ریزی سانترال" مراجعه کنید
بنای آموزش سانترال پر ظرفیت روی سایت را نداریم از طریق شرکت در دوره آموزشی و یا پشتیبانی ریموت مشکل خود را مرتفع نمایید.
چطوری میتونم برروی سانترال tda600 تماس ورودی با مثلا خط شماره تلفن برروی داخلی 3300انجام شود
من کارت دیزا بر روی دستگاهم نصب کرده ام.
طریقه برنامه ریزی و ضبط پیام منشی خودکار چیست
ممنون از پاسخگویی تان
بنده با گوشی تستر از mdf دستگاه tde600 داخلی دیجیتال نمیتوانم بوق بگیرم اما از اانالوگ بوق میتوانم بگیرم.علت بوق نداشتن با گوشی تستر چیست؟ اما در ضمن میتوان با گوشی از mdf دیجیتال بوق گرفت
کاملا اتفاق درستی میوفته قرار نیست شما داخلی آنالوگ رو بتونید به پورت داخلی دیجیتال وصل کنید
همان طور که میدونید گوشی تست، گوشی آنالوگ هست و شما تنها می توانید نویز دیتا، روی خط را از این طریق متوجه بشید. یعنی به عبارتی متوجه بشید داخلی وصل هست یا نه
بفرمایید مدل دستگاه سانترال چی هست
با نرم افزار کنسول به tda وصل بشید. بعد تو بخش 4.1.1 یعنی extension setting در دو ردیف اول کارت و پورت مورد نظر خود را بیابید، بعد در بخش extension number شماره داخلی مورد نظر خود را وارد کنید و تنظیمات را ذخیره کنید
می توانید با فوروارد داخلی در حالت bussy در صورت اشغال بودن تماس را به جای دیگری منتقل کنید
در حالت پیش فرض در صورتی که ترانسفر بشه و داخل مشغول باشه تماس بر می گرده به ترانسفر کننده. دستور فوروارد در حالت bussy را در صفحه زیر دنبال نمایید
درباره سانترال-->نصب و راه اندازی-->کدهای برنامه ریزی سانترال
این عنوان را جستجو نمایید "فوروارد تماس ورودی در حالت اشغالی یا عدم پاسخگویی"
لطفاً طریقه تنظیم یک داخلی بطوری که فقط بتواند به چند شماره موبایل دسترسی داشته باشد را بفرمایید. در ضمن سانترال تلفن ما TDE200 می باشد. ممنون
با سلام
در access dinied یک رول تعریف می کنید که فقط دسترسی به شماره های مورد نظر شما داشته باشد
بعد این trs را به یک کلاس خاص می دهید
نهایتا کلاس مربوطه را به داخلی اختصاص می دهید.
پیروز باشید
با سلام
برای انجام این کار شما باید ابتدا در Group Setting یعنی3.5.1 یک گروه تماس ایجاد کنید و داخلی های مربوطه را در آن عضو نمایید و سپس در Dil Table یعنی 10.2 مسیر ترانک ورودی را برای آن تنظیم کنید.
با انجام این کار تماس های ورودی را به سمت گروه داخلی های مورد نظر هدایت می کنید.
موفق باشید
با سلام
شما می توانید با نرم افزار کنسول به مرکز متصل شده و در بخش 4.1.4 یعنی flexible button تنظیمات کلید های کناری تلفن ها دیجیتال مانند KX-t7665 را انجام دهید و متناسب با نیاز یک خط شهری خاص CO یا یک داحلی را برای شماره گیری سریع یا BLF تنظیم نمایید.
جواب داددن داخلی دیگر در زمان زنگ خوردن روی TDA
شما برای این کار اگر داخلی دسترسی های پیش فرض را داشته باشد و Call Pickup آن فعال باشد می توانید با کد 40* و 41* با دو روش پاسخگویی بدون وارد نمودن شماره داخلی و با آن این کار را انجام دهید
موفق باشید
میخوام از داخل نرم افزارکنسول دسترس یک یا چند داخلی رو به خط های شهری کاملا قطع کنم
امکانش هست کمکم کنید؟ متشکرم
بله شما باید یک کلاس سرویس تعریف کنید و در اکسترنال کال بلاک دسترسی به خطوط شهری را برای این کلاس غیر فعال کنید و نهیتا این کلاس رو به داخلی های مورد نظر اختصاص دهید
موفق باشید
گزینه flexible buttonدر بخش 4.1.4 کار نمی کند و باز نمی کند چه کاری باید انجام دهم قبلاً فعال بود وقتی برنامه را پاک کردم و دوباره نصب کردم این گزینه باز نمی شود.
تشکر
با سلام
روی نرم افزار کنسول بدون آنکه به مرکز وصل شوید یک گزینه New را انتخاب کنید و مدل مرکز خود را باز کنید اگر بخش 4.1.1 در محیط شبیه سازی باز شد، مشکل می تواند از فریمور مرکز یا کارت باشد و اگر باز نشد مشکل از کنسول می باشد که مجدد نصب نمایید
موفق باشید
من يك كلاس جهت اعمال محدوديت زماني در tda600 تشكيل دادم. مشكل اينجاست كه هر دو طرف تماس تايمري شده. در صورتي كه نمخواهم تماس هاي دريافتي شامل تايمر باشد. ممنون ميشم راهنمايي كنيد
سلام
اگر منظورتون co line access هست می تونه 9 یا 0 تعریف شده باشه و در سازمان های بزرگ ممکن هست با TRG به صورت کد چند رقمی تعریف شود
اگر منظورتون بخش تنظیمات دسترسی به خط شهری هست باید در نرم افزار یک کلاس برای این کار بسازید و در بخش External block خطوط مورد نظر را باز کنید و در نهایت کلاس را به داخلی مربوطه اختصاص دهید.
لطفا مرا راهنمایی کنید.
سوال واضح نیست. اگر میخواهید مستقیما با شماره گیری یک خط به یک داخلی خاص وصل شوید باید در DIL Setting به جای مقصد دیزا شماره داخلی مورد نظر را وارد کنید. اگر منظوری غیر از این دارید به صورت کامل نیازی که دارید یا مشکلی که هست را توضیح دهید.
اگر شما در روی DSS ها co های مختلف را انتخاب کنید می توانید با آن فشردن هر کدام به خط شهری مربوطه وصل بشید و اختمالا شما یک گروه را به DSS ها اختصاص داده اید.
به هر شکل شما می توانید با تعریف ترانک گروپ در co line برای کلاس هایی که دسترسی به این خطوط دارند با شماره گیری شماره 8 و شماره TRG مربوطه خط مورد نظر را آزاد کنید.
من یک دستگاه Tda100D دارم که از بیرون اگر کسی تماس بگیرد و سپس هر شماره داخلی را بگیرد بوق مشغول می خورد.
بزرگوار ما آموزش tda روی سایت نداریم بهتر هست شما از کارشناس به صورت ریموت با هزینه کم و یا کارشناس حضوری برای تنظیمات مورد نظر استفاده کنید.
در سانترال کم ظرفیت یه خط شهری رو فعال یا غیر فعال کنم کد ۴۰۰
رو تو گوشی ۷۷۳۰ میزنم این اتفاق میفته میشه بفرمائید این کد در سانترال dta30
چی هست که من ور گوشی بزنم
فقط فعال کردن نیست تنظیمات کلاس بندی هم باید انجام شود بهتر هست از یک کارشناس استفاده کنید.
میشه کد دستی چهار رقمی کردن داخلی ها رو برای دستگاه 1232 را بگید
باتشکر
بنده برای 824 و1232 نامبرینگ پلن 4 رقمی ندیدم.
من یک TDA 100D دارم که م با استفاده از کنسول نرم افزار در قسمت flexible button تعدادی داخلی برای گوشی خودم تعریف کردم اما آیا می شود وقتی مثلا دکمه کناری ( flexible button) شماره 3 که مثلا شماره 103 روی آن تنظیم شده و آن شماره اشغال هست دکمه flexible button شماره سه چراغش روشن شود که من اطلاع از اشغالی آن خط داشته باشم با شتکر فراوان
سوال دوم : جواب داددن داخلی دیگر در زمان زنگ خوردن روی TDA
شما برای این کار اگر داخلی دسترسی های پیش فرض را داشته باشد و Call Pickup آن فعال باشد می توانید با کد 40* و 41* با دو روش پاسخگویی بدون وارد نمودن شماره داخلی و با آن این کار را انجام دهید :::: این جواب شما برای یکی از سوالات دوستان بود اما اگر میشود لطفا مسیر و دستورات را کمی از قبل تر و واضح تر بگویید با تشکر و سپاس فراوان از سما کارشناس عزیز
سوال اول: اگر روی حالت DSS داخلی رو وارد کنید blf فعال میشه.
سوال دوم: به صورت پیش فرض داخلی ها در یک گروه هستند و قابلیت call pickup برای آن ها فعال می باشد
دوست عزیز شما در جواب سوال من فرمودین که : " اگر روی حالت DSS داخلی رو وارد کنید blf فعال میشه. "
میشه خواهش کنم کمی مراحل را گام ب گام تر یا سطح پایین تر جواب بدین لطفا
با تشکر
دوست عزیز راهنمایی های انجام شده برای شما به صورت کامل بود اگر علاقه مند به سانترال هستید در دوره آموزشی شرکت نمایید در غیر این صورت بهتر هست از کارشناسان با سرویس پشتیبانی ریموت استفاده کنید تا تنظیمات مورد نظر شما انجام شود.
من یک سانترال 1232 نصب کردم که قبلا تمام برنامه هاش انجام شده . سوال من این است
یک گوشی پیغام گیر روی یک داخلی گذاشته ام که منشی بتواند درصورت نبودن تمام خطوط را روی ان انتقال دهد.لطفا بگوید چه برنامه ریزی ویا جه دستوری را منشی باید انام دهد
با تشکر
لطفا دستور فور وارد را نیز می گوید (برنامه ریزی ان )
درباره سانترال-->نصب و راه اندازی-->کدهای برنامه ریزی
در کنسول برنامه (PBXUnified) آیا راهی هست که مکالمات را مدیریت کرد مثلا در حال حاضر کدام داخلی با کدام داخلی دیگر در حال تماس هست یا کدام داخلی خط آزاد شهری را اشغال کرده یا کدام داخلی چند ساعت پیش چند دقیقه بت خط شهری صحبت کرده است
خیلی گیرم اگه میشه راهنمایی کنید ممنوووووووووووووووووونم از زحمات بی دریغانه شما
شما می تونید با نرم افزار گزارش گیری و از طریق پورت RS232 گزارشات رو روی کامپیوتر دریافت کنید
چگونه می شود به جای داخلی ۱۰۱ (که برای برنامه ریزی است ) داخلی دیگری تعریف کرد
ممنون
با کد 008 میتوانید داخلی اپراتور یا مدیریتی را عوض کنید
چه تنظیماتی انجام بدم تا شماره داخلی هایی که زنگ میزنن روی نمایشگر بیاد؟منظورم روی تلفن های آنالوگ هست.دستگاه من tde200هست.
سوال دوم اینکه میخوام برنامه ای مانند زویپر روی گوشی نصب کنم و با وای فای به سانترال متصل کنم .آیا کارت خاصی باید اضافه کنم؟آیا میشه اکانت ساخت؟
تشکر
آموزش مراکز پر ظرفیت روی سایت انجام نمیشه شما می توانید از پشتیبانی ریموت با پرداخت هزینه جهت آموزش بهره ببرید
شما با اضافه نمودن کارت DSP و خرید لایسنس تلفن نرم افزاری می توانید از Softphone ها به عنوان داخلی روی دستگاه اسانترال استفاده نمایید.
خدمت شما رض کنم من یک دستگاه سانترال tde100 دارم و می خوام مکالمات تلفنی مکالمات کارمندان شرکت رو با مشتریان ضبط کنم.لطفا راهنماییم کنید که چه باید کرد و ایا با رم می شه مکالمات رو با این دسیتگاه سانترال ضبط کرد؟؟
اگر امکانش هست محبت بفرمایید راه حل رو برام ایمیل بزنید .
با تشکر از زحمات و راهنمایی سخاوتمندانه شما.
با سلام
شما میتونید با توجه به خط شهری (آنالوگ یا e1) از دستجاه ضبط مکالمات استفاده کنید. اگر از دستگاه ضبط استاندارد استفاده کنید می توانید با اتصال نرم افزار به smdr مرکز گزارشات تماس های ضبط شده و خطوط و داخلی های درگیر را در یافت نمایید.
سانترال مدل TDE600 دارم که روش کارت دیزا 4 کاناله نصب شده
میخوام برنامه ریزی (فعال) کنم
مراحل ذخیره صدا رو میشه لطف کنید بهم بگید
سرچ کردم و به این نتجه رسیدم ستاره 36 شماره 1 بعد شماره داخلی یعنی از 501 شروع میشه و بعد رکورد صدا
ولی کار نمیکنه
میشه بگید این کد برای این مدل درسته یا نه
یا اینکه جای کدی رو یا دکمه ای رو نمیزنم .
سپاس
با همین روش انجام میشه به شرط آنکه داخلی شما دسترسی مدیریتی داشته باشد. یادآور میشم ضبط صدا به تنهایی مشکل شما رو حل نمیکنه و شما باید تنظیمات دیزا رو نیز انجام بدید. ما آموزش سانترال های پر ظرفیت رو روی سایت نداریم و شما می توانید از سرویس پشتیبانی ریموت با پرداخت هزینه استفاده نمایید.
پس به همین رول هستش و فقط باید دسترسی مدیریتی به شماره اوپراتوری بدم و تو کلاس قرار بدم
بعد رکورد صدا هیچ دکمه ای یا چیزی برای ذخیره انتهایی صدا لازم نیست زده بشه ؟
یه مشکل بعد فعال سازی دیزا دارم
اینه که قبلا اپراتور میتونست داخلی که خطش مشفول بود رو ازاد کنه و باهاش صحبت کنه
الان این امکان نیست
میشه لطفا خواهش کنم راهنمایی کنید باید چیکار کنم
سپاس
سوال واضح نیست مدل مرکز تلفن گفته نشده اگر منظورتون پشت خطی هست میتونید فعالش کنید.
من می خوام با نرم افزار PBXUnified سانترال مدل TDE100خودم رو تنظیم کنم ولی IP سانترال رو ندارم.می خواستم بدونم به چه روشی می تونم با این نرم افزار وارد دستگاه سانترال بشم؟؟
با تشکر
از طریق usb متصل بشید
این کار از طریق کلاس سرویس و tie table انجام میشه و شما برای انجام این کارباید دانش کافی در مورد پاناسونیک داشته باشید. ما آموزش tda و tde روی سایت نداریم، شما یا باید در دوره آموزشی شرکت کنید و یا از سرویس پشتیبانی ریموت با پراخت هزینه استفاده نمایید.
موفق باشید
می خوام دو بخش ایجاد کنم که اولا خط 1 شهری تا 8 شهریم زنگ خورد داخلی یک یا چند داخلی زنگ بخوره
و در خط 9 تا 15 زنگ خورد یک بخش دیگه
و یک خطو مستقیم می خوام بدم به دستگاه فکس که در یکی از داخلی هاست
اگه میشه راهنمایی کنید و مراحل رو کامل بگید ممنون می شم
آموزش ساانترال های پر ظرفیت نظیر tda روی سایت ارائه نمیشود. شما می توانید با سرویس پشتیبانی ریموت و یا حضور در دوره های آموزشی نیاز خود را مرتفع سازید.
من یه دستگاه سانترال tda100dدارم که قبلا توسط یکی دیگه برنامه ریزی شده و متاسفانه رمز ورود نرم افزاری رو ندارم داخلی 101 هم که مدیریتی براش تعریف نکرده حالا می خوام یک سری تغییراتی انجام بدم اما نمی تونم باید چیکار کنم
دستگاه رو ریست فکتوری کنید و از اول برنامه ریزی کنید
در سانترال tes 824 اگر اپراتور بخواهد یک تماس شهری( موبایل یا خط شهری ) رو به یک خط موبایل دیگه وصل کنه امکانش هست؟
ممنون از راهنماییتون
بله باید برا داخلی اپراتور امکان ترانسفر به خط شهری را فعال کنید بعد مانند انتقال تماس بهداخلی میتواند تماس را روی موبایل یا خط شهری دیگر منتقل کند
من یک جا به جایی تلفن انجام دادم تو دفتر سانترال هم tda100d هستش تلفنی هم که جا به جا شده 7665 هستش وقتی میخوام به خط ها وصل بشم ln not assigned رو میزنه چکار کنم که وصل بشه
در ضمن یکی از خط ها هم تلفن معمولی میزنیم کار میکنه 7665 میزنیم کار نمیکنه
راهنمایی بفرمایید
به پورتی که تلفن معمولی میزنید کار میکنه و 7665 کار نمیکنه یعنی کارت آنالوگ هست
وقتی داخلی رو جابجا کردید باید تنظیمات کلاس و دسترسی به خط رو برای داخلی از طریق نرم افزار انجام بدید
شما باید از یک کارشناس به صورت حضوری یا ریموت برای تنظیمات دستگاه سانترال استفاده کنید
من یه کارت DSP 0110 برای سانترال مدل TDE 200 تهینه کردم میخوام ارتباط SIP TRUNK بین الستیکس برقرار کنم که تلفن های آنالوگ که به سانترال متصل هستند بتواندد با IP PHONE تماس بگیرند. ممنون میشم اگه راهننمایی بفرمایید
آموزش سانترال های پر ظرفیت روی سایت انجام نمیشه. میتونید از سرویس پشتیبانی ریموت استفاده کنید
یک سانترال tda100دارم میخوام وقتی با دیزا وصل می شوند به جای بوق خوردن صدای موزیک پخش بشه ضمن اینکه باکس موزیک هم بهش وصله
با تشکر
آخرین گزینه متن راهنمای ns هست میتونید دانلود کنید
در همین صفحه در قسمت راهنمای تنظیمات Ns500 میتوانید دانلود کنید
بنای آموش سانترال های پر ظرفیت را روی سایت نداریم از طریقپشتیانی ریموت یا شرکت در دوه آموزشی میتواید تنظیمات مورد نظر ا فرار بگیرد.
من tde100 خودم رو از طریق pc برنامه ریزی کردم, تونستم هر گروه گوشی ها را جداکانه طوری محدود کنم که کدام خطوط شهری رو مجاز به استفاده باشن و چه خطوطی رو مجاز نباشن (تو قسمت external call bclock ) ولی هنوز نتونستم زنگ خور هر گوشی یا هر گروه رو به طور مجزا محدود یا مجاز کنم مثلا میخوام یه گوشی فقط خط 2 و 3 شهری روش زنگ بخوره و بقیه خطوط براش زنک نخوره (البته منظورم موت کردن نیست)
از کدام قسمت باید اقدام کنم؟
با تشکر
تنظیمات زنگ خور در co & incoming انجام میشه. پیشنهاد میشه از یک کرشناس برای تنظیمات کمک بگیرید.
نرم افزار کنسول دستگاه سانترال به همراه آن می باشد اگر ندارید میتونید تهیه کنید.
نحوه ضبط پیغام (که موقع زنگ زدن پخش میشه ) در دایزا توسط کنسول دستگاه سانترال به چه شکله ؟ امکانش هست اصلا؟
عبارت زیر را گوگل کنید. درصفحه مربوط به kimiaertebat توضیحات مربوطه داده شده است.
ضبط صدای تلفن گویا
لطفا back up گیری از سانترال tda100d را توضیح دهید
هم همیتوانید اطلاعات رم sd را در یک کامپیوتر کپی نمایید و هم میتوانید از طریق کنسول file transfer to pc استفاده نمایید. پیشنهاد میشود این مسایل توسط کارشناس سانترال انجام شود.
میشه راهنماییکنید راهنمای برنامه ریزی و پروگرام سانترال TDE600 را با ترجمه فارسی کجا میتونم دانلود کنم
با تشکر
راهنمای فارسی در این زمینه نمی باشد شما میتوانید در دوره آموزشی شرکت نمایید
من یه سانترال ۸۲۴ دارم
با داخلی نمیتونم به خط شهری وصل بشم چه کد باید وارد بشم.
ممنون
با داخلی که قابلیت برنامه ریزی دارد 361* را شماره گیری نموده و بعد از شماره گویا را وارد کنید. پس از شنیدن صدای بوق پیام را ضبط و با store ذخیره نمایید.
میتوانید manual اصلی را دانلود نموده و طبق آن عمل نمایید. یا در دوره های آموزشی شرکت نمایید.
میخوام زنگ خور ورودی سانترال به طور رندوم روی 6 داخلی صورت بگیره که یک نقر یا یک شخص فقط پاسخ گوی تماسها نباشه
دستگاه سانترال ns500 هستش ممنون
این کار از طریق گروه تماس قابل انجام است اگر منظوررتون توضیح مرحله به مرحله هست بنای این کار روی سایت را نداریم یا در دوره آموزشی شرکت کنید یا از سرویس پشتیبانی ریمت استفاده کنید
دستگاه قدیمی 616 دارم میخواستم کسی که از بیرون زنگ میزنه ترانسفر به بیرون از داخلی ها انجام بدم، ولی نوشتید که باید برنامه ریزی بشود، کچا باید برنامه ریزی کنم و چطوری ؟
ممنون
سوالات مربوط به برنامه ریزی را در بخش کدهای برنامه ریزی مطرح نمایید
با کد 606 قابلیت ترانسفر به شهری را برای داخلی مورد نظر فعال کنید
در همین صفحه در بخش 1232 در قسمت راهنمای برنامه ریزی کدها جهت دانلود قرار داده شده است.
با تشکر
منظورتون از صدای دستگاه سانترال چی هست سوال واضح نیست
تنظیمات زنگ خور همینه فقط باید به صورت دستی با کد حالت روز و شب را عوض کنید یا تنظیمات زمان بندی سیستم به صورت اتومات برای ساعات کاری و ساعات غیر کاری را انجام دهید.
سوالات مربوط له کدهای برنامه ریزی را در بخش مربوطه مطرح نمایید
http://kimiaertebat.ir/kx-ta824-pt-programming.html
چجوری میتونم استفاده خط ۲ رو برای داخلی ۱۰۳ روی TDA100D ببندم.
تشکر
باید یه کلاس برای داخلی ایجاد کنید و در external call block دسترسی به خط مذکور را ببندید
میخواستم ببینم مدل kx-tda200 صف انتظار دارد یا خیر
خیر باید از tvm استفاده کنید.
میخواستم ببینم چطوری می تونم به خط هایبیرید دو شماره تعریف کنم یعنی خط دیجیتال با گوشی دیجیتال یه شماره و خط آنالوگ با گوشی انالوگ یه شماره دیگه
خیلی ممنون
این امکان روی سانترال 824 وجود نداره و روی مراکز پر ظرفیت انجام میشه که آموزش سانترال های پر ظرفیت روی سایت انجام نمیشه
ممنون
اطلاعات مربوط به دوره آموزشی را در تماس با واحد فنی کسب نمایید.
سوالات مربوط به برنامه ریزی را در بخش مربوطه یعنی کدهای برنامه ریزی سانترال مطرح کنید
تنظیمات محدودیت داخلی به شهری با کد 607 انجام می شود نه 205
موفق باشید
داره؟
باتشکر
کلیات تنظیمات عمومی به همون نحو هست ولی تغییراتی در محیط برنامه ریزی و web config شدن دستگاه هست
همچنین قابلیت های جدیدی به این دستگاه اضافه شده که در دوره پیشرفته آموزش داده میشه
دلایل مختلفی میتونه داشته باشه
1.کابل
2.شناخته شدن در device manger
3.انتخاب مدل دستگاه و نحوه ارتباط usb در نرم افزار
بفرمایید روی چه فایلی مشکل دارید
برای فعال سازی sip روی tde به غیر از کارت باید لایسنس هم تهیه کرد؟
کارت 0110 دارای 4 کانال ترانک اولیه و کارت 0111 دارای 16 کانال ترانک اولیه می باشد که در زمان فعال سازی هر کدام قابل استفاده می باشد. برای بیش از ظرفیت اولیه آن باید لایسنس تهیه کنید.
برای اطلاع از زمان دوره آموزش سانترال و آشنایی با دوره های مختلف با واحد آموزش کیمیا ارتباط تماس بگیرید
در سیستمهای NS500 چطور میتوان پیغام ضبط شده را به ایمیل ارسال کرد؟
سپاسگزارم
آموزش سانترال های پر ظرفیت و ip روی سایت انجام نمی شود از طریق شرکت در دوره آموزشی یا پشتیبانی ریموت مشکل خود را مرتفع کنید.
خط ٥ رقمي ٨-٨ دوطرفه خريداري كرديم. مشكل اينجاست كه وقتي از بيرون شماره ٥ رقمي+ سه رقم داخلي رو ميگيريم فقط اپراتور دنگ ميخوره و اون داخلي زنگ نميخوره. از داخل شركت كه با بيرون تماس ميگيريم ٥ رقم + ٠٠٠ ميفته كه درسته. ولي از بيرون كه ٥ رقم+ داخلي فرد رو ميگيريم همه به اپراتور وصل ميشه و داخلي فرد زنگ نميخوره. ممنون
تنظیمات سانترال به درستی انجام نشده است. از طریق پشتیباین ریموت یا شرکت در دوره آموزشی میتوانید تنظیمات مورد نظر را انجام دهید.
بنای آموزش سانترال های پر ظرفیت روی سایت را نداریم از طریق شرکت در دوره آموزشی یا پشتیبانی ریموت مشکل را مرتفع کنید.
چرا در سانترال tda100 بعد از تماس و سپس ترانسفر كردن آن به يك خط شهري و بعد از پايان تماس دو طرف به مدت 10دقيقه طول ميكشد خطوط آزاد شود. ممنون
چون محدودیت مکالمه روی 10 دقیقه گذاشته شده است.
يه سانترال tda600 دارم
سوال اولم . يكي از خط هاي شهري وقتي درحال مكالمه هستم بعد از 5 دقيقه قطع ميشه چطور اين مشكل رو حل كنم
سوال دوم . يكي از داخلي ها مثلا 1130 وقتي 9 رو ميزنم بوق ازاد نميزنه به خط شهري وصل نميشه
لطفا راهنمايي بفرماييد با تشكر از شما
از طریق شرکت در دوره آموزشی یا پشتیبانی ریموت میتوانید مشکل خود را مرتفع کنید.
این کد برای فعال کردن پشت خطی برای تماس های داخلی می باشد. یعنی اگر یکی از تلفن های داخلی با شما تماس گرفت بوق اشغال نشنود و شما بوق پشت خطی را بشنوید.
من ی مشکلی با سانترال kx tes824 دارم وقتی 9 رو میگیرم بوق ازاد نمیزنه باید قطع کنم دوباره 9 رو بگیرم تا ازاد شه.
با کد 400 خطی که ابتدا ازاد می شود و بوق ندارد را غیر فعال کنید.
میخواستم ببینم این سانترال پاناسونیک ما که tda600 هست قابلیت گزارش شماره های گرفته شده و یا ضبط مکالمات داره؟ با خودش میشه ؟ یا باید دستگاه دیگه ای تهیه بشه؟ اگه آره از کجا تهیه کنیم.
باید از طریق دیتگاه یا نرم افزار جانبی انجام بدید. می توانید با واحد فروش تماس بگیرید.
باید روی پست مخابراتی خطوط را روی کارت آمفونال جابه جا کنید به طور مثال پریزی که داخلی دیجیتال بوده است و میخواهید آنالوگ شود سر سیم آن را شناسایی و به کارت آنالوگ منتقل کنید.
پسورد ورود را عوض کردم فراموش کردم چند بوده چکارکنم که ریست نکنم tda100
آموزش سانترال های پر ظرفیت روی سایت انجام نمی شود از طریق پشتیبانی ریموت یا شرکت در دوره آموزشی می توانید آموزش های لازم را در اختیار داشته باشید.
خیر باید یا پسورد را در صورت امکان ریکاوری کرد یا به صورت آفلاین تنظیمات را اعمال کرد و یا سانترال ریست فکتوری شود
من میخوام روی یک مرکز TDE600 تنظیمات مربوط به منشی تلفنی رو انجام بدم میشه دستور معرفی VOICE به مرکز رو ارائه بدین.ممون
با کد 361* و بعد شماره گیری شماره گویا کد ضبط صدا هست ولی به تنهایی با این کار تنظیمات گویا انجام نمی شود.
لطفا راهنمائی بفرمائید که سطح گوشی من برای ضبط رکورد پائینه یا نمیشه از طریق نرم افزار pbx رکورد ها رو به سیستم معرفی کرد؟
کد ضبط صدا همینه منتها باید کلاس داخلی قابلیت مدیریتی داشته باشد. آموزش سانترال های پر ظرفیت روی سایت انجام نمی شود. شما می توانید از طریق پشتیبانی ریموت یا شرکت در دوره آموزشی، آموزش های لازم را در اختیار داشته باشید.
ااگر از دایورت نشدن ان روی مقصد دیگری اطمینان دارید با کد 790 یکبار داخلیرا ریست نمایید.
لطفا سوالات خود را در بخش مربوطه مطرح نمایید
در صورت امکان نحوه فوروارد یک خط شهری را به صورت اختصاصی به یک یا چند داخلی خاص را توضیح دهید
نوع دستگاه TDE100
آموزش سانترال های پر ظرفیت روی سایت انجام نمی شود. شما می توانید از طریق پشتیبانی ریموت یا شرکت در دوره آموزشی، آموزش های لازم را در اختیار داشته باشید.
برای انتخاب خط شهری یک کلید را فشار دهید و بعد عدد 0 و بعد شماره خط شهری و بعد کلید store را بزنید و برای انتخاب داخلی به جای عدد 0 از 1 و بعد شماره داخلی را وارد کنید.
با کد 405 داخلی های مورد نظر که میخواهید برای هر خط شهری در حالت enable قرار دهید.
با کلید auto ans انتخاب و با store ذخیره نمایید.
باید تنها برای خطوط شهری که وصل هستند و بوق دارند فعال کنید و برای پورت های شهری که خط ندارند غیر فعال کنید تا داخلی ها به آن ها متصل نشوند.
چطور میشه برای یک داخلی خاص کد صفر برای ازاد سازی خطوط شهری رو برداشت؟به طوری که مستقیم فقط به خطوط شهری متصل باشه
واضح ترش میشه من یک سیستم دزد گیر دارم که یک تلفن کننده متصل به کارت انالوگ سانترالم (TDA100) داره چطور میشه این تلفن کننده رو مستقیم به خطوط شهری متصل کرد؟
باید برای داخلی هات لاین تعریف کنید که با برداشتن گوشی خودش شماره گیری کند
اول با زدن program و کد 11 شمار مورد نظر مثل 9 را وارد می کنید و بعد با کد 12 مود هات لاین را فعال نمایید.
ايا در تنظيمات گوياي tda ميشه كاري كرد وقتي از بيرون دفتر تماس ميگيرن وقتي تماس ورودي قطع ميكنن ديگه تلفن اپراتور زنگ نخوره
بله در کنسول برنامه ریزی در بخش timer & counters میتوانید تنظیم کنید. منتها این زمان با زمان زنگ خور داخلی ها در دیزا مرتبط هست و بهتر هست در حالت پیش فرض یا 20 ثانیه باشد.
من دوتا سانترال tda100 d دارم
دوستان گفتن از طریق کارت ۰۴۹۰ میتونم ارتباط بین این دو برقرار کنم
ممنون میشم راهنماییم کنید.
از طریق کارت 0490 بین دو سانترال 16 تماس همزمان از طریق ارتباط شبکه کی توان برقرار نمود که روی بستر اینترنت ، اینترانت یا رادیو میتواند باشد. اگر منظورتان از راهنمایی آموزش طریقه انجام کار هست به این صورت قابل انجام نیست. آموزش سانترال های پر ظرفیت روی سایت انجام نمی شود. شما می توانید از طریق پشتیبانی ریموت یا شرکت در دوره آموزشی، آموزش های لازم را کسب کنید.
من KX-TDA100 دارم، میخاستم بدونم این سانترال ها پیش فرض کارت DISA رو دارند و یا باید خریداری بشند؟
و اگه دارند میشه طریقه راه اندازی هم از لحاظ نرم افزاری هم سخت افزاری اشو بگین
ممنونم
خیر به صورت پیش فرض ندارند باید متناسب با نیاز کارت 2 یا کانال گویا خریداری نمایید.
آموزش سانترال های پر ظرفیت روی سایت انجام نمی شود. شما می توانید از طریق پشتیبانی ریموت یا شرکت در دوره آموزشی، آموزش های لازم را کسب کنید.
لطفا" اگه ممكنه طريق نصب sip trunk مخابرات كه با مدم آي تاس تحويل داده رو بر روي سانترال ns500 براي بنده توضيح دهيد . ممنون
شما باید یک روتر داشته باشید و روی سانترال کارت dsp و لایسنس سیپ باشد. آموزش سانترال های پر ظرفیت روی سایت انجام نمی شود. شما می توانید از طریق پشتیبانی ریموت یا شرکت در دوره آموزشی، آموزش های لازم را کسب کنید.
من یک دستگاه tes824 دارم میخواستم ببینم میشه از طریق کامپیوتر یک فایل ضبط شده را به عنوان تلفن گویای سانترال تنظیم کرد چون با دستگاه تلفن کیفیتش خوب نمیشه
ممنون
در همین صفحه قرار داده شده است میتوانید دانلود کنید.
با کد 613 جک مربوط به داخلی مورد نظر را غیر فعال کنید تا محدودیت زمان روی آن غیر فعال شود.
دستگاه NS500 دارم که موقع زنگ خوردن داخلی ها هیچ کدام زنگ نمیخوره و چراغ قرمز خط روشن میشه انگار که یک گوشی داره صحبت میکنه و امکان پاسخگویی هم نیست.
تنظیمات دیفالت کارخانه ای میباشد.
از کدام بخش صدای رینگ و دسترسی برای پاسخگویی رو میشه باز کرد ؟
ممنون.
آموزش سانترال های پر ظرفیت روی سایت انجام نمی شود. شما می توانید از طریق پشتیبانی ریموت یا شرکت در دوره آموزشی، آموزش های لازم را کسب کنید
بله. آموزش سانترال های پر ظرفیت روی سایت انجام نمی شود. شما می توانید از طریق پشتیبانی ریموت یا شرکت در دوره آموزشی، آموزش های لازم را در اختیار داشته باشید.
بله جهت آشنایی با سرفصل ها به لینک زیر مراجعه کنید. و جهت اطلاعات اطلاعات بیشتر با تلفن شرکت واحد فنی تماس بگیرید.
http://goo.gl/UUqBMc
در شرکت یک دستگاه سانترال kx-tda100d به همراه گوشی های kx-dt543 و KX-T7665X وجود دارد که روی برخی از گوشی ها مسیج : نمایش داده می شود و پاک هم نمی شود و به همین دلیل چراغ مسیج گوشی ها بصورت مداوم روشن است.
روشی برای پاک کردن این پیغام وجود دارد؟
کد 4790 را روی گوشی شماره گیری نمایید.
باید در کلاس های متعلق به داخلی های مورد نظر گزینه تماس ورودی از روی دیزا را غیر فعال کنید.
ببخشید ممنون میشم سوال من رو پاسخ دهید من دستکاه سانترال پاناسونیک kx-tva600-620 دارم . تعداد 12 خط تلفن داریم که تنظیماتشون روی دستگاه سانترال انجام شده است . حالا تعداد 3 عدد از خطوطمون از سمت مخابرات شکل دارند و قطع هستند و دو خطمون هم پارازیت شدید دارند حالا میخواهم این خطوط رو از طریق نرم افزار pbx unified غیرفعال کنم تا زمانی مشکلشون از سمت مخابرات حل میشود ولی نمیدانم در کدام مسیر این کار رو انجام بدهم . واقعا لطف میکنید اگر راهنماییم کنید .
با تشکر از شما
آموزش برنامه ریزی سانترال های پر ظرفیت روی سایت انجام نمی شود. شما می توانید از طریق پشتیبانی ریموت یا شرکت در دوره آموزشی، آموزش های لازم را در اختیار داشته باشید.
ساده ترین کار قطع خطوط به صورت فیزیکی از روی ترمینال کروز می باشد.
سلام
با کد 7321* پشت خطی فعال و با 7320* غیر فعال می شود.
ضمن عرض خسته نباشید بنده به راهنمای برنامه ریزی دستگاه سانترال kx-td616 نیاز دارم.
ممکن است بنده را راهنمایی بفرمایید.
با تشکر
شهاب باویلی
میتوانید از مین صفحه دفترچه های مربوط به سری TA را دانلود نمایید.
در برنامه pc پاناسونیک TDA 600 می خواستم شماره ها که چهار رقمی تعریف شده رو هم شماره های دیجیتال و هم شماره های آنالوگ رو به سه رقمی تبدیل کنم لطفا راهنمایی کنید؟
آموزش برنامه ریزی سانترال های پر ظرفیت روی سایت انجام نمی شود. شما می توانید از طریق پشتیبانی ریموت یا شرکت در دوره آموزشی، آموزش های لازم را در اختیار داشته باشید.
TDA-200
آموزش برنامه ریزی سانترال های پر ظرفیت روی سایت انجام نمی شود. شما می توانید از طریق پشتیبانی ریموت یا شرکت در دوره آموزشی، آموزش های لازم را در اختیار داشته باشید.
پسورد پش فرض 1234 می باشد اگر وارد نشد باید یا باید توسط کارشناس فایل private ریکاوری شود و یا سانترال را ریست فکتوری کرده و مجد برنامه ریزی کنید.
بله جهت اطلاعات بیشتر به صفحه آموزش سانترال مراجعه کند و یا با واحد فنی تماس بگیرید.
آموزش برنامه ریزی سانترال های پر ظرفیت روی سایت انجام نمی شود. شما می توانید از طریق پشتیبانی ریموت یا شرکت در دوره آموزشی، آموزش های لازم را در اختیار داشته باشید.
بسیار ممنونم که وقت میزارید.
دستگاه من tda 600 هست
مدتی هست صدای خروجی گوشی های دیجیتال ما بسیار ضعیف شده است.
-ما صدای واضحی داریم اما انطرف خط شکایت صدای ضعیف دارند.
فقط خط هایی که به شهری وصل میشه و یا از بیرون تماس گرفته می شه.
ایا ربطی به ورژن نرم افزار داره؟
سیوال دوم اینکه وقتی صفر را برای اپراتور می گیریم زنگ می خورد ولی وقتی شماره گوشی اپراتور را میگیریم 501 بدون زنگ خوردن مستیقم وصل می شود
لطفا راهنمایی کنید.
بسیار سپاسگزارم؟
باید خطوط شهری و کارت شهری مورد بررسی قرار گیرد ارتباطی به ورژن نرم افزار ندارد ولی میتوانید جهت اطمینان یک مرتبه ریست فکتوری کرده و مجدد برنامه ریزی نمایید.
آموزش برنامه ریزی سانترال های پر ظرفیت روی سایت انجام نمی شود. شما می توانید از طریق پشتیبانی ریموت یا شرکت در دوره آموزشی، آموزش های لازم را در اختیار داشته باشید.
با کد 414 برای خطوط شهری مورد نظر مقصد دیزا را انتخاب کنید.
با کد 414 برای خطوط شهری مورد نظر مقصد دیزا را چطور میشه انتخاب
کرد لطفا در صورت امکان مراحل را برام بنویسید ممنون میشم
به طور مثال برای خط اول کد 414 را زده و روی co1 گزینه disa را انتخاب می کنید و بعد عدد مربوط به پیام ضبط شده (مثلا 1) را وارد می کنید و بعد store را می زنید.
آموزش برنامه ریزی سانترال های پر ظرفیت روی سایت انجام نمی شود. شما می توانید از طریق پشتیبانی ریموت یا شرکت در دوره آموزشی، آموزش های لازم را در اختیار داشته باشید.
خط را روی پورت های دیگر تست کنید اگر مشکل نداشت پورت مربوطه نیاز به تعمیر دارد.
این فاصله زمانی پیش فرض برای قطع می باشد و تغییر داده نشود بهتر است.
ام یک دستگاه سانترال TDA100D داریم
برای ضبط پیام دایزا از کجا بدونم کدوم داخلی قابلیت مدیریت داره ؟ یا چطور میتونم به یک داخلی قابلیت مدیریت بدم ؟ ممنون
باید به سانترال متصل شوید و در بخش کلاس ها ببینید کدام کلاس قابلیت manager دارد. داخلی هایی که از این کلاس ارث می برند میتوانند ضبط صدا داشته باشند.
من از گوشی kh-t7665 استفاده می کنم تماس های ورودی بصورت خودکار روی اسپیکر میرود با اینکه چراغ auto Ans خاموش هست
چطور میتونم غیرفعالش کنم ؟
یکبار داخلی را با کد 790 یا 790* ریست کنید اگر مشکل حل نشد یک گوشی دیگر را به داخلی وصل کنید و نتیجه را اطلاع دهید.
ممنون از راهنماییتون
کد790کاری انجام نداد کد*790 را زدم ext data clear نشان داد ولی مشکل حل نشد
گوشی دیگر وصل کردم همین مشکل هست با گوشی جدید هم *790 زدم همچنان مشکل است
شماره داخلی هم عوض کردن ولی مشکل حل نشد cos هم مشابه همه داخلی های دیگر هست
زمانی که ازداخلی زنگ میخورد دکمه intercom روشن میشود و میرود روی اسپیکر
ولی تماس های از بیرون این مشکل را ندارد
باید یک کارشناس تنظیمات داخلی را روی مرکز تلفن چک کند احتمالا گزینه force automatic answer روی داخلی فعال هست که باید غیر فعال شود
یه مشکلی دارم و خواهشمند ام در صورت امکان راهنمایی بفرمائید پیشاپیش تشکر می نمایم.
ما یک دستگاه TDE600 داریم و فایل صوتی به سیستم داده شده است و اگر تماس گیرنده تماس بگیر فایل صوتی شروع به پخش شدن می کند اگر تماس گیرنده یک داخلی را انتخاب نماید به داخلی مورد نظر ارجاع داده می شود و حالا چه تماس گیرنده صبر نماید تا تماس برقرار شود و صحبت کند و چه تلفن را قطع نماید و چه در اول فایل صوتی تلفن را قطع نماید تلفن نگهبانی که خط 101 می باشد و در حین صحت تلفن گویا هم گفته می شود در صورت تماس با نگهبانی عدد 0 را وارد کنید نیز به صدا در میاید و زنگ میخورد که این مشکلی را ایجاد نموده است .در صورتی است که اصلا تماس گیرنده عدد صفر یا 101 را شماره گیری ننموده است .
با تشکر ببخشید که طولانی شد
این مورد به صورت پیش فرض به همین نحو هست و طبیعی می باشد با کاهش زمان های مربوط به دیزا و یا تنظیم قطع تماس به جای مقصد اپراتور تماس به داخلی مذکور منتقل نمی شود ولی موارد دیگری ممکن است بوجود آید به همین جهت تنظیمات را از یک کارشناس بخواهید برای شما بررسی نماید.
با کد 414 گزینه dil و سپس داخلی مورد نظر را انتخاب کنید.
خیر راهنمای اصلی برای شما ایمیل شد.
بنده یک مرکز tda 200 دارم.متاسفانه رمزشو فراموش کردم و نمی تونم بهش وصل شوم. بک آپی هم ازش ندارم.آیا میشه رمزشو ی جوری پیدا کرد یا از بین برد یا باید ریستش کنم؟
ممنونم
در بعضی موارد قابل بازیابی هست بر برخی موارد هم باید ریست شود. در صورت تمایل برای بررسی ریکاوری میتوانید با واحد فروش هماهنگ کنید و فایل های SD را ارسال کنید.
موارد مختلفی از خط شهری، کارت های شهری و داخلی و باگ نرم افزاری میتواند عامل این موضوع باشد. از یک کارشناس سانترال بخواهید حضوری مشکل را بررسی کند.
آموزش برنامه ریزی سانترال های پر ظرفیت روی سایت انجام نمی شود. شما می توانید از طریق پشتیبانی ریموت یا شرکت در دوره آموزشی، آموزش های لازم را در اختیار داشته باشید.
دوره های آموزشی TDA و TDE متناسب با سر فصل های مورد نیاز به صورت فشرده 1 تا 3 روزه ارائه می شود. سر فصل ها را در منوی زیر دنبال کنید. جهت اطلاعات بیشتر با واحد آموزش تماس بگیرید.
درباره سانترال--->نصب و راه اندازی--->آموزش سانترال
وارد محیط برنامه ریزی شوید و با کد 408 برای هر یک از خطوط شهری جک داخلی هایی که می خواهید با تماس ورودی زنگ بخورد را در حالت enable قرار دهید.
نحوه ورود به محیط برنامه ریزی چگونه هستش ؟ منظورتون اینه که یک دستگاه تلفن را با سیم مستقیم به دستگاه سانترال ( جایی که line ها نوشته شده وصل کنیم ) ؟
تشکر
درباره سانترال--->نصب و راه اندازی سانترال--->کدهای برنامه ریزی سانترال
میخواستم بدونم با چه کدی اسم داخلیارو میشه عوض کرد
و با چه کدی و چجوری میشه مثلا اغز بیرون یک بگیرن بهمدیریت 2 بگیرن به انبار و 3 بگیرن ب ی بخش دیگه وصل میشه؟
باتشکر
برای تغییر نام از کد 604 استفاده کنید.
برای تلفن گویا صفحه کدهای برنامه ریزی سانترال و صبط صدای گویا مراجعه کنید.
کاربر گرامی تنها سوالات مطرح شده در بخش نظر یا پرسش توسط واحد فنی بررسی و پاسخ داده می شود. در صورت تمایل سوال خود را در انتهای صفحه مربوطه در بخش نظر یا پرسش مطرح نمایید.
آموزش برنامه ریزی سانترال های پر ظرفیت روی سایت انجام نمی شود. شما می توانید از طریق پشتیبانی ریموت یا شرکت در دوره آموزشی، آموزش های لازم را در اختیار داشته باشید.
خواهشمند است در مورد کد 109 در سانترال 1232 توضح دهید .
سانترال 1232 داریم 48 خط داخلی و 8 خط بیرونی دارد .
خط های داخلی از 101 شروع میشود تا 132 و 16 خط بعدی از 217 شروع میشود خواستم مرتب کنم با ید چکار کنم .
با سپاس از راهنمای شما
آموزش برنامه ریزی سانترال های پر ظرفیت روی سایت انجام نمی شود. شما می توانید از طریق پشتیبانی ریموت یا شرکت در دوره آموزشی، آموزش های لازم را در اختیار داشته باشید.
ینی خطوط شهری رو حالت day رو یه شماره زنگ بخوره رو حالت night رو یه شماره داخلیه دیگه با تشکر
آموزش برنامه ریزی سانترال های پر ظرفیت روی سایت انجام نمی شود. شما می توانید از طریق پشتیبانی ریموت یا شرکت در دوره آموزشی، آموزش های لازم را در اختیار داشته باشید.
من یک دستاه tda100 دارم چگونه میتونم از طریق نرم افزار مدت زمان مکالمه را کاهش دهم.
آموزش برنامه ریزی سانترال های پر ظرفیت روی سایت انجام نمی شود. شما می توانید از طریق پشتیبانی ریموت یا شرکت در دوره آموزشی، آموزش های لازم را در اختیار داشته باشید.
لطفا از ایمیل معتبر برای پیام استفاده نمایید.
دوستانی که نصاب هستند از ارزش دسترس بودن دفترچه های راهنما به صورت یکجا در یک صفحه وب مطلع هستند و در جایی از متن به فارسی بودن اشاره نشده است هدف دسترسی آسان و یکجا به راهنمای برنامه ریزی و کاربری می باشد.
چطور میشه وقتی دکمه redial روی kxt7665 اخرین تماس شهری را بگیرد و تماس با داخلی ها را لحاظ نکند
آخرین شماره گرفته شده را می تواند تکرار کند.
وارد تنظیمات شوید در بخش base unit گزینه dialmode را انتخاب کرده و گزینه tone را انتخاب کنید. راهنمای اصلی برای شما ارسال شد.
بله از طریق گوشی قابل تنظیم هست. بهتر است از یک کارشناس برای انجام تنظیمات استفاده نمایید.
در دفترچه همین مراحل توضیح داده شده است.
در همین بخش در صورت تمایل میتوانید پاسخ گوی سوالات باشید. با نام خودتان منتشر خواهد شد.
اگر برای داخلی های دیگر انجام می شود و فقط برای این داخلی نمیشود با کد 790 داخلی مورد نظر را یکبار کلیر کنید اگر مشکل حل نشد از کارشناس سانترال بخواهید تنظیمات داخلی مورد نظر را بررسی کند.
پشت خطی داخلی با 7311* و خط شهری با 7321* فعال می شود.
به جای عدد 1 آخر عدد 0 بگیرید.
ابتدای همین صفحه دتفرچه های نصب، برنامه ریزی و کاربری TDE600 برای دانلود قرار داده شده است .
به صورت پیش فرض به همین شکل هست اگر تغییراتی بخواهید اعمال کنید باید کارشناس سانترال یه سیستم متصل شود روی سانترال های پر ظرفیت آموزش روی سایت نداریم.
اگر سانترال 824 استفاده می کنید باید کد 613 برای داخلی فعال کنید و با کد 212 زمان مورد نظر را تنظیم کنید.
آموزش برنامه ریزی سانترال های پر ظرفیت روی سایت انجام نمی شود. شما می توانید از طریق پشتیبانی ریموت یا شرکت در دوره آموزشی، آموزش های لازم را در اختیار داشته باشید.
وقتی گوشی داخلی 102 رو وصل میکنم مدام هدای موزیک میاد و قطع هم نمیشه انگار هولد شده باشه لطفا راهنمایی کنید ممنون
عدد 1 را بزنید قطع می شود.
بله با کارت لینک 6110 و شلف 620 میتوانید ظرفیت را افزایش دهید.
در صورتی که بخواهید برای استفاده از داخلی پسورد زده شود از این بخش استفاده م شود.
آموزش برنامه ریزی سانترال های پر ظرفیت روی سایت انجام نمی شود. شما می توانید از طریق پشتیبانی ریموت یا شرکت در دوره آموزشی، آموزش های لازم را در اختیار داشته باشید.
فارسی نیست اصلی را میتوانید دانلود کنید.
نرم افزار گزارش گیری تهیه و نصب کنید و گزارشات را از طریق smdr دریافت کنید.
خیر
ممنون.