فعال کردن کالرآیدی


برای هر خط شهری(1تا 8 ) میتوانید به صورت جدا گانه caller ID یا  همان شماره انداز را فعال یا غیر فعال کنید . زمانی که تماسی از طریق هر یک از خطوط شهری که caller ID برای ان فعال شده  گرفته شود داخلی های مورد نظر امکان مشاهده ی شماره تلفن  تماس گیرنده را دارند .


برای ورود به تنظیمات سانترال دستورات زیر را از چپ به راست وارد کنید :

Untitled


رمز عبور دستگاه به طور پیش فرض "1234"می باشد . نحوه ی تنظیمات به شرح زیر می باشد:


پایان  flsh2 ذخیره  flsh2 فعال یا غیر فعال کردن caller ID  flsh2 انتخاب خط شهری  flsh2 900
(end)   (store)   (enable/disable)   (co1 .. co8)    

خواندن 9711 دفعه

HEADER 

#
توتونی 26 دی 1394
با سلام
این گزینه تو برنامه ما فعال هستش ولی شماره رو نمیندازه ؟
ممنون
#
کیمیا ارتباط 26 دی 1394
با سلام و احترام
در مرتبه اول شما باید کارت کالر آیدی را روی دستگاه خود داشته باشید اگر کارت موجود است باید سیگنالینگ سوییچ مخابراتی منطقه خود (dtmf یا fsk) را روی دستگاه تنظیم کنید.
در صورتی که کارت کالر آیدی ندارید می توانید از فروشگاه سانترال از پایین صفحه جهت خرید آنلاین اقدام نمایید.
#
ناصری 30 ارديبهشت 1395
سلام قربان
کالر آیدی تلفن 7730 خود به خود قطع شده
دستگاه tem824
البته برای 2تا خط فعاله
ببخشید من با این سیستم آشنا نیستم
طبق دستورات وارد می شوم و
به CID Assign میرسم ادامه را اگر امکانش هست توضیح بدید
#
کیمیا ارتباط 30 ارديبهشت 1395
قطع شدن کالرآیدی تلفن 7730

سلام
کالرآیدی خود بخ خود قطع نمیشه. برای تنظیمات کالر آیدی همانطور که در متن هم توضیح داده شده برای خطوط شهری مورد نظر کالر آیدی را با کد 900 فعال می کنید. تنها نکته ای که وجود دارد امکان عدم تطبیق CID مرکز مخابراتی با تنظیمات شما هست که می توانید با کد 910 سیگنالینگ مورد نظر را انتخاب کنید
#
ناصری 30 ارديبهشت 1395
آقا خیلی متشکر
حل شد
#
جوادی 19 فروردين 1396
سلام..من سیستم کالر آیدی دارم ولی بعد از اینکه تماس پاسخ نمیدیم، نمیتونیم لیست شماره هایی که باهامون تماس گرفتن رو نگاه کنیم، میشه بفرمایید چه برنامه ای رو باید فعال کنیم؟
#
کیمیا ارتباط 21 فروردين 1396
سلام
باید یکی از کلید های کناری را به روش زیر برای نمایش miss call فعال کنید.
1.کلید program را بزنید
2.کلید dss (کلیدهای کناری) مورد نظر را انتخاب کنید
3.بعد عدد 6 را وارد نمایید
4.در نهایت کلید store و مجددا program را بزنید.
#
بهاره 16 ارديبهشت 1396
سلام، کار آیدی من فعاله ولی ساعت تماس رو مشخص نمیکنه و معلوم نیست که توی چه ساعت و زمانی به من زنگ زدن
#
کیمیا ارتباط 17 ارديبهشت 1396
سلام
جهت مشاهده گزارشات تماس نرم افزار گزارش گیری را تهیه و نصب نمایید.
#
عظیم 14 خرداد 1396
با سلام . در تلفن kx_tg66 کالرآیدی فعاله ولی وقتی زنگ میخوره ، شماره رو نشون نمیده . چیکار کنیم ؟ با تشکر
#
کیمیا ارتباط 15 خرداد 1396
سلام
اینجا تنظیمات مربوط به سانترال هست نه تلفن های خانگی، شما با گارانتی یا جایی که خریداری کردید تماس بگیرید.
#
sadegh 02 تیر 1396
باتشکرازاینکه وقت میزارین وپاسخگوهستین.
اگه دیزافعال باشه و همچنین caller idهم فعال باشه شماره تماس گیرنده مشخص میشه.؟
#
کیمیا ارتباط 04 تیر 1396
سلام
این دو ارتباطی به یکدیگر ندارند.
#
مجید کمیجانی 04 تیر 1396
سلام کالر آیدی قبلا شماره مینداخت اما الا فقط تاریخ و ساعتو نشون میده چیکار کنم؟
#
کیمیا ارتباط 04 تیر 1396
سلام
اگر سالم باشه و خطوط را تغییر داده باشید باید با کد 910 سیگنالینگ dtmf و fsk را تغییر داده و تست کنید.
#
نوروزی 21 تیر 1396
سلام
ممنون میشم راهنمایی کنید چند روزی هست تلفن بنده پاناسونیک مدل TGA 640 نه ایدی کالر کار میکنه نه میشه وارد دفتر چه تلفن بشوم از روزی که تلفن دو گوشی کردم 3-4 روز بعد این اتفاغ افتاده راهی هست که بتونم درست کنم
#
نوروزی 21 تیر 1396
سلام
تفن بیسمی پاناسونیک مدل 640 نه قسمت دفترچه تلفن کار میکنه نه کالر ایدی کار میکنه ممنون میشم کمک کنید
#
کیمیا ارتباط 21 تیر 1396
سلام
این صفحه مربوط به کالر آیدی سانترال 824 می باشد متاسفانه در مورد این تلفن اطلاعاتی نداریم
#
امیر خانی 24 تیر 1396
سلام
ممنون از وقت گذاشتنتون
من میخواستم وقتی فوروارد میکنم رویک خط داخلی شماره تلفن کننده رو رو اون داخلی ببینم
الان فقط روی تلفن مادر نشون میده
باید پاشم بیام از اطاقم بیرون بعد ببینم کیه چواب بدم
kx-t7730
ممنئن میشم

اینجام بگید فرق نداره ممنون
#
کیمیا ارتباط 25 تیر 1396
سلام
وقتی فوروارد میکنید شماره تماس گیرنده به داخلی مقصد فوروارد منتقل و روی آن نمایش داده می شود. در وهله اول بررسی کنید اگر به صورت مسقیم با داخلی مقصد فوروارد تماس داخلی یا شهری بگیرید شماره تماس گیرنده را نشان می دهد یا خیر
#
ارگ 03 مرداد 1396
سلاام
من تمام این مسیر ها رو رفتم ولی باز هم کالر آی دی یکی از خطوطم شماره نمی ندازه.
حتی از مخابرات هم چک کردن و مشکلی نداره
چکار میتونم بکنم که کالرایدی م فعال شه
#
کیمیا ارتباط 06 مرداد 1396
سلام
ممکنه زمان یا سیگنال ارسالی مربوطه وسط سوییچ به نحوی ارسالسود که در روی دستگاه قاب تشخیص نباشد. ممکن هست با تیدیل dtmf به fsk یا بالعکس بتوانید مشکل را حل کنید.
#
محسن 17 مرداد 1396
با عرض سلام و خسته نباشید
ما ۴ خط شهری داریم
برای هر ۴ خط شهری تنها یک پیام دیزا هست.
هنگامیکه برای هر خط شهری، با کد۹۰۰ آیدی کالر را فعال کنیم، پیام دیزا برای این خط اجرا نمیشود و مشتری فقط صدای بوق خوردن را میشنود و تلفن اپراتور نیز تنها dss مربوط به خط شهری مذکور را به حالت چشمک زن قرمز نشان میدهد و بوقی نمیزند.
لطفا راهنمایی فرمایید. ایا دیزا با کالر ایدی مغایرت دارد؟
*دستگاهtes824
*کد۹۱۰ نیز بررسی شد اما مشکل حل نشد.
*ایدی کالر نیز چک شد و اگر با استفاده از کد ۴۱۴ مسیر نورمال باشد و دیزا سر راه نباشد، شماره مشتری نشان داده میشود.
#
کیمیا ارتباط 18 مرداد 1396
سلام
کالرآیدی هیچ ارتباطی به دیزا ندارد
سانترال 824 یک کانال دیزا دارد یعنی همه خطوط به سمت دیزا هدایت می شود ولی همزمان تنها یک کاربر میتواند پیام دیزا رابشنود تا زمانی که به یک داخلی متصل شود و تماس گیرنده بعدی پیام دیزا را بشنود.

نظر یا پرسش خود را مطرح کنید

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

درباره ما

شرکت کیمیا ارتباط هوشمند با هدف بومی سازی راهکارهای نوین ارتباطی و مخابراتی جهت افزایش کیفیت ارتباطات سازمان ها و مراکز اقتصادی با پشتوانه یک دهه فعالیت های مخابراتی و ارتباطی در سال 1393 پا به عرصه کسب و کار نهاد.

تماس با ما

آدرس : تهران، اقدسیه،  بزرگراه ارتش، نرسیده به مینی سیتی، پلاک 24 (مجتمع میلاد)، ورودی 3، واحد 3

تلفن :  22446068-021 خط ویژه

ایمیل : این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

همراه : 09022446068

بالا