کارشناس و نصاب سانترال پاناسونیک در کیمیا ارتباط با توجه به دانش فنی و مهارتی که به صورت تجربی کسب نموده است می تواند نیازهای ارتباطی در حوزه سیستم تلفنی شرکت یا سازمان شما را مورد ارزیابی قرار داده و بر اساس آن راهکار مناسبی را جهت پیاده سازی سامانه تلفنی اتخاذ نماید. در صورت نیاز برای نصب و راه اندازی یا برنامه ریزی دستگاه سانترال پاناسونیک و یا بستر سازی و کابل کشی تلفن و سیستم مخابراتی می توانید درخواست خود را از طریق یکی از روش های زیر با کیمیا ارتباط در میان بگذارید تا در اسرع وقت هماهنگی های لازم جهت مشاوره خرید تجهیزات و ارائه راهکارهای مناسب جهت پیاده سازی سیستم تلفنی مطابق با نیازهای شما در دستور کار قرار گیرد.
پس از برقراری تماس و ارائه مشاوره فنی مورد نیاز جهت خرید تجهیزات و راهنمایی های لازم جهت اجرای پروژه، در صورت لزوم قرار بازدید از پروژه شما هماهنگ می گردد و پس از طی شدن مراحل مورد نیاز آن، نصاب سانترال پاناسونیک برای نصب و راه اندازی سیستم سانترال به محل اعزام می گردد. در زمینه بستر سازی خدماتی نظیر کابل کشی مخابراتی و شبکه و ارتباطات بی سیم و رادیویی در اختیار مشتریان گرامی قرار می گیرد.
در زمینه سیستم تلفنی تحت شبکه اقداماتی از قبیل، انتقال خط تلفن اینترنتی، برقراری ارتباط بین سانترال های پاناسونیک و ارتباطات voip و دیگر خدمات متناسب با نیاز مشتریان گرامی توسط واحد فنی کیمیا ارتباط ارائه می گردد. همچنین نصب و راه اندازی و برنامه ریزی دستگاه های سانترال پاناسونیک در مدل های زیر با خدماتی نظیر راه اندازی تلفن گویا، ارتباطات بی سیم دکت، تعیین دسترسی های متفاوت به خطوط، داخلی تحت شبکه، تلفن نرم افزاری، ضبط مکالمات، صندوق صوتی، سیستم گزارش گیری و ... خدمت مشتریان عزیز ارائه می گردد.
مدل های دستگاه سانترال پاناسونیک
KX-TDA200 |
KX-TDA100 |
KX-TDA100D |
KX-TA1232 |
KX-TEM824 |
KX-TES824 |
KX-TDE620 |
KX-TDE600 |
KX-TDE200 |
KX-TDE100 |
KX-TDA620 |
KX-TDA600 |
KX-NS1000 |
KX-NS700 |
KX-NS500 |
KX-NS300 |
KX-NCP1000 |
KX-NCP500 |
KX-TVM50&200 |
KX-NSX2000
|
KX-NSX1000
|
KX-HTS32
|
KX-HTS824 |
KX-HTS32
|
همچنین کارشناسان و افراد نصاب تلفن سانترال پاناسونیک می توانند برای معرفی به مشتریان رزومه کاری خود را از طریق پست الکترونیکی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید ارسال نمایند تا پس از بررسی های لازم و تایید صلاحیت فنی از طریق آزمون عملی و رتبه بندی بر اساس دانش فنی و سوابق اجرایی در لیست افراد معتمد جهت معرفی به مشتریان گرامی قرار گیرند. یکی از عوامل موثر برای معرفی مشتری پس از بررسی صلاحیت های فنی میزان رضایت مندی مشتریان گذشته از حسن انجام کار و رعایت نظافت حرفه ای و شخصی در حین اجرای پروژه می باشد.
چه نوع سرویس ها و خدماتی ارائه می شود
شما مشتری گرامی بر اساس نیاز خود و پس از مشاوره فنی می توانید یکی از مراکز تلفن سانترال را انتخاب نمایید. همچنین بر اساس شرایط کارمندان و نیازهای سازمان گوشی تلفن های سانترال انتخاب می گردد. اما این شروع کار متخصص سانترال خواهد بود. هر یک از دستگاه های سانترال دارای تکنولوژی خاص و تلفن هایی متفاوت می باشد و شیوه های ارتباطی مراکز با هم از استاندارد های متفاوتی پیروی می کند که یک نصاب حرفه ای سانترال باید از پیش با آن ها آشنا باشد. در ادامه به معرفی برخی از این خدمات و سرویس ها می پردازیم.
نصب سانترال های کم ظرفیت
سانترال های 3 به 8 و 6 به 16 سانترال های کم ظرفیت مناسب برای شرکت ها و دفاتر کار کوچک می باشند. نصب دستگاه سانترال، بستر سازی و سیم کشی تلفن برای داخلی ها و خطوط شهری و تنظیمات برنامه ریزی دستگاه سانترال که به دو روش تلفنی و کامپیوتری انجام می شود برای راه اندازی این مرکز تلفن انجام می شود. اتصال تلفن های مدیریتی و تلفن های معمولی و بی سیم به دستگاه با تعریف دسترسی تماس ها و مسیر دهی تماس ها از جمله مسایلی می باشد که در برنامه ریزی انجام می شود. چند مورد از تنظیمات به این شرح می باشد.
- تنظیمات دسترسی داخلی ها به خط شهری به صورت تفکیک شده رای یک داخلی خاص و یا دسته جمعی
- تنظیمات مسیر دهی تماس های وروی مشتریان به یک یا گروهی از داخلی ها
- تنظیمات تلفن گویا برای معرفی شرکت و خدمات آن
- تنظیمات دسترسی مشخص داخلی ها به خط شهری تعیین دسترسی به صفر، دو صفر، موبایل و تلفن ثابت
- تنظیمات کالر آیدی خطوط شهری و خطوط آنالوگ داخلی
- تنظیمات زمان بندی ساعات کاری و ساعات غیر کاری برای مسیر دهی تماس های ورودی
- تنظیمات موزیک انتظار و ضبط مکالمات و گزارشات تماس و غیره در صورت تهیه دستگاه ها یا راهکارهای مربوطه
نصب سانترال های پر ظرفیت دیجیتال
سانترال ها پر ظرفیت از قابلیت اتصال خطوط شهری بیشتر و داخلی های بیشتری برخوردار می باشند. همچنین سانترال های پر ظرفیت از خطوط 4 رقمی و 5 رقمی و ارتباطات بی سیم مبتنی بر دکت نیز پشتیبانی می نمایند. سانترال های دیجیتال قابلیت های گسترده ای در حوزه مسیر دهی تماس ها دارند و در قابلیت تنظیمات جزئی تر و سفارشی تر را برای مشتری میسر می سازند. سانترال های سری TDA پاناسونیک با توجه به پیچیدگی بیشتر برنامه ریزی نیازمند نصاب سانترال حرفه ای می باشند تا با دانش کافی بتواند خدمات و سرویس های مربوط به این سری از سانترال ها را برای مشتری به فعلیت در آورد. برخی از تنظیمات که نصاب سانترال برای شما انجام خواهد داد را ذیل بررسی می کنیم.
- قابلیت اتصال و برنامه ریزی خطوط پر ظرفیت 4 و 5 رقمی e1 به دستگاه سانترال
- تنظیمات دسترسی کاربران به خطوط شهری بر اساس محدودیت های مورد نظر
- اعمال محدودیت صفر و دو صفر و محدودیت زمان مکالمه
- تنظیمات زنگ خور داخلی و گروه زنگ خور تماس
- تنظیمات تلفن گویا چند مرحله ای
- تنظیمات صندوق صوتی و صف تماس با استفاده از صندوق صوتی TVM
- تنظیمات زمان بندی و مسیر دهی و دسترسی های متفاوت روز و شب
- فعال سازی داخلی تحت شبکه با استفاده از کارت های IP-EXT
- ارتباط تحت شبکه بین سانترال های پاناسونیک از طریق کارت IP-GW
- راه اندازی شبکه بی سیم یکپارچه با استفاده از آنتن ها و تلفن های دکت
- نرم افزارها و تجهیزات جانبی گزارشات تماس، ضبط ماکالمات و ...
نصب سانترال های تحت شبکه
سانترال های تحت شبکه پاناسونیک در سه سری اصلی TDE و NS و HTS تولید می شود که البته هز یک از این سری ها دارای مدل های گوناگون با ظرفیت های متفاوت می باشد. نصاب سانترال تحت شبکه غیر از اطلاعات در مورد مرکزتلفن ip باید با شبکه های کامپیوتری و مباحثی نظیر سوییچینگ و روتینگ و عیب یابی شبکه آشنایی داشته باشد.
کارشناس سانترال تحت شبکه در کیمیا ارتباط ضمن آگاهی از راهکارهای مبتنی بر شبکه میتواند بهترین عملکرد را در راه اندازی سانترال VOIP و ارتباطات تلفنی اینترنتی برای شما راه اندازی نماید. در ادامه بخشی از این موارد را مطرجح می کنیم.
- قابلیت اتصال خطوط پر ظرفیت تحت شبکه (سیپ ترانک) و خطوط دیجیتال PRI
- فعال سازی و تنظیمات مربوط به ضبط مکالمات
- تنظیمات مربوط به صندوق صوتی یا پیامگیر
- تنظیمات مربوط به تلفن های ip سخت افزاری و تلفن های نرم افزاری روی کامپیوتر، موبایل و تبلت
- قابلیت راه اندازی تماس اینترنتی برای کاربران و ارتباط بین مراکز تلفن از طریق شبکه
- امکان ایمن سازی شبکه برای جلوگیری از هک شدن مرکز تلفن و سرقت تماس
- تعیین سطوح دسترسی کاربران به خطوط شهری و اعمال محدودیت های مورد نیاز
- تنظیمات محدودیت مکالمه محدودیت دسترسی به صفر و دو صفر و غیره
- تنظیمات زنگ خور خطوط شهری و گروه بندی های مورد نیاز
- تنظیمات تلفن گویا چند مرحله ای و چند لایه
- تنظیمات تلفن های بی سیم دکت و WIFI
- تنظیمت مرکز تمای یا کال سنتر و صف های مربطه
- راه اندازی نرم افزار گزارش گیری
- راه اندازی و تنظیمات برنامه های جانبی و بسیاری موارد دیگر
برقراری ارتباط بین دو سانترال پاناسونیک
خدمات متنوعی روی سانترال های پاناسونیک صورت می پذیرد یکی از این موارد برقراری ارتباط بین سانترال های پاناسونیک می باشد. این نیاز به این نحو است که یک سازمان گستره جغرافیایی دارد مثلا در یک شهر یا دو شهر متفاوت یک یا چد دفتر فروش، نمایندگی، کارگاه، کارخانه دارد و در هر یک دستگاه سانترال مستقر هست و میخواهد این سانترال ها به صورت یکپارچه به هم متصل شوند.
جهت اتصال دو دستگاه سانترال به یکدیگر راهکارهای متنوعی نظیر استفاده از کارت IPGW کارت DSP و لایسنس و یا استفاده از کارت E1 و یا حتی استفاده از گیتوی های FXO و FXS می باشد که هر کدام متناسب با دستگاه سانترال استفاده شده و نیاز مشتری می تواند راهکاری برای ارتباط بین دو سانترال پاناسونیک باشد که می تواند ارتباط تماس داخلی بین کاربران هر دو دستگاه و استفاده از خطوط شهری را به ارمغان بیاورد.
با اتصال سانترال ها به یکدیگر کاربران می توانند با شماره گیری داخلی با یکدیگر صحبت کنند و گویی همه در یک فضای اداری مسقر هستند. نصاب سانترال با توجه به نوع دستگاه های سانترال که در نقاط مختلف قرار دارند و همچنین نیاز مشتری با تعداد تماس همزمان بین این نقاط پس از کارشناسی راهکار ارتباطی بین دو سانترال را به مشتری معرفی می نماید.
نصب خطوط 5 رقمی و 4 رقمی مخابرات وری سانترال
امروزه سازمان ها و شرکت ها با توجه به نیاز به تماس هم زمان بدون اشغال شدن خطوط و نیازهای تبلیغاتی بیش از گذشته به خط 4 و 5 رقمی مخابرات روی آورده اند. خط 4 و 5 رقمی مخابرات هم در حافظه مشتریان بهتر می ماند و از جهت تبلیغاتی مورد توجه هست و هم بواسطه اشغال نشدن از 30 تماس همزمان به بالا برای پاسخگویی به همزمان به مشتریان بیشتر مورد توجه می باشد.
در گذشته شرکت ها برای حل مشکل اشغال شدن خطوط تلفن آنالوگ و معرفی یک شماره به مشتریان خود ناگزیر بودند تعدادی خط تلفن خریداری نمایند و سپس یک شماره تلفن و تعدادی شماره دیگررا به مخابرات معرفی کنند تا در صورت اشغال بودن خط تلفن اصلی تماس مشتری بعدی که با همان خط تلفن تماس گرفته است توسط مخابرات به خطوط دیگر منتقل شود تا مشتری متوجه اشغال بودن خط تلفن نشود و بتواند به اپراتور دیگری متصل شود.
این سرویس که توسط مخابرات انجام می شد و یک خط از مجموعه ای از خطوط به عنوان سر شماره معرفی میشد و تماس های برقرار شده با خط اصلی به خطوط زیر شماره منتقل میشد روتاری خط تلفن نام داشت که به آن خط ویژه هم گفته میشد و البته در برخی مناطق به صورت سرویس پی در پی که فوروارد هر خط روی خط بعدی بود انجام می پذیرفت. چون این سرویس دیگر در بسیاری از مناطق مخابراتی ارائه نمی شود مخابرات مشترکین خود را به دریافت خط تلفن 4 و 5 رقمی و یا خطوط تل سی که شماره 8 رقمی با تماس همزمان بالا هست ترغیب می کند.
به همین جهت در چند سال اخیر درخواست برای دریافت خطوط 5 رقمی و 4 رقمی و یا خطوط تلف سی افزایش چشم گیری داشته است. هر چند راهکارهای متنوعی نظیر نصب سیستم voip و یا خریداری مکز تلفن های IP جدید برای راه اندازی این خطوط و استفاده از امکانات متنوع مراکز تلفن مذکور استفاده می شود ولی به هر حال از طرفی بسیاری از شرکت ها و سازمان های از سانترال های پاناسونیک استفاده می کنند و علاقه مند به استفاده از خطوط پنج رقمی و چهار رقمی روی سانترال پاناسونیک می باشند.
نصاب سانترال پاناسونیک با در نظر گرفتن نوع دستگاه سانترالی که از آن استفاده می شود و همچنین نیازهای کارفرما راهکار بهینه برای اتصال خطوط پر ظرفیت سیپ ترانک را اعلام میکند. خطوط 4 و 5 رقمی سیپ ترانک مخابرات روی سانترال پاناسونیک به روش های مختلفی قابل استفاده می باشد. استفاده از گیتوی ها FXS در کم ظرفیت ترین حالت تا راه اندازی سیپ ترانک با استفاده از کارت DSP و لایسنس و یا راه اندازی با استفاده از کارت E1 و روتر سیسکو که همگی روش هایی برای انجام این کار هستند که توسط نصاب سانترال روش مناسب با توجه به نیاز مشتری مشخص می گردد.
HEADER
لطفا راهنمایی و حدود قیمت تجهیزات و خدمات ذیل را ارسال فرمائید :
من الان در دفتر کارم یک سانترال 3 به 8 پاناسونیک t824. دارم که دو کارت توسعه دیزا هم روش نصب کردیم و همه خطوط شهری و داخلیش هم پر هست ، میخواستم دو تا سوال بپرسم یکی اینکه الان قصد دارم سیستم ضبط مکالمات مشتریان رو راه اندازی کنم دوم اینکه حداقل 5 خط ورودی و 10 خط داخلی دیگه هم به این سیستم اضافه کنم، لطفا راه حل خودتون رو همراه با قیمت تجهیزات و خدمات ارسال فرمائید.
اگر با دو کارت توسعه از ظرفیت کامل مرکز دارید استفاده می کنید راهکار معقول تغییر مرکز به ns500 یا tda100d و tde100 می باشد که متناسب با نیاز و توان هزینه کرد شما انتخاب می شود. برای ضبط هم روی پاناسونیک به صرف هست از دستگاه ضبط مکالمات مستقل استفاده کنید. برای آگاهی از قیمت و تعریف دقیق تر نیازها می توانید با تماس بگیرید.
موضوع متداولی نیست. شما میتونید صدا ضبط کنید و تماس ووردی را سمت دیزا هدایت کنید و عملکرد کارت را در حین کار تست کنید.
من تلفن سانترال رو به پریز تلفن متصل کردم و سیم کشی مربوطه در داخل ترمینال رو انجام دادم
ولی مشکل من اینجاست که تلفن سانترال من به صورت یکطرفه می باشد و تماس ورودی نمی تواند داشته باشد
من کلیه سیم های مربوط به پریز تلفن رو هم از داخل ترمینال عوض کردم ولی مشکلم حل نش
میشه راهنماییم کنید
اگر بوق دارید و می توانید شماره گیری کنید یعنی ارتباط پسیو شما به درستی انجام شده. متاسفانه سوالتانواضح نیست اگر منظور این هست که دیگر داخلی ها با این داخلی نمی توانند تماس بگیرند (یعنی همین سیم بندی را به یک جک دیگر وصل کنید تماس ورودی دارد) شما می توانید داخلی را با کد 790* ریست نمایید.
من برای ذخیره شماره ی مورد نظرم؛شماره رو اشتباه روی یکی از خط های تلفن ثبت کردم و الان اون خط دیگه بوق نداره؛میشه توضیح بدید چطور برگردم به حالت قبل؟
لطفا سوال خود را در بخش مربوطه و به صورت کامل بفرمایید. نگفتید مدل گوشی تلفن شما چیست. اگر فرضا تلفن شما 7730 باشد می توانید با زدن کلید program و وارد کردن عدد صفر و پس از آن وارد نمودن شماره خط شهری خط شهری مورد نظر را به یک کلید اختصاص دهید و در آخر تنظیمات را ذخیره نمایید
تلفن اپراتور وقتی از بیرون زنگ می زنند و جواب نمیده و از بیرون قطع می کنند تا گوشی را برنداری حتی چندین ساعت زنگ میخوره و خط اشغال می شود . گویا نصب شده است مرکز TDA600 می باشد .
ممنون از راهنمایی شما
باید تنظیمات دیزا توسط یک کارشناس بازبینی گردد و زمان زنگ خور آن بر اساس نیاز سیستم تنظیم گردد.
دستگاه کارتخوان را روی کلیه داخلی های آنالوگ میتوانید متصل نمایید. تنها دو مورد را مد نظر داشته باشید
1.داخلی مورد نظر دسترسی به خط شهری داشته باشد
2.روی دستگاه کارتخوان عدد پیش شماره آزاد نمودن خط شهری (به طور مثال) را به عنوان پیش فرض شماره گیری تعریف نمایید.
من تلفن مدل 546 نصب و برنامه را بروز کردم و ساعت تنظیم نمی شودو ردیال شماره گیری
مجدد کار نمی کند.لطفا راهنمایی کنید. باتشکر
این تنظیمات مربوط به گوشی نیست روی مرکز تلفن باید تنظیمات مربوط به زمان و شماره گیری خودکار توسط کارشناس انجام شود.
وقتی با یک داخلی تماس گرفته می شود در صورت جواب ندادن و یا اشغال بودن داخلی داخلی های دیگر زنگ می خورند چطور این حالت رو غیر فعال کنم و یا کاری کنم که فقط اپراتور زنگ بخورد
با تشکر
با کد 408 زنگ خور خطوط را تنها روی اپراتور بگزارید.
شاید صدای گوشی بسته شده است
دوم اینکه وقتی میخوای با صفر یا نه آزاد کنی مکث زیاد میکنه بعد آزاد میکنه
با کد 401 خط ها را در مود dtmf قرار دهید.
من یه مدل ۸۲۴دارم که دو مشکل دارد یکی اینکه وقتی خط اولی رو ازبیرون میگیری وارد سخن گو یا همان گویا میشود ولی خط دوم رو که میگیری فقط بوق میخوره داخلیها زنگ میخوره
دوم اینکه وقتی از بیرون همون خط درست رو میگیری فرض اینکه داخلی ۲۴ رو میگیری بعد چند بوق که میخوره وکسی جواب نده اتوماتیک به جای اینکه منشی زنگ بخوره همزمان چند داخلی رو وصل میکنه باتشکر
برای موضوع اول با کد 414 باید همه خطوط شهری را مطابق خط 1 روی گویا قرار دهید.
برای موضوع دوم باید با کد 408 زنگ خطوط را تنها برای اپراتور فعال و برای داخلی های دیگر غیر فعال کنید.
بله
وقتی تماس از بیرون با مبایل رو رو داخلیها ارسال میکنیم خط قطع میشه ولی با تلفت ثابت فطع نمبشه چکار باید کرد؟
در مورد دستگاه سانترالی که فرمودید متاسفانه اطلاعاتی ندارم.
سلام
1. درب مرکز را باز کنید.
2. کلید System Clear Switch را روی حالت CLR قرار دهید.
3. دکمه ریست را فشار دهید و در زمان فلش شدن (حدود 5 ثانیه) دستگاه، کلید system clear را به حالت NOR باز گردانید.
کلید program را بزنید بعد کلید کناری مورد نظر را انتخاب کنید و بعد عدد 0 را وارد کنید و بعد شماره خط شهری مثلا 1 را بزنید نهایتا کلید store و program را بزنید.
باید با کد 408 تنظیمات زنگ خور برای هر خط شهری روی جک داخلی مورد نظر فعال شود.
اگر از گزینه هایی نظیر فوراورد استفاده میکنید باید زمان برای قطع کن تماس تنظیم کنید. آموزش برنامه ریزی سانترال های پر ظرفیت روی سایت انجام نمی شود. شما می توانید از طریق پشتیبانی ریموت یا شرکت در دوره آموزشی، آموزش های لازم را در اختیار داشته باشید.
من برای پیج کردن اسپیکر روبهخروجی سانترال وصل میکنم بعد کد 34 رو میگیرم میره رو حالت اسپیکر خارجی ولی صدا نمیاد ازس راهنمایی کنید ممنون میشم
با کد 106 access tone را enable کنید و خروجی paging روی سانترال را با فیش 3.5 به ورودی آمپلی متصل کنید حداکثر فاصله مجاز را رعایت کنید. بعد با کد 34 یا *33 میتوانید پیج کنید.
یه مدل824 دارم که می خوام داخلی ها رو روی جک ها تنظیم کنم مثلا مدیر فروش داخلی 5 رو بگیرند کد مربوطه
دوم اینکه کد قفل صفر و دو صفر که نتوتن از داخلی های استفاده کنند
باتشکر
باید کدهای برنامه ریزی سانترال را برای تلفن گویا و بستن صفر و دو صفر در صفحه زیر و صفحات راهنمایی شده در آن مطالعه کنید.
https://goo.gl/CuCHtZ
در رابطه با اطلاع از وضعیت خطوط داخلی بعد از ذخیره شماره تلفن ها روی کلید های co یا قابل برنامه ریزی بعد از گرفتن تماس با فشردن این دکمه ها به جای شماره گیری باید در صورت اشغال بودن خط رنگ چراغ آن خط قرمز شود که متاسفانه این اتفاق نمی افتد و برای خطوط داخلی چراغها کار نمیکنند؟؟ آیا مشکل میتواند از تنظیمات تلفن باشد و با دادن کدی خاص حل بشود یا مشکل از چیز دیگری هست؟؟؟؟؟ تشکر فراوان
سوال خود را در بخش مربوطه بپرسید مثلا اگر تلفن 7730 مورد نظر هست در صفحه مربوطه مطرح کنید.
اگر کلید کناری را با کد 1 تنظیم کنید حالت dss خواهد بود که وضعیت داخلی را نمایش می دهد.
میتونم خواهش کنم طریقه ی وارد کردن کد یک را لطفا توضیح بدید. به طوریکه در حالت dss قرار بگیرد و وضعیت داخلی ها را نشان بدهد.سپاسگزارم
اگر به صفحه تلفن 7730 مراجعه کنید همین پرسش و پاسخ آن در کامنت ها وجود دارد به صفحه زیر مراجعه کنید.
http://goo.gl/2E3bWd
عنوان زیر را در صفحه مربوطه جستجو کنید.
تنظیم داخلی روی کلید های کناری (DSS)
عذرخ.اهی میکنم من متوجه وجود بخش های مختلف نشدم.
روی سانترال tda100dba یک کارت دیجیتال 0172 نصب کردیم چراغ کارت سبز هست ولی داخل نرم افزار همه داخلی هارو no connection میزنه .از سیم ابی و سفید کابل متصل به کارت هم یک سوکت دو رشته به تلفن 7665 وصل کردم ک تلفنم اصلا بوق نداره. ممنون میشم راهنمایم کنید
از تنظیمات کپی تهیه کنید و یک بار مرکز را ریست فکتوری کرده و تست کنید اگر مشکل حل نشد از یک کارشناس برای بررسی موضوع استفاده کنید.
سوال خود را در بخش مرتبط بپرسید
اگر سانترال 824 دارید باید وارد محیط برنامه ریزی شوید و با کد 405 دسترسی هر خط شهری را برای جک داخلی های مورد نظر فعال کنید.
برای سیم کشی تلفن پاناسونیک بیسیم دو خط درکنار تلفن T7730 فقط برای جوابدهی لطفا راهنمایی بفرمایید.
با تشکر
داخلی تلفن را روی زوج سیم وسط داخلی 7730 وصل میکنید و با کد 610 داخلی مذکور را در حالت paralleled قرار می دهید.
در حال حاضر تلفن بیسیم دو خط را به دو خط ورودی تلفن وصل کرده ایم و در این حالت وقتی تلفن زنگ میخورد و گوشی بیسیم را بر میداریم ولی گوشی 7730 به زنگ خوردن ادامه میدهد (چون 7730 از سانترال بوق میگیرد ولی بیسیم از خط ورودی به سانترال) و برای قطع شدن زنگ باید گوشی تلفن 7730 را هم برداریم.
اگر بخواهیم تلفن بیسیم دو خط به همان سیم کشی که به تلفن 7730 وصل است متصل کنیم که جوابگوی دو خط باشد و سیم اضافه نکشیم راهنمایی بفرمایید با تشکر
نباید به این شکل وصل شود
در پاسخ قبلی نحوه اتصال توضیح داده شده است به زوج سیم وسط که مربوط به بوق روی تلفن 7730 می باشد داخلی دیگر را وصل کنید و با کد 610 داخلی را پارالل کنید.
پیشاپیش از راهنمایتون تشکر میکنم
در تنظیمات منو گوشی گزینه HEADSET MODE را فعال کنید. یا به روش زیر یکی ازکلید های کناری را برای فعال یا غی فعال کردن هدست تنظیم کنید.
کلید program را بزنید
کلید کناری مورد نظر را انتخاب کنید
عد 67 را وارد کنید
کلید store ور در نهایت program را بزنید.
الان با انتخاب این کلید حالت هدست فعال یا غیر فعال می شود.
خط را از سانترال خارج کنید و با گوشی معمولی تست کنید.
اگر ای پی پیش فرض عوض نشده باشد ای پی کارت 192.168.1.200 هست
با ریست دوباره فعال شد
با کد 408 برای خطوط شهری زنگ خور داخلی های مورد نظر را فعال کنید
تلفن پاناسونیک مدل kxt7730 داریم.چراغ FWD/DND به همراه دکمه اول خطوط همزمان روشن و خاموش میشه؟
این چی هست و چگونه باید غیر فعالش کنیم؟
ممنون میشم راهنمایی بفمائید؟
اگر فوروارد شده باشد با زدن کلید fwd و بعد شماره گیری 0 غیر فعال میشود