کارشناس و نصاب سانترال پاناسونیک در کیمیا ارتباط با توجه به دانش فنی و مهارتی که به صورت تجربی کسب نموده است می تواند نیازهای ارتباطی در حوزه سیستم تلفنی شرکت یا سازمان شما را مورد ارزیابی قرار داده و بر اساس آن راهکار مناسبی را جهت پیاده سازی سامانه تلفنی اتخاذ نماید. در صورت نیاز برای نصب و راه اندازی یا برنامه ریزی دستگاه سانترال پاناسونیک و یا بستر سازی و کابل کشی تلفن و سیستم مخابراتی می توانید درخواست خود را از طریق یکی از روش های زیر با کیمیا ارتباط در میان بگذارید تا در اسرع وقت هماهنگی های لازم جهت مشاوره خرید تجهیزات و ارائه راهکارهای مناسب جهت پیاده سازی سیستم تلفنی مطابق با نیازهای شما در دستور کار قرار گیرد.

کارشناس و نصاب تلفن سانترال پاناسونیک

 


پس از برقراری تماس و ارائه مشاوره فنی مورد نیاز جهت خرید تجهیزات و راهنمایی های لازم جهت اجرای پروژه، در صورت لزوم قرار بازدید از پروژه شما هماهنگ می گردد و پس از طی شدن مراحل مورد نیاز آن، نصاب سانترال پاناسونیک برای نصب و راه اندازی سیستم سانترال به محل اعزام می گردد. در زمینه بستر سازی خدماتی نظیر کابل کشی مخابراتی و شبکه و ارتباطات بی سیم و رادیویی در اختیار مشتریان گرامی قرار می گیرد.

در زمینه سیستم تلفنی تحت شبکه اقداماتی از قبیل، انتقال خط تلفن اینترنتی، برقراری ارتباط بین سانترال های پاناسونیک و ارتباطات voip و دیگر خدمات متناسب با نیاز مشتریان گرامی توسط واحد فنی کیمیا ارتباط ارائه می گردد. همچنین نصب و راه اندازی و برنامه ریزی دستگاه های سانترال پاناسونیک در مدل های زیر با خدماتی نظیر راه اندازی تلفن گویا، ارتباطات بی سیم دکت، تعیین دسترسی های متفاوت به خطوط، داخلی تحت شبکه، تلفن نرم افزاری، ضبط مکالمات، صندوق صوتی، سیستم گزارش گیری و ... خدمت مشتریان عزیز ارائه می گردد.

مدل های دستگاه سانترال پاناسونیک 

KX-TDA200

KX-TDA100

KX-TDA100D

KX-TA1232

KX-TEM824

KX-TES824

KX-TDE620

KX-TDE600

KX-TDE200

KX-TDE100

KX-TDA620

KX-TDA600

KX-NS1000

KX-NS700

KX-NS500

KX-NS300

KX-NCP1000

KX-NCP500

 

KX-TVM50&200

 

KX-NSX2000

 

KX-NSX1000

 

KX-HTS32

 

KX-HTS824

 

KX-HTS32

همچنین کارشناسان و افراد نصاب تلفن سانترال پاناسونیک می توانند برای معرفی به مشتریان رزومه کاری خود را از طریق پست الکترونیکی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید ارسال نمایند تا پس از بررسی های لازم و تایید صلاحیت فنی از طریق آزمون عملی و رتبه بندی بر اساس دانش فنی و سوابق اجرایی در لیست افراد معتمد جهت معرفی به مشتریان گرامی قرار گیرند. یکی از عوامل موثر برای معرفی مشتری پس از بررسی صلاحیت های فنی میزان رضایت مندی مشتریان گذشته از حسن انجام کار و رعایت نظافت حرفه ای و شخصی در حین اجرای پروژه می باشد.

چه نوع سرویس ها و خدماتی ارائه می شود

شما مشتری گرامی بر اساس نیاز خود و پس از مشاوره فنی می توانید یکی از مراکز تلفن سانترال را انتخاب نمایید. همچنین بر اساس شرایط کارمندان و نیازهای سازمان گوشی تلفن های سانترال انتخاب می گردد. اما این شروع کار متخصص سانترال خواهد بود. هر یک از دستگاه های سانترال دارای تکنولوژی خاص و تلفن هایی متفاوت می باشد و شیوه های ارتباطی مراکز با هم از استاندارد های متفاوتی پیروی می کند که یک نصاب حرفه ای سانترال باید از پیش با آن ها آشنا باشد. در ادامه به معرفی برخی از این خدمات و سرویس ها می پردازیم.

نصب سانترال های کم ظرفیت

سانترال های 3 به 8 و 6 به 16 سانترال های کم ظرفیت مناسب برای شرکت ها و دفاتر کار کوچک می باشند. نصب دستگاه سانترال، بستر سازی و سیم کشی تلفن برای داخلی ها و خطوط شهری و تنظیمات برنامه ریزی دستگاه سانترال که به دو روش تلفنی و کامپیوتری انجام می شود برای راه اندازی این مرکز تلفن انجام می شود. اتصال تلفن های مدیریتی و تلفن های معمولی و بی سیم به دستگاه با تعریف دسترسی تماس ها و مسیر دهی تماس ها از جمله مسایلی می باشد که در برنامه ریزی انجام می شود. چند مورد  از تنظیمات به این شرح می باشد.

  • تنظیمات دسترسی داخلی ها به خط شهری به صورت تفکیک شده رای یک داخلی خاص و یا دسته جمعی
  • تنظیمات مسیر دهی تماس های وروی مشتریان به یک یا گروهی از داخلی ها
  • تنظیمات تلفن گویا برای معرفی شرکت و خدمات آن
  • تنظیمات دسترسی مشخص داخلی ها به خط شهری تعیین دسترسی به صفر، دو صفر، موبایل و تلفن ثابت
  • تنظیمات کالر آیدی خطوط شهری و خطوط آنالوگ داخلی
  • تنظیمات زمان بندی ساعات کاری و ساعات غیر کاری برای مسیر دهی تماس های ورودی
  • تنظیمات موزیک انتظار و ضبط مکالمات و گزارشات تماس و غیره در صورت تهیه دستگاه ها یا راهکارهای مربوطه

نصب سانترال های پر ظرفیت دیجیتال

سانترال ها پر ظرفیت از قابلیت اتصال خطوط شهری بیشتر و داخلی های بیشتری برخوردار می باشند. همچنین سانترال های پر ظرفیت از خطوط 4 رقمی و 5 رقمی و ارتباطات بی سیم مبتنی بر دکت نیز پشتیبانی می نمایند. سانترال های دیجیتال قابلیت های گسترده ای در حوزه مسیر دهی تماس ها دارند و در قابلیت تنظیمات جزئی تر و سفارشی تر را برای مشتری میسر می سازند. سانترال های سری TDA پاناسونیک با توجه به پیچیدگی بیشتر برنامه ریزی نیازمند نصاب سانترال حرفه ای می باشند تا با دانش کافی بتواند خدمات و سرویس های مربوط به این سری از سانترال ها را برای مشتری به فعلیت در آورد. برخی از تنظیمات که نصاب سانترال برای شما انجام خواهد داد را ذیل بررسی می کنیم.

  • قابلیت اتصال و برنامه ریزی خطوط پر ظرفیت 4 و 5 رقمی e1 به دستگاه سانترال
  • تنظیمات دسترسی کاربران به خطوط شهری بر اساس محدودیت های مورد نظر
  • اعمال محدودیت صفر و دو صفر و محدودیت زمان مکالمه
  • تنظیمات زنگ خور داخلی و گروه زنگ خور تماس
  • تنظیمات تلفن گویا چند مرحله ای
  • تنظیمات صندوق صوتی و صف تماس با استفاده از صندوق صوتی TVM
  • تنظیمات زمان بندی و مسیر دهی و دسترسی های متفاوت روز و شب
  • فعال سازی داخلی تحت شبکه با استفاده از کارت های IP-EXT
  • ارتباط تحت شبکه بین سانترال های پاناسونیک از طریق کارت IP-GW
  • راه اندازی شبکه بی سیم یکپارچه با استفاده از آنتن ها و تلفن های دکت
  • نرم افزارها و تجهیزات جانبی گزارشات تماس، ضبط ماکالمات و ...

نصب سانترال های تحت شبکه

سانترال های تحت شبکه پاناسونیک در سه سری اصلی TDE و NS و HTS تولید می شود که البته هز یک از این سری ها دارای مدل های گوناگون با ظرفیت های متفاوت می باشد. نصاب سانترال تحت شبکه غیر از اطلاعات در مورد مرکزتلفن ip باید با شبکه های کامپیوتری و مباحثی نظیر سوییچینگ و روتینگ و عیب یابی شبکه آشنایی داشته باشد.

کارشناس سانترال تحت شبکه در کیمیا ارتباط ضمن آگاهی از راهکارهای مبتنی بر شبکه میتواند بهترین عملکرد را در راه اندازی سانترال VOIP و ارتباطات تلفنی اینترنتی برای شما راه اندازی نماید. در ادامه بخشی از این موارد را مطرجح می کنیم.

  • قابلیت اتصال خطوط پر ظرفیت تحت شبکه (سیپ ترانک) و خطوط دیجیتال PRI
  • فعال سازی و تنظیمات مربوط به ضبط مکالمات
  • تنظیمات مربوط به صندوق صوتی یا پیامگیر
  • تنظیمات مربوط به تلفن های ip سخت افزاری و تلفن های نرم افزاری روی کامپیوتر، موبایل و تبلت
  • قابلیت راه اندازی تماس اینترنتی برای کاربران و ارتباط بین مراکز تلفن از طریق شبکه
  • امکان ایمن سازی شبکه برای جلوگیری از هک شدن مرکز تلفن و سرقت تماس
  • تعیین سطوح دسترسی کاربران به خطوط شهری و اعمال محدودیت های مورد نیاز
  • تنظیمات محدودیت مکالمه محدودیت دسترسی به صفر و دو صفر و غیره
  • تنظیمات زنگ خور خطوط شهری و گروه بندی های مورد نیاز
  • تنظیمات تلفن گویا چند مرحله ای و چند لایه
  • تنظیمات تلفن های بی سیم دکت و WIFI
  • تنظیمت مرکز تمای یا کال سنتر و صف های مربطه
  • راه اندازی نرم افزار گزارش گیری
  • راه اندازی و تنظیمات برنامه های جانبی و بسیاری موارد دیگر

برقراری ارتباط بین دو سانترال پاناسونیک

خدمات متنوعی روی سانترال های پاناسونیک صورت می پذیرد یکی از این موارد برقراری ارتباط بین سانترال های پاناسونیک می باشد. این نیاز به این نحو است که یک سازمان گستره جغرافیایی دارد مثلا در یک شهر یا دو شهر متفاوت یک یا چد دفتر فروش، نمایندگی، کارگاه، کارخانه دارد و در هر یک دستگاه سانترال مستقر هست و میخواهد این سانترال ها به صورت یکپارچه به هم متصل شوند.

جهت اتصال دو دستگاه سانترال به یکدیگر راهکارهای متنوعی نظیر استفاده از کارت IPGW کارت DSP و لایسنس و یا استفاده از کارت E1 و یا حتی استفاده از گیتوی های FXO و FXS می باشد که هر کدام متناسب با دستگاه سانترال استفاده شده و نیاز مشتری می تواند راهکاری برای ارتباط بین دو سانترال پاناسونیک باشد که می تواند ارتباط تماس داخلی بین کاربران هر دو دستگاه و استفاده از خطوط شهری را به ارمغان بیاورد.

با اتصال سانترال ها به یکدیگر کاربران می توانند با شماره گیری داخلی با یکدیگر صحبت کنند و گویی همه در یک فضای اداری مسقر هستند. نصاب سانترال با توجه به نوع دستگاه های سانترال که در نقاط مختلف قرار دارند و همچنین نیاز مشتری با تعداد تماس همزمان بین این نقاط پس از کارشناسی راهکار ارتباطی بین دو سانترال را به مشتری معرفی می نماید.

نصب خطوط 5 رقمی و 4 رقمی مخابرات وری سانترال

امروزه سازمان ها و شرکت ها با توجه به نیاز به تماس هم زمان بدون اشغال شدن خطوط و نیازهای تبلیغاتی بیش از گذشته به خط 4 و 5 رقمی مخابرات روی آورده اند. خط 4 و 5 رقمی مخابرات هم در حافظه مشتریان بهتر می ماند و از جهت تبلیغاتی مورد توجه هست و هم بواسطه اشغال نشدن از 30 تماس همزمان به بالا برای پاسخگویی به همزمان به مشتریان بیشتر مورد توجه می باشد.

در گذشته شرکت ها برای حل مشکل اشغال شدن خطوط تلفن آنالوگ و معرفی یک شماره به مشتریان خود ناگزیر بودند تعدادی خط تلفن خریداری نمایند و سپس یک شماره تلفن و تعدادی شماره دیگررا به مخابرات معرفی کنند تا در صورت اشغال بودن خط تلفن اصلی تماس مشتری بعدی که با همان خط تلفن تماس گرفته است توسط مخابرات به خطوط دیگر منتقل شود تا مشتری متوجه اشغال بودن خط تلفن نشود و بتواند به اپراتور دیگری متصل شود.

این سرویس که توسط مخابرات انجام می شد و یک خط از مجموعه ای از خطوط به عنوان سر شماره معرفی میشد و تماس های برقرار شده با خط اصلی به خطوط زیر شماره منتقل میشد روتاری خط تلفن نام داشت که به آن خط ویژه هم گفته میشد و البته در برخی مناطق به صورت سرویس پی در پی که فوروارد هر خط روی خط بعدی بود انجام می پذیرفت. چون این سرویس دیگر در بسیاری از مناطق مخابراتی ارائه نمی شود مخابرات مشترکین خود را به دریافت خط تلفن 4 و 5 رقمی و یا خطوط تل سی که شماره 8 رقمی با تماس همزمان بالا هست ترغیب می کند.

به همین جهت در چند سال اخیر درخواست برای دریافت خطوط 5 رقمی و 4 رقمی و یا خطوط تلف سی افزایش چشم گیری داشته است. هر چند راهکارهای متنوعی نظیر نصب سیستم voip و یا خریداری مکز تلفن های IP جدید برای راه اندازی این خطوط و استفاده از امکانات متنوع مراکز تلفن مذکور استفاده می شود ولی به هر حال از طرفی بسیاری از شرکت ها و سازمان های از سانترال های پاناسونیک استفاده می کنند و علاقه مند به استفاده از خطوط پنج رقمی و چهار رقمی روی سانترال پاناسونیک می باشند.

نصاب سانترال پاناسونیک با در نظر گرفتن نوع دستگاه سانترالی که از آن استفاده می شود و همچنین نیازهای کارفرما راهکار بهینه برای اتصال خطوط پر ظرفیت سیپ ترانک را اعلام میکند. خطوط 4 و 5 رقمی سیپ ترانک مخابرات روی سانترال پاناسونیک به روش های مختلفی قابل استفاده می باشد. استفاده از گیتوی ها FXS در کم ظرفیت ترین حالت تا راه اندازی سیپ ترانک با استفاده از کارت DSP و لایسنس و یا راه اندازی با استفاده از کارت E1 و روتر سیسکو که همگی روش هایی برای انجام این کار هستند که توسط نصاب سانترال روش مناسب با توجه به نیاز مشتری مشخص می گردد.

خواندن 14731 دفعه

HEADER 

#
داریوش جوادی 27 خرداد 1395
با سلام و خسته نباشید
لطفا راهنمایی و حدود قیمت تجهیزات و خدمات ذیل را ارسال فرمائید :
من الان در دفتر کارم یک سانترال 3 به 8 پاناسونیک t824. دارم که دو کارت توسعه دیزا هم روش نصب کردیم و همه خطوط شهری و داخلیش هم پر هست ، میخواستم دو تا سوال بپرسم یکی اینکه الان قصد دارم سیستم ضبط مکالمات مشتریان رو راه اندازی کنم دوم اینکه حداقل 5 خط ورودی و 10 خط داخلی دیگه هم به این سیستم اضافه کنم، لطفا راه حل خودتون رو همراه با قیمت تجهیزات و خدمات ارسال فرمائید.
#
کیمیا ارتباط 27 خرداد 1395
سلام
اگر با دو کارت توسعه از ظرفیت کامل مرکز دارید استفاده می کنید راهکار معقول تغییر مرکز به ns500 یا tda100d و tde100 می باشد که متناسب با نیاز و توان هزینه کرد شما انتخاب می شود. برای ضبط هم روی پاناسونیک به صرف هست از دستگاه ضبط مکالمات مستقل استفاده کنید. برای آگاهی از قیمت و تعریف دقیق تر نیازها می توانید با تماس بگیرید.
#
ایزدی 06 مرداد 1395
سلم خسته نباشید.احتمال سوختن وخراب شدن کارت دیزا چقدر است؟چگونه از سلامتی کارت اپشنال و کارت گویا مطمئن شوم.
#
کیمیا ارتباط 06 مرداد 1395
سلام
موضوع متداولی نیست. شما میتونید صدا ضبط کنید و تماس ووردی را سمت دیزا هدایت کنید و عملکرد کارت را در حین کار تست کنید.
#
هادی 1369 17 شهریور 1395
با سلام
من تلفن سانترال رو به پریز تلفن متصل کردم و سیم کشی مربوطه در داخل ترمینال رو انجام دادم
ولی مشکل من اینجاست که تلفن سانترال من به صورت یکطرفه می باشد و تماس ورودی نمی تواند داشته باشد
من کلیه سیم های مربوط به پریز تلفن رو هم از داخل ترمینال عوض کردم ولی مشکلم حل نش
میشه راهنماییم کنید
#
کیمیا ارتباط 17 شهریور 1395
سلام
اگر بوق دارید و می توانید شماره گیری کنید یعنی ارتباط پسیو شما به درستی انجام شده. متاسفانه سوالتانواضح نیست اگر منظور این هست که دیگر داخلی ها با این داخلی نمی توانند تماس بگیرند (یعنی همین سیم بندی را به یک جک دیگر وصل کنید تماس ورودی دارد) شما می توانید داخلی را با کد 790* ریست نمایید.
#
moniba torbati 13 مهر 1395
باسلام
من برای ذخیره شماره ی مورد نظرم؛شماره رو اشتباه روی یکی از خط های تلفن ثبت کردم و الان اون خط دیگه بوق نداره؛میشه توضیح بدید چطور برگردم به حالت قبل؟
#
کیمیا ارتباط 13 مهر 1395
سلام
لطفا سوال خود را در بخش مربوطه و به صورت کامل بفرمایید. نگفتید مدل گوشی تلفن شما چیست. اگر فرضا تلفن شما 7730 باشد می توانید با زدن کلید program و وارد کردن عدد صفر و پس از آن وارد نمودن شماره خط شهری خط شهری مورد نظر را به یک کلید اختصاص دهید و در آخر تنظیمات را ذخیره نمایید
#
abbas 14 دی 1395
با سلام
تلفن اپراتور وقتی از بیرون زنگ می زنند و جواب نمیده و از بیرون قطع می کنند تا گوشی را برنداری حتی چندین ساعت زنگ میخوره و خط اشغال می شود . گویا نصب شده است مرکز TDA600 می باشد .
ممنون از راهنمایی شما
#
کیمیا ارتباط 18 دی 1395
سلام
باید تنظیمات دیزا توسط یک کارشناس بازبینی گردد و زمان زنگ خور آن بر اساس نیاز سیستم تنظیم گردد.
#
محسن محمودی 27 دی 1395
باسلام نحوه نصب دستگاه کارتخوان روبرروی دستگاه سانترال توضیح بدین
#
کیمیا ارتباط 27 دی 1395
سلام
دستگاه کارتخوان را روی کلیه داخلی های آنالوگ میتوانید متصل نمایید. تنها دو مورد را مد نظر داشته باشید
1.داخلی مورد نظر دسترسی به خط شهری داشته باشد
2.روی دستگاه کارتخوان عدد پیش شماره آزاد نمودن خط شهری (به طور مثال) را به عنوان پیش فرض شماره گیری تعریف نمایید.
#
هدایت 19 اسفند 1395
باسلام
من تلفن مدل 546 نصب و برنامه را بروز کردم و ساعت تنظیم نمی شودو ردیال شماره گیری
مجدد کار نمی کند.لطفا راهنمایی کنید. باتشکر
#
کیمیا ارتباط 22 اسفند 1395
سلام
این تنظیمات مربوط به گوشی نیست روی مرکز تلفن باید تنظیمات مربوط به زمان و شماره گیری خودکار توسط کارشناس انجام شود.
#
Reza rouhani 19 اسفند 1395
سلام،دفتر منشی از یک سیم تک زوج دوخط وصل به گوشی واز اونجا به دفتر معاونت وصل میشه،از دستگاه سانترال تا پریز خط قطع و وصل. میشه علتش چیه؟
#
کیمیا ارتباط 22 اسفند 1395
سلام باید سیم تلفن از مبدا تا مقصد و گوشی که از آن خروجی گرفتین هر کدام جداگانه تست بشن
#
مجید 10 خرداد 1396
با سلام
وقتی با یک داخلی تماس گرفته می شود در صورت جواب ندادن و یا اشغال بودن داخلی داخلی های دیگر زنگ می خورند چطور این حالت رو غیر فعال کنم و یا کاری کنم که فقط اپراتور زنگ بخورد
با تشکر
#
کیمیا ارتباط 11 خرداد 1396
سلام
با کد 408 زنگ خور خطوط را تنها روی اپراتور بگزارید.
#
احمدی 13 شهریور 1396
سلام وقتی به یک داخلی تماس گرفته می شود.از این سمت بوق میخوره ولی از سمت دیگر زنگ نمیخورد. ولی میتوان از داخلی همان سمت شماره گیری کرد.فقط مشکل این است که زنگ نمی خورد.
#
کیمیا ارتباط 14 شهریور 1396
سلام
شاید صدای گوشی بسته شده است
#
ارسلان 13 آذر 1396
باسلام وخسته نباشی من یه مدل۸۲۴دارم وباکد ۴۰۵خطهارا باصفر آزاد کردم وهمشونو فعال کردم ولی دو مشکل اساسی دارم یکی اینکه وقتی که آزاد میکنی واز داخلی ها شماره بیرون رو میگیری شماره رو درست میگیری ولی وقتی جواب میدن یه شماره دیگه غیراز اونی که گرفتی است یعنی شماره های گرفته شده با اونی که از بیرون جواب میده مغایرت داره با همه داخلی ها هم همینطوره
دوم اینکه وقتی میخوای با صفر یا نه آزاد کنی مکث زیاد میکنه بعد آزاد میکنه
#
کیمیا ارتباط 14 آذر 1396
سلام
با کد 401 خط ها را در مود dtmf قرار دهید.
#
ارسلان 27 دی 1396
سلام وخسته نباشی خدمت شما
من یه مدل ۸۲۴دارم که دو مشکل دارد یکی اینکه وقتی خط اولی رو ازبیرون میگیری وارد سخن گو یا همان گویا می‌شود ولی خط دوم رو که میگیری فقط بوق میخوره ‌داخلی‌ها زنگ میخوره
دوم اینکه وقتی از بیرون همون خط درست رو میگیری ‌فرض اینکه داخلی ۲۴ رو میگیری بعد چند بوق که میخوره وکسی جواب نده اتوماتیک به جای اینکه منشی زنگ بخوره همزمان چند داخلی رو وصل میکنه باتشکر
#
کیمیا ارتباط 30 دی 1396
سلام
برای موضوع اول با کد 414 باید همه خطوط شهری را مطابق خط 1 روی گویا قرار دهید.
برای موضوع دوم باید با کد 408 زنگ خطوط را تنها برای اپراتور فعال و برای داخلی های دیگر غیر فعال کنید.
#
علی پولکی 28 بهمن 1396
با سلاممیخواهم دستگاه را به حالت اولیه کارخانه در اورده تا بتوانم محدودیت صفر شهرستان و زمان مکالمه را تغییر بدهم اما رمز فراموش شده - آیا تنها راه فقط بازگشت به حالت اولیه است؟
#
کیمیا ارتباط 28 بهمن 1396
سلام
بله
#
علی اصغر صفاری 24 تیر 1397
سلام من یک دستگاه سانترال فوکوس ال دارم
وقتی تماس از بیرون با مبایل رو رو داخلیها ارسال میکنیم خط قطع میشه ولی با تلفت ثابت فطع نمبشه چکار باید کرد؟
#
کیمیا ارتباط 25 تیر 1397
سلام
در مورد دستگاه سانترالی که فرمودید متاسفانه اطلاعاتی ندارم.
#
محمدرضاخزاعی 16 مرداد 1397
باسلام تلفن TES824داریم پسوردرا فراموش کردیم لطفاراهنمایی بفرمایید باتشکر
#
کیمیا ارتباط 16 مرداد 1397
ریست سانترال پاناسونیک 824

سلام
1. درب مرکز را باز کنید.
2. کلید System Clear Switch را روی حالت CLR قرار دهید.
3. دکمه ریست را فشار دهید و در زمان فلش شدن (حدود 5 ثانیه) دستگاه، کلید system clear را به حالت NOR باز گردانید.
#
علی 17 شهریور 1397
با سلام یک تلفن KX-T7730 که سه خط تلفن به ان وصل است خواستم یک شماره سیو کنم تنظیمش به هم خورد قبلایکی از سه دکمه سمت راست را میزدم یکی از سه خط ازاد میشد ومن با خارج از دفتر تماس میگرفتم الان میزنه NOT VALID البته بقیه تلفنها با گرفتن عدد نه خط را ازاد میکنند
#
کیمیا ارتباط 19 شهریور 1397
سلام
کلید program را بزنید بعد کلید کناری مورد نظر را انتخاب کنید و بعد عدد 0 را وارد کنید و بعد شماره خط شهری مثلا 1 را بزنید نهایتا کلید store و program را بزنید.
#
منبتی 02 مهر 1397
باسلام,سانترال تلفن پاناسونیک kx-t7730 از بیرون روی خط تماس گرفته میشه صدای زنگ نداره و چراغ خط هم به نشانه اینکه از بیرون تماس گرفتند روشن نمیشود,لطفا راهنمایی بفرمایید
#
کیمیا ارتباط 02 مهر 1397
سلام
باید با کد 408 تنظیمات زنگ خور برای هر خط شهری روی جک داخلی مورد نظر فعال شود.
#
محمد کریمی 21 آبان 1397
سلام کلیه خطوط شهری سانترال ns500 من بصورت غیر عادی مشغول می گردد و فقط با زیست کردن سیستم حل می شود لطفا راهنمایی کنید
#
کیمیا ارتباط 21 آبان 1397
سلام
اگر از گزینه هایی نظیر فوراورد استفاده میکنید باید زمان برای قطع کن تماس تنظیم کنید. آموزش برنامه ریزی سانترال های پر ظرفیت روی سایت انجام نمی شود. شما می توانید از طریق پشتیبانی ریموت یا شرکت در دوره آموزشی، آموزش های لازم را در اختیار داشته باشید.
#
َAmirmasoud 11 آذر 1397
سلام
من برای پیج کردن اسپیکر روبهخروجی سانترال وصل میکنم بعد کد 34 رو میگیرم میره رو حالت اسپیکر خارجی ولی صدا نمیاد ازس راهنمایی کنید ممنون میشم
#
کیمیا ارتباط 11 آذر 1397
سلام
با کد 106 access tone را enable کنید و خروجی paging روی سانترال را با فیش 3.5 به ورودی آمپلی متصل کنید حداکثر فاصله مجاز را رعایت کنید. بعد با کد 34 یا *33 میتوانید پیج کنید.
#
ارسلان 24 آذر 1397
سلام و خسته نباسید
یه مدل824 دارم که می خوام داخلی ها رو روی جک ها تنظیم کنم مثلا مدیر فروش داخلی 5 رو بگیرند کد مربوطه
دوم اینکه کد قفل صفر و دو صفر که نتوتن از داخلی های استفاده کنند
باتشکر
#
کیمیا ارتباط 25 آذر 1397
سلام
باید کدهای برنامه ریزی سانترال را برای تلفن گویا و بستن صفر و دو صفر در صفحه زیر و صفحات راهنمایی شده در آن مطالعه کنید.
https://goo.gl/CuCHtZ
#
پویا 05 خرداد 1398
سلام و خسته نباشید
در رابطه با اطلاع از وضعیت خطوط داخلی بعد از ذخیره شماره تلفن ها روی کلید های co یا قابل برنامه ریزی بعد از گرفتن تماس با فشردن این دکمه ها به جای شماره گیری باید در صورت اشغال بودن خط رنگ چراغ آن خط قرمز شود که متاسفانه این اتفاق نمی افتد و برای خطوط داخلی چراغها کار نمیکنند؟؟ آیا مشکل میتواند از تنظیمات تلفن باشد و با دادن کدی خاص حل بشود یا مشکل از چیز دیگری هست؟؟؟؟؟ تشکر فراوان
#
کیمیا ارتباط 05 خرداد 1398
سلام
سوال خود را در بخش مربوطه بپرسید مثلا اگر تلفن 7730 مورد نظر هست در صفحه مربوطه مطرح کنید.
اگر کلید کناری را با کد 1 تنظیم کنید حالت dss خواهد بود که وضعیت داخلی را نمایش می دهد.
#
پویا 08 خرداد 1398
سلام مجدد
میتونم خواهش کنم طریقه ی وارد کردن کد یک را لطفا توضیح بدید. به طوریکه در حالت dss قرار بگیرد و وضعیت داخلی ها را نشان بدهد.سپاسگزارم
#
کیمیا ارتباط 08 خرداد 1398
سلام
اگر به صفحه تلفن 7730 مراجعه کنید همین پرسش و پاسخ آن در کامنت ها وجود دارد به صفحه زیر مراجعه کنید.
http://goo.gl/2E3bWd
عنوان زیر را در صفحه مربوطه جستجو کنید.
تنظیم داخلی روی کلید های کناری (DSS)
#
پویا 08 خرداد 1398
سپاسگزارم از لطف شما
عذرخ.اهی میکنم من متوجه وجود بخش های مختلف نشدم.
#
کیمیا ارتباط 08 خرداد 1398
خواهش میکنم
#
محمد 11 تیر 1398
با عرض سلام
روی سانترال tda100dba یک کارت دیجیتال 0172 نصب کردیم چراغ کارت سبز هست ولی داخل نرم افزار همه داخلی هارو no connection میزنه .از سیم ابی و سفید کابل متصل به کارت هم یک سوکت دو رشته به تلفن 7665 وصل کردم ک تلفنم اصلا بوق نداره. ممنون میشم راهنمایم کنید
#
کیمیا ارتباط 12 تیر 1398
سلام
از تنظیمات کپی تهیه کنید و یک بار مرکز را ریست فکتوری کرده و تست کنید اگر مشکل حل نشد از یک کارشناس برای بررسی موضوع استفاده کنید.
#
تولائی 17 تیر 1398
چطوری میشه روی گوشی های داخلی خط ازاد فعال کرد
#
کیمیا ارتباط 18 تیر 1398
سلام
سوال خود را در بخش مرتبط بپرسید
اگر سانترال 824 دارید باید وارد محیط برنامه ریزی شوید و با کد 405 دسترسی هر خط شهری را برای جک داخلی های مورد نظر فعال کنید.
#
پاژند 06 مهر 1398
با سلام
برای سیم کشی تلفن پاناسونیک بیسیم دو خط درکنار تلفن T7730 فقط برای جوابدهی لطفا راهنمایی بفرمایید.
با تشکر
#
کیمیا ارتباط 06 مهر 1398
سلام
داخلی تلفن را روی زوج سیم وسط داخلی 7730 وصل میکنید و با کد 610 داخلی مذکور را در حالت paralleled قرار می دهید.
#
پاژند 07 مهر 1398
با سلام مجدد و تشکر از شما
در حال حاضر تلفن بیسیم دو خط را به دو خط ورودی تلفن وصل کرده ایم و در این حالت وقتی تلفن زنگ میخورد و گوشی بیسیم را بر میداریم ولی گوشی 7730 به زنگ خوردن ادامه میدهد (چون 7730 از سانترال بوق میگیرد ولی بیسیم از خط ورودی به سانترال) و برای قطع شدن زنگ باید گوشی تلفن 7730 را هم برداریم.
اگر بخواهیم تلفن بیسیم دو خط به همان سیم کشی که به تلفن 7730 وصل است متصل کنیم که جوابگوی دو خط باشد و سیم اضافه نکشیم راهنمایی بفرمایید با تشکر
#
کیمیا ارتباط 07 مهر 1398
سلام
نباید به این شکل وصل شود
در پاسخ قبلی نحوه اتصال توضیح داده شده است به زوج سیم وسط که مربوط به بوق روی تلفن 7730 می باشد داخلی دیگر را وصل کنید و با کد 610 داخلی را پارالل کنید.
#
امیر حسین 23 آذر 1399
سلام من یک هدست مدل RP-TCA400 برای گوشی kx-dt543 تهیه کردم ولی وقتی به سوکت ( چورت مخصوص ) وصلش میکنم هیچ صدای نمیاد و نمیره چ در حالت اسپیکر چه حالت معمولی گوشی ، نمیدونم باید چیکار کنم آیا دکمه یا تنظیمات خاصی رو باید روی گوشی تلفنم فعال کنم یا همون که هدست و به پورتش وصل کنم کفایت میکنه و چون الان صدا نمیاد و نمیره من باید عوض کنم هدستمو؟

پیشاپیش از راهنمایتون تشکر میکنم
#
کیمیا ارتباط 24 آذر 1399
سلام
در تنظیمات منو گوشی گزینه HEADSET MODE را فعال کنید. یا به روش زیر یکی ازکلید های کناری را برای فعال یا غی فعال کردن هدست تنظیم کنید.

کلید program را بزنید
کلید کناری مورد نظر را انتخاب کنید
عد 67 را وارد کنید
کلید store ور در نهایت program را بزنید.

الان با انتخاب این کلید حالت هدست فعال یا غیر فعال می شود.
#
شعبانی 26 بهمن 1399
با سلام. یکی از خط های شرکت که سیم کشی آن درست انجام شده است ولی زمانی که ان خط را انتخاب میکنم بوق آزاد ندارد و میرود روی خط دیگرم و این که کسی از بیرون تماس بگیرد تلفن زنگ نمیخورد بقیه گوشی های شرکت آن خط چشمک میزند. چه راهکاری دارد؟
#
کیمیا ارتباط 27 بهمن 1399
سلام
خط را از سانترال خارج کنید و با گوشی معمولی تست کنید.
#
دشتی 17 ارديبهشت 1401
یک عدد کارت ip-gateway 0490 روی tda600 نصب کرده ام اما با وجودی که کارت را ریست کرده ام جهت داشتن آی پی احتمالی باز هم با کابل کراس موفق به دیدن آپی مرکز تلفن نمی شوم آی پی کامپیوتررا 192.168.1.100 قرار داده ام ولی پینگ کارت آی پی گت وی را ندارم.لطفا در صورت امکان راهنمایی نمایید.
#
کیمیا ارتباط 18 ارديبهشت 1401
سلام
اگر ای پی پیش فرض عوض نشده باشد ای پی کارت 192.168.1.200 هست
#
دشتی 19 ارديبهشت 1401
ممنون از راهنمایی شما
با ریست دوباره فعال شد
#
شکیبا امیری 02 بهمن 1401
با سلام .دستگاه مدل kx-t7730 وقتی تلفن متدر مشغول صحبت باشد در صورت زنگ خوردن سایر خطوط بقیه تلفن ها زنگ نمیخورد .میشه لطفا راهنمایی بفرمایید
#
کیمیا ارتباط 04 بهمن 1401
سلام
با کد 408 برای خطوط شهری زنگ خور داخلی های مورد نظر را فعال کنید
#
خورشیدی 11 ارديبهشت 1402
با سلام
تلفن پاناسونیک مدل kxt7730 داریم.چراغ FWD/DND به همراه دکمه اول خطوط همزمان روشن و خاموش میشه؟
این چی هست و چگونه باید غیر فعالش کنیم؟
ممنون میشم راهنمایی بفمائید؟
#
کیمیا ارتباط 13 ارديبهشت 1402
سلام
اگر فوروارد شده باشد با زدن کلید fwd و بعد شماره گیری 0 غیر فعال میشود

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

درباره ما

کیمیا ارتباط هوشمند با هدف بومی سازی راهکارهای نوین ارتباطی و مخابراتی جهت افزایش کیفیت ارتباطات سازمان ها و مراکز اقتصادی با پشتوانه یک دهه فعالیت های مخابراتی و ارتباطی در سال 1393 پا به عرصه کسب و کار نهاد.

تماس با ما

آدرس : تهران، اقدسیه،  بزرگراه ارتش، نرسیده به مینی سیتی، پلاک 22 (مجتمع میلاد)، ورودی 1، واحد 16

تلفن : 02122446068 خط ویژه

موبایل : 09022446068 

ایمیل : این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

22451821
بالا