تماس اینترنتی
internet call، تلفن اینترنتی یکی دیگر از قابلیت های مراکز تلفن تحت شبکه می باشد. با تماس اینترنتی می توانیم داخلی محل کار را در هرنقطه ای که دسترسی به اینترنت امکان پذیر باشد، پاسخگو باشیم. تماس اینترنتی ضمن کاهش هزینه ها، سهولت تماس داخلی را برای ارتباط بخش های مختلف و یا شعب سازمان های بزرگ که در یک منطقه جغرافیایی نمی باشند به ارمغان می آورد. شاید تعجب کنید اگر متوجه شوید با این امکان چگونه می توانید بدون حضور در محل کار تلفن های شرکت را پاسخ دهید بدون اینکه هزینه ای پرداخت نمایید. تماس اینترنتی ضمن کاهش هزینه های تماس وابستگی حضور شما را در محل کار به شکل فوق العاده ای مرتفع می سازد.
HEADER
سوال من در خصوص کابلهای 32زوجی خالدار میباشد که از MDF تا سالن سویچ کشیده میشود ترتیب شمارش زوجها رو میخواستم
با تشکر از لطف شما
لطفا سوال خود را در بخش مرتبط مطرح نمایید. در آدرس زیر رنگ بندی کابل های مخابراتی توضیح داده شده است.
http://goo.gl/B7qtro
1- روش افزایش مدت زمان مکالمه برای یک داخلی خاص؟
2- آزاد کردن صفر برای یک داخلی خاص؟
لطفا راهنمایی بفرمایید
برای برنامه ریزی سانترال 824 منوی زیر
درباره سانترال-->نصب و راه اندازی-->کدهای برنامه ریزی
تعیین زمان محدودیت با کد 212 و فعال شدن آن برای یک داخلی کد 613 میباشد و داخلی فعال به همان زمان تنظیم شده محدود میشود و نمیتواند یک زمان منحضر به خود داشته باشد
در بخش denied code کلاس با محدودیت های مورد نظر را می سازید و بعد با کد 601 تا 603 کلاس مورد نظر را به داخلی که میخواهید اختصاص میدهید.