گزارشات تماس
Call report، گزارشات تماس در مرکز تلفن ip یک مزیت بسیار بزرگ برای تحلیل وضعیت تماس های شرکت ها و سازمان ها فراهم آورده است. به راحتی با ورود به بخش گزارشات تماس می توانیم اطلاعات دقیقی از تعداد تماس خروجی و ورودی شرکت، کارکنان و مبدا و مقاصد تماس به دست آوریم. میتوانیم طول زمان یک مکالمه را در کنار تعداد مکالمات یک کاربر و تماس های از دست رفته شرکت مورد جستجو و مشاهده قرار دهیم. گزارشات نموداری تماس های تلفنی و فراوانی آنها چگونگی وضعیت و تعدد تماس کارکنان را در اختیار ما قرار می دهد. تحلیل دقیق و جامع از وضعیت فروش، روزهای پرفروش و روزهای رکود و همچنین فراوانی تماس ها بر اساس موقعیت جغرافیایی مشتریان قابلیت منحصر به فردی را برای بررسی هرچه دقیق تر سازمان در اختیار مدیران قرار می دهد.