سامانه پرسش و پاسخ

 

این سامانه جهت رفع وابستگی حضوری کارشناسان، مشاورین و صاحبین کسب و کار به حضور دائم در مکانی مشخص، جهت پاسخگویی سوالات مربوط به پیگیری امور اداری و یا پشتیبانی طراحی گردید است. با استفاده از این سامانه، مشتریان یا متقاضیان خدمات درخواست خود را مطرح نموده و کد رهگیری را، از سامانه هشمند تلفنی دریافت می نمایند. کارشناسان بدون نیاز به حضور در محل، می توانند سوالات و نیاز های متقاضیان را از طریق تلفن و یا سایت، پاسخگو باشند. پس از آن سیستم به صورت خودکار با متقاضی تماس گرفته و پاسخ کارشناس را برای متقاضی پخش می نماید.

موارد کاربردی:

مشاورین حقوقی و دفاتر وکالت

مشاورین مالی و امور مالیاتی

پزشکان و خدمات درمانی

مراکز پشتیبانی

مراکز دولتی خدمت محور

مراکز آموزشی

و .......

 

خواندن 904 دفعه
محتوای بیشتر در این بخش: نوبت دهی تلفنی »

HEADER 

#
رضا 20 خرداد 1395
سلام
وقتتون بخیر
ما در محل کارمون سه تا خط داریم با دو تا گوشی بیسیم پاناسونیک (KX-TG3611BX و KX-TG9331T ) و یک فکس پاناسونیک (KX-FP701)
میخواستم بدونم برای سانترال کردن اینا چه تجهیزاتی لازمه؟
و درصورتی که یک گوشی سانترال خریداری کنیم گوشی های بیسم هم میتوانند بعنوان داخلی به هم وصل شوند یا نه؟
ممنون
#
کیمیا ارتباط 21 خرداد 1395
شما باید یک دستگاه سانترال خریدای کنید و از تلفن های بیسیم و فکس می توانید به عنوان داخلی سانترال استفاده نمایید. برای اطلاعات بیشتر با واحد فروش تماس بگیرید.
#
جواد 08 دی 1395
با سلام
من يه مركز tes824نصب كردم ولي يكي از داخليها كه كه با يك خط شهري زنگ ميزنه بعد تموم شدن مكالمشون و قطع كردن خط شهري ، 2 دقيقه بعد همون داخلي گوشيش زنگ ميخوره برميداره فقط يه صداي ممتد بوق ميگيره كه به نظر مي رسه Ring back tone باشه برا همون من flash/recall time را در قسمت co detail از 600 به 1200 تغيير دادم ولي باز هم همون مكشل بعضي وقتا پيش مياد ميتونين راهنماييم كنين؟
#
کیمیا ارتباط 18 دی 1395
سلام لطفا مطالب را در صفحه مرتبط مطرح نمایید
مطلب شما مربوط به بخش کدهای برنامه ریزی سانترال می باشد. در مورد سوالتون این اتفاق ممکنه روی برخی مراکز پیش بیاد. ابتدا بررسی کنید روی داخلی های آنالوگ این مساله را دارید یا روی همه داخلی ها. پیشنهاد میکنم یکبار مرکز را ریست فکتوری کرده و مجددا برنامه ریزی نمایید.
#
mehdi 08 دی 1395
سلام.TDA100 رو با تغییر کارتMPRبهIPCMPRبه TDEتبدیل می کنیم. حالا خطوط ورودی به سانترال از طریق همون پورت LANکه روی کارتIPCMPRهستش داده میشه یا باید کارت مخصوص براش تهیه بشه؟ چه کارتی؟
#
کیمیا ارتباط 18 دی 1395
سلام
لطفا سوال خود را در صفحه مربوطه مطرح نمایید
خیر
متناسب با mpr باید از کارت شهری استفاده کنیید مانند tda0180 یا tda0181
#
اسماعیل 18 بهمن 1395
با سلام و تشکر بابت سایت خوب و علمیتون.
بنده یه سانترال tda100 نصب کردم و مجموعه یک دستگاه پیج داره که می خواد به سانترال وصل بشه.از روی فایلای نصبی و برنامه ریزی به شکل زیر عمل کردم:
۱،با سوکت RG45 به کارت و پورت مربوطه متصل و پینهای ۴و۵ یا ۳ و۶ را به ترمینال کروز منتقل و با رانژه به سیم میکروفون مونو وصل کردم و زدم به ورودی دستگاه پیج
۲،با دستور ۶۴۱ و هم برنامه ریزی با لپ تاپ پیج گروه ۰۱ را به پیچ خارجی مثلا ۱ زدم
ولی متاسفانه نویزی روی پیجر پخش شده و پیجینگ انجام نمیشه.
ایرادم کجاست؟
باتشکر
#
کیمیا ارتباط 20 بهمن 1395
سلام
مهندس جان آموزش سانترال پر ظرفیت روی سایت انجام نمیشه شما از دو روش شرکت در دورهآموزشی و پشتیبانی حضوری برای رفع مشکلتون میتونید استفاده کنید.

نظر یا پرسش خود را مطرح کنید

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

درباره ما

شرکت کیمیا ارتباط هوشمند با هدف بومی سازی راهکارهای نوین ارتباطی و مخابراتی جهت افزایش کیفیت ارتباطات سازمان ها و مراکز اقتصادی با پشتوانه یک دهه فعالیت های مخابراتی و ارتباطی در سال 1393 پا به عرصه کسب و کار نهاد.

تماس با ما

آدرس : تهران، اقدسیه،  بزرگراه ارتش، نرسیده به مینی سیتی، پلاک 24 (مجتمع میلاد)، ورودی 3، واحد 3

تلفن :  22446068-021 خط ویژه

ایمیل : این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

همراه : 09022446068

بالا