سامانه پرسش و پاسخ

 

این سامانه جهت رفع وابستگی حضوری کارشناسان، مشاورین و صاحبین کسب و کار به حضور دائم در مکانی مشخص، جهت پاسخگویی سوالات مربوط به پیگیری امور اداری و یا پشتیبانی طراحی گردید است. با استفاده از این سامانه، مشتریان یا متقاضیان خدمات درخواست خود را مطرح نموده و کد رهگیری را، از سامانه هشمند تلفنی دریافت می نمایند. کارشناسان بدون نیاز به حضور در محل، می توانند سوالات و نیاز های متقاضیان را از طریق تلفن و یا سایت، پاسخگو باشند. پس از آن سیستم به صورت خودکار با متقاضی تماس گرفته و پاسخ کارشناس را برای متقاضی پخش می نماید.

موارد کاربردی:

مشاورین حقوقی و دفاتر وکالت

مشاورین مالی و امور مالیاتی

پزشکان و خدمات درمانی

مراکز پشتیبانی

مراکز دولتی خدمت محور

مراکز آموزشی

و .......

 

خواندن 2548 دفعه
محتوای بیشتر در این بخش: نوبت دهی تلفنی »

HEADER 

#
رضا 20 خرداد 1395
سلام
وقتتون بخیر
ما در محل کارمون سه تا خط داریم با دو تا گوشی بیسیم پاناسونیک (KX-TG3611BX و KX-TG9331T ) و یک فکس پاناسونیک (KX-FP701)
میخواستم بدونم برای سانترال کردن اینا چه تجهیزاتی لازمه؟
و درصورتی که یک گوشی سانترال خریداری کنیم گوشی های بیسم هم میتوانند بعنوان داخلی به هم وصل شوند یا نه؟
ممنون
#
کیمیا ارتباط 21 خرداد 1395
شما باید یک دستگاه سانترال خریدای کنید و از تلفن های بیسیم و فکس می توانید به عنوان داخلی سانترال استفاده نمایید. برای اطلاعات بیشتر با واحد فروش تماس بگیرید.
#
جواد 08 دی 1395
با سلام
من يه مركز tes824نصب كردم ولي يكي از داخليها كه كه با يك خط شهري زنگ ميزنه بعد تموم شدن مكالمشون و قطع كردن خط شهري ، 2 دقيقه بعد همون داخلي گوشيش زنگ ميخوره برميداره فقط يه صداي ممتد بوق ميگيره كه به نظر مي رسه Ring back tone باشه برا همون من flash/recall time را در قسمت co detail از 600 به 1200 تغيير دادم ولي باز هم همون مكشل بعضي وقتا پيش مياد ميتونين راهنماييم كنين؟
#
کیمیا ارتباط 18 دی 1395
سلام لطفا مطالب را در صفحه مرتبط مطرح نمایید
مطلب شما مربوط به بخش کدهای برنامه ریزی سانترال می باشد. در مورد سوالتون این اتفاق ممکنه روی برخی مراکز پیش بیاد. ابتدا بررسی کنید روی داخلی های آنالوگ این مساله را دارید یا روی همه داخلی ها. پیشنهاد میکنم یکبار مرکز را ریست فکتوری کرده و مجددا برنامه ریزی نمایید.
#
mehdi 08 دی 1395
سلام.TDA100 رو با تغییر کارتMPRبهIPCMPRبه TDEتبدیل می کنیم. حالا خطوط ورودی به سانترال از طریق همون پورت LANکه روی کارتIPCMPRهستش داده میشه یا باید کارت مخصوص براش تهیه بشه؟ چه کارتی؟
#
کیمیا ارتباط 18 دی 1395
سلام
لطفا سوال خود را در صفحه مربوطه مطرح نمایید
خیر
متناسب با mpr باید از کارت شهری استفاده کنیید مانند tda0180 یا tda0181
#
اسماعیل 18 بهمن 1395
با سلام و تشکر بابت سایت خوب و علمیتون.
بنده یه سانترال tda100 نصب کردم و مجموعه یک دستگاه پیج داره که می خواد به سانترال وصل بشه.از روی فایلای نصبی و برنامه ریزی به شکل زیر عمل کردم:
۱،با سوکت RG45 به کارت و پورت مربوطه متصل و پینهای ۴و۵ یا ۳ و۶ را به ترمینال کروز منتقل و با رانژه به سیم میکروفون مونو وصل کردم و زدم به ورودی دستگاه پیج
۲،با دستور ۶۴۱ و هم برنامه ریزی با لپ تاپ پیج گروه ۰۱ را به پیچ خارجی مثلا ۱ زدم
ولی متاسفانه نویزی روی پیجر پخش شده و پیجینگ انجام نمیشه.
ایرادم کجاست؟
باتشکر
#
کیمیا ارتباط 20 بهمن 1395
سلام
مهندس جان آموزش سانترال پر ظرفیت روی سایت انجام نمیشه شما از دو روش شرکت در دورهآموزشی و پشتیبانی حضوری برای رفع مشکلتون میتونید استفاده کنید.
#
مجید 26 شهریور 1396
سلام و خسته نباشید
مهندس من توی یه شرکت کار میکنم که سانترال tde600 نصب هستش توی شرکت یکسری بازاریاب داریم برای اینکه کار منشی رو کمتر کنیم می خواهیم تلفن ها رو بر اساس شماره تماس گیرنده به بازار یاب ها وصل کنیم مثلا اگر کسی با شماره *****۳۳ زنگ زد به داخلی ۱۰۱ و کسی که با شماره ******۲۲ زنگ زد به داخلی ۱۰۲ وصل بشه اگر راهنمایی بفرمایید ممنون میشم
#
کیمیا ارتباط 27 شهریور 1396
سلام
آموزش سانترال های پر ظرفیت روی سایت انجام نمی شود در صورت تمایل از طیق شرکت در دوره آموزشی یا پشتیبانی ریموت می توانید نیاز خود را مرتفع کنید.
#
امین 29 ارديبهشت 1397
با سلام ، یه سانترال tda100 داریم و میخوام دسترسی به خط شهری یه داخلی را فعال کنم از چ کدی استفاده کنم؟؟؟الان بعد از ساعت پنج عصر فعال میشه تا صبح روز بعد داخلی مورد نظر دسترسی به خط شهری را داره و بقیه طول روز دسترسی به خط آزاد ندارد،ممنونم
#
کیمیا ارتباط 30 ارديبهشت 1397
سلام
آموزش سانترال های پر ظرفیت روی سایت انجام نمی شود. شما می توانید از طریق پشتیبانی ریموت یا شرکت در دوره آموزشی، آموزش های لازم را کسب کنید.
#
محمد 10 خرداد 1397
سلام وقت بخیر.
سانترال tes824 دارم در حالت تن قادر به استفاده ار redial و شماره گیری تلفن های ذخیره شده نیستم و میگه شماره ایی که با ان تماس گرفته ایید اشتباه میباشد
ولی وقتی میزارم رو حالت پالس مشکلی ندارم
باید چیکار کنم؟
#
کیمیا ارتباط 10 خرداد 1397
سلام
سوالتان را در بخش مربوطه یعنی کدهای برنامه ریزی سانترال مطرح نمایید.
با کد 401 خطوط شهری را در مود dtmf قرار دهید.
#
محمد 10 خرداد 1397
وقتی روی dtmf قرار میدم نمیتونم استفاده کنم فقط تو حالت پالس میشه
#
کیمیا ارتباط 12 خرداد 1397
منظور از استفاده مشخص نیست بهتر است از یک کارشناس بخواهید سانترال را ریست فکتوری و مجدد برنامه ریزی کنید.
#
مسعود رفیع نیا 21 تیر 1397
سلام، چه طور رو سانترال TES824 با گوشی T7730 زمانی که دفتر نیستیم پیام ضبط کنیم که ساعات کاری و آدرسمون چی هست؟
قبلا هم همین جا پیام گذاشتم ولی برام ایمیل اومده فقط در بخش پرسش جواب داده میشه
#
کیمیا ارتباط 23 تیر 1397
سلام
اینجا مربوط به سانترال 824 نیست شما باید سوالتان را در بخش کد های برنامه ریزی سانترال 824 مطرح کنید.
برای این کار باید یک دستگاه پیامگیر به یک داخلی سانترال متصل کنید و تنظیمات زنگ خور در حالت شب را روی این داخلی قرار دهید.
اگر در ادامه سوالی داشتید در بخش مربوطه مطرح نمایید.
#
سعید 11 خرداد 1398
5عددخط ثابت نصب شده روی دستگاه مادر سانترال دارم و5کاربر که میخوام ازطریق دستگاه مادر به هرکدام یک خط اختصاص بدم و هرکس فقط از یک خط استفاده کنه با چه کدی میتونم دسترسی هرکسی به هر خطی رو قطع یا وصل کنم.ممنون
#
کیمیا ارتباط 12 خرداد 1398
لطفا سوالات خود را در بخش مربوطه بپرسید.برای این موضوع بع صفحه کدهای برنامه ریزی سانترال مراجعه کنید.
اگر سانترال 824 می باشد با کد 405 می توانید برای هر خط شهری با فعال کردن جک داخلی مورد نظر و غیر فعل کردن الباقی جک ها دسترسی به خط شهری مورد نظر را تنها برای داخلی که میخواهید فعال نمایید.
#
نگین 16 مهر 1398
سلام
من هر چه امتحان کردم نشد صدای منشی تلفنی سانترالمو تغییر بدم .
لطفا راهنماییم میکنید. ممنون
#
کیمیا ارتباط 16 مهر 1398
سلام
در صفحه زیر توضیحات مربوط به صلط صدای گویا ارائه شده است میتوانید مطالعه نمایید. در صورتی که سوال داشتید در همان صفحه مطرح نمایید.
http://goo.gl/ayGVMm

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

درباره ما

کیمیا ارتباط هوشمند با هدف بومی سازی راهکارهای نوین ارتباطی و مخابراتی جهت افزایش کیفیت ارتباطات سازمان ها و مراکز اقتصادی با پشتوانه یک دهه فعالیت های مخابراتی و ارتباطی در سال 1393 پا به عرصه کسب و کار نهاد.

تماس با ما

آدرس : تهران، اقدسیه،  بزرگراه ارتش، نرسیده به مینی سیتی، پلاک 22 (مجتمع میلاد)، ورودی 1، واحد 16

تلفن : 22446068-021 خط ویژه

موبایل : 09022446068 

ایمیل : این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

22451821
بالا