سامانه پرسش و پاسخ
این سامانه جهت رفع وابستگی حضوری کارشناسان، مشاورین و صاحبین کسب و کار به حضور دائم در مکانی مشخص، جهت پاسخگویی سوالات مربوط به پیگیری امور اداری و یا پشتیبانی طراحی گردید است. با استفاده از این سامانه، مشتریان یا متقاضیان خدمات درخواست خود را مطرح نموده و کد رهگیری را، از سامانه هشمند تلفنی دریافت می نمایند. کارشناسان بدون نیاز به حضور در محل، می توانند سوالات و نیاز های متقاضیان را از طریق تلفن و یا سایت، پاسخگو باشند. پس از آن سیستم به صورت خودکار با متقاضی تماس گرفته و پاسخ کارشناس را برای متقاضی پخش می نماید.
موارد کاربردی:
مشاورین حقوقی و دفاتر وکالت
مشاورین مالی و امور مالیاتی
پزشکان و خدمات درمانی
مراکز پشتیبانی
مراکز دولتی خدمت محور
مراکز آموزشی
و .......
HEADER
وقتتون بخیر
ما در محل کارمون سه تا خط داریم با دو تا گوشی بیسیم پاناسونیک (KX-TG3611BX و KX-TG9331T ) و یک فکس پاناسونیک (KX-FP701)
میخواستم بدونم برای سانترال کردن اینا چه تجهیزاتی لازمه؟
و درصورتی که یک گوشی سانترال خریداری کنیم گوشی های بیسم هم میتوانند بعنوان داخلی به هم وصل شوند یا نه؟
ممنون
من يه مركز tes824نصب كردم ولي يكي از داخليها كه كه با يك خط شهري زنگ ميزنه بعد تموم شدن مكالمشون و قطع كردن خط شهري ، 2 دقيقه بعد همون داخلي گوشيش زنگ ميخوره برميداره فقط يه صداي ممتد بوق ميگيره كه به نظر مي رسه Ring back tone باشه برا همون من flash/recall time را در قسمت co detail از 600 به 1200 تغيير دادم ولي باز هم همون مكشل بعضي وقتا پيش مياد ميتونين راهنماييم كنين؟
مطلب شما مربوط به بخش کدهای برنامه ریزی سانترال می باشد. در مورد سوالتون این اتفاق ممکنه روی برخی مراکز پیش بیاد. ابتدا بررسی کنید روی داخلی های آنالوگ این مساله را دارید یا روی همه داخلی ها. پیشنهاد میکنم یکبار مرکز را ریست فکتوری کرده و مجددا برنامه ریزی نمایید.
لطفا سوال خود را در صفحه مربوطه مطرح نمایید
خیر
متناسب با mpr باید از کارت شهری استفاده کنیید مانند tda0180 یا tda0181
بنده یه سانترال tda100 نصب کردم و مجموعه یک دستگاه پیج داره که می خواد به سانترال وصل بشه.از روی فایلای نصبی و برنامه ریزی به شکل زیر عمل کردم:
۱،با سوکت RG45 به کارت و پورت مربوطه متصل و پینهای ۴و۵ یا ۳ و۶ را به ترمینال کروز منتقل و با رانژه به سیم میکروفون مونو وصل کردم و زدم به ورودی دستگاه پیج
۲،با دستور ۶۴۱ و هم برنامه ریزی با لپ تاپ پیج گروه ۰۱ را به پیچ خارجی مثلا ۱ زدم
ولی متاسفانه نویزی روی پیجر پخش شده و پیجینگ انجام نمیشه.
ایرادم کجاست؟
باتشکر
مهندس جان آموزش سانترال پر ظرفیت روی سایت انجام نمیشه شما از دو روش شرکت در دورهآموزشی و پشتیبانی حضوری برای رفع مشکلتون میتونید استفاده کنید.
مهندس من توی یه شرکت کار میکنم که سانترال tde600 نصب هستش توی شرکت یکسری بازاریاب داریم برای اینکه کار منشی رو کمتر کنیم می خواهیم تلفن ها رو بر اساس شماره تماس گیرنده به بازار یاب ها وصل کنیم مثلا اگر کسی با شماره *****۳۳ زنگ زد به داخلی ۱۰۱ و کسی که با شماره ******۲۲ زنگ زد به داخلی ۱۰۲ وصل بشه اگر راهنمایی بفرمایید ممنون میشم
آموزش سانترال های پر ظرفیت روی سایت انجام نمی شود در صورت تمایل از طیق شرکت در دوره آموزشی یا پشتیبانی ریموت می توانید نیاز خود را مرتفع کنید.
آموزش سانترال های پر ظرفیت روی سایت انجام نمی شود. شما می توانید از طریق پشتیبانی ریموت یا شرکت در دوره آموزشی، آموزش های لازم را کسب کنید.
سانترال tes824 دارم در حالت تن قادر به استفاده ار redial و شماره گیری تلفن های ذخیره شده نیستم و میگه شماره ایی که با ان تماس گرفته ایید اشتباه میباشد
ولی وقتی میزارم رو حالت پالس مشکلی ندارم
باید چیکار کنم؟
سوالتان را در بخش مربوطه یعنی کدهای برنامه ریزی سانترال مطرح نمایید.
با کد 401 خطوط شهری را در مود dtmf قرار دهید.
قبلا هم همین جا پیام گذاشتم ولی برام ایمیل اومده فقط در بخش پرسش جواب داده میشه
اینجا مربوط به سانترال 824 نیست شما باید سوالتان را در بخش کد های برنامه ریزی سانترال 824 مطرح کنید.
برای این کار باید یک دستگاه پیامگیر به یک داخلی سانترال متصل کنید و تنظیمات زنگ خور در حالت شب را روی این داخلی قرار دهید.
اگر در ادامه سوالی داشتید در بخش مربوطه مطرح نمایید.
اگر سانترال 824 می باشد با کد 405 می توانید برای هر خط شهری با فعال کردن جک داخلی مورد نظر و غیر فعل کردن الباقی جک ها دسترسی به خط شهری مورد نظر را تنها برای داخلی که میخواهید فعال نمایید.
من هر چه امتحان کردم نشد صدای منشی تلفنی سانترالمو تغییر بدم .
لطفا راهنماییم میکنید. ممنون
در صفحه زیر توضیحات مربوط به صلط صدای گویا ارائه شده است میتوانید مطالعه نمایید. در صورتی که سوال داشتید در همان صفحه مطرح نمایید.
http://goo.gl/ayGVMm
وقتی شماره کس دیگه رو می گیرم و میره به منشی تلفنی داخلی اون شماذه رو نمی گیره چیکار کنم مشکل حل شه
لطفا سوال خود را در بخش مرتبط بپرسید
اگر سانترال 824 هست با کد 401 باید سیگنالینگ را روی حالت dtmf قرار دهید.