نظرسنجی تلفنی


 

 

این سامانه جهت افزایش کیفیت خدمات متنوع سازمان ها و مجموعه های با مراجعین بالا طراحی گردیده است. نظرخواهی بسیار آسان و به صورت تلفنی  در مورد یکایک خدمات و با در نظر گرفتن میزان سطح رضایت کاربر ازقابلیت های این سامانه می باشد. دیگر داشبوردی  هوشمند از اطلاعات تجمیع شده میزان رضایت مراجعین را به صورت نموداری جهت کنترل و اخذ تصمیمات مناسب در اختیار مدیران مجموعه قرار میدهد. کلیه امور نظرسنجی با سهولت کامل و تنها با یک تماس چهار یا پنج رقمی انجام می پذیرد و از طرفی واسط وب سامانه، امکان کنترل و ارزیابی را برای مدیران از هر نقطه ایی به راحتی فراهم می آورد.

نظرسنجی کیفیت پاسخگویی کارشناسان:

این برنامه جهت بالا بردن سطوح رضایت مشتریان از کیفیت پاسخگویی کارشناسان مجموعه های خدمت محور طراحی گردیده است. پس از پایان مکالمه، مشتریان و یا متقاضیان خدمت با ارائه نظر خود در مورد کیفیت پاسخگویی، نظرات خود را در اختیار مدیران مجموعه قرار داده و از سویی حس شیرین رضایتمندی را از اخترامی که مجموعه برای ذائقه و سلیقه ی او قائل شده، تجربه می نماید.

خواندن 1219 دفعه
برچسب‌ها

نظر یا پرسش خود را مطرح کنید

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

درباره ما

شرکت کیمیا ارتباط هوشمند با هدف بومی سازی راهکارهای نوین ارتباطی و مخابراتی جهت افزایش کیفیت ارتباطات سازمان ها و مراکز اقتصادی با پشتوانه یک دهه فعالیت های مخابراتی و ارتباطی در سال 1393 پا به عرصه کسب و کار نهاد.

تماس با ما

آدرس : تهران، اقدسیه،  بزرگراه ارتش، نرسیده به مینی سیتی، مجتمع میلاد، ساختمان 3، واحد 13

تلفن :  22446068-021 خط ویژه

ایمیل : این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

همراه : 09022446068

بالا