نوبت دهی تماس مشتریان


 phone call queue

 

این برنامه جهت افزایش رضایتمندی مشتریان و متقاضیان طراحی گردیده است. این راهکار، مشتریان را پس از تماس با مجموعه، در صفوف پویای تماس قرار داده و ضمن اعلام نوبت یا زمان تقریبی انتظار جهت ارتباط با کارشناس مربوطه، پیام های تبلیغاتی و اطلاع رسانی سازمان را برای مشتری پخش می نماید. از مزایای این راهکار، می توان به کاهش اشغالی خطوط و در نتیجه افزایش رضایتمندی متقاضیان اشاره نمود و این سیستم فراغ بال بیشتر کارشناسان را جهت راهنمایی و ارائه خدمات مطلوب فراهم می آورد.

موارد کاربردی:

مراکز پشتیبانی و خدمات پس از فروش

مراکز دولتی و خدماتی

شرکت های تجاری 

مراکز درمانی

مراکز آموزشی

و.....

خواندن 695 دفعه

نظر یا پرسش خود را مطرح کنید

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

درباره ما

شرکت کیمیا ارتباط هوشمند با هدف بومی سازی راهکارهای نوین ارتباطی و مخابراتی جهت افزایش کیفیت ارتباطات سازمان ها و مراکز اقتصادی با پشتوانه یک دهه فعالیت های مخابراتی و ارتباطی در سال 1393 پا به عرصه کسب و کار نهاد.

تماس با ما

آدرس : تهران، اقدسیه،  بزرگراه ارتش، نرسیده به مینی سیتی، مجتمع میلاد، ساختمان 3، واحد 13

تلفن :  22446068-021 خط ویژه

ایمیل : این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

همراه : 09022446068

بالا