سیستم نظرسنجی تلفنی شامل دو بخش می باشد. نرم افزار نظرسنجی تلفنی یا ماژول نظرسنجی VOIP برای گزینه های از پیش تعیین شده و نظرسنجی تلفنی بعد از مکالمه مرکز تماس از کیفیت پاسخگویی کارشناشان که هر کدام از این دو بخش عملکردی متفاوت خواهند داشت.
نظرسنجی تلفنی یا ماژول نظرسنجی VOIP بعد از مکالمه مرکز تماس موجب می شود که مدیران مجموعه میزان رضایت مشتریان از نحوه پاسخگویی پرسنل مرکز تماس را در اختیار داشته داشته باشند و نظرسنجی برای گزینه های از پیش تعیین شده میزان رضایت از خدمات یا محصولات را میتواند تحت پوشش خود قرار دهد. هر دو بخش در کنار یکدیگر میتواند بازخورد مناسبی از رضایتمندی از سازمان را پیش روی مدیران قرار دهد.
نظرسنجی خدمات و محصولات:
این سامانه جهت افزایش کیفیت خدمات متنوع سازمان ها و مجموعه های با مراجعین بالا طراحی گردیده است. نظرخواهی بسیار آسان و به صورت تلفنی در مورد یکایک خدمات و با در نظر گرفتن میزان سطح رضایت کاربر ازقابلیت های این سامانه می باشد. داشبوردی هوشمند از اطلاعات تجمیع شده میزان رضایت مراجعین را به صورت نموداری جهت کنترل و اخذ تصمیمات مناسب در اختیار مدیران مجموعه قرار میدهد. کلیه امور نظرسنجی با سهولت کامل و تنها با یک تماس تلفنی با یک شماره چهار یا پنج رقمی انجام می پذیرد و از طرفی واسط وب سامانه، امکان کنترل و ارزیابی را برای مدیران از هر نقطه ایی به راحتی فراهم می آورد.
نظرسنجی کیفیت پاسخگویی کارشناسان:
نرم افزار نظرسنجی جهت بالا بردن سطوح رضایت مشتریان از کیفیت پاسخگویی کارشناسان مجموعه های خدمت محور طراحی گردیده است. پس از پایان مکالمه، مشتریان و یا متقاضیان خدمت با ارائه نظر خود در مورد کیفیت پاسخگویی، نظرات خود را در اختیار مدیران مجموعه قرار داده و از سویی مشتریان حس شیرین رضایتمندی را از احترامی که مجموعه برای ذائقه و سلیقه ی آن ها قائل شده است، تجربه می نمایند.
ماژول نظرسنجی VOIP کیمیا ارتباط را روی سرور ایزابل و الستکس پیاده سازی می شود شما می توانید روی یک منو سیستم تلفنی ماژول نظرسنجی VOIP را در اختیار داشته باشید. جهت آگاهی از قیمت نرم افزار نظرسنجی تلفنی بعد از مکالمه کارشناسان مرکز تماس و نرم افزار نظرسنجی تلفنی خدمات و محصولات میتوانید با واحد فروش شرکت تماس بگیرید و از شرایط ویژه کیمیا ارتباط بهره مند گردید.
تصاویر نرم افزار نظرسنجی VOIP کیمیا ارتباط
جدول کلیه آرا
تصویر ذیل صفحه نمایش کلیه آرا است که حاوی اطلاعاتی نظیر تاریخ و زمان، شماره تماس گیرنده، اپراتور پاسخگو و رای داده شده به کیفیت پاسخ گویی می باشد و قابلیت جستجو بر اساس بازه زمانی مورد نظر، اپراتور پاسخ گو و مبدا تماس و رای داده شده را دارا می باشد.
صفحه نمایش فراوانی نظرات
در این صفحه به صورت پیش فرض نمودار میله ای آرای داده شده در روز جاری نمایش داده می شود و قابلیت جستجو و محدود نمودن آرا به بازه زمانی مورد نظر وجود دارد. مهمترین ویژگی این نمودار نمایش کلیه آرا در بازه مورد نظر بر اساس نسب رضایت از کارشناسان می باشد که مدیر سیستم می تواند توزیع رضایت بر اساس رای داده شده توط تماس گیرندگان را یکجا ملاحضه نماید.
نمایش فراوانی آرای هر اپراتور
در این بخش با امکان جستجوی اپراتور و در صورت لزوم محدود کردن به بازه زمانی مورد نظر فراوانی آرای داده شده به هر اپراتور را به صورت تفکیکی مشاهده نماییم. بر اساس تعداد نظر داده شده برای هر یک از اعداد 1 تا 5 در نمودار دایره ای تعداد و درصد هر رای با رنگ مجزا نمایش داده می شود تا در یک نظر کیفیت پاسخگویی اپراتور را از منظر تماس گیرندگان مشاهده نماییم.
مزایای نرم افزار نظر سنجی تلفنی
ارزیابی کیفیت پاسخ گویی کارشناسان و ارتقای سطح کیفی آن
ارزیابی کیفیت خدمات و سرویس های ارائه شده به مشتریان
افزایش راندمان پرسنل با پاداش بر اساس رضایت مندی مشتریان
دریافت بازخورد لحظه ای مشتریان برای مدیران پر مشغله
تعیین سطح کیفیت پاسخگویی برای برخورداری از برخی مزایای شغلی پسنل
قابلیت ها و مزایای نرم افزار نظر سنجی تلفنی کیمیا ارتباط
نمایش جدول کلیه آرا با قابلیت جستجو بر اساس کلیه فیلد ها
نمایش نمودار کلیه آرا بر اساس فراونی هر رای در قالب نمودار میله ای
نمایش توزیع آرای داده شده به اپراتور بر اساس تعداد و درصد هر رای
امکان گذاشتن پیام شکایت یا تشکر برای مدیریت با قابلیت تنظیم مدیر
قابلیت توسعه نرم افزاری و افزودن نمودارها و امکانات مورد نظر
ارائه ماژول نظرسنجی در قالب نرم افزار ایزابل و در منوی مجزا
قابلیت سفارشی سازی برای همکاران و سازمان ها
با توجه به رقابت های تجاری نزدیک امروزه ارزیابی کیفیت پاسخگویی کارشناسان و سرویس ها به صورت لحظه ای از دید سرویس گیرنده یا مصرف کننده کالا و خدمات یک مزیت تجاری یا فوریت در فضای رقابتی کنونی می باشد که غفلت از آن می تواند اثرات مخرب زیادی را به دنبال داشته باشد. نرم افزار نظرسنجی تلفنی کیمیا ارتباط راهکاری برای دسترسی به نظرات مصرف کننده نهایی خدمات می باشد.
در صورتی که علاقه مند به افزایش راندمان کیفی خدمات خود با دسترسی سریع و آسان به نظرات مشتریان خود می باشید نظرسنجی تلفنی کیمیا ارتباط راهکار ارزشمند در این حوزه می باشد. اگر سرور VOIP خود را راه اندازی نکرده اید بهتر است هر چه زودتر این کار را شروع نمایید. ترکیب امکانات مختلفی نظیر ضبط مکالمات نرم افزا گزارشات حرفه ای و دیگر امکانات سیستم VOIP با نرم افزار نظرنسنجی تلفنی می تواند سامانه ارتباطی یکپارچه و پیشرو را برای هر کسب و کاری فراهم کند.
HEADER
اما با گوشی۷۷۳۰ میتوان از همون خط با بیرون تماس گرفت
لطفا راهنمایی کنید چرا وقتی از بیرون زنگ میزنیم گوشی زنگ نمیخورد
با تشکر فراوان سرلک
سوال خود را در بخش مربوطه مطرح نمایید این صفحه ارتباطی به این موضوع ندارد.
باید با 408 زنگ خطوط را روی داخلی مورد نظر فعال کنید.
لطفا سوال خود را در بخش مرتبط بپرسید. خطی که روی آن اینترنت گرفته اید را از co سانترال خارج کنید و به ورودی اسپلیتر وصل نمایید. خروجی data اسپلیتر را به مودم وصل کنید و خروجی phone اسپلیتر را به co سانترال وصل کنید.