نرم افزار ارتباط با مشتری
این نرم افزار جهت مدیریت و بهینه سازی ارتباط مشتریان با سازمان ها و شرکت ها طراحی گردیده است. نرم افزار ارتباط با مشتری با مدیریت یکپارچه ی تماس ها، پیامک ها، ایمیل ها و فکس ها، کلیه شئون ارتباطی یک سازمان را با یکدیگر تلفیق و فضای مطلوب ارتباطی را برای مشتری، و فضای کنترلی را با استفاده از گزارشات و در یک قالب متمرکز، و به صورت نموداری، در اختیار مدیریت قرار می دهد.
موارد کاربردی
کلیه بنگاه های تجاری خرد و کلان
HEADER
لطفا سوال خود را در بخش مربوطه مطرح کنید
ابتدا ارتباط شبکه ای بین سرور و تلنف ها را بررسی کنید اگر مشکل همچنان وجود داشت باید با TFTP Server تنظیمات داخلی ها را با فریمور جدید مجدد روی گوشی بریزید.
سلام علیکم
با احترام، تلفن 7730 پس از تماس با اتاق منشی به جای زنگ زدن به بلندگو وصل شده و صدای اتاق منشی شنیده می شود و تلفن منشی زنگ نمی خورد. برای بازگشت به زنگ خوردن تلفن منشی چه باید کرد؟ با تشکر
کلید auto answer را غیر فعال کنید. لطفا سوالات خود را در بخش مربوطه مطرح کنید
سوالتون ارتباطی به این بخش ندارد در محل خود دنبال کنید
اگر منظورتون لاگ تماس سانترال هاس باید متناسب با نوع سانترال قابلی smdr را روی سانترال فعال کنید.