نرم افزار ارتباط با مشتری


 

 

این نرم افزار جهت مدیریت و بهینه سازی ارتباط مشتریان با سازمان ها و شرکت ها طراحی گردیده است. نرم افزار ارتباط با مشتری با مدیریت یکپارچه ی تماس ها، پیامک ها، ایمیل ها و فکس ها، کلیه شئون ارتباطی یک سازمان را با یکدیگر تلفیق و فضای مطلوب ارتباطی را برای مشتری، و فضای کنترلی را با استفاده از گزارشات و در یک قالب متمرکز، و به صورت نموداری، در اختیار مدیریت قرار می دهد.

 

موارد کاربردی

کلیه بنگاه های تجاری خرد و کلان

خواندن 6327 دفعه

HEADER 

#
میثم قاسمی 18 بهمن 1397
با عرض سلام ببخشید 3تا از تلفن های ما cisco7912 از کار افتادن یعنی چراغ سبز و قرمز آن روشن شده است ما باید چه کاری انجام دهیم؟
#
کیمیا ارتباط 18 بهمن 1397
سلام
لطفا سوال خود را در بخش مربوطه مطرح کنید
ابتدا ارتباط شبکه ای بین سرور و تلنف ها را بررسی کنید اگر مشکل همچنان وجود داشت باید با TFTP Server تنظیمات داخلی ها را با فریمور جدید مجدد روی گوشی بریزید.
#
جذب 20 مهر 1398
به نام خدا
سلام علیکم
با احترام، تلفن 7730 پس از تماس با اتاق منشی به جای زنگ زدن به بلندگو وصل شده و صدای اتاق منشی شنیده می شود و تلفن منشی زنگ نمی خورد. برای بازگشت به زنگ خوردن تلفن منشی چه باید کرد؟ با تشکر
#
کیمیا ارتباط 21 مهر 1398
سلام
کلید auto answer را غیر فعال کنید. لطفا سوالات خود را در بخش مربوطه مطرح کنید
#
محمد مهدی 10 مرداد 1401
با سلام لاگ تماس ورودی در برنامه هایپر ترمینال نمیافته
#
کیمیا ارتباط 11 مرداد 1401
سلام
سوالتون ارتباطی به این بخش ندارد در محل خود دنبال کنید
اگر منظورتون لاگ تماس سانترال هاس باید متناسب با نوع سانترال قابلی smdr را روی سانترال فعال کنید.

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

درباره ما

کیمیا ارتباط هوشمند با هدف بومی سازی راهکارهای نوین ارتباطی و مخابراتی جهت افزایش کیفیت ارتباطات سازمان ها و مراکز اقتصادی با پشتوانه یک دهه فعالیت های مخابراتی و ارتباطی در سال 1393 پا به عرصه کسب و کار نهاد.

تماس با ما

آدرس : تهران، اقدسیه،  بزرگراه ارتش، نرسیده به مینی سیتی، پلاک 22 (مجتمع میلاد)، ورودی 1، واحد 16

تلفن : 02122446068 خط ویژه

موبایل : 09022446068 

ایمیل : این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

22451821
بالا