تلفن نرم افزاری eyebeam مانند دیگر تلفن های نرم افزاری به عنوان یک ابزار ارتباطی در نقطه انتهایی ارتباط کاربر را با سیستم تلفنی voip برقرار می کند. همانطور که می دانیم تلفن نرم افزاری روی سیستم عامل های مختلف نصب می شود و از طریق زبان ماشین ورودی خروجی های دیوایس مذکور را برای انتقال صدا به خدمت می گیرد. در این بخش تلاش داریم ضمن معرفی این تلفن نرم افزاری قدرتمند و توضیح در مورد فعال سازی و رجیستر کردن آن روی الستیکس، فایل دانلود این نرم افزار را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.
برای دانلود تلفن نرم افزاری EYEBEAM از طریق لینک زیر اقدام نمایید.
دانلود نرم افزار eyebeam نسخه جایگزین
فایل دانلود شده را از حالت فشرده خارج نموده و نرم افزار را نصب نمایید. پس از نصب، پنجره مربوط به ورود سریال نامبر باز می شود، حال سریال موجود در فایل serialnumber را کپی نموده و در بخش مربوطه وارد نمایید. تبریک میگم نصب نرم افزار به پایان رسید.
تنظیمات راه اندازی تلفن نرم افزاری eyebeam
برای رجیستر نمودن تلفن نرم افزاری روی الستیکس ابتدا از طریق فلش بالای نرم افزار گزینه sip account را انتخاب کنید و بعد از add نمودن یک داخلی به تریتب تنظیمات زیر را انجام دهید و ok کنید.
display name : نام داخلی ساخته شده در مرکزتلفن (مانند:ali)
user name : شماره داخلی sip ساخته شده (مانند:101)
password : رمز عبور داخلی الستیکس (مانند:A123456)
Domain : آدرس IP سرور (مانند:192.68.0.10:5060)
شما در حال حاضر یک تلفن نرم افزاری دارید که می تونید از طریق کامپیوتر با آن تماس تلفنی برقرار نمایید. در صورتی کی نرم افزار در حالت ready قرار نگرفت و ارور 403 را مشاهده نمودید احتمالا شماره داخلی یا پسورد را به درستی وارد نکردید. در صورتیکه ارور 408 را مشاهده کردید احتمال تنیمات مربوط به آی پی یا پورت سرور به درستی انجام نشده است. امیدوارم از دانلود این نرم افزار و استفاده از آن لذت ببرید.
HEADER
سلام
شما باید softphone متناسب با اندروید یا ios یا هر سیستم عاملی که موبایلتان دارد نصب کنید. نسخه موبایلی که شرکت تولید کننده eyebeam ارائه کرده bria هست که میتونید روی android یا ios نصب کنید و روی سرور رجیستر کنید. نرم افزار های دیگری نظیر zoiper و 3cx و grandstream و غیره هم نسخه موبایل و تبلت دارند.
موفق باشید
و خسته نباشید دوست عزیز
ویندوز سون 7 روی سیستمهامون نصب کردیم که با مشکل فارسی نشون ندادن کانتکتام کانتکتامون مواجه شدم. البته ورژن نرم افزار هم 1.5.19 میباشد
لطفا راه نماییم کنین
میتونید از 3cx استفاده کنید یا اینکه دفترچه تماس روی استریسک راه اندازی بشه نه روی تلفن
برای حل مشکل فارسی
run this program in compatibility mod
رو بزارید روی
vista service pack 2
خوب میشه
چرا سرچ كانتكت ها درورژن6 3cx امكان پذير نمي باشد؟؟
و اينكه ميشه مانند eyebeam كانتكتهامونو اينپورت كرد؟
خواهشن ككمك كنيد بيش از 4هزار كانتك دارم دستي نميشه واردشون كرد و در آخر آيا نرم افزار ديگري هست كه كانتكت هاي export شده در eyebeam رو كه با پسوند xml مي باشد رو بياره؟؟؟ توروخدا كمك كنيد
باید این سوال را از سازنده نرم افزار بپرسید. شما باید از دفترچه تلفن استریسک استفاده کنید که این مشکلات رو روی داخلی ها نداشته باشید.
سیستم من به یک کوشی ویپ متصل هست. میخواستم بدونم امکان پاسخ دادن به تماسهام بدون برداشتن گوشی و از طریق نرم افزاز eyebeam و هدست وجود داره یا نه؟
در صورتی که داخلی شما روی eyebeam یا هر تلفن نرم افزاری دیگری فعال شود می توانید از همان طریق تماس های خود را برقراری نمایید. منتها باید مرکز تلفن شما مشخص بشه که چیست
در بخش option در تب device یک بخشی هست به اسم ring device که خروجی های صدایی که روی سیستم شما موجود هستن رو نشون میده
تو نرم فزار eyebeam چطور می تونم کیفیت صدا رو بهتر کنم چون وقتی صحبت می کنی اکوی صدای خودتون رو می شنوید و یا صدای مخاطب هم تکرار میشه.
اگر راه حلی داره لطفاً راهنمایی کنید ممنون
استفاده از هدست حرفه ای و گیتوی یا کارت مناسب کیفیت صدا رو تضمین می کند.
باید روی سرور امکان تماس تصویری رو فعال کنید.
مستونید مزیت xlite و zoiper رو نسبت به eye beam بفرمایید؟
تفاوت خاصی در عملکرد اصلی ندارن شاید در چند فیچر جزیی با هم تفاوت داشته باشند بهتر هست نصب کنید و خودتان تست کنید.
روی چه سرور یا ippbx دارید رجیستر میکنید احتمالا ارتباط شبکه ای یا یوزر و پسورد مشکل دارد.
خیر باید از طریق سرور voip یا مرکزتلفن و یا یک گیتوی به خطوط شهری مرتبط شود.
برای اینکه تماسی که گرفته میشود و شما در نوبت پاسخ هستین، آن تماس از شما غبور کند ولی میس کال بر روی خط شما نیافد چه گزینه ای باید اسفاده شود؟
تنظیمات توزیع تماس از طریق مرکز تلفن انجام می شود و تلفن نرم افزاری چنین قابلیتی ندارد شما میتوانید تلفن را dnd کنید تا زنگ نخورد ولی میس کال وجود خواهد داشت یا تلفن را از حالت رجیستر غیر فعال کندی که دیگر زنگ نخواهد خورد. درسناریو های تماس در صف قابلیت حذف یا اعمال ترتیبی خاص در توزیع تماس وجود دارد.
میشه لطفا راهنمای کنید که چطوری میتونم متوجه شم کدوم خطوط اشغال هستش؟
برای این موضوعباید از گوشی blf دار استفاده کنید. اگر کارت تلفنی داشته باشید با برنامه نویسی مختصر قابل انجام است ولی روی گیتوی امکان پذیر نیست.
روی ویندوزتون احتمالا مشکلی دارید این نرم افزار با فایل exe به راحتی نصب میشود.
من میخام آدرس سرورم که IP valid را بزنم ، کجا باید وارد کنم ؟توی قسمت domain وارد کردم ولی خطا میده
ز
در قسمت domain بید وارد بشه احتمالا مشکل شبکه ای دارید مثل مشکل در پورت فوروارد یا موارد مشابه. در نظر داشته باشید استفاده از ip valid روی سرور بدون در نظر گرفتن موارد امنیتی میتواند بسیار مشکل ساز باشد.
میخواستم بدونم امکانش هست با EYE BEAM با بیرون تماس گرفت؟
بله منتها باید یک مرکز تلفن یا گیتوی برای اتصال به خطوط شهری تهیه کنید و تلفن نرم افزاری روی آن رجیستر شود و یا به آن مرتبط گردد.
شماره سریالی رو که وارد میکنم
با پیغام خطا رو به رو میشم
you have entered an expired license key.
در صورتی که من به تازگی این برنامه رو دانلود کردم
از چه ویندوزی استفاده میکنید؟
مشکل نصبش حل شد
ممنون
از چه ویندوزی استفاده می کنید
تا حل این مشکل میتونید از نرم افزاری های مشابه نطیر 3cx یا zoiper و غیره در لینک زیر استفاده کنید.
https://goo.gl/2itnYt
من توشرکتی کار میکنم که با eyebeamتماس میاد برامون میخاستم بدونم روشی هست بتونم منم از همین طریق بتونم با مشتری تماس بگیرم چون اصلا نمیتونیم تماسی بگیریم و یطرفه فقط تماس میاد برامون
بله از کارشناس voip مجموعه بخواهید دسترسی تماس به خط شهری را برای شما فعال کند.
چون با crm کار میکنم از توی همون صفحه کلیک میکردم و تماس برقرار میشد ولی الان باید دستی وارد کنم شماره رو میشه کمکم کنید لطفا
این موضوع ارتباطی به تلفن نرم افزاری ندارد باید کارشناس crm یا سرور voip بخواهید سرور و نرم افزاری crm را بررسی کنند.
بعد نصب برنامه ، وقتی میخوام تنظیمات مربوط به هدست رو رو برنامه تغییر بدم ارو you must define an headset or speaker configren رو نشون میده.لطفا کمک کنید
احتمالا ورودی خروجی که انتخاب میکنید غیر فعال هست. در قسمت option بخش device در قسمت speaker phone اگر ورودی خروجی معتبر انتخاب کنید قبول می کند.
یا یک مرکز تلفن ip خریداری نمایید و یا نرم افزاری های استریسک بیس نظیر الستیکس یا ایزابل یا freepbx نصب کنید و به عنوان sip server از آن استفاده نمایید.
باید از طریق سرور گزارشات را مشاهده کنید. بله این وابسته به مرکز تلنف یا سروری هست که از آن استفاده می کنید.
تماس های ورودی در eyebeam بعد از 42 ثانیه قطع میشه کسی میدونه دلیلش چیه؟؟
باید ارتباط با مرکز تلفن را چک کنید. احتمالا روی مرکز تلفن یا ارتباط با گیتوی و کارت مشکلی وجود دارد.
ممنون از نرم افزاری که در اختیار ما گذاشتید. مشکلی وجود دارد و اینکه در ویندوز 10 ، پس از نصب نرم اقزار و راه اندازی آن مشاهده میشود که پس اتصال کاربر به شخص تماس گیرنده ، صدای میکروفن خودبخود کم میشود و به حدی کم میشود که شخص تماس گیرنده صدای کاربر را نمیشنود ، خواهشمندم راهنمایی بفرمایید. با تشکر از شما
مشکل از کارت صدا و یا هدستی هست که از آن استفاده می کنید. جهت استفاده از تلفن های نرم افزاری حتما باید از هدست های USB و با کیفیت استفاده نمایید.
ما در شرکت سانترال پاناسونیک 1100 داریم و داخلی مختلف
آیا امکانش هست به جای تلفنهای دسکتاپی از eyebeam یا نرم افزار دیگر روی سیستم نصب کنیم و از طریق نرم افزار روی سیستم پاسخگو باشیم ؟ چه نرم افزاری این امکان را دارد ؟
ممنون
سانترال پاناسونیک با این مدل نداریم اگر سانترال تحت شبکه با لایسنس sip داشته باشید نظیر hts32 پاناسونیک یا مراکز تلفن دیگر نظیر گرند استریم امکان استفاده از تلفن نرم افزاری را دارید.
پسورد در نام فایل داخل پرانتز درج شده است.
kimiaertebat.ir
برنامه عالی هستش و خوب کار میکنه
من از ویندوز 10 استفاده میکنم
فقط یه مشکل دارم که من میتونم تماس بگیرم اما کسی نمیتونه با من تماس بگیره
با هر شماره ای چه داخلی چه بیرون از سازمان
همه تماسها میره تو قسمت blouk call
اگه میشه راهنمایی کنید
مشکل را سمت مرکز تلفن، سرور voip و یا سرویس دهنده ای که از آن خط اینترنتی گرفته اید باید بررسی نمایید.
قطعا از نرم افزار و تنظیماتشه
Voip مربوط به شهرداریه و این همه جای تهران ازش استفاده میکنن . ضمنا من نر افزار 3cx ریختم روی سیستم زنگ میخوره . فقط امکاناتش خیلی محدودده
میخوام از eyebeam استفاده کنم
تو قسمت compatibility وقتی تنظیم کردم روی windows vista sp2 یه چند باری زنگ خورد اما باز هم همونجوری شد و تمام تماسهام رو میفرسته تو بلاک لیست
خیر پسورد را باید در مرکز تلفن یا سرویس دهنده ای که نرم افزار روی آن رجیستر شده دریافت نمایید.
از نسخه جایگزین ذیل نوار آبی استقاده کنید
همچنین در حین صحبت گاهی صفحه سیاهی پشت آی بیم می آید و آی بیم هنگ میکند و مدام میس کال می آید وباید آی بیم را ببندم و مجدد باز کنم که مجدد حدود 3 الی 4 مین زمان میبرد تا مجدد بتوانم جواب تماس ها را بدهم.راه حلی برای رفع این مشکل هست ؟
این نرم افزار بر روی سیستم یکی از همکاران نصب هست و مشکل قطع شدن صدا در تماسهای از بیرون بعد از حدود 20 ثانیه رو داره ؟
میتونید راهنمایی کنید مشکل و برطرف کنم ؟
مسائل مختلف شبکه ای میتونه باشه اگر در شبکه داخلی هستید شبکه رو بین سرور و کلاینت ایزوله کنید تست کنید
شبکه داخلی مشکلی نداره . برای تماس های از بیرون به شرکت این مشکل هست
ولی روی سیستم شرکت با همین تنظیمات مشکل ندارم
البت ورژن شرکت 1.5.7 هستش
لطفا راهنمایی کنید
ارتباطی به سافت فون ندارد برای تماس های اینترنتی روی سرور یا مرکز تلفن Ip باید تنظیمات مرتبط با nat انجام شود.
آیا این نرم افزار امکان مکالمه تصویری وجود دارد؟
نسخه تجاری مکالمه تصویری دارد میتوانید از نرم افزار 3cx استفاده کنید.
خیلی ممنون از پاسخ و راهنماییتون
آیا با سرور کریو اپراتور هم کار میکند و قادر به تماس تصوصری هست؟
این موضوع مربوط به مرکز تلفن یا سروری هست که از آن استفاده می کنید با شماره گیری روی تلفن فقط به کد صندوق صوتی که خود ساخته اید متصل می شود.
ارتباط به این شکل قانونی نیست افرادی که ارتباط شبکه ای امن نیاز دارند از vpn برای این منظور استفاده می شود
و یک مشکل دیگه اینکه من پشتیبان هستم و وقتی تماس خروجی میگیرم و دارم صحبت میکنم اگه مشترکی پشت خط باشه تماس من خود بخود قطع میشه و مشترک وصل میشه بهم. در صورتی که در تنظیمات ویپ شرکت کال ویتینگ من غیر فعال میباشد.
میشه لطفا تو این دو مورد من رو راهنمایی کنید؟
این موضوع مربوط به نرم افزاری نیست سناریو تماس سرور باید بررسی بشه و بعد در محیط استریسک دیباگ توسط پشتیبان voip مجموعه انجام شود.
براي خريد نرمافزار eye beam و نصب و راهاندازي نياز به كمك دارم. با تلفنهاي شركت تماس گرفتم ولي نتيجهاي نگرفتم، لطفا راهنمايي بفرمائيد.
نرم افزار رایگان هست اگر منظورتون مشاوره راه اندازی سیستم voip هست با واحد فروش تماس بگیرید.
سپاسگزارم
22446068 عدد 1
از لینک دوم نسخه جایگزین ر دانلود کنید
با تشکر
ممکن هست مشکل ویندوزی باشه میتوانید از یک تلفن نرم افزاری دیگر استفاده کنید.
موارد مختلفی از شبکه تا سرور میتونه دخیل باشه مورد خواصی رو نمیشه اشاره کرد باید مورد به مورد بررسی بشه