کارشناس و نصاب سانترال پاناسونیک در کیمیا ارتباط با توجه به دانش فنی و مهارتی که به صورت تجربی کسب نموده است می تواند نیازهای ارتباطی در حوزه سیستم تلفنی شرکت یا سازمان شما را مورد ارزیابی قرار داده و بر اساس آن راهکار مناسبی را جهت پیاده سازی سامانه تلفنی اتخاذ نماید. در صورت نیاز برای نصب و راه اندازی یا برنامه ریزی دستگاه سانترال پاناسونیک و یا بستر سازی و کابل کشی تلفن و سیستم مخابراتی می توانید درخواست خود را از طریق یکی از روش های زیر با کیمیا ارتباط در میان بگذارید تا در اسرع وقت هماهنگی های لازم جهت مشاوره خرید تجهیزات و ارائه راهکارهای مناسب جهت پیاده سازی سیستم تلفنی مطابق با نیازهای شما در دستور کار قرار گیرد.

کارشناس و نصاب تلفن سانترال پاناسونیک

 


پس از برقراری تماس و ارائه مشاوره فنی مورد نیاز جهت خرید تجهیزات و راهنمایی های لازم جهت اجرای پروژه، در صورت لزوم قرار بازدید از پروژه شما هماهنگ می گردد و پس از طی شدن مراحل مورد نیاز آن، نصاب سانترال پاناسونیک برای نصب و راه اندازی سیستم سانترال به محل اعزام می گردد. در زمینه بستر سازی خدماتی نظیر کابل کشی مخابراتی و شبکه و ارتباطات بی سیم و رادیویی در اختیار مشتریان گرامی قرار می گیرد.

در زمینه سیستم تلفنی تحت شبکه اقداماتی از قبیل، انتقال خط تلفن اینترنتی، برقراری ارتباط بین سانترال های پاناسونیک و ارتباطات voip و دیگر خدمات متناسب با نیاز مشتریان گرامی توسط واحد فنی کیمیا ارتباط ارائه می گردد. همچنین نصب و راه اندازی و برنامه ریزی دستگاه های سانترال پاناسونیک در مدل های زیر با خدماتی نظیر راه اندازی تلفن گویا، ارتباطات بی سیم دکت، تعیین دسترسی های متفاوت به خطوط، داخلی تحت شبکه، تلفن نرم افزاری، ضبط مکالمات، صندوق صوتی، سیستم گزارش گیری و ... خدمت مشتریان عزیز ارائه می گردد.

مدل های دستگاه سانترال پاناسونیک 

KX-TDA200

KX-TDA100

KX-TDA100D

KX-TA1232

KX-TEM824

KX-TES824

KX-TDE620

KX-TDE600

KX-TDE200

KX-TDE100

KX-TDA620

KX-TDA600

KX-NS1000

KX-NS700

KX-NS500

KX-NS300

KX-NCP1000

KX-NCP500

همچنین کارشناسان و افراد نصاب تلفن سانترال پاناسونیک می توانند برای معرفی به مشتریان رزومه کاری خود را از طریق پست الکترونیکی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید ارسال نمایند تا پس از بررسی های لازم و تایید صلاحیت فنی از طریق آزمون عملی و رتبه بندی بر اساس دانش فنی و سوابق اجرایی در لیست افراد معتمد جهت معرفی به مشتریان گرامی قرار گیرند. یکی از عوامل موثر برای معرفی مشتری پس از بررسی صلاحیت های فنی میزان رضایت مندی مشتریان گذشته از حسن انجام کار و رعایت نظافت حرفه ای و شخصی در حین اجرای پروژه می باشد.

چه نوع سرویس ها و خدماتی ارائه می شود

شما مشتری گرامی بر اساس نیاز خود و پس از مشاوره فنی می توانید یکی از مراکز تلفن سانترال را انتخاب نمایید. همچنین بر اساس شرایط کارمندان و نیازهای سازمان گوشی تلفن های سانترال انتخاب می گردد. اما این شروع کار متخصص سانترال خواهد بود. هر یک از دستگاه های سانترال دارای تکنولوژی خاص و تلفن هایی متفاوت می باشد و شیوه های ارتباطی مراکز با هم از استاندارد های متفاوتی پیروی می کند که یک نصاب حرفه ای سانترال باید از پیش با آن ها آشنا باشد. در ادامه به معرفی برخی از این خدمات و سرویس ها می پردازیم.

نصب سانترال های کم ظرفیت

سانترال های 3 به 8 و 6 به 16 سانترال های کم ظرفیت مناسب برای شرکت ها و دفاتر کار کوچک می باشند. نصب دستگاه سانترال، بستر سازی و سیم کشی تلفن برای داخلی ها و خطوط شهری و تنظیمات برنامه ریزی دستگاه سانترال که به دو روش تلفنی و کامپیوتری انجام می شود برای راه اندازی این مرکز تلفن انجام می شود. اتصال تلفن های مدیریتی و تلفن های معمولی و بی سیم به دستگاه با تعریف دسترسی تماس ها و مسیر دهی تماس ها از جمله مسایلی می باشد که در برنامه ریزی انجام می شود. چند مورد  از تنظیمات به این شرح می باشد.

  • تنظیمات دسترسی داخلی ها به خط شهری به صورت تفکیک شده رای یک داخلی خاص و یا دسته جمعی
  • تنظیمات مسیر دهی تماس های وروی مشتریان به یک یا گروهی از داخلی ها
  • تنظیمات تلفن گویا برای معرفی شرکت و خدمات آن
  • تنظیمات دسترسی مشخص داخلی ها به خط شهری تعیین دسترسی به صفر، دو صفر، موبایل و تلفن ثابت
  • تنظیمات کالر آیدی خطوط شهری و خطوط آنالوگ داخلی
  • تنظیمات زمان بندی ساعات کاری و ساعات غیر کاری برای مسیر دهی تماس های ورودی
  • تنظیمات موزیک انتظار و ضبط مکالمات و گزارشات تماس و غیره در صورت تهیه دستگاه ها یا راهکارهای مربوطه

نصب سانترال های پر ظرفیت دیجیتال

سانترال ها پر ظرفیت از قابلیت اتصال خطوط شهری بیشتر و داخلی های بیشتری برخوردار می باشند. همچنین سانترال های پر ظرفیت از خطوط 4 رقمی و 5 رقمی و ارتباطات بی سیم مبتنی بر دکت نیز پشتیبانی می نمایند. سانترال های دیجیتال قابلیت های گسترده ای در حوزه مسیر دهی تماس ها دارند و در قابلیت تنظیمات جزئی تر و سفارشی تر را برای مشتری میسر می سازند. سانترال های سری TDA پاناسونیک با توجه به پیچیدگی بیشتر برنامه ریزی نیازمند نصاب سانترال حرفه ای می باشند تا با دانش کافی بتواند خدمات و سرویس های مربوط به این سری از سانترال ها را برای مشتری به فعلیت در آورد. برخی از تنظیمات که نصاب سانترال برای شما انجاک خواهد داد را ذیل بررسی می کنیم.

  • قابلیت اتصال و برنامه ریزی خطوط پر ظرفیت 4 و 5 رقمی e1 به دستگاه سانترال
  • تنظیمات دسترسی کاربران به خطوط شهری بر اساس محدودیت های مورد نظر
  • اعمال محدودیت صفر و دو صفر و محدودیت زمان مکالمه
  • تنظیمات زنگ خور داخلی و گروه زنگ خور تماس
  • تنظیمات تلفن گویا چند مرحله ای
  • تنظیمات صندوق صوتی و صف تماس با استفاده از صندوق صوتی TVM
  • تنظیمات زمان بندی و مسیر دهی و دسترسی های متفاوت روز و شب
  • فعال سازی داخلی تحت شبکه با استفاده از کارت های IP-EXT
  • ارتباط تحت شبکه بین سانترال های پاناسونیک از طریق کارت IP-GW
  • راه اندازی شبکه بی سیم یکپارچه با استفاده از آنتن ها و تلفن های دکت
  • نرم افزارها و تجهیزات جانبی گزارشات تماس، ضبط ماکالمات و ...

خواندن 4102 دفعه

HEADER 

#
داریوش جوادی 27 خرداد 1395
با سلام و خسته نباشید
لطفا راهنمایی و حدود قیمت تجهیزات و خدمات ذیل را ارسال فرمائید :
من الان در دفتر کارم یک سانترال 3 به 8 پاناسونیک t824. دارم که دو کارت توسعه دیزا هم روش نصب کردیم و همه خطوط شهری و داخلیش هم پر هست ، میخواستم دو تا سوال بپرسم یکی اینکه الان قصد دارم سیستم ضبط مکالمات مشتریان رو راه اندازی کنم دوم اینکه حداقل 5 خط ورودی و 10 خط داخلی دیگه هم به این سیستم اضافه کنم، لطفا راه حل خودتون رو همراه با قیمت تجهیزات و خدمات ارسال فرمائید.
#
کیمیا ارتباط 27 خرداد 1395
سلام
اگر با دو کارت توسعه از ظرفیت کامل مرکز دارید استفاده می کنید راهکار معقول تغییر مرکز به ns500 یا tda100d و tde100 می باشد که متناسب با نیاز و توان هزینه کرد شما انتخاب می شود. برای ضبط هم روی پاناسونیک به صرف هست از دستگاه ضبط مکالمات مستقل استفاده کنید. برای آگاهی از قیمت و تعریف دقیق تر نیازها می توانید با تماس بگیرید.
#
ایزدی 06 مرداد 1395
سلم خسته نباشید.احتمال سوختن وخراب شدن کارت دیزا چقدر است؟چگونه از سلامتی کارت اپشنال و کارت گویا مطمئن شوم.
#
کیمیا ارتباط 06 مرداد 1395
سلام
موضوع متداولی نیست. شما میتونید صدا ضبط کنید و تماس ووردی را سمت دیزا هدایت کنید و عملکرد کارت را در حین کار تست کنید.
#
هادی 1369 17 شهریور 1395
با سلام
من تلفن سانترال رو به پریز تلفن متصل کردم و سیم کشی مربوطه در داخل ترمینال رو انجام دادم
ولی مشکل من اینجاست که تلفن سانترال من به صورت یکطرفه می باشد و تماس ورودی نمی تواند داشته باشد
من کلیه سیم های مربوط به پریز تلفن رو هم از داخل ترمینال عوض کردم ولی مشکلم حل نش
میشه راهنماییم کنید
#
کیمیا ارتباط 17 شهریور 1395
سلام
اگر بوق دارید و می توانید شماره گیری کنید یعنی ارتباط پسیو شما به درستی انجام شده. متاسفانه سوالتانواضح نیست اگر منظور این هست که دیگر داخلی ها با این داخلی نمی توانند تماس بگیرند (یعنی همین سیم بندی را به یک جک دیگر وصل کنید تماس ورودی دارد) شما می توانید داخلی را با کد 790* ریست نمایید.
#
moniba torbati 13 مهر 1395
باسلام
من برای ذخیره شماره ی مورد نظرم؛شماره رو اشتباه روی یکی از خط های تلفن ثبت کردم و الان اون خط دیگه بوق نداره؛میشه توضیح بدید چطور برگردم به حالت قبل؟
#
کیمیا ارتباط 13 مهر 1395
سلام
لطفا سوال خود را در بخش مربوطه و به صورت کامل بفرمایید. نگفتید مدل گوشی تلفن شما چیست. اگر فرضا تلفن شما 7730 باشد می توانید با زدن کلید program و وارد کردن عدد صفر و پس از آن وارد نمودن شماره خط شهری خط شهری مورد نظر را به یک کلید اختصاص دهید و در آخر تنظیمات را ذخیره نمایید
#
abbas 14 دی 1395
با سلام
تلفن اپراتور وقتی از بیرون زنگ می زنند و جواب نمیده و از بیرون قطع می کنند تا گوشی را برنداری حتی چندین ساعت زنگ میخوره و خط اشغال می شود . گویا نصب شده است مرکز TDA600 می باشد .
ممنون از راهنمایی شما
#
کیمیا ارتباط 18 دی 1395
سلام
باید تنظیمات دیزا توسط یک کارشناس بازبینی گردد و زمان زنگ خور آن بر اساس نیاز سیستم تنظیم گردد.
#
محسن محمودی 27 دی 1395
باسلام نحوه نصب دستگاه کارتخوان روبرروی دستگاه سانترال توضیح بدین
#
کیمیا ارتباط 27 دی 1395
سلام
دستگاه کارتخوان را روی کلیه داخلی های آنالوگ میتوانید متصل نمایید. تنها دو مورد را مد نظر داشته باشید
1.داخلی مورد نظر دسترسی به خط شهری داشته باشد
2.روی دستگاه کارتخوان عدد پیش شماره آزاد نمودن خط شهری (به طور مثال) را به عنوان پیش فرض شماره گیری تعریف نمایید.
#
هدایت 19 اسفند 1395
باسلام
من تلفن مدل 546 نصب و برنامه را بروز کردم و ساعت تنظیم نمی شودو ردیال شماره گیری
مجدد کار نمی کند.لطفا راهنمایی کنید. باتشکر
#
کیمیا ارتباط 22 اسفند 1395
سلام
این تنظیمات مربوط به گوشی نیست روی مرکز تلفن باید تنظیمات مربوط به زمان و شماره گیری خودکار توسط کارشناس انجام شود.
#
Reza rouhani 19 اسفند 1395
سلام،دفتر منشی از یک سیم تک زوج دوخط وصل به گوشی واز اونجا به دفتر معاونت وصل میشه،از دستگاه سانترال تا پریز خط قطع و وصل. میشه علتش چیه؟
#
کیمیا ارتباط 22 اسفند 1395
سلام باید سیم تلفن از مبدا تا مقصد و گوشی که از آن خروجی گرفتین هر کدام جداگانه تست بشن
#
مجید 10 خرداد 1396
با سلام
وقتی با یک داخلی تماس گرفته می شود در صورت جواب ندادن و یا اشغال بودن داخلی داخلی های دیگر زنگ می خورند چطور این حالت رو غیر فعال کنم و یا کاری کنم که فقط اپراتور زنگ بخورد
با تشکر
#
کیمیا ارتباط 11 خرداد 1396
سلام
با کد 408 زنگ خور خطوط را تنها روی اپراتور بگزارید.
#
احمدی 13 شهریور 1396
سلام وقتی به یک داخلی تماس گرفته می شود.از این سمت بوق میخوره ولی از سمت دیگر زنگ نمیخورد. ولی میتوان از داخلی همان سمت شماره گیری کرد.فقط مشکل این است که زنگ نمی خورد.
#
کیمیا ارتباط 14 شهریور 1396
سلام
شاید صدای گوشی بسته شده است

نظر یا پرسش خود را مطرح کنید

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

درباره ما

شرکت کیمیا ارتباط هوشمند با هدف بومی سازی راهکارهای نوین ارتباطی و مخابراتی جهت افزایش کیفیت ارتباطات سازمان ها و مراکز اقتصادی با پشتوانه یک دهه فعالیت های مخابراتی و ارتباطی در سال 1393 پا به عرصه کسب و کار نهاد.

تماس با ما

آدرس : تهران، اقدسیه،  بزرگراه ارتش، نرسیده به مینی سیتی، پلاک 24 (مجتمع میلاد)، ورودی 3، واحد 3

تلفن :  22446068-021 خط ویژه

ایمیل : این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

همراه : 09022446068

بالا