نرم افزار webphone را دانلود نمایید و با دنبال نمودن آموزش راه اندازی تلفن تحت وب، تماس های داخلی و شهری خود را روی مرورگر اینترنتی برقرار نمایید. برای دانلود و آموزش، ما تلفن تحت وب zoiper را انتخاب می کنیم. اين نرم افزار را می توانید در مرورگر هاي اينترنتي روی pc، تبلت و یا موبایل هوشمند خود استفاده نمایید. فايل EXE اين نرم افزار روي كامپيوتر كاربر نصب مي شود و تنظيمات داخلي اين تلفن تحت وب در فايل HTML انجام مي شود. 

فايل نصبي نرم افزار براي برقراري ارتباط ورودي خروجي هاي كامپيوتر با داخلي ساخته شده در فايل html مي باشد. آموزش راه اندازي اين تلفن تحت وب را در ادامه در چهار گام ارائه مي كنيم. توجه داشته باشید در این نسخه رایگان در زمان برقراری تماس، یک POPUP از شرکت زویپر اجرا می شود، البته این موضوع مخل استفاده از این تلفن تحت وب نیست، ولی اگر تمایل داشتید میتوانید جهت خرید نسخه تجاری به سایت ZOIPER مراجعه نماید. 

تلفن تحت وب zoiper

1. ابتدا فايل مربوطه را از لينك پايين صفحه دانلود نماييد.

2. پس از extract، نرم افزار را نصب كنيد.

3. حالا بايد تنظيمات را مطابق راهنماي زير انجام دهيد.

ما از قبل يك داخلي در الستيكس با مشخصات زير ايجاد كرده ايم

display name = 400
user name = 400
password = Aa123456
server ip = 192.168.0.251

4. اكنون فايل html را در يك ويرايشگر متن، مانند notepad باز كنيد و متغير هاي زير را بر اساس تنظيمات داخلي الستيكس edit نماييد.

Account.Domain = "192.168.0.251:5060";sample
Account.CallerID = "400";sample
Account.UserName = "400";sample
Account.Password = "Aa123456";sample

نوشته sample را از انتهای این خطوط حذف نمایید و الباقی را در فایل مذکور جایگزین نمایید. حالا فايل را در مرورگر اجرا كنيد. توجه داشته باشید اگر مرور گر اخطار استفاده از plugin را داد آن را allow نمایید. حالا از كار با web phone شركت zoiper و تماس داخلي روي وب لذت ببريد. با اجراي اين تلفن تحت وب در نرم افزار های مختلف، مانند crm و اتوماسیون های اداری و به صورت iframe مي توانيد اين نرم افزار را، جايگزين تلفن هاي نرم افزاري كارمندان شركت نماييد.

در صورتیکه در اجرای نرم افزار دچار مشکل شدید از بخش نوشتن دیدگاه استفاده نمایید و مشکل خود را با ما در میان بگذارید، تا در اولین فرصت مورد بررسی قرار گیرد.

لینک دانلود:

 


خواندن 992 دفعه

HEADER 

#
عرفان 13 اسفند 1394
با سلام و خسته نباشید
سافت فون webrtc zoiper رو رجیستر کردن دقیقا مانند توضیحاتی که توی سایت دادین تماس خروجی مشکلی نداره ولی به هیچ عنوان نمیشه تماس ورودی روی وب فون برقرار کرد میشه راهنمایی کنید که چطور میتونم این کارو انجام بدم الستیکس بنده نسخه 4
#
کیمیا ارتباط 13 اسفند 1394
با سلام و احترام
اگر تنظیمات رو به همین شکل انجام دادید تفاوتی بین تماس ورودی و خروجی وجود نداره. اگر تماس خروجی دارید ولی ورودی ندارید، روی الستیکس status داخلی های sip رو مشاهده کنید و از دجیستر بودن داخلی اطمینان حاصل کنید.
اگر داخلی رجیستر بود ولی تماس رو برقرار نشد، از داخلی سرور ip کامپیوتری که نصب روی آن انجام شده را پینگ کنید و اگر باز همه چیز اوکی بود راخلی را داخل الستیکس حذف و مجدد بسازید و سمت کلاینت هم مجدد رجیستر کنید. این مشکل گاهی اوقات در الستیکس پیش میاد و تفاوتی بین ip phone، سافت فون و تلفن تحت وب ندارد

موفق باشید
#
محمدرضا 20 تیر 1395
سلام خسته نباشید
دو سوال دارم
اول باید الستیکس رو راه اندازی کنیم تا این نرم افزار کار کند یا بدوت الستیکس هم میشود؟
آیا میشود به خطوط تلفن ثابت هم تلفن زد؟شماره شرکت بر روی شماره گیر می افتد؟
ممنون
#
کیمیا ارتباط 20 تیر 1395
سلام
برای سوال اول باید عرض کنم شما باید یک مرکز تلفن ip مانند الستیکس با دیگر ippbx ها داشته باشید تا بتوانید داخلی نرم افزاری را روی آن رجیستر کنید
برای سوال دوم هم بله شما می توانید با استفاده از گیتوی یا کارت های تلفنی و ارتباط آن ها با سرور voip با خطوط شهری ارتباط برقرار کرده و تماس تلفنی داشته باشید.

نظر یا پرسش خود را مطرح کنید

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

درباره ما

شرکت کیمیا ارتباط هوشمند با هدف بومی سازی راهکارهای نوین ارتباطی و مخابراتی جهت افزایش کیفیت ارتباطات سازمان ها و مراکز اقتصادی با پشتوانه یک دهه فعالیت های مخابراتی و ارتباطی در سال 1393 پا به عرصه کسب و کار نهاد.

تماس با ما

آدرس : تهران، اقدسیه،  بزرگراه ارتش، نرسیده به مینی سیتی، مجتمع میلاد، ساختمان 3، واحد 13

تلفن :  22446068-021 خط ویژه

ایمیل : این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

همراه : 09022446068

بالا