راهنمای تلفن پاناسونیک KX-T7665 و آموزش کدها و تنظیمات تلفن KX-T7665 پاناسونیک به زبان فارسی به همراه روش انتقال تماس، دایورت یا همان فوروارد داخلی، هلد کردن، شماره گیری سریع، کنفرانس و ... و در مجموع نحوه کار با تلفن KX-t7665 با زبان فارسی و به صورت ساده و روان در دسترس شما خواهد بود. ما برای شما این امکان را فراهم کرده ایم تا ابهام یا مشکل در تنظیمات تلفن 7665 را از طریق بخش "نظر یا پرسش" در انتهای همین صفحه با کارشناسان ما در میان بگذارید.

تلفن 7665 یک تلفن دیجیتال و کارمندی پاناسونیک می باشد که روی سانترال های پر ظرفیت TDA و TDE و NS و NCP قابل استفاده می باشد. روی TDA و TDE از کارت TDA0172 و روی NS500 از کارت NS5172 برای ارتباط داخلی های دیجیتال به مرکز پاناسونیک استفاده می شود. این تلفن کارمندی دارای 8 کلید قابل برناه ریزی هست که در ادامه با روش کار با تلفن KX-T7665 و کدهای تنظیمات این تلفن آشنا خواهید شد.

 

راهنماس تلفن KX-T7665 پاناسونیک 

 

1 LCD   صفحه نمایش دستگاه 
2 PROGRAM کلید برنامه ریزی
3 TRANSFER کلید میانر انتقال تماس (ترانسفر)
4 INTERCOM کلید دسترسی به تماس ورودی (اینترکام)
5 VOLUME CONTROL کلید های تنظیم صدا
6 AUTO AVSWER پاسخ گویی خودکار
7 AUTO DIAL/STORE کلید تماس خودکار و ذخیره سازی
8 REDIAL کلید تکرار تماس
9 FLASH/RECALL کلید فلش
10 HOLD پشت خطی
11 MICROPHONE میکروفن
12 SP-PHONE کلید اسپیکرفون
13 FLEXIBLE OUTESIDE کلید میانبر 
14 MESSAGE پیام
15 MESSAGE/RINGER LAMP لامپ نمایش دهنده پیام و زنگ

پس از معرفی کلید ها و کارکرد آن ها لازم است به این مطلب اشاره کنیم که راهنمای تنیظیمات تلفن KX-T7665 پاناسونیک شامل مطالبی آموزشی در مورد برقراری تماس، امور مورد استفاده در حین مکالمه مانند ترانسفر، هلد، کنفرانس و ...، امکانات قابل استفاده مانند قفل کردن صفحه کلید و تنظیمات مربوط به قبل از ترک میز کار مانند فوروارد و تنظیمات جانبی مثل پیجینگ می باشد که هر بخش موارد مختلفی را در بر می گیرد. در ادامه با نحوه کار با تلفن KX-T7665 آشنا خواهید شد.

عنوان  توضیحات 
 برقراری تماس
 1. گوشی را بردارید و شماره مورد نظر را شماره گیری نمایید یا برای تماس با بیرون با شماره گیری9 شماره مورد نظر خود را وارد نمایید.

برقراری تماس

 تکرار تماس
 1. گوشی یا هدست را بردارید و کلید Redial را فشار دهید

 شماره گیری مجدد

 شماره گیری با لمس یک کلید
 برای ذخیره کردن یک شماره روی کلید های کناری تلفن ابتدا کلید program را بزنید و بعد کلید DSS مورد نظر را انتخاب و پس از آن عدد 2 را شماره گیری نمایید و در نهایت شماره مقصد را وارد نموده و کلید Store را برای ذخیره نمودن تنظیمات وارد نمایید.

 ذخیره سازی شماره گیری با یک عدد

 برای برقرار تماس با استفاده از کلید های کناری پس از برداشتن گوشی تلفن کید مورد نظر را فشار دهید.

 شماره گیری با یک کلید

 تماس با اپراتور
 برای تماس با اپراتور عدد 0 را شماره گیری نمایید.

تماس با ما اپراتور

 شماره گیری سریع از طریق گوشی
 برای ذخیره کردن شماره گیری سریع روی گوشی تلفن از طریق شماره گیری یک عدد دو رقمی ابتدا 30* را وارد نمایید و پس از آن دو رقم مورد نظر برای این شماره را وارد کنید و پس از آن شماره مقصد را وارد نموده و نهایتا کلید مربع # را فشار دهید.
 ذخیره سازی شماره گیری سریع با داخلی
برای شماره گیری سریع از طریق گوشی، ابتدا گوشی را بردارید و پ از انتخاب کلید Auto Dial و پس از آن * شماره دو رقمی مربوط به شخص مورد نظر را که قبلا تنظیم نموده اید را وارد نمایید.

شماره گیری سریع

 

 

 شماره گیری سریع از طریق مرکز
 برای شماره گیری سریع از طریق دستگاه مرکزی گوشی را برداشته و با فشار دادن کلید store، شماره 3 رقمی مربوطه که قبلا روی سانترال تنظیم شده را برای شماره مورد نظر وارد نمایید.
شماره گیری سریع از طریق سیستم
 تماس با دربازکن
 
تماس با آیفون
 
 آگاهی از آزاد شدن داخلی مشغول
 وقتی با یک داخلی تماس می گیرید و داخلی مذکور اشغال هست می توانید با شماره گیری عدد 6 و قطع کردن تلفن منتظر باشید، تا پس از آزاد شدن داخلی سیستم به با شما تماس بگیرید.
بازگشت تماس داخلی اشغال
 هلد کردن تماس
 برای هلد کردن و منتظر نگه داشتن یک فرد پشت خط کلید HOLD را فشار دهید و پس از آن برای بازگشت مجددا کلید HOLD را بزنید.
 هلد کردن تماس hold
 انتقال تماس
 برای انتقال تماس در حین مکالمه کلید TRANSFER را فشار دهید و بعد از آن شماره مقصد را وارد کنید.

انتقال تماس

 پارک کردن تماس
 برای پارک کردن یک تماس کلید transfer را فشار دهید و 52* را شماره گیری نمایید و پس از آن مطابق دستور زیر عمل نمایید.
 پارک کردن تماس
 مکالمه چند نفره
 کلید کنفرانس را بزنید و پس شماره داخلی نفر اول را وارد کنید و پس از آن مجدد کلید CONF را مجدد وارد کنید و بعد شماره داخلی نفر دوم را وارد کنید.
مکالمه چند نفره
 جواب دادن داخلی های دیگر
 برای پاسخگویی به تماس داخلی دیگر، گوشی تلفن را بردارید و کد 40* را وارد کنید. اگر می خواهید تماس یک داخلی خاص را پاسخگو باشید، گوشی را بردارید و پس از وارد نمودن  کد 41* شماره داخلی مورد نظر را وارد کنید.

تماس برگشتی

 ارسال Tone انتظار مکالمه
 برای ارسال TONE انتظار مکالمه عدد 1 را وارد کنید
ارسال TONE انتظار تماس
 پاسخ گویی به مکالمه در حال انتظار
 برای پاسخگویی مکالمه در حال انتظار کلید HOLD را زده و بعد INTERCOM را بزنید

پاسخگویی به تماس در انتظار

 

 پیجینگ
 برای پیج کردن 33* را پس از برداشتن گوشی وارد نمایید و بعد از آن عدد گروه پیجینگ را وارد کنید.
 پیجینگ
 تنظیمات پیامگیر
 برای تنظیم پیامگیر به روش زیر عمل کنید.
تنظیمات پیامگیر
 فوروارد یا دایورت کردن تماس
 برای دایورت کردن تلفن روی تلفن دیگر 71* را وارد کنید و پس از آن برای انتقال همه تماس ها عدد 0 و برای انتقال تماس های بیرونی عدد 1 و برای انتقال تماس های داخلی عدد 2 و پس از آن 2 را برای همه تماس ها، 3 را برای زمان اشغالی، 4 را برای تماس بدون پاسخ و 5 را برای اشغالی و بدون پاسخ وارد نمایید. سپس شماره داخلی یا شماره مقصد را با 9 وارد کنید و نهایتا کلید # را وارد نمایید.
فوروارد یا دایورت تماس
 قفل کردن داخلی

 برای قفل کردن صفحه کلید کد 771* را وارد نمایید و برای غیر فعال کردن این حالت کد 770* را وارد نموده و چس از آن رمز عبور را وارد کنید.

قفل کردن داخلی

 حالت مزاحم نشوید

 حالت مزاحم نشوید برای جلسات کاربرد دارد و در این حالت دیگر تلفن شما زنگ نمی خورد. برای انجام این کار 71* را وارد نمایید و بعد برای کلیه تماس ها عدد 0 و برای تماس های بیرونی عدد 1 و برای تماس های داخلی 2 را وارد نمایید و پس از آن برای تنظیم عدد1  و برای انصراف عدد 0 را وارد نمایید.

حالت مزاحم نشوید dnd

 پاک کردن تنظیمات داخلی

 در صورتی که می خواهید تنظیمات انجام شده روی گوشی تلفن خود را پاک کنید می توانید با شماره گیری 790* کلیه تنظیمات را به حالت پیش فرض باز گردانید.

پاک کردن تنظیمات داخلی

 یادآوری

 با دستورالعمل مندرج در تصویر زیر شما می توانید یک ساعت مشخص را برای اعلام آلارم توسط داخلی خود تنظیم نمایید.

زمان یاد آوری

 انتظار مکالمه

 با شماره گیری کد 731* برای تماس های داخلی و با کد 732* برای تماس های بیرونی می توانید حالت انتظار مکالمه را روی داخلی خود فعال نمایید. با این قابلیت در صورتی که در خالت گفتگو باسید متوجه تماس جدیدی که با شما گرفته شده است خواهید شد.

انتظار مکالمه

 

با توجه به نیاز کاربران سیستم تلفنی در این قسمت تلاش داشتیم توضیحاتی کلی در مورد روش کار با این تلفن پاناسونیک برای مشتریان گرامی ارائه گردد، امید داریم مورد رضایت شما قرار گرفته باشد. در صورتی که در تنظیمات یا نحوه کار با تلفن 7665 مشکل یا ابهامی دارید در بخش "نظر یا پرسش" در پاین همین صفحه مشکل خود را با کارشناسان ما مطرح کنید و تا دریافت پاسخ خود شکیبا باشید.

خواندن 16942 دفعه

HEADER 

#
فرزاد 22 ارديبهشت 1395
چطور میشه یک تلفن سانترال رو محدود کرد که فقط بتونه از یک خط استفاده کنه؟
و چطور میشه در صورت لزوم این حالت رو برگردوند به حالت اصلی که به همه خط ها دسترسی داشته باشه؟
#
کیمیا ارتباط 22 ارديبهشت 1395
محدودیت دسترسی داخلی سانترال به یک خط خاص

با سلام
ابتدا باید شما مشخص کنید که مرکز تلفن شما چه مدلی هست. چون این سوال رو در بخش تلفن 7665 پرسیدید فرض می کنیم که سانترال شما TDA هست. برای اینکه یک داخلی تنها از یک خط یا تعداد مشخصی از خطوط استفاده کند شما باید یک کلاس برای داخلی مورد نظر در بخش Class Service تعریف کنید و در External Call Block تنها خطوط مورد نظر خود را برای این کلاس باز بگذارید. در نهایت کلاسی که ساخته اید را به داخلی مورد نظر اختصاص دهید.

موفق باشید
#
حسین 28 ارديبهشت 1395
سلام برنامه فوروارد روی داخلی مدیردر یک مرکز tda100 اجراشده بطوری که فقط داخلی منشی امکان ارتباط با مدیر را دارد بدلیل نیاز مدیر منشی به دو نفر افزایش پیدا کرده آیا داخلی منشی دوم هم میتواند امکان تماس با مدیر را داشته باشد؟ با توجه به اینکه در برنامه فوروارد فقط از یک داخلی صحبت شده است. با تشکر از کارشناسان محترم شرکت
#
امین 09 خرداد 1395
سلام. لامپ شماره 15 قسمت بالی سمت راست گوشی KX-T7665 دایم روشن است. لطفا راهنمایی جهت خاموش کردن و بازگشت به وضعیت نرمال؟ ممنون
#
کیمیا ارتباط 09 خرداد 1395
روشن ماندن چراغ بالای گوشی 7665

با سلام
کلید message را بزنید و اگر شماره ای مشاهده میکند با جهت ها یا clear آن را حذف کنید چراغ خاموش می شود
موفق باشید
#
shayan 17 فروردين 1396
برای خاموش شدن چراغ گوشی رو بردارین 790* رو بزنین چراغ خاموش میشه
#
کیمیا ارتباط 18 فروردين 1396
این کد مربوط به ریست کردن تنظیمات داخلی می باشد برای منظور فوق راهی که اشاره شد صحیح می باشد.
#
احمد 12 خرداد 1395
در گوشی های مدل T7665 اگر بخوایم ببینیم چی افرادر با ما تماس گرفتن چطور میتونیم
آیا کد خواستی باید تعریف بشه
#
کیمیا ارتباط 12 خرداد 1395
مشاهده تماس های ورودی روی تلفن KX-T7665

با سلام
شما برای تعریف کلید dss کناری تلفن 7665 که بتواند تماس های ورودی شما را نشان بدهد می توانید وارد کنسول نرم افزاری شده و در بخش 4.1.4 یعنی Flexible Button با انتخاب مدل تلفن یعنی 7665 کلید کناری مورد نظر را در حالت call log یا check in قرار دهید.
موفق باشید
#
ملیحه 16 شهریور 1395
منم مشکلم این مورد ات ولی متوجه راهنماییتون نشدم. میشه مرحله به مرحله بفرمایید چیکار کنیم که تماس ورودی ببینیم؟
#
کیمیا ارتباط 17 شهریور 1395
در همین صفحه تنظیم کلید های کناری از طریق گوشی در پاسخ به یکی از کاربران توضیح داده شده است. مطالعه بفرمایید
#
محمد 23 خرداد 1395
سلام
صدای زنگ این تلفن تغییر می کند؟ یا فقط یک به اصطلاح رینگ تون دارد؟
#
کیمیا ارتباط 23 خرداد 1395
سلام تا اونجایی که بنده اطلاع دارم ملودی های مختلف خیر ولی تعداد زنگ اخلی شهری از طریق مرکز قابل تنظیم می باشد
#
محمد 24 خرداد 1395
متشکرم
#
تیمورنژاد الهام 01 تیر 1395
با سلام
چگونه می توان بعد از 3 زنگ مکالمه تلفنی به خط دیگر ارجاع داد .
به عنوان مثال وقتی مدیر پس از سه زنگ جواب تلفن نداد به داخلی منشی منتقل شود .
باتشکر
#
کیمیا ارتباط 03 تیر 1395
سلام
شما با کد 411 میتونید تعداد زنگ خور داخلی های مورد نظر برای هر خط شهری را مشخص کنید
#
علی احمدی 06 تیر 1395
سلام چجوری میتونم روی 7665 پیغامگیر رو فعال کنم به صورتی که وقتی کسی به یک داخلی زنگ میزنه پیغامش ضبط بشه
#
کیمیا ارتباط 06 تیر 1395
پیغام گیر روی پاناسونیک

سلام پیغام گیر روی سانترال های پاناسونیک از طریق باکس tvm انجام میشه و بدون آن نمیتونید دریافت پیام یا صندوق صوتی داشته باشید.
#
دادامیلاد 08 تیر 1395
با سلام
گوشی من 7665
پاناسونیک
چراغ قرمز بالای مسج گوشی از صبح روشن مونده.میخواستم کمک کنید بفهمم علتش چیه
ممنون
#
کیمیا ارتباط 08 تیر 1395
سلام احتمالا پیام یا missed call داشتید که ندیدید کلید message رو بزنید چراغ آلارم خاموش میشه
#
کاربر 09 تیر 1395
چراغ شماره 15 روشن مانده و من دکمه clear یا جهت نمیبینم که بخوام شماره رو پاک کنم.دکمه massage رو هم زدم اما خاموش نشد.
ضمنا چراغ دکمه های کناری (شماره های سیو شده) هم روشن نمیشه
با سپاس
#
کیمیا ارتباط 09 تیر 1395
کلید message رو بزنید غیر فعال میشه. شماره های سیو شده قرار نیست روشن بشه، در صورتیکه blf ست بشه میتونید وضعیت داخلی های دیگه رو مشاهده کنید. می تونید برای تنظیمات تلفن ها از کارشناس به صورت ریموت استفاده کنید.
#
کاربر 09 تیر 1395
متشکرم
باز هم امتحان کردم
هر چی massage رو میزنم اثری نداره
برای تنظیم blf باید چیکار کرد؟
#
کاربر 09 تیر 1395
برای تنظیمات ساعت لطفا راهنمایی بفرمایید
#
کاربر 09 تیر 1395
با سلام
روشن ماندن چراغ 15
کلید message رو زدم چراغ آلارم خاموش نشد
اینم که گفتین "با جهت ها یا clear آن را حذف کنید چراغ خاموش می شود" اصلا این گوشی همچین کلیدهایی نداره!!!!!
در ضمن چراغ کلیدهای میانبر من کار نمیکنه بعضیاش
#
کیمیا ارتباط 09 تیر 1395
تنظیمات ساعت از طریق کنسول و مرکز انحام میشه نه از طریق گوشی. در مورد مشکلتون هم توضیحات داده شد اگر حل نشده بهتره از یک کارشناس سانترال بخواهید موضوع را بررسی کند.
#
بهنام 09 تیر 1395
سلام ممنون که گره گشا هستید دستورالعمل برنامه ریزی سانترال TDA100 رو میخواستم و همچنین نرم افزار شو میتونین کمکم کنید در کامپیوتر
#
کیمیا ارتباط 09 تیر 1395
سلام
دفترچه راهنمای برنامه ریزی رو از آدرس زیر می تونید دانلود کنید. آموزش فارسی برای tda و tde و ns روی سایت نداریم در صورت تمایل می تونید در دوره آموزشی شرکت کنید. نرم افزار هم حجمش زیاده روی سایت نمیشه قرار داد در صورتی که تمایل دارید cd آن را می توانید خریداری کنید.
درباره سانترال-->نصب و راه اندازی-->دانلود دفترچه راهنمای راه اندازی سانترال
#
محدثه 13 تیر 1395
سلام وقتتون بخیر، میخواستم بدونم چیجوری میشه تماس هایی که من گرفته ام ببینم سپاس.
#
کیمیا ارتباط 13 تیر 1395
سلام از کارشناس سانترال بخواهید روی یکی از کلید های dss کنار گوشی برای شما chek out را فعال کند تا بتوانید تماس های خروجی را مشاهده کنید
#
علی 14884 20 تیر 1395
با سلام
من چند دستگاه تلفن t7665دارم که قبلا در شرکت استفاده میکردم به عنوان سانترال
میخوام بدونم الان گه بلا استفاده شده میتونم به خط آزاد وصل کنم هر دستگاه را جدا گونه
اگه امکان داره راه حلش چطوری هست
#
کیمیا ارتباط 20 تیر 1395
سلام خیر این تلفن تنها روی مراکز دیجیتال و بالاتر پاناسونیک قابل استفاده می باشد
#
حامد 20 تیر 1395
سلام
کید کنفرانس کدوم هست؟؟
#
کیمیا ارتباط 20 تیر 1395
سلام
باید روی یکی از کلید های DSS کنار تلفن مود کنفرانس تعریف شد تا از آن برای کنفرانس استفاده کنید. یان کار از طریق نرم افزار کنسول می توانید انجام دهید.
#
محمود 12 مرداد 1395
سلام . برای تنظیم با شماره گیری بالمس یک کلید (ردیف سوم جدول تنظیمات )دستور العمل را اجرا کردم ولی خط اصلی شماره 1 من روی این گوشی غیر فعال شد می خوام به حالت قبل برگردم چه کار باید بکنم .
#
کیمیا ارتباط 13 مرداد 1395
سلام
به جای عدد 2 عدد 0 را وارد نموده و یکی از co ها را انتخاب کنید مابقی مانند همان دستور می باشد
#
حسن 14 مرداد 1395
با سلام
چگونه می تونم لیست شماره کسانی را که با بنده تماس گرفته اند ببینم؟قبلا روی دکمه شماره 8( زیر دکمه Message) تنظیم شده بود ولی الان تنظیم بهم خورده.
#
کیمیا ارتباط 14 مرداد 1395
سلام
از کارشناس مربوطه بخواهید تنظیمات را برای شما انجام دهد. برای تخصیص یکی از کلید های قابل برنامه ریزی تلفن 7665 برای ثبت تماس ها call log با فشردن کلید progrom و پس از آن انتخاب کلید کناری مورد نظر عدد 54 را وارد نمایید و پس از آن کلید store را فشار داده و در نهایت مجددا کلید progrom را بزنید
#
مهریار 05 آبان 1395
سلام.
من این امکان را فعال نموده ام. برای کنسل نمودن آن چگونه باید عمل کنم؟
کلید برنامه ریزی شده مربوط به یکی از خطهای فعال بوده که عملا فقط برای دیدن شماره های ورودی کار می کند و دیگر نمی توان برای تماس از آن استفاده کرد. برای همین می خواهم این برنامه را را به شکلی کنسل کنم که با دگمه مربوطه مجددا بتوان تماس برقرار کرد.
من حتی این برنامه را به دگمه دیگری منتقل نمودم اما دگمه اول گرچه دیگر لز برنامه خارج شد اما امکان تماس به این دگمه برنگشت
#
کیمیا ارتباط 05 آبان 1395
سلام
در همین صفحه تنظیم کلید کناری برای دسترسی به خط شهری در پاسخ به کاربر دیگری توضیح داده شده است
#
آزیتا بی آلایش 20 مرداد 1395
باسلام و خسته نباشید
چطور میتونم روی دستگاه KX-T7665 داخلی تعریف کنم؟؟
(نیاز به گرفتن داخلی نباشه با زدن کلید وصل بشه)
ممنونم
#
کیمیا ارتباط 20 مرداد 1395
تنظیم کلید کناری تلفن 7665 برای شماره گیری داخلی
سلام
ابتدا کلید program را بزنید و بعد کلید کناری مورد نظر را انتخاب نمایید با وارد کردن عدد 1 و پس از آن شماره داخلی مورد نظر تنظیمات انجام می شود در پایان کلید store را برای ذخیرا وارد کرده و نهایتا کلید program را بزنید.
#
حمید 21 مرداد 1395
باسلام
من در قسمت توضیحات برای قفل کردن صفحه کلید طبق دستور شما عمل کردم اما صفحه کلید قفل نمی شود میشه لطف نمائید توضیح دهید.
باسپاس فراوان
#
کیمیا ارتباط 25 مرداد 1395
سلام
ابتدا از کارشناس مربوطه بخواهید برای داخلی شما pin تعریف کند و بعد با فیچر کد گفته شده گوشی را lock و unlock کنید
#
علی 24 مرداد 1395
با سلام,تلفن سانترال ما t7665هست,فقط تلفن داخل شهری رو میتونم بگیرم,چکار کنم که بتونم موبایل هم بگیرم و دوباره قفل بشه تا کسی نتونه از تلفن من موبایل بگیره,ممنو
#
کیمیا ارتباط 25 مرداد 1395
سلام
این تنظیمات از طریق مرکز تلفن انجام می شود و به فیچرهای گوشی مربوط نمی شود از کارشناس سانترال خود بخواهید.
#
امیر عرب پور 03 شهریور 1395
با سلام
بنده از تلفن KX-T7665 استفاده میکنم به یه مشکل بر خوردم میخواستم بدونم این مدل کالر ایدی داره چون از خط داخلی اداره زنگ میخوره شماره داخلی میندازه اما از خط آزاد بیرون زنگ میخوره شماره نمیندازه میشه راهنمایی بفرمایید ممنون
#
کیمیا ارتباط 03 شهریور 1395
سلام
شما یا روی دستگاه سانترال خود کارت کالر آیدی ندارید یا تنظیمات مربوط به کالرآیدی روی مرکز تلفن انجام نشده است. از کارشناس مربوطه بخواهید از وجود کارت کالر آیدی مطمئن شده و تنظیمات مربوطه را برای شما انجام دهد
#
reza 09 شهریور 1395
سلام
تلفن من KX-T7665 هستش كه ميخوام يه خط شهري اضافه كنم به سانترال .ميشه بفرماييد از چه كدي براي connect كردن خط جديد استفاده ميشه. كدي كه من دارم prog>رمز>400 > spphone , .... هستش اما اصلا كد 400 نداره
#
کیمیا ارتباط 09 شهریور 1395
سلام
تنظیمات دسترسی خطوط مربوط به گوشی نیست و به برنامه ریزی مرکز مربوط می شود و در این صفحه تنظیمات مربوط به گوشی ارائه شده است.
مضاف بر اینکه برنامه ریزی برای دسترسی به خط در مراکز پر ظرفیت نیازمند پیش نیاز هایی مانند کلاس بندی، بلاک کردن خطوط خروجی و غیره می باشد که از طریق گوشی بسیار فرسایشی و زمان بر می باشد و این تنظیمات از طریق نرم افزار انجام می شود.
به شما پیشنهاد میکنم از یک متخصص برای انجام تنظیمات به صورت حضوری استفاده کنید و یا از سرویس پشتیبانی ریموت کیمیا ارتباط استفاده کنید
#
neda 24 شهریور 1395
سلام
چطور میشه شماره هایی که در حافظه تلفن ذخیره کردیم رو پاک کنیم ؟
#
کیمیا ارتباط 25 شهریور 1395
سلام
با کد 790* تنظیمات داخلی رو ریست کنید ببینید مشکلتون حل میشه یا نه اگر نشد دقیق بگید منظورتون چه شماره های هست شماره ها speed dial یا call log
#
رضا ابراهیمی 25 شهریور 1395
سلام
گوشی من مدل 7665هست و زبانش تغییر کرده برای برگرداندنش به زبان انگلیسیباید چکار کنم
#
یوسفی 28 شهریور 1395
با سلام مدل گوشی من kx-t7633 میباشد آیا قابلیت تغیر صدای ضنگ(ملودی) را دارد؟
#
قاسمی 04 مهر 1395
سلام وققتون بخیر. من با راهنمایی شما تونستم تلفنم رو دایورت کنم روی ی شماره دیگه. الان میخوام از دایورت در بیارمش. لطفا راهنمایی کنید که چیکار باید بکنم. ممنونم
#
کیمیا ارتباط 05 مهر 1395
سلام
توی همون بخش توضیح داده شده بعد از وارد کردن کد فورووارد یا کلید مربوطه عدد صفر را شماره گیری نمایید.
#
وحيد 06 مهر 1395
سلام و تشكر
چطور امكان داره اسم روي تلفن ذخيره بشه كه وقتي كسي شماره داخلي رو مي گيره به جاي نمايش شماره اسم شخص نمايش داده بشه؟
#
کیمیا ارتباط 07 مهر 1395
سلام
روی نرم افزار برنامه ریزی در تب extension setting میتونید برای هر داخلی نام مربوطه را وارد کنید
#
الی 13 مهر 1395
من یک دستگاه سانترال tda100 دارم با دو کارت lcot16 و3 کارت dhlc8 که خظوط شهری دارای کارت کالر آیدی هم هستند. داخلی ها گوشی های متفاوتی دارند اعم از 7730 ، آنالوگ های معمولی ، 7665 . تنظیمات هر کدام برای داشتن call log اعم از تماسهای ورودی و خروجی رو لطف کنین ممنون میشم.
همچنین با تنظیمات یکسان یکی از 7765 ها شماره ورودی رو نمایش میده و اون یکی نمایش نمیده
لطفا راهنمایی کنید
#
کیمیا ارتباط 13 مهر 1395
سلام
تنظیمات باکس های پر ظرفیت نظیر tda روی سایت انجام نمیشه و شما میتونید با شرکت در دوره آموزشی و یا سرویس پشتیبانی ریموت با پرداخت هزینه مشکل خود را مرتفع کنید. در بخش extension اگر تنظیمات log برای داخلی فعال باشد باید روی گوشی قابل چک کردن باشد و می توانید با اختصاص کلید کناری به log برای مشاهده استفاده کنید
#
حامد 13 مهر 1395
با سلام من در پاناسونیک 7665 :
1- میخوام شماره هایی را که گرفتم مشاهده کنم؟
2-میخوام بعد از 5 باز زنگ خوردن بره رو فکس
#
کیمیا ارتباط 13 مهر 1395
سلام
این تنظیمات باید روی مرکز تلفن انجام شود و مربوط به گوشی نیست و شما باید از یک کارشناس برای تنظیمات مرکزتلفن خود استفاده کنید
اگر تنظیمات log تماس روی مرکز تلفن انجام شده باشد با انتخاب کلید message یا کلید کناری که برای این کار در نظر گرفته شده است می توانید تماس های خود را ملاحضه نمایید
#
مري 25 مهر 1395
سلام
چگونه تلفن مدل 7665 از حالت auto ans خارج ميشود؟
#
کیمیا ارتباط 26 مهر 1395
سلام
کلید auto ans را یکبار فشار دهید تا چراغ خاموش شود
#
مري 26 مهر 1395
سپاس
#
مهدی 04 آبان 1395
سلام
بنده روی کلید 1 کناری call log با استفاده از توضیحاتتون استفاده از program و عدد 54 فعال کردم ، حالا خط یک از کار افتاده است
چگونه میتوانم مجددا به حالت اولیه برگردم تا خط یک کلید کناری فعال بشود.
#
کیمیا ارتباط 05 آبان 1395
تنظیم کلید کناری برای دسترسی به خط شهری

سلام
برای تنظیم دترسی به خط شهری روی کلید کناری ابتدا کلید program را می زنید و بعد کلید کناری مورد نظر رو انتخاب می کنید سپس عدد صفر را وارد کرده و بعد عدد مربوط به شماره خط شهری رو وارد می کنید.
#
توان 05 آبان 1395
سلام وقتی از خروجی یک 7665 (to digital) یک سیم به ورودی یک 7665 دیگه وصل می کنیم یک خط تلفن بدون شماره ایجاد میشه که همه قابلیت های شماره اصلی گوشی اول را داره با این حال بفرمایید شماره گوشی دوم چند است؟
آیا میشه با یک خط، 2 گوشی تلفن 7665 را پارال کرد به طوری که وقتی کسی شماره ما را بگیره هر دو گوشی زنگ بخوره؟
#
کیمیا ارتباط 08 آبان 1395
سلام
شماره داخلی را خودتان در نرم افزار در پورت DXDP نظیر پورت داخلی اصلی میتوانید وارد نمایید
#
ابراهیم 11 خرداد 1396
سلام این نرم افزار چیه اصن جوابتون واضح نیست خیلی ضروریه برام این کار.چیکار کنیم چطوری واسه یه خط واسه دوتا تلفن پاناسونیک پارالل کنیم؟؟
#
کیمیا ارتباط 11 خرداد 1396
سلام
اگر کارتون خیلی ضروری هست میتوانید تماس بگیرید یک کارشناس سانترال بیاد و تنظیمات رو برای شما انجام بده
نرم افزار سانترال نرم افزاری هست که روی کامپیوتر نصب می شود و با آن فرد متخصص دستگاه سانترال را برنامه ریزی میکند.
#
Nasrin pahlavan 19 آبان 1395
سلام و روز بخیر
با توجه به اینکه دستگاه تلفن اینجانب دکمه ی Conf برای کنفرانس نمودن ندارد، ممنون می شم لطفاٌ طریقه ای دیگر برای این مورد مطرح و راهنمایی فرمایید.
سپاس
#
کیمیا ارتباط 19 آبان 1395
سلام
یکی از کلید های کناری را باید در حالت کنفرانس تنظیم نمایید و از آن برای کنفرانس استفاده نمایید.
#
محمدرضا 19 آبان 1395
آیا این امکان وجود داره که در صورت اشغال بودن شماره بیرونی به طور خودکار تماس گرفته بشه؟ (مثل امکان تماس با داخلی با شماره گیری 6)
#
کیمیا ارتباط 19 آبان 1395
بله با Auto Redial قابل انجام هست منتها این تنظیم باید روی مرکز تلفن فعال باشد. شما امیتونید از پشتیبانی سیستم تلفنی بخواهید این قابلیت را فعال نماید
#
محمدرضا 22 آبان 1395
میشه بفرمایید در کدوام قسمت Maintenance console میشه فعالش کرد؟
#
کیمیا ارتباط 23 آبان 1395
دربخش system option
#
آترین 23 آبان 1395
با سلام
من شماره های داخلی شرکت را کلا روی کلیدهای کنار تلفن ذخیره کردم والان نمیتونم با تلفن خط آزاد کنم و خارج شرکت رو بگیرم لطفا راهنمایی فرمایید ضمنا مدل دستگاه ماKX-T7665 هست
#
کیمیا ارتباط 23 آبان 1395
سلام
به دلیل عدم رعایت اخلاق و رفتار نا مناسب از پاسخگویی به شما معذوریم
#
محمد 15 آذر 1395
سلام
خسته نباشید
یک خط شهری روی یک داخلی داریم ک بعضی اوقات نیاز به دایورت روی مبایل داره سانترال tda100 و تلفن 7665روی خط داخلی میتونیم دایورت کنیم ولی روی مبایل امکانش نیست از کد* 7102-9-شماره مبایل# هم استفاده کردیم نشد . توی نرم افزار کنسول از طریق لب تاب یا کد از طریق گوشی اگر راه حل داره بگید ممنون میشم.
#
کیمیا ارتباط 16 آذر 1395
سلام
باید دسترسی forward to co را برای داخلی مورد نظر فعال کنید.
#
سامان 20 آذر 1395
با سلدم
مدل t7665 بصورت یکسره لامپ نمایش دهنده پیام و زنگ روشن است
چطور می شود آنرا خاموش نمود؟
#
کیمیا ارتباط 20 آذر 1395
سلام
عبارت زیر را در همین صفحه جستجو کنید کاربر دیگری همین پرسش را قبلا مطرح کرده است

چراغ بالای گوشی 7665
#
سامان 20 آذر 1395
جستجو شد موردی یافت نشد
لطفا پاسخ دهید
#
کیمیا ارتباط 20 آذر 1395
در ایمیل ارسالی توضیحات داده شده
کلید های Ctrl+F را بگیرید و عبارت "چراغ بالای گوشی 7665" را جستجو نمایید
#
mahsa 28 آذر 1395
سلام
چطور می تونم شماره ای که چند دقیقه پیش تماس گرفته رو چک کنم؟
ممنونم
#
کیمیا ارتباط 29 آذر 1395
سلام
اگر تنظیمات call log روی داخلی شما فعال شده باشد با کلید message یا کلید کناری که برای این کار در نظر گرفته شده است میتوانید تماس های گذشته را مشاهده کنید.
#
منصور 18 دی 1395
سلام. من یه هدست گرفتم و سوکتش رو به جای سوکت گوشی وصل کردم. با اینکه هدست مود رو توی تنظیمات فعال کردم ولی باز صدا از توی اسپیکرفون پخش میشه و برای صحبت از طریق هدست حتما باید گوشی رو بردارم. میشه راهنمایی کنید. مرسی
#
فرشاد 22 دی 1395
سلام
چطور میتونم 100 شماره تلفن در مرکز تلفن ذخیره کنم و از طریق داخلی ها به این 100 شماره دسترسی داشته باشم در مرکز 824
#
کیمیا ارتباط 22 دی 1395
سلام
از طریق speed dial روی مرکز تلفن شماره های مورد نظر را ذخیره نمایید و لیست کدهای شماره گیری سریع را به کاربران بدهید.
#
نادر سمیعی 22 دی 1395
با سلام
دستگاه tda100d با گوشی 7665 در شرکت موجود است که وقتی از بیرون زنگ میخورد فقط داخلی 101 زنگ میخورد و با دیگر گوشی ها نمیشود خط را گرفت فقط چراغ روشن میشود که کدام خط دارد زنگ میخورد و هنگام گرفتن آن بوغ اشغال میزند و فقط باید از پشت میز منشی پاسخگو بود لطفا راهنمایی کنید با تشکر
#
کیمیا ارتباط 23 دی 1395
سلام
این مطلب ارتباطی به گوشی نداره باید مرز تلفن برنامه ریزی شود. از کارشناس مربوطه بخواهید تنظیمات را برای شما انجام دهد.
#
فرشاد 25 دی 1395
با شماره گیری چه کدی از داخلی ها به 100 شماره ذخیره شده روی مرکز تلفن می توان دسترسی داشت؟
#
کیمیا ارتباط 25 دی 1395
سلام
اگر speed dial روی مرکز ذخیره شده با شماره گیری ** و شماره سه رقمی مربوط به شماره ذخیره شده میتوانید شماره گیری سریع را انجام دهید.
#
فرشاد 26 دی 1395
حافظه ها از 00 تا 99 تعریف شده روی مرکز
یعنی برای استفاده از شماره ذخیره شده در حافظه 23 از یکی از داخلی ها باید ستاره ستاره دو سه را شماره گیری نمود؟
#
کیمیا ارتباط 27 دی 1395
اگر روی مرکز ذخیره کردید یعنی به صورت عمومی هست و همه میتونن استفاده کنن به همون شکلی که گفته شد باید تماس بگیرید و اگر به صورت poersonal یعنی برای همون داخلی تعریف شده با *** یا (autodial و *) و در نهایت وارد نمودن شماره دو رقمی میتوانید شماره گیری نمایید.
#
جلال 30 دی 1395
سلام
من تلفن 7665 دارم یک خط شهری هم برا داخلی مثلا 110 تعریف شده ولی نمیتونم دایورتش کنم روی مبایل ولی داخلی 111 خط شهری مربوطه خودشو دایورت میکنه سانترال tda100 هست حالا نمیدونم بلاکه خط یا دسترسی اون بستس ممنون میشم راه حلش رو بگید
#
کیمیا ارتباط 01 بهمن 1395
سلام
باید از کارشناس سانترال شرکتتان بخواهید روی مرکز تلفن برای کلاس مربوط به داخلی شما قابلیت forward to co را فعال نماید.
#
یوسف 12 بهمن 1395
سلام
ایا دو سیم وسطی سوکت تلفن حامل سیگنالهای انالوگ هستند؟؟ میخواهم از این سوکت صدا دریافت کنم
#
کیمیا ارتباط 12 بهمن 1395
سلام
گوشی دیجیتال با دو رشته سیم 1 و 4 کار می کنند.
#
user 02 اسفند 1395
سلام
امکان گذاشتن مسیج برخی اوقات روی تلفن برخی افراد نیست. دلیل خاصی داره؟ یعنی ممکنه که بشه ب تنظیمات خاصی این کار رو کرد؟ اگه نه که چطور باید برطرف کنیم این موضوع رو؟
مچکر
#
کیمیا ارتباط 08 اسفند 1395
بله
در مورد مرکز تلفن صحبتی نشده به فرض tvm متناسب با محدودیتی که برای هر داخلی تعریف شده یا محدودیت کانال همزمان میشه این مشکل پیش بیاد. باید از کارشناس سانرتال بخواهید موضوع را بررسی نماید.
#
محمد 07 اسفند 1395
با سلام چطوری میشه تماس سریع رو لغو کرد . 4 خط آزاد دارم یکیش رو که میخوام ازاد کنم مستقیم شماره که ذخیره کردم رو میگیره چطور میتونم شماره رو لغو کنم که خط بوق آزاد بزنه؟ با تشکر
#
کیمیا ارتباط 08 اسفند 1395
سلام
باید تنظیمات کلید قابل برنامه ریزی رو تغییر بدید
ابتدا کلید program را بزنید و بعد کلید مورد نظر را انتخاب کنید، بعد عدد 0 را وارد کرده و در نهایت شماره سه رقمی مربوط به خط شهری مورد نظر را وارد نمایید.
در صورتی که داخلی شما مجوز دسترسی به این خط شهری را داشته باشد میتوانید از آن استفاده کنید.
#
رضا 11 اسفند 1395
یه سری داخلی ذخیره کردم رو کلیدهای بغل چراغاش کار نمیکنه چیکار کنم؟
اصلا میشه گوشی رو ریست کرد؟ چه جوری ؟آبروم جلو مدیرم رفت کمک
#
کیمیا ارتباط 12 اسفند 1395
با توجه به پیام غیر محترامانه ای که دادید و امکان انتشار آن نیست پاسخ شما داده نمی شود
لطفا در جهت ارتقای فرهنگ خود تلاش کنید. شایسته است برای دریافت خدمات فنی رایگان رعایت ادب را در نظر داشته باشیم
موفق باشید
#
aida 26 اسفند 1395
با سلام
من یه سری داخلی رو روی گوشی سیو کردم اما چراغ اون داخلیا موقع اشغال بودن بودن برایم روشن نمیشوند، ممنون میشم راهنماییم کنین
#
کیمیا ارتباط 26 اسفند 1395
سلام
به جای عدد 2 عدد 1 را وارد کنید
#
علی 18 فروردين 1396
سلام
چه طور می شه تماس خارجی رو مستقیم با گوشی های دیگه پاسخ داد؟ مثلا وقتی که منشی پشت میزش نیست و ما صدای زنگ گوشی رو می شنویم
#
کیمیا ارتباط 18 فروردين 1396
سلام
با 41* و بعد وارد کردن شماره داخلی
#
سیاوش 20 فروردين 1396
سلام
میخواستم بدونم چطور میتونم گوشی 7665 زو حالت مزاحم نشوید بزارم با کد *71 اتفاقی نمیوفته ممنون میشم راهنمایی کنید
#
کیمیا ارتباط 21 فروردين 1396
سلام
با کد 7101* فعال و با کد 7100* غیر فعال می شود
#
aida 21 فروردين 1396
سلام چطوری میتونم بفهمم که موقعی که نیستم چه کسی باهام تماس گرفته؟
#
کیمیا ارتباط 23 فروردين 1396
نمایش شماره تماس گیرنده call log روی تلفن 7665

سلام
کلید program را بزنید و بعد یکی از کلیدد های کناری را انتخاب کنید
عدد 54 را وارد کرده و کلید store را بزنید و در نهایت مجدد کلید program را بزنید.
حال میتوانید با فشردن کلید تنظیم شده لاگ تماس خود را ببینید.
#
رضا 27 فروردين 1396
سلام دز گوشی های 7730 زمانی با یک خط شهری تماس برقرار می شود اگر خط مشغول باشد یا زدن دکمه redial ، شماره گیری به صورت خودکار انجام می گیرد تا زمان برقرار تماس ولی در گوشی های 7665 این اتفاق نمی افتد
#
کیمیا ارتباط 29 فروردين 1396
سلام
این موضوع ارتباطی به گوشی تلفن ندارد باید روی سانترال تنظیمات ریدایال اتوماتیک فعال شود.
#
میترا 28 فروردين 1396
سلام
" شماره گیری با لمس یک کلید" در مدل KX-T7565 هم با همین دستور انجام می شود یا خیر؟
اگر خیر؛ لطفا هم دستور برقراری و هم لغو این حالت را بفرمایید
#
کیمیا ارتباط 29 فروردين 1396
سلام
کلید program را زده و کلید کناری مورد نظر را انتخاب نمایید و پس از آن عدد 2 و بعد شماره مقصد را وارد نموده و در آخر کلید store و بعد program را بزنید.
#
سیما 12 ارديبهشت 1396
سلام
تو مدل kx_7633 چطوری می تونیم صدای زنگ تماس داخلی و خارجی رو تغییر بدیم؟
پیشاپیش متشکرم.
#
کیمیا ارتباط 14 ارديبهشت 1396
سلام
این موضوع مربوط به تلفن نیست روی سانترال با برنامه ریز انجام می شود.
#
آهورا 13 ارديبهشت 1396
با سلام تلفن منم همین مدل هستش قبلا شماره مینداخت الان میزنه لاین و عددهای مختلف چجوری میشه دوباره مثل قبل شماره بندازه؟ راهنمایی کنید ممنون میشم
#
کیمیا ارتباط 14 ارديبهشت 1396
سلام
تنظیمات کالر آیدی روی سانترال مشکل داره باید از کارشناس مربوطه بخواهید برنامه یزی سانترال را مطابق خطوط شهری قرار دهد.
#
خوشبختی 01 خرداد 1396
با سلام
چگونه میتوان SpeedDial هارو متوجه شد مشغول هستند یا آزاد؟
چون جایی دیدم این کلیدها وقتی داخلی مورد نظر اشغال باشن چراغش روشن میشه
#
کیمیا ارتباط 01 خرداد 1396
سلام
متوجه سوال نشدم به کلید های کناری DSS گفته میشود که در حالت های مختلفی قابل برنامه ریزی می باشند.
#
لیلی 03 خرداد 1396
سلام
میخواستم بدونم لطفا ، آیا امکان داره فقط یکی از خطوط تلفن سانترال TDA100 را روی موبایل دایورت کرد؟ در اینصورت راهش چیه؟
خیلی ممنون از راهنمایی تون
#
کیمیا ارتباط 04 خرداد 1396
سلام
بله
زنگ خور خط شهری مورد نظر را روی یک داخلی قرار میدهید و آن را فوروارد می کنید. بنای آموزش سانترال پر ظرفیت را نداریم از طریق پشتیبانی ریموت مشکل خود را مرتفع کنید.
#
سمیرا 07 خرداد 1396
سلام چطوری می‌تونم شمارهای گرفته شده رو ببینم روی مدل kxt7665
#
کیمیا ارتباط 07 خرداد 1396
سلام
کلید program را بزنید یکی از کلید های کناری را انتخاب کنید و بعد عدد 54 را وارد کنید. بعد ذخیره کرده و کلید program را مجدد بزنید.
#
قاسم 09 خرداد 1396
باسلام و وقت بخیر
میخاستم بدونم گوشی 7665 میتونه امکان تکرار اتومات داشته باشه یا نه
#
کیمیا ارتباط 11 خرداد 1396
سلام
این امکان روی مرکز تلفن باید فعال باشد.
#
امیر رمضانی 13 خرداد 1396
با سلام و تشکر از زحمات شما. بنده يک تلفن KX-T7665 دارم و براي شماره گيري سريع (کليدهاي DSS) به دو مشکل برخورده ام. ابتدا بايد عرض کنم که در يک سري از اين دکمه ها بدون مشکل شماره گيري سريع را راه اندازي کرده ام (يعني روال انجام کار را به درستي انجام مي دهم). مشکل اول: وقتي روي Program و سپس دکمه Co موردنظر را فشار مي دهم، عبارت Single Line-005 ظاهر مي شود و وقتي عدد 2 را مي زنم، دو تک بوق مي زند و هيچ کاري صورت نمي گيرد. وقتي هم که براي استفاده از شماره گيري سريع روي همان Co فشار مي دهم،‌عبارت Line 005 ظاهر مي شود و بوق آزاد مي زند.
مشکل دوم اين است که وقتي يکي از دکمه هاي را به صورت کامل راه اندازي مي کنم، وقتي مي خواهم از شماره گيري سريع استفاده کنم و بر روي دکمه موردنظر فشار مي دهم، شماره ايي که ثبت کرده ام گرفته نميشود و Reorder tone بر روي صفحه نمايش نوشته مي شود و پس از مدتي قطع مي شود.
ممکن است عيب يابي اين موارد از راه دور کمي سخت باشد، از همين جهت درخواست دارم کد برگشت کامل تنظيمات به تنظيمات کارخانه را محبت بفرماييد. از کد ستاره 790 هم استفاده کردم ولي تنظيمات کليدهاي Co را حذف نکرد.
با تشکر از زماني که براي پاسخ به سوالات مي گذاريد. سربلند باشيد.
#
کیمیا ارتباط 14 خرداد 1396
سلام
روی نرم افزار به صورت پیش فرض تنظیمات برای co ها قرار گرفته است
شماره speed dial را باید با شماره آاد کردن خطشهری وارد کنید
از ریق کنسول وصل بشید و تنظیمات رو انجام بدید.
#
امیر رمضانی 13 خرداد 1396
سوال دیگری داشتم در خصوص همین تلفن، بنده هر چه گشتم نتوانستم کد ثبت اسم (با الفبای انگلیسی) را بر روی صفحه نمایش پیدا کنم. در توضیحات شما جایی گفته بودید که این کار باید از مرکز تلفن صورت بگیرد. ولی برخی از همکاران قبلا خودشان این کار را بر روی تلفن خودشان انجام داده اند و اکنون کد را فراموش کرده اند. منظور بنده این است که مرکز تلفن این کار را بر روی تلفن خودمان هم باز گذاشته است و اکنون دنبال کد آن هستیم (در دفترچه راهنما هم چیزی نیافتیم). با تشکر از شما
#
کیمیا ارتباط 14 خرداد 1396
شما باید به مرکزتلفن متصل شوید یا از طریق نرم افزار یا داخلی مدیریتی و بعد تنظیمات مروطه را انجام دهید. بنای آموزش سانترال های پرظرفیت روی سایت را نداریم یا از طریق شرکت در دوره آموشی یا از طری پشتیبانی ریمو مشکل خود را مرتفع نمایید.
#
sadegh 16 خرداد 1396
باسلام وعرض خداقوت
درمرکز tes824اگه دیزافعال باشه آیامیشه روی تماسهای ورودی سیستم caller id فعال بشه. درضمن هم کارت caller id نصب هست وهم نرم افزاری فعال هست. باتشکر
#
ساناز 30 خرداد 1396
با سلام

تلفن مدل KX-T7665 می باشد اگر شماره تلفن داخلیها بر روی صفحه مشخص نمیشود مشکل از کجاست؟ تلفن تنظیمات خاصی لازم دارد و یا مشکل از خط سانترال است؟ باتشکر
#
کیمیا ارتباط 31 خرداد 1396
سلام
داخلی ها باید نمایش داده شود و اگر نشان نمی دهد احتمالا گوشی مشکل دارد ولی نمایش شماره خطوط شهری نیاز به کارت کالرآیدی و تنظیمات دارد.
#
مستانه 01 تیر 1396
سلام روز بخیر. ما شش دستگاه تلفن داخل اتاق داریم و دارای داخلی هستیم.
وقتی ما تماس از بیرون داریم خط من دومین خط هست که زنگ میزنه چطور میتونم این را تغییر بدم که دومین نفر نباشم؟ ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
#
کیمیا ارتباط 01 تیر 1396
سلام
این تنظیمات مربوط به تلفن نیست مربوط به برنامه ریزی سانترال میباشد. از کارشناس سانترال شرکت بخواهید تنظیمات مربوطه را تغییر دهد.

نظر یا پرسش خود را مطرح کنید

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

درباره ما

شرکت کیمیا ارتباط هوشمند با هدف بومی سازی راهکارهای نوین ارتباطی و مخابراتی جهت افزایش کیفیت ارتباطات سازمان ها و مراکز اقتصادی با پشتوانه یک دهه فعالیت های مخابراتی و ارتباطی در سال 1393 پا به عرصه کسب و کار نهاد.

تماس با ما

آدرس : تهران، اقدسیه،  بزرگراه ارتش، نرسیده به مینی سیتی، مجتمع میلاد، ساختمان 3، واحد 13

تلفن :  22446068-021 خط ویژه

ایمیل : این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

همراه : 09022446068

بالا