گزارشات تماس


 

 

Call report، گزارشات تماس در مرکز تلفن ip یک مزیت بسیار بزرگ برای تحلیل وضعیت تماس های شرکت ها و سازمان ها فراهم آورده است. به راحتی با ورود به بخش گزارشات تماس می توانیم اطلاعات دقیقی از تعداد تماس خروجی و ورودی شرکت، کارکنان و مبدا و مقاصد تماس به دست آوریم. میتوانیم طول زمان یک مکالمه را در کنار تعداد مکالمات یک کاربر و تماس های از دست رفته شرکت مورد جستجو و مشاهده قرار دهیم. گزارشات نموداری تماس های تلفنی و فراوانی آنها چگونگی وضعیت و تعدد تماس کارکنان را در اختیار ما قرار می دهد. تحلیل دقیق و جامع از وضعیت فروش، روزهای پرفروش و روزهای رکود و همچنین فراوانی تماس ها بر اساس موقعیت جغرافیایی مشتریان قابلیت منحصر به فردی را برای بررسی هرچه دقیق تر سازمان در اختیار مدیران قرار می دهد.

خواندن 2012 دفعه
برچسب‌ها
محتوای بیشتر در این بخش: « پیجینگ ip فکس نرم افزاری »

نظر یا پرسش خود را مطرح کنید

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

درباره ما

شرکت کیمیا ارتباط هوشمند با هدف بومی سازی راهکارهای نوین ارتباطی و مخابراتی جهت افزایش کیفیت ارتباطات سازمان ها و مراکز اقتصادی با پشتوانه یک دهه فعالیت های مخابراتی و ارتباطی در سال 1393 پا به عرصه کسب و کار نهاد.

تماس با ما

آدرس : تهران، اقدسیه،  بزرگراه ارتش، نرسیده به مینی سیتی، مجتمع میلاد، ساختمان 3، واحد 13

تلفن :  22446068-021 خط ویژه

ایمیل : این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

همراه : 09022446068

بالا