صف تماس


 

 

Call queue، یکی از ویژگی های ارزشمند مراکز تلفن IP ، امکان نوبت دهی تماس های ورودی می باشد. با استفاده از این امکان ضمن آنکه تماسی بدون پاسخ نخواهد ماند، می توان زمان انتظار مشتریان برای پاسخگویی را با اطلاع رسانی و پخش فایل های مناسب تبلیغاتی مدیریت نمود. دیگر نیاز نیست نگران از دست دادن مشتریان خود باشید شما به راحتی می توانید با سیستم صف تماس روی سرور voip خودتان مشتریان را در زمان تماس با سازمان در صف انتظار قرار داده و ضمن اعلام نوبت ایشان در صف پیام های مورد نظر تبلیغاتی خود را برای ایشان پخش نمایید.

خواندن 4675 دفعه
برچسب‌ها
محتوای بیشتر در این بخش: « ضبط مکالمات تماس اینترنتی »

نظر یا پرسش خود را مطرح کنید

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

درباره ما

کیمیا ارتباط هوشمند با هدف بومی سازی راهکارهای نوین ارتباطی و مخابراتی جهت افزایش کیفیت ارتباطات سازمان ها و مراکز اقتصادی با پشتوانه یک دهه فعالیت های مخابراتی و ارتباطی در سال 1393 پا به عرصه کسب و کار نهاد.

تماس با ما

آدرس : تهران، اقدسیه،  بزرگراه ارتش، نرسیده به مینی سیتی، پلاک 24 (مجتمع میلاد)، ورودی 3، واحد 3

تلفن : 22446068 -021 خط ویژه

09022446068 و 22451821

ایمیل : این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

22451821
بالا