پشتیبانی سانترال و نگهداری سیستم تلفنی از جمله خدمات واحد فنی کیمیا ارتباط می باشد. سابقه فعالیت بیش از 5 سال در حوزه سیستم های مخابراتی و 10 سال در حوزه شبکه های کامپیوتری امکان نگه داری و پشتیبانی تخصصی از سیستم تلفنی مشتریان گرامی را فراهم می کند.

بازدید دوره ای سانترال های سنتی و کم ظرفیت نظیر kx-tes824، kx-tem824، kx-ta1232 تا سانترال های پر ظرفیت tda100، tda100d، tda100dbp، tda100dba، tda200، tda600 و سانترال های تحت شبکه tde100، tde200، tde600 و سانترال های نسل جدید تحت شبکه ns300، ns500 و ns700 و سانترال های سری ncp به همراه برنامه ریزی و انجام تنظیمات با ارائه چک لیست فنی صورت می پذیرد.

پشتیبانی سانترال پاناسنیک

پشتیبانی پسیو مخابراتی شامل راه اندازی و عیب یابی خطوط تلفن از کاربر تا پست های میانی و پست ام.دی.اف کروز و بررسی اتصالات و تهیه نقشه برای پست ها و ثبت ورودی و خروجی رنگ بندی کابل های مخابراتی و تنظیمات ارتباطات بی سیم تلفن های دکت از جمله فعالیت های صورت گرفته در حوزه پسیو می باشد.

راه اندازی و تنظیمات داخلی های تحت شبکه، تلفن نرم افزاری و برقراری ترانک های voip بین دو دستگاه سانترال پاناسونیک از فعالیت های مربوط به بخش برنامه ریزی دستگاههای تحت شبکهvoip می باشد. دستگاه های جانبی مانند سیستم ثبت گزارشات، صندوق صوتی، ضبط مکالمات و مرکز تماس از سرویس های جنبی سیستم تلفنی می باشد که توسط واحد فنی کیمیا ارتباط ارائه می گردد.

خواندن 1140 دفعه

HEADER 

#
اکرم 27 ارديبهشت 1395
با عرض سلام و خسته نباشینمدل تلفن سانترال من kxt7730 هستش. وقتی از خارج شرکت به داخل شرکت تماس میگیرن تمام تلفن های سانترال ما زنگ میخوره . میخوام بدونم چی کار کنم که تماس های خارجی تلفن سانترال من زنگ نخوره فقط چراغ چشمک آن روشن بشه که در صورت تمایل آن را جواب بدم ولی تلفن داخلی زنگ بخوره . ممنون میشم مرحله به مرحله توضیح بدین چون متوجه نمیشم قبلا هم لز یکی از همکاران سوال کرده بودم.
#
کیمیا ارتباط 27 ارديبهشت 1395
تنظیمات تماس ورودی سانترال از بیرون

با سلام
شما برای تنظیمات زنگ خور داخلی ها وارد محیط برنامه ریزی شوید و با کدهای 408 تا 410 می توانید داخلی های مورد نظر برای زنگ خور را برای هر خط شهری فعال کنید و اگر می خواهید یک داخلی برای تماس های ورودی یک خط شهری زنگ نخورد آن را در حالت disable قرار دهید.
با توضیحات داده شما می توانید تنظیمات مورد نظر را انجام دهید. اگر با وجود این راهنمایی باز هم نمی توانید تنظیمات را انجام دهید بهتر است از کارشناس سانترال بخواهید به صورت ریموت یا حضوری تنظیمات را برای شما انجام دهد.
#
مجید 10 ارديبهشت 1396
با عرض سلام و خستع نباشید
بنده یک دستگاه مرکز تلفن tda100d دارم و میخواهم از طریق شبکه کانکت بشوم ولی به دلیل اینکه ای پی ست شده در دستگاه داخل رنج نیست نمیتوانم .خواهشمندم جهت تغییر ای پی دستگاه راهنمایی بفرمایید .
با تشکر
#
کیمیا ارتباط 10 ارديبهشت 1396
سلام
tda100d قابلیت اتصال از طریق شبکه ندارد.

نظر یا پرسش خود را مطرح کنید

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

درباره ما

شرکت کیمیا ارتباط هوشمند با هدف بومی سازی راهکارهای نوین ارتباطی و مخابراتی جهت افزایش کیفیت ارتباطات سازمان ها و مراکز اقتصادی با پشتوانه یک دهه فعالیت های مخابراتی و ارتباطی در سال 1393 پا به عرصه کسب و کار نهاد.

تماس با ما

آدرس : تهران، اقدسیه،  بزرگراه ارتش، نرسیده به مینی سیتی، پلاک 24 (مجتمع میلاد)، ورودی 3، واحد 3

تلفن :  22446068-021 خط ویژه

ایمیل : این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

همراه : 09022446068

بالا