نرم افزار مرکز تماس یا call center قابلیتی برای مدیریت تماس های تلفنی بین تماس گبرندگان و اپراتور های تلفنی می باشد. نرم افزار های مرکز تماس در برخی برند های پیاده سازی شده بر روی پلت فرم سخت افزاری نظیر TVM های پاناسونیک و در برخی با لایسنس مانند سیسکو می باشند. اما محبوب ترین نرم افزار مرکز تماس در جهان بدون تردید نرم افزار کد باز استریسک می باشد که از یک Call Center حرفه ای و قدرتمند پشتیبانی می نماید. یکی از ویژگی های بی بدیل مرکز تماس نرم افزاری استریسک قابلیت توسعه و پیکر بندی یک مرکز تماس از ابتدا تا انتها می باشد که هسته تلفنی استریسک این امکان را جهت تطبیق نیاز های گوناگون یک سازمان با مرکز تماس آن می دهد، به نحوی که می توان در بخش های مختلف تغییرات لازمه را اعمال نمود و توسعه نرم افزاری مورد نظر را صورت داد.

نرم افزار مرکز تماس call center

نرم افزار مرکز تماس امکانات متعددی را برای مدیریت تماس گیرندگان و هدایت تماس های ورودی به صف فراهم می کند که در ادامه به معرفی برخی از این قابلیت ها و فیچر ها می پردازیم.

  • قابلیت تعریف اپروتورهای ثابت و داینامیک
  • پخش صدا برای زمان ورود اپراتورها به صف
  • پخش ملودی مورد نظر برای زمان انتظار اپراتورها برای دریافت تماس
  • تعریف بیشترین زمانی که یک تماس گیرنده در صف بماند
  • تعریف حداکثر تعداد تماس گیرندگانی که می توانند وارد صف شوند
  • تعیین مکانیزم توزیع تماس ها و ارتباط تماس گیرندگان با اپراتور یا اپراتورها
  • تعیین وضعیت اپراتور مشغول در مشاهده و دریافت تماس ورودی
  • اعلام زمان تقریبی انتظار تماس گیرندگان برای ارتباط با اپراتور
  • اعلام نوبت تماس گیرنده در صف تلفنی برای ارتباط با کارشناسان
  • تعیین فواصل پخش پیام های تبلیغاتی و اطلاع رسانی
  • قابلیت پخش پیام های گوناگون در زمان انتظار کاربر
  • تعیین مقاصد دیگر برای تماس های بدون پاسخ و .....

 

با نرم افزار مرکز تماس استریسک و قابلیت های فراوان آن می توان به بهترین نحو در عین صرفه جویی در منابع انسانی، رضایتمند مشتریان را افزایش داد و از فرصت طلایی انتظار مشتری جهت ارتباط با کارشناسان بیشترین بهره تبلیغاتی را برد. بسیاری از سازمان های بزرگ و بانک ها جهت مدیریت بهتر واحد پشتیبانی و ارتباطات مردمی از این مرکز تماس بهره می برند و با توسعه نرم افزاری نرم افزار مرکز تماس و ارتباط آن با دیگر ابزار های اتوماسیونی سازمان نظیر نرم افزار ارتباط با مشتری محیط ارتباطی یکپارچه و با قابلیت کنترل و ارزیابی را برای سازمان خود رقم می زنند.

با طرح نیازهای سازمان خود در مورد نرم افزار مرکز تماس با کارشناسان کیمیا ارتباط مشاوره لازم جهت انتخاب و خرید تجهزات مناسب را دریافت نمایید. هزینه و قیمت نرم افزار مرکز تماس و تجهیزات مربوطه را با ما هراه باشید تا با انتخابی مطمئن نرم افزار مرکز تماس مناسب با سازمان خود را راه اندازی نمایید و مزیت های آن در جهت افزایش حس رضایت مشتریان و کارشناسان خود بهره ببرید.

خواندن 1124 دفعه

نظر یا پرسش خود را مطرح کنید

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

درباره ما

شرکت کیمیا ارتباط هوشمند با هدف بومی سازی راهکارهای نوین ارتباطی و مخابراتی جهت افزایش کیفیت ارتباطات سازمان ها و مراکز اقتصادی با پشتوانه یک دهه فعالیت های مخابراتی و ارتباطی در سال 1393 پا به عرصه کسب و کار نهاد.

تماس با ما

آدرس : تهران، اقدسیه،  بزرگراه ارتش، نرسیده به مینی سیتی، پلاک 24 (مجتمع میلاد)، ورودی 3، واحد 3

تلفن :  22446068-021 خط ویژه

ایمیل : این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

همراه : 09022446068

بالا