آموزش تغییر صدای تلفن گویای سانترال پاناسونیک و ضبط پیام ورودی سانترال برای منشی تلفنی یا همان تلفن گویا روی سانترال KX-TES824 با تلفن مدیریتی KX-T7730 و ضبط صدای تلفن گویا سانترال های پر ظرفیت TDA و TDE با تلفن KX-T7665 و دیگر تلفن های دیجیتال مانند KX-DT333 به همراه روش ضبط پیام لایه های زیرین تلفن گویا، در این قسمت در دسترس مشتریان گرامی قرار گرفته است.

روش ضبط پیام تلفن گویا روی سانترال KX-TES824 و KX-TEM824

برای انجام این کار باید ابتدا با تلفن مدیریتی KX-T7730 به پورت مدیریتی دستگاه متصل شوید و پس از آن برای ضبط صدای تلفن گویا به شکل زیر عمل نمایید. برای پیام اصلی یا همان پیام ورودی و خوش آمد گویی:

1. ابتدا کلید program را انتخاب کنیدضبط صدای تلفن گویا سانترال پاناسونیک

2. عدد 9 راوارد نمایید

3. عدد 1 را وارد کنید

4. مجددا عدد 1 را وارد کنید

5. پس از شنیدن صدای بوق پیام خود را ضبط کنید

6. کلید store را در پایان برای ذخیره وارد کنید.

برای پیام لایه های بعدی تلفن گویا:

پیام لایه های بعدی زمانی استفاده می شود که شما پس از پیام خوش آمد گویی و شماره گیری یک عدد کاربر را به یک مقصد خاص متصل نکنید، برای مثال پس از پیام خوش آمد گویی کاربر برای ارتباط با واحد فروش عدد یک را شماره گیری کرده است و در این شرایط ما یک منوی تلفنی دیگر برای معرفی بخش های مختلف واخد فروش داشته باشیم. در این شرایط پیام مربوط به منو های زیرین به این شکل ضبط می گردد.

1. ابتدا کلید program را انتخاب کنید

2. عدد 9 راوارد نمایید

3. عدد 3 را وارد کنید

4. عدد 1 (شماره زیر منو) را وارد کنید

5. وارد نمودن ستاره (*)

6. پس از شنیدن صدای بوق پیام خود را ضبط کنید

7. کلید store را در پایان برای ذخیره وارد کنید.

به این ترتیب می توانید پیام مورد نظر خود را برای معرفی شرکت و بخش های مختلف مجموعه خود نظیر واحد فروش، پشتیبانی و غبیره به مشتریان معرفی نمایید و در صورت لزوم پیام های مرتبط با منو های دیگر را نیز ضبط نمایید. در صورتی که مشکل در ضبط صدای سانترال دارید از طریق بخش پرسش یا نظر در پایین همین برای دریافت پاسخ سوالات خود با کارشناسان ما ارتباط برقرار نمایید.

خواندن 18548 دفعه

HEADER 

#
شهرام کسرایی 25 ارديبهشت 1395
با سلام
برای پیام لایه های بعدی تلفن گویا باز هم باید کد 1. ابتدا کلید program را انتخاب کنید

2. عدد 9 راوارد نمایید

3. عدد 3 را وارد کنید

4. عدد 1 را وارد کنید

5. وارد نمودن ستاره (*)

6. پس از شنیدن صدای بوق پیام خود را ضبط کنید

را وارد کنبم ؟یا کد ها تغییر پیدا میکنن ؟
#
کیمیا ارتباط 25 ارديبهشت 1395
ضبط صدای منوهای زیرین تلفن گویا

با سلام
برای پیام های لایه های زیرین تلفن گویا مانند راهنما عمل می کنید قسمت چهارم شماره منوی شما می باشد که برای منوی اول عدد1 منوی دوم عدد 2 و همین طور الی آخر شماره منو را وارد می کنید.
موفق باشید
#
داود 27 ارديبهشت 1395
با سلام و خسته نباشید.میخواستم بدونم چطوری میشه صدای منشی ضبظ شده را حذف کرد؟
#
داود 27 ارديبهشت 1395
من میخوام وقتی کسی زنگ میزنه صدایی که ضبط کردیم رو حذف کنم و بطور عادی زنگ بخوره و صدای بوق شنیده بشه بجای صدای ضبط شده.ممنونم میشم دوباره پاسخ بدین
#
کیمیا ارتباط 27 ارديبهشت 1395
سلام
صدای منشی حذف نمیشه اگر منظور شما این هست که به جای آنکه تماس ها برود روی منشی روی داخلی زنگ بخوره باید وارد محیط برنامه ریزی بشید و با کد 414 تماس ها را روی DIL قرار داده و بعد از آن با کد 407 داخلی های زنگ خور را انتخاب کنید.
#
حامد احمدی 02 خرداد 1395
با سلام.من همه ی این کارهایی که گفتین انجام دادم پیامم ضبط شده ولی وقتی تماس میگیرم زنگ میخوره و پیامم پخش نمیشه.در ضمن کد 502 و 911 که فکر میکنم مربوط به فعال کردن دیزا باشه هیچ واکنشی نشون نمیده و روی این 2 دستور تلفن 3 بیت بوق میزنه
#
كيميا ارتباط 02 خرداد 1395
اين اموزش براي ضبط صدا هست نه تنظيمات ديزا
آموزش كدهاي برنامه ريزي سانترال رو مطالع كنيد توضيح كامل داده شده بايد با dial mode مسير تماس هاي ورودي به سمت ديزا هدايت كنيد
#
بهمنی 17 خرداد 1395
با سلام برای باز پخش صدای ضبط شده چه دستوری باید انجام داد؟
#
کیمیا ارتباط 17 خرداد 1395
سلام
در همون زمانی که صدا رو ضبط می کنید دکمه مربع رو بزنید صدای ضبط شده را برای شما پخش می کند
#
بهمنی 17 خرداد 1395
دروود. درحال حاضر ویس ضبط شده ولی نمیدانم چندمین صدا ضبط شده درست است بعد از ضبط گونه امکان پذیر است؟
#
کیمیا ارتباط 17 خرداد 1395
برای شنیدن صدای ضبط شده کد 9 2 1 رو تست کنید و نتیجه رو اعلام کنید. مضاف بر این که اگر ضبط شده و دیزا فعال باشه با شماره گیری خط می تونید صدا رو گوش کنید
#
هندی 22 خرداد 1395
سلام
دوست عزیز من برای ویرایش صدای ظبط شده از کدهای بالا استفاده میکنم اما وارد نمیشم؟؟؟؟
#
هندی 22 خرداد 1395
البته من با گوشی kx-DT346 و با داخلی 101 اقدام میکنم
#
کیمیا ارتباط 22 خرداد 1395
ضبط صدای منشی تلفنی روی tda

با سلام
شما برای ضبط صدای منشی باید کد 361* را شماره گیره کرده و پس از آن شماره دیزا را وارد کنید و پس از شنیدن صدای بوق پیام خود را ضبط نمایید.
موفق باشید
#
هندی 22 خرداد 1395
دوست عزیز لطفا مراحل کامل زدن کد *361 رو میگید؟؟
#
کیمیا ارتباط 22 خرداد 1395
مراحل به همین شکلی که گفته شد می باشد و چیز بیشتری نیست. طبیعتا این کار را باید با داخلی مدیریتی انجام دهید و پس از شماره گیری کد ضبط باید شماره دیزا را نیز وارد کنید که هر عددی می تواند باشد. اگر در انجام این کار موفق نشدید از یک کارشناس سانترال بخواهید با ورود به محیط برنامه ریزی شماره دیزا را در بیاورد و قابلیت مدیریت را برای داخلی شما فعال کند
#
هندی 22 خرداد 1395
من باید اول گوشی را بردارم و بعد کد 361* رو وارد کنم ???
چه زامانی باید شماره گیری کنم کد 361* رو؟؟؟
#
کیمیا ارتباط 22 خرداد 1395
بله بزرگوار این که مشخص هست شما باید گوشی را بردارید و کد را وارد کنید. اگر پس از وارد کردن کد با ارور مواجه می شوید به دلیل مدیریتی نبود داخلی یا اشتباه وارد نمودن شماره دیزا می باشد
#
ehsana 02 ارديبهشت 1396
سلام برای وارد کردن خطوط شهری به مسیر دیزا از چه کدی استفاده کنم و اینکه حتما باید گروه بندی بشن داخلی ها و با چه کدی و چگونه گروه بندی کنم
#
کیمیا ارتباط 04 ارديبهشت 1396
سلام
سوالتان در بخش مربوطه (کدهای برنامه ریزی سانترال) مطرح کنید این قسمت مربوطه به ضبط صدا هست.
#
هندی 22 خرداد 1395
دوست عزیز من موفق به ظبط صدای اولیه با کد361* شدم
الان زمانی که صدا پخش میشه و مخاطب کلید1 رو میزنه رو میخوام ظبط کنم
راهنمایی بفرمایید
#
کیمیا ارتباط 22 خرداد 1395
همین مراحل رو طی کنید فقط شماره دیزای مربوط به عدد 1 را به جای دیزای اصلی وارد کنید
#
مهدي.ر 23 خرداد 1395
911 براي ضبط صداي اصلي هستش
من ديدم صدايي كه واسه 913 ضبط كردم زمان اشغالي يك داخلي واسه تماس گيرنده پخش ميشه و صداي اصلي مجدد پخش ميشه
ميشه بگيرد كدهاي 912.913.914 و... دقيقا واسه چه زماني هستن؟
#
کیمیا ارتباط 23 خرداد 1395
ogm های بعدی در منوهای زیرین یا در ucd ها کاربرد دارد البته برای اختصاص به منوهای بعدی با این کدها ضبط نمی شوند
#
زهرا 24 خرداد 1395
سلام خسته نباشید
وقتی از منشی استفاده میکنیم اگر تماسی گرفته شه و اشغال باشه چطور میشه پشت خطی هولد بشه؟
#
کیمیا ارتباط 24 خرداد 1395
سلام
کد 506 مربوط به تنظیمات busy mode دیزا هست که می تونید از اون برای سه حالت disa و busy و disconnect استفاده کنید
#
زهرا 24 خرداد 1395
ممنون فقط من نفهمیدم دقیق باید چی کار کنم میشه دقیق تر توضیح بدید؟
#
کیمیا ارتباط 24 خرداد 1395
وارد محیط برنامه ریزی شده و از کد گفته شده برای تنظیمات استفاده می کنید. اگر با دستگاه سانترال آشنایی ندارید، بهتر هست شما از یک کارشناس سانترال به صورت حضوری یا ریموت برای تنظیمات دستگاه استفاده کنید
موفق باشید
#
سعید 03 تیر 1395
سلام خسته نباشید، برای مدل kx-tc1891b که پیغامگیرش غیر فعال شده چه راه حلی برام پیشنهاد میکنین
#
کیمیا ارتباط 03 تیر 1395
سلام
در این بخش آموزش تلفن گویا برای سانترال توضیح داده شده است نه انسرینگ تلفن های معمولی. در مورد گوشی تلفنی که گفتید اطلاعی ندارم می تونید از طریق دانلود Manual روش را دنبال کنید
دفترچه راهنما تلفن Kx-Tc1891b برای شما ایمیل شد
#
javad 09 تیر 1395
سلام . میشه واسه تنظیمات تلفن گویا tda100 توضیح بدین . من 824 انجام دادم ولی کدینگ این دستگاه رو ندارم
#
کیمیا ارتباط 09 تیر 1395
آموزش سانترال های پر ظرفیت به دلایلی روی سایت قرار داده نمیشه شما می تونید از طریق پشتیبانی ریموت و با پرداخت هزینه ای کم تنظیمات مربوطه را فرا بگیرید یا manual اصلی را دانلود کرده و مطالعه نمایید.
#
علی 10 تیر 1395
سلام
روش فعال کردن دیزا روی TDA600 به شکلی هست و میخوام چند پیام زیرین هم بسازم ممنون میشم راه نمای کامل کنید
#
کیمیا ارتباط 10 تیر 1395
سلام بزرگوار پاسخ درخواست مشابه سوال شما در بالای پرسشتون داده شده است
#
جوادیان 24 تیر 1395
سلام
چطور میتونم در tda100 وقتی مشترک شماره گیری میکند به جای بوق اهنگ پخش بشه
با تشکر
#
کیمیا ارتباط 24 تیر 1395
سلام آموزش tda روی سایت نداریم ولی اجمالا اگر دیزا دارید، با تنظیمات موزیک هلد در دیزا می توانید به جای بوق موزیک پخش کنید
#
مرتضی 30 تیر 1395
با سلام
میخوام دیزا 824 را از طریق نرم افزار کامپیوتری فعال کنم و ضبط کنم؟
ایا امکان اپلود فایل ضبط شده به جای ضبط صدا وجود داره؟؟
#
کیمیا ارتباط 30 تیر 1395
سلام خیر
#
مینا 26 مرداد 1395
سلام
چه جوری میشه به صدای محیط ازطریق 7730 گوش کرد .
#
کیمیا ارتباط 27 مرداد 1395
سلام
شنود صدای اتاق را در جستجو نمایید در صفحه مربوطه توضیحات لازم ارائه شده است
#
کاظم 29 مهر 1395
با سلام و درود. چطور میشه یک پیام را ضبط کرد تا قبل از بر داشتن تلفن ان پیام پخش شود یعنی تماس گیرنده وارد محیط دیزا نشود.مثال :پیامی با متن (شما با اداره .... تماس گرفته اید لطفا صبور باشید) در زمان تماس پخش شود وفرد تماس گیرنده به جای شنیدن صدای بوق این پیام را بشنود تا اپراتور گوشی را برداردد
#
کیمیا ارتباط 29 مهر 1395
سلام
شما میتونید همین دیزا رو با without AA بسازید (کد500) و بعد از پخش پیام خوش آمد تماس ها به سمت اپراتور هدایت شوند.
#
شهرام 13 آبان 1395
با سلام
وسط پیغام خوش آمد گویی تلفن قطع میشود و تماس گیرنده امکان ارتباط با منشی و یا هیچ داخلی را ندارد
مشکل از کجاست و چه طوری میشه حل کرد ؟
#
کیمیا ارتباط 13 آبان 1395
سلام
مشکلات مختلفی میتونه باشه از یک کارشناس بخواهید موضوع را بررسی کند
#
حمید 22 دی 1395
با سلام.
چطور میشه پیام جدیدی رو جایگزین پیام قبلی دیزا کرد.
#
کیمیا ارتباط 22 دی 1395
سلام
از طریق همین روشی که در متن آمده پیام جدید شما جایگزین پیام قبلی خواهد شد.
#
سحررددد 30 دی 1395
سلام لطفا راهنمایی کنید چجوری میشه مستقیم تماس بره روی پیغامگیر. اینجوری ۵ تا بوق میخوره بعد میره میخام اتوماتیک بره پیغامگیر
#
کیمیا ارتباط 01 بهمن 1395
سلام
در کد 504 زمان را کاهش دهید.
#
رها 12 بهمن 1395
با سلام
احتراما تمامی مراحل گفته شده انجام گرفته ولی هنگام تماس پیغام پخش نمیشود و بوغ عادی میزند
#
کیمیا ارتباط 12 بهمن 1395
سلام
این تنظیمات مربوط به ضبط صدا هست تنظیمات مسیر دهی به تلفن گویا و تنظیمات خود تلفن گویا را در بخش کد های برنامه ریزی سانترال می توانید دنبال نمایید.
#
مهدی عشقی 19 بهمن 1395
با سلام من با دستور بالا پیغام میزارم و اوکی هست اما بعد پیغام یه مکث 5ثانیه ای داره ، میخوام حذف بشه و سریعا وصل بشه به اپراتور آیا امکان پذیره؟؟
#
کیمیا ارتباط 23 بهمن 1395
سلام
این مربوط به تنظیمات زمان در دیزا هست و ارتباطی به ضبط پیام ندارد. میتوانید کدهای مربوطه را در بخش کدهای برنامه ریزی مطالعه نمایید و اگر سوالی دارید در بخش مربوطه مطرح نمایید.
#
اسماعیل 22 بهمن 1395
سلام. برای سانترال 824 به جز پیام خوش آمد گویی چند لایه زیرین برای تلفن گویا وجود دارد که یتوان ضبط صدا انجام داد؟ با تشکر
#
سجاد 28 بهمن 1395
سلام . تلفن گویا مجموعه ما در لایه اول اشاره میکنه که برای تماس با واحد فروش عدد 2 را انتخاب کنید و در لایه دوم مجددا تلفن گویا قسمت فروش رو به دو دسته دیگه تقسیم میکنه و از تماس گیرنده میخواد که عدد 1 یا 2 را انتخاب کنه... چطورمیتونم قسمت آخر رو حذف کنم و کاری کنم که وقتی در مرحله اول قسمت فروش رو انتخاب میکنن مستقیم روی خط وصل شه؟؟؟ با تشکر از سایت خوبتون
#
کیمیا ارتباط 30 بهمن 1395
سلام
میتنید با کد 501 مقصد عدد 2 را جک داخی مورد نظر انتخاب کنید تا مستقیم روی آن زنگ بخورد.
#
ASI 16 فروردين 1396
سلام
چطور پیام زیر گروه DISA را حذف کنیم
#
کیمیا ارتباط 18 فروردين 1396
سلام
شما بهتر است پیام جدید را روی پیام قبلی ذخیره نمایید به هر شکل شماره گیری صفر بعد از عدد 9 موجب حذف ogm ها می شود.
#
قلباربند 21 فروردين 1396
سلام
لطفا توضیح دهید پیام قبلی چطور پاک شود
#
کیمیا ارتباط 23 فروردين 1396
سلام
به جای عدد 1 عدد 0 را شماره گیری کنید
#
sadegh 18 خرداد 1396
با سلام
برای ضبط اولین پیغام دیزا(نه لایه های زیرین )میشه ازکد911استفاده کرد یا باید از کد931استفاده کنیم. باتشکر
#
کیمیا ارتباط 20 خرداد 1396
سلام
از 9 بعد 1 و بعد 1 میتونید استفاده کنید
#
حسین 01 تیر 1396
سلام دوست عزیز
ببخشید آیا امکان دارد صدای دیزا را در سانترالهای پرظرفیت از طریق فایلهای ضبط شده در استدیو قرار دهیم. در دستگاه TVM چطور؟ ممنون مشم جواب بدین
#
کیمیا ارتباط 01 تیر 1396
سلام
روی دیزا خیر ولی روی tvm می شود.
#
کرمی 01 تیر 1396
باسلام پیغام منشی جهت خوش امد گویی ضبط شده است اما چگونه می توان این پیغام را به دیزاین منتقل کرد تا فرد تماس گیرنده بعد ازتماس این پیغام را بشنود
#
کیمیا ارتباط 01 تیر 1396
سلام
برای تنظیمات گویا بخش کدها برنامه ریزی ساانترال مراجعه کنید
#
مهرزاد 14 تیر 1396
سلام تلفن سانترال 824 دارم ولی یکی از خط ها بعد از 2 بار زنگ خوردن دیگه زنگ نمیزنه ولی فرد پشت خط هست .خط اول درست کار میکنه و تا زمانی که گوشی رو برداریم به زنگ زدن ادامه میده ولی خط دوم این مشکل رو داره لطفا بفرمایید اشکال کار کجاست . ممنونم
#
کیمیا ارتباط 14 تیر 1396
سلام
خط ها تفاوتی ندارن تلفن گویا یک کانال هست و تا زمانی که یک نفر پیام گویا رو میشنوه فرد دیگه اگر تماس بگیره بوق آزاد میشنود تا نفر اول یک داخلی را شماره گیری کند.
#
پردیس 15 تیر 1396
با سلام
من میخواستم صدای منشی تلفنی را تغییر بدهم طبق دستوی که گفتین
program-9-1-1
اما وقتی دکمه program را میزنم پیام PITS-PGM NO? رو نشون میده و وقتی عدد 9 رو میزنم فقط دو تا بوق میخوره و نمیشه صدا ضبط کرد
قبلا صدای منشی را عوض کرده بودم ولی این بار نمیشه. ممنون میشم راهنمایی کنید.
#
کیمیا ارتباط 15 تیر 1396
سلام
قاعدتا با همین روش میتونید انجام بدید ممکنه روی سانترال مشکلی بوجود آمده باشد. ابتدا پیام های موجود را با 9 و بعد 0 حذف کنید و بعد ظبط کنید اگر مشکل حل نشد یکبار سانترال را ریست فکتوری کنید و مجدد برنامه ریزی کنید
#
جلال 18 تیر 1396
سلام من وقتی ضبط دو مرحله ای رو میخوام فعالش کنم عدد 9 3 1 رو میزنم دو بوق پشت سرهم میزنه کاری انجام نمیشه
#
کیمیا ارتباط 18 تیر 1396
سلام ابتدا باید مقصد شماره گیری عدد 1 را مشخص کرده باشید و بعد از زدن 9 و 3 و 1 کلید * را بزنید.
#
جلال 18 تیر 1396
ی سوال از خدمتتون من از ی سایت کل تنظیمات سانترال رو با کامپیوتر پیداکردم حال سوالم اینه ایا میشه تمامی تنطیمات رو با کامپیوتر انجام داد .اخه همین کد رو تو تنظیمات پروگرام با کامپیوتر نتونستم پیداش کنم وانجام بدم
#
کیمیا ارتباط 20 تیر 1396
ضبط صدا را خیز ولی تنظیمات مربوط به برنامه ریزی از طریق کامپیوتر انجام می شود
#
آرمان 25 تیر 1396
با سلام
جهت ضبط صدا برای لایه دوم Program رو میزنم و 9 و 3 بعدش هر عددی که میزنم با ستاره، سه تا بوق میزنه و قبول نمیکنه
مشکل از کجا میتونه باشه؟
#
کیمیا ارتباط 26 تیر 1396
سلام اول باید تنظیمات لایه ها در دیزا را انجام داده باشید بعد اقدام به ضط صدا کنید
#
علیرضا 02 مرداد 1396
سلام من برای ضبط صدا مراحل شما رو طی کردم و در نهایت دکمه استور رو زدم ولی صدا در زمانی که تماس میگیرم پخش نمیشه
#
کیمیا ارتباط 02 مرداد 1396
سلام
این مطلب مربوط به ضبط صدا می باشد تنظیمات تلفن گویا را در بخش کدهای برنامه ریزی سانترال می توانید دنبال نمایید.
#
طاها پاناسونیک 03 مرداد 1396
سلام
میخواستم بدونم امکانش هست که فایل اصلی ضبط استودیو به اپراتور دستگاه بدم؟یا حتما باید صدا ضبط بشه رو اپراتور
#
کیمیا ارتباط 06 مرداد 1396
سلام
ضبط صدا از طریق گوشی انجام می شود می توانید از طریق تبدیل از خروجی پلیر به ورودی هدست این کار را انجام دهید.
#
سجاد 11 مرداد 1396
با سلام و خسته نباشید
میخوام صدای ظبط شده برای تماس گیرنده پخش بشه ولی قابلیت شماره گیری داخلی هارو نداشته باشه
یعنی فقط خوشامد باشه وبعدم که خود اپراتور جواب میده .
ممنون
#
کیمیا ارتباط 11 مرداد 1396
سلام
میتونید از گروه استفاده کنید یا در دیزا پرمیشن داخلی ها را با کد 516 غیر فعال کنید
#
رضا 28 مرداد 1396
با عرض سلام خدمت استاد عزیز. اگه کد ورود به سانترال 24*8را فراموش کرده باشیم به چه صورت میشه وارد برنامه شد؟؟ ممنون از وقتی که میزارید
#
کیمیا ارتباط 30 مرداد 1396
سلام
باید سانترال ریست فکتوری و مجدد برنامه ریزی شود.
#
رضا 31 مرداد 1396
سلام.میشه دستورالعمل ریست فکتوری رابگید؟ممنون
#
کیمیا ارتباط 08 شهریور 1396
سلام
ضمن عذرخوهی بابت تاخیر در پاسخگویی در نظر داشته باشید در صورت ریست فکتوری باید سانترال را از اول برنامه ریزی نمایید. برای ریست سانترال پاناسونیک 824 به روش زیر عمل کنید.

ریست فکتوری
1. درب مرکز را باز کنید
2. کلید System Clear Switch را روی حالت CLR قرار دهید
3. دکمه ریست رو فشار دهید
4. در زمان فلش شدن (حدود 5 ثانیه) دستگاه، کلید ریست رو به حالت NOR باز می گردانید.
#
رضا 07 شهریور 1396
سلام.خسته نباشید.استاد به چه صورت میشه در مرکز سانترال tda100 داخلی معمولی رابه سانترال تبدیل کرد.مثلا داخلی 105 را گوشی سانترال استفاده کنیم .یامثلاخطی که قبلا سانترال بوده راتغییر بدیم؟ممنون ار وقتی که میزارید
#
کیمیا ارتباط 08 شهریور 1396
سلام
در وهله اول باید عرض کنم بنای آموزش سانترال های پر ظرفیت روی سایت را نداریم. در مورد سوالتان باید منظورتون از سانترال کردن را بفرمایید. در نرم افزار کنسول شما می توانید در بخش extension setting داخلی های مورد نظر را تغییر دهید
#
رضا 11 شهریور 1396
سلام.منطورم اینکه به چه صورت میشه داخلی دیجیتال به خط معمولی وخط معمولی رابه دیجیتال تبدیل کرد .درمراکز tda100؟..ممنون
#
کیمیا ارتباط 14 شهریور 1396
سلام
این امکان وجود ندارد. به کارت دیجیتال تنها داخلی دیجیتال و به کارت آنالوگ تنها داخلی آنالوگ می توان متصل کرد. کارت های هایبرید می توان برای یک زوج دیجیتال و یک زوج آنالوگ یا دو زوج هایبرید استفاده نمود.

نظر یا پرسش خود را مطرح کنید

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

درباره ما

شرکت کیمیا ارتباط هوشمند با هدف بومی سازی راهکارهای نوین ارتباطی و مخابراتی جهت افزایش کیفیت ارتباطات سازمان ها و مراکز اقتصادی با پشتوانه یک دهه فعالیت های مخابراتی و ارتباطی در سال 1393 پا به عرصه کسب و کار نهاد.

تماس با ما

آدرس : تهران، اقدسیه،  بزرگراه ارتش، نرسیده به مینی سیتی، پلاک 24 (مجتمع میلاد)، ورودی 3، واحد 3

تلفن :  22446068-021 خط ویژه

ایمیل : این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

همراه : 09022446068

بالا