آموزش تغییر صدای تلفن گویای سانترال پاناسونیک و ضبط پیام ورودی سانترال برای منشی تلفنی یا همان تلفن گویا روی سانترال KX-TES824 با تلفن مدیریتی KX-T7730 و ضبط صدای تلفن گویا سانترال های پر ظرفیت TDA و TDE با تلفن KX-T7665 و دیگر تلفن های دیجیتال مانند KX-DT333 به همراه روش ضبط پیام لایه های زیرین تلفن گویا، در این قسمت در دسترس مشتریان گرامی قرار گرفته است.

روش ضبط پیام تلفن گویا روی سانترال KX-TES824 و KX-TEM824

برای انجام این کار باید ابتدا با تلفن مدیریتی KX-T7730 به پورت مدیریتی دستگاه متصل شوید و پس از آن برای ضبط صدای تلفن گویا به شکل زیر عمل نمایید. برای پیام اصلی یا همان پیام ورودی و خوش آمد گویی:

1. ابتدا کلید program را انتخاب کنیدضبط صدای تلفن گویا سانترال پاناسونیک

2. عدد 9 راوارد نمایید

3. عدد 1 را وارد کنید

4. مجددا عدد 1 را وارد کنید

5. پس از شنیدن صدای بوق پیام خود را ضبط کنید

6. کلید store را در پایان برای ذخیره وارد کنید.

برای پیام لایه های بعدی تلفن گویا:

پیام لایه های بعدی زمانی استفاده می شود که شما پس از پیام خوش آمد گویی و شماره گیری یک عدد کاربر را به یک مقصد خاص متصل نکنید، برای مثال پس از پیام خوش آمد گویی کاربر برای ارتباط با واحد فروش عدد یک را شماره گیری کرده است و در این شرایط ما یک منوی تلفنی دیگر برای معرفی بخش های مختلف واخد فروش داشته باشیم. در این شرایط پیام مربوط به منو های زیرین به این شکل ضبط می گردد.

1. ابتدا کلید program را انتخاب کنید

2. عدد 9 راوارد نمایید

3. عدد 3 را وارد کنید

4. عدد 1 را وارد کنید

5. وارد نمودن ستاره (*)

6. پس از شنیدن صدای بوق پیام خود را ضبط کنید

7. کلید store را در پایان برای ذخیره وارد کنید.

به این ترتیب می توانید پیام مورد نظر خود را برای معرفی شرکت و بخش های مختلف مجموعه خود نظیر واحد فروش، پشتیبانی و غبیره به مشتریان معرفی نمایید و در صورت لزوم پیام های مرتبط با منو های دیگر را نیز ضبط نمایید. در صورتی که مشکل در ضبط صدای سانترال دارید از طریق بخش پرسش یا نظر در پایین همین برای دریافت پاسخ سوالات خود با کارشناسان ما ارتباط برقرار نمایید.

خواندن 9911 دفعه

HEADER 

#
شهرام کسرایی 25 ارديبهشت 1395
با سلام
برای پیام لایه های بعدی تلفن گویا باز هم باید کد 1. ابتدا کلید program را انتخاب کنید

2. عدد 9 راوارد نمایید

3. عدد 3 را وارد کنید

4. عدد 1 را وارد کنید

5. وارد نمودن ستاره (*)

6. پس از شنیدن صدای بوق پیام خود را ضبط کنید

را وارد کنبم ؟یا کد ها تغییر پیدا میکنن ؟
#
کیمیا ارتباط 25 ارديبهشت 1395
ضبط صدای منوهای زیرین تلفن گویا

با سلام
برای پیام های لایه های زیرین تلفن گویا مانند راهنما عمل می کنید قسمت چهارم شماره منوی شما می باشد که برای منوی اول عدد1 منوی دوم عدد 2 و همین طور الی آخر شماره منو را وارد می کنید.
موفق باشید
#
داود 27 ارديبهشت 1395
با سلام و خسته نباشید.میخواستم بدونم چطوری میشه صدای منشی ضبظ شده را حذف کرد؟
#
داود 27 ارديبهشت 1395
من میخوام وقتی کسی زنگ میزنه صدایی که ضبط کردیم رو حذف کنم و بطور عادی زنگ بخوره و صدای بوق شنیده بشه بجای صدای ضبط شده.ممنونم میشم دوباره پاسخ بدین
#
کیمیا ارتباط 27 ارديبهشت 1395
سلام
صدای منشی حذف نمیشه اگر منظور شما این هست که به جای آنکه تماس ها برود روی منشی روی داخلی زنگ بخوره باید وارد محیط برنامه ریزی بشید و با کد 414 تماس ها را روی DIL قرار داده و بعد از آن با کد 407 داخلی های زنگ خور را انتخاب کنید.
#
حامد احمدی 02 خرداد 1395
با سلام.من همه ی این کارهایی که گفتین انجام دادم پیامم ضبط شده ولی وقتی تماس میگیرم زنگ میخوره و پیامم پخش نمیشه.در ضمن کد 502 و 911 که فکر میکنم مربوط به فعال کردن دیزا باشه هیچ واکنشی نشون نمیده و روی این 2 دستور تلفن 3 بیت بوق میزنه
#
كيميا ارتباط 02 خرداد 1395
اين اموزش براي ضبط صدا هست نه تنظيمات ديزا
آموزش كدهاي برنامه ريزي سانترال رو مطالع كنيد توضيح كامل داده شده بايد با dial mode مسير تماس هاي ورودي به سمت ديزا هدايت كنيد
#
بهمنی 17 خرداد 1395
با سلام برای باز پخش صدای ضبط شده چه دستوری باید انجام داد؟
#
کیمیا ارتباط 17 خرداد 1395
سلام
در همون زمانی که صدا رو ضبط می کنید دکمه مربع رو بزنید صدای ضبط شده را برای شما پخش می کند
#
بهمنی 17 خرداد 1395
دروود. درحال حاضر ویس ضبط شده ولی نمیدانم چندمین صدا ضبط شده درست است بعد از ضبط گونه امکان پذیر است؟
#
کیمیا ارتباط 17 خرداد 1395
برای شنیدن صدای ضبط شده کد 9 2 1 رو تست کنید و نتیجه رو اعلام کنید. مضاف بر این که اگر ضبط شده و دیزا فعال باشه با شماره گیری خط می تونید صدا رو گوش کنید
#
هندی 22 خرداد 1395
سلام
دوست عزیز من برای ویرایش صدای ظبط شده از کدهای بالا استفاده میکنم اما وارد نمیشم؟؟؟؟
#
هندی 22 خرداد 1395
البته من با گوشی kx-DT346 و با داخلی 101 اقدام میکنم
#
کیمیا ارتباط 22 خرداد 1395
ضبط صدای منشی تلفنی روی tda

با سلام
شما برای ضبط صدای منشی باید کد 361* را شماره گیره کرده و پس از آن شماره دیزا را وارد کنید و پس از شنیدن صدای بوق پیام خود را ضبط نمایید.
موفق باشید
#
هندی 22 خرداد 1395
دوست عزیز لطفا مراحل کامل زدن کد *361 رو میگید؟؟
#
کیمیا ارتباط 22 خرداد 1395
مراحل به همین شکلی که گفته شد می باشد و چیز بیشتری نیست. طبیعتا این کار را باید با داخلی مدیریتی انجام دهید و پس از شماره گیری کد ضبط باید شماره دیزا را نیز وارد کنید که هر عددی می تواند باشد. اگر در انجام این کار موفق نشدید از یک کارشناس سانترال بخواهید با ورود به محیط برنامه ریزی شماره دیزا را در بیاورد و قابلیت مدیریت را برای داخلی شما فعال کند
#
هندی 22 خرداد 1395
من باید اول گوشی را بردارم و بعد کد 361* رو وارد کنم ???
چه زامانی باید شماره گیری کنم کد 361* رو؟؟؟
#
کیمیا ارتباط 22 خرداد 1395
بله بزرگوار این که مشخص هست شما باید گوشی را بردارید و کد را وارد کنید. اگر پس از وارد کردن کد با ارور مواجه می شوید به دلیل مدیریتی نبود داخلی یا اشتباه وارد نمودن شماره دیزا می باشد
#
هندی 22 خرداد 1395
دوست عزیز من موفق به ظبط صدای اولیه با کد361* شدم
الان زمانی که صدا پخش میشه و مخاطب کلید1 رو میزنه رو میخوام ظبط کنم
راهنمایی بفرمایید
#
کیمیا ارتباط 22 خرداد 1395
همین مراحل رو طی کنید فقط شماره دیزای مربوط به عدد 1 را به جای دیزای اصلی وارد کنید
#
مهدي.ر 23 خرداد 1395
911 براي ضبط صداي اصلي هستش
من ديدم صدايي كه واسه 913 ضبط كردم زمان اشغالي يك داخلي واسه تماس گيرنده پخش ميشه و صداي اصلي مجدد پخش ميشه
ميشه بگيرد كدهاي 912.913.914 و... دقيقا واسه چه زماني هستن؟
#
کیمیا ارتباط 23 خرداد 1395
ogm های بعدی در منوهای زیرین یا در ucd ها کاربرد دارد البته برای اختصاص به منوهای بعدی با این کدها ضبط نمی شوند
#
زهرا 24 خرداد 1395
سلام خسته نباشید
وقتی از منشی استفاده میکنیم اگر تماسی گرفته شه و اشغال باشه چطور میشه پشت خطی هولد بشه؟
#
کیمیا ارتباط 24 خرداد 1395
سلام
کد 506 مربوط به تنظیمات busy mode دیزا هست که می تونید از اون برای سه حالت disa و busy و disconnect استفاده کنید
#
زهرا 24 خرداد 1395
ممنون فقط من نفهمیدم دقیق باید چی کار کنم میشه دقیق تر توضیح بدید؟
#
کیمیا ارتباط 24 خرداد 1395
وارد محیط برنامه ریزی شده و از کد گفته شده برای تنظیمات استفاده می کنید. اگر با دستگاه سانترال آشنایی ندارید، بهتر هست شما از یک کارشناس سانترال به صورت حضوری یا ریموت برای تنظیمات دستگاه استفاده کنید
موفق باشید
#
سعید 03 تیر 1395
سلام خسته نباشید، برای مدل kx-tc1891b که پیغامگیرش غیر فعال شده چه راه حلی برام پیشنهاد میکنین
#
کیمیا ارتباط 03 تیر 1395
سلام
در این بخش آموزش تلفن گویا برای سانترال توضیح داده شده است نه انسرینگ تلفن های معمولی. در مورد گوشی تلفنی که گفتید اطلاعی ندارم می تونید از طریق دانلود Manual روش را دنبال کنید
دفترچه راهنما تلفن Kx-Tc1891b برای شما ایمیل شد
#
javad 09 تیر 1395
سلام . میشه واسه تنظیمات تلفن گویا tda100 توضیح بدین . من 824 انجام دادم ولی کدینگ این دستگاه رو ندارم
#
کیمیا ارتباط 09 تیر 1395
آموزش سانترال های پر ظرفیت به دلایلی روی سایت قرار داده نمیشه شما می تونید از طریق پشتیبانی ریموت و با پرداخت هزینه ای کم تنظیمات مربوطه را فرا بگیرید یا manual اصلی را دانلود کرده و مطالعه نمایید.
#
علی 10 تیر 1395
سلام
روش فعال کردن دیزا روی TDA600 به شکلی هست و میخوام چند پیام زیرین هم بسازم ممنون میشم راه نمای کامل کنید
#
کیمیا ارتباط 10 تیر 1395
سلام بزرگوار پاسخ درخواست مشابه سوال شما در بالای پرسشتون داده شده است
#
جوادیان 24 تیر 1395
سلام
چطور میتونم در tda100 وقتی مشترک شماره گیری میکند به جای بوق اهنگ پخش بشه
با تشکر
#
کیمیا ارتباط 24 تیر 1395
سلام آموزش tda روی سایت نداریم ولی اجمالا اگر دیزا دارید، با تنظیمات موزیک هلد در دیزا می توانید به جای بوق موزیک پخش کنید
#
مرتضی 30 تیر 1395
با سلام
میخوام دیزا 824 را از طریق نرم افزار کامپیوتری فعال کنم و ضبط کنم؟
ایا امکان اپلود فایل ضبط شده به جای ضبط صدا وجود داره؟؟
#
کیمیا ارتباط 30 تیر 1395
سلام خیر
#
مینا 26 مرداد 1395
سلام
چه جوری میشه به صدای محیط ازطریق 7730 گوش کرد .
#
کیمیا ارتباط 27 مرداد 1395
سلام
شنود صدای اتاق را در جستجو نمایید در صفحه مربوطه توضیحات لازم ارائه شده است
#
کاظم 29 مهر 1395
با سلام و درود. چطور میشه یک پیام را ضبط کرد تا قبل از بر داشتن تلفن ان پیام پخش شود یعنی تماس گیرنده وارد محیط دیزا نشود.مثال :پیامی با متن (شما با اداره .... تماس گرفته اید لطفا صبور باشید) در زمان تماس پخش شود وفرد تماس گیرنده به جای شنیدن صدای بوق این پیام را بشنود تا اپراتور گوشی را برداردد
#
کیمیا ارتباط 29 مهر 1395
سلام
شما میتونید همین دیزا رو با without AA بسازید (کد500) و بعد از پخش پیام خوش آمد تماس ها به سمت اپراتور هدایت شوند.
#
شهرام 13 آبان 1395
با سلام
وسط پیغام خوش آمد گویی تلفن قطع میشود و تماس گیرنده امکان ارتباط با منشی و یا هیچ داخلی را ندارد
مشکل از کجاست و چه طوری میشه حل کرد ؟
#
کیمیا ارتباط 13 آبان 1395
سلام
مشکلات مختلفی میتونه باشه از یک کارشناس بخواهید موضوع را بررسی کند
#
حمید 22 دی 1395
با سلام.
چطور میشه پیام جدیدی رو جایگزین پیام قبلی دیزا کرد.
#
کیمیا ارتباط 22 دی 1395
سلام
از طریق همین روشی که در متن آمده پیام جدید شما جایگزین پیام قبلی خواهد شد.
#
سحررددد 30 دی 1395
سلام لطفا راهنمایی کنید چجوری میشه مستقیم تماس بره روی پیغامگیر. اینجوری ۵ تا بوق میخوره بعد میره میخام اتوماتیک بره پیغامگیر
#
کیمیا ارتباط 01 بهمن 1395
سلام
در کد 504 زمان را کاهش دهید.
#
رها 12 بهمن 1395
با سلام
احتراما تمامی مراحل گفته شده انجام گرفته ولی هنگام تماس پیغام پخش نمیشود و بوغ عادی میزند
#
کیمیا ارتباط 12 بهمن 1395
سلام
این تنظیمات مربوط به ضبط صدا هست تنظیمات مسیر دهی به تلفن گویا و تنظیمات خود تلفن گویا را در بخش کد های برنامه ریزی سانترال می توانید دنبال نمایید.
#
مهدی عشقی 19 بهمن 1395
با سلام من با دستور بالا پیغام میزارم و اوکی هست اما بعد پیغام یه مکث 5ثانیه ای داره ، میخوام حذف بشه و سریعا وصل بشه به اپراتور آیا امکان پذیره؟؟
#
کیمیا ارتباط 23 بهمن 1395
سلام
این مربوط به تنظیمات زمان در دیزا هست و ارتباطی به ضبط پیام ندارد. میتوانید کدهای مربوطه را در بخش کدهای برنامه ریزی مطالعه نمایید و اگر سوالی دارید در بخش مربوطه مطرح نمایید.
#
اسماعیل 22 بهمن 1395
سلام. برای سانترال 824 به جز پیام خوش آمد گویی چند لایه زیرین برای تلفن گویا وجود دارد که یتوان ضبط صدا انجام داد؟ با تشکر
#
سجاد 28 بهمن 1395
سلام . تلفن گویا مجموعه ما در لایه اول اشاره میکنه که برای تماس با واحد فروش عدد 2 را انتخاب کنید و در لایه دوم مجددا تلفن گویا قسمت فروش رو به دو دسته دیگه تقسیم میکنه و از تماس گیرنده میخواد که عدد 1 یا 2 را انتخاب کنه... چطورمیتونم قسمت آخر رو حذف کنم و کاری کنم که وقتی در مرحله اول قسمت فروش رو انتخاب میکنن مستقیم روی خط وصل شه؟؟؟ با تشکر از سایت خوبتون
#
کیمیا ارتباط 30 بهمن 1395
سلام
میتنید با کد 501 مقصد عدد 2 را جک داخی مورد نظر انتخاب کنید تا مستقیم روی آن زنگ بخورد.

نظر یا پرسش خود را مطرح کنید

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

درباره ما

شرکت کیمیا ارتباط هوشمند با هدف بومی سازی راهکارهای نوین ارتباطی و مخابراتی جهت افزایش کیفیت ارتباطات سازمان ها و مراکز اقتصادی با پشتوانه یک دهه فعالیت های مخابراتی و ارتباطی در سال 1393 پا به عرصه کسب و کار نهاد.

تماس با ما

آدرس : تهران، اقدسیه،  بزرگراه ارتش، نرسیده به مینی سیتی، مجتمع میلاد، ساختمان 3، واحد 13

تلفن :  22446068-021 خط ویژه

ایمیل : این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

همراه : 09022446068

بالا