تلفن گویا چیست؟ راه اندازی تلفن گویا چه مزیت هایی را برای یک شرکت به دنبال خواهد داشت. در این مطلب سعی داریم ابتدا توضیحی در مورد تلفن گویا داشته باشیم و سپس روش کار و مزیت های آن را مورد بررسی قرار دهیم. یکی از ویژگی های تلفن گویا معرفی بخش های مختلف شرکت یا سازمان می باشد که موجب معرفی بهتر سازمان برای مشتری خواهد شد.

زمانی که مشتری از طریق یک آگهی یا تبلیغات شماره تماس ما را شرکت را به دست می آورد و با شرکت یا مجموعه تماس می گیرد علاقه مند هست با مجموعه ای کع می خواهد محصل یا خدمتی از آن تهیه نماید آشنا شود. با تلفن گویا می توان اولین تصویری که در ذهن مشتری ما شکل می گیرد را به صورتی وزین و مناسب و بر اساس توانمندی ها و ارزش های سازمانمان رقم بزنیم.

تلفن گویا

چرا باید تلفن گویا داشته باشیم. چه مزایا و خدماتی را از تلفن گویا می توان انتظار داشت. در ادامه برخی از قابلیت ها و ارزش افزوده هایی که یک تلفن گویا برای شرکت و مجموعه ما می تواند به ارمغان بیاورد مورد بررسی قرار خواهیم داد.

معرفی سازمان

طبیعتا اولین اتفاقی که در یک تلفن گویا خواهد افتاد معرفی بخش های مختلف شرکت می باشد که مشتری با صرفه جویی در زمان خود و پرسنل سازمان بخش مورد نظر خود را را برای ارتباط انتخاب نماید. به طور مثال با شماره گیری عدد 1 با واحد فروش و یا با شماره گیری عدد 2 با واحد پشتیبانی ارتباط بگیرد. یا به طور مثال برای ارسال فکس عدد 5 را وارد کند و یا برای ارتباط با واحد مالی عدد 6 را شماره گیری نماید.

بازخورد مشتریان

در بسیاری مواقع مشتریان به دلایلی علاقه مند به طرح گلایه ها یا انتقادات خود به صورت مستقیم با پرسنل سازمان نیستند پیوند تلفن گویا با بخش انتقادات و پیشنهادات فرصتی را فراهم می کند تا مشتری مسایل یا مشکلاتی که از طریق بدنه سازمان قابل انتقال نیستند را به طور مستقیم با مدیران در میان بگذارد.

منشی خودکار

اگر از مرکز تلفن های نسل جدید استفاده می کنید قابلیت هایی نظیر صف های خودکار نوبت دهی تماس، ارسال فکس به ایمیل، ارسال پیام به ایمیل و ... می تواند تلفن گویا شما را به یک منشی کامل برای سما تبدیل نماید که راه های ارتباطی مشتریان را بدون واسطه پرسنل مجزا به شما مرتبط می کند. ضمن صرفه جویی در منابع انسانی می توان انعطاف سازمانی بیشتری را در جهت سهولت مشتری به کار بست.

صرفه جویی در منابع، افزایش بهره وری

حتی می توان قدم را از این هم فراتر نهاد و با تولید برنامه های کاربردی و مکانیزه سازی فرایندهای سازمانی برخی از خدمات یا سرویس هایی که توسط پرسنل به مشتریان داده می شود را در همین تلفن گویا گنجاند.  مثلا فرض کنید بعد از طرح یک درخواست توسط مشتری به واحد فروش یا پشتیبانی و ارائه کد رهگیری به مشتری، فرایند پیگیری و نتیجه درخواست را در همین منوی تلفنی قرار دهیم و مشتری با وارد نمودن کد مربوطه در جریان وضعیت در خواست خود قرار بگیرد و سیستم تلفنی به صورت خودکار اقدامات بعدی که باید توسط مشتری صورت گیرد را اطلاع رسانی نماید.

کیمیا ارتباط افتخار دارد راهکارهای مربوط به تلفن گویا را برای مراکز تلفن سانترال پاناسونیک تا تلفن گویا یا همان ivr در مرکز تلفن های ip در اختیار مشتریان گرامی قرار گیرد و تجربه بسیار در این حوزه مشاوره های لازم را جهت بهره مندی بهتر از این امکان بی نظیر را به مشتریان خود ارائه نماید. جهت اطلاع از شرایط قیمت تلفن گویا برای راه اندازی و تجهیز دستگاه سانترال خود با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

خواندن 1989 دفعه

HEADER 

#
عبدالله- شهوین 19 آبان 1395
چگونه منشی تلفنی خود را از مدار خارج کنم وچگونه یک پیام جدید روی سنترال با گوشی7730 بگذارم----از شما متشکرم
#
کیمیا ارتباط 20 آبان 1395
سلام
شما با کد 414 میتونید مسیر دهی کلیه خطوط شهری را روی گویا یا داخلی ها قرار دهید. آموزش های مربوطه را در بخش زیر دنبال نمایید.
درباره سانترال-->نصب و راه اندازی-->کدهای برنامه ریزی

توضیحات مربوط به ضبط پیام جدید برای تلفن گویا را در همان صفحه کدهای برنامه ریزی در مطلب "روش ضبط صدای سانترال" دنبال نمایید.
#
شهوین 22 آبان 1395
ممنونم از اینکه وقت گذاشتید وجواب دادید

نظر یا پرسش خود را مطرح کنید

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

درباره ما

شرکت کیمیا ارتباط هوشمند با هدف بومی سازی راهکارهای نوین ارتباطی و مخابراتی جهت افزایش کیفیت ارتباطات سازمان ها و مراکز اقتصادی با پشتوانه یک دهه فعالیت های مخابراتی و ارتباطی در سال 1393 پا به عرصه کسب و کار نهاد.

تماس با ما

آدرس : تهران، اقدسیه،  بزرگراه ارتش، نرسیده به مینی سیتی، پلاک 24 (مجتمع میلاد)، ورودی 3، واحد 3

تلفن :  22446068-021 خط ویژه

ایمیل : این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

همراه : 09022446068

بالا