دانلود نرم افزار zoiper زویپز تولید شده توسط شرکت zoiper که از اولین تولید کنندگان تلفن نرم افزاری در قالب های تجاری و رایگان برای ویندوز، اندروید و IOS می باشد. از ویژگی های این softphone می توان به قابلیت تعریف اکانت IAx2 اشاره نمود. در این بخش توضیحاتی در مورد نصب و تنظیمات این تلفن افزاری محبوب به همراه لینک دانلود رایگان در دسترس مشتریان گرامی قرار داده شده است.
نصب و راه اندازی و تنظیمات داخلی IAX2 تلفن نرم افزاری zoiper را در 4 مرحله زیر دنبال نمایید و از داشتن این تلفن داخلی رجیستر شده روی مرکز تلفن محل کار خود لذت ببرید.
1. در مرحله اول از لینک پایین مطلب نرم افزار را دانلود و نصب نمایید. روش نصب این نرم افزار بسیار آسان می باشد، در صورتی که مشکلی در نصب یا تنظیمات نرم افزار داشتید از بخش "پرسش یا نظر" پایین همین صفحه مشکل خود را با ما در میان بگذارید.
2. پس از نصب تصویر بالا را مشااهده می کنید برای شروع تنظیمات روی تصویر آچار سمت راست کلیک کنید تا وارد محیط تنظیمات شوید. در این بخش شما می توانید یک اکانت sip یا IAX2 بسازید. ما آموزش ساخت داخلی IAX2 رو در ادامه خواهیم داشت، در صورتی که تمایل داشتید داخلی sip بسازید می توانید به همین روش انجام دهید. برای ساخت داخلی گزینه add new iax را انتخاب نمایید.
3. اکنون مانند تصویر زیر نام مورد نظر برای داخلی را وارد نمایید. این نام می تواند دلخواه باشد و فقط نقش یک لیبل برای داخلی تلفن را دارد.
4. حالا باید تنظیمات داخلی که در سرور ساخته ایم را روی تلفن وارد نمایید. ابتدا در بخش server ip آدرس IP سرور voip را وارد می کند و پس از آن در بخش user name شماره داخلی و در بخش password کلمه عبور داخلی را وارد کنید. در بخش های caller id number و name می توانید همان شماره داخلی را وارد کنید. پس از ورود اطلاعات تنظیمات را دخیره نمایید.
5. در صورتی که تنظیمات را به درستی انجام دهده باشید می توانید در قسمت account پایین تصویر تلفن کلمه registered قابل مشاهده خواهد بود.
خب شما اکنون با موفقیت نصب و تنظیمات نرم افزار را پشت سر گذاشتید. در صورتی که مشکل در نصب و تنظیمات تلفن zoiper داشتید در پایین همین صفحه در بخش "پرسش یا نظر" مشکلتون رو با ما در میان بگذارید.
لینک دانلود نرم افزار zoiper
Zoiper-2.37(KimiaErtebat.ir).zip
HEADER
همه تنظیمات انجام دادم تماس هم گرفته میشود ولی صدایی رد وبدب نمیشود
مشکل از کجاست؟
خیلی سوالتون کلی هست اگر در شبکه داخلی سافت فون رو رجیستر کردید مشکلاتی از قبیل کدک، شناخته نشدن ورودی خروجی صوت و غیره ممکنه باشه و اگر روی اینترنت هست میتونه مشکل nat باشه به هر شکل باید اطلاعاتی بیشتری از مشکلتون رو عنوان کنید
موفق باشید
پسورد اکانتی که روی voip سرور ساخته اید را در این بخش وارد میکنید.
من برای سیستم های یک شبکه داخلی نصب کردم، مشکلیم نداشتم ولی چند روزه ک یکی از سیستم ها که IpPhon وصل بوده و استفاده هم میکرده قطع شده ولی بقیه مشکلی ندارن، شبکهم داره ، از سیستم دیگه ک بهش زنگ میزنم بوق اشغال میزنه ، مجدد نصبش کردم ، IP هم عوض کردم ولی درست نشده
لطفا راه حل بدید ، ممنون
مشکل شما از تلفن نرم افزاری نیست روی مرکز تلفن احتمالا داخلی DND شده که متناسب با مرکز تلفن باید آن را غیر فعال کنید.
این قابلیت را ندارد از نرم افزار eyebeam استفاده کنید. لطفا ایمیل معتبر وارد نمایید.
ببخشید میشه ابن مورد رو توضیح بدهید من درگیر این مشکل هستم وب اید برای ادمین توضیح بدم اگر امکان داره شرح بدید این جمله رو
باید از روی مرکز تلفن چک کنید که رجیستر شده است یا خیر
فرق ipphone با نرم افزار های ویپ که مطرح نمودید چیست؟؟
اگر یکی هست چرا باید هزینه بالا ایپی فون پرداخت کنیم پس با همون نرم افزار کار کنیم بهتره که....
اگر کیفیت صدا برای شما اهمیت چندانی ندارد از تلفن نرم افزاری و هدست معمولی میتوانید استفاده کنید ولی اگر کیفیت صدا مناسب میخواهید داشته باشید در صورت استفاده از تلفن نرم افزاری باید از هدست کیفیت مناسب استفاده نمایید که هزینه ها ان نزدیک به تلفن ip می باشد. مضاف بر اینکه تلفن ip در مجموع پایدارتر می باشد. به هر شکل با توجه به نیاز و شرایط خود میتوانید سولوشن مورد نظر را انتخاب نمایید.
من نرم افزار 3cx رو روی سیستم هام دارم
چطور میشه کاری کنم که پرسنل نتونن تلفن رو dnd نکنند ؟
از طریق Feature Code تونستم DND رو غیرفعال کنم اما کارساز نبود .
اگر 3cx این قابلیت رو نداره ، ممنون میشم نرم افزاری رو معرفی کنید که DND ندشته باشه یا بشه غیرفعالش کرد . مرسی
ببخشید من حدود یه ماهه ک زویپر رو رو گوشیم نصب کردم باج استفاده از وای فای کاملا جواب میداد،بعد الان دیگه با وای فای اصن رجیستر نمیشه،،باید چیکار کنم ؟
لطفا راهنمایی کنید ، لطفاااا
احتمالا مشکل شبکه ای داشته باشید. از روی گوشی سرور را پینگ کنید و البته بالعکس و از ارتباط شبکه ای بین هر دو اطمینان حاصل کنید.
قطعا از طریق سرور قابل شنود می باشد.
این نرم افزار رو نصب کردم ولی نرم افزار بالا نمی یاد
حتمالا نرم افزار فعال می باشد و در پایین صفحه سمت راست دسکتاپ از طریق آیکون آن را می توانید باز کنید.
خواهش میکنم کمک کنید
متوجه سوالتون نشدم اگر از نرم افزار زویپر استفاده می کنید باید روی مرکز تلفن یا سرور از رجیستر بودن نرم افزار و سپس مسیر تماس خروجی اطمینان حاصل کنید.
خسته نباشید
مننرم افزار zoiper رو روی سیستمم نصب کردم
مشکل اینجاست که تماس های ورودی که به من وصل میشن از هیچ طرف صدا نداره (نه صدای من میره نه صدای اون طرف خط برای من)
ولی وقتی خودم تماس میگیرم هیچ مشکلی ندارم
ایراد کار کجاست؟
اول مطمئن بشید که نرم افزار ورودی خروجی صدای سیستم شما را دیکت کرده باشد یعنی پس از تماس صدای زنگ خوردن را داشته باشید. تنظیمات در بخش علامت آچار گزینه audio option می باشد.