دانلود نرم افزار zoiper زویپز تولید شده توسط شرکت zoiper که از اولین تولید کنندگان تلفن نرم افزاری در قالب های تجاری و رایگان برای ویندوز، اندروید و IOS می باشد. از ویژگی های این softphone می توان به قابلیت تعریف اکانت IAx2 اشاره نمود. در این بخش توضیحاتی در مورد نصب و تنظیمات این تلفن افزاری محبوب به همراه لینک دانلود رایگان در دسترس مشتریان گرامی قرار داده شده است.

نصب و راه اندازی و تنظیمات داخلی IAX2 تلفن نرم افزاری zoiper را در 4 مرحله زیر دنبال نمایید و از داشتن این تلفن داخلی رجیستر شده روی مرکز تلفن محل کار خود لذت ببرید.

1. در مرحله اول از لینک پایین مطلب نرم افزار را دانلود و نصب نمایید. روش نصب این نرم افزار بسیار آسان می باشد، در صورتی که مشکلی در نصب یا تنظیمات نرم افزار داشتید از بخش "پرسش یا نظر" پایین همین صفحه مشکل خود را با ما در میان بگذارید.

تلفن نرم افزاری zoiper

2. پس از نصب تصویر بالا را مشااهده می کنید برای شروع تنظیمات روی تصویر آچار سمت راست کلیک کنید تا وارد محیط تنظیمات شوید. در این بخش شما می توانید یک اکانت sip یا IAX2 بسازید. ما آموزش ساخت داخلی IAX2 رو در ادامه خواهیم داشت، در صورتی که تمایل داشتید داخلی sip بسازید می توانید به همین روش انجام دهید. برای ساخت داخلی گزینه add new iax را انتخاب نمایید.

تنظیمات نرم افزار zoiper

3. اکنون مانند تصویر زیر نام مورد نظر برای داخلی را وارد نمایید. این نام می تواند دلخواه باشد و فقط نقش یک لیبل برای داخلی تلفن را دارد.

ساخت داخلی در نرم افزار zoiper

4. حالا باید تنظیمات داخلی که در سرور ساخته ایم را روی تلفن وارد نمایید. ابتدا در بخش server ip آدرس IP سرور voip را وارد می کند و پس از آن در بخش user name شماره داخلی و در بخش password کلمه عبور داخلی را وارد کنید. در بخش های caller id number و name می توانید همان شماره داخلی را وارد کنید. پس از ورود اطلاعات تنظیمات را دخیره نمایید.

تنظیمات داخلی iax2 روی تلفن zoiper

5. در صورتی که تنظیمات را به درستی انجام دهده باشید می توانید در قسمت account  پایین تصویر تلفن کلمه registered قابل مشاهده خواهد بود.

رجیستر کردن داخلی iax2 در تلفن zoiper

خب شما اکنون با موفقیت نصب و تنظیمات نرم افزار را پشت سر گذاشتید. در صورتی که مشکل در نصب و تنظیمات تلفن zoiper داشتید در پایین همین صفحه در بخش "پرسش یا نظر" مشکلتون رو با ما در میان بگذارید. 

لینک دانلود نرم افزار zoiper

Zoiper-2.37(KimiaErtebat.ir).zip

خواندن 19449 دفعه

HEADER 

#
شهرام 26 شهریور 1395
سلام
همه تنظیمات انجام دادم تماس هم گرفته میشود ولی صدایی رد وبدب نمیشود
مشکل از کجاست؟
#
کیمیا ارتباط 27 شهریور 1395
سلام
خیلی سوالتون کلی هست اگر در شبکه داخلی سافت فون رو رجیستر کردید مشکلاتی از قبیل کدک، شناخته نشدن ورودی خروجی صوت و غیره ممکنه باشه و اگر روی اینترنت هست میتونه مشکل nat باشه به هر شکل باید اطلاعاتی بیشتری از مشکلتون رو عنوان کنید
موفق باشید
#
رضا 29 آذر 1395
سلام پسورد کلمه عبور را از کجا بیاوریم در قسمت 4
#
کیمیا ارتباط 29 آذر 1395
سلام
پسورد اکانتی که روی voip سرور ساخته اید را در این بخش وارد میکنید.
#
مسعود 02 اسفند 1395
سلام
من برای سیستم های یک شبکه داخلی نصب کردم، مشکلیم نداشتم ولی چند روزه ک یکی از سیستم ها که IpPhon وصل بوده و استفاده هم میکرده قطع شده ولی بقیه مشکلی ندارن، شبکهم داره ، از سیستم دیگه ک بهش زنگ میزنم بوق اشغال میزنه ، مجدد نصبش کردم ، IP هم عوض کردم ولی درست نشده
لطفا راه حل بدید ، ممنون
#
کیمیا ارتباط 08 اسفند 1395
سلام
مشکل شما از تلفن نرم افزاری نیست روی مرکز تلفن احتمالا داخلی DND شده که متناسب با مرکز تلفن باید آن را غیر فعال کنید.
#
Amin 03 دی 1396
سلام چطور ميتونم صداي زنگش رو تغيير بدم؟
#
کیمیا ارتباط 04 دی 1396
سلام
این قابلیت را ندارد از نرم افزار eyebeam استفاده کنید. لطفا ایمیل معتبر وارد نمایید.
#
narsis 09 اسفند 1396
"مشکل شما از تلفن نرم افزاری نیست روی مرکز تلفن احتمالا داخلی DND شده که متناسب با مرکز تلفن باید آن را غیر فعال کنید"
ببخشید میشه ابن مورد رو توضیح بدهید من درگیر این مشکل هستم وب اید برای ادمین توضیح بدم اگر امکان داره شرح بدید این جمله رو
#
کیمیا ارتباط 09 اسفند 1396
اگر حالت مزاحم نشوید (DND) روی تلفن یا از طریق فیچر مرکز تلفن فعال شود در صورت تماس ورودی بوق اشغالی پخش خواهد شد ولی تماس خروجی بدون مشکل خواهد بود.
#
فرزانه محمدی 26 ارديبهشت 1397
سلام زویپر من زنگ نمیزنه چرا؟روی لب تاب با ویندوز۷نصبش کردم
#
کیمیا ارتباط 27 ارديبهشت 1397
سلام
باید از روی مرکز تلفن چک کنید که رجیستر شده است یا خیر
#
فرزانه محمدی 30 ارديبهشت 1397
سپاس
#
kristiver 04 تیر 1397
سلام
فرق ipphone با نرم افزار های ویپ که مطرح نمودید چیست؟؟
اگر یکی هست چرا باید هزینه بالا ایپی فون پرداخت کنیم پس با همون نرم افزار کار کنیم بهتره که....
#
کیمیا ارتباط 04 تیر 1397
سلام
اگر کیفیت صدا برای شما اهمیت چندانی ندارد از تلفن نرم افزاری و هدست معمولی میتوانید استفاده کنید ولی اگر کیفیت صدا مناسب میخواهید داشته باشید در صورت استفاده از تلفن نرم افزاری باید از هدست کیفیت مناسب استفاده نمایید که هزینه ها ان نزدیک به تلفن ip می باشد. مضاف بر اینکه تلفن ip در مجموع پایدارتر می باشد. به هر شکل با توجه به نیاز و شرایط خود میتوانید سولوشن مورد نظر را انتخاب نمایید.
#
امیر 18 شهریور 1397
سلام و وقت بخیر
من نرم افزار 3cx رو روی سیستم هام دارم
چطور میشه کاری کنم که پرسنل نتونن تلفن رو dnd نکنند ؟
از طریق Feature Code تونستم DND رو غیرفعال کنم اما کارساز نبود .
اگر 3cx این قابلیت رو نداره ، ممنون میشم نرم افزاری رو معرفی کنید که DND ندشته باشه یا بشه غیرفعالش کرد . مرسی
#
کیمیا ارتباط 19 شهریور 1397
تقریبا مه سافت فون ها این ویژگی را دارند و کاربر می تواند تلفن را در حالت فعال یا غیر فعال قرار دهد. شما از طریق راهکارهایی نظیر مرکز تماس میتوانید مشکل خود را مرتفع نمایید.
#
مهوش 15 مهر 1397
سلام ، خسته نباشید
ببخشید من حدود یه ماهه ک زویپر رو رو گوشیم نصب کردم باج استفاده از وای فای کاملا جواب میداد،بعد الان دیگه با وای فای اصن رجیستر نمیشه،،باید چیکار کنم ؟
لطفا راهنمایی کنید ، لطفاااا
#
کیمیا ارتباط 16 مهر 1397
سلام
احتمالا مشکل شبکه ای داشته باشید. از روی گوشی سرور را پینگ کنید و البته بالعکس و از ارتباط شبکه ای بین هر دو اطمینان حاصل کنید.
#
Amir 27 آبان 1397
سلام‌ چند روز است که در شرکت ازاین برنامه زیپراستفاده میشود میخواستم ببینم کسی که برنامه سرور را داره و همه به اون وصل شده آیا صدای آنها قابل شنود است یا نه شرکت ما تلفن داخلی دارد
#
کیمیا ارتباط 27 آبان 1397
سلام
قطعا از طریق سرور قابل شنود می باشد.
#
reza 14 دی 1397
سلام
این نرم افزار رو نصب کردم ولی نرم افزار بالا نمی یاد
#
کیمیا ارتباط 15 دی 1397
سلام
حتمالا نرم افزار فعال می باشد و در پایین صفحه سمت راست دسکتاپ از طریق آیکون آن را می توانید باز کنید.
#
taj 08 خرداد 1398
سلام گوشی من مایکروسافت وینفون ۱۰هست،گوشی من شماره رامیگیره ولی مدام ریجکت میکنه ووصل نمیشه؟من شماره موبایل داخلی رامیگیرم.
خواهش میکنم کمک کنید
#
کیمیا ارتباط 09 خرداد 1398
سلام
متوجه سوالتون نشدم اگر از نرم افزار زویپر استفاده می کنید باید روی مرکز تلفن یا سرور از رجیستر بودن نرم افزار و سپس مسیر تماس خروجی اطمینان حاصل کنید.
#
پریسا 11 فروردين 1399
سلام
خسته نباشید
مننرم افزار zoiper رو روی سیستمم نصب کردم
مشکل اینجاست که تماس های ورودی که به من وصل میشن از هیچ طرف صدا نداره (نه صدای من میره نه صدای اون طرف خط برای من)
ولی وقتی خودم تماس میگیرم هیچ مشکلی ندارم
ایراد کار کجاست؟
#
کیمیا ارتباط 11 فروردين 1399
سلام
اول مطمئن بشید که نرم افزار ورودی خروجی صدای سیستم شما را دیکت کرده باشد یعنی پس از تماس صدای زنگ خوردن را داشته باشید. تنظیمات در بخش علامت آچار گزینه audio option می باشد.
#
زهره 25 اسفند 1399
سلام من توی شرکتم ایزابل راه اندازی کردم

به دلیل کرونا بعضی از اپراتورها دورکارند و با زویپر کار میکنن؟
چطور میشه گزینه ترنسفر رو فعال کرد؟که یه تماسی رو به یه داخلی دیگه ترنسفر کنه
درسته که روی زویپر کار نمیکنه؟
#
کیمیا ارتباط 28 اسفند 1399
سلام
از فیچرکدهای استریسک 2* و ## میتوانید استفاده کنید. از دیگر سافت فون های ارئه شده در بخش تلفن نرم افزاری هم میتوانید استفاده کنید.
#
زهره 25 اسفند 1399
این یه معضل شده . چون باید به تمام مشتری ها بگن قطع کنن و دوباره به اون یکی داخلی زنگ بزنن
#
کیمیا ارتباط 28 اسفند 1399
لطفا سوال را در یک پست مطرح کنید در پست قبل توضیح داده شد.
#
زهره 25 اسفند 1399
و اینکه از ما خواستن 3cx هم نصب کنیم ولی من هرچی سرچ کردم توی آپدیت جدید هیچ نسخه رایگانی نداره
حتی در حد محدود
#
کیمیا ارتباط 28 اسفند 1399
در منوی تلفن نرم افزاری نرم افزار های مختلفی معرفی شده است.

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

درباره ما

کیمیا ارتباط هوشمند با هدف بومی سازی راهکارهای نوین ارتباطی و مخابراتی جهت افزایش کیفیت ارتباطات سازمان ها و مراکز اقتصادی با پشتوانه یک دهه فعالیت های مخابراتی و ارتباطی در سال 1393 پا به عرصه کسب و کار نهاد.

تماس با ما

آدرس : تهران، اقدسیه،  بزرگراه ارتش، نرسیده به مینی سیتی، پلاک 22 (مجتمع میلاد)، ورودی 1، واحد 16

تلفن : 02122446068 خط ویژه

موبایل : 09022446068 

ایمیل : این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

22451821
بالا