آموزش سانترال پاناسونیک را از کجا باید شروع کرد. دوره آموزشی سانترال پاناسونیک kx-tes824 و kx-TEM824 و دیگر سانترال های سری دیجیتال tda مانند kx-tdA100 و 100D تا TDA600 و دیگر دستگاه های تحت شبکه سری tde پاناسونیک از TDE100 تا TDE600، مراکز سری kx-ncp و سانترال kx-ns500 و دیگر مراکز سری ns را با اساتید مجرب و در محل پروژه در یک دوره فشرده بیاموزید.

سیستم های تلفنی از دیرباز برقراری ارتباط کاربران یک سازمان با خطوط شهری و ارائه سرویس های تلفنی را بر عهده داشته اند. امروز یکی از ضروریات هر شرکت یا بنگاه اقتصادی بهره بردن از یک سانترال برای تماس های تلفنی روزانه کارکنان می باشد. سیستم های تلفنی در ایران عمدتا با برند خوشنام پاناسونیک شناخته می شوند. سانترال پاناسونیک در کنار کیفیت بسیار بالا، پیچیدگی هایی در انجام تنظیمات و برنامه ریزی دارد، از همین رو صاحبین کسب و کار ملزم به استفاده از کارشناسان خبره و آشنا با تلفن سانترال پاناسونیک می باشند.

panasonic technical

شاید در نگاه اول راه اندازی یک سانترال کم ظرفیت با تنظیمات اولیه کار چندان پیچیده ای به نظر نرسد و بسیار سهل و الوصول قلمداد شود، ولی به محض آنکه نیاز برای انجام تنظیماتی بیشتر برای مسیر دهی تماس ها، اعمال محدودیت ها و دسترسی ها مشخص گردد و یا مشکلاتی در سیستم بروز پیدا کند، نقش یک کارشناس خبره تلفن سانترال مشخص می گردد.

آموزش سانترال از بستر سازی تا برنامه ریزی

به واسطه نیاز بازار در شرکت های نوظهور و همچنین پشتیبانی و نگه داری سیستم تلفنی سازمان ها و شرکت های قدیمی تر، کیمیا ارتباط دوره های آموزشی تلفن سانترال را برای آماده سازی علاقه مندان جهت ورود به بازار و برنامه ریزی سیستم تلفنی، برگزار می نماید. علاقه مندان پس از گزران یک دوره آموزشی متناسب با سرفصل های آموزشی قابلیت هایی نظیر بستر سازی مخابراتی و کابل کشی تلفنی، تنظیمات تلفن سانترال، برنامه ریزی سانترال پاناسونیک، راه اندازی تلفن بی سیم دکت و ... را در مدل های مختلف فرا خواهند گرفت.

در بخش بستر سازی ترانکینگ فلزی و پلاستیکی و انواع کابل مخابراتی و محل بکارگیری آن ها مورد بررسی قرار می گیرد. استاندارد های مربوط به بستر سازی مخابراتی برای پست ها و ایجاد اتصالات کروز و سالن m.d.f از دیگر موارد طرح می شود. راهکارهای بی سیم پاناسونیک مانند شبکه تلفنی بدون سیم دکت پاناسونیک از برای طراحی و سازماندهی یک شبکه بی سیم تحلیل و بررسی خواهد شد.

با توجه به مدل های مختلف سانترال پاناسونیک از سری مرکزتلفن های آنالوگ، هایبرید، دیجیتال و شبکه، دوره های آموزشی به صورت مجزا در قالب سر فصل هایی نظیر راه اندازی دستگاه سانترال، برنامه ریزی تلفنی، برنامه ریزی از طریق کامپیوتر و همچنین برقراری ارتباط میان سانترال های پاناسونیک ارائه می گردد. تنظیمات سانترال های پاناسونیک در عین پیچیدگی های برنامه ریزی در صورت تسلط و آگاهی یک کارشناس آسان و دلنشین خواهد بود. برای موفقیت در ارائه سرویس ها و خدمات و راضی نگه داشتن مشتری، آموزش اصولی سانترال پاناسونیک می تواند رمز موفقیت یک کارشناس باشد.

دوره آموزشی سانترال KX-TES824 (سانترال کم ظرفیت پاناسونیک)

سانترال م ظرفیت پاناسونیک مدل TES و TEM سانترال پر کاربرد در اکثر قریب به اتفاق شرکت ها و سازمان ها در سراسر کشور می باشد که بواسطه پایداری و هزینه مناسب بیشترین سطح مخاطب را در میان دفاتر و شرکت ها به خود اختصاص داده است. سر فصل های این دوره آموزشی که به صورت فشرده و یک روزه برگزار می شود به قرار زیر می باشد. 

  • معرفی دستگاه و بخش های مختلف اعم از ورودی خروجی ها و کارت ها
  • آموزش سیم بندی خطوط داخلی و شهری
  • آموزش تنظیمات کلی اعم از پسورد، پلن شماره ها و زمان بندی و ...
  • آموزش تنظیمات مربوط به داخلی ها، فیچرها، کلیدهای کناری و گروه بندی داخلی ها
  • آموزش برنامه ریزی و مسیر دهی تماس های ورودی و روش های مختلف آن
  • آموزش تنظیمات زنگ خور و دسترسی به خطوط شهری برای هر داخلی
  • تنظیمات مربوط به فعالیت، سیگنالینگ و گروه بندی خطوط شهری
  • تنظیمات کلاس بندی و اعمال محدودیت تماس برای داخلی ها
  • تنظیمات تلفن گویا، ضبط صدا و ساخت منشی تلفنی چند لایه
  • تنظیمات مربوط به کالرآیدی خطوط شهری و داخلی ها و لاگ تماس
  • آموزش کار با گوشی اپراتوری و برنامه ریزی سانترال از طریق تلفن

در حین آموزش زمان هایی برای انجام تنظیمات توسط دانشجو در نظر گرفته می شود تا به صورت عملی مباحث مطورحه و نحوه پیاده سازی آن بر روی سیستم را تجربه نماید. آموزش فشرده یک روزه سانترال 824 روشی مناسب برای افراد علاقه مند و شاغل می باشد که به از نظر زمانی دچار محدودیت هایی می باشند. با توجه به اینکه بیشترین مخاطبین سیستم های تلفنی سانترال در سطح کشور از این مرکز تلفن بهره می برند، آموزش این مرکز راهکار مناسبی برای افراد علاقه مند به ورود به بازار کار سیستم های مخابراتی می باشد.

دوره آموزشی سانترال پاناسونیک KX-TDA Series (سانترال های دیجیتال)

در این دوره آموزشی راهکارها، پیکر بندی و تنظیمات و برنامه ریزی سانترال های TDA100, TDA200, TDA600 و TDA100Dbp, TDA100DBA با توجه به آنکه دارای ساختار برنامه ریزی یکسان می باشند و اختلافات جزیی در مورد ظرفیت و کارت ها دارند و در کلیات همسان می باشند، به صورت یکجا صورت می پذیرد.

  • معرفی و بررسی ظرفیت مراکز دیجیتال و کارت های عمومی و اختصاصی هر سانترال
  • بررسی کابل های ارتباطی آمفونال هر کارت و نحوه سیم بندی ها
  • آموزش تنظیمات عمومی، روش های برنامه ریزی و بستن و فعال سازی کارت ها
  • تنظیمات الگو و نقشه تماس و فیچر های کاربردی کاربری سیستم
  • تنظیمات مربوط به داخلی ها و آپشن های مربوطه و کلید های کناری تلفن ها
  • آموزش تنظیمات زنگ خور و گروه تماس و تریتب زنگ خور و تنظیمات did خطوط پرظرفیت
  • تنظیمات زمان بندی سیستم برای ساعات کاری و غیر کاری
  • تنظیمات کلاس بندی و تعیین سطح دسترسی کاربران به خطوط شهری
  • تعیین محدودیت های مربوط به زمان گفتگو و دسترسی به صفر و دو صفر
  • تنظیمات تلفن گویا چند مرحله ای و تو در تو و ایجاد چند تلفن گویا

این دوره با توجه به سطح آشنایی دانشجو با مباحث مخابراتی و بستر سازی و سیم بندی و آشنایی اولیه با مراکز تلفن پاناسونیک به دو شکل یک روزه و دو روزه برگزار می گردد. در این دوره سر فصل های ذیل مورد بررسی قرار خواهد گرفت و برای هر مورد زمانی را جهت پیاده سازی کارگاهی مباحث مطرح شده توسط دانشجو در نظر گرفته خواهد شد.

خواندن 8451 دفعه

HEADER 

#
کیمیا ارتباط 08 اسفند 1394
تنظیمات زنگ خور خط شهری روی دیزا در TDA

به بخش 10.2 یعنی dil table برید و در بخش dil distination شماره دیزا مورد نظر که قبلا ساخته اید را وارد کنید
#
Reza Hi 08 اسفند 1394
سلام. روش تنظیم واختصاص تعدای از خطوط شهری به سیستم دیزا را راهنمایی کنید.ممتون
#
کیمیا ارتباط 08 اسفند 1394
اختصاص خطوط شهری به دیزا روی سانترال 824

با احترام
اگر سانترال شما 824 هست با کابل usb به مرکز وصل بشید. بعد در بخش 3.1 یعنی مسیر زیر
co --> line mode
برای هر خط شهری که می خواهید زنگ خور آن روی دیزا باشد در بخش type گزینه disa را انتخاب نمایید.
#
Reza Hi 08 اسفند 1394
برایtda600
#
Reza Hi 10 اسفند 1394
سلام آیا جزوه یادداشت فایل پی دی اف و... فارسی در ارتباط باtda600موحود دارید برایم ارسال کنید
#
کیمیا ارتباط 10 اسفند 1394
خیر
در صورتی که فراغتی حاصل بشه تهیه می شود
#
Reza Hi 10 اسفند 1394
سلام. ممنون از راهنمائی های بسیار خوبتون..خیلی مفید وارزندده .اگر رمز دستگاه را فراموش کرده باشم چکار باید بکنم.مدل tda600
#
کیمیا ارتباط 10 اسفند 1394
فراموشی پسورد سانترال های TDA و TDE پاناسونیک

با سلام
لطفا یک کپی از SD RAM دستگاه ارسال کنید تا پسورد برایتان ارسال شود
#
Reza Hi 10 اسفند 1394
سلام. تشکر فراوان از راهنماییهای بسیار خوبتان. یکیاز خطهای مدیریتی که دارم مثلا1007 شماره های داخلی را نشان میدهد ولی چند وقتی است شماره تلفنهای خط شهری موبایل وورودیهای غیر از داخلی را آی دی کار نشان نمیدهد.لطفا راهنمایی کنید.باسپاس
#
کیمیا ارتباط 10 اسفند 1394
تنظیمات کالرآیدی روی TDA و TDE
آیدی یا نشون میده یا نمیده. اگر کلا نمیش نمیده از مسیر زیر برید سیگنالینگ آیدی رو تغییر بدید
از 1.1 یعنی configuration وارد تب slot بشید بعد روی کارت مورد نظر گزینه card property را انتخاب کنید حالا در بخش caller id signaling گزینه مناسب با سیگنالینگک مرکز مخابراتی محل خود یعنی fsk یا dtmf را انتخاب نمایید
#
Reza Hi 10 اسفند 1394
سلام. چطور میتوان یک خط شهری را وصل کرد تا روی یکی از خطهای داخلی که قبلا موجود داریم روی یک گوشی زنگ بخورد وگوشی دومی برای خط شهری وصل نکنیم.tda600
#
کیمیا ارتباط 10 اسفند 1394
تنظیمات زنگ خور خط شهری در TDA

وارد بخش 10.1 یعنی co & incoming و تب co line setting شوید. اکنون در سمت چپ پورت مربوط به کارت را انتخاب کنید و سپس در بخش DIL Distination زیر حالات روز و شب شماره داخلی مورد نظر که می خواهید تماس ورودی خط شهری به آن وصل شود را وارد نمایید
#
Reza Hi 12 اسفند 1394
سلام. تنظیمات برای اینکه تعدادی از خطوط شهری بگرفتن صفر فقط در اختیار شماره های داخلی قرار بگیرد را راهنمایی نمایید.مدلtda
#
کیمیا ارتباط 12 اسفند 1394
با احترام
برای تغییر کد دسترسی به خطوط شهری در TDA می توانید در مسیر 2.6.1 یعنی numbering plan بخش main وارد گزینه features شده و دو گزینه اول را جابه جا می نمایید. با این کار شماره دسترسی به خط شهری 0 خواهد شد.
#
Reza Hi 12 اسفند 1394
روش درست کردن یک رینگ برای یک داخلی وتعدادی داخلی زیر شاخه را توضیح دهید. مدلtdaممنون
#
کیمیا ارتباط 15 اسفند 1394
زنگ خور دسته جمعی یا گروهی داخلی های پاناسونیک TDA

با احترام

در بخش 3.5.1 یعنی group-->incoming call...-->group setting گروه مورد نظر خود با داخلی های زیر گروه را می سازید و بنا به نیاز زمان زنگ خور هر یک را تعریف می کنید.
بعد در بخش 10.2 گروه مورد نظر را به عنوان زنگ خور خطی که می خواهید قرار می دهید.

موفق باشید
#
Miro 13 اسفند 1394
من برای انتقال فایل های برنامه ریزی شده از طریق pcیا لپ تاپ
در سانترال TES مشکل دارم و نمیتونم فایل هایی که شخصی سازی کردم
را انتقال بدم به دستگاه
#
کیمیا ارتباط 16 اسفند 1394
بکاپ و بازگردانی بکاپ سانترال پاناسونیک kx-tes824

با احترام
برای گرفتن بکاپ
در زمانی که همه ی برنامه ها بسته هست از منوی فایل گزینه file transfer pbx to pc را انتخاب کنید و بعد درایو مورد نظر روی کامپیوتر خودتون و نام فایل را مشخص و تایید کنید. این کار چند دقیقه ای طول می کشد و اگر با موفقیت انجام یشه در آدرسی که مشخص کردید فایلی با پسوند KEA ساخته می شود.

بازگردانی بکاپ
در زمانی که همه ی برنامه ها بسته هست از منوی فایل گزینه file transfer pc to pbx را انتخاب کنید و بعد فایل بکاپ را از روی کامپیوتر انتخاب نمایید و تایید کنید. پس از چند دقیقه تنظیمات بکاپ جایگزین تنظیمات فعلی خواهد شد.

در صورتکه در این فرایند دچار مشکل شدید احتمالا فایل بکاپ مشکل دارد کهدر این صورت دستگاه را یک بار ریست و پس از تنظیمات از آن بکاپ بگیرید
#
Miro 16 اسفند 1394
سپاس از راهنمایی شما
#
Reza Hi 16 اسفند 1394
سلام. با احترام راهنمایی که قبلا در مورد کالر ایدی کرده بودید که در حالتfskتنظیم کم هردو روش را انجام دادم ولی یو یکی از خطهای دیجیتالم که مدیریتی است شماره داخلی را نشان میدهد ولی شناره ای که از بیرون زنگ میزند را بصورن ln14نشان میدهد.عذر خواهی میکنم مزاحمتونم
#
reza 20 اسفند 1394
باسلام واحترام :
درموورد دوره هاي آموزشي كيميا ارتباط لطفا راهنمايي بفرماييد .شرايط به چه صورت ميباشد تاريخ دوره ها چه زماني وچه تاريخي ميباشد.
#
قاسم چرب گر 16 فروردين 1395
سلام . من دیروز یک گوشی مدل kxtG1611CK خریدم . می خوام بدونم شماره هایی که گرفتم یا با من تماس گرفته شده چطوری حذف میشه . مرسی . ممنون
#
کیمیا ارتباط 16 فروردين 1395
سلام
تصویر مربوط به بخش erasing caller information در دفترچه راهنما برای شما به صورت ایمیل ارسال شد. مطابق دستور العمل داده شده می توانید شماره تماس گیرنده را حذف یا در دفترچه تماس ذخیره نمایید

موفق باشید
#
نسرین 29 فروردين 1395
سلام من چطور میتونم روی سانترال tda200 که دسترسی صفر شهری را روی بعضی از داخلی ها ببندم با cos01 بسته بشه با cos03 باز بمونه.
#
کیمیا ارتباط 29 فروردين 1395
بستن صفر یا دو صفر روی سانترال tda200

با سلام
شما برای بستن صفر روی سانترال یعنی تعیین سطح دسترسی باید از بخش trs استفاده کنید. بعد از اعمال محدودیت مورد نظر برای 0 یا دو صفر این trs را به کلاس مورد نظر اختصاص می دهید. پس از آن یک trs جدید برای دسترسی باز به 0 یا دو صفر تعریف کرده و این TRS را به class of service مورد نظر اختصاص می دهید. نهایتا کلاس های مربوطه را به داخلی ها اختصاص می دهید.

موفق باشید
#
نسرین 29 فروردين 1395
ببخشید کد برنامه ریزی از روی تلفن مربوط به trs ؟؟؟؟؟؟
#
کیمیا ارتباط 29 فروردين 1395
خواهش میکنم
چنین تنظیماتی چون کدهای متعدد دارد باید از طریق کنسول نرم افزاری انجام شود. در هر صورت تعدادی از کدهای 300 و 500 مربوط به TRS و Denied Code می باشد. که می تونید تو manual مشاهده کنید
#
reza 12 ارديبهشت 1395
با سلام واحترام
تنظيم مربوط به تايمر تماس را انجام دادم فقط وقتي كه از داخلي با بيرون تماس گرفته ميشود بعد اززمان تنظيمي قطع ميشود درصورتيكه از بيرون تماس گرفته شود وبا ديزا به داخلي وصل شود تايمر فعال نميباشد.
لطفا در مورد تنظيم عدم دسترسي به خط آزاد راهم راهنمايي كنيد.
#
کیمیا ارتباط 12 ارديبهشت 1395
با سلام
برای ایجاد محدودیت یا اعمال دسترسی به خط شهری در بخش 7.2 یا همان external call block خطوط مورد نظربرای یک کلاس را تعریف کرده و نهایتا کلاس مربوطه را به داخلی مد نظر اختصاص دهد.
در مورد تایمر باید دستگاه چک بشه
#
reza 12 ارديبهشت 1395
روش چك كردن را راهنمايي ميفرماييد
#
reza 12 ارديبهشت 1395
تنظيم مربوط به تايمر تماس را انجام دادم فقط وقتي كه از داخلي با بيرون تماس گرفته ميشود بعد اززمان تنظيمي قطع ميشود درصورتيكه از بيرون تماس گرفته شود وبا ديزا به داخلي وصل شود تايمر فعال نميباشد.
#
reza 23 ارديبهشت 1395
باسلام: وقتي كه به به دستگاه TDAوصل ميشوم زمان ورود به برنامه4.2.2وارد نميشود وEOOO30Aرا پيغام ميدهد.
باتشكر از راهنمايي
#
کیمیا ارتباط 23 ارديبهشت 1395
اگر شما روی مرکز آنتن و تلفن دکت فعال نداشته باشید به این گزینه دسترسی نخواهید داشت
#
Reza Hi 24 ارديبهشت 1395
باسلام وتشکر از راهنماییهی خوبتوت لطفاً بفرمایید بازیابی رمز ورود دستگاه به چه طریق است
#
reza 25 ارديبهشت 1395
باسلام واحترام
در TDAبرنامه ريزي قسمت 8 مربوط به كدام تنظيمات ميشود وچه كارهايي را ميتوان برنامه ريزي كرد.
باتشكر فراوان
#
کمال مرزبان 04 خرداد 1395
سلام وقت بخیر
دوست عزیز برنامه کنسول رو نصب کردم ازم این
Enter Programmer code
میخواد میشه راهنمایی کنید چیکار کنم فعال بشه برنامه
و اینکه پسورد رو فراموشم شده چیکار کنم .سپاس
#
کیمیا ارتباط 04 خرداد 1395
سلام
با INSTALLER می تونید وارد محیط کنسول بشید
#
کمال مرزبان 04 خرداد 1395
مشکلم حل شد دوست عزیز
میشه راهنمایی کنید چزور پسورد رو باید بدست بیارم
بغییر از ریست کردن ؟
. چطور چندتا خط داخلی رو یکطرفه کنم
#
کیمیا ارتباط 04 خرداد 1395
برای سوال اول باید محتویات رم دستگاه رو بفرستید تا تغییراتی درش اعمال بشه
برای یک طرفه کردن خطوط اگر منظور تماس بیرونی هست در external call block خطوط مورد نظر را برای کلاس های مورد نظر غیر فعال کنید. اگر منظورتون تماس ورودی هست در dil setting مقاصد رو تغییر بدید
#
مجید 15 خرداد 1395
سلام
ممنون از سایت خوبتون یکی از دوستام معرفی کرد شما رو ی بار مشکل داشت براش حل کرده بودین .
سوال من اینه ک من تلفن دکت دارم ک احتیاج ب ریجستر کردن و اختصاص شماره جدید داره چطور میتونم اینکار رو انجام بدم؟
#
کیمیا ارتباط 15 خرداد 1395
سلام
فایل manual مربوط به تنظیمات برای شما ایمیل می شود. البته دوست عزیز تنظیمات تخصصی از قبیل دکت باید توسط کارشناسان انجام بشه و آموزش هایی که روی سایت قرار می گیره بیشتر برای کاربری و حل مشکلات عمومی هست و شما بهتره برای راه اندازی دکت از یک کارشناس سانترال استفاده کنید یا اگر خودتان علاقه مند به این حوزه هستید می توانید در دوره آموزشی شرکت کنید. در همین اندازه هم دوستانی که در نصب و راه اندازی مراکز سانترال فعال هستند از ما گلایه مند هستند
موفق باشید
#
مجید 16 خرداد 1395
با سلام
من تلفن kx td346 دارم ک کلید mute اون روشن شده و به صورت اتومات تلفن ک زنگ میخوره میره رو پیج و اسپیکر چطور میتونم اینو کنسلش کنم
#
کیمیا ارتباط 16 خرداد 1395
غیر فعال کردن پاسخگویی خودکار

سلام
یک بار کلید auto answer رو بزنید تا غیر فعال شود و دیگر در مود پاسخ گویی خودکار نباشد. لطفا سوالات مربوط به تلفن ها را در بخش خودشان مطرح کنید.
درباره سانترال-->راهنمای کاربری تلفن سانترال --> راهنمای تلفن dt-333
#
مجید 16 خرداد 1395
ممنون ، شرمنده حواسم به این موضوع تو سایت نبود
#
حسین 18 خرداد 1395
سلام
یک سوال: در سیستم سانترال وقتی مدیر شماره منشی شو می گیره، تلفن منشی به طور خودکار در حالت پاسخ قرار می گیره، ومدیر پیام میده و از طرق آیفون تلفن منشی صدا پخش میشه بدون اینکه منشی پاسخی داده باشه یا اصلا حضور داشته باشه. مدیر وقتی داخلی دیگه ای رو هم میگره این مشکل وجود داره. ممنون میشم راهنمایی کنید علت این مشکل چیه و راه رفعش چطور ممکنه. خیلی ممنون
#
کیمیا ارتباط 18 خرداد 1395
سلام
باید روی گوشی هایی که می خواهید بدون پاسخگویی تماس وصل شود Auto Answer را فعال و روی باقی تلفن ها غیر فعال نمایید
#
حسین 18 خرداد 1395
ممنون. چطور باید این کار رو انجام بدیم؟
#
کیمیا ارتباط 18 خرداد 1395
روی گوشی رو نگاه کنید یک کلید هست به این اسم اون رو فشار بدید
قبل از طرح سوال بخش های مربوط به راهنمای کاربری گوشی ها و کدهای برنامه ریزی رو مطالعه کنید
#
حسین 21 خرداد 1395
سلام
لطفا در مورد دوره های آموزش سانترال کیمیا بیشتر توضیح دهید. در مورد زمان برگزاری، هزینه، محل برگزاری، نحوه ثبت نام و سرفصل هاتون، و اینکه آموزش کیمیا شامل سانترال های غیر پاناسونیک مانند رهیاب و NEC هم میشه؟ ممنون میشم توضیح کاملی بدید.
#
کیمیا ارتباط 21 خرداد 1395
سلام دوره های آموزشی سیستم تلفنی کیمیا ارتباط برای سانترال های پاناسونیک و مراکز نرم افزاری استریسک و الستیکس می باشد. در حال حاضر آموزش پاناسونیک در محل دفتر برگزار نمی شود و در محل مشتری و به صورت فشرده توسط اساتید مجرب صورت می پذیرد. در صورت تمایل برای کسب اطلاعات بسیتر می توانید با تلفن های شرکت تماس بگیرید.
موفق باشید
#
حمزه دشتبانی 26 خرداد 1395
با سلام
زنگ تلفن قطع شده هنگام تماس خطها چشمک میزند و صدای زنگ را نداریم
لطفا در صورت امکان راهنمایی کنید
ممنونم
#
کیمیا ارتباط 26 خرداد 1395
سلام باید با کد 408 داخلی های مورد نظر برای زنگ خور را روی هر خط شهری فعال کنید
#
حمزه دشتبانی 26 خرداد 1395
مطالب بسیار خوبی ارائه دادید خیلی ممنونم
#
حسین 29 خرداد 1395
با سلام. چطور میتونم صدای زنگ تلفن kx-T7730 رو تغییر بدم؟ مدل سانترال KX-TES824 است.
ممنون
#
کیمیا ارتباط 30 خرداد 1395
سلام این تلفن ملودی های مختلف زنگ نداره و شما نمیتونید صدای زنگ رو تغییر بدید.
#
حسین 30 خرداد 1395
ممنون
#
حسین 30 خرداد 1395
ممنون از پاسختون یک سوال دیگه هم داشتم. در تلفن kx-t7730 وقتی میخوام به خط شهری جواب بدم باید حتما دگمه DSS تعریف شده رو بزنم تا بتونم جواب بدم. چطور میتونم فقط با برداشتن گوشی (بدون زدن دگمه DSS) تلفن رو جواب بدم.
ممنون از راهنماییتون
#
کیمیا ارتباط 31 خرداد 1395
باید زنگ خور خطوط را برای داخلی مربوطه فعال کنید تنظیمات مربوطه در بخش کدهای برامه ریزی سانترال به صورت مفصل توضیح داده شده است.
#
Reza a 30 خرداد 1395
باسلام واحترام چطور میشود تلقنهایی که به مرکز زده شده است را شماره های که در تاریخ وساعتی آنها را مشاهده کرد
#
Reza a 30 خرداد 1395
باسلام واحترام. چطور میشود از شماره های ورودی وخروجی گزارش یا پرینت تهیه کرد.
#
Reza a 30 خرداد 1395
ببخشید مرکزtda600میباشد
#
کیمیا ارتباط 31 خرداد 1395
گزارش گیری از تماس های سانترال

سلام شما از طریق نرم افزار گزارش گیری و اتصال با کابل rs232 می توانید گزارشات تماس ورودی و خروجی را دریافت نمایید.
#
Reza a 02 تیر 1395
سلام. نرم افزار گزارش گیری را چطور مسشود دریافت کرد.باتشکر از راهمااییهای ارزشمند شما
#
حسین 31 خرداد 1395
ممنون از راهنماییتون
#
حسین 31 خرداد 1395
با سلام و تشکر از فراوان از راهنمایی هاتون
آیا امکان داره تنظیماتی را که روی سانترال و تلفن ها انجام شده، روی لپ تاپ ذخیره کرد تا در صورت بروز مشکل یا ریست کردن سانترال، بتونیم تنظمیات را از روی فایل ذخیره شده، یکباره انجام دهیم؟
با تشکر
#
کیمیا ارتباط 01 تیر 1395
سلام بله اگر tda دارید از sdram کپی بگیرید یا با فایل ترانسفر تو pc از تنظیمات بکاپ بگیرید
#
حسین 02 تیر 1395
سلام. ممنون از پاسختون
مدل سانترال kx-tes824 است. برای این سانترال هم امکان کپی تنظیمات هست؟
#
کیمیا ارتباط 03 تیر 1395
سلام
بله از مسیر فایل گزینه file transfer pbx to pc می تونید از تنظیمات بکاپ بگیرید
#
حسین 03 تیر 1395
خیلی ممنون
#
Reza a 01 تیر 1395
با سلام. ندم افزار گزارش گیری را امکان دارد ارسال نمایید.
#
کیمیا ارتباط 03 تیر 1395
سلام
نرم افزار گزارش گیری پولی و با قفل نرم افزاری هست در صورت تمایل میتوانید آن را بخرید
#
Reza a 03 تیر 1395
سلام. لطفاً قیمت نرم افزار گزارشگیری ونحوه تحویل را لطف میفرمایید
#
کیمیا ارتباط 05 تیر 1395
سلام تماس بگیرید
#
محمد 09 تیر 1395
سلام
ما یک سانترال Tda100 داریم ک داخلی 105 شماره هایی ک از بیرون زنگ میخوره رو نشون میده و مشکلی نداره ولی 106 شماره های داخلی ک زنگ بیرون روی اون افتاده رو نشون میده و شماره تماس گیرنده رو نشون نمیده گوشی هم 7665 چطوری میتونم تنظیماتش رو درست کنم ممنون میشم راهنمایی کنید
#
کیمیا ارتباط 09 تیر 1395
سلام سوال واضح نیست. ضمنا ما آموزش tda و tde روی سایت نداریم. بهتر هست از یک کارشناس برای رفع مشکل خود استفاده نمایید.
#
محمد 09 تیر 1395
کالر ایدی داخلی 106 رو چطوری فعال کنم
#
کیمیا ارتباط 09 تیر 1395
اگر روی بقیه داخلی ها کالر آیدی دارید نباید روی یه داخلی مشکل داسته باشید مگر اینکه برخی آنالوگ و برخی دیجیتال باشن متاسفانه سوال رو دقیق مطرح نمیکنید. اگر فرض رو بر این بزاریم که هر دو 7665 هست لازمه بدونید تنظیمات برای id سمت گوشی نیست یعنی گوشی داخلی دیجیتال نیاز به فعال کردن آیدی نداره. میتونید تنظیمات داخلی رو روی مرکز ریست کنید و یا پورتش رو عوض کنید یا گوشی رو روی یک داخلی دیگه تست کنید و با debug کردن هایی به این شکل ببینید مشکلتون کجاست
#
زاهد ارم 14 تیر 1395
با سلام در دستگاه 824با استفاده از کدام کد میتونم تعداد زنگ خور که از بیرون شرکت به داخلی به وسیله دیزا وصل میشه رو زیاد تر کنم الان اگر داخلی سه سه تا زنگ بخوره و کسی جواب نده میره روی اپراتور میخام تعداد زنگ بیشتر بشه ممنون
#
کیمیا ارتباط 14 تیر 1395
سلام برای تنظیم زمان دیزا نظیر زنگ خور از کدهای 508 و 509 می تونید استفاده کنید و نتایج رو بررسی کنید. لطفا سوالات خود را در بخش مربوطه مطرح نمایید.
#
hossein 29 تیر 1395
با سلام و عرض خسته نباشید.
در سانترال kx-tes824 یکی از داخلیها از گوشی kx-t7730 استفاده میکنه وقتی زنگ میخوره به جای صدای زنگ صدای سوت مانند بلندی از تلفن شنیده میشه. تلفنو عوض هم کردیم مشکل حل نشد. در ضمن بعضی وقتها این مشکل پیش میاد(همیشه این صدا رو نمیده). ممنون میشم راهنمایی کنید.
#
کیمیا ارتباط 29 تیر 1395
سلام
داخلی رزو با 790* ریست کنید اگر پورت داخلی آزاد دارید داخلی روی پورت دیگر قرار دهید
#
hossein 30 تیر 1395
سلام ممنون از پاسختون
متاسفانه ریست کردن جواب نداد و پورت آزاد دیگه ای هم نداریم
#
reza 22 مرداد 1395
باسلام واحترام :
چطور میشود صدای از قبل ضبط شده را به سیستم دیزا با نرم افزار در دستگاهtda600 انتقال دادوذخیره کرد.
باتشکر فراوان
#
کیمیا ارتباط 18 دی 1395
سلام
این کار از طریق گوشی فقط قابل انجام است
#
Abbas 30 مرداد 1395
سلام
سانترال 824
دستگاه دستور رو میگیره اما اجرا نمیکنه ، هم با نرم افزار هم با 101 امتحان کردم کد 405 رو که خط آزاد کنم برای داخلی ها که جواب نداد . ولی داخل حافظه اشون میرم دستورات ضبط شدن ولی اجرایی نمیشن ....
یسیار متشکرم از حسن نیت شما خیلی ممنون
#
کیمیا ارتباط 30 مرداد 1395
سلام
باید ببینید اصلا co ها فعال هستند یا نه اگر زنگ خور دارید و دسترسی می دهید و انجام نمیشود و از درستی کار خود اطمینان دارید ممکن هست مرکز باگ گرفته باشد که می توانید آن را ریست فکتوری کرده و مجددا برنامه ریزی نمایید.
#
farshad 02 شهریور 1395
با درود
دستگاه سنترال KX-T7730 جهت صفر آزاد شهری (0) بر روی دو تلفن داخلی تعریف شده است .
جهت اضافه کردن دیگر خط های داخلی به چه صورت عمل کنیم . لطفا در صورت امکان بطور کامل راهنمایی فرمایید .
#
محمد 02 شهریور 1395
با سلام.علت اینکه کارت دیزا روی مرکز تلفن دیگری جواب میدهد ولی روی مرکز تلفن من جواب نمی ده. tda600
#
کیمیا ارتباط 02 شهریور 1395
سلام
تنظیمات مربوط به فعال سازی کارت و برنامهریزی دیزا را انجام م دهید یا خیر. اگر انجام می دهید چه ارروی دریافت می کنید. تعداد کارت دیزا روی مرکز شما چندتا هست. سوالتون سیار کلی هست. ما آموزش سانترال های پر ظرفیت را روی سایت نداریم وی اگر مشکلی هست بفرمایید تا راهنمایی که مقدور هست انجام شود
#
محمد 10 شهریور 1395
سلام
علت اینکه گاهی از بیرون رنگ میزنن زنگ تلفن روی دیزا کار میکنه و گاهی پیام گویا پخش نمیشه چیه ؟ تنظیمات این قسمت تو چ قسمت نرم افزاره منظورم مثلا 10.2 یا.... ممنون میشم اگه درست توضیح دادم جواب بدین ؟
#
کیمیا ارتباط 11 شهریور 1395
سلام
احتمالا تماس های ورودی شما در زمانی که دیزا پخش نمی شود بیش از ظرفیت کانال دیزای شما می باشد که اگر چنین باشد باید ظرفیت همزمانی دیزا را افزایش دهید. البته قبل از آن باید از ارسال تماس تمامی خطوط روی دیزا اطمینان پیدا کنید. در صورتی که سوالتان مربوط به سانترال کم ظرفیت هست ادامه احتمالی آن را در بخش مربوطه و اگر tda/tde و ns هست از یک متخصص بخواهید موضوع را برای شما بررسی کند.
#
مصطفی 14 شهریور 1395
سلام
خسته نباشید ما تلفن مدل KX-tda275 میخواییم توسط دکت بهش شماره بدیم چ مراحلی رو باید طی کنم چه کاری باید انجام بدم تو برنامه سانترال tde
#
کیمیا ارتباط 14 شهریور 1395
سلام
احتمالا منظور شما TCA275 هست. دوست عزیز آموزش سانترال پر ظرفیت و به تبع آن دکت روی سایت قرار نمی گیره. در صورت علاقه می توانید از پشتیبانی ریموت با پرداخت هزینه برای رفع نیازتان استفاده نمایید.
#
محسن 14 شهریور 1395
سلام
خسته نباشيد
من يه سانترال ٨٢٤ دارم ، وقتي ميخوام با شماره گيري عدد ٠ خط آزاد رو انتخاب كنم فقط خط ٣ رو انتخاب ميكنه،با همه گوشي ها امتحان كردم،چطوري ميتونم تنظيم كنم كه هر خطي كه آزاد بوده رو انتخاب كنه؟
#
کیمیا ارتباط 14 شهریور 1395
سلام
اگر شما به داخلی های دسترسی به دیگر خطوط رو هم داده باشید سانترال به ترتیب ابتدا خط 3 و در صورت اشغال بودن خط 2 و بعد 1 را ازاد می کند. اگر دسترسی نداده ای در بخش کد های برنامه ریزی سانترال می تونید تنظیمات مربوطه رو مشاهده کنید
#
mohammad 06 آبان 1395
سلام
خسته نباشین من دوتا گوشی tde346 دارم و همکارم هم دوتا یک خط سرگروه برای 4 تاشون داریم ک اون رو بگیرن داخلی ها 4 تا گوشیمون زنگ میخوره میخواییم وقتی یکیمون میره خونه ظهر زنگ 2 تا از گوشی ها انتقال پیدا کنه به اونای دیگه راه حل پیشنهادیتون رو میتونید بگین
#
کیمیا ارتباط 08 آبان 1395
سلام
در بخش آموزش کاربری تلفن 333 نحوه فوروارد کردن داخلی آموزش داده شده است، شما میتوانید داخلی خود را روی داخلی مورد نظر دایورت نمایید.

مسیر آموزش
درباره سانترال --> نصب و راه اندازی --> راهنمای کاربری گوشی های سانترال
#
سید رسول هاشمی 10 آبان 1395
با سلام و عرض خسته نباشید

قبلا توو شرکتی بودم که صدای زنگ برای تماس های داخلی با صدای زنگ تماسهای خارجی یه کم متفاوت بود ( اولش تک میزد بعد شروع به زنگ زدن میکرد)
توو شرکت جدید تمام تماسهای ورودی با یک الگو زنگ میخورن. جایی هست بشه نحوه زنگ خوردن رو متمایز کرد از هم ؟
TDA600
ممنون از زحمت شما
#
کیمیا ارتباط 11 آبان 1395
سلام
این کار قابل انجام است. در نظر داشته باشید آموزش tda روی سایت داده نمیشه، شما باید از یک کارشناس بخواهید تنظیمات مربوطه را برای شما انجام دهد.
#
علی رضا سلیم زاده 12 آبان 1395
سلام
من یک خط E1 دارم و برای اینکه بشه از این خط به بیرون تماس گرفت باید قبلش شماره ۹ گرفته بشه .
این خط به یک دستگاه TDA200 متصله آیا می شود بدون اینکه کاربر شماره ۹ را بگیره خودش قبل از شماره گرفته شده ۹ رو اضافه کنه
#
کیمیا ارتباط 12 آبان 1395
سلام
میتونید برای داخلی های مورد نظر hotline رو فعال کنید تا به محض برداشتن گوشی خط شهری آزاد شود.
#
علی رضا سلیم زاده 12 آبان 1395
متشکرم
#
علی رضا سلیم زاده 12 آبان 1395
سوال بعدی اینه که اگر یک یا چند داخلی وجود نداشته باشه یا تلفن وصل نباشه آیا می توان آن را به یک خط شهری فرستاد ؟
#
کیمیا ارتباط 12 آبان 1395
خیر
#
محمد 02 آذر 1395
سلام و خسته نباشید
ممنون از راهنمایی های موثر و پشتیبانی خوبتون
تلفن گویای ما زمانی ک مثلا 2 رو میگه پشتیبانی یا 3 ارتباط با حسابداری و از بیرون کسی میگیره اون رو تا زمانی ک ی نفر گوشی رو برنداره گروهی تو واحد مربوطه مثلا 3 رو بگیرن حسابداری زنگ میخوره چطو میتونیم کاری کنیم ک بعد مثلا 5 تا زنگ اگه کسی جواب نداد اتومات قطع بشه و مداوم زنگ نخوره ؟
#
کیمیا ارتباط 02 آذر 1395
سلام
با کد 507 گزینه disconnect را برای قطع کردن تماس پس از گذراندن زمان مجاز زنگ خور انتخاب کنید.
#
محمد 09 آذر 1395
متوجه نشدم چطو شد سانترال tda100D هست گوشی هم kx333 یعنی *# وپسورد رو بزنم بعد 507رو بعد دیسکانکت کنم چیو گروه اون داخلیا رو ؟
#
کیمیا ارتباط 11 آذر 1395
راهنمایی دده شده برای سانترال 824 هست آموزش سانترال های پرظرفیت روی سایت ارائه نمی شود بهتراست از یک کارشناس بخواهید تنظیمات مربوطه را بای شما انجام دهد.
#
امید 07 دی 1395
سلام، من میخوام دستگاه رو طوری تنظیم کنم که موقع وصل کردن خط شهری به یه داخلی خاص فقط با یکی از خطوط انجام بشه.
ما سه تا خط داریم، میخوام طوری تنظیمش کنم که داخلی مذکور فقط با خط شماره 2 (مثلا) آزاد بشه.
آیا امکانش هست؟
#
کیمیا ارتباط 07 دی 1395
سلام
اگر سانترال شما 824 هست با کد 405 میتوانید این کار را انجام دهید. اگر سانترال سری پر ظرفت هست باید در دوره های آموزشی شرکت کنید یا از پشتیبانی ریموت استفاده کنید.
#
ملایجردی 27 بهمن 1395
باسلام خسته نباشید
برای چی دو تا از خط های داخلی دستگاه ازاد نمی کند که بتوانی به بیرون زنگ بزنی ولی از بیرون که زنگ میزنن با دادن کد وصل می شود
#
کیمیا ارتباط 29 بهمن 1395
سلام
باید تنظیمات زنگ خور روی دستگاه برناه ریزی شود اگر مرکز تلفن شما 824 هست در بخش کدهای برنامه ریزی راهنمای تنظیمات قرار داده شده است. اگر مرکز شما tda، tde یا NS هست میتوانید در دورهآموزشی شرکت کرده یا از طریق پشتیبانی ریموت مشکل خود را حل نمایید.
#
Ali 23 اسفند 1395
سلام.نحوه ریست فکتوری کردن tda200 رو میخواستم.باتشکر
#
کیمیا ارتباط 23 اسفند 1395
سلام
دستگاه را خاموش کنید کلید system initialis را در حالت initialise قرار دهید و دستگاه را روشن کنید در زمان فلش زدن چراغ run indicator کلید reset را بزنید و کلید initialise را در حالت normal قرار دهید.
#
Ali 24 اسفند 1395
ممنون .
#
میری 04 ارديبهشت 1396
با سلام
من سانترال ۱۲۳۲ دارم، هیچ خط خارجی ندارم . ۲ زوج سیم ۱۰۱ رو مثل سابق وصل میکنم بوق نداره و گوشی هم روشن نمیشه،
خطوط دیگه هم همینطور فقط بقیه خطهای داخلی بوق ندارند ولی ظاهرا متصل هستند و کلیدهای شماره گیری مثلا ۱۰۱ رو که میزنید صدا میده، ولی شماره نمیگیره. ولی خط ۱۰۱ به کل قطع است و بوق داخلی ندارد. راهنمایی بفرمایید ممنون میشم.
#
کیمیا ارتباط 07 ارديبهشت 1396
سلام
سوالتون خیلی کلی هست. باید مرحله به مرحله چک کنید ابتدا مطمئن بشید قطعی مربوط به یک جک داخلی هست یا روی همه به این نحو هست. حتما تلفن را به صورت مستقیم وصل کنید اگر برای همه داخلی ها این مساله هست باید دستگاه را برای تعمیر ارسال کنید.

نظر یا پرسش خود را مطرح کنید

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

درباره ما

شرکت کیمیا ارتباط هوشمند با هدف بومی سازی راهکارهای نوین ارتباطی و مخابراتی جهت افزایش کیفیت ارتباطات سازمان ها و مراکز اقتصادی با پشتوانه یک دهه فعالیت های مخابراتی و ارتباطی در سال 1393 پا به عرصه کسب و کار نهاد.

تماس با ما

آدرس : تهران، اقدسیه،  بزرگراه ارتش، نرسیده به مینی سیتی، مجتمع میلاد، ساختمان 3، واحد 13

تلفن :  22446068-021 خط ویژه

ایمیل : این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

همراه : 09022446068

بالا